Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.25 kedd, 08:55:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 688 689 [690] 691 692 693 694 695 696 697 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11236820 alkalommal)
Jago1 és 32 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34450 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 13:46:01 »

Igaz, de a mérete más, nem? A diesel nagyobb átmérőjű és mivel a zárat a cső nyitva, igy gondolom fontos a méret!?

Ahogy az sokszor elő is fordul és a fizikai is ezt igazolja, miszerint egy kisebb átmérővel rendelkező tárgy egy nagyobb átmérőjű nyílásba belemegy.
Vagyis hidd el, hogy a kisebb cső is nyitja a zárat. Rengetegen félretankolnak vagyis benzint tankolnak gázolaj helyett.  vigyor3

Visszafelé fontos a méret, mert a vastagabb tölcsér a vékonyabb helyére nem igazán fér bele.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34451 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 15:02:00 »

Igaz, de a mérete más, nem? A diesel nagyobb átmérőjű és mivel a zárat a cső nyitva, igy gondolom fontos a méret!?
. A pótkeréknél, emelő környékén keresd a csövet
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #34452 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 15:24:57 »

Ha gyanúsnak érzed, paráztat, utastér 20 perces ózongenerátoros légkezelés. Amúgy sem árt, ha légkondid van, félévente, évente.
Megöli a belső penészgombákat is.
 beka3
Rá ne önt semmit..


Tudom hogy csak április 1 tréfa volt Smiley Ja és ma sikerült kiszárítanom hála a jó időnek Smiley
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34453 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 18:53:36 »

Hali!
Ez nem igaz a mondira! Legalábbis nálam nem.Ha kisebb csövet dugok a betöltőnyílásba akkor az nem sikerül,mivel a kis körmöket nem nyomja szét és így nem nyit!

Ahogy az sokszor elő is fordul és a fizikai is ezt igazolja, miszerint egy kisebb átmérővel rendelkező tárgy egy nagyobb átmérőjű nyílásba belemegy.
Vagyis hidd el, hogy a kisebb cső is nyitja a zárat. Rengetegen félretankolnak vagyis benzint tankolnak gázolaj helyett.  vigyor3

Visszafelé fontos a méret, mert a vastagabb tölcsér a vékonyabb helyére nem igazán fér bele.
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34454 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 19:03:44 »

Hali!
Ez nem igaz a mondira! Legalábbis nálam nem.Ha kisebb csövet dugok a betöltőnyílásba akkor az nem sikerül,mivel a kis körmöket nem nyomja szét és így nem nyit!


Épp ezt szerettem volna én is irni. Azok a kis körmök annyira precizen vannak belőve, hogy egy kisebb cső nem nyomja szét kellően őket.

A kép illusztráció, nem saját, de épp ilyen!

« Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 vasárnap, 19:07:57 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34455 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 19:12:51 »

Mégis meg lehet tankolni benzinnel, pedig a benzines töltőcső nem is szép kerek átmérőjű.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #34456 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 22:23:02 »

a volt kgst piacokra csak ilyeneket engednék, ebbe nem lehet csak úgy beletolni az mtz-ből leszívott cuccot

 nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #34457 Dátum: 2017.04.02 vasárnap, 22:41:26 »

Én is itt vettem, s naná, hogy 2-3 hét múlva meglett a másik  nyes


Köszönöm.  Wink Az utolsó benzines, ha jól látom.
Viszont cromaxnál is sikerült rátalálnom közben.  smile

https://cromax.hu/utasterbelsoter/csomagter_alkatreszei/csomagter_alkatreszei/uzemanyag_betolto_tolcser_ford_focus_2008-_40139
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 08:29:50 írta Zsolteey » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #34458 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 14:11:50 »

Szeretnék ötleteket kérni tolatókamerával kapcsolatban. Hova szereljem egy kombiba? A gyári hova megy?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #34459 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 14:41:37 »

Én is itt vettem, s naná, hogy 2-3 hét múlva meglett a másik  nyes


Nekem meg Titta csomagtartójához van egy tartalék csavarmeghúzó.  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34460 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 14:42:44 »

Szeretnék ötleteket kérni tolatókamerával kapcsolatban. Hova szereljem egy kombiba? A gyári hova megy?

