Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.15 hétfő, 22:31:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 644 645 646 647 648 649 650 [651] 652 653 654 655 656 657 658 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11360442 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #32500 Dátum: 2016.08.12 péntek, 11:19:45 »

Ezek szerint anélkül el sem indul. Igaz?


Nem biztos. Nekem hasonló androidos fejegységem van, de van hozzá canbus dobozom. Én úgy emlékszem telepítéskor (másfél éve), hogy canbus box nélkül is működött a fejegység. A kábelezést kellene átnézni mi hova megy.

Nálam Canbuson megy a kommunikáció a kormányrólvezérléskor és a tolatókamera képének be/kikapcsolásakor. Mindkettő símán megoldható kábelesen.  
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.12 péntek, 11:31:43 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32501 Dátum: 2016.08.12 péntek, 15:31:45 »

A kulcsnélküli nyitásnál, csak akkor tudom kinyitni az üzemanyagbetöltő ajtót, ha kinyitok egy utastérajtót. 
Ezt ennyire nem figyeltem. Tehat ha a taviranyiroval nyitom akkor nem nyit? Vagy ugy gondoltad, hogy egybol azzal probalkozni? Ugy nekem sem nyit, csak az ajto oldja.
Apamen is zarja a tanksapkat, 2009es Trend, de kettos kp zaras. Az mk5e sima kp zaras titanium, de ott is zarva van, nyitasnal old, ha jol megnyomkodom, akkor az is kipattan nyitasnal.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32502 Dátum: 2016.08.12 péntek, 15:42:26 »

ha jol megnyomkodom, akkor az is kipattan nyitasnal.
akkor mondhatjuk hogy ez mar feature? Cheesy
Naplózva

gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #32503 Dátum: 2016.08.12 péntek, 16:21:38 »

Sziasztok fórumozók!
KB. 1 hónapja voltam 160 e km szervizen és azóta egyre nehezebben indul az autó. Valakinek valami ötlet?
2000 tdci, 2008-as évjárat.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #32504 Dátum: 2016.08.12 péntek, 20:21:29 »

Sziasztok fórumozók!
KB. 1 hónapja voltam 160 e km szervizen és azóta egyre nehezebben indul az autó. Valakinek valami ötlet?
2000 tdci, 2008-as évjárat.


Akku, izzító gyertyák, önindító.

Kb ebben a sorrendben kezdenék el nézelődni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32505 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:12:06 »

Sziasztok fórumozók!
KB. 1 hónapja voltam 160 e km szervizen és azóta egyre nehezebben indul az autó. Valakinek valami ötlet?
2000 tdci, 2008-as évjárat.


Nem levegosodik valahol az uzemanyag rendszer?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32506 Dátum: 2016.08.13 szombat, 06:53:50 »

Akku, izzító gyertyák, önindító.

Kb ebben a sorrendben kezdenék el nézelődni.
szvsz: önindító az "digitális". Vagy jó, vagy nem.  Én inkább az izzító gyertyákra tippelnék. Az akkut is aránylag 1xü tesztelni. Ha bikakábellel jól indul, akkor aksicsere.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #32507 Dátum: 2016.08.13 szombat, 13:05:00 »

A motor alatt megy egy qva nagy szívócső... Ha kipuff leömlőnél lenézel mélyre...

Minden cső rendben van. Valamikor elviszem egy szakihoz aki kiszereli, mert turbós kontaktot már kaptam.
Naplózva
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #32508 Dátum: 2016.08.13 szombat, 14:18:08 »

