Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 20:38:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 706 707 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 719 720 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10828110 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35600 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 13:19:59 »

őőő..őőőőő... a'sszem kezdek kissé összezavarodni...
most akko' egészséges, és normálisan üzemszerű , hogy automata módban tekeri a klimakompresszort,,ha kell,hanem?
engem csak ennyi érdekelne... szomoru1 Grin


azért van benne egy alacsony és magas nyomás kapcsoló, hogy ne menjen éjjel nappal. ha az ac felirat ott van a kijelzőn, akkor mindegy hova tekered a hőfokot, menni fog a klíma
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #35601 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 13:59:48 »

azért van benne egy alacsony és magas nyomás kapcsoló, hogy ne menjen éjjel nappal. ha az ac felirat ott van a kijelzőn, akkor mindegy hova tekered a hőfokot, menni fog a klíma

Ezekben nem változó szállítású kompresszor van?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35602 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 14:01:05 »

Ezekben nem változó szállítású kompresszor van?

De. Amennyivel megy az autó, annyival megy a kompresszor is.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35603 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 14:04:54 »

azért van benne egy alacsony és magas nyomás kapcsoló, hogy ne menjen éjjel nappal. ha az ac felirat ott van a kijelzőn, akkor mindegy hova tekered a hőfokot, menni fog a klíma

KÖszönöm mindenkinek a válaszokat,és a türelmeteket worship
Kezdem megérteni...

Kaptam Xrobe-tól is egy választ miszerint:
"Mindenképpen kapcsolgatni fogja magát ki - be, kivéve akkor, ha kikapcsolod a klímát."
Vagy, kivéve akkor, ha valami sz@r van a palacsintában rendszerben!  Grin

MOst éppen ezért informálódom, mert ahogy írtam már, nem vagyok hozzáértő...
Eddig egy 2 éves Toyotám volt digit klímával, ami tette hiba nélkül a dolgát, illetve egy 9 éves Toyota, amiben a manuális klíma most már cca. 10 éve teszi a dolgát, úgy hogy nem kellet hozzá nyúlni, és hűt mint a veszedelem...tehát nem kellet átlátnom, hogyan működik a dolog...

Most  Ford-ot megvettem,nem volt 100-as a klíma rendszer, kicseréltünk pár alkatrészt benne, és most éppen abban a stádiumban vagyok, hogy kiderítsem, és megnyugodjak, az autó üzemszerűen működik e, úgy ahogy kell, vagy van e valami apró hiba, ami nagyobb gondot okozhat...

MInt pld a fent említett nyomáskapcsoló....
ami kapcsolgatja elvileg a kompresszort....(Huh?)
Tehát ha a kijelzőn AC/on felirat van, attól még bizonyos helyzetekben (nyomás értéknél) kikapcsolja a kompresszort, majd vissza?

Hogyan tudnám egyszerűen "paraszt" módon kideríteni, vajon kapcsolgat e a kompresszorom, (illetve a nyomáskapcsoló, kapcsolgatja e,,vagy sem)

Bízom benne érthető mostanra érthetően dadogom, mi a "problémám" ?!
Az ,hogy jelen pillanatban nincs problémám, hiszen faján hűt az autó, de mivel a tervezetthez képest egy raklap pénzt rádobtam már a klíma rendszerre, nem is szeretném ha egy általam észre nem vett hiba miatt (pld mert non-stop megy a kompresszor autó modban) ismét megkukásodna....

Köszönettel a türelmetekért worship
üdv


Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #35604 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 14:37:08 »

KÖszönöm mindenkinek a válaszokat,és a türelmeteket worship
Kezdem megérteni...