Bonca

Az autó hátuljára.  vigyor3

Rendszámtábla világítás helyére szokták berakni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #34461 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 15:00:58 »

Szeretnék ötleteket kérni tolatókamerával kapcsolatban. Hova szereljem egy kombiba? A gyári hova megy?

Bonca

Nekem ilyen kamerám van az 5 ajtós mondimban:
https://www.aliexpress.com/item/HD-CCD-universal-parking-camera-big-car-ambulance-with-big-view-angle-shiny-black-camera-night/560362487.html?spm=2114.13010608.0.0.MF2LW7

Így néz ki beszerelve:


    
És ilyen a képe:
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 15:03:23 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #34462 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 15:54:17 »

MK4 ülőlap lötyögés megszüntetése. (átmeneti megoldás)

Hétvégén szép idő volt, eljött az idő, hogy ülés ki, diagnosztika és megoldás az ülőlap "kotyogás" problémára, elő a torx készlet.

- Az ülést sínnel együtt célszerű kivenni, a kábelköteget egy 7-es hatlapfejű csavar oldása után egyszerűen csak le kell húzni, az ülés alján jobb oldalon van. ülés teljes hátsó állásban az első párral kell kezdeni. Utána az ülőlapot a gombbal megemelve teljesen előre kell húzni és a hátsó két csavart is oldva kézben az ülés.
- Én elfektettem és "talppal" kifelé a támlán csúsztatva vettem ki.
- egy darab szőnyegre tettem fejjel lefelé sátor alakban. A talpsín a tetejénél nyomkodva láthatóvá vált a probléma forrása, az magasságállítómotor karjának a csatlakozási pontjánál egy torx fejű csavar/csap kombó képében.
- ennek oldásánál segítsen valaki tehermentesíteni a mechanizmust, a sínek felő végére kell nehézkedni, kb. végpont - 2cm a tehermentes csatlakozási állapot...

Ő az:



http://www.***/view.php?filename=16320170401_132953.jpg

helye:



http://www.***/view.php?filename=13720170401_135037.jpg

- Több fórumon olvastam, hogy újat vásárolnak vagy gyártatnak egy új csavart, de ez nem lesz végső megoldás, sőt! Ugyanis a kopás, mely a lötyögést okozza, magában a házban és nem a csavarban jelentős, ezért kb. titánötvözetből kellene a házat és csapot IS(!!!) elkészíteni, hogy véglegeshez közeli megoldássá váljék. Ez egy gagyi konstrukció ala Ford. Reménytelen...  falbav

- Jöhetett a sör.  pias pias

- Szóval vágtam kb. 5cm hosszú 3mm széles tesa cellux szalag csíkot, -a csavart zsírmentesítettem brigéciol és rongytestvérek közreműködésével- és igényesen körbetekertem a sík részen az alkatrész tövében. Kb. 3 réteg szalag jutott rá, így pontosan kotyogásmentesen illeszkedett a kar furatába. Itt kellene kísérletezni, hogy gyártatásnál +0,1 vagy +0,2 vagy +0,3...stb. méretre hagyjuk a minimum 5 ezer forintos alkatrészt. Ám mind hiába lenne, mert a kemény anyag ugyanúgy kikoptatja a házat, ami szilvalekvárból van fémszinten...

- Összeszerelésnél kell ismét a segítség, a sín lenyomásával össze kell pecázni a két lyukat. Nem kell megtépni a torxot, nem az tart.

Ezaz:



http://www.***/view.php?filename=81420170401_132941.jpg

- Ha bent a csavar a helyén jöhet a kotyogás próba, a sín végére nehézkedve lüktető mozdulatok hatására SEM szabad nyikkannia. Ezt a szétszedéskori állapothoz tudjuk viszonyítani...

- sör, félsiker  pias pias

Részemről ennyiben is hagyom a projektet, kíváncsi leszek, meddig tart ki a téza!  vigyor3 vigyor3 De több energiát fölöslegesnek tartok beleölni...  szomoru1

Jó szerelgetést!
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 16:22:29 írta Llort Eht » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34463 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 16:32:56 »

Sziasztok!

