Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.25 kedd, 08:55:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
683
684
685
686
687
688
689
[
690
]
691
692
693
694
695
696
697
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11236820 alkalommal)
Jago1
és 32 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34450 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 13:46:01 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.02 vasárnap, 13:41:58
Igaz, de a mérete más, nem? A diesel nagyobb átmérőjű és mivel a zárat a cső nyitva, igy gondolom fontos a méret!?
Ahogy az sokszor elő is fordul és a fizikai is ezt igazolja, miszerint egy kisebb átmérővel rendelkező tárgy egy nagyobb átmérőjű nyílásba belemegy.
Vagyis hidd el, hogy a kisebb cső is nyitja a zárat. Rengetegen félretankolnak vagyis benzint tankolnak gázolaj helyett.
Visszafelé fontos a méret, mert a vastagabb tölcsér a vékonyabb helyére nem igazán fér bele.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34451 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 15:02:00 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.02 vasárnap, 13:41:58
Igaz, de a mérete más, nem? A diesel nagyobb átmérőjű és mivel a zárat a cső nyitva, igy gondolom fontos a méret!?
. A pótkeréknél, emelő környékén keresd a csövet
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34452 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 15:24:57 »
Ha gyanúsnak érzed, paráztat, utastér 20 perces ózongenerátoros légkezelés. Amúgy sem árt, ha légkondid van, félévente, évente.
Megöli a belső penészgombákat is.
Rá ne önt semmit..
Idézetet írta: optikal - 2017.04.01 szombat, 19:59:10
Tudom hogy csak április 1 tréfa volt
Ja és ma sikerült kiszárítanom hála a jó időnek
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34453 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 18:53:36 »
Hali!
Ez nem igaz a mondira! Legalábbis nálam nem.Ha kisebb csövet dugok a betöltőnyílásba akkor az nem sikerül,mivel a kis körmöket nem nyomja szét és így nem nyit!
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.02 vasárnap, 13:46:01
Ahogy az sokszor elő is fordul és a fizikai is ezt igazolja, miszerint egy kisebb átmérővel rendelkező tárgy egy nagyobb átmérőjű nyílásba belemegy.
Vagyis hidd el, hogy a kisebb cső is nyitja a zárat. Rengetegen félretankolnak vagyis benzint tankolnak gázolaj helyett.
Visszafelé fontos a méret, mert a vastagabb tölcsér a vékonyabb helyére nem igazán fér bele.
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34454 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 19:03:44 »
Idézetet írta: kzrider - 2017.04.02 vasárnap, 18:53:36
Hali!
Ez nem igaz a mondira! Legalábbis nálam nem.Ha kisebb csövet dugok a betöltőnyílásba akkor az nem sikerül,mivel a kis körmöket nem nyomja szét és így nem nyit!
Épp ezt szerettem volna én is irni. Azok a kis körmök annyira precizen vannak belőve, hogy egy kisebb cső nem nyomja szét kellően őket.
A kép illusztráció, nem saját, de épp ilyen!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 vasárnap, 19:07:57 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34455 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 19:12:51 »
Mégis meg lehet tankolni benzinnel, pedig a benzines töltőcső nem is szép kerek átmérőjű.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34456 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 22:23:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.02 vasárnap, 12:17:30
a volt kgst piacokra csak ilyeneket engednék, ebbe nem lehet csak úgy beletolni az mtz-ből leszívott cuccot
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34457 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 22:41:26 »
Én is itt vettem, s naná, hogy 2-3 hét múlva meglett a másik
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.02 vasárnap, 13:32:00
Köszönöm.
Az utolsó benzines, ha jól látom.
Viszont cromaxnál is sikerült rátalálnom közben.
https://cromax.hu/utasterbelsoter/csomagter_alkatreszei/csomagter_alkatreszei/uzemanyag_betolto_tolcser_ford_focus_2008-_40139
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 08:29:50 írta Zsolteey
»
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34458 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 14:11:50 »
Szeretnék ötleteket kérni tolatókamerával kapcsolatban. Hova szereljem egy kombiba? A gyári hova megy?
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34459 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 14:41:37 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.02 vasárnap, 22:41:26
Én is itt vettem, s naná, hogy 2-3 hét múlva meglett a másik
Nekem meg Titta csomagtartójához van egy tartalék csavarmeghúzó.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34460 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 14:42:44 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.04.03 hétfő, 14:11:50
Szeretnék ötleteket kérni tolatókamerával kapcsolatban. Hova szereljem egy kombiba? A gyári hova megy?
