Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.21 szerda, 15:39:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
648
649
650
651
652
653
654
[
655
]
656
657
658
659
660
661
662
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 12573585 alkalommal)
K.B.
és 23 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6485
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32700 Dátum:
2016.09.09 péntek, 06:43:36 »
Idézetet írta: Habell - 2016.09.09 péntek, 00:14:59
Nem automata. Akkor csavarom majd, csak összejön.
Vagy eljössz egy minire és segítek.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32701 Dátum:
2016.09.09 péntek, 08:37:28 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.09.09 péntek, 06:43:36
Vagy eljössz egy minire és segítek.
Megcsavargatod a kupakját?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32702 Dátum:
2016.09.09 péntek, 09:55:15 »
Idézetet írta: Habell - 2016.09.09 péntek, 00:11:18
Valószínű ez lehet, mint kiderült utoljára aki tankolta, túl tankolta kicsit mellé ment és attól lehetett ilyen...
én kicsit bekentem motorblokk tisztítóval, aztán nagynyomású vízzel kimostam. megszűnt a gázolajszag. vagy ha van kedved játszani vele, ki kell venni a kerékdobból.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1680
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32703 Dátum:
2016.09.09 péntek, 10:21:32 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.08 csütörtök, 19:05:56
Igen padló gáz esetén látható füstölés, de ez csak akkor ha van chiptuning is az autón, gyári programmal akkor se füstöl én már leteszteltem.
Gyari programmal is fustolnek lathatoan nagy gaznal, ha az egr nincs ledugozva!!
Volt ilyen galaxy-m meg gyari reszecskeszuro nelkul es tapaszaltam. Mellesleg ezek siman atmentek a vizsgan es sok mk3-as mondi es focus is fut eruro 4-el, de reszecskeszuro nelkul! Siman teljesitik az eloirasokat amit mernek az allomasokon...
Naplózva
2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32704 Dátum:
2016.09.09 péntek, 10:50:44 »
Idézetet írta: Habell - 2016.09.09 péntek, 00:14:59
Nem automata. Akkor csavarom majd, csak összejön.
A teljes menet:
- alulról a keretet a váltókar mellől kipattintod (ide megy le a váltó szoknya). azért kell kiszedni, mert alul van még egy műanyag gyűrű ami a váltógomb alá fogja a szoknyát (de most még nem kell vele foglalkozni)
- a gombot kicsavarod az óra járásával ellentétes irányba, miután megindult alul azt a bizonyos szoknyafogó műanyagot a szoknyán keresztül fogni illik, hogy ne csessze szét a szoknyát.
- amikor a gombot lecsavartad, akkor le kell szedni azt a műanyag gyűrűt és levehető a szoknyáról a gomb
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32705 Dátum:
2016.09.09 péntek, 12:48:20 »
Idézetet írta: Trekxc - 2016.09.09 péntek, 10:21:32
Gyari programmal is fustolnek lathatoan nagy gaznal, ha az egr nincs ledugozva!!
Volt ilyen galaxy-m meg gyari reszecskeszuro nelkul es tapaszaltam. Mellesleg ezek siman atmentek a vizsgan es sok mk3-as mondi es focus is fut eruro 4-el, de reszecskeszuro nelkul! Siman teljesitik az eloirasokat amit mernek az allomasokon...
Azt az egyet nem teszteltem, hogyha nincs ledugózva, akkor füstöl-e. Viszont gyári program DPF nélkül EGR dugózva padló gáz esetén nem füstöl ezt teszteltem, ha van chiptuning úgy már igen szóval ebből nekem az következik, hogy akinek van chiptuning az autón előbb fogja kinyírni a DPF-et, mivel kormol az autó ergo előbb tömődik el=csökken az élettartama.
Az más amibe gyárilag nincs DPF más a motorvezérlő, teljesen máshogyan van megírva, el sem indulna az MK4-es mondi azzal a programmal, szóval kár hasonlítani a kettőt.