Kaptam Xrobe-tól is egy választ miszerint:
"Mindenképpen kapcsolgatni fogja magát ki - be, kivéve akkor, ha kikapcsolod a klímát."
Vagy, kivéve akkor, ha valami sz@r van a palacsintában rendszerben!  Grin

MOst éppen ezért informálódom, mert ahogy írtam már, nem vagyok hozzáértő...
Eddig egy 2 éves Toyotám volt digit klímával, ami tette hiba nélkül a dolgát, illetve egy 9 éves Toyota, amiben a manuális klíma most már cca. 10 éve teszi a dolgát, úgy hogy nem kellet hozzá nyúlni, és hűt mint a veszedelem...tehát nem kellet átlátnom, hogyan működik a dolog...

Most  Ford-ot megvettem,nem volt 100-as a klíma rendszer, kicseréltünk pár alkatrészt benne, és most éppen abban a stádiumban vagyok, hogy kiderítsem, és megnyugodjak, az autó üzemszerűen működik e, úgy ahogy kell, vagy van e valami apró hiba, ami nagyobb gondot okozhat...

MInt pld a fent említett nyomáskapcsoló....
ami kapcsolgatja elvileg a kompresszort....(Huh?)
Tehát ha a kijelzőn AC/on felirat van, attól még bizonyos helyzetekben (nyomás értéknél) kikapcsolja a kompresszort, majd vissza?

Hogyan tudnám egyszerűen "paraszt" módon kideríteni, vajon kapcsolgat e a kompresszorom, (illetve a nyomáskapcsoló, kapcsolgatja e,,vagy sem)

Bízom benne érthető mostanra érthetően dadogom, mi a "problémám" ?!
Az ,hogy jelen pillanatban nincs problémám, hiszen faján hűt az autó, de mivel a tervezetthez képest egy raklap pénzt rádobtam már a klíma rendszerre, nem is szeretném ha egy általam észre nem vett hiba miatt (pld mert non-stop megy a kompresszor autó modban) ismét megkukásodna....

Köszönettel a türelmetekért worship
üdv



Azt nem tudjuk megállapítani, hogyha nálad kikapcsol, akkor az üzemszerű vagy valami hiba miatt van.  vigyor3
Ha az AC ott van a kijelzőn, akkor is kikapcsolhat néha, igen.
ForScan-nel + ELM327-tel tudod ellenőrizni, bár ez nem teljesen paraszt módszer.  nyes
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35605 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 14:49:42 »

Azt nem tudjuk megállapítani, hogyha nálad kikapcsol, akkor az üzemszerű vagy valami hiba miatt van.  vigyor3
Ha az AC ott van a kijelzőn, akkor is kikapcsolhat néha, igen.
ForScan-nel + ELM327-tel tudod ellenőrizni, bár ez nem teljesen paraszt módszer.  nyes

OK,,,nagyon köszönöm...
Erre akkor (ha lesz még türelmetek segíteni) térjünk vissza, ha megjött a postás...
két hete úton van felém egy ELM327  Wink
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #35606 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 15:11:43 »

OK,,,nagyon köszönöm...
Erre akkor (ha lesz még türelmetek segíteni) térjünk vissza, ha megjött a postás...
két hete úton van felém egy ELM327  Wink
Okés, nem nagy dolog, és ott tudod követni, amikor lekapcsolja a klímát. Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #35607 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 15:17:42 »

Okés, nem nagy dolog, és ott tudod követni, amikor lekapcsolja a klímát. Wink

Respect worship
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #35608 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 15:55:30 »

Sziasztok!

Tudna valaki valami jó Fordos szakit Miskolcon vagy környékén?

Köszönöm!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #35609 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 15:56:15 »

"Használhatóság szempontjából igen aggályos" alatt mit értesz?

Azon túl, hogy a doblemezbe, kerékjáratba is beleérhet - ahogy trollolo cartárs is írta - megváltozik a futómű "fizikája" is. 2 cm-re kifelé megy a kerekek tömegközéppontja, vagyis annyival nagyobb lesz az erőkar, ergo nagyobb (forgástengelyre merőleges) forgatónyomaték terheli a futóműved alkatrészeit, mint amire a mérnök méretezte.  
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
marsu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #35610 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 19:12:54 »


Sziasztok!

