Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.01 szombat, 09:36:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11040096 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9800 Dátum: 2012.06.19 kedd, 09:21:03 »

Nekem euroV és semmi korom sincs egyik kipufogóban sem.
Örülj neki. Igaz nálunk nincs 2,2-es csak sima 2,0-ás, de kormosak kívülről is. Mi lehet belül  szomoru1
A 120 ezret futott céges 6 hengeres propelleresnek meg olyan a kipufogója mintha új lenne  wow1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9801 Dátum: 2012.06.19 kedd, 09:28:16 »

Szia!

Nekem az elsődleges problémám a részecskeszűrő dugulása miatti regenerálás, mely városi forgalom miatt nem megy végig és hígul a motorolajam!
Azt mondod, hogy az EGR szelep kiiktatásával -> tisztábban jár a motor, -> nem dugul a részecskeszűrő, -> kevesebbszer indul a regenerálás, -> nem jelzi, hogy service oil?

Üdv.

Igen dugóztasd le teljesen. Sztm sokat segít a dolgon!
Nekem nincs benne dpf és láttam mit művel az egr, ha nyit. Pamacsolt rendesen a gépem. Azóta semmi füst.
Én még spurizok is és prémium go-t kap csak a gép és fogyasztásban verem az össze galaxy-t majdnem 1 literrel ami biztosan jelent valamit  eljen.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/150-Galaxy.html?fueltype=1&constyear_s=2006&power_s=130&powerunit=2

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #9802 Dátum: 2012.06.19 kedd, 22:53:07 »

Mennyibe kerülhet első féktárcsa+betétek cseréje? Mondjuk legyen Ferodo betét, és gyári tárcsa.
Hátul újak vannak, de az elsők lassan cserére szorulnak.
Mekkkora vállnál kell már cserélni? Vagy kérdezhetem úgyis, hogy hány mm vastagságig kophat a tárcsa elől?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9803 Dátum: 2012.06.20 szerda, 12:20:11 »

Örülj neki. Igaz nálunk nincs 2,2-es csak sima 2,0-ás, de kormosak kívülről is. Mi lehet belül  szomoru1
A 120 ezret futott céges 6 hengeres propelleresnek meg olyan a kipufogója mintha új lenne  wow1

Nem kellene általánosítani mert az én kipufogóim is teljesen olyanok mintha újak lennének semmi korom semmi mocsok. Teljesen tiszták mindig. Ez akkor ez cáfolja a korábbi beírásodat, hogy "A céges dpf-es autók kipufogói még az euro5-ös autóink is, hát mit is mondjak: feketék, kormosak sajna. A ford ezt a dpf-es dolgot még tanulja szvsz  " 
Tudják Ők is csak nem mindeggyiknél látszik. (Egyébként már az euroIV-es  III-asnál is tiszta mindig.) Egy viszont tény, én elsősorban autópályán tolom neki és ez lehet inkább a fő ok, hogy miért tiszta vagy retkes egy euro V-ös kipufogó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9804 Dátum: 2012.06.20 szerda, 21:13:28 »


nem jártál 15-én pesten?? láttam egy olyan színű mondeo-t, mint a tied, és olyan rendszámtáblatartója volt, mint neked vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9805 Dátum: 2012.06.20 szerda, 21:37:01 »

nem jártál 15-én pesten?? láttam egy olyan színű mondeo-t, mint a tied, és olyan rendszámtáblatartója volt, mint neked vigyor3
15.-én pont nem de 11, 13, 14,-én és 19.én sok fele kóboroltam pesten meg budán is. wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9806 Dátum: 2012.06.20 szerda, 21:42:28 »

15.-én pont nem de 11, 13, 14,-én és 19.én sok fele kóboroltam pesten meg budán is. wave
akkor nem te voltál vigyor3 wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
reklamshow
Vendég
« Új hozzászólás #9807 Dátum: 2012.06.20 szerda, 22:56:26 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. MK4 1,8 TDCI-m van.

