Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:49:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11972023 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7550 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 22:23:21 »

Én nem vennék 1,8 tdci-t. Keveslem a lóerőt.
Nem lesz egy izomautó de a nyomatéka átsegíti lóerőhiányon. A chip-el meg csak max önámítás folyik, láttam egy két chippelt nyomaték és lóerő diagrammot (nem olyan dynos vackokat mint amit én is tudok csinálni hanem rendes fékpadost), amit hozzáad lent azt elveszi fent  Undecided ráadásúl az esetek zömében csinál egy pillanyatnyi nyomaték és lóerő csúcsot ami után úgy törik mint néha a bux index  Undecided. Így a chippel úgy vagyok mint a zsiráffal szép is nagy is de otthonra valahogy mégse kéne. Nekem elég a gyári teljesítmény most a MKIII-nál és elég lesz a új MKIV-esemnél is. Már 100 lóerővel is el lehet közlekedni normál használatban az ha egy picit több  tartalék van az meg a biztonságéret miatt azért nem árt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7551 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 23:08:38 »

Nem lesz egy izomautó de a nyomatéka átsegíti lóerőhiányon. A chip-el meg csak max önámítás folyik, láttam egy két chippelt nyomaték és lóerő diagrammot (nem olyan dynos vackokat mint amit én is tudok csinálni hanem rendes fékpadost), amit hozzáad lent azt elveszi fent  Undecided ráadásúl az esetek zömében csinál egy pillanyatnyi nyomaték és lóerő csúcsot ami után úgy törik mint néha a bux index  Undecided. Így a chippel úgy vagyok mint a zsiráffal szép is nagy is de otthonra valahogy mégse kéne. Nekem elég a gyári teljesítmény most a MKIII-nál és elég lesz a új MKIV-esemnél is. Már 100 lóerővel is el lehet közlekedni normál használatban az ha egy picit több  tartalék van az meg a biztonságéret miatt azért nem árt.

Nem vezettem, biztosan lehet vele közlekedni, de... hiányozna az usgyi üzemmód.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7552 Dátum: 2011.09.02 péntek, 00:28:53 »

Nem vezettem, biztosan lehet vele közlekedni, de... hiányozna az usgyi üzemmód.
eljen hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7553 Dátum: 2011.09.02 péntek, 07:58:36 »

papiron lehet, hogy csak annyi, én mégis nagy különbséget éreztem köztük. na meg 100 fölött is dinamikában nyes
Ez így van, én az 1 másodpercet is jól éreztem a 2,2-esem és a párom sima 2,0-ás autója között  wave
Most sajnos már fordítva érzem, hogy a galaxy lassabb, de azért lehet vele menni és én meg már kinőttem a gyorsulásdiból.
Off: Bringával kell gyorsan menni. Reggel egy új passat-ot lenyomtam 3x is Törökbálinton. Ő csak 2x engem azaz én nyertem. Pedig nem volt nagy dugó  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7554 Dátum: 2011.09.02 péntek, 10:47:54 »

Én nem vennék 1,8 tdci-t. Keveslem a lóerőt.

sport célokra én sem ajánlom!  Wink
arra teljeséggel alkalmatlan! integet2
Naplózva

Fekete bálna
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7555 Dátum: 2011.09.02 péntek, 10:49:17 »

Ez így van, én az 1 másodpercet is jól éreztem a 2,2-esem és a párom sima 2,0-ás autója között  wave
Most sajnos már fordítva érzem, hogy a galaxy lassabb, de azért lehet vele menni és én meg már kinőttem a gyorsulásdiból.
Off: Bringával kell gyorsan menni. Reggel egy új passat-ot lenyomtam 3x is Törökbálinton. Ő csak 2x engem azaz én nyertem. Pedig nem volt nagy dugó  eplus2
nem is a gyorsulásokról van szó, hanem a dinamikáról... én a lehető legkevesebb időt szeretem tölteni a szembejövő sávban, előzés közben...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7556 Dátum: 2011.09.02 péntek, 11:03:37 »

nem is a gyorsulásokról van szó, hanem a dinamikáról... én a lehető legkevesebb időt szeretem tölteni a szembejövő sávban, előzés közben...