Az akkut is aránylag 1xü tesztelni. Ha bikakábellel jól indul, akkor aksicsere.
Ezt a tételt csütörtökig én is aláírtam volna,de aznap egy barátom érdekesen járt a saját 2.0 TDCi-jével.
Reggelt beült,beindította,bejött a belvárosba,elintézte a dolgát,vissza a kocsiba,de az nem indult.Önidítózás helyett csak ütemes kattogó hang hallatszott,nem az átugró bendix hangja,hanem a behúzómágnes ismétlődő csattanása.
Kerített egy autót,arról megpróbálták bikázni,de a jelenség ugyanez lett.Kötéllel behúzták az autót és a cimbi elment egy Ford szervízbe,ahol a javítást hosszú időre vállalták volna,de annyit megtettek,hogy géppel rámértek az akksira.A gép teljesen jó feszültségértékeket mutatott,ott indult is az autó és indítás alatt a gép szerint a névleges indítóáramának a 78%-át le is adta az akku,erről papírt is kapott a tulaj.Így maradt az önindító,mint gyanúsított.
Hazament,leszerelte az önindítót,kivittük a Gőzös utcai villamossági műhelybe.Itt az első próbára hibátlannak tűnt,de a körülmények ismeretében szét lett szedetve.Saját szememmel láttam,a 200e-t futott autó önindítója gyakorlatilag újszerű volt.Kosz semmi,a kommutátor és a kefék újszerűek,perselyek nem lógtak.Ki lett tisztítva az egész,be lettek olajozva a bolygómű fogaskerekei,még a behúzómágnest is szétnyomták ellenőrzés céljából,de a nagy vörösrezes érintkezőkön is csak minimális beégés volt.Önindító össze,próbán hibátlan,így hazavisz,visszaszerel és a próbánál az autó újfent csak kattog,nem indít.
Ekkor telefon "Vik" Viktornak,aki a telefonba csak annyit mondott,ha az önindító csak kattog és közben a műszerfali lámpák villognak,az akkuhalál.
Cimbi újfent keres egy másik autót bikázáshoz,egy Volvóra került fel az indítókábel,de elsőre akkor is csak kattogás.Ekkor mintegy tíz percig pörgették a Volvót,hogy annak a generátora töltse a Fordot és ezután indult be a motor.Akkuvásárlás és természetesen az újjal már pöcc-röff.
Az esetnek több tanulsága is van.
Egyrészt rossz akkuval még bikakábellel sem mindig indul az autó, a feltételezésem szerint hirtelen zárlatossá vált saját akksi nagy teljesítményt nyelt el a bikázó másik akkuból is,ezért volt sikertelen a próba.
Aztán a jelek szerint az akkuteszter gépezet sem 100 %-ig megbízható,hiszen papírt adott arról,hogy a rossz akksi jó és hát az is kiderült,hogy a Mondeók önindítója elég strapabíró darab,hiszen a kétszázat futott önindító szinte újszerűnek nézett ki.Vik még annyit mondott telefonba,hogy már a Mk3-asoké is jó volt,de ő nem is emlékszik olyanra,hogy Mk4-ben önindítót kellett volna cserélni.
Ja és hát itt is igazolódott a tétel,hogy régen minden jobb volt,hiszen eredeti, drágán vett akku ide,fejlett töltésvezérlő elektronika oda,de ez a Ford emblémás akku kétévesen adta be a kulcsot,amire nem lehet büszke a gyártója.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.13 szombat, 16:31:04 írta T1BA » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #32509 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 11:15:37 »