Bonca
Az autó hátuljára.
Rendszámtábla világítás helyére szokták berakni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34461 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 15:00:58 »
Idézetet írta: Bonca - 2017.04.03 hétfő, 14:11:50
Szeretnék ötleteket kérni tolatókamerával kapcsolatban. Hova szereljem egy kombiba? A gyári hova megy?
Bonca
Nekem ilyen kamerám van az 5 ajtós mondimban:
https://www.aliexpress.com/item/HD-CCD-universal-parking-camera-big-car-ambulance-with-big-view-angle-shiny-black-camera-night/560362487.html?spm=2114.13010608.0.0.MF2LW7
Így néz ki beszerelve:
És ilyen a képe:
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 15:03:23 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34462 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 15:54:17 »
MK4 ülőlap lötyögés megszüntetése. (átmeneti megoldás)
Hétvégén szép idő volt, eljött az idő, hogy ülés ki, diagnosztika és megoldás az ülőlap "kotyogás" problémára, elő a torx készlet.
- Az ülést sínnel együtt célszerű kivenni, a kábelköteget egy 7-es hatlapfejű csavar oldása után egyszerűen csak le kell húzni, az ülés alján jobb oldalon van. ülés teljes hátsó állásban az első párral kell kezdeni. Utána az ülőlapot a gombbal megemelve teljesen előre kell húzni és a hátsó két csavart is oldva kézben az ülés.
- Én elfektettem és "talppal" kifelé a támlán csúsztatva vettem ki.
- egy darab szőnyegre tettem fejjel lefelé sátor alakban. A talpsín a tetejénél nyomkodva láthatóvá vált a probléma forrása, az magasságállítómotor karjának a csatlakozási pontjánál egy torx fejű csavar/csap kombó képében.
- ennek oldásánál segítsen valaki tehermentesíteni a mechanizmust, a sínek felő végére kell nehézkedni, kb. végpont - 2cm a tehermentes csatlakozási állapot...
Ő az:
http://www
.***/view.php?filename=16320170401_132953.jpg
helye:
http://www
.***/view.php?filename=13720170401_135037.jpg
- Több fórumon olvastam, hogy újat vásárolnak vagy gyártatnak egy új csavart, de ez nem lesz végső megoldás, sőt! Ugyanis a kopás, mely a lötyögést okozza, magában a házban és nem a csavarban jelentős, ezért kb. titánötvözetből kellene a házat és csapot IS(!!!) elkészíteni, hogy véglegeshez közeli megoldássá váljék. Ez egy gagyi konstrukció ala Ford. Reménytelen...
- Jöhetett a sör.
- Szóval vágtam kb. 5cm hosszú 3mm széles tesa cellux szalag csíkot, -a csavart zsírmentesítettem brigéciol és rongytestvérek közreműködésével- és igényesen körbetekertem a sík részen az alkatrész tövében. Kb. 3 réteg szalag jutott rá, így pontosan kotyogásmentesen illeszkedett a kar furatába. Itt kellene kísérletezni, hogy gyártatásnál +0,1 vagy +0,2 vagy +0,3...stb. méretre hagyjuk a minimum 5 ezer forintos alkatrészt. Ám mind hiába lenne, mert a kemény anyag ugyanúgy kikoptatja a házat, ami szilvalekvárból van fémszinten...
- Összeszerelésnél kell ismét a segítség, a sín lenyomásával össze kell pecázni a két lyukat. Nem kell megtépni a torxot, nem az tart.
Ezaz:
http://www
.***/view.php?filename=81420170401_132941.jpg
- Ha bent a csavar a helyén jöhet a kotyogás próba, a sín végére nehézkedve lüktető mozdulatok hatására SEM szabad nyikkannia. Ezt a szétszedéskori állapothoz tudjuk viszonyítani...
- sör, félsiker
Részemről ennyiben is hagyom a projektet, kíváncsi leszek, meddig tart ki a téza!
De több energiát fölöslegesnek tartok beleölni...
Jó szerelgetést!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 16:22:29 írta Llort Eht
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34463 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 16:32:56 »
Sziasztok!