Ezzel én is így vagyok.
Én sem használom ki folyamatosan azt ami a talpam alatt van, de szeretek egy előzést hamarabb befejezni, mint ahogy elkezdtem...   eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7557 Dátum: 2011.09.02 péntek, 11:08:20 »

nem is a gyorsulásokról van szó, hanem a dinamikáról... én a lehető legkevesebb időt szeretem tölteni a szembejövő sávban, előzés közben...
Ez így van, de aki alatt 1,8-as van az ritkábban előz, mert megvárja a nagyobb réseket. Gondolom én.
Aki alatt meg komoly gép van az előzésenként átugrik úgyis 3-4 autót.  eljen hehe
A veszélyes szvsz az aki nem az alatta lévő autó teljesítménye alapján vezet.
Bringámban is van 140Nm és még sávot sem kell váltanom, ha előzöm a sort. Biztonságos és dinamikus  taps
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.02 péntek, 11:20:20 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7558 Dátum: 2011.09.02 péntek, 12:44:24 »

A veszélyes szvsz az aki nem az alatta lévő autó teljesítménye alapján vezet.

Hát, az igazság valahol itt rejlik. Az, hogy bitang erős motor van a gépben, még nem elég. Mert akkor az ember a jóval rizikósabbat is bevállalja.
Sokkal többször törik egy M5, AMG, V60R, STi RS6-os, mint egy sima egynyócas mondi.

Más. Most nem is árulják az 1,8 tdci-t. A leggyengébb dizli a 115 lovas 2.0-ás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7559 Dátum: 2011.09.02 péntek, 12:48:15 »


Más. Most nem is árulják az 1,8 tdci-t. A leggyengébb dizli a 115 lovas 2.0-ás.

Ennek inkább költséghatékonysági okai vannak inkább....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7560 Dátum: 2011.09.02 péntek, 12:53:34 »

Ennek inkább költséghatékonysági okai vannak inkább....

Nyilván, csökkentik a gyártott motorok számát.
Én inkább az 1,6tdci-t raknám bele. Ugye az mégis 16 szelepes. És a motorok skálázhatóak annyira, hogy az 1,6 és 2,0 közé nem kell másik.
Amit én hiányolok, az egy 5 hengeres, 2,2-2,5-ös dizli.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7561 Dátum: 2011.09.02 péntek, 12:55:39 »

Nyilván, csökkentik a gyártott motorok számát.
Én inkább az 1,6tdci-t raknám bele. Ugye az mégis 16 szelepes. És a motorok skálázhatóak annyira, hogy az 1,6 és 2,0 közé nem kell másik.
Amit én hiányolok, az egy 5 hengeres, 2,2-2,5-ös dizli.
én meg egy 3.0 V6 dizlit. akkor még az A6-ostól húzhatna el néhány vásárlót...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7562 Dátum: 2011.09.02 péntek, 12:57:30 »

Nyilván, csökkentik a gyártott motorok számát.
Én inkább az 1,6tdci-t raknám bele. Ugye az mégis 16 szelepes. És a motorok skálázhatóak annyira, hogy az 1,6 és 2,0 közé nem kell másik.
Amit én hiányolok, az egy 5 hengeres, 2,2-2,5-ös dizli.
Ha meg tudnám fizetni akkor én is 5 hengeres dízlit vennék minium. Volvónál az új 2 literes 5 hengeres dízel motor is nagyon bejövős, de persze a nagyobb az igazi taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7563 Dátum: 2011.09.02 péntek, 12:58:40 »

én meg egy 3.0 V6 dizlit. akkor még az A6-ostól húzhatna el néhány vásárlót...
Első kerékre ráengedni azt a nyomatékot, hát érdekes lenne az biztos eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7564 Dátum: 2011.09.02 péntek, 13:15:00 »

Első kerékre ráengedni azt a nyomatékot, hát érdekes lenne az biztos eplus2
eplus2 csak megoldanák valahogy hátra... fagy RS fóka futómű....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7565 Dátum: 2011.09.02 péntek, 13:29:33 »

eplus2 csak megoldanák valahogy hátra... fagy RS fóka futómű....
Persze megoldják a fókánál, hiszen a 440Nm az több mint elegendő, de kanyarban nagy gázzal pl egy "6 hengeres dízel mondinál" az a bizonyos >550Nm első kerekekre sztm nem az igazi.  szomoru1
Hátra kell nagy nyomaték vagy mind a négy kerékre.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7566 Dátum: 2011.09.02 péntek, 20:48:54 »