1-esben és hátramenetben elindulásnál (amikor a tonnákat megmozdítja) egy fémes nyikorgó hang szól néhány másodpercig. Ez a jelenség akkor jelenik meg, amikor a kuplungot elkezdem kiengedni. A kuplung nagyobb fokozatban nem csúszik.
Mi lehet a baj? Kuplung kopás, vagy kettős tömegű lendkerék, vagy valami teljesen más?
Lécccci segítsetek!

Köszönettel:

Gergő
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9808 Dátum: 2012.06.20 szerda, 22:59:28 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene. MK4 1,8 TDCI-m van.

1-esben és hátramenetben elindulásnál (amikor a tonnákat megmozdítja) egy fémes nyikorgó hang szól néhány másodpercig. Ez a jelenség akkor jelenik meg, amikor a kuplungot elkezdem kiengedni. A kuplung nagyobb fokozatban nem csúszik.
Mi lehet a baj? Kuplung kopás, vagy kettős tömegű lendkerék, vagy valami teljesen más?
Lécccci segítsetek!

Köszönettel:

Gergő
szerintem kinyomócsapágy... de annak nem csak ezeknél a sebességeknél kéne hangjának lenni, hanem mindig, pl üresben is, álló helyben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
reklamshow
Vendég
« Új hozzászólás #9809 Dátum: 2012.06.20 szerda, 23:04:21 »

szerintem kinyomócsapágy... de annak nem csak ezeknél a sebességeknél kéne hangjának lenni, hanem mindig, pl üresben is, álló helyben

Üresben nincs semmi hangja. Csak elindulásnál. Semmi csörgés, semmi zörgés, csak egy pár másodperces nyöszörgés, fémes hang.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9810 Dátum: 2012.06.20 szerda, 23:15:33 »

Kiufogo témáról már leszállok de rakok fel egy mai bal és jobb oldali kipufogo belsőről képet. Lehet, hogy mégis értenek fordék a dpf-hez?


Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9811 Dátum: 2012.06.20 szerda, 23:17:21 »

Kiufogo témáról már leszállok de rakok fel egy mai bal és jobb oldali kipufogo belsőről képet. Lehet, hogy mégis értenek fordék a dpf-hez?

vagy lehet, hogy alvajáró vagy és olyankor ezt szoktad takarítani eplus2

nekem az eu3-nál belül végig kb 1mm korom van vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9812 Dátum: 2012.06.20 szerda, 23:28:50 »

vagy lehet, hogy alvajáró vagy és olyankor ezt szoktad takarítani eplus2
Hát ennek mind a priori és az apriori valószínűsége is erősen közelít a nullához  eplus2
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #9813 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 09:00:45 »

Létezik az, hogy vészfékezéskor az MKIV bekapcsolja a vészvillogót!?
Esetleg a magyar nyelvű leírásban benne van? /nekem sajna nincs gépkönyvem/
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9814 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 09:03:55 »

Létezik az, hogy vészfékezéskor az MKIV bekapcsolja a vészvillogót!?
Esetleg a magyar nyelvű leírásban benne van? /nekem sajna nincs gépkönyvem/

Igen! Mikor az első majálison teszteltük az első MK4-et, az is villogtatta vészfékezéskor!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9815 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 09:06:22 »

Létezik az, hogy vészfékezéskor az MKIV bekapcsolja a vészvillogót!?
Esetleg a magyar nyelvű leírásban benne van? /nekem sajna nincs gépkönyvem/

Ezt úgy hívják, hogy vészfékasszisztens. Egyrészt nézi, hogy milyen gyorsan nyomod le a pedált. Ha nagyon gyorsan, akkor elvileg már rövidebb fékpedál-úton nagyob fékerőt fejt ki. Ezzel párhuzamosan bekapcsolja a vészvillogókat.

