Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:21:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 716 717 [718] 719 720 721 722 723 724 725 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11971008 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35850 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 16:43:17 »

bowdenházzal együtt vagy csak a huzalra érted?
komplett bowdent lehet kapni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #35851 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 17:42:52 »

komplett bowdent lehet kapni
Lehet...a tűzfalon való átvezetés szívatott
Kompletten vettem...
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35852 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 19:52:03 »

komplett bowdent lehet kapni
igen tudom, a csere volt a kérdés? Kompletten vagy csak a sodrony cseréjére írtad, hogy egyszerű?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #35853 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 20:45:49 »

A legegyszerűbb a csillár 12v-ra kötni egy 12->5v Dc-dc átalakítót, az 5v kimenetre egy mikro/Mini USB-t és kész.  Van ott B+ 12v is. Max 30cm vezeték kell. Az enyémben is így van bekötve a kamera. Ha kell, tudok adni dc-dc -t, van két felesleges darabom.
azt meg tudnád mondani légyszi h melyik kábelekre kell kötni? nem tudom melyik szín micsodi.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Qulligensz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #35854 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 11:32:42 »

Sziasztok!

A "B" oszlopon van levegőbefúvó a kocsiban.Észrevettem hogy hátra csak hideget fúj pedig az összes irányt kipróbáltam ahova fújhat levegőt.Esetleg a klímabeállításnál kell valamit külön beállítani.

Thx. 
Naplózva

Mk4  Mondeo Turnier 2.0 TDCI Titanium 08'
zsolinnyo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #35855 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 13:36:33 »

Sziasztok. Van valakinek arra ötlete hogy a belső világítás miért nem kapcsol le ajtó csukódás után és autó bezárásakor?

(a kapcsoló jó helyre van állítva-középállás)
Naplózva

MKIV 2007.08. 2.0 tdci 140 LE kombi titanium-s
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35856 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 17:44:30 »

Sziasztok. Van valakinek arra ötlete hogy a belső világítás miért nem kapcsol le ajtó csukódás után és autó bezárásakor?

(a kapcsoló jó helyre van állítva-középállás)
mert valamelyik ajtót továbbra is nyitva érzékeli.Diagcuccal azonnal megtalálható a hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #35857 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 18:24:24 »

Sziasztok. Van valakinek arra ötlete hogy a belső világítás miért nem kapcsol le ajtó csukódás után és autó bezárásakor?

(a kapcsoló jó helyre van állítva-középállás)

wd40nel fújd át az ajtózárakat, csavarhúzóval járasd meg közben a zárszerkezetet (szimuláld a bezárást kinyitást, közben fújd)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35858 Dátum: 2017.11.13 hétfő, 22:44:19 »

azt meg tudnád mondani légyszi h melyik kábelekre kell kötni? nem tudom melyik szín micsodi.
Elvileg a testet a kasztni adja, tehát amelyik láb a kasztinra van kötve, az a test.
A kapcsolónak azon lábára kell kötni, ami gyújtás nélkül is ad áramot a lámpának.
Bocs, de ennél pontosabbat nem tudok így fejből. Ki kell mérni multiméterrel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsolinnyo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #35859 Dátum: 2017.11.14 kedd, 09:39:43 »

mert valamelyik ajtót továbbra is nyitva érzékeli.Diagcuccal azonnal megtalálható a hiba.
Köszönöm.
Naplózva

MKIV 2007.08. 2.0 tdci 140 LE kombi titanium-s
zsolinnyo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #35860 Dátum: 2017.11.14 kedd, 09:40:04 »

wd40nel fújd át az ajtózárakat, csavarhúzóval járasd meg közben a zárszerkezetet (szimuláld a bezárást kinyitást, közben fújd)
Köszönöm
Naplózva

MKIV 2007.08. 2.0 tdci 140 LE kombi titanium-s
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #35861 Dátum: 2017.11.14 kedd, 17:16:14 »

Üdv. Lassan közeleg a 100.000 km a vasamban. Ilyenkor olajcserén kívűl kell-e valami komolyabb dolgot cserélni?
Köszönöm!
(2010-es 2.0 diesel)
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #35862 Dátum: 2017.11.15 szerda, 08:21:20 »

Fehér Mk5 kell neked Bali Cheesy

Bonca

Csakis és vignale mert az kevesebbet eszik...  taps
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
totanyh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #35863 Dátum: 2017.11.15 szerda, 09:30:33 »

Sziasztok!