Ismét van egy hibaüzenetem:

Kód: P0533 - A/C hűtőközeg nyomásérzékelő A áramkör magas bemeneti jel

Az alkatrész beazonosításában tud nekem segíteni valaki? Ennek a nyomásérzékelőnek a cseréjéhez le kell szívni a klíma gázt?

köszi!

Naplózva

[ Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Trend 2010 MK4 UFBA 140LE ]
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35611 Dátum: 2017.09.19 kedd, 15:29:44 »

Üdv!

Van ugye olyan, hogy a dpf-et kiiktatják és ezesetben a computert is módositják. A kérdésem az volna, hogy miként módositják? Kiirják belőle, mintha sose lett volna benne dpf, vagy fals jelet adnak neki valamilyen módon? Azért kérdem, mert nekem feltünően állandóak az értékek. Alapjáraton 3,9 (2000en 9 körüli) és ez ennyi hosszu pálya után is, de sok városozás után is. 600kmént regenerál, le is fut, de az érték marad ennyi.
Létezik, hogy kifurt vagy lyukas dpf mellett ilyen nyomáskülönbség értéket lássunk!? Lehet igy programozni a rendszert!? (ne kövezzetek meg, ha buta a kérdés)
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #35612 Dátum: 2017.09.19 kedd, 16:02:20 »

Üdv!

Van ugye olyan, hogy a dpf-et kiiktatják és ezesetben a computert is módositják. A kérdésem az volna, hogy miként módositják? Kiirják belőle, mintha sose lett volna benne dpf, vagy fals jelet adnak neki valamilyen módon? Azért kérdem, mert nekem feltünően állandóak az értékek. Alapjáraton 3,9 (2000en 9 körüli) és ez ennyi hosszu pálya után is, de sok városozás után is. 600kmént regenerál, le is fut, de az érték marad ennyi.
Létezik, hogy kifurt vagy lyukas dpf mellett ilyen nyomáskülönbség értéket lássunk!? Lehet igy programozni a rendszert!? (ne kövezzetek meg, ha buta a kérdés)
Abban az esetben kiírják a regenerálást is belőle (jó esetben). Amúgy nekem sem változik igazán az érték. Frissen regenerálás után 0,5- 0,6-re lemegy, 500-600km-rel később regenerálás előtt meg mondjuk 1-1,1 körül. Nekem biztos, hogy van DPF-em pedig.  vigyor3
Hogy meg lehet-e úgy csinálni, azt nem tudom. Szerintem egyszerűbb lenne beleírni egy fix értéket, mintsem a fordulatszám függvényében változtatni.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35613 Dátum: 2017.09.19 kedd, 16:16:10 »

Abban az esetben kiírják a regenerálást is belőle (jó esetben). Amúgy nekem sem változik igazán az érték. Frissen regenerálás után 0,5- 0,6-re lemegy, 500-600km-rel később regenerálás előtt meg mondjuk 1-1,1 körül. Nekem biztos, hogy van DPF-em pedig.  vigyor3
Hogy meg lehet-e úgy csinálni, azt nem tudom. Szerintem egyszerűbb lenne beleírni egy fix értéket, mintsem a fordulatszám függvényében változtatni.

Na igen, jó esetben. De ha sietős a javitás, ha épp eladó a kocsi, akkor lehet kimarad. Nem tudom, remélem jönnek a nálam hozzáértőbbek és megirják lehetséges-e!?
Ami még fura, az egy mély öblös brummogás jön a kocsi alól mióta megvettem, de ki nem fuj sehol a kipufgáz. Olyan, mintha sportkipuff lenne alatta. Más ilyen kocsinál nem hallottam még ilyet.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #35614 Dátum: 2017.09.19 kedd, 16:25:40 »

Üdv!