Igen tudom az 1.8-as is tudja az Euro 4-et és abba a mai napig nincs DPF.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32706 Dátum:
2016.09.09 péntek, 13:35:37 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.09 péntek, 12:48:20
Azt az egyet nem teszteltem, hogyha nincs ledugózva, akkor füstöl-e. Viszont gyári program DPF nélkül EGR dugózva padló gáz esetén nem füstöl ezt teszteltem, ha van chiptuning úgy már igen szóval ebből nekem az következik, hogy akinek van chiptuning az autón előbb fogja kinyírni a DPF-et, mivel kormol az autó ergo előbb tömődik el=csökken az élettartama.
Az más amibe gyárilag nincs DPF más a motorvezérlő, teljesen máshogyan van megírva, el sem indulna az MK4-es mondi azzal a programmal, szóval kár hasonlítani a kettőt.
Igen tudom az 1.8-as is tudja az Euro 4-et és abba a mai napig nincs DPF.
Kérdezek: ha csipsz nélkül nem füstöl, akkor azokba nincs is DPF? Ha jól megvan írva a csipsz, és nem füstöl, akkor az is bántja a DPF - et?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32707 Dátum:
2016.09.09 péntek, 13:41:02 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.09 péntek, 12:48:20
Azt az egyet nem teszteltem, hogyha nincs ledugózva, akkor füstöl-e. Viszont gyári program DPF nélkül EGR dugózva padló gáz esetén nem füstöl ezt teszteltem, ha van chiptuning úgy már igen szóval ebből nekem az következik, hogy akinek van chiptuning az autón előbb fogja kinyírni a DPF-et, mivel kormol az autó ergo előbb tömődik el=csökken az élettartama.
Az más amibe gyárilag nincs DPF más a motorvezérlő, teljesen máshogyan van megírva, el sem indulna az MK4-es mondi azzal a programmal, szóval kár hasonlítani a kettőt.
Igen tudom az 1.8-as is tudja az Euro 4-et és abba a mai napig nincs DPF.
rossz a következtetés.nekem 3ik éve van csippelve,60e km-t mentem így,most 210e.mikor fogja kinyírni a dpf-et?utóbb,de pont annyira biztos ez mint az ellenkezője.Egy jó csippel sem füstöl jobban,mint gyárilag,ha jó a rendszer.A dpf nek a megfelelő regenerációval nagyon hosszú az élettartama.Nálunk vannak autók(mk4) 450-500e km-el,és sose volt dpf problémájuk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tayrol
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32708 Dátum:
2016.09.09 péntek, 13:58:39 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.09 péntek, 13:41:02
rossz a következtetés.nekem 3ik éve van csippelve,60e km-t mentem így,most 210e.mikor fogja kinyírni a dpf-et?utóbb,de pont annyira biztos ez mint az ellenkezője.Egy jó csippel sem füstöl jobban,mint gyárilag,ha jó a rendszer.A dpf nek a megfelelő regenerációval nagyon hosszú az élettartama.Nálunk vannak autók(mk4) 450-500e km-el,és sose volt dpf problémájuk.
Az szép teljesítmény. Nálam így 235e környékén halt meg, ezek szerint a tiéteknek a felét bírta.
Mondjuk az első tulaj nagyon nagy részt városban használta.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32709 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:00:26 »
Idézetet írta: tayrol - 2016.09.09 péntek, 13:58:39
Az szép teljesítmény. Nálam így 235e környékén halt meg, ezek szerint a tiéteknek a felét bírta.