Új vagyok a klubban és most készülök venni egy diesel Mondeot. Kérdésem lenne, hogy megbízhatóság szempontjából 1.8, 2.0 5 vagy 6 fokozatú váltó közül melyik lenne tartósabb. Örülnék ha megosztanátok tapasztalataitokat. Előre is köszönöm.
Naplózva
totanyh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #35864 Dátum: 2017.11.15 szerda, 09:35:31 »

Még annyit elfelejtettem, hogy várnék tanácsokat autóvásárláshoz, hogy mit érdemes megnézni az autón, mert nem akarom több 100e kiadással kezdeni.
Naplózva
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #35865 Dátum: 2017.11.15 szerda, 12:32:33 »

Sziasztok!

A "B" oszlopon van levegőbefúvó a kocsiban.Észrevettem hogy hátra csak hideget fúj pedig az összes irányt kipróbáltam ahova fújhat levegőt.Esetleg a klímabeállításnál kell valamit külön beállítani.

Thx. 
Sajna ez ilyen, legalábbis nekem is csak hideg levegő jut hátra. Télre lezárom, nyárra megnyitom, mert akkor azért úgy tapasztaltam, hogy viszonylag hideg klíma által hűtött levegő is jut oda. Bár lehet hogy télen sem ártana félig megnyitni, a párásodás elkerülése végett.
Mindenesetre nem igazán sikerült jól ez a megoldás nekik, úgy látom. De ha valaki tud rá vmi trükköt, az érdekelne.
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #35866 Dátum: 2017.11.15 szerda, 12:51:30 »

Még annyit elfelejtettem, hogy várnék tanácsokat autóvásárláshoz, hogy mit érdemes megnézni az autón, mert nem akarom több 100e kiadással kezdeni.
2.0 TDCI jó lehet neked 6 fokozatú manuális váltóval. Amivel érdemes számolni kb:
-Ha nem tudod mikor volt vezérlés cserélve rajta, akkor vezérléscsere ajánlott.
-Részecskeszűrővel lehet probléma, ez az 1.8-ban nincs, de ha odafigyelsz rá sokáig jó lesz, én emiatt nem menekülnék az autótól.
-Kettős tömegű lendkerék használattól függően elmehet akár 200-300ezer km-t is, de ha cserélni kell akkor az 200ezer Ft +os kiadás.
-Üzemanyagrendszer probléma nem jellemző erre a motorra, de használt autó, sosem lehet tudni.

Az autó beltere elég jól bírja a gyűrődést, így simán vissza lehet tekerni az óráját 300ezerről a felére, és ekkor lehet rosszul kalkulálni dolgokat. Tehát a kilométer állást szerintem el kell felejteni, és egy olyan autót lenne jó találni, amelyről tudod, hogy pl a vezérlés cserélve volt nemrég, vagy akár a kuplung + kettőstömegű szett. Ha ilyet találsz, akkor nagy valószínűséggel sokáig jó lehet, de érdemes tartalékba eltenni pénzt, ha valami baja lenne.

Személyes tapasztalat: Mi 306.000-rel vettük a mienket 2016 februárban, amiről tudtuk, hogy 300ezernél vezérlés + kuplungszett kettőstömegűvel cserélve lettek. Az autó kívül belül olyan, mintha új lenne, eddig egy EGR pucolás, meg egy részecskeszűrő tisztítás kellett neki.
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.15 szerda, 13:04:06 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
juppe008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #35867 Dátum: 2017.11.15 szerda, 12:52:19 »

Sajna ez ilyen, legalábbis nekem is csak hideg levegő jut hátra. Télre lezárom, nyárra megnyitom, mert akkor azért úgy tapasztaltam, hogy viszonylag hideg klíma által hűtött levegő is jut oda. Bár lehet hogy télen sem ártana félig megnyitni, a párásodás elkerülése végett.
Mindenesetre nem igazán sikerült jól ez a megoldás nekik, úgy látom. De ha valaki tud rá vmi trükköt, az érdekelne.

Pont a napokban nézegettem én is, hogy meleget nem fúj ki a hátsó. Pedig jó lenne ha több meleget lehetne gyorsabban hátra juttatni mert kisgyerek + feleség hátul ül.
Naplózva

2013 / MK4 fl / Kombi / Titanium / 2.0 Benzin
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #35868 Dátum: 2017.11.15 szerda, 13:19:41 »

Pont a napokban nézegettem én is, hogy meleget nem fúj ki a hátsó. Pedig jó lenne ha több meleget lehetne gyorsabban hátra juttatni mert kisgyerek + feleség hátul ül.

