Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:29:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 666 667 668 669 670 671 672 [673] 674 675 676 677 678 679 680 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11971300 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33600 Dátum: 2016.12.16 péntek, 16:33:33 »

Sajnos nem tudom melyik relé melyik. A galaxyhoz anyit sem találtam, mint mondeohoz.
A Te géped biztos külön befecskendezéses regenerációval van?
Fogalmam sincs mikor volt technikai váltás..  szomoru1
nem. a 2.2 175 lovasban a hagyományos hengerbefecskendezéses regen van. a 200le-s fészliftesben van csak kipuffbafecskendezős.2011-től.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33601 Dátum: 2016.12.16 péntek, 16:43:20 »

nem. a 2.2 175 lovasban a hagyományos hengerbefecskendezéses regen van. a 200le-s fészliftesben van csak kipuffbafecskendezős.2011-től.
most már értem a "gondotokat".  szomoru1
egy próbát megérhet...
én egyenlőre nem akaróztam és nem is tudok kocsi alá mászni keresgélni.  worship
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33602 Dátum: 2016.12.16 péntek, 16:51:25 »

most már értem a "gondotokat".  szomoru1
egy próbát megérhet...
én egyenlőre nem akaróztam és nem is tudok kocsi alá mászni keresgélni.  worship
 beka3

Ezt most én nem értem. Miért kéne a kocsi alá mászni és mit kell ott keresgélni? Arról a k..va reléről van szó.
Meglátásom szerint a faceliftes Mondeo égeti az izzító gyertyákat regen közben is. Cáfolja, aki érdemben tudja.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33603 Dátum: 2016.12.16 péntek, 16:53:04 »

a miénkben biztosan 1 sima relé van az izzításnak
Ez már a faceliftes biztosíték kiosztás. Benne vannak a vaporiser biztosítékai, de nincs külön relé megemlítve.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33604 Dátum: 2016.12.16 péntek, 16:55:50 »

most már értem a "gondotokat".  szomoru1
egy próbát megérhet...
én egyenlőre nem akaróztam és nem is tudok kocsi alá mászni keresgélni.  worship
 beka3

a 200le-s galaxid biztosan a fl-es motorral van szerelve.neked a kipuffva fecskendez.
A kérdés továbbra is az,hogy külön reléje van,vagy ugyan az a relé húzza,ami a többit is működteti.
Mert akkor igaza lehet Ákosnak,hogy regen alatt minden izzítógyertya működik.És a kérdés továbbra is az,hogy így működik-e valyon a fl előtt is?részünkre...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33605 Dátum: 2016.12.16 péntek, 17:06:52 »

nem. a 2.2 175 lovasban a hagyományos hengerbefecskendezéses regen van. a 200le-s fészliftesben van csak kipuffbafecskendezős.2011-től.

2010 vége...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33606 Dátum: 2016.12.16 péntek, 17:25:50 »

2010 vége...
szia Tibi! megint te vagy az?! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #33607 Dátum: 2016.12.16 péntek, 19:23:29 »

a 200le-s galaxid biztosan a fl-es motorral van szerelve.neked a kipuffva fecskendez.
A kérdés továbbra is az,hogy külön reléje van,vagy ugyan az a relé húzza,ami a többit is működteti.
Mert akkor igaza lehet Ákosnak,hogy regen alatt minden izzítógyertya működik.És a kérdés továbbra is az,hogy így működik-e valyon a fl előtt is?részünkre...
valaki kiprobalhatná
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33608 Dátum: 2016.12.16 péntek, 20:55:19 »

valaki kiprobalhatná
A Galaxynkban biztos, hogy külső DPF regen van, magam is láttam a motortérből belesve. Kaptam egy infót, hogy ezeknél a motoroknál már külön hengerenkénti, egymástól független vezérlésű izzítás van automatikus üzem teszteléssel, nem relés kapcsolással. Sajnos a DPF regen izzítást, szivattyút indító relét még nem tudtam, nem próbáltam azonosítani.
Ezt a korábbi dpf regen megoldást, annak jelzését nektek korábbi motorosoknak kell akkor kipróbálni.
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33609 Dátum: 2016.12.17 szombat, 10:54:45 »

