Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:26:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11971163 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2011.08.19 péntek, 22:29:47 »

Ja, csak az milyen egyszerű volt, a csövön átfolyó benzin mennyiségét mérte....:-) Illetve méri! :-)
De nem ám, a depressziót(vákumot) figyelte a szívócsonkban...minél nagyobb volt annál kevesebbet falt a gép eplus2 szóval az olyan kifinomult volt.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2011.08.20 szombat, 08:59:12 »

Én ilyen eco xarságot nem rendeltem bele az enyémbe  Undecided Minek? Aki nem tud váltani vagy vezetni az vegyen automatát. Pl engem idegesít hogy mi az hogy a 2.0 240 lovas turbos benyáshoz nincs pl. manuális váltó? Agyoncsapják vele azt a jó kis motort. Ezzel jött el az a korszak, hogy ha valaki igazán erős mondeot akar az válasszon inkább TDCi-t mert abban legalább a 200 lóhoz van manuális váltó is smile Ezek után biztos az lesz a következő lépés a fordtól, hogy ST nem lesz csak dizelben Roll Eyes

Csak idő kérdése, és az automata uralja a teret.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tempx
Vendég
« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2011.08.20 szombat, 13:28:19 »

Sziasztok!

3-4 éves, első tulajos, szervizkönyves 2.0 TDCI Titanium-ot szeretnék venni, a segítségeteket szeretném kérni, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor? Bármilyen jótanácsot szívesen fogadok.

Előre is köszönöm.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2011.08.20 szombat, 20:04:03 »

Sziasztok!

3-4 éves, első tulajos, szervizkönyves 2.0 TDCI Titanium-ot szeretnék venni, a segítségeteket szeretném kérni, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor? Bármilyen jótanácsot szívesen fogadok.

Előre is köszönöm.

1.) Nagyon kérdéses a kilóméter./90.000-180.000/
2.) Titánium felszereltségen felül legyen benne minnél több extra
3.) Mo-i talán jobban leinformálható
4.) Xenon sokkal jobban világít, mint a sima halogénes lámpa
5.) 5 ajtós praktikusabb
6.) Vásárlás előtt vidd el ford szervízbe, hibakód kiolvasás sokat elárulhat.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tempx
Vendég
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:31:09 »

Köszönöm, és mi a helyzet azokkal amit ford szalon árul? azokban azért jobban meg lehet bízni, vagy azt  is nézessem át egy másikban?

Bármi okosság, hogy a lehető legkevésbé húzzanak be a kilométerrel? Szervizkönyv számít még bármit is?

thx

Más: találtam még a neten valahol magyar MK4 katalógust, ami szerintem már nem sokáig lesz elérhető, mert mindenhol már az új van, viszont az itteni közösségnek jól jöhet (nekem például, hogy megnézzem a specifikációkat, felszereltségeket) kinek tudom elküldeni hogy kirakja a letöltésekhez?

1.) Nagyon kérdéses a kilóméter./90.000-180.000/
2.) Titánium felszereltségen felül legyen benne minnél több extra
3.) Mo-i talán jobban leinformálható
4.) Xenon sokkal jobban világít, mint a sima halogénes lámpa
5.) 5 ajtós praktikusabb
6.) Vásárlás előtt vidd el ford szervízbe, hibakód kiolvasás sokat elárulhat.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2011.08.20 szombat, 23:53:08 »

Köszönöm, és mi a helyzet azokkal amit ford szalon árul? azokban azért jobban meg lehet bízni, vagy azt  is nézessem át egy másikban?

Bármi okosság, hogy a lehető legkevésbé húzzanak be a kilométerrel? Szervizkönyv számít még bármit is?

thx




Elméletileg a szalonok nem sumákolnak.
Plusz az ő felelősségük az eladott autó.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2011.08.20 szombat, 23:57:01 »

Elméletileg a szalonok nem sumákolnak.
Plusz az ő felelősségük az eladott autó.
nem a fenét nem!!

mi egy mk3 di-t néztünk 5hónapja szalonban, de amikor mondtam, hogy valszeg kukás benne az adagoló nem nagyon tiltakoztak, hogy márpedig annak semmi baja...