Van ugye olyan, hogy a dpf-et kiiktatják és ezesetben a computert is módositják. A kérdésem az volna, hogy miként módositják? Kiirják belőle, mintha sose lett volna benne dpf, vagy fals jelet adnak neki valamilyen módon? Azért kérdem, mert nekem feltünően állandóak az értékek. Alapjáraton 3,9 (2000en 9 körüli) és ez ennyi hosszu pálya után is, de sok városozás után is. 600kmént regenerál, le is fut, de az érték marad ennyi.
Létezik, hogy kifurt vagy lyukas dpf mellett ilyen nyomáskülönbség értéket lássunk!? Lehet igy programozni a rendszert!? (ne kövezzetek meg, ha buta a kérdés)

Meg "fagyasztják" a számlálókat, nem fog tovább számolni és így nem indít regent. Nekem két éve már nullán van az átlagos regen km meg a többi számláló is. Akinek csináltam jó múltkor nem is reseteltem, hanem szimplán rá tettem neki a programot és nem számolta tovább neki sem.

Szóval ezt meg tudod nézni diaggal pl az utolsó regen után megtett km-t kiolvasod mész vele kicsit, ha számolta tovább, akkor nincs rajta ez a program. Viszont vannak kezdetleges megoldások is amik számolnak tovább és regent is indít, csak le van húzva a plusz gázolaj fecskendezés. Tehát maga a regen művelet elkezdődik, de gázolajat nem tud befecskendezni. Nálam ez a megoldás nem működött jól anno.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #35615 Dátum: 2017.09.19 kedd, 16:32:42 »

Meg "fagyasztják" a számlálókat, nem fog tovább számolni és így nem indít regent. Nekem két éve már nullán van az átlagos regen km meg a többi számláló is. Akinek csináltam jó múltkor nem is reseteltem, hanem szimplán rá tettem neki a programot és nem számolta tovább neki sem.

Szóval ezt meg tudod nézni diaggal pl az utolsó regen után megtett km-t kiolvasod mész vele kicsit, ha számolta tovább, akkor nincs rajta ez a program. Viszont vannak kezdetleges megoldások is amik számolnak tovább és regent is indít, csak le van húzva a plusz gázolaj fecskendezés. Tehát maga a regen művelet elkezdődik, de gázolajat nem tud befecskendezni. Nálam ez a megoldás nem működött jól anno.

Nekem méri a távot a regen után. Viszont fl elötti, igy nincs külön befecskendező. Az értékek viszont tul fixek. Ha lyukas vagy lyukasztott, akkor nyomáskülönbség nem lenne gondolom. Ha van különbség, akkor vagy nem lyukas vagy buherált a computer.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #35616 Dátum: 2017.09.19 kedd, 19:13:00 »

Nekem méri a távot a regen után. Viszont fl elötti, igy nincs külön befecskendező. Az értékek viszont tul fixek. Ha lyukas vagy lyukasztott, akkor nyomáskülönbség nem lenne gondolom. Ha van különbség, akkor vagy nem lyukas vagy buherált a computer.

Enyém is fl előtti, de nyom gázolajat be csak a kipufogó ütemnel, szóval ugyanúgy működik neked is mint nekem. Ha méri, akkor nincs rajta a program. Tévedés lehet rossz is a nyomáskülönbség mérőd, nekem is az volt a hiba folytán oka és a mai napig *** is, de ugye nálam már tök mind1. Nekem ossze vissza indítottak a regeneket, mert szarul mér.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #35617 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 10:06:32 »

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 2010-es Ford Focusban ugyanazok a hangszórók vannak, mint az Mk4 Mondeoban? Focus Titanium felszereltségű és átpakolnám a Sony hangszórókat a Mondeóba, mert az csak Trend. A Sony fej már a Mondiban figyel.   eplus2
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #35618 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 12:35:07 »

USB kábelt szeretnék elvezetni a visszapillantóhoz menetrögzítő kamerához természetesen rejtetten, hogy csak a vége jön ki a tetőkárpitból. Szerintetek honnan és hány méter kábel kell hozzá?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #35619 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 12:38:49 »

USB kábelt szeretnék elvezetni a visszapillantóhoz menetrögzítő kamerához természetesen rejtetten, hogy csak a vége jön ki a tetőkárpitból. Szerintetek honnan és hány méter kábel kell hozzá?

