Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.08.21 szerda, 17:48:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 641 642 643 644 645 646 647 [648] 649 650 651 652 653 654 655 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11538228 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #32350 Dátum: 2016.07.27 szerda, 15:27:48 »

Egy kollégám venne MK4 Mondeot.
Ezt a kettőt nézte ki, meg egy S-Max-ot.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_led-navi-163le-10256151

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_powershift_navibordigitkled-10403795

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium-s_powershift-10101715

Megköpködnétek?
A többit, amit a székesfehérvári Bermuda háromszögben szemelt ki, már be sem rakom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32351 Dátum: 2016.07.27 szerda, 15:35:06 »


Mondeókat fel sem hívnám, mert csupa nagy betűvel írja a szöveget. Retardált...

Az smaxi meg a volt Ford (most) Suzuki Szelecky fóti udavrán van fényképezve. A cím is az. A Ford jogokat visszavették tőlük és a papa fia is nagy zsivány... (Szinte biztos, nem 100e km van benne...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32352 Dátum: 2016.07.27 szerda, 17:59:19 »


Ennyiert anno voltak már hazaiak is, rendes titaniumok, igaz nem 100e km volt az órában, de valszeg ezekben sem annyi van.
Az egyik nem is titanium hanem business kiadas, illetve egyikben sincs se fűthető szélvédő se fűthető ülés, már ha ez szempont egyaltalan.
En ugy vagyok vele inkabb ne legyen navi de a két fűthető extra igen.
Naplózva

Trepee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #32353 Dátum: 2016.07.27 szerda, 19:45:37 »

Nekem 2011/12 havi UFBA én átlagban 900km körül megyek el 1 tankkal. Volt már hogy 1000 km is mentem, de az is hogy 700at. Gondolom függ a jobb lábamtól is Smiley.
Azért szerintem attól is függ hogy mennyit gyorsítasz ...stb. A 700km mondjuk lehet tényleg kicsit kevés de nézz szép a http://www.spritmonitor.de/ -n a tiedhez hasonló autók mennyit fogyasztanak..

Én megnéztem az enyémet itt a http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&fuelsort=1&power_s=110&power_e=120&minkm=1000&gearing=1&exactmodel=MK4&powerunit=2.
Ez vicc... Smiley Én normálisan vezetek, de csak mert féltem a kocsit (disel, ha benzines lenne nem félteném a gázpedált), nem gyorsítgatok ki, max 3as ban lépek oda néha, pályán 130-150 között 6osban tempomattal, de 7,5 alá még véletlenül sem tudok bemenni...

Amitől még nagyon függ szerintem a fogyasztás az az hogy hol tankolok.... Ez egy örök téma, de ha logikusan gondolkodunk, a shit üzemanyagból nem lesz annyi energia, mint a tisztából, ergó több kell belőle.. Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32354 Dátum: 2016.07.27 szerda, 19:58:53 »

Induljunk ki az alapvető felállásból:
A legfiatalabbat, a legfelszereltebbet és a legdrágábbat, amire éppen futja.
Mint az közismert, tíz használt autóból 12 a tekert, a maradék meg drága. Vagyis a szfvári, sóskúti, debreceni, müncheni, frankfurti, leaseplan-os stb flottás autók sem jobbak/rosszabbak, mint a többi. Mind tekert. Olyan ez mind a kőműves. Egyik sem iszik...
A nemtekert mondeo/smaxi meg olyan, mint a "karonfehérholló". Amúgy mondeonál csak 3-as béjemvét és passatot könnyebb venni használtan.  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32355 Dátum: 2016.07.27 szerda, 19:59:25 »

  sziasztok!

  Mär mäsodszor csinalt az auto önälloan szellöztetest" !!  melegben ha hosszab ideig äll a napon egyszer csak le engedi az összes ablakot fullra!!
  van enek valami magyaräzata??
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32356 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:22:38 »

 sziasztok!