Sajna nem találtam meg a kocsiban sehol az üzemanyag betöltő tölcsért.
Esetleg van valaki, akinek akad egy elfekvőben dieselhez? Nem szeretnék 3ezret kiadni most erre, ha van akinek nem kell és olcsobban megválna tőle.
Ilyen:
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34464 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 16:36:08 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.03 hétfő, 16:32:56
Sziasztok!
Sajna nem találtam meg a kocsiban sehol az üzemanyag betöltő tölcsért.
Esetleg van valaki, akinek akad egy elfekvőben dieselhez? Nem szeretnék 3ezret kiadni most erre, ha van akinek nem kell és olcsobban megválna tőle.
Ilyen:
[img]https://cromax.hu/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=P0409840.JPG&newxsize=294&newysize=294&path=prod[/img
Kannázni akarsz?
Mert ha nem, gyakorlatilag nincs rá szükséged.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34465 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 16:37:28 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.03 hétfő, 16:36:08
Kannázni akarsz?
Mert ha nem, gyakorlatilag nincs rá szükséged.
Szükségem lenne rá, ezért keresek.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34466 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 17:03:17 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.03 hétfő, 16:37:28
Szükségem lenne rá, ezért keresek.
gyári helye a pátkerék alatt az emelő mellett lenne. ott nézted?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34467 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 17:11:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.03 hétfő, 17:03:17
gyári helye a pátkerék alatt az emelő mellett lenne. ott nézted?
[img width=800 height=532]http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_10_2012/post-74074-0-36053600-1349958610.jpg
Igen néztem, köszönöm!
Sajnos ezt az egy alkatrészt nem kaptam a kocsihoz hozzá.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.03 hétfő, 18:49:00 írta alf®
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34468 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 17:25:14 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.03 hétfő, 16:36:08
Kannázni akarsz?
Mert ha nem, gyakorlatilag nincs rá szükséged.
Turbóbúszt adalékolásra nem gondolsz?
Én is ezen keresztül öntök rendszeresen húslevest a tankba. Elsősorban a hátsó sperr-en érzem olyankor, hogy élénkebb a gép. Wrrrrrrrrhááááááááá
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34469 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:13:23 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.04.03 hétfő, 17:25:14
Turbóbúszt adalékolásra nem gondolsz?
Én is ezen keresztül öntök rendszeresen húslevest a tankba. Elsősorban a hátsó sperr-en érzem olyankor, hogy élénkebb a gép. Wrrrrrrrrhááááááááá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34470 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:18:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.03 hétfő, 17:03:17
gyári helye a pátkerék alatt az emelő mellett lenne. ott nézted?
az a hajlítgatott pálca mire kell? olyan nekem sincs.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34471 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:22:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.04.03 hétfő, 18:18:57
az a hajlítgatott pálca mire kell? olyan nekem sincs.
Az szerintem nem az autóhoz járó tartozék.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34472 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:25:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.04.03 hétfő, 18:18:57
az a hajlítgatott pálca mire kell? olyan nekem sincs.
szerintem az a szemetes vödör eltört füle
gondolom a többi szemét is azért van ott a csomagtartóban
ezt az egy képet találtam hirtelen ahol a tölcsér a helyén van, az nem hiszem, hogy gyári kiegészítő legyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34473 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 18:30:20 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.03 hétfő, 17:11:27
Igen néztem, köszönöm!
Sajnos ezt az egy alkatrészt nem kaptam a kocsihoz hozzá.
El kell menni pár eladó Mondeot megnézni, oszt amelyikben van, nem feltűnően el kell tulajdonítani
Amúgy mindenamifordon "csak" 2155ft. Talán 2ezerért is kapni, az meg na... nem nagy péz, ha tényleg annyira fontos.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34474 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 19:25:27 »
Lehet, hogy buda a kérdés, ez mechanikus magasságállítós vagy motoros? Képeket még nem néztem.
Köszi!!
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.04.03 hétfő, 15:54:17
MK4 ülőlap lötyögés megszüntetése. (átmeneti megoldás)
Hétvégén szép idő volt, eljött az idő, hogy ülés ki, diagnosztika és megoldás az ülőlap "kotyogás" problémára, elő a torx készlet.