A oszlop borítás viszonylag könnyen lejön, de a műszerfalat rendesen meg kell bontani ha onnan akarsz áramot. kesztyűtartó kiugrik, alatta lehet szerelni-elvezetni. Csak okoskodok, de láttam amikor nekem beszerelték a kihangosító mikrofonját a gyári helyére.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #35620 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 12:51:19 »

A oszlop borítás viszonylag könnyen lejön, de a műszerfalat rendesen meg kell bontani ha onnan akarsz áramot. kesztyűtartó kiugrik, alatta lehet szerelni-elvezetni. Csak okoskodok, de láttam amikor nekem beszerelték a kihangosító mikrofonját a gyári helyére.
és az járható út kesztyűtartó alól valamelyik 12V kábelt megcsapolva hozzáforrasztok egy elvágott USB kábel + és - szálait? akkor elég elvileg csak az oldalborítást meg a kesztyűtartót levenni.
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35621 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 12:56:42 »

és az járható út kesztyűtartó alól valamelyik 12V kábelt megcsapolva hozzáforrasztok egy elvágott USB kábel + és - szálait? akkor elég elvileg csak az oldalborítást meg a kesztyűtartót levenni.

ha ügyes vagy, szerintem még a kesztyűtartót sem kell kivenni. Illetve alatta ott van a központi beltéri biztitábla, van azon még bőven üres hely, ahonnan áramot tudsz szerezni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #35622 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 13:01:00 »

ha ügyes vagy, szerintem még a kesztyűtartót sem kell kivenni. Illetve alatta ott van a központi beltéri biztitábla, van azon még bőven üres hely, ahonnan áramot tudsz szerezni.
Van a tetőn lévő szemüvegtartó konzolban, azt kipattintva 2 vezeték (talán szürke és narancs) üresen. vékonyak. az minek a csatija lehet? mikrofon?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #35623 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 13:02:06 »

és az járható út kesztyűtartó alól valamelyik 12V kábelt megcsapolva hozzáforrasztok egy elvágott USB kábel + és - szálait? akkor elég elvileg csak az oldalborítást meg a kesztyűtartót levenni.
Az usb 5V-ot használ, tehát kelleni fog egy ilyen:
http://www.ebay.com/itm/DC-DC-Converter-Module-12V-To-5V-3A-15W-Duble-USB-Output-Power-Adapter-B-/122486490931?hash=item1c84c38733
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35624 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 13:04:43 »

USB kábelt szeretnék elvezetni a visszapillantóhoz menetrögzítő kamerához természetesen rejtetten, hogy csak a vége jön ki a tetőkárpitból. Szerintetek honnan és hány méter kábel kell hozzá?

Belső biztosíték táblába a szivargyújtó biztosítékára teszel egy biztosíték elosztót és arra kötheted a 12V-->5V átalakítót. Utána pedig mehet fel az A oszlopban a kábel a kárpit alá.
(Legalábbis nálam ez a terv.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35625 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 20:13:30 »

USB kábelt szeretnék elvezetni a visszapillantóhoz menetrögzítő kamerához természetesen rejtetten, hogy csak a vége jön ki a tetőkárpitból. Szerintetek honnan és hány méter kábel kell hozzá?
A legegyszerűbb a csillár 12v-ra kötni egy 12->5v Dc-dc átalakítót, az 5v kimenetre egy mikro/Mini USB-t és kész.  Van ott B+ 12v is. Max 30cm vezeték kell. Az enyémben is így van bekötve a kamera. Ha kell, tudok adni dc-dc -t, van két felesleges darabom.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35626 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 20:23:36 »

A legegyszerűbb a csillár 12v-ra kötni egy 12->5v Dc-dc átalakítót, az 5v kimenetre egy mikro/Mini USB-t és kész.  Van ott B+ 12v is. Max 30cm vezeték kell. Az enyémben is így van bekötve a kamera. Ha kell, tudok adni dc-dc -t, van két felesleges darabom.

