Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:51:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11972125 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9500 Dátum: 2012.04.25 szerda, 09:01:38 »

Sziasztok!

Valaki hallott e valami megoldást, az 5 ajtós ötödik ajtajának esőben történő felnyitásakor, a befolyó víz ellen?Huh??

Berágat kinyomom valami pasztával!

Üdv.: Papione

Módosítottak a hátsó ajtón valamikor 2008-ban. Ez azt jelenti, hogy az üveg köré egy peremes gumit raktak, ami le, illetve fel vezeti a vizet, így oldalt elvileg nem folyik ki. Ilyet utólag csak úgy lehet felrakni, ha kiszerelésre kerül az üveg. Az meg ragasztott, szóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #9501 Dátum: 2012.04.25 szerda, 09:20:14 »

Módosítottak a hátsó ajtón valamikor 2008-ban. Ez azt jelenti, hogy az üveg köré egy peremes gumit raktak, ami le, illetve fel vezeti a vizet, így oldalt elvileg nem folyik ki. Ilyet utólag csak úgy lehet felrakni, ha kiszerelésre kerül az üveg. Az meg ragasztott, szóval...

most már értem a kérdést. Nekem az jött le, hogy amikor kinyitja az ajtót, akkor csöpög be a víz.
Naplózva
CsoGe
Vendég
« Új hozzászólás #9502 Dátum: 2012.04.25 szerda, 09:27:44 »

:wow1:5 sebességes automata a tiéd?

Nem automata, hanem manuális 5 sebességes. Egyébként azóta kiderült, hogy az a kocsi 2000-es benzines 5 sebességes, szóval felejtős. Nincs kedvem 11 literrel számolni 100 km-et... Undecided

De a kijelzőcserére nagyon kiváncsi lennék...

Üdv.
CsoGe
Naplózva
Bagira
Vendég
« Új hozzászólás #9503 Dátum: 2012.04.25 szerda, 10:59:14 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék, hol találom meg az OBD csatlakozót a 2008-as 2.0 Mondeo kombiban? ( Azt az infót kaptam, hogy a kuplung felett, de ott nem találtam:)
Előre is köszönöm!

Üdvözlettel, Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #9504 Dátum: 2012.04.25 szerda, 11:37:12 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék, hol találom meg az OBD csatlakozót a 2008-as 2.0 Mondeo kombiban? ( Azt az infót kaptam, hogy a kuplung felett, de ott nem találtam:)
Előre is köszönöm!

Üdvözlettel, Csaba

Hehe, nem ott van Smiley
Kinyitod a vezető ajtót, letérdelsz mellé, a lámpakapcsoló függőleges vonalában  (kb), lent alul, mintha egy pici polc lenne. ott találsz egy pici műanyag fedelet. na ottan van. Majd csinálok képet is este, ha nem találod.

Üdv
Naplózva
ordogi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #9505 Dátum: 2012.04.25 szerda, 15:56:09 »

Hehe, nem ott van Smiley
Kinyitod a vezető ajtót, letérdelsz mellé, a lámpakapcsoló függőleges vonalában  (kb), lent alul, mintha egy pici polc lenne. ott találsz egy pici műanyag fedelet. na ottan van. Majd csinálok képet is este, ha nem találod.

Üdv
Így van ahogyan kotta_cs mondja. Annyi csak, hogy nálam egy kicsi kesztyűtartó van ott, amit ha kinyitok és kiakasztok, akkor felül ott az OBD csati.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9506 Dátum: 2012.04.25 szerda, 21:47:22 »

Módosítottak a hátsó ajtón valamikor 2008-ban. Ez azt jelenti, hogy az üveg köré egy peremes gumit raktak, ami le, illetve fel vezeti a vizet, így oldalt elvileg nem folyik ki. Ilyet utólag csak úgy lehet felrakni, ha kiszerelésre kerül az üveg. Az meg ragasztott, szóval...

Igen!

Ma voltam a Fordéknál, sajnos ott is ezt volt a válasz.

Viszont még egy infót hallottam, hogy egy pici furatnak kellene lennie a legalacsonyabb ponton,  ami könnyen eldugul. (nehezen hiszem)

Megvizsgálom, ha találtam valamit megírom!

Üdv.
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #9507 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 17:07:38 »

Sziasztok!

Valaki hallott e valami megoldást, az 5 ajtós ötödik ajtajának esőben történő felnyitásakor, a befolyó víz ellen?Huh??

Berágat kinyomom valami pasztával!

Üdv.: Papione

Először csak félig nyisd ki, kb.30 másodperc múlva már teljesen felhajthatod.
Csak ennyit tudsz tenni.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #9508 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 18:29:19 »

sziasztok!
a hifi topicban nem kaptam valaszt arra a kerdesemre hogy mekkora meretu hangszorot lehet beepiteni az ajtokba?
illetve milyen marka az ajanlott, de megfizetheto kategoria?
koszonom!
Gy
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9509 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:59:28 »

Először csak félig nyisd ki, kb.30 másodperc múlva már teljesen felhajthatod.
Csak ennyit tudsz tenni.