Egyébként 2002-es Ford Fiestám is tudta ezt. Szóval ez akár mk3-ban is lehet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9816 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 09:18:39 »

Ezt úgy hívják, hogy vészfékasszisztens. Egyrészt nézi, hogy milyen gyorsan nyomod le a pedált. Ha nagyon gyorsan, akkor elvileg már rövidebb fékpedál-úton nagyob fékerőt fejt ki. Ezzel párhuzamosan bekapcsolja a vészvillogókat.

Egyébként 2002-es Ford Fiestám is tudta ezt. Szóval ez akár mk3-ban is lehet...

Úgy műxik, hogy ha hirtelen veszed le a lábad a gázról, és rögtön fékezel, akkor indul be a vészfékasszisztens.
Megnöveli a fékhatást, de ha elengeded, nem fékez tovább. MK3-nál is így van, meg tudom csinálni. De indexet nem villogtat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9817 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 09:34:26 »

Megnöveli a fékhatást, de ha elengeded, nem fékez tovább.

Kedves Angel! Mondja meg, melyik fék fékez tovább, ha leveszem a lábam a pedálról? Vagy arra gondolt, hogy a megnövelt fékhatást nem fejti ki tovább?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9818 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 10:01:00 »

Ezt úgy hívják, hogy vészfékasszisztens. Egyrészt nézi, hogy milyen gyorsan nyomod le a pedált. Ha nagyon gyorsan, akkor elvileg már rövidebb fékpedál-úton nagyob fékerőt fejt ki. Ezzel párhuzamosan bekapcsolja a vészvillogókat.

Egyébként 2002-es Ford Fiestám is tudta ezt. Szóval ez akár mk3-ban is lehet...

MK3-ba nincs. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9819 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 10:44:37 »

Kiufogo témáról már leszállok de rakok fel egy mai bal és jobb oldali kipufogo belsőről képet. Lehet, hogy mégis értenek fordék a dpf-hez?



Ez valóban tiszta  eljen Örülj neki rendben van a géped. worship
Majd megnézek több mondit is, de én eddig amit néztem mindegyik kormos volt a parkolónkban (fekete koromgyűrű van a kipufogó végén).
Pont ma reggel láttam egyet előttem regenerált vagy mi de olyan kormot nyomott (led lámpás MA rendszámos) egy mondi (valszeg euro5), hogy ki kell mosnom a bringásruhám este. Sztm azért ez nem a legtökéletesebb.....
Úgyhogy szvsz van még mit tanulni fordéknak pláne, hogy a propelleres alig megy pályán....
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9820 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 12:04:35 »

Ez valóban tiszta  eljen Örülj neki rendben van a géped. worship
Majd megnézek több mondit is, de én eddig amit néztem mindegyik kormos volt a parkolónkban (fekete koromgyűrű van a kipufogó végén).
Pont ma reggel láttam egyet előttem regenerált vagy mi de olyan kormot nyomott (led lámpás MA rendszámos) egy mondi (valszeg euro5), hogy ki kell mosnom a bringásruhám este. Sztm azért ez nem a legtökéletesebb.....
Úgyhogy szvsz van még mit tanulni fordéknak pláne, hogy a propelleres alig megy pályán....

A regenerálás során egy telitalpas gázadás az tényleg nagy füstöt csinál. Én is láttam már ilyet eddig háromszor magam mögött de az nem fekete hanem kék füst. Ezen is dühöngtem én is hogy miért nem jelzik vissza valahogy  a majom vezetőnek a műszerfalon hogy vigyázz ökör most ne légy barom most regenerálok most fogd vissza magad..... Ettől függetlenül  33ekm után ez egy igen tiszta kipufogó. Azért nagyon is láthatólag van jól  működő dpf a fordnak is.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9821 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 13:39:28 »

Legtöbb 2.0 Tdci-nek (103kw), ha megnézitek elég kormos a kipufogója. Sőt ~0,5-1 cm-t vissza is van égve kívülről is, ha nincs takarítva.