  Mär mäsodszor csinalt az auto önälloan szellöztetest" !!  melegben ha hosszab ideig äll a napon egyszer csak le engedi az összes ablakot fullra!!
  van enek valami magyaräzata??
Akkusaru le. 15 perc múlva vissza. Újraprogramoz.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32357 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:30:20 »

  mindket alkalomal akor csinälta mikor nem zärtam be, csak ällt a häz elött. pär ora mulva mikor rä neztem mind a negy ablak total lent volt!! hol csinälnak olyat ford marka szerviz gondolom, van olcsobb megoldäs???
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32358 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:32:33 »

 sziasztok!

  Mär mäsodszor csinalt az auto önälloan szellöztetest" !!  melegben ha hosszab ideig äll a napon egyszer csak le engedi az összes ablakot fullra!!
  van enek valami magyaräzata??

Nekem ez új, van ilyen funkciója?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #32359 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:40:00 »

  mindket alkalomal akor csinälta mikor nem zärtam be, csak ällt a häz elött. pär ora mulva mikor rä neztem mind a negy ablak total lent volt!! hol csinälnak olyat ford marka szerviz gondolom, van olcsobb megoldäs???
Nem ültél rá a véletlenül a távirányító nyitó gombjára? Hosszú gombnyomásra csinálja ezt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32360 Dátum: 2016.07.27 szerda, 20:58:04 »

  max a zsebembe nyomodhatott ugy meg, de le szoktam teni ablakpärkäny stb mert viszonylag nagy kulcs csomo!
  kiprobalom egyebkent hosszan nyomva csinäl-e ilyet! meglepett mert ha a varosban hagyom pl. az gäz ha minden ablak nyitv oräkon ät!!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32361 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:01:28 »

  max a zsebembe nyomodhatott ugy meg, de le szoktam teni ablakpärkäny stb mert viszonylag nagy kulcs csomo!
  kiprobalom egyebkent hosszan nyomva csinäl-e ilyet! meglepett mert ha a varosban hagyom pl. az gäz ha minden ablak nyitv oräkon ät!!

ha van utólagosan beépített riasztó, akkor az is tud ilyet művelni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32362 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:05:42 »


  Gyäri riaszto van bene!
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32363 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:09:55 »

  Gyäri riaszto van bene!

akkor a távkapcs lesz. Nem ázott el mostanában?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #32364 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:11:19 »

  max a zsebembe nyomodhatott ugy meg, de le szoktam teni ablakpärkäny stb mert viszonylag nagy kulcs csomo!
  kiprobalom egyebkent hosszan nyomva csinäl-e ilyet! meglepett mert ha a varosban hagyom pl. az gäz ha minden ablak nyitv oräkon ät!!
Biztos lehúzza. Ha a zsebedben volt egy nagy kulcscsomóval, akkor simán lehet, hogy ez történt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32365 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:14:46 »

  max a zsebembe nyomodhatott ugy meg, de le szoktam teni ablakpärkäny stb mert viszonylag nagy kulcs csomo!
  kiprobalom egyebkent hosszan nyomva csinäl-e ilyet! meglepett mert ha a varosban hagyom pl. az gäz ha minden ablak nyitv oräkon ät!!

Na de a városban gondolom bezárod ha otthagyod... Tuti benyomódik a gomb másképp nem fogja leengedni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32366 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:24:10 »


  na most kiprobältam! he hosszan nyomom a nyitäs gombot, kinyitja majd le huzza az ablakokat, ha nem nyitom ki az ajtot kis idö mulva le zärja az autot de az ablakok lent maradnak. ha a zäräs gombot nyomom hosszan akor felhuzza. Tehät sztm ez jo igy!
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32367 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:26:30 »

  na most kiprobältam! he hosszan nyomom a nyitäs gombot, kinyitja majd le huzza az ablakokat, ha nem nyitom ki az ajtot kis idö mulva le zärja az autot de az ablakok lent maradnak. ha a zäräs gombot nyomom hosszan akor felhuzza. Tehät sztm ez jo igy!

