Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:22:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 646 647 648 649 650 651 652 [653] 654 655 656 657 658 659 660 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11988474 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32600 Dátum: 2016.08.31 szerda, 13:29:01 »

Sziasztok!
Az auifelnin levő kerékanya használható lemezfelnihez is, vagy ahhoz vennem kell másik típusú csavart?

Köszi!
 
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32601 Dátum: 2016.08.31 szerda, 13:55:32 »

Sziasztok!
Az auifelnin levő kerékanya használható lemezfelnihez is, vagy ahhoz vennem kell másik típusú csavart?

Köszi!
 

attól függ milyen az a csavar. Ha sima alufelnis, akkor nem tudod használni. Van olyan, amelyiknek az eleje a lemezhez megfelelő kialakítású, a többi része meg az aluhoz. Ha egy képet raksz ide, akkor meg lehet nézni.
Egy példa:
A középső két kis csavar csak lemez, a két szélső nagy lemez és aluhoz is jó.


Alapvetően az anya kiképzése, a kúpos felület hossza az érdekes.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.31 szerda, 13:58:09 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32602 Dátum: 2016.08.31 szerda, 14:58:38 »

Jelenleg nincs kiszerelve, csak egy beszerelt képet tudok mutatni. MAjd később kihajtok egyet és lefotózom.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.31 szerda, 15:01:08 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32603 Dátum: 2016.08.31 szerda, 15:03:31 »

Jelenleg nincs kiszerelve, csak egy beszerelt képet tudok mutatni. MAjd később kihajtok egyet és lefotózom.

Ez szerintem alufelnis csavar, ami tudja a lemezfelnit is. Gyárinak tűnik.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.31 szerda, 15:42:47 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32604 Dátum: 2016.08.31 szerda, 15:05:54 »

Jelenleg nincs kiszerelve, csak egy beszerelt képet tudok mutatni. MAjd később kihajtok egyet és lefotózom.

ebből én nem tudom megmondani, hogy milyen a feje  szomoru1
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32605 Dátum: 2016.08.31 szerda, 15:12:40 »

Na, kivettem egyet:
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32606 Dátum: 2016.08.31 szerda, 15:15:46 »

Na, kivettem egyet:


ez jó
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32607 Dátum: 2016.08.31 szerda, 15:49:53 »

ez jó

Öröm és bodottá. Smiley
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32608 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 22:13:59 »

na ekészűlt a foncsorozás
ilyen volt:

ilyen lett:
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32609 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 22:16:02 »

Nekem is jövő héten lesz aktuális, mert állni fog az autó. Te hol csináltattad?

na ekészűlt a foncsorozás
ilyen volt:

ilyen lett:

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32610 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 22:20:02 »

Nekem is jövő héten lesz aktuális, mert állni fog az autó. Te hol csináltattad?


ide vittem (illetve vitte az asszony, mert semmire nincs időm, csak néha forumozgatni két percet, aztán meg macerálnak)
http://www.garancia2000.hu/
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32611 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 22:47:41 »

Köszi, én a gyömrőieket néztem ki, de lehet, hogy ez lesz...

ide vittem (illetve vitte az asszony, mert semmire nincs időm, csak néha forumozgatni két percet, aztán meg macerálnak)
http://www.garancia2000.hu/
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32612 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 23:17:31 »

na ekészűlt a foncsorozás
ilyen volt:
..
ilyen lett:
..

 eljen
Nem okoz gondot, hogy a peremeket is foncsorozták? Vastagabb lesz az anyag, más lehet a lencsetartó illeszkedése..
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32613 Dátum: 2016.09.02 péntek, 00:09:34 »

eljen
Nem okoz gondot, hogy a peremeket is foncsorozták? Vastagabb lesz az anyag, más lehet a lencsetartó illeszkedése..

Annyira vékony a foncsor rétege, hogy nem hiszem, azonban úgy is a külső peremét mértem a műanyaghoz, szóval ugyan oda fog kerülni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32614 Dátum: 2016.09.02 péntek, 11:06:34 »

Kotta_Cs,

Időben ők hány napra vállalták?