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9822 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 13:42:21 »

Legtöbb 2.0 Tdci-nek (103kw), ha megnézitek elég kormos a kipufogója. Sőt ~0,5-1 cm-t vissza is van égve kívülről is, ha nincs takarítva.



~150-250+ ezer km-t futott példányokra gondolok.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9823 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 14:53:27 »

~150-250+ ezer km-t futott példányokra gondolok.

A Sztílté eur5-ös.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9824 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 15:04:04 »

A Sztílté eur5-ös.

Jah, igen... EURO5-ös kategóriában már elvárt a korommentes kipufogó Smiley


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9825 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 15:05:49 »

Jah, igen... EURO5-ös kategóriában már elvárt a korommentes kipufogó Smiley

Szerintem... ha kiszeded az egr-t, a tiéd is hasonló lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9826 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 15:08:43 »

Szerintem... ha kiszeded az egr-t, a tiéd is hasonló lesz.

Jelenleg egy lemez van bent, 6-os furattal a közepén Smiley (ez egy próbálkozás volt a rángatásra, viszont azóta nem készítettem még másik lemezt, de viszont mihamarabb megfogom)

Nálatok hogy viselkedik az autó ~35-37 fokban?! Nálam alapjáraton is érezni, hogy idegesebben jár...van egyfajta lüktetése... Reggel még hűvösben egyenletes.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9827 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 15:14:04 »

Jelenleg egy lemez van bent, 6-os furattal a közepén Smiley (ez egy próbálkozás volt a rángatásra, viszont azóta nem készítettem még másik lemezt, de viszont mihamarabb megfogom)

Nálatok hogy viselkedik az autó ~35-37 fokban?! Nálam alapjáraton is érezni, hogy idegesebben jár...van egyfajta lüktetése... Reggel még hűvösben egyenletes.

Üdv.: Peti

Nem a légkonditól van? Mert amikor kijövök a mélygarázsból és hűvös az autó, akkor megy a klíma, de nem érezni az autón, de ha már araszolok a dugóban és tűzi a nap, akkor a klíma szerintem annyira beterheli, hogy az alapjárat is megváltozik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9828 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 15:31:07 »

Nem a légkonditól van? Mert amikor kijövök a mélygarázsból és hűvös az autó, akkor megy a klíma, de nem érezni az autón, de ha már araszolok a dugóban és tűzi a nap, akkor a klíma szerintem annyira beterheli, hogy az alapjárat is megváltozik...

Szerintem, de.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9829 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 15:59:06 »

Szerintem, de.

Nálam nem attól van.
Ha megy a ventillátor max fordulaton (kondenzátor ventillátor), valóban megváltozik picit az alapjárat "járása", azonban kikapcsolt klimánál is remegősebben viselkedik...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zlatan
Vendég
« Új hozzászólás #9830 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 16:29:04 »

sziasztok!
segítség!
mondeo IV 2.0 tdci kombi autóm van és ha felmelegszik a motor(fél óra ebben a nagy hőségben a városban), akkor nem indul az istennek sem!
forgatja kitartóan az önindító, de semmi!
majd várok vele egy órát, és újra indul, mintha misem történt volna!
egyébként menet közben semmi baja, nem is áll le csak nem indul melegen!
kicserélték a gázolajszűrőt és a gázolajszivattyút is, de nem segített!
van valakinek valami ötlete?
köszönöm
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9831 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 17:41:52 »

sziasztok!
segítség!
mondeo IV 2.0 tdci kombi autóm van és ha felmelegszik a motor(fél óra ebben a nagy hőségben a városban), akkor nem indul az istennek sem!
forgatja kitartóan az önindító, de semmi!
majd várok vele egy órát, és újra indul, mintha misem történt volna!
egyébként menet közben semmi baja, nem is áll le csak nem indul melegen!
kicserélték a gázolajszűrőt és a gázolajszivattyút is, de nem segített!
van valakinek valami ötlete?
köszönöm


Valami hibakódot bizonyára betárol magának. Néztétek?!