Igen ennek így kell működnie.  vigyor3
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32368 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:27:32 »

  majd odafigyelek mostmär! valoban a zsebben megnyomodhatott!! azthittem a technika ördöge mär megint trefälkozik  Cheesy
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32369 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:33:27 »

 majd odafigyelek mostmär! valoban a zsebben megnyomodhatott!! azthittem a technika ördöge mär megint trefälkozik  Cheesy
nálam egyrészt ezért van külön a kulcscsomótól a kocsikulcs, masreszt meg kenyes es kopik a fenyesbetet meg ford logo rajta  gun
Naplózva

ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #32370 Dátum: 2016.07.27 szerda, 21:46:37 »


  Tudom, de a kulcsokkal mindig baj van ha külön vanak. Igy sem jo mert kopik da ha külön van a lakäskulcs othagyom a munkahelyen stb!  falbav nem egyszer mentem mär miatta vissza 40-50 km- tert.
  Hät ez van, majd figyelek!
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32371 Dátum: 2016.07.27 szerda, 22:05:33 »

  Tudom, de a kulcsokkal mindig baj van ha külön vanak. Igy sem jo mert kopik da ha külön van a lakäskulcs othagyom a munkahelyen stb!  falbav nem egyszer mentem mär miatta vissza 40-50 km- tert.
  Hät ez van, majd figyelek!
A lakaskulcsot a kocsiban tarolom Cheesy igymax a parkoloig kell visszamennem Cheesy
Naplózva

zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #32372 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 08:03:17 »

kicsi üvegcsében van, gumi ágyban Cheesy
Na este szétszedtem, vagyis inkább szétbarmoltam a régi gyári bicskakulcsot. Az új simán szétpattant, a gyári is teljesen úgy nézett ki, ugyan ott voltak az összeakadó fülek. Egy kis csavarhúzóval egy mozdulatra szétjött az új, a gyári eredetinél viszont hiába feszegettem óvatosan, semmi nem történt. Szép lassan ahogy egyre idegesebb lettem egyre nagyobb erővel feszegettem és kb apró darabokra kellett szétszednem, tördelni hogy hozzáférjek. És szerintem a gyáriak ultrahanggal össze vannak hegesztve vagy nem tudom, de az tuti hogy nem lehetett simán szétpattintani. Pedig jó lett volna ha megmarad az eredetije is, de az már darabokban van szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #32373 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 09:47:20 »

Kijött egy újabb ForScan verzió,  ami már a FLes MK4 central configját is tudja mókolni Smiley
Naplózva

ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32374 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 10:48:17 »

Kijött egy újabb ForScan verzió,  ami már a FLes MK4 central configját is tudja mókolni Smiley
Yeeeeeeeeeeee, akkor elmconfig mehet a kukaba?
Bemasolom az erdemi reszt

Kód:
 2.3.3 beta, 2016-07-26 (download)

+ Vehicle database update
+ Programming function "Central configuration" for:

Focus/CMax Mk3/3.5 all markets 2011-2017
Kuga/Escape Mk2 all markets 2013-2017
Mondeo Mk4 2007-2014
SMax/Galaxy 2006-2014

Note: this function requires Secondary Boot Loader (SBL) file that should be downloaded separately. Please check Release Notes
+ Service function "Crash Flag Reset" for RCM and BCM modules for:

Mondeo Mk4 2007-2014
Galaxy/SMax 2010-2014

+ Service functions for ABS/ESP module: "Calibrate Lateral Acceleration Sensor", "Calibrate Longitudinal Sensor", "Calibrate Pressure Sensor", "Calibrate Yaw Rate Sensor", "Calibrate Steering Angle Sensor"

Mondeo Mk4 2007-2014
SMax/Galaxy 2006-2014

+ J2534 setting for MS-CAN support (Dedicated channel, ex Ford VCMII or Shared with HS, ex. AVDI)
+ Disclaimer at the beginning As Built access procedure
+ Some more configuration parameters for F-150 2015-2016 (IPC, APIM, BCM modules)
* programming function "Central configuration" is divded into 2 parts: for primary and secondary modules
* fixes and improvements in CAN communication procedures
* displaying some "hidden" As Built Data blocks (if available)
- bug in PATS programming function for Mazda RX8 2003-2009 model year
- bug in PATS programming function for Ford Puma 1.4 Zetec SE 1998 model year
- incorrect work of quality test on some good adapters
- bug in service function "PATS Programming" for Mondeo Mk3 with Duratec SCi engine
- bug in Reset All Adapatations function for old vehicles (1996-2000)
- bug in saving Tests, Service, Configuration and Programming logs in case of non-ASCII characters in file path
Naplózva

szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #32375 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 10:52:17 »