- Az ülést sínnel együtt célszerű kivenni, a kábelköteget egy 7-es hatlapfejű csavar oldása után egyszerűen csak le kell húzni, az ülés alján jobb oldalon van. ülés teljes hátsó állásban az első párral kell kezdeni. Utána az ülőlapot a gombbal megemelve teljesen előre kell húzni és a hátsó két csavart is oldva kézben az ülés.
- Én elfektettem és "talppal" kifelé a támlán csúsztatva vettem ki.
- egy darab szőnyegre tettem fejjel lefelé sátor alakban. A talpsín a tetejénél nyomkodva láthatóvá vált a probléma forrása, az magasságállítómotor karjának a csatlakozási pontjánál egy torx fejű csavar/csap kombó képében.
- ennek oldásánál segítsen valaki tehermentesíteni a mechanizmust, a sínek felő végére kell nehézkedni, kb. végpont - 2cm a tehermentes csatlakozási állapot...
Ő az:
http://www
.***/view.php?filename=16320170401_132953.jpg
helye:
http://www
.***/view.php?filename=13720170401_135037.jpg
- Több fórumon olvastam, hogy újat vásárolnak vagy gyártatnak egy új csavart, de ez nem lesz végső megoldás, sőt! Ugyanis a kopás, mely a lötyögést okozza, magában a házban és nem a csavarban jelentős, ezért kb. titánötvözetből kellene a házat és csapot IS(!!!) elkészíteni, hogy véglegeshez közeli megoldássá váljék. Ez egy gagyi konstrukció ala Ford. Reménytelen...
- Jöhetett a sör.
- Szóval vágtam kb. 5cm hosszú 3mm széles tesa cellux szalag csíkot, -a csavart zsírmentesítettem brigéciol és rongytestvérek közreműködésével- és igényesen körbetekertem a sík részen az alkatrész tövében. Kb. 3 réteg szalag jutott rá, így pontosan kotyogásmentesen illeszkedett a kar furatába. Itt kellene kísérletezni, hogy gyártatásnál +0,1 vagy +0,2 vagy +0,3...stb. méretre hagyjuk a minimum 5 ezer forintos alkatrészt. Ám mind hiába lenne, mert a kemény anyag ugyanúgy kikoptatja a házat, ami szilvalekvárból van fémszinten...
- Összeszerelésnél kell ismét a segítség, a sín lenyomásával össze kell pecázni a két lyukat. Nem kell megtépni a torxot, nem az tart.
Ezaz:
http://www
.***/view.php?filename=81420170401_132941.jpg
- Ha bent a csavar a helyén jöhet a kotyogás próba, a sín végére nehézkedve lüktető mozdulatok hatására SEM szabad nyikkannia. Ezt a szétszedéskori állapothoz tudjuk viszonyítani...
- sör, félsiker
Részemről ennyiben is hagyom a projektet, kíváncsi leszek, meddig tart ki a téza!
De több energiát fölöslegesnek tartok beleölni...
Jó szerelgetést!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34475 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:01:05 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.03 hétfő, 16:32:56
Sziasztok!
Sajna nem találtam meg a kocsiban sehol az üzemanyag betöltő tölcsért.
Esetleg van valaki, akinek akad egy elfekvőben dieselhez? Nem szeretnék 3ezret kiadni most erre, ha van akinek nem kell és olcsobban megválna tőle.
Látod nem érti senki,hogy az a pénz amit nem költesz el az mind haszon
.
Ha kitudsz jönni érte M3-M7-es utvonalon valahová akkor vasárnap este már boldog tulaja lehetsz egy ilyen bizbasznak
.
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34476 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:10:51 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.03 hétfő, 19:25:27
Lehet, hogy buda a kérdés, ez mechanikus magasságállítós vagy motoros? Képeket még nem néztem.
Köszi!!
Nyilván, hogy motoros a Hófehérketitánium-s...txyz...pqr-fekete-piros
Csak azt nem értem, minek kell ahhoz szétb....ütykölni az autót, hogy igyon vki 4-5 sört....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34477 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 22:11:18 »
Hogy utána az összerakáshoz is lehessen inni 4-5 sört. Nem is értem, miért nem Te csináltad meg az autón annó, végre így egy nap 8-10 sör így simán legurulhatott volna. ( az 5-6 helyett)
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.03 hétfő, 20:10:51
Nyilván, hogy motoros a Hófehérketitánium-s...txyz...pqr-fekete-piros
Csak azt nem értem, minek kell ahhoz szétb....ütykölni az autót, hogy igyon vki 4-5 sört....