Mondjuk az első tulaj nagyon nagy részt városban használta.
nekem sem volt soha gondom a mondival (pedig egr off és volt benne tuning is), mondjuk most meg 1.8 van anyának
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32710 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:39:56 »
Nem írnám be újból, hifis kérdés, de végülis MKIV spec.
http://mondeo.hu/index.php?topic=7.msg1074606#msg1074606
Hátha előbb kapok itt választ.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32711 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:42:57 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.09 péntek, 14:00:26
nekem sem volt soha gondom a mondival (pedig egr off és volt benne tuning is), mondjuk most meg 1.8 van anyának
Igen
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32712 Dátum:
2016.09.09 péntek, 14:55:14 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.09 péntek, 13:41:02
rossz a következtetés.nekem 3ik éve van csippelve,60e km-t mentem így,most 210e.mikor fogja kinyírni a dpf-et?utóbb,de pont annyira biztos ez mint az ellenkezője.Egy jó csippel sem füstöl jobban,mint gyárilag,ha jó a rendszer.A dpf nek a megfelelő regenerációval nagyon hosszú az élettartama.Nálunk vannak autók(mk4) 450-500e km-el,és sose volt dpf problémájuk.
Miért lenne rossz? Szerintem teljesen logikus, ha jobban kormol az autó előbb fog tömődni a szűrő ezáltal sűrűbben fog regent indítani. Nem mondtam azt hogy törvény szerű meg nyilván meg jósolni se lehet, hogy mennyivel előbb fog tönkre menni, de nagyobb az esélye chip tuning esetén. Igen meg lehet úgy írni, hogy nem fog füstölni, de ahhoz pados mérés és sok idő kell mire úgy beállítják. Nem ismerek itt a fórumon olyat akinek így lenne megcsinálva, legtöbben a powerford féle tuning van az autón és az is füstöl dpf nélkül elég szépen. Van nekem 3 féle tuning mind füstöl padló gáz esetén ami engem mondjuk nem érdekel csak mint érdekesség mondom.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32713 Dátum:
2016.09.09 péntek, 16:10:04 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.09 péntek, 14:55:14
Miért lenne rossz? Szerintem teljesen logikus, ha jobban kormol az autó előbb fog tömődni a szűrő ezáltal sűrűbben fog regent indítani. Nem mondtam azt hogy törvény szerű meg nyilván meg jósolni se lehet, hogy mennyivel előbb fog tönkre menni, de nagyobb az esélye chip tuning esetén. Igen meg lehet úgy írni, hogy nem fog füstölni, de ahhoz pados mérés és sok idő kell mire úgy beállítják. Nem ismerek itt a fórumon olyat akinek így lenne megcsinálva, legtöbben a powerford féle tuning van az autón és az is füstöl dpf nélkül elég szépen. Van nekem 3 féle tuning mind füstöl padló gáz esetén ami engem mondjuk nem érdekel csak mint érdekesség mondom.
értem.az enyém nem füstöl.ergo nem fog a dpf idő előtt tönkre menni csippel sem.
Powerford nem a gyári swt teszi,csak a nagyobbat?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32714 Dátum:
2016.09.09 péntek, 16:26:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.09 péntek, 16:10:04
értem.az enyém nem füstöl.ergo nem fog a dpf idő előtt tönkre menni csippel sem.
Powerford nem a gyári swt teszi,csak a nagyobbat?
De neked van még dpf-ed azért nem látod hogy füstöl. Tayrolnak mielőtt kiszedtük neki is volt chiptuning és nem füstölt, mióta nincs a szűrő látja, hogy füstöl. Remélem így már érthető.
A gyári csak faceliftesnel van(140->163), előttihez sima chiptuningja van neki is.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32715 Dátum:
2016.09.09 péntek, 19:57:41 »
1.6os bol is kilehet venni
Naplózva
1.6 tdci titanium
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 399
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32716 Dátum:
2016.09.09 péntek, 20:30:40 »
Urak!
Mennyire macerás utólagosan beszerelni egy gyári, bontott tolatóradart, illetve pontosan milyen alkatrészek kellenek hozzá?
Köszi
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32717 Dátum:
2016.09.10 szombat, 00:49:26 »
Szlobi,
mekkora gázadásnál füstől a chip-es, de nem dpf-es autó?
dpf ki lett iktatva?
Üdv.
D.