A Galaxynkban biztos, hogy külső DPF regen van, magam is láttam a motortérből belesve. Kaptam egy infót, hogy ezeknél a motoroknál már külön hengerenkénti, egymástól független vezérlésű izzítás van automatikus üzem teszteléssel, nem relés kapcsolással. Sajnos a DPF regen izzítást, szivattyút indító relét még nem tudtam, nem próbáltam azonosítani.
Ezt a korábbi dpf regen megoldást, annak jelzését nektek korábbi motorosoknak kell akkor kipróbálni.
 beka3

részemről passzolom,mert annyira nem érdekel,mikor regel az autó.időnként csekkolom a regek számát,és kinullázom.nekem mennyi bőven elég,nem akarom azon is idegesíteni magam,hogy figyeljem a regeket.Korábban talán érdekelt,de már látom,hogy nem érdemes ráizgulni.4-500e km es autóink vannak,amik gond nélkül regenerálnak a mai napig az eredeti dpf -el.az én autómban 215e van,és még mindig 10regből 7 sikeres van ,és 3 sikertelen kb 2e km-enként.Gondolom leálítottam reg közben.Na és?A következő alkalommal megcsinája.
A legtöbb póruljárt usert véleményem szerint a hozzánemértő szerelők,vagy a palimadarat kereső szervízesek cumiztatták.Nem megy tönkre 150e km-nél a dpf.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #33610 Dátum: 2016.12.17 szombat, 11:08:36 »

A regenek számát Forscan-en kívül mivel tudom kiolvasni? A jelenlegi OBD-m nem csatlakozik a Forscan-hez, mert klónnak azonosítja be. Torque, vagy Dashboard esetleg más?
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33611 Dátum: 2016.12.17 szombat, 11:25:06 »

A regenek számát Forscan-en kívül mivel tudom kiolvasni? A jelenlegi OBD-m nem csatlakozik a Forscan-hez, mert klónnak azonosítja be. Torque, vagy Dashboard esetleg más?
Köszi!
az autók sem közöl az összes adatot a regek számáról.a fl esek nem ,a fl előttiekből is találkoztam ami tudta,és volt amelyik nem közölte.eddig nem jöttem rá a logikára.nem csak progifüggő,de eddig csak a forscan olvasott ki regszámokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #33612 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:11:08 »

Sziasztok. Az autót kb 1 hónapja vettem.  2000 benzin. Nèmet kocsi, gondolom km több mint óra alapjàn ,de atvizsgaltattam azt mondtak jó allapotú. Azóta cseréltettem olajat,előírtat ,minden szűrőt, bordàsat, valamint amit nem lattunk főtengelyszimeringet . Motor hangja tökéletes,csendes ,szépen húz, szépen jàr, indul.  Problémàm ,hogy olajcsere óta kb 3000 km, megevett kb 1 l olajat. Nem füstöl. Mi lehet a gond ,hasonló problémàval talàlkozott màr valaki ? Gyertyakat is cseréltettem, ott lattuk hogy szelepfedél tömítés csere is jó lenne bàr nem kellene még ,mert csak az egyik gyertyán volt kis olaj,de kicseréljük talán ott is làtunk valamit. Ötletek ?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33613 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:24:57 »

Sziasztok. Az autót kb 1 hónapja vettem.  2000 benzin. Nèmet kocsi, gondolom km több mint óra alapjàn ,de atvizsgaltattam azt mondtak jó allapotú. Azóta cseréltettem olajat,előírtat ,minden szűrőt, bordàsat, valamint amit nem lattunk főtengelyszimeringet . Motor hangja tökéletes,csendes ,szépen húz, szépen jàr, indul.  Problémàm ,hogy olajcsere óta kb 3000 km, megevett kb 1 l olajat. Nem füstöl. Mi lehet a gond ,hasonló problémàval talàlkozott màr valaki ? Gyertyakat is cseréltettem, ott lattuk hogy szelepfedél tömítés csere is jó lenne bàr nem kellene még ,mert csak az egyik gyertyán volt kis olaj,de kicseréljük talán ott is làtunk valamit. Ötletek ?
Ez az a tipikus hsz, amit a  police lama tegyen át a benzines topikba!
Én meg szombat este lévén bánatomban (hogy még mindig nem tanulták meg a neouserek az oldal használatát) 1  pias.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #33614 Dátum: 2016.12.17 szombat, 20:37:50 »

Elnézést, lehet én rontottam el, nem àllt szándékomba rossz helyre írni, csak nem tudtam igazàn ,hol lenne jobb helyen . Ha megoldható dobjàtok àt  . Elnézést mégegyszer ! Csak problémàra szeretnék vàlaszt talàlni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33615 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:07:04 »