Annyira vékony a foncsor rétege, hogy nem hiszem, azonban úgy is a külső peremét mértem a műanyaghoz, szóval ugyan oda fog kerülni.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32615 Dátum: 2016.09.02 péntek, 11:11:22 »

Kotta_Cs,

Időben ők hány napra vállalták?


keddi délig leadással csütörtökre vállalták, mondjuk azt, hogy 3 nap
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32616 Dátum: 2016.09.02 péntek, 11:26:56 »

Köszi.
keddi délig leadással csütörtökre vállalták, mondjuk azt, hogy 3 nap
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32617 Dátum: 2016.09.02 péntek, 14:13:59 »

eljen
Nem okoz gondot, hogy a peremeket is foncsorozták? Vastagabb lesz az anyag, más lehet a lencsetartó illeszkedése..
én probálkoztam annó olyannal, hogy kihézagoltam projektort, még jobb is lett a levágási szöge
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #32618 Dátum: 2016.09.02 péntek, 14:54:56 »

Srácok tudom hogy ez egy Mondeo fórum, de lenne egy kérdésem Focussal kapcsolatban, mert most azokat nézegettem.
Az lenne a kérdésem, hogy a Focus Mk 3-ban megmaradt-e a passzív DPF? Aki tud segítsen, a válaszokat előre is köszönöm Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #32619 Dátum: 2016.09.02 péntek, 15:36:41 »

Srácok tudom hogy ez egy Mondeo fórum, de lenne egy kérdésem Focussal kapcsolatban, mert most azokat nézegettem.
Az lenne a kérdésem, hogy a Focus Mk 3-ban megmaradt-e a passzív DPF? Aki tud segítsen, a válaszokat előre is köszönöm Smiley

http://www.fordfocus.hu/
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #32620 Dátum: 2016.09.02 péntek, 18:05:02 »

Sziasztok!

Mk4 service manual-t honnan tudnék letölteni, vagy hozzá jutni valahogy?
Én sajnos nem találtam. Sad
(2008 kombi 2.0 TDCi-hez kellene.)
Előre is köszönöm.
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #32621 Dátum: 2016.09.02 péntek, 20:05:29 »

Sziasztok!

Mk4 service manual-t honnan tudnék letölteni, vagy hozzá jutni valahogy?
Én sajnos nem találtam. Sad
(2008 kombi 2.0 TDCi-hez kellene.)
Előre is köszönöm.

Szerintem pl.  innen: http://mondeo.hu/index.php?page=101
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #32622 Dátum: 2016.09.02 péntek, 20:34:32 »

Köszönöm ezt a baráti választ, de még nem vagyok áruló, még csak nézelődök, de a legesélyesebb még mindig a mondeo.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32623 Dátum: 2016.09.02 péntek, 21:03:53 »


az nem service manual, hanem user manual Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32624 Dátum: 2016.09.02 péntek, 21:04:46 »

Köszönöm ezt a baráti választ, de még nem vagyok áruló, még csak nézelődök, de a legesélyesebb még mindig a mondeo.

mondeo után a focusban hiányzik a hely. Hozzászoksz, hogy mi fér bele a mondiba, aztán meglepődsz amikor ugyan azt a mennyiséget, nagyságot akarnád betolni a fókába.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #32625 Dátum: 2016.09.03 szombat, 11:17:21 »

az nem service manual, hanem user manual Cheesy
Tényleg, én kérek elnézést!
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
zsoltford
Vendég
« Új hozzászólás #32626 Dátum: 2016.09.03 szombat, 20:37:40 »

udv, ul-bol tartok hazafele elment a kocsi ereje malfunction engine hibauzenetem van....ha megallok utanna rovid ideig 2-5 km visszater az ereje...vagy ha dugoban cammogok akkor utanna is...
a kompon elotte a alarm trigger felvillant...lehet barmi koze hozza?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32627 Dátum: 2016.09.03 szombat, 21:22:30 »

udv, ul-bol tartok hazafele elment a kocsi ereje malfunction engine hibauzenetem van....ha megallok utanna rovid ideig 2-5 km visszater az ereje...vagy ha dugoban cammogok akkor utanna is...
a kompon elotte a alarm trigger felvillant...lehet barmi koze hozza?