Ne automata szabályozáson használd, próbáld ki hogy lábra fújásra állítod az irányt a fűtésvezérlésen.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
totanyh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #35869 Dátum: 2017.11.15 szerda, 13:42:38 »

2.0 TDCI jó lehet neked 6 fokozatú manuális váltóval. Amivel érdemes számolni kb:
-Ha nem tudod mikor volt vezérlés cserélve rajta, akkor vezérléscsere ajánlott.
-Részecskeszűrővel lehet probléma, ez az 1.8-ban nincs, de ha odafigyelsz rá sokáig jó lesz, én emiatt nem menekülnék az autótól.
-Kettős tömegű lendkerék használattól függően elmehet akár 200-300ezer km-t is, de ha cserélni kell akkor az 200ezer Ft +os kiadás.
-Üzemanyagrendszer probléma nem jellemző erre a motorra, de használt autó, sosem lehet tudni.

Az autó beltere elég jól bírja a gyűrődést, így simán vissza lehet tekerni az óráját 300ezerről a felére, és ekkor lehet rosszul kalkulálni dolgokat. Tehát a kilométer állást szerintem el kell felejteni, és egy olyan autót lenne jó találni, amelyről tudod, hogy pl a vezérlés cserélve volt nemrég, vagy akár a kuplung + kettőstömegű szett. Ha ilyet találsz, akkor nagy valószínűséggel sokáig jó lehet, de érdemes tartalékba eltenni pénzt, ha valami baja lenne.

Személyes tapasztalat: Mi 306.000-rel vettük a mienket 2016 februárban, amiről tudtuk, hogy 300ezernél vezérlés + kuplungszett kettőstömegűvel cserélve lettek. Az autó kívül belül olyan, mintha új lenne, eddig egy EGR pucolás, meg egy részecskeszűrő tisztítás kellett neki.

Köszönöm sokat segítettél.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35870 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:19:26 »

Sziasztok!

Új vagyok a klubban és most készülök venni egy diesel Mondeot. Kérdésem lenne, hogy megbízhatóság szempontjából 1.8, 2.0 5 vagy 6 fokozatú váltó közül melyik lenne tartósabb. Örülnék ha megosztanátok tapasztalataitokat. Előre is köszönöm.
legtartósabb az aisin automatával. 6os váltók potyognak széjjel.

ha jót akarsz nézz szét az itteni eladó autók között, nekem is meg van hirdetve itt a mondeo, hahun nincs fent
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #35871 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:35:56 »

Vagy vesz egyet, amin már a manuális váltót is felújították ( Blacky és Blau4 is ilyenek voltak). Smiley

legtartósabb az aisin automatával. 6os váltók potyognak széjjel.

ha jót akarsz nézz szét az itteni eladó autók között, nekem is meg van hirdetve itt a mondeo, hahun nincs fent
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #35872 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:36:27 »

Ervin elérhetőségét tudja valaki, (Email, telefonszám). Köszönöm!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35873 Dátum: 2017.11.15 szerda, 15:57:45 »

Ervin elérhetőségét tudja valaki, (Email, telefonszám). Köszönöm!
a száma megvan.ha kell este átdobom privátba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #35874 Dátum: 2017.11.15 szerda, 22:44:29 »

Alf, köszi, igen.

a száma megvan.ha kell este átdobom privátba.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #35875 Dátum: 2017.11.17 péntek, 18:12:59 »

Ma voltam egy 2010-es faceliftes mondeoval, (200e.km nem garantált) dpf befecskendező, és dpf tísztításon 60e- ért csinálták.
kb. fél éve kezdte el a hibaüzeneteket kiírni.
Utoljára már nem tudott regenerálni, ezért vittük szervízbe.
15.ker dpf filter szervíz.
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #35876 Dátum: 2017.11.18 szombat, 12:27:46 »

Szevasztok
Van egy kis gondom ha teletankolom az autót a hátsóhíd felett van egy cső abból meg folyik ki .Ha jól gondolom a légtelenítő szelep ment gajra?
Valami megoldós ?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35877 Dátum: 2017.11.18 szombat, 20:13:45 »

Hali!
Mikor megvettem az enyémet ugyan ez volt a gondom!Amikor tankolsz nem tud eltávozni a levegő mert a tankon lévő szelepszerű amiben egy golyó van az szarakodott!
Én azt csináltam,hogy aláfeküdtem és a hátsó hidnál középtájt van egy újnyi vastag gumicső és azt fújtam meg levegővel.Halottam hogy valami golyószerű mozog bene.Úgyan ezt a műveletet megcsináltam a tőltőnyílás felől,hogy jön e ki ott alul a levegő! Ha jól emlékszem még szűkítettem a gumicsövön is egy kicsit ahol ki kell jönni a levegőnek. Azóta már nem folyik ki! Na meg első kattanás után már nem töltök rá! Még azt is ki lehet próbálni előszőr,hogy tankolás közben többször megállítod a töltést hogy tudjon a levegő távozni!