Yeeeeeeeeeeee, akkor elmconfig mehet a kukaba?
Bemasolom az erdemi reszt

Kód:
 2.3.3 beta, 2016-07-26 (download)

+ Vehicle database update
+ Programming function "Central configuration" for:

Focus/CMax Mk3/3.5 all markets 2011-2017
Kuga/Escape Mk2 all markets 2013-2017
Mondeo Mk4 2007-2014
SMax/Galaxy 2006-2014

Note: this function requires Secondary Boot Loader (SBL) file that should be downloaded separately. Please check Release Notes
+ Service function "Crash Flag Reset" for RCM and BCM modules for:

Mondeo Mk4 2007-2014
Galaxy/SMax 2010-2014

+ Service functions for ABS/ESP module: "Calibrate Lateral Acceleration Sensor", "Calibrate Longitudinal Sensor", "Calibrate Pressure Sensor", "Calibrate Yaw Rate Sensor", "Calibrate Steering Angle Sensor"

Mondeo Mk4 2007-2014
SMax/Galaxy 2006-2014

+ J2534 setting for MS-CAN support (Dedicated channel, ex Ford VCMII or Shared with HS, ex. AVDI)
+ Disclaimer at the beginning As Built access procedure
+ Some more configuration parameters for F-150 2015-2016 (IPC, APIM, BCM modules)
* programming function "Central configuration" is divded into 2 parts: for primary and secondary modules
* fixes and improvements in CAN communication procedures
* displaying some "hidden" As Built Data blocks (if available)
- bug in PATS programming function for Mazda RX8 2003-2009 model year
- bug in PATS programming function for Ford Puma 1.4 Zetec SE 1998 model year
- incorrect work of quality test on some good adapters
- bug in service function "PATS Programming" for Mondeo Mk3 with Duratec SCi engine
- bug in Reset All Adapatations function for old vehicles (1996-2000)
- bug in saving Tests, Service, Configuration and Programming logs in case of non-ASCII characters in file path

engem ez a rész érdekelne
Kód:
Note: this function requires Secondary Boot Loader (SBL) file that should be downloaded separately. Please check Release Notes

Honnan lehetne ezt letölteni és pontosan mire kell?


Szerk.: Közben megvan hogy honnan, de a mire kell továbbra is kérdés (milyen adat van benne)
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.28 csütörtök, 11:55:06 írta szemisun » Naplózva

ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32376 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 10:57:23 »

Ez az S-max csak szeretne Tit-S lenni  vigyor3 (piros varrás, küszöb és lökhárító toldatok, diffúzor, alu pedálok, karbon berakás, stb... ?)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #32377 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 13:13:08 »

engem ez a rész érdekelne
Kód:
Note: this function requires Secondary Boot Loader (SBL) file that should be downloaded separately. Please check Release Notes

Honnan lehetne ezt letölteni és pontosan mire kell?


Szerk.: Közben megvan hogy honnan, de a mire kell továbbra is kérdés (milyen adat van benne)

Részletesen:
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=340&start=40#p10200
Naplózva

Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32378 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 19:44:51 »

Mondeókat fel sem hívnám, mert csupa nagy betűvel írja a szöveget. Retardált...

Az smaxi meg a volt Ford (most) Suzuki Szelecky fóti udavrán van fényképezve. A cím is az. A Ford jogokat visszavették tőlük és a papa fia is nagy zsivány... (Szinte biztos, nem 100e km van benne...)
Nobasztikuli enyem is szeleckys, akkor en is feljek? :S 2012es  mikor vettek vissza toluk a jogokat?