Sajna nem találtam meg a kocsiban sehol az üzemanyag betöltő tölcsért.  rinya

Esetleg van valaki, akinek akad egy elfekvőben dieselhez? Nem szeretnék 3ezret kiadni most erre, ha van akinek nem kell és olcsobban megválna tőle.  integet2

Ilyen:

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34464 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 16:36:08 »

Sziasztok!

Sajna nem találtam meg a kocsiban sehol az üzemanyag betöltő tölcsért.  rinya

Esetleg van valaki, akinek akad egy elfekvőben dieselhez? Nem szeretnék 3ezret kiadni most erre, ha van akinek nem kell és olcsobban megválna tőle.  integet2

Ilyen:

[img]https://cromax.hu/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=P0409840.JPG&newxsize=294&newysize=294&path=prod[/img

Kannázni akarsz?
Mert ha nem, gyakorlatilag nincs rá szükséged.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34465 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 16:37:28 »

Kannázni akarsz?
Mert ha nem, gyakorlatilag nincs rá szükséged.

Szükségem lenne rá, ezért keresek.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34466 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 17:03:17 »

Szükségem lenne rá, ezért keresek.  Wink
gyári helye a pátkerék alatt az emelő mellett lenne. ott nézted?

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34467 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 17:11:27 »

gyári helye a pátkerék alatt az emelő mellett lenne. ott nézted?

[img width=800 height=532]http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_10_2012/post-74074-0-36053600-1349958610.jpg

Igen néztem, köszönöm!  eljen Sajnos ezt az egy alkatrészt nem kaptam a kocsihoz hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 18:49:00 írta alf® » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #34468 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 17:25:14 »

Kannázni akarsz?
Mert ha nem, gyakorlatilag nincs rá szükséged.

Turbóbúszt adalékolásra nem gondolsz?  Huh?

Én is ezen keresztül öntök rendszeresen húslevest a tankba. Elsősorban a hátsó sperr-en érzem olyankor, hogy élénkebb a gép. Wrrrrrrrrhááááááááá
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34469 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:13:23 »

Turbóbúszt adalékolásra nem gondolsz?  Huh?

Én is ezen keresztül öntök rendszeresen húslevest a tankba. Elsősorban a hátsó sperr-en érzem olyankor, hogy élénkebb a gép. Wrrrrrrrrhááááááááá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #34470 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:18:57 »

gyári helye a pátkerék alatt az emelő mellett lenne. ott nézted?

az a hajlítgatott pálca mire kell? olyan nekem sincs.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34471 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:22:39 »

az a hajlítgatott pálca mire kell? olyan nekem sincs.

Az szerintem nem az autóhoz járó tartozék.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34472 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:25:25 »

az a hajlítgatott pálca mire kell? olyan nekem sincs.
szerintem az a szemetes vödör eltört füle vigyor3 gondolom a többi szemét is azért van ott a csomagtartóban vigyor3

ezt az egy képet találtam hirtelen ahol a tölcsér a helyén van, az nem hiszem, hogy gyári kiegészítő legyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #34473 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:30:20 »

Igen néztem, köszönöm!  eljen Sajnos ezt az egy alkatrészt nem kaptam a kocsihoz hozzá.
El kell menni pár eladó Mondeot megnézni, oszt amelyikben van, nem feltűnően el kell tulajdonítani  vigyor3

Amúgy mindenamifordon "csak" 2155ft. Talán 2ezerért is kapni, az meg na... nem nagy péz, ha tényleg annyira fontos.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #34474 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 19:25:27 »

Lehet, hogy buda a kérdés, ez mechanikus magasságállítós vagy motoros? Képeket még nem néztem.
Köszi!!

MK4 ülőlap lötyögés megszüntetése. (átmeneti megoldás)

Hétvégén szép idő volt, eljött az idő, hogy ülés ki, diagnosztika és megoldás az ülőlap "kotyogás" problémára, elő a torx készlet.