(szerintem főtengely, vagy vezérműtengely jeladó..., vagy a common rail nyomás nem épül fel az indítási minimálhoz, ezért nem indul el.)

Mind3 tárol magának hibakódot! Szerintem ezzel kezdjétek.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
zlatan
Vendég
« Új hozzászólás #9832 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 18:40:48 »

Valami hibakódot bizonyára betárol magának. Néztétek?!

(szerintem főtengely, vagy vezérműtengely jeladó..., vagy a common rail nyomás nem épül fel az indítási minimálhoz, ezért nem indul el.)

Mind3 tárol magának hibakódot! Szerintem ezzel kezdjétek.

szia!
köszi a hozzászólást!
hibaüzenet mindössze annyi volt, hogy kevés a nyomás a gázolajvezetékben vagy valami ilyesmi.
ezt a common rail-t más is mondta,bár nekem fogalmam sincs mi az:)
most a szerelő a porlasztócsúcsokat akarja megnézetni,mert azt mondja lehet hogy valamelyik rossz.
ez lehet?
bár talán azt kiírná hibaüzenetben!

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9833 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 18:52:38 »

szia!
köszi a hozzászólást!
hibaüzenet mindössze annyi volt, hogy kevés a nyomás a gázolajvezetékben vagy valami ilyesmi.
ezt a common rail-t más is mondta,bár nekem fogalmam sincs mi az:)
most a szerelő a porlasztócsúcsokat akarja megnézetni,mert azt mondja lehet hogy valamelyik rossz.
ez lehet?
bár talán azt kiírná hibaüzenetben!

Hát... ha kevés a nyomás, az nem jó. A common rail a közös nyomócső, a tdci c bötűje.
Ebben képződne a rettentő nyomás, amivel sprickoljuk a gázolajat.
Ha nincs nyomás, az baj... és mostantól észnél kell lenni, mert röpködhetnek a százezrek.
Ha levegős a rendszer, vagy nem kap elég gázolajat, akkor is lehet ilyen, vagy rossz a nyomásszabályzó.
És sajna a pcsúcs is lehet, de nekem fura, hogy így ukmukfukk tönkrement...
nem így szokott tönkremenni. Merre vagy? Van egy feketeöves szerelőnk az egyik márkaszervízben, én megnézetnem vele is...
Hacsak nem garanciális, mert akkor mind.
Írd már be az aláírásodba, hogy milyen az autód, valamint év hónap.
Zlatan? Déli név? Hová valósi vagy?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zlatan
Vendég
« Új hozzászólás #9834 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 19:21:17 »

Hát... ha kevés a nyomás, az nem jó. A common rail a közös nyomócső, a tdci c bötűje.
Ebben képződne a rettentő nyomás, amivel sprickoljuk a gázolajat.
Ha nincs nyomás, az baj... és mostantól észnél kell lenni, mert röpködhetnek a százezrek.
Ha levegős a rendszer, vagy nem kap elég gázolajat, akkor is lehet ilyen, vagy rossz a nyomásszabályzó.
És sajna a pcsúcs is lehet, de nekem fura, hogy így ukmukfukk tönkrement...
nem így szokott tönkremenni. Merre vagy? Van egy feketeöves szerelőnk az egyik márkaszervízben, én megnézetnem vele is...
Hacsak nem garanciális, mert akkor mind.
Írd már be az aláírásodba, hogy milyen az autód, valamint év hónap.
Zlatan? Déli név? Hová valósi vagy?