Ezt a tételt csütörtökig én is aláírtam volna,de aznap egy barátom érdekesen járt a saját 2.0 TDCi-jével.
Reggelt beült,beindította,bejött a belvárosba,elintézte a dolgát,vissza a kocsiba,de az nem indult.Önidítózás helyett csak ütemes kattogó hang hallatszott,nem az átugró bendix hangja,hanem a behúzómágnes ismétlődő csattanása.
Kerített egy autót,arról megpróbálták bikázni,de a jelenség ugyanez lett.Kötéllel behúzták az autót és a cimbi elment egy Ford szervízbe,ahol a javítást hosszú időre vállalták volna,de annyit megtettek,hogy géppel rámértek az akksira.A gép teljesen jó feszültségértékeket mutatott,ott indult is az autó és indítás alatt a gép szerint a névleges indítóáramának a 78%-át le is adta az akku,erről papírt is kapott a tulaj.Így maradt az önindító,mint gyanúsított.
Hazament,leszerelte az önindítót,kivittük a Gőzös utcai villamossági műhelybe.Itt az első próbára hibátlannak tűnt,de a körülmények ismeretében szét lett szedetve.Saját szememmel láttam,a 200e-t futott autó önindítója gyakorlatilag újszerű volt.Kosz semmi,a kommutátor és a kefék újszerűek,perselyek nem lógtak.Ki lett tisztítva az egész,be lettek olajozva a bolygómű fogaskerekei,még a behúzómágnest is szétnyomták ellenőrzés céljából,de a nagy vörösrezes érintkezőkön is csak minimális beégés volt.Önindító össze,próbán hibátlan,így hazavisz,visszaszerel és a próbánál az autó újfent csak kattog,nem indít.
Ekkor telefon "Vik" Viktornak,aki a telefonba csak annyit mondott,ha az önindító csak kattog és közben a műszerfali lámpák villognak,az akkuhalál.
Cimbi újfent keres egy másik autót bikázáshoz,egy Volvóra került fel az indítókábel,de elsőre akkor is csak kattogás.Ekkor mintegy tíz percig pörgették a Volvót,hogy annak a generátora töltse a Fordot és ezután indult be a motor.Akkuvásárlás és természetesen az újjal már pöcc-röff.
Az esetnek több tanulsága is van.
Egyrészt rossz akkuval még bikakábellel sem mindig indul az autó, a feltételezésem szerint hirtelen zárlatossá vált saját akksi nagy teljesítményt nyelt el a bikázó másik akkuból is,ezért volt sikertelen a próba.
Aztán a jelek szerint az akkuteszter gépezet sem 100 %-ig megbízható,hiszen papírt adott arról,hogy a rossz akksi jó és hát az is kiderült,hogy a Mondeók önindítója elég strapabíró darab,hiszen a kétszázat futott önindító szinte újszerűnek nézett ki.Vik még annyit mondott telefonba,hogy már a Mk3-asoké is jó volt,de ő nem is emlékszik olyanra,hogy Mk4-ben önindítót kellett volna cserélni.
Ja és hát itt is igazolódott a tétel,hogy régen minden jobb volt,hiszen eredeti, drágán vett akku ide,fejlett töltésvezérlő elektronika oda,de ez a Ford emblémás akku kétévesen adta be a kulcsot,amire nem lehet büszke a gyártója.

a ford emblémás akku nem ford gyártmány.a ford nem gyárt akkut-sem,olajat sem.
ebből messzemenő következtetést nem érdemes levonni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32510 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 11:17:28 »

a ford emblémás akku nem ford gyártmány.a ford nem gyárt akkut-sem,olajat sem.
ebből messzemenő következtetést nem érdemes levonni.
jah, a ford emblemes akkut is a johnsons controls gyartotta, pl a boschet is ok, de meg sok mas marka alatt is gyartanak.
Naplózva

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32511 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 12:18:00 »