Nyilván, csökkentik a gyártott motorok számát.
Én inkább az 1,6tdci-t raknám bele. Ugye az mégis 16 szelepes. És a motorok skálázhatóak annyira, hogy az 1,6 és 2,0 közé nem kell másik.
Amit én hiányolok, az egy 5 hengeres, 2,2-2,5-ös dizli.
Már 8 szeleppel adják az 1,6 TDCi-t is....végre hallgattak  a normális mérnökre is, nem csak a számokat hajkurászták!!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7567 Dátum: 2011.09.02 péntek, 20:55:22 »

Már 8 szeleppel adják az 1,6 TDCi-t is....végre hallgattak  a normális mérnökre is, nem csak a számokat hajkurászták!!!
az miért jó ha kevesebb a szelep?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7568 Dátum: 2011.09.02 péntek, 21:16:57 »

az miért jó ha kevesebb a szelep?  vigyor3
Sokkal nyomatékosabb kis fordulaton...sokkal jobb vezetni hétköznapi használatban, rugalmasabb.
Ezenkívül megbízhatóbb, olcsóbb, és kevesebbet eszik, mert lényegesen kevesebb mechanikus sz@rt kell a motorban az elégetett üzemanyaggal mozgatni. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7569 Dátum: 2011.09.02 péntek, 21:18:21 »

Sokkal nyomatékosabb kis fordulaton...sokkal jobb vezetni hétköznapi használatban, rugalmasabb.
Ezenkívül megbízhatóbb, olcsóbb, és kevesebbet eszik, mert lényegesen kevesebb mechanikus sz@rt kell a motorban az elégetett üzemanyaggal mozgatni. wave
hmm...köszönöm worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7570 Dátum: 2011.09.02 péntek, 21:26:29 »

Ha meg tudnám fizetni akkor én is 5 hengeres dízlit vennék minium. Volvónál az új 2 literes 5 hengeres dízel motor is nagyon bejövős, de persze a nagyobb az igazi taps
Néztem a volvót is mert nekem is tetszett a D5 dizel mindaddig amig egy barátom ide nem adta a S80 D5-jét egy hosszabb útra (igaz ott ült mellettem  vigyor3 ) Az út végén amikor megkérdezte hogy milyen akkor azt mondtam udvariasan neki hogy jó.... azt viszont nem tettem hozzá hogy jó, de nekem nem kellene.... vagy a másik ismerősöm aki a céges S60 D5-je fogyasztásával szokott riogatni. Undecided 
A ford egy jó tömegcikk gyártó a premium szegmenst kb 3-5 évvel követi. Ha nézem a most rendelt MKIV-et akkor olyan aproságok mint a hűtő lamellák zárása menetközben a terhelés függvényében a légellenálás csökkentésére vagy a fékezéskor az akkumulátorba viszatáplált energia már évekkel ezelőtt benne volt pl az 5-ös bömbikben. Most ért el a fordhoz, igaz kb 75-80%-ba kerül csak mint egy bömbi. Smucig falván ennek meg örülnek a takarékos népek, mert Isten nyugosztalja nagymamám is anno azt mondta takarékoskodni csak abból lehet ami van, amikor már elfogyott abból már nem lehet takarékoskodni  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7571 Dátum: 2011.09.03 szombat, 09:50:35 »

Már 8 szeleppel adják az 1,6 TDCi-t is....végre hallgattak  a normális mérnökre is, nem csak a számokat hajkurászták!!!

