Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 00:26:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 669 670 671 672 673 674 675 [676] 677 678 679 680 681 682 683 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11277108 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33750 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 19:52:00 »

A hétvége tele volt "pozitív" autós élményekkel:
* Az AWF21 hidegen érdekesen viselkedik (ld Automata váltó topic).
* a csomagtartóban megsérült az 5L-es téli ablakmosó folyadékos flakon, az egész befolyt a pótkerékhez. Jó volt -10fokban kipakolni a csomagtartót, leengedni a cuccot a pótkerék mellől (még szerencse, hogy van a mélyedésben dugó...), áttörölgetni mindent. Így jár az, aki szabadon hagyja a flakonokat.  gun
* az automata váltó diagnosztika miatt ma indítás előtt kb 3 percig volt gyújtáson a gép indítás előtt, ami miatt az akksi fesz leesett 12v alá. A -16fok miatt egy ideig csak tekert az önindító, aztán már lassan az sem. (low battery jelzés nem volt).
* A motortér nyitó bowden a szokásos módon befagyott (hiába fújkáltam a zár felőli végét WD40-nel....), így nem fértem hozzá az akksihoz.
* még szerencse, hogy kevés pihenés után az akksi annyira magához tért, hogy pöcc-röff indult a gép (persze a hibatárolót jól telenyomta kódokkal).

Ettől eltekintve minden oké volt. Bízom benne, hogy reggel indul simán. A biztonság kedvéért a pótakku azért töltőre került. A terv az, hogy a csomagtartóban lévő erősítő tápvezetéke segítségével fogom bebikázni a gépet, ha nem tudok bejutni a motortérbe. Bízom benne, hogy a közvetlenül akksira kötött (+) vezetéken elég nagy bizti van ahhoz, hogy túlélje a kísérletet.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33751 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 00:32:00 »

A hétvége tele volt "pozitív" autós élményekkel:
* Az AWF21 hidegen érdekesen viselkedik (ld Automata váltó topic).
* a csomagtartóban megsérült az 5L-es téli ablakmosó folyadékos flakon, az egész befolyt a pótkerékhez. Jó volt -10fokban kipakolni a csomagtartót, leengedni a cuccot a pótkerék mellől (még szerencse, hogy van a mélyedésben dugó...), áttörölgetni mindent. Így jár az, aki szabadon hagyja a flakonokat.  gun
* az automata váltó diagnosztika miatt ma indítás előtt kb 3 percig volt gyújtáson a gép indítás előtt, ami miatt az akksi fesz leesett 12v alá. A -16fok miatt egy ideig csak tekert az önindító, aztán már lassan az sem. (low battery jelzés nem volt).
* A motortér nyitó bowden a szokásos módon befagyott (hiába fújkáltam a zár felőli végét WD40-nel....), így nem fértem hozzá az akksihoz.
* még szerencse, hogy kevés pihenés után az akksi annyira magához tért, hogy pöcc-röff indult a gép (persze a hibatárolót jól telenyomta kódokkal).

Ettől eltekintve minden oké volt. Bízom benne, hogy reggel indul simán. A biztonság kedvéért a pótakku azért töltőre került. A terv az, hogy a csomagtartóban lévő erősítő tápvezetéke segítségével fogom bebikázni a gépet, ha nem tudok bejutni a motortérbe. Bízom benne, hogy a közvetlenül akksira kötött (+) vezetéken elég nagy bizti van ahhoz, hogy túlélje a kísérletet.  eplus2

wow, tudom off, de ma nekem sem indult be a jeep, az aksi nem bírta a hideget és tegnap nem mentem vele. Aztán indítás után olyan hangja volt, mintha az önindító fogaskereke nem ment volna vissza teljesen a helyére és néha hozzáért volna a koszorú. Ez már előfordult egyszer, amikor kb -10 volt. Nomeg az alsó, váltóborítás alól egy zsömle került elő. Lassan kell keresnem egy helyet, ahol felemelhetem az autót és alánézhetek.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33752 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 08:59:43 »