Ezt a tételt csütörtökig én is aláírtam volna,de aznap egy barátom érdekesen járt a saját 2.0 TDCi-jével.
Reggelt beült,beindította,bejött a belvárosba,elintézte a dolgát,vissza a kocsiba,de az nem indult.Önidítózás helyett csak ütemes kattogó hang hallatszott,nem az átugró bendix hangja,hanem a behúzómágnes ismétlődő csattanása.
Kerített egy autót,arról megpróbálták bikázni,de a jelenség ugyanez lett.Kötéllel behúzták az autót és a cimbi elment egy Ford szervízbe,ahol a javítást hosszú időre vállalták volna,de annyit megtettek,hogy géppel rámértek az akksira.A gép teljesen jó feszültségértékeket mutatott,ott indult is az autó és indítás alatt a gép szerint a névleges indítóáramának a 78%-át le is adta az akku,erről papírt is kapott a tulaj.Így maradt az önindító,mint gyanúsított.
Hazament,leszerelte az önindítót,kivittük a Gőzös utcai villamossági műhelybe.Itt az első próbára hibátlannak tűnt,de a körülmények ismeretében szét lett szedetve.Saját szememmel láttam,a 200e-t futott autó önindítója gyakorlatilag újszerű volt.Kosz semmi,a kommutátor és a kefék újszerűek,perselyek nem lógtak.Ki lett tisztítva az egész,be lettek olajozva a bolygómű fogaskerekei,még a behúzómágnest is szétnyomták ellenőrzés céljából,de a nagy vörösrezes érintkezőkön is csak minimális beégés volt.Önindító össze,próbán hibátlan,így hazavisz,visszaszerel és a próbánál az autó újfent csak kattog,nem indít.
Ekkor telefon "Vik" Viktornak,aki a telefonba csak annyit mondott,ha az önindító csak kattog és közben a műszerfali lámpák villognak,az akkuhalál.
Cimbi újfent keres egy másik autót bikázáshoz,egy Volvóra került fel az indítókábel,de elsőre akkor is csak kattogás.Ekkor mintegy tíz percig pörgették a Volvót,hogy annak a generátora töltse a Fordot és ezután indult be a motor.Akkuvásárlás és természetesen az újjal már pöcc-röff.
Az esetnek több tanulsága is van.
Egyrészt rossz akkuval még bikakábellel sem mindig indul az autó, a feltételezésem szerint hirtelen zárlatossá vált saját akksi nagy teljesítményt nyelt el a bikázó másik akkuból is,ezért volt sikertelen a próba.
Aztán a jelek szerint az akkuteszter gépezet sem 100 %-ig megbízható,hiszen papírt adott arról,hogy a rossz akksi jó és hát az is kiderült,hogy a Mondeók önindítója elég strapabíró darab,hiszen a kétszázat futott önindító szinte újszerűnek nézett ki.Vik még annyit mondott telefonba,hogy már a Mk3-asoké is jó volt,de ő nem is emlékszik olyanra,hogy Mk4-ben önindítót kellett volna cserélni.
Ja és hát itt is igazolódott a tétel,hogy régen minden jobb volt,hiszen eredeti, drágán vett akku ide,fejlett töltésvezérlő elektronika oda,de ez a Ford emblémás akku kétévesen adta be a kulcsot,amire nem lehet büszke a gyártója.

Ilyen tapasztalatom nekem is van. Az mk4 2.0 tdci sokkal érzékenyebb az akkufeszültségre, mint az mk3 tdci. Pl. azzal az akkuval, amivel egy mk3 tdci indul, de már abs+esp lámpát gyújt indítás után (10v alatti feszültség indítás során), az mk4 csak a leírt módon kattog. A gyárilag előírt 65Ah-s akksi gyorsan használódik a jelentős indítóáram miatt. A 85Ah-s (900A indítóáram) tapasztalataim szerint mindig biztosan indít. Ha jól tudom, a 65Ah-s gyári fordnak 700A az indítóáram maximuma, ha 78%-ot tud, az már csak~500A, lehet ez már kevés.

Bikázásnál nagyon kell figyelni a kontaktokra, kábelvastagságra. Sajnos az mk4 tdci testpontja elég barom megoldás, az akksi (-) a szélvédő alatt van, a bekötési pont a bal első toronynál van, viszont legalább oxidálódik.
Amikor nálam a DLR "leszívta" az akksit, próbáltam bikázni pót akkuról, de az egyik kábel végony volt (tesco gazdaságos), a másiknak meg ócska a feje, mert a műanyag rálóg a fogazott "csipeszre", így nem mindig jó a kontakt, tehát nem ment. Kivettem a csoffadtat, betettem helyette a pótot, így már simán indult vele. Ennyit számít a kontakt. Érdemes egyébként nem akksi (+) és (-) -ra tenni a bikát, hanem akksi (+) és motoron valami fémes rész.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #32512 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 13:07:05 »

Akku
Én nemrég vettem egy ilyen terheléses tesztert.
http://eshop.micronixkft.hu/akkumulatorok/teszterek/fy-500-terheleses-meromuszer.html
Ha kell vkinek ellenőrizni, akkor szívesen segítek minin, vagy adhoc Budaörs környékén.
500A-t tud, a kábelei vastagságából és a mérés közbeni szagokból tudom, hogy elég jó cucc.  Wink
(160Ah-ig tud akksit tesztelni (megfektetni))
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #32513 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 16:08:48 »

a ford emblémás akku nem ford gyártmány.a ford nem gyárt akkut-sem,olajat sem.
ebből messzemenő következtetést nem érdemes levonni.
Én nem mondtam olyasmit,hogy a Ford gyárban készült volna,viszont ha egy alkatrészen rajta van a gyári embléma,akkor -a nyilvánvaló hamisítványokat leszámítva-az minőségi alapanyagokat,garantált minőséget kell,hogy jelentsen és ha ezért hajlandó vagyok az átlagárakhoz képest 20-25% felárat kifizetni,akkor joggal várom el a problémamentes működést,meg a tömeggyártók termékeihez képest hosszabb élettartamot.
Naplózva
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32514 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 17:14:06 »