le is volt cserélve minden üanyag cső átlátszóra, hogy lássák, hogy hol levegősödik fel...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 08:21:12 »

Úgy látom egy jó gyerekülést nehezebb venni, mint egy kocsit... vigyor3

Ez így van...  nyes Sőt, babakocsit venni ugyanez...
De.
Javaslom a vaterát, vagy még inkább vmi helyi kismama klubnak a negyedévenkénti egymásnak-eladunk-dolgokat összeröffenését.
Mi is ott vettünk újnak mondhatót 10E-ért. 2db-ot.  eplus2 (durván nyolcad-tizedáron)
Az anyukák ott nem nagyon szharoznak az árakkal...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 08:22:41 »

Már régóta fúrja az oldalamat a kérdés.
A műszerfalon a fordulatszám mérőben ha tesztelem a műszerfalat villog egy hol zöld hol piros felfelé mutató nyíl.
Na az mirről ad tájékoztatást?
Jelent ez már meg valakinek menet közben?

Fel kell váltani.
A Convers+ azért is nyíg, ha tszte túl alacsony a fordulat.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 08:25:05 »

...
Más: találtam még a neten valahol magyar MK4 katalógust, ami szerintem már nem sokáig lesz elérhető, mert mindenhol már az új van, viszont az itteni közösségnek jól jöhet (nekem például, hogy megnézzem a specifikációkat, felszereltségeket) kinek tudom elküldeni hogy kirakja a letöltésekhez?


Ha vkit érdekel, én el tudom küldeni az összes eddigi 2007től kiadott MK4 katalógust és magyar arlistát is... Wink
(van angol és német is, ha vkit külföldi autó felszereltsége érdekel...)
De inkább pendrájvval érdemes jönni budaörs környékére, mert van sok hasznos dolog is még kb 150MB mennyiségben... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 08:27:35 »

Elméletileg a szalonok nem sumákolnak.
Plusz az ő felelősségük az eladott autó.

De sumákolnak...
(ismerősnek nézett Focus: "hibátlan, magánszemélytől-család használta": közben csak a bal oldali küszöb volt 0-ra kopva, valamint az összes ajtó alja rohadt úgy, hogy már kívül is púposodott a festék. tovább nem is nagyon mentem az utastérben... Ja és az ürge bátor volt: nem enged az árból, mert le van foglalózva, s viszik is... mosolyogtam, s elköszöntem.  Smiley )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tempx
Vendég
« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 10:29:28 »

Titaniumban van széria USB csatlakozó? Vagy a rádiótól függ, vagy csak opcionális extra? Katalógusban nem nagyon találtam.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 11:15:34 »

Titaniumban van széria USB csatlakozó? Vagy a rádiótól függ, vagy csak opcionális extra? Katalógusban nem nagyon találtam.
Aux van USB opcionális
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tempx
Vendég
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 08:43:58 »

MK4 nél mennyire jöttek már ki valakinek itt a fórumon a szokásos rettegett horror összegű dizel hibák? (MK3 ról és kb minden dizel autóról persze nagyon ijesztő dolgokat lehet találni ha elkezd keresgélni az ember) Én olyan 3,5m-t szánnék az autóra plusz egy 0,5m tartalék ha valami nagyon beüt. Ez így reális? Az ennyire kérdéses kilóméteróra állás miatt, gondolom itt is érdemes rögtön vezérműszíj cserével indítani?

1.) Nagyon kérdéses a kilóméter./90.000-180.000/
2.) Titánium felszereltségen felül legyen benne minnél több extra
3.) Mo-i talán jobban leinformálható
4.) Xenon sokkal jobban világít, mint a sima halogénes lámpa
5.) 5 ajtós praktikusabb
6.) Vásárlás előtt vidd el ford szervízbe, hibakód kiolvasás sokat elárulhat.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 19:20:54 »

MK4 nél mennyire jöttek már ki valakinek itt a fórumon a szokásos rettegett horror összegű dizel hibák? (MK3 ról és kb minden dizel autóról persze nagyon ijesztő dolgokat lehet találni ha elkezd keresgélni az ember) Én olyan 3,5m-t szánnék az autóra plusz egy 0,5m tartalék ha valami nagyon beüt. Ez így reális? Az ennyire kérdéses kilóméteróra állás miatt, gondolom itt is érdemes rögtön vezérműszíj cserével indítani?