Elnézést, lehet én rontottam el, nem àllt szándékomba rossz helyre írni, csak nem tudtam igazàn ,hol lenne jobb helyen . Ha megoldható dobjàtok àt  . Elnézést mégegyszer ! Csak problémàra szeretnék vàlaszt talàlni.
nincs az olyan rossz helyen.Blautól elkellene venni a poharat.... eplus2

Az olaj fogyása mindig kardos kérdés.zárjátok ki a szivárgásokat.ergo javítani az olajfolyást.mindenhol.aztán ha ezután is fogy,az már baj.akkor lapozgasd a hahut...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #33616 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:07:25 »

A Galaxynkban biztos, hogy külső DPF regen van, magam is láttam a motortérből belesve. Kaptam egy infót, hogy ezeknél a motoroknál már külön hengerenkénti, egymástól független vezérlésű izzítás van automatikus üzem teszteléssel, nem relés kapcsolással. Sajnos a DPF regen izzítást, szivattyút indító relét még nem tudtam, nem próbáltam azonosítani.
Ezt a korábbi dpf regen megoldást, annak jelzését nektek korábbi motorosoknak kell akkor kipróbálni.
 beka3

Na ez egy jó magyarázat lehet, ha fl után nincs is reléje az izzítóknak így a relé tényleg lehet a DFP-é. Elég logikusnak hangzik.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33617 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:08:39 »

nincs az olyan rossz helyen.Blautól elkellene venni a poharat.... eplus2

Az olaj fogyása mindig kardos kérdés.zárjátok ki a szivárgásokat.ergo javítani az olajfolyást.mindenhol.aztán ha ezután is fogy,az már baj.akkor lapozgasd a hahut...

3000 km alatt egy liter az nem szivárgás...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33618 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:10:48 »

3000 km alatt egy liter az nem szivárgás...
mk4.ha továbbviszi az mk3 rossz hírét ez a benzines is,írtama megoldást.Lapozgassa sűrűn a hahut. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #33619 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:18:56 »

Belinkelnéd a megoldást. Sokat olvasok,de sajnos nem talàltam megoldást.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33620 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:21:57 »

Belinkelnéd a megoldást. Sokat olvasok,de sajnos nem talàltam megoldást.

http://new.hasznaltauto.hu/#

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #33621 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:23:40 »

?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33622 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:26:35 »

?
bocs.gondolom nem ezt a választ vártad.
ha a motorod égeti el a sok olajat,akkor add el.vegyél másikat.hahu= használtauto.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33623 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:53:05 »

És akkor még tőlem kéne elvenni a poharat...  szomoru1  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33624 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:54:53 »

Belinkelnéd a megoldást. Sokat olvasok,de sajnos nem talàltam megoldást.
Ezeket elolvastad már?
http://mondeo.hu/index.php?action=search2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33625 Dátum: 2016.12.17 szombat, 21:56:26 »

nincs az olyan rossz helyen.Blautól elkellene venni a poharat.... eplus2

Az olaj fogyása mindig kardos kérdés.zárjátok ki a szivárgásokat.ergo javítani az olajfolyást.mindenhol.aztán ha ezután is fogy,az már baj.akkor lapozgasd a hahut...
Megbántottál, tök szomorú vagyok.  rinya Megyek 1 kis jókedvért a pincébe... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33626 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:01:59 »

Megbántottál, tök szomorú vagyok.  rinya Megyek 1 kis jókedvért a pincébe... Cheesy
ott már nem poharat fogsz használni.... nyes eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #33627 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:03:51 »

Nem jön be a link :-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33628 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:04:48 »

Nem jön be a link :-)
http://www.hasznaltauto.hu  Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #33629 Dátum: 2016.12.17 szombat, 22:52:50 »

Köszi. Megvan :-)
Naplózva
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #33630 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 14:54:41 »

Sziasztok!
Tud valaki ajánlani valami jóféle ablaktörlőt, ami nem arany árban van, de jó minőségű?
Köszi!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33631 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 15:22:39 »

Sziasztok!
Tud valaki ajánlani valami jóféle ablaktörlőt, ami nem arany árban van, de jó minőségű?
Köszi!
Mannol SCT aerotech,  multli-flat    több webshopban is 500-3000 ft mérettől függően.
Érdemes előtte SCT katalógust megnézni pdf google
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33632 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 15:24:10 »

Sziasztok!
Tud valaki ajánlani valami jóféle ablaktörlőt, ami nem arany árban van, de jó minőségű?
Köszi!
Vmi bosoko-t "sózott rám" a helyi cromax-os srác. Kb. 1 évet bírta. Állítólag a szilikonlapátos a jó. A würth is árulja, de kb. 5-6eFT/db. Én majd tavasszal cserélem.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33633 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 22:11:53 »

Vmi bosoko-t "sózott rám" a helyi cromax-os srác. Kb. 1 évet bírta. Állítólag a szilikonlapátos a jó. A würth is árulja, de kb. 5-6eFT/db. Én majd tavasszal cserélem.