Szívómotornál van jelentősége, hogy alul nyomatékos legyen... de turbónál? Ott a turbó mindent megold.
Spórolás az oka, nem egyéb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7572 Dátum: 2011.09.03 szombat, 09:57:58 »

Szívómotornál van jelentősége, hogy alul nyomatékos legyen... de turbónál? Ott a turbó mindent megold.
Spórolás az oka, nem egyéb.
jah, meg 8 szelepen kevesebb anyag megy ki-be, mint 16-on
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #7573 Dátum: 2011.09.03 szombat, 10:20:40 »

Már 8 szeleppel adják az 1,6 TDCi-t is....végre hallgattak  a normális mérnökre is, nem csak a számokat hajkurászták!!!
az én autom az mk2 13 szelepes   hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7574 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:20:20 »

Szívómotornál van jelentősége, hogy alul nyomatékos legyen... de turbónál? Ott a turbó mindent megold.
Spórolás az oka, nem egyéb.
Nem igaz! Egy 1,6-os turbós pl 1600-as fordulat alatt halott...de csak a 16 szelepes..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7575 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:40:11 »

jah, meg 8 szelepen kevesebb anyag megy ki-be, mint 16-on
Ja csak 3500-as fordulatig még a 8 is bőségesen elég(sőt, sokkal jobb használni)...aki meg úgy használja rendszeresen a dízelt annak 1: nem dízel kell, 2: vannak pörgős japán gépek, azokban van létjogosultsága a 16 szelepnek....meg ott ahol változtatható a nyitás idő, és a nyitás mélység..amelyik gyártó ezeken a megoldásokon nem spórolt, tehát beépítette a hengerfejbe, azoknál van értelme..de legyünk őszinték aki már vezetett 8 szelepes mondjuk 1,9 pd gépet, ott még a leggyengébb változat is hülyére veri kis fordulaton a mi nagyobb ccm-es 16 szelepeseinket..és nem kicsit, hanem nagyon....kb 2000-től vannak egy szinten, és van olyan tartomány ahol jobbak a 16 szelepesek...mondjuk én ott nagyon ritkán használom.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7576 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:46:13 »

Ja csak 3500-as fordulatig még a 8 is bőségesen elég(sőt, sokkal jobb használni)...aki meg úgy használja rendszeresen a dízelt annak 1: nem dízel kell, 2: vannak pörgős japán gépek, azokban van létjogosultsága a 16 szelepnek....meg ott ahol változtatható a nyitás idő, és a nyitás mélység..amelyik gyártó ezeken a megoldásokon nem spórolt, tehát beépítette a hengerfejbe, azoknál van értelme..de legyünk őszinték aki már vezetett 8 szelepes mondjuk 1,9 pd gépet, ott még a leggyengébb változat is hülyére veri kis fordulaton a mi nagyobb ccm-es 16 szelepeseinket..és nem kicsit, hanem nagyon....kb 2000-től vannak egy szinten, és van olyan tartomány ahol jobbak a 16 szelepesek...mondjuk én ott nagyon ritkán használom.
én nap mint nap használom, de nem vettem észre... Roll Eyes

és 2300 körül simén elfogy...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7577 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:56:45 »

én nap mint nap használom, de nem vettem észre... Roll Eyes

és 2300 körül simén elfogy...
2300-nál elfogy... hehe akkor az kuka, én egy normálisról beszéltem.. Wink volt nekem is 2db TDI-m is, tudom miről beszélek, ráadásul 2 hete cseréltem haver galaxyján vezérlést azt gondoltam na, a cirka 1800kg-tól már besokal az 1,9 pd...de nem ám.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7578 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:59:14 »

2300-nál elfogy... hehe akkor az kuka, én egy normálisról beszéltem.. Wink volt nekem is 2db TDI-m is, tudom miről beszélek, ráadásul 2 hete cseréltem haver galaxyján vezérlést azt gondoltam na, a cirka 1800kg-tól már besokal az 1,9 pd...de nem ám.. Wink
nem kuka ez, csak 105le és 240nm vigyor3  asszem gt15-tel vigyor3

nekünk alhambra volt 115le 280nm-es pd-vel, azt szépen mozgatta eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7579 Dátum: 2011.09.03 szombat, 16:04:41 »

nem kuka ez, csak 105le és 240nm vigyor3  asszem gt15-tel vigyor3

nekünk alhambra volt 115le 280nm-es pd-vel, azt szépen mozgatta eljen
Ez a galaxy is 116-os ...de ne offoljuk szét a topicot.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7580 Dátum: 2011.09.03 szombat, 20:48:06 »