Ez működik, kivéve ha fúj a szél mert akkor befújja vagy erősen esik és Én is elázok, beteg az egész.........

Az asszon hisztijéről nem is beszélve.......

 falbav
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #9510 Dátum: 2012.04.27 péntek, 20:20:02 »

Ez működik, kivéve ha fúj a szél mert akkor befújja vagy erősen esik és Én is elázok, beteg az egész.........

Az asszon hisztijéről nem is beszélve.......

 falbav

Valaholo ott lesz a kézikönyvben a sorok között, hogy esőben ne nyisd ki!  hehe

Különben tényleg dühítő.

Éppen most voltam mostani, és azt mondták, hogy a merci is befolyik ilyen szituban!
Ennyi.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #9511 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:12:07 »

Sziasztok,

kaptam a napokban egy új Mondeo-t (2012 2.0 TDCI Trend).
Mivel előtte is ugyanilyen 4-es Trend Mondeo-m volt (2007-es) döbbenten tapasztaltam, hogy a facelift során egy csomó dolgot elrontottak.
Ilyen pl. a váltó előtti, hamutartó alatti rekesz megszüntetése, hová tegyem a telefonomat? Sad
De ami a legfájóbb, hogy a gyári hifi, ami szintén a 6000-es széria, mint az előzőben egyszerűen hihetetlenül gagyin szól. Van ezzel tapasztalat valakinek? Próbáltam a menüben minden lehetséges beállítást, hangszínek, basszus-közép-magas, első-hátsó elosztás, stb.... de meg sem közelíti a régi hangzását.
Csak arra tudok gondolni, hogy költségtakarékosság áldozatául estek a minőségi hangszórók. Mit gondoltok, van más megoldás, mint a gyári hangszórók cseréje?
Sajnos nagyon sokat utazom, kb. 20 GB-nyi zeném van az MP3-as lejátszómon, állandóan szól a zene a kocsiban. De ez a minőség botrány....

Köszi
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #9512 Dátum: 2012.04.27 péntek, 23:27:08 »



Most adtam le a 356.000 km-t futott 2007-es Mondeo-mat.
Csak azért írok, hogy valóban az állapot a mérvadó. Ennyi km mellett is tökéletesen megbízható volt az utolsó napig, a kopó-forgó alkatrészeken kívül a következőket kellett benne cserélni:

- vezetőoldali üléstámla 240.000 km-nél (eltört a deréktámasz)... (kb. 80.000 Ft.)
- kuplung szett & lendkerék 300.000 km-nél (kb. 300.000 Ft)
- klímahűtő 333.000 km-nél (kb. 160.000 Ft)
- üzemanyag szűrőház (fals levegőt kapott, így nem indult, költsége kb. 30.000 Ft + ugyanennyi a tréler).

Szóval ennyi futott km mellett ezek az összegek abszolút beleférnek szerintem a normális keretekbe.

Emellett ezt azért is írom, mert dízel Mondeo vásárlásánál az előéletet nagyon-nagyon-nagyon komolyan kell venni.
Nálunk a cégnél van 5-6 Mondeo, futásuk évi 70-100 ezer km!!! Ez ugyan extrém sok, de nyugodtan számolj évi 50.000 km-t.
És ne legyenek illúzióid: Németországban is pörgetik a nepperek a km számlálót. Egy ADAC statisztika alapján a német használtautó piacon az autók kb. 40%-a berhelt. Ami meg nem, azt nem éri meg behozni, mert nem olcsóbb.
Szóval legyen szerencséd, de csak óvatosan!
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9513 Dátum: 2012.04.28 szombat, 00:31:43 »

Sziasztok,

kaptam a napokban egy új Mondeo-t (2012 2.0 TDCI Trend).
Mivel előtte is ugyanilyen 4-es Trend Mondeo-m volt (2007-es) döbbenten tapasztaltam, hogy a facelift során egy csomó dolgot elrontottak.
Ilyen pl. a váltó előtti, hamutartó alatti rekesz megszüntetése, hová tegyem a telefonomat? Sad
De ami a legfájóbb, hogy a gyári hifi, ami szintén a 6000-es széria, mint az előzőben egyszerűen hihetetlenül gagyin szól. Van ezzel tapasztalat valakinek? Próbáltam a menüben minden lehetséges beállítást, hangszínek, basszus-közép-magas, első-hátsó elosztás, stb.... de meg sem közelíti a régi hangzását.
Csak arra tudok gondolni, hogy költségtakarékosság áldozatául estek a minőségi hangszórók. Mit gondoltok, van más megoldás, mint a gyári hangszórók cseréje?
Sajnos nagyon sokat utazom, kb. 20 GB-nyi zeném van az MP3-as lejátszómon, állandóan szól a zene a kocsiban. De ez a minőség botrány....