Ha az 5V kimenete USB A lengőaljzatban végződik, akkor egy engem érdekelne.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35627 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 20:40:23 »

Angol BCM egyezik az európaival?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35628 Dátum: 2017.09.21 csütörtök, 21:34:15 »

Angol BCM egyezik az európaival?
egyezik, de illeszteni kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35629 Dátum: 2017.09.22 péntek, 00:41:20 »

Angol BCM egyezik az európaival?
igen.
A műanyag tartólemezről le kell venni, át kell tenni a balkormányosra.
Illesztéshez IDS-kell, de elvileg forscan extendeddel is megy. PATS programozás kell hozzá, tehát 2 kulcs minimum.
IDS-sel egyszerűbb, mert ott van "programmable module replacement" funkció, ami lépésenként végigvezet a cserén, megcsinálja az illesztést, stb. Forscannal még nem sikerült a csere nekem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35630 Dátum: 2017.09.22 péntek, 07:26:20 »

igen.
A műanyag tartólemezről le kell venni, át kell tenni a balkormányosra.
Illesztéshez IDS-kell, de elvileg forscan extendeddel is megy. PATS programozás kell hozzá, tehát 2 kulcs minimum.
IDS-sel egyszerűbb, mert ott van "programmable module replacement" funkció, ami lépésenként végigvezet a cserén, megcsinálja az illesztést, stb. Forscannal még nem sikerült a csere nekem.
aminek pats-hoz volt köze, nekem forscan még 1x se volt stabil
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35631 Dátum: 2017.09.22 péntek, 07:41:37 »

kösz mindenkinek.most a beszerzés miatt lényeg. Power_Ford fogja csinálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35632 Dátum: 2017.09.22 péntek, 09:17:03 »

Angol BCM egyezik az európaival?

Milyen projektben vagy? Első fűthető szélvédő?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35633 Dátum: 2017.09.22 péntek, 10:24:40 »

Milyen projektben vagy? Első fűthető szélvédő?
igen. kollégám.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35634 Dátum: 2017.09.22 péntek, 10:59:42 »

igen. kollégám.

A szélvédő?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35635 Dátum: 2017.09.22 péntek, 12:07:34 »

kösz mindenkinek.most a beszerzés miatt lényeg. Power_Ford fogja csinálni.
Köll BCM? van egy eladó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35636 Dátum: 2017.09.22 péntek, 15:49:01 »

A szélvédő?  hehe
...je. Igen az övé. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35637 Dátum: 2017.09.22 péntek, 15:50:23 »

Köll BCM? van egy eladó.
Annyi tuti most, hogy A és B végződésű nem jó csak C és D. Neki E-s van.Na ez sem jó. nyes
Amúgy tesztre nem adod oda?Mert akkor szerintem megtudnátok alkudni.Mennyire gondoltál?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35638 Dátum: 2017.09.22 péntek, 15:51:16 »

Annyi tuti most, hogy A és B végződésű nem jó csak C és D. Neki E-s van.Na ez sem jó. nyes
Amúgy tesztre nem adod oda?Mert akkor szerintem megtudnátok alkudni.Mennyire gondoltál?
de az E  C és D fölött elvileg Roll Eyes

mi a tünet? mi nem megy?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35639 Dátum: 2017.09.22 péntek, 15:55:37 »