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34478 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 22:13:52 »
Meg most figyelmesen elolvasva nyilvánvalóvá is vált...
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.03 hétfő, 20:10:51
Nyilván, hogy motoros a Hófehérketitánium-s...txyz...pqr-fekete-piros
Csak azt nem értem, minek kell ahhoz szétb....ütykölni az autót, hogy igyon vki 4-5 sört....
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34479 Dátum:
2017.04.04 kedd, 08:22:28 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.03 hétfő, 19:25:27
Lehet, hogy buda a kérdés, ez mechanikus magasságállítós vagy motoros? Képeket még nem néztem.
Köszi!!
Csak föl- le motoros alapülés.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34480 Dátum:
2017.04.04 kedd, 09:17:17 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.04.03 hétfő, 15:54:17
MK4 ülőlap lötyögés megszüntetése. (átmeneti megoldás)
Hétvégén szép idő volt, eljött az idő, hogy ülés ki, diagnosztika és megoldás az ülőlap "kotyogás" problémára, elő a torx készlet.
- Az ülést sínnel együtt célszerű kivenni, a kábelköteget egy 7-es hatlapfejű csavar oldása után egyszerűen csak le kell húzni, az ülés alján jobb oldalon van. ülés teljes hátsó állásban az első párral kell kezdeni. Utána az ülőlapot a gombbal megemelve teljesen előre kell húzni és a hátsó két csavart is oldva kézben az ülés.
- Én elfektettem és "talppal" kifelé a támlán csúsztatva vettem ki.
- egy darab szőnyegre tettem fejjel lefelé sátor alakban. A talpsín a tetejénél nyomkodva láthatóvá vált a probléma forrása, az magasságállítómotor karjának a csatlakozási pontjánál egy torx fejű csavar/csap kombó képében.
- ennek oldásánál segítsen valaki tehermentesíteni a mechanizmust, a sínek felő végére kell nehézkedni, kb. végpont - 2cm a tehermentes csatlakozási állapot...
Ő az:
http://www
.***/view.php?filename=16320170401_132953.jpg
helye:
http://www
.***/view.php?filename=13720170401_135037.jpg
- Több fórumon olvastam, hogy újat vásárolnak vagy gyártatnak egy új csavart, de ez nem lesz végső megoldás, sőt! Ugyanis a kopás, mely a lötyögést okozza, magában a házban és nem a csavarban jelentős, ezért kb. titánötvözetből kellene a házat és csapot IS(!!!) elkészíteni, hogy véglegeshez közeli megoldássá váljék. Ez egy gagyi konstrukció ala Ford. Reménytelen...
- Jöhetett a sör.
- Szóval vágtam kb. 5cm hosszú 3mm széles tesa cellux szalag csíkot, -a csavart zsírmentesítettem brigéciol és rongytestvérek közreműködésével- és igényesen körbetekertem a sík részen az alkatrész tövében. Kb. 3 réteg szalag jutott rá, így pontosan kotyogásmentesen illeszkedett a kar furatába. Itt kellene kísérletezni, hogy gyártatásnál +0,1 vagy +0,2 vagy +0,3...stb. méretre hagyjuk a minimum 5 ezer forintos alkatrészt. Ám mind hiába lenne, mert a kemény anyag ugyanúgy kikoptatja a házat, ami szilvalekvárból van fémszinten...
- Összeszerelésnél kell ismét a segítség, a sín lenyomásával össze kell pecázni a két lyukat. Nem kell megtépni a torxot, nem az tart.
Ezaz:
http://www
.***/view.php?filename=81420170401_132941.jpg
- Ha bent a csavar a helyén jöhet a kotyogás próba, a sín végére nehézkedve lüktető mozdulatok hatására SEM szabad nyikkannia. Ezt a szétszedéskori állapothoz tudjuk viszonyítani...
- sör, félsiker
Részemről ennyiben is hagyom a projektet, kíváncsi leszek, meddig tart ki a téza!
De több energiát fölöslegesnek tartok beleölni...
Jó szerelgetést!