Köszi

40ezer környékén már bontott SONY-t lehet kapni (de láttam 50-ért 6 CD váltóst is), azok elég rendesen szólnak. Megfelelő bontóban aztán pár ezerért még hozzá lehet pakolni "prémium" hangszórókat is, és akkor már tényleg ott van, mi hallószőröknek kellemes...  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #9514 Dátum: 2012.04.28 szombat, 07:30:07 »

40ezer környékén már bontott SONY-t lehet kapni (de láttam 50-ért 6 CD váltóst is), azok elég rendesen szólnak. Megfelelő bontóban aztán pár ezerért még hozzá lehet pakolni "prémium" hangszórókat is, és akkor már tényleg ott van, mi hallószőröknek kellemes...  vigyor3

Szerintem a fejegységet nem is kellene cserélni, mert az ugyanaz mint az előzőben, nekem abban megfelelt a 6000-es rádió.
Csak a hangszórók....  falbav
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9515 Dátum: 2012.04.28 szombat, 11:19:35 »

Sziasztok,

kaptam a napokban egy új Mondeo-t (2012 2.0 TDCI Trend).
Mivel előtte is ugyanilyen 4-es Trend Mondeo-m volt (2007-es) döbbenten tapasztaltam, hogy a facelift során egy csomó dolgot elrontottak.
Ilyen pl. a váltó előtti, hamutartó alatti rekesz megszüntetése, hová tegyem a telefonomat? Sad
De ami a legfájóbb, hogy a gyári hifi, ami szintén a 6000-es széria, mint az előzőben egyszerűen hihetetlenül gagyin szól. Van ezzel tapasztalat valakinek? Próbáltam a menüben minden lehetséges beállítást, hangszínek, basszus-közép-magas, első-hátsó elosztás, stb.... de meg sem közelíti a régi hangzását.
Csak arra tudok gondolni, hogy költségtakarékosság áldozatául estek a minőségi hangszórók. Mit gondoltok, van más megoldás, mint a gyári hangszórók cseréje?
Sajnos nagyon sokat utazom, kb. 20 GB-nyi zeném van az MP3-as lejátszómon, állandóan szól a zene a kocsiban. De ez a minőség botrány....

Köszi
Azért az igazsághoz hozzátartozik hogy a 6000-es sorozatot nem hifiként árulják a fordban sem hanem csak sztereoként. A jobb hangzást az ICE61-es csomag SONY hifijétől  lehet rendelni nem véletlenül jóval drágábban mint a 6000-esnél. Ezen már nehezen fogsz segíteni ha csak nem cseréled a hangszókat. Esetleg próbálj meg bontóban bontott titanum hangszórókat szerezni azoknak jók kellene lenniük Annyi van hogy ott már 9 hangszóró van de a hátsó az csak a  parkolás segéd miatt van az ebben nem játszik szerepet) Azért csak javasolnám, hogy cseréld le a 6000-es fejegységet is mert tényleg szebben szól a SONY.  A telefont meg rakd a pohártartóba ott elfér, meg legalább nem repül ki hamutartóból ha gyorsítasz.
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #9516 Dátum: 2012.04.28 szombat, 18:48:29 »

Köszönöm a hozzászólásokat. Rászántam magam a hangszórók cseréjére, bár egy dolog nem fér a fejembe.
Hogy lehet az, hogy ugyanez a rádió (6000-es ) volt az előző MK4 Trend-ben is és ott nem volt vele semmi gond. Elfogadhatóan szólt. Nyilván nem úgy mint a Sony de rendben volt.

Ebben az újban pedig egyszerűen hiába állítom be, pocsékul szól. Már 9-10-es hangerőnél is torzít a basszus, úgy hogy csak a 2-es szinten van (a 7-ből... !!!). A magas hangokat sem tudom feljebb venni mint 5-ös, mert azok is betorzulnak.

Egyre inkább arra gyanakszom, hogy valami nem oké. Ennyire sz*rul nem szólhat még akkor sem, ha spóroltak és olcsóbb hangszórókat tettek be a facelift után. Hiszen a fejegység ugyanaz mint az előzőben, de különbség ég és föld. Ez most kb. pont úgy szól mint annó anyám Wartburgjában a Videoton kazettás magnó a hátsó kalaptartón lévő két Elta hangfallal.  vigyor3

Szerintetek létezhet, hogy valamit fordítva kötöttek be? Vagy amikor a kihangosítót szerelték be a márkakereskedőnél ők nem tolhattak el valami ami ezt okozza?

 
Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9517 Dátum: 2012.04.28 szombat, 20:33:57 »

A 6000-es fejegység az én 2007-es Mondeomban a gyári hangszórókkal gyönyörűen szól. Kicsit félve is rendeltem most egy DVD-s fejegységet, de hátha nem lesz sokkal rosszabb.

A hangszórók hangzását elég egyszerűen le lehet rontani, elég ha az egyik fordított polaritással kerül bekötésre.  Wink
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #9518 Dátum: 2012.04.28 szombat, 23:54:19 »

A 6000-es fejegység az én 2007-es Mondeomban a gyári hangszórókkal gyönyörűen szól. Kicsit félve is rendeltem most egy DVD-s fejegységet, de hátha nem lesz sokkal rosszabb.