de az E  C és D fölött elvileg Roll Eyes

mi a tünet? mi nem megy?
nem lehet aktiválni az első szélvédő fűtést.Minden mást igen.Pl tükröket becsukja simán.Ajtókat bezárja induláskor.
Valszeg a mostani E-s,az fizikailag xar.A kimenetén lehet zárlat.
De minden kivan építve az autón is gyárilag.Kapott fűthető üveget, meg 1 kapcsolót, és minden a helyén van.Még a reléje(i) is.
Eddig senkinek, még IDS-el sem sikerült.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35640 Dátum: 2017.09.22 péntek, 16:07:19 »

nem lehet aktiválni az első szélvédő fűtést.Minden mást igen.Pl tükröket becsukja simán.Ajtókat bezárja induláskor.
Valszeg a mostani E-s,az fizikailag xar.A kimenetén lehet zárlat.
De minden kivan építve az autón is gyárilag.Kapott fűthető üveget, meg 1 kapcsolót, és minden a helyén van.Még a reléje(i) is.
Eddig senkinek, még IDS-el sem sikerült.
én fapad trendbe is építettem már be szélvédő fűtést, abban is be lehetett kapcsolni, pedig az előkábelezve se volt. másikban valamelyiknap aktiváltam ids-el abban is megy gondnélkül.

guruljatok le relhisthez és próbáljátok bele az övét.

a programozást megcsinálja? tehát ha visszakiolvasod, akkor már szélvédőfűtéses config jön ki belőle, vagy nem változik?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35641 Dátum: 2017.09.22 péntek, 17:00:25 »

én fapad trendbe is építettem már be szélvédő fűtést, abban is be lehetett kapcsolni, pedig az előkábelezve se volt. másikban valamelyiknap aktiváltam ids-el abban is megy gondnélkül.

guruljatok le relhisthez és próbáljátok bele az övét.

a programozást megcsinálja? tehát ha visszakiolvasod, akkor már szélvédőfűtéses config jön ki belőle, vagy nem változik?
az elmconfig elakad már a kiolvasásnál.Adathibára hisztizik.
IDS el nézte az Ivanics szakembere,és Power_Ford.
Eddig abban van egyezség, hogy másik BCM kell....
Lehet, hogy egy másikat már az elconfig is átkapcsolna simán.De mind1 is,mert Relhistnek is van diagcucca,amivel lehet konfigolni a BCM-et.Várom mit váaszol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35642 Dátum: 2017.09.22 péntek, 17:04:04 »

az elmconfig elakad már a kiolvasásnál.Adathibára hisztizik.
IDS el nézte az Ivanics szakembere,és Power_Ford.
Eddig abban van egyezség, hogy másik BCM kell....
Lehet, hogy egy másikat már az elconfig is átkapcsolna simán.De mind1 is,mert Relhistnek is van diagcucca,amivel lehet konfigolni a BCM-et.Várom mit váaszol.
akkor ott kuka a modul.

azért mondtam, hogy nála a csere bcm, meg berakni is betudja eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35643 Dátum: 2017.09.23 szombat, 09:32:00 »

az elmconfig elakad már a kiolvasásnál.Adathibára hisztizik.
IDS el nézte az Ivanics szakembere,és Power_Ford.
Eddig abban van egyezség, hogy másik BCM kell....
Lehet, hogy egy másikat már az elconfig is átkapcsolna simán.De mind1 is,mert Relhistnek is van diagcucca,amivel lehet konfigolni a BCM-et.Várom mit váaszol.
Elmconfig 2.11c írja / olvassa rendesen, be is kapcsolhato a szélvédőfutes, de a modul vagy rossz (önteszt szerint nem) vagy tényleg nem tudja ezt (vagy fizikailag sérült a csatlakozó). Miután a szélvédőfűtés gomb állapotát se jelezte vissza a bcm FORScannal olvasva, kicseréltem egy DB-re végződő kódúra. Ezzel már megy szépen. FORScan extended licensszel ment a PATS programozás, hibátlan, meg a beépített kódgenerátor is OK.  Csak a kpzár távirányítást felejtettem el fel tanítani. Smiley működik, Örülünk.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #35644 Dátum: 2017.09.23 szombat, 09:36:02 »