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.09 péntek, 14:55:14
Miért lenne rossz? Szerintem teljesen logikus, ha jobban kormol az autó előbb fog tömődni a szűrő ezáltal sűrűbben fog regent indítani. Nem mondtam azt hogy törvény szerű meg nyilván meg jósolni se lehet, hogy mennyivel előbb fog tönkre menni, de nagyobb az esélye chip tuning esetén. Igen meg lehet úgy írni, hogy nem fog füstölni, de ahhoz pados mérés és sok idő kell mire úgy beállítják. Nem ismerek itt a fórumon olyat akinek így lenne megcsinálva, legtöbben a powerford féle tuning van az autón és az is füstöl dpf nélkül elég szépen. Van nekem 3 féle tuning mind füstöl padló gáz esetén ami engem mondjuk nem érdekel csak mint érdekesség mondom.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32718 Dátum:
2016.09.10 szombat, 09:56:53 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.09 péntek, 16:26:27
De neked van még dpf-ed azért nem látod hogy füstöl. Tayrolnak mielőtt kiszedtük neki is volt chiptuning és nem füstölt, mióta nincs a szűrő látja, hogy füstöl. Remélem így már érthető.
A gyári csak faceliftesnel van(140->163), előttihez sima chiptuningja van neki is.
értem én az első perctől kezdve,csak nem értek egyet a dpf idő előtti tönkremenetelével ha van csip.ha minden "ép" a rendszerben,ugyanúgy üzemel,mint normál állapotban.A dpf pedig sokkal többet bír,mint azt hiszik sokan.A feltételeknek kell 100%osnak lenniük,és nics gond.Csak ezeket nehéz diagnosztizáni...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.10 szombat, 09:58:44 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32719 Dátum:
2016.09.10 szombat, 10:45:09 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.09.10 szombat, 00:49:26
Szlobi,
mekkora gázadásnál füstől a chip-es, de nem dpf-es autó?
dpf ki lett iktatva?
Üdv.
D.
Én csak padló esetén vettem észre amit én pl nagyon ritkán szoktam tenni, kb fél gázadásnál is szépen szedi a lábát ott még nem látni füstölést csak ha onnét nyom egy padlót az ember.
Igen ki teljesen már több mint egy éve és probléma mentes.
Alf:
Értem amit mondasz én több helyről hallottam, hogy chip tuning esetén előbb tömődik el a szűrő a több korom miatt. Ahogy említettem megjósolni nem lehet, hogy mennyivel előbb fog elhasználódni, ha egyáltalán előbb el fog, de nagyobb az esélye.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32720 Dátum:
2016.09.10 szombat, 11:43:15 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.10 szombat, 10:45:09
Én csak padló esetén vettem észre amit én pl nagyon ritkán szoktam tenni, kb fél gázadásnál is szépen szedi a lábát ott még nem látni füstölést csak ha onnét nyom egy padlót az ember.
Igen ki teljesen már több mint egy éve és probléma mentes.
Alf:
Értem amit mondasz én több helyről hallottam, hogy chip tuning esetén előbb tömődik el a szűrő a több korom miatt. Ahogy említettem megjósolni nem lehet, hogy mennyivel előbb fog elhasználódni, ha egyáltalán előbb el fog, de nagyobb az esélye.
le kell cserélni egy ilyen RS re. A " kettest" kicsit néha zokon veszi, de nincs benne DPF
http://www.jofogas.hu/zala/Suzuki_Wagon_vvt_1_3_16v_Rs_54738193.htm
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32721 Dátum:
2016.09.10 szombat, 14:48:22 »
szlobi,
Menetteljesítmény jobb egyébéknt dpf nélkül?
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.10 szombat, 10:45:09
Én csak padló esetén vettem észre amit én pl nagyon ritkán szoktam tenni, kb fél gázadásnál is szépen szedi a lábát ott még nem látni füstölést csak ha onnét nyom egy padlót az ember.
Igen ki teljesen már több mint egy éve és probléma mentes.