Szerelés előtt áramtalanítottad az autót? A légzsák miatt kérdem. Nekem nem lötyög viszont az ülésszellőztető ventillátorok miatt nekem is ki kellene szedni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34481 Dátum:
2017.04.04 kedd, 09:32:48 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.04 kedd, 09:17:17
Szerelés előtt áramtalanítottad az autót? A légzsák miatt kérdem. Nekem nem lötyög viszont az ülésszellőztető ventillátorok miatt nekem is ki kellene szedni.
Az csak a "hülyebiztos" általános eljárási tanács, hogy áramtalaníts.
A pirotechnika nem lép működésbe csak úgy....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34482 Dátum:
2017.04.04 kedd, 13:42:44 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.04 kedd, 09:17:17
Szerelés előtt áramtalanítottad az autót?
Nem.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34483 Dátum:
2017.04.04 kedd, 14:26:51 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.04 kedd, 09:32:48
Az csak a "hülyebiztos" általános eljárási tanács, hogy áramtalaníts.
A pirotechnika nem lép működésbe csak úgy....
Akkor simán lehúzom a csatlakozót, kicsavarom a 4 torxot és kiveszem az ülést? Ennyi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34484 Dátum:
2017.04.04 kedd, 14:32:08 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.04 kedd, 14:26:51
Akkor simán lehúzom a csatlakozót, kicsavarom a 4 torxot és kiveszem az ülést? Ennyi?
Majnem..
- oldod a csatit egy 7 - es crowa fejjel, nem kell kivenni a csavart a helyéről, lehúzod a csatit.
- 4 torx oldása és kint az ülés
Gyere minire, kivesszük, betesszük a kedilekbe, János elhajt, aztán megpróbáljuk "befogni"!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34485 Dátum:
2017.04.04 kedd, 14:39:05 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.04.04 kedd, 14:32:08
Majnem..
- oldod a csatit egy 7 - es crowa fejjel, nem kell kivenni a csavart a helyéről, lehúzod a csatit.
- 4 torx oldása és kint az ülés
Gyere minire, kivesszük, betesszük a kedilekbe, János elhajt, aztán megpróbáljuk "befogni"!
Én most kivételesen a "rablós csoportban" játszanék!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34486 Dátum:
2017.04.04 kedd, 14:57:22 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.04.04 kedd, 14:32:08
Majnem..
- oldod a csatit egy 7 - es crowa fejjel, nem kell kivenni a csavart a helyéről, lehúzod a csatit.
- 4 torx oldása és kint az ülés
Gyere minire, kivesszük, betesszük a kedilekbe, János elhajt, aztán megpróbáljuk "befogni"!
A csati oldását nem tudom elképzelni, de biztos adja magát.
Na de még érdekesebb, hogy a fotel kivételéhez is csak oldani kell a 4 torxot? Nem kell kivenni a csavarokat?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34487 Dátum:
2017.04.04 kedd, 15:07:21 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.04 kedd, 14:26:51
Akkor simán lehúzom a csatlakozót, kicsavarom a 4 torxot és kiveszem az ülést? Ennyi?
Ahogy csavarod ki a csatlakozó rögzítő csavarját, az már kissé széttolja a csatlakozót. A csatlakozóban marad a csavar, nem esik ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48468
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34488 Dátum:
2017.04.04 kedd, 16:08:05 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.04.04 kedd, 14:32:08
Majnem..
- oldod a csatit egy 7 - es crowa fejjel, nem kell kivenni a csavart a helyéről, lehúzod a csatit.
- 4 torx oldása és kint az ülés
Gyere minire, kivesszük, betesszük a kedilekbe, János elhajt, aztán megpróbáljuk "befogni"!
ez tetszene mi? Kiveszitek, beteszitek,a BTjét a Janinak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nemeth_laca
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34489 Dátum:
2017.04.04 kedd, 20:46:58 »
Üdv Srácok!
A kérdésem a következő lenne. A klíma vízkivezető csöve csak úgy lóg a levegőben? Mert ma nézegettem és látom, hogy a tűzfalból kijön egy kb. 2 cm átmérőjű cső, elkanyarodik jobbra (szemből nézve) aztán lefele és csak úgy a levegőben végződik. 2007-es 2.0 benzinesről van szó.