- Az ülést sínnel együtt célszerű kivenni, a kábelköteget egy 7-es hatlapfejű csavar oldása után egyszerűen csak le kell húzni, az ülés alján jobb oldalon van. ülés teljes hátsó állásban az első párral kell kezdeni. Utána az ülőlapot a gombbal megemelve teljesen előre kell húzni és a hátsó két csavart is oldva kézben az ülés.
- Én elfektettem és "talppal" kifelé a támlán csúsztatva vettem ki.
- egy darab szőnyegre tettem fejjel lefelé sátor alakban. A talpsín a tetejénél nyomkodva láthatóvá vált a probléma forrása, az magasságállítómotor karjának a csatlakozási pontjánál egy torx fejű csavar/csap kombó képében.
- ennek oldásánál segítsen valaki tehermentesíteni a mechanizmust, a sínek felő végére kell nehézkedni, kb. végpont - 2cm a tehermentes csatlakozási állapot...

Ő az:



http://www.***/view.php?filename=16320170401_132953.jpg

helye:



http://www.***/view.php?filename=13720170401_135037.jpg

- Több fórumon olvastam, hogy újat vásárolnak vagy gyártatnak egy új csavart, de ez nem lesz végső megoldás, sőt! Ugyanis a kopás, mely a lötyögést okozza, magában a házban és nem a csavarban jelentős, ezért kb. titánötvözetből kellene a házat és csapot IS(!!!) elkészíteni, hogy véglegeshez közeli megoldássá váljék. Ez egy gagyi konstrukció ala Ford. Reménytelen...  falbav

- Jöhetett a sör.  pias pias

- Szóval vágtam kb. 5cm hosszú 3mm széles tesa cellux szalag csíkot, -a csavart zsírmentesítettem brigéciol és rongytestvérek közreműködésével- és igényesen körbetekertem a sík részen az alkatrész tövében. Kb. 3 réteg szalag jutott rá, így pontosan kotyogásmentesen illeszkedett a kar furatába. Itt kellene kísérletezni, hogy gyártatásnál +0,1 vagy +0,2 vagy +0,3...stb. méretre hagyjuk a minimum 5 ezer forintos alkatrészt. Ám mind hiába lenne, mert a kemény anyag ugyanúgy kikoptatja a házat, ami szilvalekvárból van fémszinten...

- Összeszerelésnél kell ismét a segítség, a sín lenyomásával össze kell pecázni a két lyukat. Nem kell megtépni a torxot, nem az tart.

Ezaz:



http://www.***/view.php?filename=81420170401_132941.jpg

- Ha bent a csavar a helyén jöhet a kotyogás próba, a sín végére nehézkedve lüktető mozdulatok hatására SEM szabad nyikkannia. Ezt a szétszedéskori állapothoz tudjuk viszonyítani...

- sör, félsiker  pias pias

Részemről ennyiben is hagyom a projektet, kíváncsi leszek, meddig tart ki a téza!  vigyor3 vigyor3 De több energiát fölöslegesnek tartok beleölni...  szomoru1

Jó szerelgetést!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #34475 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:01:05 »

Sziasztok!

Sajna nem találtam meg a kocsiban sehol az üzemanyag betöltő tölcsért.  rinya

Esetleg van valaki, akinek akad egy elfekvőben dieselhez? Nem szeretnék 3ezret kiadni most erre, ha van akinek nem kell és olcsobban megválna tőle.

Látod nem érti senki,hogy az a pénz amit nem költesz el az mind haszon nyes.
Ha kitudsz jönni érte M3-M7-es utvonalon valahová akkor vasárnap este már boldog tulaja lehetsz egy ilyen bizbasznak  Wink.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #34476 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:10:51 »

Lehet, hogy buda a kérdés, ez mechanikus magasságállítós vagy motoros? Képeket még nem néztem.
Köszi!!