Valakinek akinek gyari bt je van, az normalis, hogy kb 2 percenkent ker a telefon parositasos uzenetet, mikor mar parosodott? Mar kipipaltam, hogy ne kerdezze meg tobbszor, de igy meg kepes 1 ora alatt akar 30%ot is meritani a telefonon... ez normalis, masoknal is igy van? Amugy tudok vele telefonalni hosszutavon is, mukodik, nem dob le, semmi gond nincs vele, csak zabalja a telefon akkujat... :S
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Zsolti 85
Vendég
« Új hozzászólás #32379 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 20:02:04 »

Sziasztok! A kombi mk4 es mondim hatso kereke kattogo hangot ad ki ha fel van emelve és úgy forgatom meg a kereket minkét hatsokerék csinaálja ezt a kattogo hangot,lehetséges hogy csapágyas? Logni nem log! Valaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32380 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 20:14:07 »

Rendeltem aliról új kulcsházat mert eléggé kopott volt a régi. Lemásoltattam, este átraktam a nyákot a régiből az újba és Immo aktív üzenet és persze nem is indul.
Mit csináltam rosszul?
A kínai utángyártott házakban nincs benne a kulcsfejben a transzponder (4d63, carbon tokos). A gyári fejből roncsolásmentesen nem lehet kivenni a trnszpondert, mert össze van melegítve a fej (de ezt láttad is).
Mivel már szétbotottad a gyári kulcsfejet, ki tudod belőle venni a transzpondert, rakd bele a kínaiba, majd ragaszd össze a fejrészt kétkomoponensűvel, mert különben szét képes esni használat közben.
Üvegtokos transzponder gumiágyban az mk3 "tojás" kulcsánál volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #32381 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 20:57:23 »

Nobasztikuli enyem is szeleckys, akkor en is feljek? :S 2012es  mikor vettek vissza toluk a jogokat?


Valakinek akinek gyari bt je van, az normalis, hogy kb 2 percenkent ker a telefon parositasos uzenetet, mikor mar parosodott? Mar kipipaltam, hogy ne kerdezze meg tobbszor, de igy meg kepes 1 ora alatt akar 30%ot is meritani a telefonon... ez normalis, masoknal is igy van? Amugy tudok vele telefonalni hosszutavon is, mukodik, nem dob le, semmi gond nincs vele, csak zabalja a telefon akkujat... :S
Próbáltad másik telefonnal? Az enyém nem csinál ilyesmit, pedig sokféle telefon csatlakozott már rá. Droid és almás is.
USB-d is van? Mert az a fajta BT modul frissíthető.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32382 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 21:55:09 »

Ilyen volt:



Ilyen lett a festés után:



Így már sokkal jobb, de még lehet festek rajta kicsit, hogy gyengüljön a fénye.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32383 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 23:12:14 »

Üvegtokos transzponder gumiágyban az mk3 "tojás" kulcsánál volt.

tényleg Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #32384 Dátum: 2016.07.28 csütörtök, 23:28:38 »

Nobasztikuli enyem is szeleckys, akkor en is feljek? :S 2012es  mikor vettek vissza toluk a jogokat?


Valakinek akinek gyari bt je van, az normalis, hogy kb 2 percenkent ker a telefon parositasos uzenetet, mikor mar parosodott? Mar kipipaltam, hogy ne kerdezze meg tobbszor, de igy meg kepes 1 ora alatt akar 30%ot is meritani a telefonon... ez normalis, masoknal is igy van? Amugy tudok vele telefonalni hosszutavon is, mukodik, nem dob le, semmi gond nincs vele, csak zabalja a telefon akkujat... :S

Nem. Nekem 3 telefonom is - bb, droid és hagyományos sony - gond nélkül párosodott az autóval. (A bb telefon szép ford logót is rajzol a képernyőre.) Az elmúlt két évben nem kérte újra a párosítást.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32385 Dátum: 2016.07.29 péntek, 21:12:00 »

Ma reggel beültem Mondiba, megsimogattam, megköszöntem neki, hogy az elmúlt 10 hónapban az én elvárásaim szerint végezte a munkáját mellettem, majd kértem, hogy az új tulajnál is ezt és így tegye, s legalább neki is akkora örömet szerezzen a továbbiakban, mint idáig nekem; majd felhoztam Bp-re, s átadtam az új tulajdonosának.
Aki egyébként fórumtag, így a további kérdésekre (mennyi volt, stb) ő lesz az illetékes, amennyiben lesz kedve aktívabban is jelen lenni az MK4 szektorban.
Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32386 Dátum: 2016.07.29 péntek, 21:17:35 »