Hát ezt így nehéz megmondani. Diag kéne.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zsoltford
Vendég
« Új hozzászólás #32628 Dátum: 2016.09.03 szombat, 21:28:20 »

persze tudom...de igy kell ledongetnem meg hazaig...kedden megsasoljak ...csak tudjak hazarollerezni vele...olyan mintha megallna a turbo vagy nem kapna egyszer csak naftat...
Naplózva
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #32629 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 08:07:05 »

Sziasztok Mk4 parkolóradar szenzor keresek,,,
9G92-15K859-AA
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.04 vasárnap, 08:43:44 írta Steven » Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #32630 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 09:23:54 »

Szevasztok!
Nem túl rég vásárolt mk4 Mondeómmal(1.6ecoboost)van egy pici bibi. A klíma használatakor,az anyósülés előtti szőnyeg vizesedik.
Levettem a középkonzol jobb oldalán található takaróelemet és annyit láttam,hogy a levegőelvezető csövek párásak  :szomoru1:Visszaraktam,
olajcsere miatt egyébként is mentem szervízbe,megnézték(fejvakarás,konzílium). ÁLLÍTÓLAG az a baj,hogy az autómban  a B oszlopon is van szellőző rostély és az ehhez menő levegőcső közel van a középkonzol aljában a fűtőradiátorhoz,a hideg-meleg levegő randijából lesz a páralecsapódás,tehát ettől vizes a szőnyeg. A márkaszervíz ezzel lezárta a dolgot. Kérdésem: találkozott-e már v.ki hasonló problémával,és ha igen,van-e rá megoldás?? Én a levegőcsövek utólagos (hő)szigetelésére gondoltam... Thx
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #32631 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 11:11:21 »

Szevasztok!
Nem túl rég vásárolt mk4 Mondeómmal(1.6ecoboost)van egy pici bibi. A klíma használatakor,az anyósülés előtti szőnyeg vizesedik.
Levettem a középkonzol jobb oldalán található takaróelemet és annyit láttam,hogy a levegőelvezető csövek párásak  :szomoru1:Visszaraktam,
olajcsere miatt egyébként is mentem szervízbe,megnézték(fejvakarás,konzílium). ÁLLÍTÓLAG az a baj,hogy az autómban  a B oszlopon is van szellőző rostély és az ehhez menő levegőcső közel van a középkonzol aljában a fűtőradiátorhoz,a hideg-meleg levegő randijából lesz a páralecsapódás,tehát ettől vizes a szőnyeg. A márkaszervíz ezzel lezárta a dolgot. Kérdésem: találkozott-e már v.ki hasonló problémával,és ha igen,van-e rá megoldás?? Én a levegőcsövek utólagos (hő)szigetelésére gondoltam... Thx

nagy nudli. Az enyémen is volt a B oszlopon még sem volt ilyen gond. Belül a cseppelvezető cső van szerintem eldugulva, de szerencsére nekem azt sosem kellett szétszedni, így nem tudom pontosan merre van.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #32632 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 11:23:58 »

nagy nudli. Az enyémen is volt a B oszlopon még sem volt ilyen gond. Belül a cseppelvezető cső van szerintem eldugulva, de szerencsére nekem azt sosem kellett szétszedni, így nem tudom pontosan merre van.

Nem valószínű a dugulás,mert klímázáskor,a kocsi alatt csepeg a kondenzvíz...
Naplózva
marsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #32633 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 11:49:11 »

Üdvözletem minden Mondeo tulajdonosnak!