Szevasztok
Van egy kis gondom ha teletankolom az autót a hátsóhíd felett van egy cső abból meg folyik ki .Ha jól gondolom a légtelenítő szelep ment gajra?
Valami megoldós ?
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #35878 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 14:08:41 »

Sziasztok,
Még ismerkedek az új verdával és lenne pár kérdésem.
A tükör behajtást ki lehet kapcsolni, h csak akkor hajtsa be ha megnyomom a gombot?
A hátramenetnél tükör billenést be lehet programozni akkor is ha nem memóriás az ülés? A könyv szerint próbáltam de nem sikerült.
Indulás után az automata ajtózárást be lehet valahogy kapcsolni?
Köszi
András
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35879 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 15:28:44 »

Sziasztok,
Még ismerkedek az új verdával és lenne pár kérdésem.
A tükör behajtást ki lehet kapcsolni, h csak akkor hajtsa be ha megnyomom a gombot?
A hátramenetnél tükör billenést be lehet programozni akkor is ha nem memóriás az ülés? A könyv szerint próbáltam de nem sikerült.
Indulás után az automata ajtózárást be lehet valahogy kapcsolni?
Köszi
András
tükör billentést valszeg csak memóriával. többihez gép kell, de be lehet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
totanyh
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #35880 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 16:30:09 »

Arra vonatkozóan kaphatnék információt, hogy mitől jobb az automataváltó és miért nem jó a kézi váltó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35881 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 16:42:51 »

Arra vonatkozóan kaphatnék információt, hogy mitől jobb az automataváltó és miért nem jó a kézi váltó?
nem jobb az automata,sőt költségesebb.fenntartás,karbantartás,fogyasztás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #35882 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 16:43:15 »

tükör billentést valszeg csak memóriával. többihez gép kell, de be lehet
A gép alatt IDS-t értesz vagy lehet Forscan, Elmconfig-al is? Az utóbbi kettő megvan.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35883 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 16:44:34 »

A gép alatt IDS-t értesz vagy lehet Forscan, Elmconfig-al is? Az utóbbi kettő megvan.
lehet.az is tudja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #35884 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 16:46:13 »

lehet.az is tudja.
esetleg az meg tudnád mondani pl. a Forscan-ban hol keressem?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35885 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 17:06:01 »

esetleg az meg tudnád mondani pl. a Forscan-ban hol keressem?

én elmconfigot használnék.egyszerűbb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35886 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 17:16:15 »

Arra vonatkozóan kaphatnék információt, hogy mitől jobb az automataváltó és miért nem jó a kézi váltó?
automatából az aisin jó 2.0 tdci 2007-2008-meg talán 2009
powershift egy költséges betegágy
6 kézik meg csapágyasodnak, recsegnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35887 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 17:17:23 »

nem jobb az automata,sőt költségesebb.fenntartás,karbantartás,fogyasztás.
hát mire veszel egy kinyomó+lendkerék+kuplung szettet, meg megrendeled a 6os váltóhoz a cuccokat annyiból az autómatát is bármikor megcsinálják. kivéve a powershiftet, abból egy bontott működő is 4-600eft állítólag vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35888 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 17:30:40 »

hát mire veszel egy kinyomó+lendkerék+kuplung szettet, meg megrendeled a 6os váltóhoz a cuccokat annyiból az autómatát is bármikor megcsinálják. kivéve a powershiftet, abból egy bontott működő is 4-600eft állítólag vigyor3
fenntartás,karbantartás,fogyasztás. nezze nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35889 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 17:48:04 »

fenntartás,karbantartás,fogyasztás. nezze nemtudom
szóval az a fél liter fogyasztáskülönbség fog rombadönteni? vigyor3 éééértem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35890 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 20:05:30 »

szóval az a fél liter fogyasztáskülönbség fog rombadönteni? vigyor3 éééértem vigyor3
nem,nem érted,különben nem beszélnék zöldségeket. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35891 Dátum: 2017.11.19 vasárnap, 20:56:35 »

nem,nem érted,különben nem beszélnék zöldségeket. nyes
felőlem beszélhetsz zöldségeket, egész nyugodtan vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #35892 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 13:03:21 »

Sziasztok,

végigolvastam az ecoboost topikot (nem volt nehéz)  vigyor3 , de ettől függetlenül kérdezném, hogy a 2.0 ecoboost erősebbik változatával mennyire vannak bajok? Illetve vásárlásnál mire kell figyelni? Vannak típusbetegségei? Meg úgy általában is egy 2012-es mondeonál mit kell nézni? Mit pl a hármas mondiknál volt az ajtók alja, szívósor, ez-az...Itt vannak ilyen típus hibák?