Nyilván, hogy motoros a Hófehérketitánium-s...txyz...pqr-fekete-piros  Cheesy
Csak azt nem értem, minek kell ahhoz szétb....ütykölni az autót, hogy igyon vki 4-5 sört....  Huh? Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #34477 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:11:18 »

Hogy utána az összerakáshoz is lehessen inni 4-5 sört. Nem is értem, miért nem Te csináltad meg az autón annó, végre így egy nap 8-10 sör így simán legurulhatott volna. ( az 5-6 helyett)  nyes



Nyilván, hogy motoros a Hófehérketitánium-s...txyz...pqr-fekete-piros  Cheesy
Csak azt nem értem, minek kell ahhoz szétb....ütykölni az autót, hogy igyon vki 4-5 sört....  Huh? Cheesy

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #34478 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:13:52 »

Meg most figyelmesen elolvasva nyilvánvalóvá is vált... Smiley

Nyilván, hogy motoros a Hófehérketitánium-s...txyz...pqr-fekete-piros  Cheesy
Csak azt nem értem, minek kell ahhoz szétb....ütykölni az autót, hogy igyon vki 4-5 sört....  Huh? Cheesy

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #34479 Dátum: 2017.04.04 kedd, 08:22:28 »

Lehet, hogy buda a kérdés, ez mechanikus magasságállítós vagy motoros? Képeket még nem néztem.
Köszi!!


Csak föl- le motoros alapülés.  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34480 Dátum: 2017.04.04 kedd, 09:17:17 »

MK4 ülőlap lötyögés megszüntetése. (átmeneti megoldás)

Hétvégén szép idő volt, eljött az idő, hogy ülés ki, diagnosztika és megoldás az ülőlap "kotyogás" problémára, elő a torx készlet.

- Az ülést sínnel együtt célszerű kivenni, a kábelköteget egy 7-es hatlapfejű csavar oldása után egyszerűen csak le kell húzni, az ülés alján jobb oldalon van. ülés teljes hátsó állásban az első párral kell kezdeni. Utána az ülőlapot a gombbal megemelve teljesen előre kell húzni és a hátsó két csavart is oldva kézben az ülés.
- Én elfektettem és "talppal" kifelé a támlán csúsztatva vettem ki.
- egy darab szőnyegre tettem fejjel lefelé sátor alakban. A talpsín a tetejénél nyomkodva láthatóvá vált a probléma forrása, az magasságállítómotor karjának a csatlakozási pontjánál egy torx fejű csavar/csap kombó képében.
- ennek oldásánál segítsen valaki tehermentesíteni a mechanizmust, a sínek felő végére kell nehézkedni, kb. végpont - 2cm a tehermentes csatlakozási állapot...

Ő az:



http://www.***/view.php?filename=16320170401_132953.jpg

helye:



http://www.***/view.php?filename=13720170401_135037.jpg

- Több fórumon olvastam, hogy újat vásárolnak vagy gyártatnak egy új csavart, de ez nem lesz végső megoldás, sőt! Ugyanis a kopás, mely a lötyögést okozza, magában a házban és nem a csavarban jelentős, ezért kb. titánötvözetből kellene a házat és csapot IS(!!!) elkészíteni, hogy véglegeshez közeli megoldássá váljék. Ez egy gagyi konstrukció ala Ford. Reménytelen...  falbav

- Jöhetett a sör.  pias pias

- Szóval vágtam kb. 5cm hosszú 3mm széles tesa cellux szalag csíkot, -a csavart zsírmentesítettem brigéciol és rongytestvérek közreműködésével- és igényesen körbetekertem a sík részen az alkatrész tövében. Kb. 3 réteg szalag jutott rá, így pontosan kotyogásmentesen illeszkedett a kar furatába. Itt kellene kísérletezni, hogy gyártatásnál +0,1 vagy +0,2 vagy +0,3...stb. méretre hagyjuk a minimum 5 ezer forintos alkatrészt. Ám mind hiába lenne, mert a kemény anyag ugyanúgy kikoptatja a házat, ami szilvalekvárból van fémszinten...

- Összeszerelésnél kell ismét a segítség, a sín lenyomásával össze kell pecázni a két lyukat. Nem kell megtépni a torxot, nem az tart.

Ezaz:



http://www.***/view.php?filename=81420170401_132941.jpg

- Ha bent a csavar a helyén jöhet a kotyogás próba, a sín végére nehézkedve lüktető mozdulatok hatására SEM szabad nyikkannia. Ezt a szétszedéskori állapothoz tudjuk viszonyítani...