Én nem mondtam olyasmit,hogy a Ford gyárban készült volna,viszont ha egy alkatrészen rajta van a gyári embléma,akkor -a nyilvánvaló hamisítványokat leszámítva-az minőségi alapanyagokat,garantált minőséget kell,hogy jelentsen és ha ezért hajlandó vagyok az átlagárakhoz képest 20-25% felárat kifizetni,akkor joggal várom el a problémamentes működést,meg a tömeggyártók termékeihez képest hosszabb élettartamot.
Azért amilyenekkel kijöttek a gyárból az eddigi Fordjaink, 5-6 évet simán kibírtak. Szerintem inkább van gond a tárolásukkal, és az abból adódó rövidebb élettartammal.
Apámnak pl tavaly ment tönkre 6 évesen az önindító a Mondeoban, 5 éve nyáron reggelre lemerült az akku, bemérettük, mindent rendben találtak, de azért kicseréltettük, mert kellett az autó, majd mikor kötelező szervizen voltunk mondták, hogy az indító lesz a ludas. Lehet az akku még mindig jó lenne ha egyből kicseréltetjük akkor, és nem erre gyanakszunk.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Banshee
Vendég
« Új hozzászólás #32515 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 18:24:22 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Egy 2009-es Ford Mondeo 1.6 benzines 4 ajtósban szombat óta feljön a "Luggage comp. open" felirat, pedig a csomagtér ajtó zárva van, nyit is, zár is rendesen, "csak" ez a hibajelenség van...
Szerintetek mi lehet a gond? Hol van az érzékelője a csomagtér zárjának? Mi a tippetek?

Előre is köszi a válaszokat, tippeket!
Naplózva
Bandesz
Vendég
« Új hozzászólás #32516 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 22:54:05 »

Császtok egy mk4 2008-as mondeom van kulcsot szeretnék venni de nem tudom hogy a 4D60 vagy a 4D63as csippes jó hozzá.
Naplózva
Graboc
Vendég
« Új hozzászólás #32517 Dátum: 2016.08.14 vasárnap, 22:55:01 »

Üdvözlök mindenkit egy kérdésem lenne . Van egy 2008.09 havi Mondeonk és most új kulcsot szeretnénk venni hozzá. Csak nem tudom milyen chip van a kulcsban 4D60 vagy 4D63 ? Mert lenne egy kulcs eladó egészen jó áron ,de abba 4D60-as van és így nem merem megvenni .
A válaszokat előre is köszönöm nektek .
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32518 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 00:43:01 »

Üdvözlök mindenkit egy kérdésem lenne . Van egy 2008.09 havi Mondeonk és most új kulcsot szeretnénk venni hozzá. Csak nem tudom milyen chip van a kulcsban 4D60 vagy 4D63 ? Mert lenne egy kulcs eladó egészen jó áron ,de abba 4D60-as van és így nem merem megvenni .
A válaszokat előre is köszönöm nektek .
4D63
Te skizó vag vagy összebeszéltetek Bandesz kollégával?  wow1 wow1 :wow
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #32519 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 10:09:57 »

Ezt ennyire nem figyeltem. Tehat ha a taviranyiroval nyitom akkor nem nyit? Vagy ugy gondoltad, hogy egybol azzal probalkozni? Ugy nekem sem nyit, csak az ajto oldja.
Apamen is zarja a tanksapkat, 2009es Trend, de kettos kp zaras. Az mk5e sima kp zaras titanium, de ott is zarva van, nyitasnal old, ha jol megnyomkodom, akkor az is kipattan nyitasnal.