Alf:
Értem amit mondasz én több helyről hallottam, hogy chip tuning esetén előbb tömődik el a szűrő a több korom miatt. Ahogy említettem megjósolni nem lehet, hogy mennyivel előbb fog elhasználódni, ha egyáltalán előbb el fog, de nagyobb az esélye.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kissdani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32722 Dátum:
2016.09.10 szombat, 17:46:07 »
Sziasztok. Tart még a mk4 embléma csere akció? Ha nem hol tudnék hozzá beszerezni emblémát ujat vagy használtat jutányos áron? Köszönöm
Naplózva
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32723 Dátum:
2016.09.10 szombat, 18:03:13 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.09.10 szombat, 14:48:22
szlobi,
Menetteljesítmény jobb egyébéknt dpf nélkül?
Szerintem csak jobb lehet. Én egy regen után is érzem, hogy jobban megy mint előtte.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32724 Dátum:
2016.09.10 szombat, 19:36:10 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.09.10 szombat, 14:48:22
szlobi,
Menetteljesítmény jobb egyébéknt dpf nélkül?
Én nem vettem észre semmit, hogy jobb lenne, ugyanúgy viselkedik az autó.
Meg szerintem tayrolnak is ugyanolyan mint volt.
Feltételezésem szerint hozzá kéne csak programozni, mert oké hogy így nincs "folytás" a kipuff rendszerben az ECU ezt nem tudja, tehát a gyári értékek érvényesülnek a teljesítmény terén.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32725 Dátum:
2016.09.10 szombat, 22:52:36 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.10 szombat, 10:45:09
Én csak padló esetén vettem észre amit én pl nagyon ritkán szoktam tenni, kb fél gázadásnál is szépen szedi a lábát ott még nem látni füstölést csak ha onnét nyom egy padlót az ember.
Igen ki teljesen már több mint egy éve és probléma mentes.
Alf:
Értem amit mondasz én több helyről hallottam, hogy chip tuning esetén előbb tömődik el a szűrő a több korom miatt. Ahogy említettem megjósolni nem lehet, hogy mennyivel előbb fog elhasználódni, ha egyáltalán előbb el fog, de nagyobb az esélye.
nem értünk 1et, de összeveszni nem fogunk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 413
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32726 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 08:11:59 »
Sziasztok!
Létezik valami gyűjtemény a hibakódokról, és azok fordításairól? Ha igen, hol található?
Köszi!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32727 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 09:39:23 »
Idézetet írta: sinci - 2016.09.11 vasárnap, 08:11:59
Sziasztok!
Létezik valami gyűjtemény a hibakódokról, és azok fordításairól? Ha igen, hol található?
Köszi!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Hibakódok
http://budavill.hu/pages/OBD-kódok-magyarul!.html
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.11 vasárnap, 09:46:34 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 413
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32728 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 09:44:21 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 09:39:23
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Hibakódok
http://budavill.hu/pages/OBD-kódok-magyarul!.html
Kszi, de egyik link sem tartalmaz semmit!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.11 vasárnap, 09:47:06 írta alf
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32729 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 09:46:48 »
Idézetet írta: sinci - 2016.09.11 vasárnap, 09:44:21
Kszi, de egyik link sem tartalmaz semmit!
most próbáld!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 413
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32730 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 11:13:24 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 09:46:48
most próbáld!
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
kissdani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32731 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 11:46:06 »
Én amit kérdeztem még ebben a fórumban még sose kaptam rá választ, ezuton szeretném megragadni az alkalmat hogy megköszönjem a itteni fórumozók segitő készségeét és nagyvonaluságát..... További jó fórumozást!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32732 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:04:40 »
Idézetet írta: kissdani - 2016.09.11 vasárnap, 11:46:06
Én amit kérdeztem még ebben a fórumban még sose kaptam rá választ, ezuton szeretném megragadni az alkalmat hogy megköszönjem a itteni fórumozók segitő készségeét és nagyvonaluságát..... További jó fórumozást!
mire gondolsz?Hogy valaki aki kötelezettségmentesen fórumozik,az nem volt képes neked válaszolni,pedig te rendesen kérdeztél?
Lehet,hogy véletlenül elsiklott mindenki a kérdéseid felett.
pótolom a hiányosságainkat picit....