A hangszórók hangzását elég egyszerűen le lehet rontani, elég ha az egyik fordított polaritással kerül bekötésre.  Wink

Köszi a választ. Erősen erre gyanakodom. Nem tudom elképzelni a Ford-ot, hogy ilyet kiadnának a kezükből.
Tudom, hogy fel kell venni a harcot a koreai versenytársakkal, szóval törekedni kell a gagyira, de ezt nem hiszem hogy kiadnák a kezükből. Legalábbis nagyot csalódnék, azért odafigyelnek a minőségre, még ha nem annyira reklámozzák is, mint más gyártók. De ez már egy másik téma.

Valószínűleg az lesz, hogy a kihangosító beszerelésekor kötöttek félre valamit.
Naplózva
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #9519 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:58:13 »

Most adtam le a 356.000 km-t futott 2007-es Mondeo-mat.
Csak azért írok, hogy valóban az állapot a mérvadó. Ennyi km mellett is tökéletesen megbízható volt az utolsó napig, a kopó-forgó alkatrészeken kívül a következőket kellett benne cserélni:

- vezetőoldali üléstámla 240.000 km-nél (eltört a deréktámasz)... (kb. 80.000 Ft.)
- kuplung szett & lendkerék 300.000 km-nél (kb. 300.000 Ft)
- klímahűtő 333.000 km-nél (kb. 160.000 Ft)
- üzemanyag szűrőház (fals levegőt kapott, így nem indult, költsége kb. 30.000 Ft + ugyanennyi a tréler).

Szóval ennyi futott km mellett ezek az összegek abszolút beleférnek szerintem a normális keretekbe.

Nálunk a cégnél van 5-6 Mondeo, futásuk évi 70-100 ezer km!!! Ez ugyan extrém sok, de nyugodtan számolj évi 50.000 km-t.
És ne legyenek illúzióid: Németországban is pörgetik a nepperek a km számlálót. Egy ADAC statisztika alapján a német használtautó piacon az autók kb. 40%-a berhelt. Ami meg nem, azt nem éri meg behozni, mert nem olcsóbb.
Szóval legyen szerencséd, de csak óvatosan!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.29 vasárnap, 13:02:11 írta szigiimi » Naplózva
szigiimi
Vendég
« Új hozzászólás #9520 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:02:42 »

Ugyanezt vallom én is. Nem a km számít hanem az állapot. Mindenki azzal jön, hogy költeni kell rá, meg ez  lesz a baj meg az lesz. Nekem van erre egy mondásom, akinek telik majomra annak teljen banánra is.
Mivel nem 400e ft-os suzuki-ról beszélünk ezért a szervizelése sem annyi. Százalékosan lehet, de ezt nem számolja senki. Ha a suzukira rá kell költeni 50-70 ft-ot azt nem sokalja senki, pedig nagyjából ugyanaz az arány!
Alap elvárás, hogy a legolcsóbb legyen a piacon, legjobban felszerelt, ne legyen rajta egy karc sem, persze km meg csak 50e. ÁLOMVILÁG!!!
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #9521 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:25:09 »

Ugyanezt vallom én is. Nem a km számít hanem az állapot. Mindenki azzal jön, hogy költeni kell rá, meg ez  lesz a baj meg az lesz. Nekem van erre egy mondásom, akinek telik majomra annak teljen banánra is.
Mivel nem 400e ft-os suzuki-ról beszélünk ezért a szervizelése sem annyi. Százalékosan lehet, de ezt nem számolja senki. Ha a suzukira rá kell költeni 50-70 ft-ot azt nem sokalja senki, pedig nagyjából ugyanaz az arány!
Alap elvárás, hogy a legolcsóbb legyen a piacon, legjobban felszerelt, ne legyen rajta egy karc sem, persze km meg csak 50e. ÁLOMVILÁG!!!


Én is egyetértek. És hozzáteszem azt is, hogy a 356.000 km-t futott kocsi után beleülve a 0 km-es új kocsiba nem tapasztaltam olyan mérvű változást, ami mondjuk indokolná azt, hogy - ha saját pénzből történt volna a vásárlás - kifizessem a két kocsi közötti kb. 4 milliós árkülönbséget.

Egy dolog számít, a rendszeres és gondos karbantartás. Inkább legyen benne több (de valós) km mint egy bizonytalan előéletű autót fogjon ki az ember.
Szerintem ezek a kocsik megfelelő karbantartás mellett simán elmennek 5-600 ezer km-t. Ha veszel egy 4-5 éves példányt 200-250 km-rel, akkor még mindig annyi hátravan neki, hogy privát használat esetén örök élet plusz 1 napig kibírják.

Ráadásul a Ford márkaszervizekben ahogy növekszik az autó életkora, egyre nagyobb kedvezményeket adnak. Egy időben próbálkoztam nem márkaszervizzel, még az MK3-as Mondeommal, és inkább drágábbra jött ki mint a márkaszerviz.