A központi zárral együtt nyílik és zár.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #32520 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 10:23:43 »

Továbbra is indulás után "Service oil" üzenet jelenik meg a kijelzőn, annak ellenére, hogy a pedálos oil service reset-et megcsináltam.
Hogyan lehet végleg eltüntetni a hibaüzenetet.

Még a kilométerszámláló nem érte el a +20.000km-t, lehet, hogy emiatt nem resetálható?

 

 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Charlito
Vendég
« Új hozzászólás #32521 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 10:34:59 »

Sziasztok, lehet buta kérdés de most lettem MK4 tulaj. Az autónak van tanksapkája? Nem kell semmit letekernem, hanem kinyitás után egyből tehetem a pisztoly csövet az autóba. MkIV 1.8TDCI
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32522 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 10:42:38 »

Sziasztok, lehet buta kérdés de most lettem MK4 tulaj. Az autónak van tanksapkája? Nem kell semmit letekernem, hanem kinyitás után egyből tehetem a pisztoly csövet az autóba. MkIV 1.8TDCI

Olyan 2007 ota nincs a fordoknak (lehet nem mindnek de soknak) tanksapkaja (easy fuel feature), szal egybol lehet dugni bele a pisztolyt.

Továbbra is indulás után "Service oil" üzenet jelenik meg a kijelzőn, annak ellenére, hogy a pedálos oil service reset-et megcsináltam.
Hogyan lehet végleg eltüntetni a hibaüzenetet.

Még a kilométerszámláló nem érte el a +20.000km-t, lehet, hogy emiatt nem resetálható?
 
Hogy erted ezt hogy tovabbra is, sikeresen torolted, par gyujtas raadasig nem jelent meg majd igen?
Nem lehet hogy rosszul resetelted? Nekem sikerult eloszor, mert vagy 15 - 20 mpig kell nyomva tartani a pedalokat,
eloszor azt irja hogy a service oil reset in progress, majd a vegen hogy sikerult.
Ha nem igy van hany km utan jött vissza a service oil?
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.15 hétfő, 10:45:55 írta ReFi » Naplózva

Graboc
Vendég
« Új hozzászólás #32523 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 11:44:49 »

4D63
Te skizó vag vagy összebeszéltetek Bandesz kollégával?  wow1 wow1 :wow

Mondhatni összebeszéltünk kerestük a választ a neten ,de úgy néz ki mind ketten itt kötöttünk ki   Grin Grin
Amúgy köszönöm szépen a válaszod  Wink
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #32524 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 13:17:46 »

Továbbra is indulás után "Service oil" üzenet jelenik meg a kijelzőn, annak ellenére, hogy a pedálos oil service reset-et megcsináltam.
Hogyan lehet végleg eltüntetni a hibaüzenetet.

Még a kilométerszámláló nem érte el a +20.000km-t, lehet, hogy emiatt nem resetálható?

Nem jól reszetelted. Ki kell várni, amíg kiírja, hogy megtörtént a törlés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Banshee
Vendég
« Új hozzászólás #32525 Dátum: 2016.08.15 hétfő, 21:16:12 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Egy 2009-es Ford Mondeo 1.6 benzines 4 ajtósban szombat óta feljön a "Luggage comp. open" felirat, pedig a csomagtér ajtó zárva van, nyit is, zár is rendesen, "csak" ez a hibajelenség van...
Szerintetek mi lehet a gond? Hol van az érzékelője a csomagtér zárjának? Mi a tippetek?

Előre is köszi a válaszokat, tippeket!
+ jelenség: lezárásnál nem villan kétszer az index illetve ha megnyomom a csomagtartó nyitó gombot felvillan a világítás Smiley
vajon a csomagtér zárban van a hiba vagy lehet kábelezés gond is?
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #32526 Dátum: 2016.08.16 kedd, 08:47:28 »

Olyan 2007 ota nincs a fordoknak (lehet nem mindnek de soknak) tanksapkaja (easy fuel feature), szal egybol lehet dugni bele a pisztolyt.
Hogy erted ezt hogy tovabbra is, sikeresen torolted, par gyujtas raadasig nem jelent meg majd igen?
Nem lehet hogy rosszul resetelted? Nekem sikerult eloszor, mert vagy 15 - 20 mpig kell nyomva tartani a pedalokat,
eloszor azt irja hogy a service oil reset in progress, majd a vegen hogy sikerult.
Ha nem igy van hany km utan jött vissza a service oil?