Péntek délután óta én is új tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo 2.0 TDCi 2010 évjáratú autónak. Az autó esztétikailag szinte hibátlan, műszakilag is úgy tűnt, hogy nincs vele nagyobb baj, de közben kiderült számomra, hogy az olcsó vételár nem volt véletlen. Budapesti kereskedésből hoztuk az autót, és a próbaút alatt nem éreztem, hogy ne lenne benne erő. Hazafelé jövet, ahogy kiértünk a városból, és már lehetett volna vele haladni, de hiába szerettem volna, nem gyorsult, nincs benne az az igazi dízeles nyomaték, a fordulatszám alig megy 2000 fölé, és a végsebessége is 120 km/h körül van. Olyan, mintha valami biztonsági üzemmódban, korlátozott teljesítményt adna csak le. A műszerfalon sárgán világít a motorhiba jelzés, valamint indításkor az ENGINE MALFUNCTION hibát írja ki. Tegnap volt alkalmam kiolvastatni a hibát, és egyértelműen a DPF elhasználódása okozza. Szoftveresen a regenerálást nem tudtuk elvégezni, gondolom a szűrő fizikai tisztítása is szükséges. Rosszabb esetben gondolom csere ... Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy tudnátok-e ajánlani olyan szervizt, szerelőt, aki ezt lelkiismeretesen megoldja nekem, nem dolgozik horror áron. Nem szeretnék csalódni a Mondeo-ban ... Válaszokat előre is köszi!
Naplózva

[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32634 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 11:59:43 »

Üdvözletem minden Mondeo tulajdonosnak!

Péntek délután óta én is új tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo 2.0 TDCi 2010 évjáratú autónak. Az autó esztétikailag szinte hibátlan, műszakilag is úgy tűnt, hogy nincs vele nagyobb baj, de közben kiderült számomra, hogy az olcsó vételár nem volt véletlen. Budapesti kereskedésből hoztuk az autót, és a próbaút alatt nem éreztem, hogy ne lenne benne erő. Hazafelé jövet, ahogy kiértünk a városból, és már lehetett volna vele haladni, de hiába szerettem volna, nem gyorsult, nincs benne az az igazi dízeles nyomaték, a fordulatszám alig megy 2000 fölé, és a végsebessége is 120 km/h körül van. Olyan, mintha valami biztonsági üzemmódban, korlátozott teljesítményt adna csak le. A műszerfalon sárgán világít a motorhiba jelzés, valamint indításkor az ENGINE MALFUNCTION hibát írja ki. Tegnap volt alkalmam kiolvastatni a hibát, és egyértelműen a DPF elhasználódása okozza. Szoftveresen a regenerálást nem tudtuk elvégezni, gondolom a szűrő fizikai tisztítása is szükséges. Rosszabb esetben gondolom csere ... Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy tudnátok-e ajánlani olyan szervizt, szerelőt, aki ezt lelkiismeretesen megoldja nekem, nem dolgozik horror áron. Nem szeretnék csalódni a Mondeo-ban ... Válaszokat előre is köszi!

Nem a Mondeo-ban csalódsz, hanem a kereskedésben csalódtál.
Vidd vissza holnap! De már egyből kellett volna mikor észrevetted a problémát! Sőt, már a próbaút alatt érezni kellett volna.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #32635 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 12:11:32 »

Üdvözletem minden Mondeo tulajdonosnak!

Péntek délután óta én is új tulajdonosa lettem egy Ford Mondeo 2.0 TDCi 2010 évjáratú autónak. Az autó esztétikailag szinte hibátlan, műszakilag is úgy tűnt, hogy nincs vele nagyobb baj, de közben kiderült számomra, hogy az olcsó vételár nem volt véletlen. Budapesti kereskedésből hoztuk az autót, és a próbaút alatt nem éreztem, hogy ne lenne benne erő. Hazafelé jövet, ahogy kiértünk a városból, és már lehetett volna vele haladni, de hiába szerettem volna, nem gyorsult, nincs benne az az igazi dízeles nyomaték, a fordulatszám alig megy 2000 fölé, és a végsebessége is 120 km/h körül van. Olyan, mintha valami biztonsági üzemmódban, korlátozott teljesítményt adna csak le. A műszerfalon sárgán világít a motorhiba jelzés, valamint indításkor az ENGINE MALFUNCTION hibát írja ki. Tegnap volt alkalmam kiolvastatni a hibát, és egyértelműen a DPF elhasználódása okozza. Szoftveresen a regenerálást nem tudtuk elvégezni, gondolom a szűrő fizikai tisztítása is szükséges. Rosszabb esetben gondolom csere ... Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy tudnátok-e ajánlani olyan szervizt, szerelőt, aki ezt lelkiismeretesen megoldja nekem, nem dolgozik horror áron. Nem szeretnék csalódni a Mondeo-ban ... Válaszokat előre is köszi!