Szóval szerintem nyugodtan lehet venni többet futott, de ismert előéletű autót. Amire figyelni kell az állapot, illetve a korábbi karambolos sérülések.
Ezeket meg lehet vizsgáltatni egy szervizben, sőt egy igazolható életű autó esetében a tulajdonos felhatalmazhatja a szervizt, hogy kiadjon információt a korábbi szerviztörténetről. Alapvetően, ha az eladónak nincs mit takargatnia, ezzel nem lehet gond. Ha pedig takargat valamit, akkor gyanús... jobb elkerülni.

A Mondeokról általánosságban elmondhatók, hogy nagyon strapabíró autók, ezért a legjobb vételek közé tartoznak a használt autók között. Tényleg nehéz kifogni olyat, amivel nagy befürdés lehet, de azért nem lehetetlen.

Még egy pár dolog a szerviz könyvvel kapcsolatban:
Alaposan át kell tanulmányozni. Meg kell nézni, hogy a szervizkönyve bejegyzett első tulajdonos neve, címe egyezik-e forgalmiban szereplővel.
Ellenőrizni kell, hogy a szervizkönyvben lévő alvázszám egyezik-e a forgalmival.
Fontos, hogy a pecsétek ne legyenek teljesen azonosak, az én szervizkönyvemben pl. az öt év alatt hol kék, hol fekete a pecsét, hol erősebb a tinta, hol halványabb. Pedig ugyanabba a szervizbe járt a kocsi, de hát öt év alatt gondoljátok el, hányszor pecsételnek egy javítóműhelyben, cserélődnek a bélyegzők is, meg a tinta bennük.
A normális szervizekben a munkalap számát is feltüntetik a pecséteknél.
Mindezt azért írom, mert szervizkönyvet is szoktak "gyártani" a km óra állás mellé.

És még egy fontos tanács, mert tudom hogyan dolgoznak a nepperek.
Elmész, tetszik a kocsi. A legrosszabb, ha beleszeretsz, mert mondjuk pont az a felszereltség, szín, a kedvenc alufelnid van rajta... stb.
Szervizlátogatástól a nepper nem zárkózik el, csak hát éppen hétvége jön, meg most vár visszahívást egy másik vevőtől aki már vinné a kocsit... stb., szóval megpróbál nyomás alá helyezni, hogy minél hamarabb dönts a kocsi mellett. Ne hagyd magad, igenis végig kell menni a folyamaton. Ha a kereskedőnek nem tetszik, hát nem tetszik, adja el ha annyira akarja.
És sose hidd el a "megvan a téligumi garnitúra csak lent van vidéken majd odaadják a kocsihoz később", stb dumákat. Ami nincs ott, az nem is lesz.
Naplózva
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #9522 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 23:15:44 »


- A Titanium színes kijelzős műszerfalát be lehet-e tenni a Ghia-ba? (nem rég olvastam, hogy valaki megcsinálta, érdekelne, hogy sikerült-e)
  Ha igen akkor kb. mennyibe kerül?


Igen, lehet. Figyelni kell hogy van benzines meg dizeles. Kb 300-400 Euro egy hasznalt Convers+, uj kb 1000 euro. Ha csereled a muszerfalat a km allas is cserelodik mivel abban tarolja. Talan meg kulon programozni se kell.
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
gabor.s
Vendég
« Új hozzászólás #9523 Dátum: 2012.05.02 szerda, 14:21:00 »

Hy all! Nem tudja valaki esteleg, hogy lehet-e mar kapni mondeo IV navigaciojahoz uj dvd-t?
Bocs a zavarasert, en is mondeo IV-hez keresek friss navi dvd-t. Nekem van egy gyari ami 2007-es v. 2008-as, de szeretnek egy 2011-est, vagy nem tudom, lehet-e a meglevot frissiteni. Ha esetleg kaptal valami valaszt a kerdesedre, ird meg nekem legyszives. Koszi: Gabor
Naplózva
Radvany
Vendég
« Új hozzászólás #9524 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:45:15 »

Sziasztok!

Ki szeretném cserélni a Mondi Ghiámban a szőnyegeket. Tudnátok dobni néhány linket, hogy hol keresgéljek belső szőnyegeket? A tartozékkatalógusban "1000 féle-fajtát" felsorolnak (bézs, velúr, gumi... 3D design Wink, stb...), de amit a szem nemem lát, abból én nehezen tudok választani..... Esetleg tanácsok, hogy nektek - nálam régebbi mondisoknak - mi vált be (kinézet, strapabíróság, stb..).

Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9525 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:12:19 »

Sziasztok!

Ki szeretném cserélni a Mondi Ghiámban a szőnyegeket. Tudnátok dobni néhány linket, hogy hol keresgéljek belső szőnyegeket? A tartozékkatalógusban "1000 féle-fajtát" felsorolnak (bézs, velúr, gumi... 3D design Wink, stb...), de amit a szem nemem lát, abból én nehezen tudok választani..... Esetleg tanácsok, hogy nektek - nálam régebbi mondisoknak - mi vált be (kinézet, strapabíróság, stb..).

Előre is köszi a válaszokat.