Én hibáztam, rosszul reseteltem, nem tudtam, hogy addig kell nyomva tartani a pedálokat, amíg meg nem jelenik a reset sikeres üzenet. Most már tényleg töröltem és így nem is jelenik meg a service oil üzenet.

Köszönöm szépen a segítséged. worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.16 kedd, 11:24:29 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #32527 Dátum: 2016.08.16 kedd, 09:45:33 »

+ jelenség: lezárásnál nem villan kétszer az index illetve ha megnyomom a csomagtartó nyitó gombot felvillan a világítás Smiley
vajon a csomagtér zárban van a hiba vagy lehet kábelezés gond is?
Nekem kettos kp zar van(de valszeg simanal is), csak akkor jelez az index, ha duplan zarok. A hatso lampa is normalis, nekem is vilagit, ha kinyitom a csomagterajtot. Amikor meg lecsukom, akkor meg felvillannak az indexek, hogy lezart(mar ha zarva volt az auto).
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32528 Dátum: 2016.08.16 kedd, 10:06:53 »

Én hibáztam, rosszul reseteltem, nem tudtam, hogy addig kell nyomva tartani a pedálokat, amíg meg nem jelenik a reset sikeres üzenet. Most már tényleg töröltem az üzenetet és így nem is jelenik meg a service oil üzenet.

Köszönöm szépen a segítséged. worship
No para, én is ugyanigy jártam először Cheesy
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #32529 Dátum: 2016.08.16 kedd, 15:07:36 »

No para, én is ugyanigy jártam először Cheesy
Én is Smiley
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Banshee
Vendég
« Új hozzászólás #32530 Dátum: 2016.08.16 kedd, 16:13:37 »

Nekem kettos kp zar van(de valszeg simanal is), csak akkor jelez az index, ha duplan zarok. A hatso lampa is normalis, nekem is vilagit, ha kinyitom a csomagterajtot. Amikor meg lecsukom, akkor meg felvillannak az indexek, hogy lezart(mar ha zarva volt az auto).
Igen akkor ezek normális jelenségek Smiley már csak azt kéne megtudnom mi generálhatja a "Luggage comp. open" feliratot Sad
Naplózva
Marwell
Vendég
« Új hozzászólás #32531 Dátum: 2016.08.16 kedd, 16:29:25 »

Igen akkor ezek normális jelenségek Smiley már csak azt kéne megtudnom mi generálhatja a "Luggage comp. open" feliratot Sad

Az nekem csak esőben jön elő....
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #32532 Dátum: 2016.08.16 kedd, 20:33:33 »

szvsz: önindító az "digitális". Vagy jó, vagy nem.  Én inkább az izzító gyertyákra tippelnék. Az akkut is aránylag 1xü tesztelni. Ha bikakábellel jól indul, akkor aksicsere.
Köszönöm  a gyors válaszokat, akku cserével megoldódott.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #32533 Dátum: 2016.08.17 szerda, 11:01:02 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy EURO5-ös MK4-ben mennyit bír a részecskeszűrő?
Hivatalos szervízintervallumot nem találtam ETIS-en sem.

Előre is köszi ha van valakinek infója vagy tapasztalata.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #32534 Dátum: 2016.08.17 szerda, 11:24:55 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy EURO5-ös MK4-ben mennyit bír a részecskeszűrő?
Hivatalos szervízintervallumot nem találtam ETIS-en sem.

Előre is köszi ha van valakinek infója vagy tapasztalata.
Örökélet + 1 nap  eplus2
Szervizintervallumot erre nem fogsz talalni, mint ahogy a katalizatorra sem, amig jo addig jo, amikor meg rossz kilehet flexelni a csába Cheesy
Naplózva

atti78
Vendég
« Új hozzászólás #32535 Dátum: 2016.08.17 szerda, 11:30:03 »

Örökélet + 1 nap  eplus2
Szervizintervallumot erre nem fogsz talalni, mint ahogy a katalizatorra sem, amig jo addig jo, amikor meg rossz kilehet flexelni a csába Cheesy

Köszi. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #32536 Dátum: 2016.08.17 szerda, 20:33:10 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy EURO5-ös MK4-ben mennyit bír a részecskeszűrő?
Hivatalos szervízintervallumot nem találtam ETIS-en sem.