Ma reggel beültem Mondiba, megsimogattam, megköszöntem neki, hogy az elmúlt 10 hónapban az én elvárásaim szerint végezte a munkáját mellettem, majd kértem, hogy az új tulajnál is ezt és így tegye, s legalább neki is akkora örömet szerezzen a továbbiakban, mint idáig nekem; majd felhoztam Bp-re, s átadtam az új tulajdonosának.
Aki egyébként fórumtag, így a további kérdésekre (mennyi volt, stb) ő lesz az illetékes, amennyiben lesz kedve aktívabban is jelen lenni az MK4 szektorban.
Wink
Domi átült egy benzinesbe?Huh?Huh?Huh? Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32387 Dátum: 2016.07.29 péntek, 21:28:02 »

Ma reggel beültem Mondiba, megsimogattam, megköszöntem neki, hogy az elmúlt 10 hónapban az én elvárásaim szerint végezte a munkáját mellettem, majd kértem, hogy az új tulajnál is ezt és így tegye, s legalább neki is akkora örömet szerezzen a továbbiakban, mint idáig nekem; majd felhoztam Bp-re, s átadtam az új tulajdonosának.
Aki egyébként fórumtag, így a további kérdésekre (mennyi volt, stb) ő lesz az illetékes, amennyiben lesz kedve aktívabban is jelen lenni az MK4 szektorban.
Wink

Nem mondom meg mennyit adtam érte, de már jön a sper difi és a 15cm emelés meg a hátsó merev hid a kardánnal
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #32388 Dátum: 2016.07.29 péntek, 22:43:13 »

Üdv mindenkinek!

Ülés probléma!
Egyszer régebben olvastam itt a fórumon, hogy valaki tudott megoldást arra hogy ne nyikorogjon nyüszögjön a vezető ülés.
Az ülést amúgy is szét kell szednem mert nem működik az ülésfűtés. Áram szerintem van, a motoros mozgatás meg az ülés szellőztetés működik. A fűtés kapcsolón visszajelez a piros ledekkel. 
Ha tud segíteni valaki akkor köszönöm szépen.
Naplózva
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #32389 Dátum: 2016.07.29 péntek, 23:54:33 »

Sziasztok!
Nemrégiben boldog tulajdonosa lettem egy IV-es Mondeonak, az alábbi problémában kérném a segítségeteket.
Az autóban ülve, egyenletes haladás során a jobb lábamnál lévő pedál határozott lenyomásakor furcsa, erőteljes morgó hang hallatszik a motortér felől. Eközben a szélvédőn túl a távolban lévő gépjárművek és tereptárgyak hirtelen nagyon közelivé válnak, és a mögöttem lévő autók meg nagyon kicsire összemennek. Továbbá a hátamon nyomást érzek, a levegővétel is kissé nehezebbé válik.
Szerintetek mi okozhatja ezeket a tüneteket? Én arra gondolok, hogy a kocsi hátulján lévő GTDi240 felíratnak van valami köze hozzá.

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32390 Dátum: 2016.07.30 szombat, 00:29:07 »

Sziasztok!
Nemrégiben boldog tulajdonosa lettem egy IV-es Mondeonak, az alábbi problémában kérném a segítségeteket.
Az autóban ülve, egyenletes haladás során a jobb lábamnál lévő pedál határozott lenyomásakor furcsa, erőteljes morgó hang hallatszik a motortér felől. Eközben a szélvédőn túl a távolban lévő gépjárművek és tereptárgyak hirtelen nagyon közelivé válnak, és a mögöttem lévő autók meg nagyon kicsire összemennek. Továbbá a hátamon nyomást érzek, a levegővétel is kissé nehezebbé válik.
Szerintetek mi okozhatja ezeket a tüneteket? Én arra gondolok, hogy a kocsi hátulján lévő GTDi240 felíratnak van valami köze hozzá.