2300-nál elfogy... hehe akkor az kuka, én egy normálisról beszéltem.. Wink volt nekem is 2db TDI-m is, tudom miről beszélek, ráadásul 2 hete cseréltem haver galaxyján vezérlést azt gondoltam na, a cirka 1800kg-tól már besokal az 1,9 pd...de nem ám.. Wink
Miért kell hasra esni egy erőtlen 1,9 pd-től itt ebben a topicban?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7581 Dátum: 2011.09.03 szombat, 21:06:07 »

Miért kell hasra esni egy erőtlen 1,9 pd-től itt ebben a topicban?
Azért, hogy legyen mibe belekötnöd.. nyes  wave  láthatod, már befejeztük..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7582 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 13:59:01 »

Nem igaz! Egy 1,6-os turbós pl 1600-as fordulat alatt halott...de csak a 16 szelepes..

Ott ugyi a turbó konstrukciója/karakterisztikája miatt van, nem a szelepek számától.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #7583 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 14:05:10 »

Ott ugyi a turbó konstrukciója/karakterisztikája miatt van, nem a szelepek számától.
szerintem kár ezen rugózni! ne add alább 16 szelepnél és ennyi! wave
Naplózva

Fekete bálna
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7584 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 14:53:52 »

Ott ugyi a turbó konstrukciója/karakterisztikája miatt van, nem a szelepek számától.
Aha, igen, ok, igaz..... hehe wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7585 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 14:59:56 »

Aha, igen, ok, igaz..... hehe wave
írtam pü-t wave worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7586 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:47:21 »

Sziasztok!

Gyári projektoros halogén izzós fényszóróba érdemes szerintetek HID xenon szettet venni?

Nem vagyok túlságosan megelégedve a fényerővel.
íme egy példa:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/ford_mondeo_iv_turnier_03_2007_h7_hid_xenon_szett_1473299933.html

Színhőmérsékletben mi a véleményetek? Gondolom ezek mind "olcsó" kínai szettek, nem tudom mennyire minőségi?!

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7587 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:48:28 »

Sziasztok!

Gyári projektoros halogén izzós fényszóróba érdemes szerintetek HID xenon szettet venni?

Nem vagyok túlságosan megelégedve a fényerővel.
íme egy példa:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/ford_mondeo_iv_turnier_03_2007_h7_hid_xenon_szett_1473299933.html

Színhőmérsékletben mi a véleményetek? Gondolom ezek mind "olcsó" kínai szettek, nem tudom mennyire minőségi?!

Köszi
ha van benne lámpamosó és automata szintező akkor be lehet építeni, egyébként elég szabálytalan  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7588 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:50:45 »

Sziasztok!

Gyári projektoros halogén izzós fényszóróba érdemes szerintetek HID xenon szettet venni?

Nem vagyok túlságosan megelégedve a fényerővel.
íme egy példa:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/ford_mondeo_iv_turnier_03_2007_h7_hid_xenon_szett_1473299933.html

Színhőmérsékletben mi a véleményetek? Gondolom ezek mind "olcsó" kínai szettek, nem tudom mennyire minőségi?!

Köszi

4300 a tuti. Annak van a legerősebb fénye.
Az olcsó szett annyit is ér. Ha látsz xenonos félszemű autót, az kb mind ilyen, olcsó utólagos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7589 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:50:53 »

ha van benne lámpamosó és automata szintező akkor be lehet építeni, egyébként elég szabálytalan  szomoru1

Ezt tudom, hogy nem szabályos így. Inkább a gyakorlati tapasztalatra lennék kiváncsi. Előző autómban gyári xenon volt, az jobb volt lényegesen.

Egyébként mivel projektoros, nem látszik maga az "égőfej" sem, a legvilágosabb verzióban meg szerintem ki sem tűnik. Vagy?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7590 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 20:51:54 »

4300 a tuti. Annak van a legerősebb fénye.
Az olcsó szett annyit is ér. Ha látsz xenonos félszemű autót, az kb mind ilyen, olcsó utólagos.

Tudsz valamilyet ajánlani esetleg?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7591 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 21:01:47 »

Ezt tudom, hogy nem szabályos így. Inkább a gyakorlati tapasztalatra lennék kiváncsi. Előző autómban gyári xenon volt, az jobb volt lényegesen.