Milyen színű a kárpit?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #9526 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:46:06 »

Sziasztok

Beléptem a klímahűtőt cseréltek táborába. 163e km-rel vettem a kocsit 3 évesen, már akkor sem volt benne gáz. Ez 1 éve volt. Fel lett töltve gázzal, szépen végig is vitte az lévet. Most 180e-nél újra töltés, 1 hetet bírt. Szervíz megmutatta, a klímahűtőnél eresztette a gázt, az UV trutyi ott világított rajta.. Nekem nem bírt ki 300e km-ert...
Angry

Más. Klíma tisztítás. Ugye büdös. Kapott Prevent spray-t. Büdös maradt. Kapott Loctite klíma tisztítót, büdös maradt. Mi következik? Hab? Vagy ezek az ózonos tisztító csodavalamik is jók? Van ezzel tapasztalat?

Köszi

Laci
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.02 szerda, 21:50:03 írta lejszlo » Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #9527 Dátum: 2012.05.02 szerda, 22:27:38 »

Sziasztok

Beléptem a klímahűtőt cseréltek táborába. 163e km-rel vettem a kocsit 3 évesen, már akkor sem volt benne gáz. Ez 1 éve volt. Fel lett töltve gázzal, szépen végig is vitte az lévet. Most 180e-nél újra töltés, 1 hetet bírt. Szervíz megmutatta, a klímahűtőnél eresztette a gázt, az UV trutyi ott világított rajta.. Nekem nem bírt ki 300e km-ert...
Angry

Más. Klíma tisztítás. Ugye büdös. Kapott Prevent spray-t. Büdös maradt. Kapott Loctite klíma tisztítót, büdös maradt. Mi következik? Hab? Vagy ezek az ózonos tisztító csodavalamik is jók? Van ezzel tapasztalat?

Köszi

Laci

Az előző MKIV-ben nekem is kellett cserélni klimahűtőt.  szomoru1
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Radvany
Vendég
« Új hozzászólás #9528 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 16:14:38 »

Milyen színű a kárpit?

Üdv Tomi!

Fekete bőr...... de a szőnyegek, amik jelenleg benne vannak (szintén fekete) enyhén szólva nem túl szépek és mintha méretarányosak sem lennének (az utasoldali biztosan nem a kocsiba való).
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9529 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 16:17:05 »

Üdv Tomi!

Fekete bőr...... de a szőnyegek, amik jelenleg benne vannak (szintén fekete) enyhén szólva nem túl szépek és mintha méretarányosak sem lennének (az utasoldali biztosan nem a kocsiba való).

Akkor a gyári velúr feketét javaslom. Én télen is azt használom, és bevált.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Radvany
Vendég
« Új hozzászólás #9530 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 16:31:32 »

Akkor a gyári velúr feketét javaslom. Én télen is azt használom, és bevált.

UFF, de gyors vagy. Köszi a választ. Megnézem, megveszem......

És megintcsak egy újabb kérdés (ez most jutott az eszembe, ahogy a jútubos Mondeo videók közt csemegézem. Nincs USB csatlakozóm. Mit lehet tudni annak esetleges utólagos beszereléséről? Csak egy megfelelő kábel a központi egységhez, annak kivezetése a kesztyűtartóba (ott oldalsó borítás csere?), majd egy kis SW a vezérléshez - én ebben a pillanatban így látom. Miben tévedek?
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #9531 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 17:13:47 »

Sziasztok

Lassan féktárcsát kellene cserélnem, és egy Roadhouse  tárcsára és LPR fékbetétre kaptam árajánlatot. Nekem ez a márka nem mond semmit. Esetleg tudtok róla valamit, hogy ki fia borja? Be merjem vállalni?

Köszi

Laci
Naplózva
Italy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #9532 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 17:58:02 »

Sziasztok!
Egy hete vettem a mondeómat és szeretnék rajta olajcserét és szűrőket cseréltetni.(2.0 benzin).Milyen olajat vegyek bele?
A szélvédőmosóba van olyan gyártmány amit nem szabad beletölteni( pl: megeszi a csöveket)? Van erre tapasztalat?
 wave
Naplózva

2.0 duratec Ghia Executive MK4 2008
Mk5 hybrid Vignale sedan 2018
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9533 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 18:22:42 »

Sziasztok!
Egy hete vettem a mondeómat és szeretnék rajta olajcserét és szűrőket cseréltetni.(2.0 benzin).Milyen olajat vegyek bele?
A szélvédőmosóba van olyan gyártmány amit nem szabad beletölteni( pl: megeszi a csöveket)? Van erre tapasztalat?
 wave

Ford 5w-30

Jó minőségű ablakmosó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #9534 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 19:58:54 »

Sziasztok

Lassan féktárcsát kellene cserélnem, és egy Roadhouse  tárcsára és LPR fékbetétre kaptam árajánlatot. Nekem ez a márka nem mond semmit. Esetleg tudtok róla valamit, hogy ki fia borja? Be merjem vállalni?