Kintről nem akarsz hozni?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tempx
Vendég
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2011.08.23 kedd, 14:44:20 »

Sajnos az nem túl járható, mert kb a felét hitelből finanszíroznám.

Kintről nem akarsz hozni?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2011.08.23 kedd, 15:53:34 »

MK4 nél mennyire jöttek már ki valakinek itt a fórumon a szokásos rettegett horror összegű dizel hibák? (MK3 ról és kb minden dizel autóról persze nagyon ijesztő dolgokat lehet találni ha elkezd keresgélni az ember) Én olyan 3,5m-t szánnék az autóra plusz egy 0,5m tartalék ha valami nagyon beüt. Ez így reális? Az ennyire kérdéses kilóméteróra állás miatt, gondolom itt is érdemes rögtön vezérműszíj cserével indítani?

3,5-ért sztm már lehet nagyon jót venni. Csak türelem vagy külföld. És a 0,5 milla tarcsiban reális. Ennyi kell minden autó mellé szvsz  eljen
Kuplung csere volt csak tudtommal, de az ugye elfogy idővel.
Sajna nem ismert autóknál sztm jöhetnek elő dolgok rendesen.
Vezérműszíj cserét én pl csak 140 vagy 160 ezernél tervezem. (200e a gyári előírás)
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2011.08.23 kedd, 17:38:31 »

Vazz gyerekek...

Pénteken szokásos balatoni túra volt az M7-esen.

Hát kifogtam 2 fiatalt egy c180 cdi-vel. 120-ig jó voltam. Onnan mintha álltam volna. 200 körül meg közeledtem... de brutálul ment a merdzsó.  rinya

Egy 1.8 dízli így megy?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2011.08.23 kedd, 18:19:23 »

Vazz gyerekek...

Pénteken szokásos balatoni túra volt az M7-esen.

Hát kifogtam 2 fiatalt egy c180 cdi-vel. 120-ig jó voltam. Onnan mintha álltam volna. 200 körül meg közeledtem... de brutálul ment a merdzsó.  rinya

Egy 1.8 dízli így megy?
öregszel haver.már elfogy az erőd teljesen.... cheesy1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2011.08.23 kedd, 20:54:03 »

Vazz gyerekek...

Pénteken szokásos balatoni túra volt az M7-esen.

Hát kifogtam 2 fiatalt egy c180 cdi-vel. 120-ig jó voltam. Onnan mintha álltam volna. 200 körül meg közeledtem... de brutálul ment a merdzsó.  rinya

Egy 1.8 dízli így megy?
hogy a piccsbe? a 2.2-es is csak 170lovas  Roll Eyes
ez valami mókerolt verda volt!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2011.08.23 kedd, 20:57:38 »

hogy a piccsbe? a 2.2-es is csak 170lovas  Roll Eyes
ez valami mókerolt verda volt!

Dehogy.Tominak kéne már egy kiképzés a tanpályán mert fél a volán mögött...... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2011.08.23 kedd, 21:21:09 »

Sziasztok

Motor tuning ugyben csak egy elmeleti kerdes. 2.0 tdci, ezt ha felpiszkaljak, akkor meg mindig az van, hogy a check engine lampa vilagit, es kvazi ki kell kotni, hogy ne legyen zavaro? Vagy van mar valami kulturabb megoldas? Smiley

Koszi

Laci
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:11:36 »

Vazz gyerekek...

Pénteken szokásos balatoni túra volt az M7-esen.

Hát kifogtam 2 fiatalt egy c180 cdi-vel. 120-ig jó voltam. Onnan mintha álltam volna. 200 körül meg közeledtem... de brutálul ment a merdzsó.  rinya

Egy 1.8 dízli így megy?

Gondolom vmi tuning lehetett benne...

Az enyém ha megmarad magnak,  nyes akkor lehet kap majd gari után egy 220/490-es optimalizálást.
Mindig sose használnám ki, mert akkor is 120-140-nel járnék, de ha vmi 2kmrőlindexelős barommal összeakadnék, akkor kinyitnám a karmáajtót a lovaknak.
Csak a féltengelyektől tartanék egyébként...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:27:11 »

Gondolom vmi tuning lehetett benne...