wow, tudom off, de ma nekem sem indult be a jeep, az aksi nem bírta a hideget és tegnap nem mentem vele. Aztán indítás után olyan hangja volt, mintha az önindító fogaskereke nem ment volna vissza teljesen a helyére és néha hozzáért volna a koszorú. Ez már előfordult egyszer, amikor kb -10 volt. Nomeg az alsó, váltóborítás alól egy zsömle került elő. Lassan kell keresnem egy helyet, ahol felemelhetem az autót és alánézhetek.
A zsömle hogy? Nyest?
A hideg már csak ilyen. Ma reggel rendesen indult, igaz csak -8fok volt. A géphazatérő nyitás aggaszt kissé, úgyhogy tavasszal/nyáron bowden csere lesz. Ha befagy, akkor párás/nedves a bowdenház, amiatt rozsdásodik is valószínűleg, abból meg csak a szakadás lesz.  falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33753 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 09:47:52 »

A zsömle hogy?

Ez egy extra, a reggeli melegítés alatt bedobhatsz egy pirítóst...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #33754 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 17:46:19 »

Srácok, ha valaki keres az ismerőseitek közül Fl előtti kombit nyugodtan irányítsátok hozzam.Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33755 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 18:26:47 »

A zsömle hogy? Nyest?
A hideg már csak ilyen. Ma reggel rendesen indult, igaz csak -8fok volt. A géphazatérő nyitás aggaszt kissé, úgyhogy tavasszal/nyáron bowden csere lesz. Ha befagy, akkor párás/nedves a bowdenház, amiatt rozsdásodik is valószínűleg, abból meg csak a szakadás lesz.  falbav
nekem új kora óta minden télen befagy a bowden.ez ilyen.nyílik,de utána nem csukódik....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #33756 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 18:49:51 »

nekem új kora óta minden télen befagy a bowden.ez ilyen.nyílik,de utána nem csukódik....
wd40! taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
bigolya
Vendég
« Új hozzászólás #33757 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 21:32:05 »

Nem ilyen, lőttem fotót, a korábbiakat elnézve ez van rosszul konstruálva, nem fog elférni...
http://www.kephost.com/image/v7lb


Szia!
Neked szerintem ilyen van.Lehet a rolót is használni...
http://www.***/view.php?filename=6752.jpg
http://www.***/view.php?filename=4211.jpg
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33758 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 21:45:18 »

A zsömle hogy? Nyest?
A hideg már csak ilyen. Ma reggel rendesen indult, igaz csak -8fok volt. A géphazatérő nyitás aggaszt kissé, úgyhogy tavasszal/nyáron bowden csere lesz. Ha befagy, akkor párás/nedves a bowdenház, amiatt rozsdásodik is valószínűleg, abból meg csak a szakadás lesz.  falbav

jaja, szerintem nyest. Igen az nem jó jel, ha beragad, pláne, ha éppen nyitni kéne
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #33759 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 21:50:54 »

Normál belső tükör cserélhető egy az egyben fényre sötétedő tükörre? Csatlakozó van szabadon a tükör mellett három kábeles, ez lehet a táp hozzá? Valaki fejlesztett már ilyet?
Cromax szerint van gyári 65 ezerért, de ezt sokkalom. Ebay Angliából összesen bontottan 10 ezer.
Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33760 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 22:10:14 »

Normál belső tükör cserélhető egy az egyben fényre sötétedő tükörre? Csatlakozó van szabadon a tükör mellett három kábeles, ez lehet a táp hozzá? Valaki fejlesztett már ilyet?
Cromax szerint van gyári 65 ezerért, de ezt sokkalom. Ebay Angliából összesen bontottan 10 ezer.

szerintem itthoni bontóban is van, mk2, és a többi fórumos bontós,  vecsés, fót, cserhalmi...
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33761 Dátum: 2017.01.10 kedd, 02:17:45 »