Előre is köszi ha van valakinek infója vagy tapasztalata.
céges autókban több futott már 3-400e km-t is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Banshee
Vendég
« Új hozzászólás #32537 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 09:07:13 »

Az nekem csak esőben jön elő....
Nekem autómosás után 1 nappal jött elő, csak nem akar eltűnni Sad
Nálad nem tudod mi ázhat be?
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #32538 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 09:59:14 »

céges autókban több futott már 3-400e km-t is.

A BlauLaci tekert taxikombijában 500K + km van, még bírja. Bár neki a 2 kivezetés miatt sokkal jobb a hőcseréje a rendszernek!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32539 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 10:21:55 »

A BlauLaci tekert taxikombijában 500K + km van, még bírja. Bár neki a 2 kivezetés miatt sokkal jobb a hőcseréje a rendszernek!  eplus2 eplus2

És azok az igényes vascsövek javítanak az autó súlyelosztásán is, nem pattog a hátulja, pedig kombi...  eplus2 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32540 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 15:53:29 »

A BlauLaci tekert taxikombijában 500K + km van, még bírja. Bár neki a 2 kivezetés miatt sokkal jobb a hőcseréje a rendszernek!  eplus2 eplus2

Egyet neked:  mf2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32541 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 15:54:05 »

És azok az igényes vascsövek javítanak az autó súlyelosztásán is, nem pattog a hátulja, pedig kombi...  eplus2 nyes
Egyet neked is:  mf1
Esetleg még vki?Huh?Huh???  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32542 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 15:57:00 »

Egyet neked is:  mf1
Esetleg még vki?Huh?Huh???  Cheesy Cheesy

Ne haragudj...

A közelben most volt lakásfelújítás, láttam cseréltek vízcsöveket, ha gondolod elviszem valamelyik minire pótalkatrésznek...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32543 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 16:01:50 »

Ne haragudj...

A közelben most volt lakásfelújítás, láttam cseréltek vízcsöveket, ha gondolod elviszem valamelyik minire pótalkatrésznek...  hehe
Rozsdamentes? Ha igen, akkor is csak az íveket hozzad.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32544 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 16:02:18 »

Ne haragudj...

A közelben most volt lakásfelújítás, láttam cseréltek vízcsöveket, ha gondolod elviszem valamelyik minire pótalkatrésznek...  hehe

Azokból a hátsó kerekek elé a küszöbökhöz csinálhat amerikai sztájlban mindkét oldalra 4-4 sószórót  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32545 Dátum: 2016.08.18 csütörtök, 16:38:55 »

Azokból a hátsó kerekek elé a küszöbökhöz csinálhat amerikai sztájlban mindkét oldalra 4-4 sószórót  eplus2

 Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #32546 Dátum: 2016.08.19 péntek, 19:12:21 »

Cheesy
Mára vmi? Hófehérkék!  (Tonyo-BT)  Cheesy integet2
Amúgy inkább zene!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #32547 Dátum: 2016.08.19 péntek, 23:05:38 »

Ne hagyd magad Laci!

Smiley

Mára vmi? Hófehérkék!  (Tonyo-BT)  Cheesy integet2
Amúgy inkább zene!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #32548 Dátum: 2016.08.20 szombat, 00:27:12 »

Hol lehet mk4 magyarositani köszi elöre
Naplózva

1.6 tdci titanium
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #32549 Dátum: 2016.08.20 szombat, 06:14:38 »

Ebben a nyári melegben borzasztóan nyikorog-nyekereg a napfénytető mögött-mellett(?) valami. Találkozott már valaki hasonló problémával? Mi lehet a megoldás?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Oldalak: 1 ... 644 645 646 647 648 649 650 [651] 652 653 654 655 656 657 658 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.