Az enyém ha megmarad magnak,  nyes akkor lehet kap majd gari után egy 220/490-es optimalizálást.
Mindig sose használnám ki, mert akkor is 120-140-nel járnék, de ha vmi 2kmrőlindexelős barommal összeakadnék, akkor kinyitnám a karmáajtót a lovaknak.
Csak a féltengelyektől tartanék egyébként...

miért?? 2,5T féltengely nem menne bele??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:32:21 »

miért?? 2,5T féltengely nem menne bele??

azzal nem lennék előrébb (2.5T: 220LE/320Nm) a 490 az 170Nm-rel több...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:35:18 »

azzal nem lennék előrébb (2.5T: 220LE/320Nm) a 490 az 170Nm-rel több...
  Undecided RS-fóka?? vagy valami volvo??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:39:06 »

  Undecided RS-fóka?? vagy valami volvo??

Rs fóka is "csak" 440Nm. Bár az ugye 305LE, szóval vmi komolyabb cuccnak kell benne lenni, kérdés, hogy a revóknökül futómű miatt másabb-e vmiben...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2011.08.24 szerda, 06:27:19 »

Vazz gyerekek...

Pénteken szokásos balatoni túra volt az M7-esen.

Hát kifogtam 2 fiatalt egy c180 cdi-vel. 120-ig jó voltam. Onnan mintha álltam volna. 200 körül meg közeledtem... de brutálul ment a merdzsó.  rinya

Egy 1.8 dízli így megy?
C180 Huh?? bocs de ezt észre se lenne szabad venni. Elméletileg neked C200-ig pariban kellene lenned. Nálam C220-as se gond de az új C 250CDI az 500Nm-el az most még pillanatnyilag komoly gond (Bár az E250CDI ugyanezzel a motorral nagy budi kasznijával simán megfogható. Őszintén szólva nekem annyira tetszett a 25CDI motor hogy sokáig hezitáltam de szerencsére van már 200lovas TDCi is aminek azért csak nem olyan horror a fenntartási költsége.)   Nyilván más a váltó kiosztás, vagy még kicsit bolondítva is volt, 200 körül meg kezdett előjönni a nagyobb lóerőd. Egyébként meg tudja a fene, néha érik az embert meglepetések. Mindig lesz egy autó ami gyorsabb.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2011.08.24 szerda, 06:34:06 »

Rs fóka is "csak" 440Nm. Bár az ugye 305LE, szóval vmi komolyabb cuccnak kell benne lenni, kérdés, hogy a revóknökül futómű miatt másabb-e vmiben...
Autópályán hosszabb távon nagyobb tempoval ment előttem egy RS fóka. Csalódtam benne.  szomoru1  Olyan irtózatos hangja volt hogy már engem fárasztott, aki egy másik kocsiba követte. Hangos és csúnya volt 200 felett. Nem egy utazó autó. Az meg más kérdés hogy kicsit piszkálgattam hátulról mert tényleg szép is meg kíváncsi is voltam hogy is mozoghat nagyobb temponál. Én többet vártam volna tőle. Lehet hogy piroslámpától piroslámpáig vagy a körforgalomban nagyon jó, de nem egy túra autó.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:36:44 »

C180 Huh?? bocs de ezt észre se lenne szabad venni. Elméletileg neked C200-ig pariban kellene lenned. Nálam C220-as se gond de az új C 250CDI az 500Nm-el az most még pillanatnyilag komoly gond (Bár az E250CDI ugyanezzel a motorral nagy budi kasznijával simán megfogható. Őszintén szólva nekem annyira tetszett a 25CDI motor hogy sokáig hezitáltam de szerencsére van már 200lovas TDCi is aminek azért csak nem olyan horror a fenntartási költsége.)   Nyilván más a váltó kiosztás, vagy még kicsit bolondítva is volt, 200 körül meg kezdett előjönni a nagyobb lóerőd. Egyébként meg tudja a fene, néha érik az embert meglepetések. Mindig lesz egy autó ami gyorsabb.

Gyanús volt az autó, mert dízli létére egy darab füst/pára ködfelhő sem hagyta el, pedig biztos padlózta nem egyszer és nem kicsit.