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Ehhhh, a GTDi-vel lebuktunk rögtön...
A mosolyjelek száma alapján sztem azért csak megnézted hazafelé, hogy mi van ha "forszírozod a dolgokat"...  Wink
Ugye?  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #32391 Dátum: 2016.07.30 szombat, 01:04:50 »

Nem akartam bizonytalanságban tartani a közösséget Smiley
Kicsit próbálgattam azért, de a "hol a vége"-től még messze vagyok nagyon.
Nagyon igaz amit mondtál, hogy nem érezni benne a sebességet.

Ehhhh, a GTDi-vel lebuktunk rögtön...
A mosolyjelek száma alapján sztem azért csak megnézted hazafelé, hogy mi van ha "forszírozod a dolgokat"...  Wink
Ugye?  nyes
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32392 Dátum: 2016.07.30 szombat, 01:27:21 »

Nem akartam bizonytalanságban tartani a közösséget Smiley
Kicsit próbálgattam azért, de a "hol a vége"-től még messze vagyok nagyon.
Nagyon igaz amit mondtál, hogy nem érezni benne a sebességet.


Itt még írtam pár apróságot a PS-ről:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1443.msg1033581#msg1033581
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
peterb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #32393 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 00:24:42 »

Sziasztok!
Nemrégiben boldog tulajdonosa lettem egy IV-es Mondeonak, az alábbi problémában kérném a segítségeteket.
Az autóban ülve, egyenletes haladás során a jobb lábamnál lévő pedál határozott lenyomásakor furcsa, erőteljes morgó hang hallatszik a motortér felől. Eközben a szélvédőn túl a távolban lévő gépjárművek és tereptárgyak hirtelen nagyon közelivé válnak, és a mögöttem lévő autók meg nagyon kicsire összemennek. Továbbá a hátamon nyomást érzek, a levegővétel is kissé nehezebbé válik.
Szerintetek mi okozhatja ezeket a tüneteket? Én arra gondolok, hogy a kocsi hátulján lévő GTDi240 felíratnak van valami köze hozzá.

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Ááá... Nem a felirat lesz a ludas. Nekem nincs olyan hátul, de pont ugyanezeket a tüneteket érzem  nyes
Naplózva

Ford Mondeo MkIV 2.0 EcoBoost (240LE) TitaniumS (2014) Lunar sky
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32394 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:38:40 »

Ma reggel beültem Mondiba, megsimogattam, megköszöntem neki, hogy az elmúlt 10 hónapban az én elvárásaim szerint végezte a munkáját mellettem, majd kértem, hogy az új tulajnál is ezt és így tegye, s legalább neki is akkora örömet szerezzen a továbbiakban, mint idáig nekem; majd felhoztam Bp-re, s átadtam az új tulajdonosának.
Aki egyébként fórumtag, így a további kérdésekre (mennyi volt, stb) ő lesz az illetékes, amennyiben lesz kedve aktívabban is jelen lenni az MK4 szektorban.
Wink

Eldöntötted már, hogy mi lesz helyette?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32395 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 21:41:47 »

Eldöntötted már, hogy mi lesz helyette?

El. Off. Majd az Auto de nem mondeo topikban írok róla ha sikerül megszerezni. Addig nem akarom elkiabálni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Cseri
Vendég
« Új hozzászólás #32396 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 09:43:13 »

Sziasztok MK4 be magyarosítást ki tud ? Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32397 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 09:46:33 »

Sziasztok MK4 be magyarosítást ki tud ? Köszi

powerfordot keresd
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Cseri
Vendég
« Új hozzászólás #32398 Dátum: 2016.08.02 kedd, 10:55:16 »

powerfordot keresd
köszi megvolt segitett is
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #32399 Dátum: 2016.08.02 kedd, 12:36:39 »

Sziasztok,

Nézegetem az MK4-es mondeokat.
Erről van valami tanácsadó?
Mire kell figyelni ha nézegetem üzletekben?
Mennyire macerás ez a motor?

Jobban összerakott mint az mk3?!

Milyen alkatrész mennyit bír kb? (nyilván sok mindentől függ, de átlag érdekelne)

Várom megtisztleő válaszotok.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 641 642 643 644 645 646 647 [648] 649 650 651 652 653 654 655 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.