Ha ez segít v.mit a Totalcaron épp a múlt héten volt egy cikk a részecskeszűrők cseréjéről ill. felújításáról
http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/08/16/mi_kerul_egy_reszecskeszuron_felmillioba/
Naplózva
marsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #32636 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 12:22:35 »

Ha ez segít v.mit a Totalcaron épp a múlt héten volt egy cikk a részecskeszűrők cseréjéről ill. felújításáról
http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/08/16/mi_kerul_egy_reszecskeszuron_felmillioba/

Szia!

Köszi az infót, a leírtak alapján jelenleg én is egy tisztításban gondolkodnék. Erre a műveletre szeretnék találni egy Budapest vagy Budapest környéki műhelyt.

 worship
Naplózva

[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
marsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #32637 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 12:27:55 »

Nem a Mondeo-ban csalódsz, hanem a kereskedésben csalódtál.
Vidd vissza holnap! De már egyből kellett volna mikor észrevetted a problémát! Sőt, már a próbaút alatt érezni kellett volna.....

Szia!

Teljesen igazad van, de mint gondolom te is tudod, egy kereskedőnek addig vagy ügyfél, amíg a pénzt át nem adod. Az autó árából kifolyólag sejteni lehetett hogy valami nem százas, és hogy lehetnek vele gondok, és lehet hogy akkor is megvettük volna, ha ismerjük az említett problémát. Én jelenleg a hiba javítására keresek megoldást, ami remélem nem fáj majd nagyon ...

 Wink
Naplózva

[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
marsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #32638 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 13:51:39 »


Keresgettem a neten, van pár cég akik kifejezetten a DPF tisztítására szakosodott. Többek között a http://reszecskeszuro-tisztitas.com/ találtam szimpatikusnak, holnap megkeresem őket. A tapasztalatokat majd megosztom, hátha másnak is hasznos lesz ...

Naplózva

[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32639 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 14:03:33 »

Keresgettem a neten, van pár cég akik kifejezetten a DPF tisztítására szakosodott. Többek között a http://reszecskeszuro-tisztitas.com/ találtam szimpatikusnak, holnap megkeresem őket. A tapasztalatokat majd megosztom, hátha másnak is hasznos lesz ...



Azért arra figyelj, hogy főszabály szerint nem tömődhetne el a dpf, azaz laminek oka hogx tele lett. A tisztítással az eredményt hárítod csak el...

Ez már faceliftes mindeo? Nem a befecskendezője xart be a dpf-nek?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
marsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #32640 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 14:23:00 »

Azért arra figyelj, hogy főszabály szerint nem tömődhetne el a dpf, azaz laminek oka hogx tele lett. A tisztítással az eredményt hárítod csak el...

Ez már faceliftes mindeo? Nem a befecskendezője xart be a dpf-nek?

Arra gondoltam még, hogy mi van akkor amikor kifogy a DPF adalék? Akkor is csak gyűlik a korom, és okozhat teljes dugulást ... nem?

A befecskendező hibát külön kiírná a diagnosztika, ha jól tévedek.

Naplózva

[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32641 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 14:48:07 »

Arra gondoltam még, hogy mi van akkor amikor kifogy a DPF adalék? Akkor is csak gyűlik a korom, és okozhat teljes dugulást ... nem?

A befecskendező hibát külön kiírná a diagnosztika, ha jól tévedek.



Ezek nem adalekosak. BT arra gondolt hogy a facelift utaniak mashogy oldjak meg a dpf tisztitast, van egy kulon befecskendezo a szuronel, ami rasegit a kiegetesre. Ez is el szokott romlani. Meglehet ennek a hibaja miatt nem tud tisztulni a szuro. Erdemes lenne atnezetni hozzaertovel, mielott kiadsz egy csomo penzt a kiegetesre. Az okot szuntesd meg es ne csak az okozatot.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #32642 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 14:48:18 »

Szia!

Teljesen igazad van, de mint gondolom te is tudod, egy kereskedőnek addig vagy ügyfél, amíg a pénzt át nem adod. Az autó árából kifolyólag sejteni lehetett hogy valami nem százas, és hogy lehetnek vele gondok, és lehet hogy akkor is megvettük volna, ha ismerjük az említett problémát. Én jelenleg a hiba javítására keresek megoldást, ami remélem nem fáj majd nagyon ...