- sör, félsiker  pias pias

Részemről ennyiben is hagyom a projektet, kíváncsi leszek, meddig tart ki a téza!  vigyor3 vigyor3 De több energiát fölöslegesnek tartok beleölni...  szomoru1

Jó szerelgetést!

Szerelés előtt áramtalanítottad az autót? A légzsák miatt kérdem. Nekem nem lötyög viszont az ülésszellőztető ventillátorok miatt nekem is ki kellene szedni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34481 Dátum: 2017.04.04 kedd, 09:32:48 »

Szerelés előtt áramtalanítottad az autót? A légzsák miatt kérdem. Nekem nem lötyög viszont az ülésszellőztető ventillátorok miatt nekem is ki kellene szedni.

Az csak a "hülyebiztos" általános eljárási tanács, hogy áramtalaníts.
A pirotechnika nem lép működésbe csak úgy....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #34482 Dátum: 2017.04.04 kedd, 13:42:44 »

Szerelés előtt áramtalanítottad az autót?

Nem.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34483 Dátum: 2017.04.04 kedd, 14:26:51 »

Az csak a "hülyebiztos" általános eljárási tanács, hogy áramtalaníts.
A pirotechnika nem lép működésbe csak úgy....  Cool

Akkor simán lehúzom a csatlakozót, kicsavarom a 4 torxot és kiveszem az ülést? Ennyi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #34484 Dátum: 2017.04.04 kedd, 14:32:08 »

Akkor simán lehúzom a csatlakozót, kicsavarom a 4 torxot és kiveszem az ülést? Ennyi?

Majnem..

- oldod a csatit egy 7 - es crowa fejjel, nem kell kivenni a csavart a helyéről, lehúzod a csatit.
- 4 torx oldása és kint az ülés

Gyere minire, kivesszük, betesszük a kedilekbe, János elhajt, aztán megpróbáljuk "befogni"!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #34485 Dátum: 2017.04.04 kedd, 14:39:05 »

Majnem..

- oldod a csatit egy 7 - es crowa fejjel, nem kell kivenni a csavart a helyéről, lehúzod a csatit.
- 4 torx oldása és kint az ülés

Gyere minire, kivesszük, betesszük a kedilekbe, János elhajt, aztán megpróbáljuk "befogni"!  eplus2 eplus2

Én most kivételesen a "rablós csoportban" játszanék!  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34486 Dátum: 2017.04.04 kedd, 14:57:22 »

Majnem..

- oldod a csatit egy 7 - es crowa fejjel, nem kell kivenni a csavart a helyéről, lehúzod a csatit.
- 4 torx oldása és kint az ülés

Gyere minire, kivesszük, betesszük a kedilekbe, János elhajt, aztán megpróbáljuk "befogni"!  eplus2 eplus2


A csati oldását nem tudom elképzelni, de biztos adja magát.

Na de még érdekesebb, hogy a fotel kivételéhez is csak oldani kell a 4 torxot? Nem kell kivenni a csavarokat?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34487 Dátum: 2017.04.04 kedd, 15:07:21 »

Akkor simán lehúzom a csatlakozót, kicsavarom a 4 torxot és kiveszem az ülést? Ennyi?

Ahogy csavarod ki a csatlakozó rögzítő csavarját, az már kissé széttolja a csatlakozót. A csatlakozóban marad a csavar, nem esik ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #34488 Dátum: 2017.04.04 kedd, 16:08:05 »

Majnem..

- oldod a csatit egy 7 - es crowa fejjel, nem kell kivenni a csavart a helyéről, lehúzod a csatit.
- 4 torx oldása és kint az ülés

Gyere minire, kivesszük, betesszük a kedilekbe, János elhajt, aztán megpróbáljuk "befogni"!  eplus2 eplus2

ez tetszene mi? Kiveszitek, beteszitek,a BTjét a Janinak.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nemeth_laca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #34489 Dátum: 2017.04.04 kedd, 20:46:58 »

Üdv Srácok!

A kérdésem a következő lenne. A klíma vízkivezető csöve csak úgy lóg a levegőben? Mert ma nézegettem és látom, hogy a tűzfalból kijön egy kb. 2 cm átmérőjű cső, elkanyarodik jobbra (szemből nézve) aztán lefele és csak úgy a levegőben végződik. 2007-es 2.0 benzinesről van szó.
Naplózva

Mondeo MK IV 2007 GHIA 2.0 benzin 145 LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #34490 Dátum: 2017.04.04 kedd, 20:48:52 »

Üdv Srácok!