Normál belső tükör cserélhető egy az egyben fényre sötétedő tükörre? Csatlakozó van szabadon a tükör mellett három kábeles, ez lehet a táp hozzá? Valaki fejlesztett már ilyet?
Cromax szerint van gyári 65 ezerért, de ezt sokkalom. Ebay Angliából összesen bontottan 10 ezer.
biztos, hogy akarsz olyat? nekem benne van, de sok ertelmet nem latom, jobb szerettem magam allitgatni
Naplózva

Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #33762 Dátum: 2017.01.10 kedd, 07:13:52 »

biztos, hogy akarsz olyat? nekem benne van, de sok ertelmet nem latom, jobb szerettem magam allitgatni
MK3-ban benne volt és nagyon kényelmes funkció volt, jól működött. Sosem volt gondom a mögöttem haladó fényszórójára. Most az MK4-ben nincs és rengetegszer zavar a hátam mögötti mondjuk rosszul beállított világítása. Az automatától várom, hogy ezeket csillapítsa.
Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #33763 Dátum: 2017.01.10 kedd, 17:53:36 »

Nem ilyen, lőttem fotót, a korábbiakat elnézve ez van rosszul konstruálva, nem fog elférni...
http://www.kephost.com/image/v7lb


Ez nem gyári az biztos...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #33764 Dátum: 2017.01.10 kedd, 18:40:59 »

Sziasztok!

Tud esetleg valaki segíteni MK IV FL ablakmosó kicsit lefelé nyom és nem elég erősen szerintem. Lehet ezen valahogy állítani?
Nézegettem de nem láttam rajta olyan kis két lyukat, amit tűvel lehetne állítani, vagy csak én vagyok ügyetlen.
A tartály tele van és nem fagyott be.


Köszönöm szépen
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #33765 Dátum: 2017.01.10 kedd, 19:42:38 »

Sziasztok! Valaki cserélt már házilag termosztátot? Mennyire macerás dolog? Köszi előre is!
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #33766 Dátum: 2017.01.11 szerda, 11:39:14 »

Sziasztok!

Tud esetleg valaki segíteni MK IV FL ablakmosó kicsit lefelé nyom és nem elég erősen szerintem. Lehet ezen valahogy állítani?
Nézegettem de nem láttam rajta olyan kis két lyukat, amit tűvel lehetne állítani, vagy csak én vagyok ügyetlen.
A tartály tele van és nem fagyott be.


Köszönöm szépen

Nekem is fl 2011-es van és nekem a két kis luk látható és tűvel lehet állítani. Ha nem elég erős akkor valami szűkít vagy tömítetlen a rendszer, érdemes keresgélni.
Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #33767 Dátum: 2017.01.11 szerda, 12:01:59 »

Nekem is fl 2011-es van és nekem a két kis luk látható és tűvel lehet állítani. Ha nem elég erős akkor valami szűkít vagy tömítetlen a rendszer, érdemes keresgélni.
Szia
Én is azt kerestem, de nekem a közepén egy függőleges nyílás látszik
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #33768 Dátum: 2017.01.11 szerda, 14:13:08 »

Szia
Én is azt kerestem, de nekem a közepén egy függőleges nyílás látszik

Akkor lehetőséged van normál fém, lyukasra cserélni. Ez a permetezős egy here konstrukció, Titta sem rajongója... 2011 még "normál" fémspricnival volt szerelve, melyet 2012 - től "lebutítottak"... Fókuszok spricnijét szokták installálni helyettük, párezer forint.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33769 Dátum: 2017.01.11 szerda, 14:22:42 »