Egyébként mivel projektoros, nem látszik maga az "égőfej" sem, a legvilágosabb verzióban meg szerintem ki sem tűnik. Vagy?
ebbe is lehet venni gyárit, ha érdekel tudok benne segíteni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7592 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 21:17:38 »

ebbe is lehet venni gyárit, ha érdekel tudok benne segíteni Wink

Nem... de a projektoros utólagos xenon abszolúte nem zavarja a szembejövőt. Max cserélgeted a csöveket...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7593 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 21:19:28 »

Nem... de a projektoros utólagos xenon abszolúte nem zavarja a szembejövőt. Max cserélgeted a csöveket...
ez szerintem nem nekem akart szólni nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tempx
Vendég
« Új hozzászólás #7594 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 22:53:43 »

Lehet hogy triviális kérdés, de honnan lehet tudni, hogy egy használt autónak hány tulajdonosa volt?

Ezt a 3-at tartom megnézésre érdemesnek, prioritás szerinti sorrendben:

Petrányis:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-5036229
Itt nem értem mit kavarnak a hitellel meg hogy ki árulja:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4788510
Itt elég kevésnek tűnik a km:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo.-i._69800_km._vezetett_szer-5050666

Szerintetek?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.04 vasárnap, 23:25:46 írta tempx » Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7595 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 07:52:37 »

Inkább a gyakorlati tapasztalatra lennék kiváncsi.


Az utángyártottnak nagy fényereje lesz. A gyári halogénes világítás alig ér valamit.
Ettől sokkal jobban érzed majd magad.
Ebben az árfekvésben 1 max 2 évente cserélni kell a csövet, mert az élettartam nagyon határeset.

Philips, BOSH szettet keresnék, 40-50 ezer ft környékén.
Megbízhatóbb, garis, stb....

Tudom, tudom, akkor inkább az olcsóbb, és évente égőcsere.
Kinek a pap.....
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7596 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 08:02:07 »

Lehet hogy triviális kérdés, de honnan lehet tudni, hogy egy használt autónak hány tulajdonosa volt?

Ezt a 3-at tartom megnézésre érdemesnek, prioritás szerinti sorrendben:

Petrányis:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-5036229
Itt nem értem mit kavarnak a hitellel meg hogy ki árulja:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4788510
Itt elég kevésnek tűnik a km:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo.-i._69800_km._vezetett_szer-5050666

Szerintetek?
Én a másodikra szavaznék, azért is, mert van benne ülésfűtés  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7597 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 08:06:32 »

Lehet hogy triviális kérdés, de honnan lehet tudni, hogy egy használt autónak hány tulajdonosa volt?

Ezt a 3-at tartom megnézésre érdemesnek, prioritás szerinti sorrendben:

Petrányis:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-5036229
Itt nem értem mit kavarnak a hitellel meg hogy ki árulja:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium-4788510
Itt elég kevésnek tűnik a km:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_mo.-i._69800_km._vezetett_szer-5050666

Szerintetek?

1.) szépnek, jónak tűnik. Ha valóban magyar, vezett szervízkönyves, akkor még jó is lehet. Én hiányolom belőle a xenont, és az ülésfűtést. Szine szép, de sűrűn kell takarítani.

2.) Az ezüst hálás szín, nem látszik rajta a kosz. Ülésfűtése van, ez pozitív. Xenon nincs, csak lámpamosó, de az is jó dolog. Én szerettem a kulcsnélküli indítást is. Az ülésfűtés és xenon hiánya további hátrány.

3.) Ha a kilóméter valós, akkor én ezt venném meg, bár ez 4 ajtós modell. Ez a leghosszabb autó az MKIV közül, nekem az 5 ajtós tetszik jobban, és pakolás szempontjából sokkal praktikusabb is.

ui: nagyon egy árfekvésben mozognak. Kilóméter alapján a 3-as tűnik legjobbnak. Ha sokat használod és zavar a koszos autó, akkor a 2-es a befutó. Ha fázós vagy akkor az ülésfűtés megfizethetetlen.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7598 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 08:07:20 »

Én a másodikra szavaznék, azért is, mert van benne ülésfűtés  nyes

 eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7599 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 08:09:53 »

1. Ülésfűtése van, ez pozitív. Az ülésfűtés és xenon hiánya további hátrány.

  Huh?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.