Ráadásul egy agyonszpojlerezett c merci volt, még akár az is lehet, hogy csak a felirat volt volt 180cdi, de egyébként egy amg vvolt. Harmadikként kullogott egy 328i bömbi is, de az mindig nagyon lemaradt, az csak egy 110-el előzőnél ért utol minket.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:56:27 »

Gyanús volt az autó, mert dízli létére egy darab füst/pára ködfelhő sem hagyta el, pedig biztos padlózta nem egyszer és nem kicsit.

Ráadásul egy agyonszpojlerezett c merci volt, még akár az is lehet, hogy csak a felirat volt volt 180cdi, de egyébként egy amg vvolt. Harmadikként kullogott egy 328i bömbi is, de az mindig nagyon lemaradt, az csak egy 110-el előzőnél ért utol minket.

Igen, igen.
Bizonyos körökben elterjedt szokás, hogy "alulfeliratozzák" az autójukat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2011.08.24 szerda, 09:56:23 »

Nektek mik a tapasztalataitok több gyerekülés témában?

3 gyermekünk van. Mindig mosolyt csal az arcomra az 1-2 gyerekünk van, és kezd kicsi lenni a mondeo vigyor3
Majd egyszer azt olvasom, hogy galaxym van, és 3 gyerekkel kezd kicsi lenni  vigyor3 Majd azt tanácsolom, vegyen ifát, abba elfér a nappali kanapéja meg a komplett hálószobabútor :-)
A 3 gyerek a fiestába is befért, gyereküléssel. A legnagyobb gyerek már méretileg akkora, mint egy felnőtt.
A titka a következő: a két gyerekülés (teljes értékű, nem csak magasító) van a szélén, középre ül az 5. ember.
(Mondeo) Mivel az ülés kagylós, a gyerekülés nem a szélén van, hanem beljebb csúszik. Ha az ember egy kis pokróccal kitölti azt a rést, máris meg van oldva a probléma.
Mi ilyen felállással utaztunk már 1250 kilométert.
Amúgy meg - szerintem - tök felesleges a mamát hátra ültetni. Mi nem tettük, a gyerek ezt szokta meg, és nem is volt belőle probléma.
Például 6 hónapos volt a legkisebb, és voltunk az olasz adrián. Szintén 5 személlyel. A 3 gyerek ült hátul, és néha megálltunk (2-3 óránként). Szóval...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2011.08.24 szerda, 13:11:17 »

Gyanús volt az autó, mert dízli létére egy darab füst/pára ködfelhő sem hagyta el, pedig biztos padlózta nem egyszer és nem kicsit.

Ráadásul egy agyonszpojlerezett c merci volt, még akár az is lehet, hogy csak a felirat volt volt 180cdi, de egyébként egy amg vvolt. Harmadikként kullogott egy 328i bömbi is, de az mindig nagyon lemaradt, az csak egy 110-el előzőnél ért utol minket.
Vicces kedvü C63 AMG? Na annál kb annyi esélyed volt mint az utolsó adag fagyylaltnak a túlélésre egy gyerekzsuron  vigyor3
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2011.08.24 szerda, 13:16:11 »

Gyanús volt az autó, mert dízli létére egy darab füst/pára ködfelhő sem hagyta el, pedig biztos padlózta nem egyszer és nem kicsit.

Ráadásul egy agyonszpojlerezett c merci volt, még akár az is lehet, hogy csak a felirat volt volt 180cdi, de egyébként egy amg vvolt. Harmadikként kullogott egy 328i bömbi is, de az mindig nagyon lemaradt, az csak egy 110-el előzőnél ért utol minket.
kitudja? sok meglepit tud okozni egy chiptuning Grin
DPF-esek főleg ha merga füstölni biztos nemfog! 170lovas dízel superb se füstöl semmiképpen sem  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:54:13 »