érdemes évente cserélni. Én megveszem 800huf-ért a törlő gumit, és csak azt cserélem ki
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33634 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 22:59:42 »

Sziasztok!
Tud valaki ajánlani valami jóféle ablaktörlőt, ami nem arany árban van, de jó minőségű?
Köszi!

Nekem már volt a gagyi tescostól a Bosch Aerotwinig minden. Egyik se bírta 1-1,5 évnél tovább.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33635 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 23:00:30 »

Nekem már volt a gagyi tescostól a Bosch Aerotwinig minden. Egyik se bírta 1-1,5 évnél tovább.
annyit megér 499 ft ért a tescos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #33636 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 08:43:27 »

Nekem már volt a gagyi tescostól a Bosch Aerotwinig minden. Egyik se bírta 1-1,5 évnél tovább.
nekem focuson a bosch 4év után is hibátlan volt.
próbálkoztam előtte aerotwin-szerű gagyival is, de az már a felszereléskor sem törölt jól. a közepe "beesett", amitől a széle elállt a szélvédőtől
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33637 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 10:14:34 »

[quote a2uthor=kotta_cs link=topic=30.msg1087880#msg1087880 date=1482095513]
érdemes évente cserélni. Én megveszem 800huf-ért a törlő gumit, és csak azt cserélem ki
[/quote]
Így van! Van ahol 200-300 ért lehet gumit venni. De nem mindegyikben lehet cserélni, vagy nagyon macerás a csere.
Az SCT aerotech, multi-flet gumija nem tudom, hogy cserélhető-e.
A homokszemcséktől, kosztól minden gumi egy év alatt tönkre megy, ha használva van. Meg talán az üveget is jobban kíméled egy puhább, új gumival.
 beka3

« Utoljára szerkesztve: 2016.12.19 hétfő, 22:46:24 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #33638 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 19:22:57 »

Ezzel a típussal van tapasztalat valakinek?
http://www.emag.hu/vertex-long-life-tipusfuggo-ablaktorlo-lapat-szett-650-480-mm-ford-mondeo-ca-027/pd/D8XG3MBBM/?ref=similar-exp_center-1_3&recid=iwweqs8w-1u7qabqy4jt-C.c17_a185.S.SIMILAR-0vm6h3p
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33639 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 21:02:59 »

http://partnerauto.hu/index.php?route=product/category&path=346&sort=p.model&order=ASC

http://mannol.de/imgbank/Image/public/cat_pdf/wipper_2014.pdf
http://sct-germany.de/imgbank/Image/public/cat_pdf/SCT5061_Catalog_Wiper_Blade.pdf

http://sct-germany.de/en/?action=accessory_chemical_18

https://www.youtube.com/watch?v=QR1GccvA6XQ

 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.19 hétfő, 22:33:55 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #33640 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 22:14:02 »


Ez azt jelenti maradjak az SCT-nél?!  nyes nyes
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #33641 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 22:39:37 »

Ez azt jelenti maradjak az SCT-nél?!  nyes nyes
Ha jól láttam árban alatta van emagnak. Ha minden igaz cserélhető is a gumi ezeken. Megnézem majd. Nem próbáltam szétszedni. De a Te döntésed.  Wink
Nem ismerem a másikat. Ezt is most próbálom a Valeo helyett, ami ~4x ennyibe került volna.
Beraktam előzőhöz Youtube anyagot cseréről, nem én csináltam.
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.19 hétfő, 22:45:07 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
akela75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #33642 Dátum: 2016.12.20 kedd, 21:47:51 »

Üdv Mindenkinek. MK 4 kombi vásárlásán gondolkodom dizel 163 le verzión,vásárlási tanácsokat szeretnék kérni,rögtön első kérdésem,találtam egy nagyon szépet 270 ezer van benne,megvehető még ilyen sok km rel,mert amúgy szalon állapot,ha baja lenne a motorjának felújítható,fúrható ? Mire kell a tipusnál figyelni ? Köszi a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33643 Dátum: 2016.12.20 kedd, 21:50:54 »