 Wink

Azért akkor is ügyfél vagy, amikor a szavatosság keretében előadod a panaszodat. Az, hogy az autó árából mit lehet sejteni, szerintem mellékes. Ha arról tájékoztatott -írásban a szerződésben is-, hogy a részecskeszűrő el van tömődve, ezért adja olcsóbban, akkor O.K.
Szóba került-e egyáltalán, hogy van valamilyen problémája a kocsinak?
Már a probléma első észlelésekor jelezned kellett volna a kereskedőnek, hogy valami gond van, de még így sem késtél le semmiről. Ne kísérletezz a javítással, jelezd a kereskedőnek, hogy gond van, csináltassa meg. Szerintem.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32643 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 18:16:21 »

Keresgettem a neten, van pár cég akik kifejezetten a DPF tisztítására szakosodott. Többek között a http://reszecskeszuro-tisztitas.com/ találtam szimpatikusnak, holnap megkeresem őket. A tapasztalatokat majd megosztom, hátha másnak is hasznos lesz ...


ki kell dobni belőle, és többet nincs vele gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #32644 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 18:21:29 »

Szevasztok!
Nem túl rég vásárolt mk4 Mondeómmal(1.6ecoboost)van egy pici bibi. A klíma használatakor,az anyósülés előtti szőnyeg vizesedik.
Levettem a középkonzol jobb oldalán található takaróelemet és annyit láttam,hogy a levegőelvezető csövek párásak  :szomoru1:Visszaraktam,
olajcsere miatt egyébként is mentem szervízbe,megnézték(fejvakarás,konzílium). ÁLLÍTÓLAG az a baj,hogy az autómban  a B oszlopon is van szellőző rostély és az ehhez menő levegőcső közel van a középkonzol aljában a fűtőradiátorhoz,a hideg-meleg levegő randijából lesz a páralecsapódás,tehát ettől vizes a szőnyeg. A márkaszervíz ezzel lezárta a dolgot. Kérdésem: találkozott-e már v.ki hasonló problémával,és ha igen,van-e rá megoldás?? Én a levegőcsövek utólagos (hő)szigetelésére gondoltam... Thx
Olvass vissza a karosszéria topikban. Keresőszó: vizbefolyás. Vagy ugorj ki Halásztelekre Alf sógorához...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32645 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 18:37:07 »

ki kell dobni belőle, és többet nincs vele gond

 nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #32646 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 21:13:11 »

Szia!

Teljesen igazad van, de mint gondolom te is tudod, egy kereskedőnek addig vagy ügyfél, amíg a pénzt át nem adod. Az autó árából kifolyólag sejteni lehetett hogy valami nem százas, és hogy lehetnek vele gondok, és lehet hogy akkor is megvettük volna, ha ismerjük az említett problémát. Én jelenleg a hiba javítására keresek megoldást, ami remélem nem fáj majd nagyon ...

 Wink
Tök mindegy. Hibás autót adtak el neked. Ne légy csirke. Hívd fel a kereskedőt. Biztos vagyok benne, hogy meg fogja oldani a problémát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32647 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 01:23:10 »

Tök mindegy. Hibás autót adtak el neked. Ne légy csirke. Hívd fel a kereskedőt. Biztos vagyok benne, hogy meg fogja oldani a problémát.
használt autók 99%-a azért eladó, mert költeni kéne rá...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #32648 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 10:50:17 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni.
Szerintetek ez mennyire jó cucc, mennyire hatásos, megéri-e beruházni rá?
http://webmoneysaver.com/36/proengineultra/

Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32649 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 11:05:21 »

Sziasztok!

Véleményeket szeretnék kérni.
Szerintetek ez mennyire jó cucc, mennyire hatásos, megéri-e beruházni rá?
http://webmoneysaver.com/36/proengineultra/

Köszi!

 cheesy1 2funny

Márton Antónia, Létavértes

Annyira bejött neki a cucc, hogy egy öltönyös faxi lett belőle...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 646 647 648 649 650 651 652 [653] 654 655 656 657 658 659 660 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.