egyebkent ha minden igaz fűthető a szélvédő mosó fúvókája? azt melyik gombbal lehet aktiválni? első/hátsó szélvédő fütés? melyik kapcsolja?
nekem most a -10en fokokba, ugy befagyott az ablakmosóm valahol, hogy nem tudtam reggel spriccnizni.
Téli lé van benne, valami Lidl-s -19fokos, a szivattyut hallom zugni, szal talan nem a tartalyba fagyott meg a lé, tippre valahol a gumicsőben valahol a spriccni felé. szerintem kipárolog azon a szakaszon az alkohol vagy amit raknak ezekbe hogy ne fagyjon meg és utana a megmarado viz megfagy a csoben.
Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #33770 Dátum: 2017.01.11 szerda, 14:33:23 »

egyebkent ha minden igaz fűthető a szélvédő mosó fúvókája? azt melyik gombbal lehet aktiválni? első/hátsó szélvédő fütés? melyik kapcsolja?
nekem most a -10en fokokba, ugy befagyott az ablakmosóm valahol, hogy nem tudtam reggel spriccnizni.
Téli lé van benne, valami Lidl-s -19fokos, a szivattyut hallom zugni, szal talan nem a tartalyba fagyott meg a lé, tippre valahol a gumicsőben valahol a spriccni felé. szerintem kipárolog azon a szakaszon az alkohol vagy amit raknak ezekbe hogy ne fagyjon meg és utana a megmarado viz megfagy a csoben.

Lidlis és egyéb budget cucc: TILOS, -10°C alatt megfagy!!!!!!

Ami működik: Sheron -20, Turtle -20 és ennél erősebb brand-ek.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33771 Dátum: 2017.01.11 szerda, 15:28:26 »

egyebkent ha minden igaz fűthető a szélvédő mosó fúvókája? azt melyik gombbal lehet aktiválni? első/hátsó szélvédő fütés? melyik kapcsolja?
nekem most a -10en fokokba, ugy befagyott az ablakmosóm valahol, hogy nem tudtam reggel spriccnizni.
Téli lé van benne, valami Lidl-s -19fokos, a szivattyut hallom zugni, szal talan nem a tartalyba fagyott meg a lé, tippre valahol a gumicsőben valahol a spriccni felé. szerintem kipárolog azon a szakaszon az alkohol vagy amit raknak ezekbe hogy ne fagyjon meg és utana a megmarado viz megfagy a csoben.

Tescoba vegyél etilalkoholt (festékosztályon szokott lenni) és abból önts hozzá. Mióta ezt csinálom, soha nem fagyott még be nekem az ablakmosó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #33772 Dátum: 2017.01.11 szerda, 17:05:32 »

Akkor lehetőséged van normál fém, lyukasra cserélni. Ez a permetezős egy here konstrukció, Titta sem rajongója... 2011 még "normál" fémspricnival volt szerelve, melyet 2012 - től "lebutítottak"... Fókuszok spricnijét szokták installálni helyettük, párezer forint.

Köszönöm, akkor ez a probléma.

Melyik évjáratú Focus-é lenne jó? Gondolom fűtött van abban is, aminek a csatlakozója is jó a Mondeohoz.
 
Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33773 Dátum: 2017.01.11 szerda, 18:00:33 »

Lidlis és egyéb budget cucc: TILOS, -10°C alatt megfagy!!!!!!

Ami működik: Sheron -20, Turtle -20 és ennél erősebb brand-ek.
aldis nem fagy vigyor3 sőt még teszten is azt hozták ki elsőnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33774 Dátum: 2017.01.11 szerda, 18:01:27 »

egyebkent ha minden igaz fűthető a szélvédő mosó fúvókája? azt melyik gombbal lehet aktiválni? első/hátsó szélvédő fütés? melyik kapcsolja?
nekem most a -10en fokokba, ugy befagyott az ablakmosóm valahol, hogy nem tudtam reggel spriccnizni.
Téli lé van benne, valami Lidl-s -19fokos, a szivattyut hallom zugni, szal talan nem a tartalyba fagyott meg a lé, tippre valahol a gumicsőben valahol a spriccni felé. szerintem kipárolog azon a szakaszon az alkohol vagy amit raknak ezekbe hogy ne fagyjon meg és utana a megmarado viz megfagy a csoben.
ha megy be vezeték a motorháztetőbe, akkor fűthető. gyújtásra már fűt télen nyáron
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33775 Dátum: 2017.01.11 szerda, 22:04:22 »

Lidlis és egyéb budget cucc: TILOS, -10°C alatt megfagy!!!!!!