3 gyermekünk van. Mindig mosolyt csal az arcomra az 1-2 gyerekünk van, és kezd kicsi lenni a mondeo vigyor3
Majd egyszer azt olvasom, hogy galaxym van, és 3 gyerekkel kezd kicsi lenni  vigyor3 Majd azt tanácsolom, vegyen ifát, abba elfér a nappali kanapéja meg a komplett hálószobabútor :-)
A 3 gyerek a fiestába is befért, gyereküléssel. A legnagyobb gyerek már méretileg akkora, mint egy felnőtt.
A titka a következő: a két gyerekülés (teljes értékű, nem csak magasító) van a szélén, középre ül az 5. ember.
(Mondeo) Mivel az ülés kagylós, a gyerekülés nem a szélén van, hanem beljebb csúszik. Ha az ember egy kis pokróccal kitölti azt a rést, máris meg van oldva a probléma.
Mi ilyen felállással utaztunk már 1250 kilométert.
Amúgy meg - szerintem - tök felesleges a mamát hátra ültetni. Mi nem tettük, a gyerek ezt szokta meg, és nem is volt belőle probléma.
Például 6 hónapos volt a legkisebb, és voltunk az olasz adrián. Szintén 5 személlyel. A 3 gyerek ült hátul, és néha megálltunk (2-3 óránként). Szóval...

Igazad van, de:
Mi a family felépítése miatt sokszor mennénk 6-an, s nem csak helyi 5-6 km-es csalingázásokra, hanem 330km-re szabolcsba...
Így kapásból meg vagyok lőve. Havonta.
Másik dolog: sajnos az 1-es számú gyerekünk kiskorú autóztatásával igen rossz tapasztalatunk volt: kb 1 éves koráig utált autózni, magyarul ordított végig. Volt úgy, hogy 15km-enként álltam meg... Ja és úgy, hogy Anya hátul ült mellette.
De hála az égnek a 2. számú gyerekünk az a típus, amiről sokan írnak: betesszük az autóba, s az ha minimálisan mozgásban van, már alszik is. Néha nézelődik.
Szóval úgy tűnik meg tudom oldani a dolgot, hogy ha 4-en megyünk: mi elől, a pulyák hátul.
Viszont!
5-en hetente használjuk a kocsit, s sajnos tényleg a kagylós ülés miatt kellett odatenni vmit: nálam egy darab szivacs lett a megoldás... Mondjuk nem tartom egy igényes dolognak, de evvannnn...
Most úgy néz ki a dolog 5 személlyel, hogy bal-hátul: gyerekülés, középen-hátul: babahordó, jobb-hátul: Anya.

Egyébként a Galaxy kicsit kifordult most nálam: sehogyan sem tudom elfogadni, hogy nincs benne legalább egy mankó pótkerék...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2011.08.26 péntek, 07:53:09 »

Egyébként a Galaxy kicsit kifordult most nálam: sehogyan sem tudom elfogadni, hogy nincs benne legalább egy mankó pótkerék...
Nekem van pótkerekem és nem mankó  integet2 Igaz csak hosszú útra teszem be  Wink meg utólagos, de utáltam én is, hogy nincs benne. Defekt szmötyi, 12V -os kompresszor nem jó semmire szvsz. Max rózsatövis javítására  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2011.08.26 péntek, 08:10:43 »

Jani légy szíves nézd már meg, hogy neked meddig engedi léptetni kézzel a tempomatot? worship
Nekem 189-ig  Cool.
Gondolom neked nagyobb sebességet ad be a végén a nagyobb és erősebb  motor miatt  wave komolyan kíváncsi vagyok!
Mellesleg nem lehet valahogy sima tempomatként üzemeltetni ezt a radaros cuccot? Sokszor jobb lenne szvsz.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2011.08.27 szombat, 23:12:41 »

Sziasztok

2.0 TDCI-nel lattatok mar olyat, hogy amikor elforditjatok a kulcsot a motor leallitasahoz, akkor az elforditas utan a motor nem szepen megall, hanem ut egyet? Mintha utanna rugna meg egyet, hogy te szemet en meg mennek minek allitasz le? Smiley Kinyomott kuplunggal is csinalja, szoval nem lendkerek Smiley Olyan, mintha meg kapna 1-2 befecskendezest 1-2 henger. Kb 10-bol 2-3x csinalja ezt igy. Lehet koze van az 1400-as rangatashoz? Sad

Laci
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:22:29 »