Üdv Mindenkinek. MK 4 kombi vásárlásán gondolkodom dizel 163 le verzión,vásárlási tanácsokat szeretnék kérni,rögtön első kérdésem,találtam egy nagyon szépet 270 ezer van benne,megvehető még ilyen sok km rel,mert amúgy szalon állapot,ha baja lenne a motorjának felújítható,fúrható ? Mire kell a tipusnál figyelni ? Köszi a segítséget.
ennyit meg siman elmegy.nem kell hozzányúlni.feltéve ha rendesen karban volt tartva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #33644 Dátum: 2016.12.20 kedd, 21:52:30 »

Üdv Mindenkinek. MK 4 kombi vásárlásán gondolkodom dizel 163 le verzión,vásárlási tanácsokat szeretnék kérni,rögtön első kérdésem,találtam egy nagyon szépet 270 ezer van benne,megvehető még ilyen sok km rel,mert amúgy szalon állapot,ha baja lenne a motorjának felújítható,fúrható ? Mire kell a tipusnál figyelni ? Köszi a segítséget.
Olvass vissza. Soxor tárgyaltuk már a témát!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #33645 Dátum: 2016.12.21 szerda, 00:42:55 »

Üdv Mindenkinek. MK 4 kombi vásárlásán gondolkodom dizel 163 le verzión,vásárlási tanácsokat szeretnék kérni,rögtön első kérdésem,találtam egy nagyon szépet 270 ezer van benne,megvehető még ilyen sok km rel,mert amúgy szalon állapot,ha baja lenne a motorjának felújítható,fúrható ? Mire kell a tipusnál figyelni ? Köszi a segítséget.
Van egy jo hir, nem kotelezo ragaszkodnod a 163LE-s valtozathoz, mert a FLnel a 140 es a 115 LE-s valtozat ugyanaz es szoftveresen atallithato 163LE-sre (nem ingyen persze, de nem veszes)
Igy viszont nagyobb valasztekbol nezelodhetsz, de ha mar meg van a kiszemelt akkor mind1.
Naplózva

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #33646 Dátum: 2016.12.21 szerda, 12:08:54 »

Visszaolvasva és előre is elnézést kérve Blau police tól, hogy itt válaszolok. [Meg másik topicba nem tetted fel].

Annó kerestem Mk3 mondeot, 1.8-as benzines motorral, de mindegyik fogyasztotta az olajat, nem is kicsit. Egy autó volt, amelyiket majdnem megvettem, de végül elvitték előlem. (Megjegyzem szerencsére, mert utána más autóparkban gondolkodtam, s nagyon helyesen). Szóval visszatérve erre az autóra, ennek az eladója a Ford Petrányitól vásárolta az autót, s miután megvette, ette az olajat. Visszavitte, újragyűrűzték neki a dugattyúkat és minden egyéb járulékos, nem is tudom, de az autó árának feléért, számlásan. Megjegyzem, nagyon korrekten!!! Szóval valamiért a benzinesenk meg megeszik a gyűrűket, hogy miért, nem tudom, talán sokáig mentek vele rossz termosztáttal vagy olajjal? Vagy a sok km. A mi 1.6. TiVtc-nk is magas fordulaton járkál (ilyen a konstrukció), 4e fordulat felett már sokat is eszik üzemanyagból, meg pörgős motor. Egyébként imádom, mert 110-ig nagyon jó kis autó a C-max ezzel a motorral. Olajcsere periódus végére itt is elfogy az 1 liter olaj, én szigorúan max 8e km-enként cseréltetem az olajat, ha kedvesem sokat jár nagyon rövid távon, akkor még ennyit sem várok vele. Meghálálja, igaz, 159e km van benne. Szóval Nálad valószínű magas a futásteljesítmény, ami benzinsennél ezek szerint a lehúzógyűrű kopásában is megjelenik. Ha német autó,akkor kb. felére tekerték vissza. De mindenképpen számolj be, hogy mi lett végül a megoldás! Még egy rövid és off.