Idézetet írta: kissdani - 2016.03.28 hétfő, 05:50:49
Sziasztok. Egy mk4 2008 1.8 tdci ugy vettem az autót hogy ki volt szedve belőle a részecskeszűrő. Az nagy baj? Bocsi ha kicsit butát kérdezek uj vagyok ebben a témában!
1,8tdci ben gyárilag sincs dpf.
Idézetet írta: kissdani - 2016.08.14 vasárnap, 20:03:35
Sziasztok!
Egy Mondeo mk4 Klima javitására keresnék szakembert nógrád megye és környéke. Ha valaki vállalná kérem keressen meg a
kissdaniel@digikabel.hu
email cimen. Köszönöm.
fogalmam sincs,nem vagyok arrafelé jártas.
Idézetet írta: kissdani - 2016.09.10 szombat, 17:46:07
Sziasztok. Tart még a mk4 embléma csere akció? Ha nem hol tudnék hozzá beszerezni emblémát ujat vagy használtat jutányos áron? Köszönöm
Ha van ilyen akció,azt a ford hivatalos oldalain szokta hirdetni.Én úgy tudom,most már nincs ilyen akció.Az újat náluk tudod megrendelni,kb 8-9e ft.
Bontottat mk2 Krisztiánnál tudsz venni-talán.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32733 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:10:58 »
Idézetet írta: kissdani - 2016.09.11 vasárnap, 11:46:06
Én amit kérdeztem még ebben a fórumban még sose kaptam rá választ, ezuton szeretném megragadni az alkalmat hogy megköszönjem a itteni fórumozók segitő készségeét és nagyvonaluságát..... További jó fórumozást!
Szívesen. Köszönjük.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32734 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:14:16 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 20:04:40
mire gondolsz?Hogy valaki aki kötelezettségmentesen fórumozik,az nem volt képes neked válaszolni,pedig te rendesen kérdeztél?
Lehet,hogy véletlenül elsiklott mindenki a kérdéseid felett.
pótolom a hiányosságainkat picit....1,8tdci ben gyárilag sincs dpf.fogalmam sincs,nem vagyok arrafelé jártas.Ha van ilyen akció,azt a ford hivatalos oldalain szokta hirdetni.Én úgy tudom,most már nincs ilyen akció.Az újat náluk tudod megrendelni,kb 8-9e ft.
Bontottat mk2 Krisztiánnál tudsz venni-talán.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
lett volna vagy 2 perc keresés neki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32735 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:17:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.11 vasárnap, 20:14:16
lett volna vagy 2 perc keresés neki
sokkal egyszerűbb kérdezni.sajnos nem kapott válaszokat.És valóban.
Mindenki elsiklott a kérdésein.Gondolom a sajnálom mostmár kevés....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32736 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:18:51 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 20:17:09
sokkal egyszerűbb kérdezni.sajnos nem kapott válaszokat.És valóban.
Mindenki elsiklott a kérdésein.Gondolom a sajnálom mostmár kevés....
kevés. minimum állj be a sarokba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32737 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:20:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.11 vasárnap, 20:18:51
kevés. minimum állj be a sarokba
elmormolok vagy 15 miatyánkat.... lelki békéjéért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32738 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:23:20 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 20:20:34
elmormolok vagy 15 miatyánkat.... lelki békéjéért.
szerintem már mindegy, a klímázni már úgyse nagyon kell idén, majd jön megint jövő tavasszal és akkor újra kérdez
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32739 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:25:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.11 vasárnap, 20:23:20
szerintem már mindegy, a klímázni már úgyse nagyon kell idén, majd jön megint jövő tavasszal és akkor újra kérdez
de milesz velünk ha kisdani akkor sem fog választ kapni?elkárhozunk.Legyünk átkozottak....
átkozottak
....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tibi6922
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32740 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:57:44 »
Azért mert olyan kopaszok vagyunk elsiklik a szemetek felettünk
Naplózva
1.6 tdci titanium
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32741 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:59:07 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 20:17:09
sokkal egyszerűbb kérdezni.sajnos nem kapott válaszokat.És valóban.