Ami működik: Sheron -20, Turtle -20 és ennél erősebb brand-ek.

Lehet hogy sparos (JP auto) volt, még a Lidl-s nincs megbontva (Power Shine)  vigyor3
Egy tesztet talaltam, ahol ez a JP auto benne van es meg is felelt, erdekes.

Zsolteey
, most lehet egyelore igy marad, most nem merem nyitogatni a motorhaztetot, koleganak is most  szart be a bowdenje ebbe a hidegbe  Wink  nyes

HZsolt92
, melyik az a teszt?
Naplózva

Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #33776 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 09:13:44 »

aldis nem fagy vigyor3 sőt még teszten is azt hozták ki elsőnek

aszt nem próbáltam még, de elhiszem neked...  wave Nekem most Shell van benne, az fasza!  eljen
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33777 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 09:56:52 »

aszt nem próbáltam még, de elhiszem neked...  wave Nekem most Shell van benne, az faszaeljen

Neked állandóan a fhaszon jár az eszed??  eplus2

Nekem is Aldi-s van és a garázsban nem fagyott bele  vigyor3  Illetve asszonyéban is az van, és le se xarom hogy neki belefagyott-e, de szerintem nem.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33778 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 09:58:34 »



Zsolteey
, most lehet egyelore igy marad, most nem merem nyitogatni a motorhaztetot, koleganak is most  szart be a bowdenje ebbe a hidegbe  Wink  nyes

Én már nem is próbálom, mert éjszaka befagy, hiába fújkálom bármivel a bowden végét a zárnál.  gun Kell töltsek bele ablakmosót, így most van egy kis fejvakarás (lehet, beülök valami pláza moziba, hogy kiolvadjon Smiley )

A bowden csere közepes szívás, mert nem bonyolult, csak a kocsi jobb elejét a nyitókartól a motortér zárig végig kell bontani: maszk, zár, lámpa, akksi, akksitálca, akksitálca konzol, belső kárpit, stb.
Angoloknál olvastam, hogy úgy csinálják, hogy vesznek csak bowdent (ház nélkül) végén szemmel, és a meglévő kihúzásával behúzzák az újat, majd a végét oldható szemmel rögzítik. Így nem kell szétbontani kocsit, viszont mókolni kell a hosszal, végével. És ha a bowdenház sérült/rozsdás, az új bowden sem fog sokáig hibamentesen működni....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #33779 Dátum: 2017.01.12 csütörtök, 14:15:33 »

Neked állandóan a fhaszon jár az eszed??  eplus2

Nekem is Aldi-s van és a garázsban nem fagyott bele  vigyor3  Illetve asszonyéban is az van, és le se xarom hogy neki belefagyott-e, de szerintem nem.  nyes

Kösz Monster!  eljen Majd megkérdezlek még, ha elakadok...  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Bohos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #33780 Dátum: 2017.01.14 szombat, 07:17:27 »

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy mi a teendőm akkor ha xenon halványan világít. Már szinte balesetveszélyesen halvány ezért nem is közlekedek vele este. Nem volt mèg soha xenonfényszórós autóm így abszolút nem értek hozzá. Vigyem el szak szervizbe? Vagy én is orvosolni tudom a problémát?

Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #33781 Dátum: 2017.01.14 szombat, 09:20:36 »

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy mi a teendőm akkor ha xenon halványan világít. Már szinte balesetveszélyesen halvány ezért nem is közlekedek vele este. Nem volt mèg soha xenonfényszórós autóm így abszolút nem értek hozzá. Vigyem el szak szervizbe? Vagy én is orvosolni tudom a problémát?

Válaszokat előre is köszönöm!