Köszi

Laci

lpr betétet egyszer használtam, de soha többé...
lehet csak én szívtam meg, de a fékhatás hullámzó volt és a pedálon is lehetett érezni morgás/rezgést városon kívül, már 80km/h feletti fékezésről
nem sokkal drágább a Ferodo
az SL is jó, de a DB jobb egy kicsit
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9535 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:08:32 »

UFF, de gyors vagy. Köszi a választ. Megnézem, megveszem......

És megintcsak egy újabb kérdés (ez most jutott az eszembe, ahogy a jútubos Mondeo videók közt csemegézem. Nincs USB csatlakozóm. Mit lehet tudni annak esetleges utólagos beszereléséről? Csak egy megfelelő kábel a központi egységhez, annak kivezetése a kesztyűtartóba (ott oldalsó borítás csere?), majd egy kis SW a vezérléshez - én ebben a pillanatban így látom. Miben tévedek?

Az USB-hez a BT-VC modul kell. (bluetooth-voice control).
Ehhez meg egy csomó más dolog: más indexkar, stb. Az autó konfig fájlának átírásáről,szükséges firmware cserékről már nem is teszek említést.
Ja, és ha Conserv+-od van, ekkor nyúlsz az eltűnő menük darázsfészkébe, ahonnan indulhat egy 300E-es fejegységcsere, vagy egy 500E-es műszercsoport csere is.
Ennyi pénznek a töredékéből vennék egy caska fejegységet inkább...  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9536 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:09:47 »

Akkor a gyári velúr feketét javaslom. Én télen is azt használom, és bevált.

A gyári szőnyegem kilyukadt a bal sarkamnál.
Nincs vmi tartósab designosabb?
link?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #9537 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:15:44 »


Más. Klíma tisztítás. Ugye büdös. Kapott Prevent spray-t. Büdös maradt. Kapott Loctite klíma tisztítót, büdös maradt. Mi következik? Hab? Vagy ezek az ózonos tisztító csodavalamik is jók? Van ezzel tapasztalat?

Köszi

Laci

Én is most tisztítottam, mert amikor bekapcsoltam, akkor dohos büdös levegőt fújt. Vettem a Tesco-ban 999 Ft-ért valami cuccot (sajna már kidobtam), amit úgy kellett használni, hogy járó motornál klíma be LOW-ra, venti MAX-ra, belsőkeringatést bekapcsolni, majd az első ülés mögé betenni a a cuccot, kibiztosítani, aztán elkezdte nyomatni kifelé magából a gázt vagy 5 percig, olyan volt, mint egy füstgránát. 15 percig így kellett hagynom, majd utána 20 perc szellőztetés. Most olyan illatos levegőt fúj, kíváncsi leszek meddig tart.

Más:
Azt hittem, hogy a digit klímához, a trend felszereltségben jár a hűtött kesztyűtartó, de nekem nem megy bele a hideg. Lehet azt valahol állítani? Van a kesztyűtartómban egy fura formájú hosszú "kampó", de még nem jöttem rá, hogy mire jó!
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #9538 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:24:57 »

A gyári szőnyegem kilyukadt a bal sarkamnál.
Nincs vmi tartósab designosabb?
link?


nem designosabb, de jó olcsó, méretpontos szőnyegek vannak, én ezeket szoktam használni
http://www.autoszonyeg.net
http://www.autoszonyeg.com/
http://www.csomagtertalca.com
http://rensi.hu/
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #9539 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:26:16 »

Én is most tisztítottam, mert amikor bekapcsoltam, akkor dohos büdös levegőt fújt. Vettem a Tesco-ban 999 Ft-ért valami cuccot (sajna már kidobtam), amit úgy kellett használni, hogy járó motornál klíma be LOW-ra, venti MAX-ra, belsőkeringatést bekapcsolni, majd az első ülés mögé betenni a a cuccot, kibiztosítani, aztán elkezdte nyomatni kifelé magából a gázt vagy 5 percig, olyan volt, mint egy füstgránát. 15 percig így kellett hagynom, majd utána 20 perc szellőztetés. Most olyan illatos levegőt fúj, kíváncsi leszek meddig tart.

Gondolom a Prevent lehetett, az van kb ilyen árban. Ezt már próbáltam, kb 2 napig tartott. Az ugyanilyen elven működő Loctite kb 2 hétig... Mondjuk nekem SMax van, nagyobb a beltere, lehet 2 flakont kellene betolni egyszerre... Smiley Amint kikapcsolom a klímát, és csak külső levegőt fúj, érzem a dohos szagot.  Olvasgattam ezeket az ózonos tisztítókat, csak tapasztalatot nem találok sehol, hogy ér-e bármit is..

Laci
Naplózva
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #9540 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:27:52 »

lpr betétet egyszer használtam, de soha többé...
lehet csak én szívtam meg, de a fékhatás hullámzó volt és a pedálon is lehetett érezni morgás/rezgést városon kívül, már 80km/h feletti fékezésről
nem sokkal drágább a Ferodo
az SL is jó, de a DB jobb egy kicsit

Ok megnézem ezeket is köszi. A tárcsáról esetleg vélemény?