Sziasztok. Az autót kb 1 hónapja vettem.  2000 benzin. Nèmet kocsi, gondolom km több mint óra alapjàn ,de atvizsgaltattam azt mondtak jó allapotú. Azóta cseréltettem olajat,előírtat ,minden szűrőt, bordàsat, valamint amit nem lattunk főtengelyszimeringet . Motor hangja tökéletes,csendes ,szépen húz, szépen jàr, indul.  Problémàm ,hogy olajcsere óta kb 3000 km, megevett kb 1 l olajat. Nem füstöl. Mi lehet a gond ,hasonló problémàval talàlkozott màr valaki ? Gyertyakat is cseréltettem, ott lattuk hogy szelepfedél tömítés csere is jó lenne bàr nem kellene még ,mert csak az egyik gyertyán volt kis olaj,de kicseréljük talán ott is làtunk valamit. Ötletek ?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #33647 Dátum: 2016.12.21 szerda, 15:03:07 »

Üdv mindenkinek!

Munkám miatt az autó 1-1 hetet áll, sajnos fedett garázs nincs. Mennyire jó megoldás jelen helyzetben takaró fóliát venni az autóra, hogy amíg áll addig se lepje a hó, az eső, és egyéb időjárási viszonyoknak ne legyen annyira kitéve? Használ valaki ilyet, vagy tudtok róla valami hasznos infót? Esetleg ha érdemes venni ilyet akkor milyen anyagút vagy teljesen mindegy?
Olvastam ezt az, nem tudom hogy ezek tévhitek vagy sem, hogy a fólia leszedi a lakkot, rohad alatta az autó mert nem szellőzik meg beszívja a vizet stb... nem tudom hogy ezekkel a tézisekkel mi a helyzet... Vélemény?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33648 Dátum: 2016.12.21 szerda, 15:35:44 »

Üdv mindenkinek!

Munkám miatt az autó 1-1 hetet áll, sajnos fedett garázs nincs. Mennyire jó megoldás jelen helyzetben takaró fóliát venni az autóra, hogy amíg áll addig se lepje a hó, az eső, és egyéb időjárási viszonyoknak ne legyen annyira kitéve? Használ valaki ilyet, vagy tudtok róla valami hasznos infót? Esetleg ha érdemes venni ilyet akkor milyen anyagút vagy teljesen mindegy?
Olvastam ezt az, nem tudom hogy ezek tévhitek vagy sem, hogy a fólia leszedi a lakkot, rohad alatta az autó mert nem szellőzik meg beszívja a vizet stb... nem tudom hogy ezekkel a tézisekkel mi a helyzet... Vélemény?
azok a tézisek fennálnak, sőt, még ha mozgatja a szél jól össze is cseszi a lakkot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #33649 Dátum: 2016.12.21 szerda, 22:03:29 »

Visszaolvasva és előre is elnézést kérve Blau police tól, hogy itt válaszolok. [Meg másik topicba nem tetted fel].

Annó kerestem Mk3 mondeot, 1.8-as benzines motorral, de mindegyik fogyasztotta az olajat, nem is kicsit. Egy autó volt, amelyiket majdnem megvettem, de végül elvitték előlem. (Megjegyzem szerencsére, mert utána más autóparkban gondolkodtam, s nagyon helyesen). Szóval visszatérve erre az autóra, ennek az eladója a Ford Petrányitól vásárolta az autót, s miután megvette, ette az olajat. Visszavitte, újragyűrűzték neki a dugattyúkat és minden egyéb járulékos, nem is tudom, de az autó árának feléért, számlásan. Megjegyzem, nagyon korrekten!!! Szóval valamiért a benzinesenk meg megeszik a gyűrűket, hogy miért, nem tudom, talán sokáig mentek vele rossz termosztáttal vagy olajjal? Vagy a sok km. A mi 1.6. TiVtc-nk is magas fordulaton járkál (ilyen a konstrukció), 4e fordulat felett már sokat is eszik üzemanyagból, meg pörgős motor. Egyébként imádom, mert 110-ig nagyon jó kis autó a C-max ezzel a motorral. Olajcsere periódus végére itt is elfogy az 1 liter olaj, én szigorúan max 8e km-enként cseréltetem az olajat, ha kedvesem sokat jár nagyon rövid távon, akkor még ennyit sem várok vele. Meghálálja, igaz, 159e km van benne. Szóval Nálad valószínű magas a futásteljesítmény, ami benzinsennél ezek szerint a lehúzógyűrű kopásában is megjelenik. Ha német autó,akkor kb. felére tekerték vissza. De mindenképpen számolj be, hogy mi lett végül a megoldás! Még egy rövid és off.



Én pont egy 1.8 benzin mk3-ból ültem át az mk4-be. Soha nem ette az olajat, igaz, hogy nálam csak 230eKm-t ment. Nagyon szerettem.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak: 1 ... 666 667 668 669 670 671 672 [673] 674 675 676 677 678 679 680 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.