Lencsetisztítás, foncsoroztatás, izzócsere. Ezek lehetnek a megoldások, meg kell nézni az állapotukat. A lencsetisztítás szinte biztos. Keress vissza sokat beszéltek már a témáról, a tisztításról van jó cikk is.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #33782 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 08:39:40 »

https://www.youtube.com/watch?v=ZKiPyTygAjQ
https://www.youtube.com/watch?v=gSiW5tJy9v0

Egy kis segítség,én ezek alapján csináltam annyi különbséggel,hogy nem szettem szét a lencse részét(úgy is ki lehet takarítani csak kicsit nehezebb de megoldható)
Kicseréltem az izzót is Osram cool blue-ra D1S azóta olyan mint az új  Wink
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #33783 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 12:51:26 »

Lencsetisztítás már fél siker, de rá kell nézni a foncsorra is. Ha matt, újra kell foncsoroztatni, azt hiszem, a két oldal 3-4e forintból kijön. Üllői úton a lámpaboltban megcsinálják másnapra.

Ablakmosóból: Prelix. Büdös, de szte mindenhol kapni, nem fagy be, menet közben sem fagy rá a szélvédőre. Kék színű.

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy mi a teendőm akkor ha xenon halványan világít. Már szinte balesetveszélyesen halvány ezért nem is közlekedek vele este. Nem volt mèg soha xenonfényszórós autóm így abszolút nem értek hozzá. Vigyem el szak szervizbe? Vagy én is orvosolni tudom a problémát?

Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Gorbebacsi
Vendég
« Új hozzászólás #33784 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 21:11:42 »

Sziasztok. Mk4 es kombi mondeom kormányműve felújitásra szorul. Ford Kállaynál megnézettem és ott a felújitásra meg a ki és beszerelésre mondtak 130.000 ft ot. Kicsit utánna néztem a neten a kormányfelújitoknak és azt vettem észre hogy kb már a feléből is megoldják. Kérdésem az lenne, hogy kinek mi a tapasztalata e téren, esetleg tudtok ajánlani valakit? Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33785 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 21:26:02 »

Sziasztok. Mk4 es kombi mondeom kormányműve felújitásra szorul. Ford Kállaynál megnézettem és ott a felújitásra meg a ki és beszerelésre mondtak 130.000 ft ot. Kicsit utánna néztem a neten a kormányfelújitoknak és azt vettem észre hogy kb már a feléből is megoldják. Kérdésem az lenne, hogy kinek mi a tapasztalata e téren, esetleg tudtok ajánlani valakit? Válaszokat előre is köszönöm.

Miért kell felújítani? Mi a hiba?

Szereltesd ki valakivel és vidd el felújítani...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Gorbebacsi
Vendég
« Új hozzászólás #33786 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 21:43:37 »

Miért kell felújítani? Mi a hiba?

Szereltesd ki valakivel és vidd el felújítani...
Mert iszonyatosan kopog a bal eleje,ki lett cserélve stabpálca,torony csapágy és megmaradt a kopogás, ja és szivárog a szervó olaj is.  Két szervizben is megnézték és mindketten felújitást javasoltak.
Naplózva
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #33787 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 22:07:45 »

A hétvége tele volt "pozitív" autós élményekkel:
* Az AWF21 hidegen érdekesen viselkedik (ld Automata váltó topic).
* a csomagtartóban megsérült az 5L-es téli ablakmosó folyadékos flakon, az egész befolyt a pótkerékhez. Jó volt -10fokban kipakolni a csomagtartót, leengedni a cuccot a pótkerék mellől (még szerencse, hogy van a mélyedésben dugó...), áttörölgetni mindent. Így jár az, aki szabadon hagyja a flakonokat.  gun
* az automata váltó diagnosztika miatt ma indítás előtt kb 3 percig volt gyújtáson a gép indítás előtt, ami miatt az akksi fesz leesett 12v alá. A -16fok miatt egy ideig csak tekert az önindító, aztán már lassan az sem. (low battery jelzés nem volt).
* A motortér nyitó bowden a szokásos módon befagyott (hiába fújkáltam a zár felőli végét WD40-nel....), így nem fértem hozzá az akksihoz.
* még szerencse, hogy kevés pihenés után az akksi annyira magához tért, hogy pöcc-röff indult a gép (persze a hibatárolót jól telenyomta kódokkal).