Köszi

Laci
Naplózva
Italy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #9541 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:27:01 »

Ford 5w-30

Jó minőségű ablakmosó.
Naplózva

2.0 duratec Ghia Executive MK4 2008
Mk5 hybrid Vignale sedan 2018
Italy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #9542 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:30:47 »

Ford 5w-30

Jó minőségű ablakmosó.

Kösz a választ!
pl:prevent jónak minősül?
Naplózva

2.0 duratec Ghia Executive MK4 2008
Mk5 hybrid Vignale sedan 2018
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9543 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:39:48 »

Gondolom a Prevent lehetett, az van kb ilyen árban. Ezt már próbáltam, kb 2 napig tartott. Az ugyanilyen elven működő Loctite kb 2 hétig... Mondjuk nekem SMax van, nagyobb a beltere, lehet 2 flakont kellene betolni egyszerre... Smiley Amint kikapcsolom a klímát, és csak külső levegőt fúj, érzem a dohos szagot.  Olvasgattam ezeket az ózonos tisztítókat, csak tapasztalatot nem találok sehol, hogy ér-e bármit is..

Laci
Én is preventet használtam a párom autójánál. Tavaly és most is teljesen jó a rendszer. Teszteltem szerdán  hehe
Fontos sztm, hogy pollenszűrőt is cserélj és fújd be jól azt a részt is (gázpedálnál  falbav) meg azt a negyed órás belső levegős keringetést sem szabad kifelejteni! Fújd bele a teljes flakont! Jónak kell lennie  eljen Ózont felejtsd el. Egészségtelen is rádásul  gun
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #9544 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:59:58 »

Én is preventet használtam a párom autójánál. Tavaly és most is teljesen jó a rendszer. Teszteltem szerdán  hehe
Fontos sztm, hogy pollenszűrőt is cserélj és fújd be jól azt a részt is (gázpedálnál  falbav) meg azt a negyed órás belső levegős keringetést sem szabad kifelejteni! Fújd bele a teljes flakont! Jónak kell lennie  eljen Ózont felejtsd el. Egészségtelen is rádásul  gun

Váárjál. Smiley

Kiszedni a pollenszűrőt? Oda betolni a spray-t? Smiley Így csináltad? Logikus persze, hogy szűrő ne fogja meg a gázt, csak ezt nem írták le rajta, én cseréltettem pollen szűrőt, és ezután csináltam meg a Preventet is meg a Loctite-ot is (szűrőt nem szedtem már ki külön ekkor), de csak érződik a szag kikapcsolt légkondi mellett (amikor kólső levegőt fúj csak be).

Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9545 Dátum: 2012.05.04 péntek, 12:00:59 »

Váárjál. Smiley

Kiszedni a pollenszűrőt? Oda betolni a spray-t? Smiley Így csináltad? Logikus persze, hogy szűrő ne fogja meg a gázt, csak ezt nem írták le rajta, én cseréltettem pollen szűrőt, és ezután csináltam meg a Preventet is meg a Loctite-ot is (szűrőt nem szedtem már ki külön ekkor), de csak érződik a szag kikapcsolt légkondi mellett (amikor kólső levegőt fúj csak be).

Laci
Bizony, régi pollen ki, hab be a helyére meg a befúvókhoz is, járatni negyed órát, ha eltűnt a hab, kiszáradt a rendszer akkor új pollen be és jóság van  worship Nem szabad érződnie külső levegőnél sem. Mi általában csak úgy használjuk az autóinkat  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.04 péntek, 12:03:19 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lejszlo
Vendég
« Új hozzászólás #9546 Dátum: 2012.05.04 péntek, 12:10:32 »

Bizony, régi pollen ki, hab be a helyére meg a befúvókhoz is, járatni negyed órát, ha eltűnt a hab, kiszáradt a rendszer akkor új pollen be és jóság van  worship Nem szabad érződnie külső levegőnél sem. Mi általában csak úgy használjuk az autóinkat  eljen

Ja de akkor Te habozol. Én azt a füstbomba jellegű sprayt próbáltam..

Preventből is van akkor habos?

Laci
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9547 Dátum: 2012.05.04 péntek, 12:18:14 »

Ja de akkor Te habozol. Én azt a füstbomba jellegű sprayt próbáltam..

Preventből is van akkor habos?

Laci
Igen nekem olyan volt  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9548 Dátum: 2012.05.04 péntek, 12:20:59 »

Igen nekem olyan volt  eljen

http://auto-motor.vatera.hu/auto_motor_apolas_vegyi_termek/egyeb/klimatisztito_spray_hab_prevent_400ml_1580519354.html

Hirtelen itt találtam csak csővel együtt. Megvan még a fele azt hiszem otthon, mert csak a fél flakont nyomtam ki. Az is elég volt.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9549 Dátum: 2012.05.04 péntek, 12:37:41 »

Ózont felejtsd el. Egészségtelen is rádásul  gun

Próbáltad?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 [191] 192 193 194 195 196 197 198 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.