Mindenki elsiklott a kérdésein.Gondolom a sajnálom mostmár kevés....
naja, mondjuk látom, hogy bazi sok hsz-e volt 2007-től, szóval biztos nagyon aktívan fórumozott és elsiklottunk minden felett....
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32742 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 21:03:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 20:25:25
de milesz velünk ha kisdani akkor sem fog választ kapni?elkárhozunk.Legyünk átkozottak....
átkozottak
....
én ettől nyugodtan alszok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32743 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 21:05:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.11 vasárnap, 21:03:40
én ettől nyugodtan alszok
lehet nekem be kell venni egy valeriánát.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32744 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 21:48:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.09.11 vasárnap, 21:05:33
lehet nekem be kell venni egy valeriánát.
nalam ez forditva van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32745 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 21:49:38 »
Idézetet írta: tibi6922 - 2016.09.11 vasárnap, 20:57:44
Azért mert olyan kopaszok vagyunk elsiklik a szemetek felettünk
tesem kaptál választ?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32746 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 22:22:49 »
Szia Szlobi,
én azt vettem észre, hogy a "chip" (ami én úgy emlékszem egy átírt program) miatt alul dolgozik erősebben, vagyis nekem pld. hamarabb megindul az autó. Padlógázt nagyon nagyon ritkán nyomok, Blau4 talán 1-2 alkalommal kapott a lassan 2 év alatt.
Regenem úgy 5-600 kmerenként van.
Idézetet írta: Szlobi - 2016.09.10 szombat, 19:36:10
Én nem vettem észre semmit, hogy jobb lenne, ugyanúgy viselkedik az autó.
Meg szerintem tayrolnak is ugyanolyan mint volt.
Feltételezésem szerint hozzá kéne csak programozni, mert oké hogy így nincs "folytás" a kipuff rendszerben az ECU ezt nem tudja, tehát a gyári értékek érvényesülnek a teljesítmény terén.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32747 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 07:48:02 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.09.11 vasárnap, 22:22:49
Szia Szlobi,
én azt vettem észre, hogy a "chip" (ami én úgy emlékszem egy átírt program) miatt alul dolgozik erősebben, vagyis nekem pld. hamarabb megindul az autó. Padlógázt nagyon nagyon ritkán nyomok, Blau4 talán 1-2 alkalommal kapott a lassan 2 év alatt.
Regenem úgy 5-600 kmerenként van.
Ez így van a nyomatékot előbb leadja ezért írtam, hogy ezért nem érdekel engem ha padló gáz esetén füstöl, mert nagyon ritkán szoktam padlózni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32748 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 10:25:07 »
Volt itt valaki, akinek xarakodott a klímája... Aztán írta, hogy valamilyen nyomáskapcsolót kellett cserélni 16e (?) ft-ért...
Ki volt az? jelentkezzen!!
Milyen nyomáskapcsolóról van szó? Hogyan jöttek rá, hogy az hibás?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32749 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 10:29:27 »
Idézetet írta: Habell - 2016.09.07 szerda, 23:54:02
Az 1.8-as mondeo: Korábban írtam róla: Nyáron tartó problémám megoldódott, klíma nyomás kapcsoló kellett, augusztusban a ford szervizen keresztül meg lett rendelve, ki lett cserélve azóta tökéletes a klíma.
( a sors vagy az amatőrségem vagy a klímás szerelő hozzá nem értése, hogy 40.000 Ft.-ot adtam ki a kompresszor felújításra meg klíma töltésre, úgy hogy csak egy kapcsolót kellett cserélni amit végül kedvezménnyel 16.000 Ft.-ért meg tudtam venni. )
(Megtaláltam.
)
Milyen nyomáskapcsoló ez? Erre hogyan jöttetek rá? Mi volt a probléma a klímával amit ez a kapcsoló hiba okozott?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
648
649
650
651
652
653
654
[
655
]
656
657
658
659
660
661
662
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