Ettől eltekintve minden oké volt. Bízom benne, hogy reggel indul simán. A biztonság kedvéért a pótakku azért töltőre került. A terv az, hogy a csomagtartóban lévő erősítő tápvezetéke segítségével fogom bebikázni a gépet, ha nem tudok bejutni a motortérbe. Bízom benne, hogy a közvetlenül akksira kötött (+) vezetéken elég nagy bizti van ahhoz, hogy túlélje a kísérletet.  eplus2

Hmm én eddig azt hittem hogy csak az elozo tulaj gányolmánya az a hátsó két sarukivezetés, de akkor ezexerint gyárilag igy van.
Neked sosem zárta még rövidre az akksit? viszonylag könnyet osszeérhet a két csak  a semmiben fityegő saru nem?
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33788 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 23:21:56 »

Hmm én eddig azt hittem hogy csak az elozo tulaj gányolmánya az a hátsó két sarukivezetés, de akkor ezexerint gyárilag igy van.
Neked sosem zárta még rövidre az akksit? viszonylag könnyet osszeérhet a két csak  a semmiben fityegő saru nem?
gyárilag nincs hátul saru
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33789 Dátum: 2017.01.17 kedd, 09:53:23 »

Hmm én eddig azt hittem hogy csak az elozo tulaj gányolmánya az a hátsó két sarukivezetés, de akkor ezexerint gyárilag igy van.
Neked sosem zárta még rövidre az akksit? viszonylag könnyet osszeérhet a két csak  a semmiben fityegő saru nem?
őőőőő... Nem saruk vannak, hanem a fedélzeti hifi erősítőjének a tápvezetékei. És amikor nincs bent az erősítő, szigetelőszalaggal szoktam elkerülni a testzárlatot. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33790 Dátum: 2017.01.17 kedd, 13:35:12 »

Hetvege fele megint kutya hideg lesz, szerintem feltöltöm a mosotartalyt  valami erősebb löttyel, minimum -30 vagy -40essel.
Mit ajanlanatok?
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33791 Dátum: 2017.01.17 kedd, 13:39:56 »

Hetvege fele megint kutya hideg lesz, szerintem feltöltöm a mosotartalyt  valami erősebb löttyel, minimum -30 vagy -40essel.
Mit ajanlanatok?

Állj be garázsba.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33792 Dátum: 2017.01.17 kedd, 13:51:11 »

Állj be garázsba.  vigyor3

Küldj egyet  eplus2
Naplózva

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #33793 Dátum: 2017.01.17 kedd, 14:04:28 »

Szia!

http://www.kormanymu.hu/. Soroksáron vannak, elég normális csapat.

A kis állító csavarját (amely zöld műanyag), azt is cseréltesd ki, mert megszakad a menete, s akkor nem lehet meghúzni. Ők már készítettek kifejezetten erre a típusra fémből állító csavart. Előfordul, hogy csak ez lazul le, s emiatt zördögél. Nekem nem kellett kiszereltetnem a kormányművet, kivették, cserélték a csavart, megnézték a lógást, cserélték a két oldalsó gumiharangot, s asszem ez volt 47e forint. Ha már folyik, vélhetően szimmering gondja is lesz.

Üdv.
D.