Ez a kiszemelt: https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_magyarszervizkonyv-12258948

Ha valakinek van infója róla, ne fogja vissza magát.  vigyor3

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35893 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 14:00:09 »

Sziasztok,

végigolvastam az ecoboost topikot (nem volt nehéz)  vigyor3 , de ettől függetlenül kérdezném, hogy a 2.0 ecoboost erősebbik változatával mennyire vannak bajok? Illetve vásárlásnál mire kell figyelni? Vannak típusbetegségei? Meg úgy általában is egy 2012-es mondeonál mit kell nézni? Mit pl a hármas mondiknál volt az ajtók alja, szívósor, ez-az...Itt vannak ilyen típus hibák?

Ez a kiszemelt: https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_magyarszervizkonyv-12258948

Ha valakinek van infója róla, ne fogja vissza magát.  vigyor3

üdv,
Zoli

Nyáron izzadós lesz ez a bőr ülés.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #35894 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 14:58:44 »

Nyáron izzadós lesz ez a bőr ülés.

2.0 ecoboost motorból sajnos nincs olyan választék, hogy válogatni lehetne az ülés alapján. Max megy rá birkabőr. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #35895 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 15:03:18 »

2.0 ecoboost motorból sajnos nincs olyan választék, hogy válogatni lehetne az ülés alapján. Max megy rá birkabőr. nyes
Ez Titanium Luxury, nem egyszerű Titanium és hűthető az a bőr, csak valszeg addigra leég már a szőrzet behuppanás után Cheesy
Ha van 200lovasról tapasztalat, ugyanaz a 240 lovas is.
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.20 hétfő, 15:10:42 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #35896 Dátum: 2017.11.21 kedd, 14:10:42 »

Ez Titanium Luxury, nem egyszerű Titanium és hűthető az a bőr, csak valszeg addigra leég már a szőrzet behuppanás után Cheesy
Ha van 200lovasról tapasztalat, ugyanaz a 240 lovas is.

Jaja, ha belenagyítasz, látni hogy lukacsos, és a leírásban is szerepel hogy hűthető.
Szép jószág az ára fura nekem, jól felszerelt, nem túlzás a km sem, nagy motor -> lehet pont amiatt esik ekkorát?
Ezek azért tudnak enni, ha kihasználod a teljesítményt. Kérdezd SzJanit, neki volt ilyen.
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.21 kedd, 14:12:35 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #35897 Dátum: 2017.11.21 kedd, 14:25:31 »

Jaja, ha belenagyítasz, látni hogy lukacsos, és a leírásban is szerepel hogy hűthető.
Szép jószág az ára fura nekem, jól felszerelt, nem túlzás a km sem, nagy motor -> lehet pont amiatt esik ekkorát?
Ezek azért tudnak enni, ha kihasználod a teljesítményt. Kérdezd SzJanit, neki volt ilyen.

Nem félek az üléstől, ráadásul azt olvastam hogy elég kényelmesek is a Titanium Luxory ülései. A fogyasztással is tisztában vagyok, az sem aggaszt .(780ezer km van a 2.0 benzinesembe, szerinted? vigyor3 )

A turbó és lendkeréktől már jobban tartok. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35898 Dátum: 2017.11.21 kedd, 14:55:07 »

Nem félek az üléstől, ráadásul azt olvastam hogy elég kényelmesek is a Titanium Luxory ülései. A fogyasztással is tisztában vagyok, az sem aggaszt .(780ezer km van a 2.0 benzinesembe, szerinted? vigyor3 )

A turbó és lendkeréktől már jobban tartok. vigyor3

egy évi benzines plusz fogyasztásból megvan az ára.Tudod, hiszen 800e óta benzinesed van... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #35899 Dátum: 2017.11.21 kedd, 15:05:47 »

egy évi benzines plusz fogyasztásból megvan az ára.Tudod, hiszen 800e óta benzinesed van... eplus2

Igaz, akkor nem is baj ha rossz. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 711 712 713 714 715 716 717 [718] 719 720 721 722 723 724 725 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.