Sziasztok

2.0 TDCI-nel lattatok mar olyat, hogy amikor elforditjatok a kulcsot a motor leallitasahoz, akkor az elforditas utan a motor nem szepen megall, hanem ut egyet? Mintha utanna rugna meg egyet, hogy te szemet en meg mennek minek allitasz le? Smiley Kinyomott kuplunggal is csinalja, szoval nem lendkerek Smiley Olyan, mintha meg kapna 1-2 befecskendezest 1-2 henger. Kb 10-bol 2-3x csinalja ezt igy. Lehet koze van az 1400-as rangatashoz? Sad

Laci

Nekem még nem volt ilyen tapasztalatom!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 19:58:01 »

Sziasztok

2.0 TDCI-nel lattatok mar olyat, hogy amikor elforditjatok a kulcsot a motor leallitasahoz, akkor az elforditas utan a motor nem szepen megall, hanem ut egyet? Mintha utanna rugna meg egyet, hogy te szemet en meg mennek minek allitasz le? Smiley Kinyomott kuplunggal is csinalja, szoval nem lendkerek Smiley Olyan, mintha meg kapna 1-2 befecskendezest 1-2 henger. Kb 10-bol 2-3x csinalja ezt igy. Lehet koze van az 1400-as rangatashoz? Sad

Laci

Nekem is csinált ilyet, de meggyőzőtt az eredmény, hogy nincs baja, most meg már nem foglalkozok vele, ritkán van, de van Smiley

Tegnap haza értünk Dubrovnikból, huhh, jó hosszú túra volt.

Apám ment előttem elég sokat az MK3-al, na ha annak oda lép füstől mint ha gumit égetnének a határba. Aztán elment mellettem egy Titanium MKIV, vissza váltott a tag gonfolom, mert dobott neki is azért füstöt, nem akkorát, mint a fateré, de azért látszott a füst.
Na mondom kipróbáljuk, hogy mizu a szitu ezzel a részecskeszűrővel, lesz -e füst az enyémből.

Csak akkor sikerült fekete füstöt kicsalogatni belőle mikor egyest elváltva padló gázzal gyorsult el  az autó.
Gondolom ez nem gond?
Hmm?

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 08:05:27 »

Keresek jobb első ködlámpát...   szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 09:23:29 »

Nekem is csinált ilyet, de meggyőzőtt az eredmény, hogy nincs baja, most meg már nem foglalkozok vele, ritkán van, de van Smiley

Na mondom kipróbáljuk, hogy mizu a szitu ezzel a részecskeszűrővel, lesz -e füst az enyémből.

Csak akkor sikerült fekete füstöt kicsalogatni belőle mikor egyest elváltva padló gázzal gyorsult el  az autó.
Gondolom ez nem gond?
Hmm?



Igy működik jól a rendszer.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 09:24:14 »

Keresek jobb első ködlámpát...   szomoru1

Nekem lehet, hogy lesz párban eladó.
Ha érdekel.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 12:45:05 »

Keresek jobb első ködlámpát...   szomoru1
what happened? Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:12:37 »



Valaki tudna nekem küldeni microcat-es rajzot afs(adaptive front lightning)-es lámpáról?

Illetve ködlámpát hogyan lehet kiszerelni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:37:02 »


Illetve ködlámpát hogyan lehet kiszerelni?
http://mondeo.hu/index.php?page=101
61. oldal  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2011.08.30 kedd, 14:44:01 »


 vigyor3 worship

Akkor már csak az első lámpa kellene...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2011.08.30 kedd, 15:31:18 »

vigyor3 worship

Akkor már csak az első lámpa kellene...

Neked most az első lámpa vagy első ködlámpa kellene?
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2011.08.30 kedd, 15:38:20 »

Neked most az első lámpa vagy első ködlámpa kellene?

jobb első ködlámpa tört be, szóval azt kell vennem.

És rajz kellene afs-es első lámpáról.

Kápis?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2011.08.30 kedd, 15:42:35 »

jobb első ködlámpa tört be, szóval azt kell vennem.

És rajz kellene afs-es első lámpáról.

Kápis?  vigyor3

Kápis,ja!  smile

Csak azért mert írtam, hogy nekem lesz első ködlámpám eladó, de nem reagáltad le.
Mondjuk párban szeretném eladni.
De előbb-utóbb úgyis kell neked a balos is!  eplus2  wave
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.