Sziasztok. Mk4 es kombi mondeom kormányműve felújitásra szorul. Ford Kállaynál megnézettem és ott a felújitásra meg a ki és beszerelésre mondtak 130.000 ft ot. Kicsit utánna néztem a neten a kormányfelújitoknak és azt vettem észre hogy kb már a feléből is megoldják. Kérdésem az lenne, hogy kinek mi a tapasztalata e téren, esetleg tudtok ajánlani valakit? Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33794 Dátum: 2017.01.17 kedd, 14:04:50 »

Küldj egyet  eplus2

Nyisd ki az ablakot. Küldöm fénypostával vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #33795 Dátum: 2017.01.18 szerda, 13:36:25 »

Sziasztok!
Valaki cserélt már a harmadik féklámpában izzót 5 ajtósban?
Kívülről nem lehetne valahogy?
A belső burkolat leszedésével kb. fél órán keresztül szenvedtem, de a 12-ből csak 6 patent pattant ki, a többi az istennek sem, és nem akartam eltörni.
Ez a két ideillő kép van TalkFordon:
http://tinypic.com/view.php?pic=2a6sa3d&s=5#.WH9HZfnhCUk
http://tinypic.com/view.php?pic=351byc4&s=5#.WH9HZvnhCUk
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33796 Dátum: 2017.01.18 szerda, 23:24:48 »

Hetvege fele megint kutya hideg lesz, szerintem feltöltöm a mosotartalyt  valami erősebb löttyel, minimum -30 vagy -40essel.
Mit ajanlanatok?

Lecsereltem a naftat -30asra, jöhet a -20fok  eplus2
Naplózva

norbull
Vendég
« Új hozzászólás #33797 Dátum: 2017.01.18 szerda, 23:59:12 »

Ma reggel kiálltam a garázsból, és járó motornál átnéztem a folyadékokat (ablakmosó, fékolaj, kormányszervó, hűtővíz). Meglepetésemre miután visszaültem a kocsiba, element a szervó. Lehet az gond, hogy járó motornál nyitottam ki a tartályt? Még sosem volt ebből gond. Műszerfalon nincs semmilyen visszajelzés, hogy gond lenne.

Bonca

szia.
2x volt szervógondom, ha érdekel , írj.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #33798 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 00:28:50 »

üdv mindenkinek.

Érdeklődnék, hogy volt e valakinek hasonló hiba az autónál.
A következő a tünet. Az összes fényt kiadó alkatrészen, ( fényszóró, kilépőfény, rendszámtábla világítás, stb, stb.)  tapasztalható, mégpedig az, hogy csökken a fényerő egy pillanatra, aztán visszatér az előző, eredeti fényerő, aztán megint csökken, egy majdnem pulzáló fényerősséget tapasztalok.
Menet közben is észreveszem a tompított fényszóró fényénél. A villamosság szerelő megmérte a töltést, ami max 0,1 V-ot ingadozott. Ezek után azt mondta ne foglalkozzak vele. ez számomra nem elfogadható. Olvastam valahol, hogy a bronzkefe kopásából adódóan nem tökéletes az érintkezés, és ez okozza a változó fényerőt. Vagy a diódák között van rossz esetleg. Ha valakinek volt ilyen probléma az autónál, megköszönöm ha megosztaná velem.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #33799 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 00:36:31 »

Üdv Mindenkinek.
A következő problémához szeretnék találni valakit akinek már volt hasonló.
Üllés fűtés, nem működött. Elvittem az Üllést egy kárpitoshoz, szétszedte, megtalálta a hibát, megforrasztotta a szakadt kábelt. Összerakta működött kb 2 hétig, újra nem fűtött.
Visszavittem. Szétszedte, de nem talált szakadást. A kábeleket átmérték, nem szakadtak. A fűtőpárnában lévő szál nem szakadt, de a hőmérséklet érzékelőt nem tudtam levizsgálni, illetve azt a kis vezérlő elektronikát ami az ülésben van , azt sem tudtam ellenőrizni.
Ha ez a baj, akkor ez kb 55000ft- ba kerül a fordéknál. Ez új fűtéspárna, de csak az ülőlapban lévő, a vezérlő elektronikával.
Ha valakinek van ötlete, szívesen fogadom.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 669 670 671 672 673 674 675 [676] 677 678 679 680 681 682 683 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.