Elmconfig 2.11c írja / olvassa rendesen, be is kapcsolhato a szélvédőfutes, de a modul vagy rossz (önteszt szerint nem) vagy tényleg nem tudja ezt (vagy fizikailag sérült a csatlakozó). Miután a szélvédőfűtés gomb állapotát se jelezte vissza a bcm FORScannal olvasva, kicseréltem egy DB-re végződő kódúra. Ezzel már megy szépen. FORScan extended licensszel ment a PATS programozás, hibátlan, meg a beépített kódgenerátor is OK.  Csak a kpzár távirányítást felejtettem el fel tanítani. Smiley működik, Örülünk.
este 11 kor írtam neki, hogy Ő is feltudja tanítani a kulcsokat.Meg is csinálta még az éjjel... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35645 Dátum: 2017.09.23 szombat, 09:46:11 »

Elmconfig 2.11c írja / olvassa rendesen, be is kapcsolhato a szélvédőfutes, de a modul vagy rossz (önteszt szerint nem) vagy tényleg nem tudja ezt (vagy fizikailag sérült a csatlakozó). Miután a szélvédőfűtés gomb állapotát se jelezte vissza a bcm FORScannal olvasva, kicseréltem egy DB-re végződő kódúra. Ezzel már megy szépen. FORScan extended licensszel ment a PATS programozás, hibátlan, meg a beépített kódgenerátor is OK.  Csak a kpzár távirányítást felejtettem el fel tanítani. Smiley működik, Örülünk.
eljen eljen

tudniuk kéne, igaz 2.0tdci-ken, de már többen is csináltam meg a szélvédőfűtést, talán 1 volt ami elő volt kábelezve, az összes többi 0-ról lett belerakva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35646 Dátum: 2017.09.23 szombat, 11:12:14 »

eljen eljen

tudniuk kéne, igaz 2.0tdci-ken, de már többen is csináltam meg a szélvédőfűtést, talán 1 volt ami elő volt kábelezve, az összes többi 0-ról lett belerakva
Biztos van benne valami ipari logika, csak nem látszik. Az enyémben pl olyan motortér kötet van,  amiben szélvédő fűtés nem volt, de fényszóró mosó vezérlő vezeték a bcm és a motortéri tábla között igen, miközben a fényszóró mosó kivezetése hiányzik.
Ez is ilyen: volt benne gyárilag esőérzékelő, meg fűthető szélvédő előkészítés, de a bcm nem tudja a szélvédőt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35647 Dátum: 2017.09.23 szombat, 12:03:59 »

Biztos van benne valami ipari logika, csak nem látszik. Az enyémben pl olyan motortér kötet van,  amiben szélvédő fűtés nem volt, de fényszóró mosó vezérlő vezeték a bcm és a motortéri tábla között igen, miközben a fényszóró mosó kivezetése hiányzik.
Ez is ilyen: volt benne gyárilag esőérzékelő, meg fűthető szélvédő előkészítés, de a bcm nem tudja a szélvédőt.
az az 1 szál szinte mindegyik kötegben benne van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila906
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új hozzászólás #35648 Dátum: 2017.09.24 vasárnap, 19:43:19 »

Sziasztok!
Merre hol lehet venni mondeo mk4 fl sedan hátsó lámpákat ?
Lehet elektronika nélkül is venni ?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35649 Dátum: 2017.09.24 vasárnap, 22:58:20 »

Sziasztok!
Merre hol lehet venni mondeo mk4 fl sedan hátsó lámpákat ?
Lehet elektronika nélkül is venni ?

Ha gyári újban gondolkodsz, akkor pl Nagyautó, Cromax.
Új utánygyártott talán Bárdi, Unix, Láng.

Vagy bontó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 706 707 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 719 720 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.