A kérdésem a következő lenne. A klíma vízkivezető csöve csak úgy lóg a levegőben? Mert ma nézegettem és látom, hogy a tűzfalból kijön egy kb. 2 cm átmérőjű cső, elkanyarodik jobbra (szemből nézve) aztán lefele és csak úgy a levegőben végződik. 2007-es 2.0 benzinesről van szó.
igen.rácsepeg a kipufogóra,hogy elpárologjon,és ne nézzen úgy ki,mintha bepisilne a verda nyáron.
más kérdés,mennyire rossz ez a kipuffnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nemeth_laca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #34491 Dátum: 2017.04.04 kedd, 21:05:37 »

igen.rácsepeg a kipufogóra,hogy elpárologjon,és ne nézzen úgy ki,mintha bepisilne a verda nyáron.
más kérdés,mennyire rossz ez a kipuffnak.

Köszi! Ma is megérte felkelnem  nyes
Naplózva

Mondeo MK IV 2007 GHIA 2.0 benzin 145 LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34492 Dátum: 2017.04.04 kedd, 21:43:26 »

igen.rácsepeg a kipufogóra,hogy elpárologjon,és ne nézzen úgy ki,mintha bepisilne a verda nyáron.
más kérdés,mennyire rossz ez a kipuffnak.
Semennyire.
Ami belül lecsapódik az árt, mert el sem párolog csak csámcsog a vason.... De a kipufogók ilyenek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #34493 Dátum: 2017.04.04 kedd, 21:46:15 »

Semennyire.
Ami belül lecsapódik az árt, mert el sem párolog csak csámcsog a vason.... De a kipufogók ilyenek.
ez benya de dizilnél a rezonator külső fonata szét rohad aztán kilukad.Relhist cserélt is ezmiatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34494 Dátum: 2017.04.04 kedd, 21:56:43 »

ez benya de dizilnél a rezonator külső fonata szét rohad aztán kilukad.Relhist cserélt is ezmiatt.

Biztos lehetsz benne, hogy nem a kondenz' víztől!

Képzeld, azok is tönkremennek, amire nem csöpög rá sőt még klíma sincs benne!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #34495 Dátum: 2017.04.05 szerda, 16:54:31 »

Biztos lehetsz benne, hogy nem a kondenz' víztől!

Képzeld, azok is tönkremennek, amire nem csöpög rá sőt még klíma sincs benne!  hehe
ezek szerint az kimondottan óvja a rohadástól ha rácsöpög a víz éveken keresztül. taps

necsigázz.hány klíma nélküli mk3-as mondeót láttál már? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #34496 Dátum: 2017.04.05 szerda, 17:20:19 »

ezek szerint az kimondottan óvja a rohadástól ha rácsöpög a víz éveken keresztül. taps

necsigázz.hány klíma nélküli mk3-as mondeót láttál már? hehe
Szerintem ne vitázz Tipcsinel, inkább gyökérkezeltess!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #34497 Dátum: 2017.04.05 szerda, 17:21:21 »

Szerintem ne vitázz Tipcsinel, inkább gyökérkezeltess!  Cheesy
az Tibikezelés már. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #34498 Dátum: 2017.04.05 szerda, 17:26:13 »

az Tibikezelés már. hehe
Jaj, hát hogy mond6sz ilyet a Főorvos Úrról... Ejnyejnye....
Javasolni fogom  police lama nak, hogy írja át a nickjét DR.GSR-re!
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.05 szerda, 18:08:34 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34499 Dátum: 2017.04.05 szerda, 17:28:58 »

Jaj, hát hogy mond6sz ilyet a Főorvos Úrról... Ejnyejnye....
Javasolni fogom  police :lama:nak, hogy írja át a nickjét DR.GSR-re!

Tudod, mindenhez ért. Mindenhez is.   eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 683 684 685 686 687 688 689 [690] 691 692 693 694 695 696 697 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.