Naplózva
Mondeo MK IV 2007 GHIA 2.0 benzin 145 LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48468
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34490 Dátum:
2017.04.04 kedd, 20:48:52 »
Idézetet írta: nemeth_laca - 2017.04.04 kedd, 20:46:58
Üdv Srácok!
A kérdésem a következő lenne. A klíma vízkivezető csöve csak úgy lóg a levegőben? Mert ma nézegettem és látom, hogy a tűzfalból kijön egy kb. 2 cm átmérőjű cső, elkanyarodik jobbra (szemből nézve) aztán lefele és csak úgy a levegőben végződik. 2007-es 2.0 benzinesről van szó.
igen.rácsepeg a kipufogóra,hogy elpárologjon,és ne nézzen úgy ki,mintha bepisilne a verda nyáron.
más kérdés,mennyire rossz ez a kipuffnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nemeth_laca
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34491 Dátum:
2017.04.04 kedd, 21:05:37 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.04 kedd, 20:48:52
igen.rácsepeg a kipufogóra,hogy elpárologjon,és ne nézzen úgy ki,mintha bepisilne a verda nyáron.
más kérdés,mennyire rossz ez a kipuffnak.
Köszi! Ma is megérte felkelnem
Naplózva
Mondeo MK IV 2007 GHIA 2.0 benzin 145 LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34492 Dátum:
2017.04.04 kedd, 21:43:26 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.04 kedd, 20:48:52
igen.rácsepeg a kipufogóra,hogy elpárologjon,és ne nézzen úgy ki,mintha bepisilne a verda nyáron.
más kérdés,mennyire rossz ez a kipuffnak.
Semennyire.
Ami belül lecsapódik az árt, mert el sem párolog csak csámcsog a vason.... De a kipufogók ilyenek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48468
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34493 Dátum:
2017.04.04 kedd, 21:46:15 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.04 kedd, 21:43:26
Semennyire.
Ami belül lecsapódik az árt, mert el sem párolog csak csámcsog a vason.... De a kipufogók ilyenek.
ez benya de dizilnél a rezonator külső fonata szét rohad aztán kilukad.Relhist cserélt is ezmiatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34494 Dátum:
2017.04.04 kedd, 21:56:43 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.04 kedd, 21:46:15
ez benya de dizilnél a rezonator külső fonata szét rohad aztán kilukad.Relhist cserélt is ezmiatt.
Biztos lehetsz benne, hogy nem a kondenz' víztől!
Képzeld, azok is tönkremennek, amire nem csöpög rá sőt még klíma sincs benne!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48468
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34495 Dátum:
2017.04.05 szerda, 16:54:31 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.04 kedd, 21:56:43
Biztos lehetsz benne, hogy nem a kondenz' víztől!
Képzeld, azok is tönkremennek, amire nem csöpög rá sőt még klíma sincs benne!
ezek szerint az kimondottan óvja a rohadástól ha rácsöpög a víz éveken keresztül.
necsigázz.hány klíma nélküli mk3-as mondeót láttál már?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34496 Dátum:
2017.04.05 szerda, 17:20:19 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.05 szerda, 16:54:31
ezek szerint az kimondottan óvja a rohadástól ha rácsöpög a víz éveken keresztül.
necsigázz.hány klíma nélküli mk3-as mondeót láttál már?
Szerintem ne vitázz Tipcsinel, inkább gyökérkezeltess!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48468
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34497 Dátum:
2017.04.05 szerda, 17:21:21 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.05 szerda, 17:20:19
Szerintem ne vitázz Tipcsinel, inkább gyökérkezeltess!
az Tibikezelés már.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6478
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34498 Dátum:
2017.04.05 szerda, 17:26:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.05 szerda, 17:21:21
az Tibikezelés már.
Jaj, hát hogy mond6sz ilyet a Főorvos Úrról... Ejnyejnye....
Javasolni fogom
nak, hogy írja át a nickjét DR.GSR-re!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.05 szerda, 18:08:34 írta blau4kombi
»
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #34499 Dátum:
2017.04.05 szerda, 17:28:58 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.05 szerda, 17:26:13
Jaj, hát hogy mond6sz ilyet a Főorvos Úrról... Ejnyejnye....
Javasolni fogom
:lama:nak, hogy írja át a nickjét DR.GSR-re!
Tudod, mindenhez ért. Mindenhez is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
683
684
685
686
687
688
689
[
690
]
691
692
693
694
695
696
697
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