szia!
a "zlatan" csak nickname!
2007.09. mondeo IV. 2.0 tdci kombi az autó
pesten vagyok és érdekelne a "feketeöves" szerelő!
hogy érted hogy "Van egy feketeöves szerelőnk az egyik márkaszervízben"?
szervized van, vagy csak az ismerősöd ott dolgozik?
tudsz számot adni?
köszönöm a segítséget!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #9835 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 19:57:43 »

szia!
a "zlatan" csak nickname!
2007.09. mondeo IV. 2.0 tdci kombi az autó
pesten vagyok és érdekelne a "feketeöves" szerelő!
hogy érted hogy "Van egy feketeöves szerelőnk az egyik márkaszervízben"?
szervized van, vagy csak az ismerősöd ott dolgozik?
tudsz számot adni?
köszönöm a segítséget!

a többszörös év szerelője díj nyertes Vik-re gondolt Angel
a Auto-Fort márkaszervízben találod, a K.Kálmán körúton, a Lurdy-val szemben.
Németh Viktor, feketeöves szerelő  Wink


szerk. B.Tomi kijavított, én meg javítottam
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.22 péntek, 13:17:36 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9836 Dátum: 2012.06.22 péntek, 10:32:37 »

a többszörös év szerelője díj nyertes Vik-re gondolt Angel
a For-Top márkaszervízben találod, a K.Kálmán körúton, a Lurdy-val szemben.
Németh Viktor, feketeöves szerelő  Wink

Auto-fort.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #9837 Dátum: 2012.06.23 szombat, 14:53:20 »

Bőr belsővel van tapasztalatotok? Mennyire kényes, mennyire igaz, hogy belerohad az ember? Amit most nézegetek  az bézs,  van benne hűtés, de szerintem csak elöl.
Ma olyat is hallottam, hogy az ember egyszer beül vizes gatyában és kinyúlik a huzat.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9838 Dátum: 2012.06.23 szombat, 17:53:44 »

Bőr belsővel van tapasztalatotok? Mennyire kényes, mennyire igaz, hogy belerohad az ember? Amit most nézegetek  az bézs,  van benne hűtés, de szerintem csak elöl.
Ma olyat is hallottam, hogy az ember egyszer beül vizes gatyában és kinyúlik a huzat.

A Gabónak van bőrszerkója, hűtéssel, ha nem ismered, összehozlak vele. (MK3)
A hűtés csak elöl van, hátul max fűtés lehet.
A melegtől nem izgulnék, mert az üléshűtés hamar lehűti. Igazából az szellőzésnek kell felfogni, mert az ülés alatti levegőt szívja be,
bár a hide levegő pont oda megy... mind1, a lényeg, hogy jól ellátja a szerepét, és ha öltönyben megy az ember, bazi melegben, akkor sincs gond.
A bőrrel szerintem hidegben van nagyobb gond, addig az 1-2 percig, amíg át nem melegítette a fűtés, hát az nem túl kellemes (mások tapasztalata).
(az enyém textiles+hűtés-fűtés)
Persze aztán ki mennyire fázós... ha engem kérdezel, a bőr a legjobb választás, csak persze vigyázni kell rá, és ápolni is.
Akkor nem fog kirepedezni. Amúgy sok helyen javítják a bőrt. Simán megveheted a bőröst, sőt, ez egy jó választás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #9839 Dátum: 2012.06.23 szombat, 19:03:09 »

Köszi Angel a választ, de ha van tapasztalat bőrrel, írjátok nyugodtan.

Újabb kérdés. Nlzegetem az MK4-es képeket és azt látom, hogy kb. azonos korú és felszereltségű autóknál a hátramenet másutt van. Van amelyiknél balra fent, mint az MK3-nál, de olyat is láttam, hogy jobbra lent  wow1 Különböző váltókkal szerelték ezeket? Van egyéb különbség?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9840 Dátum: 2012.06.23 szombat, 19:07:39 »

Köszi Angel a választ, de ha van tapasztalat bőrrel, írjátok nyugodtan.

Újabb kérdés. Nlzegetem az MK4-es képeket és azt látom, hogy kb. azonos korú és felszereltségű autóknál a hátramenet másutt van. Van amelyiknél balra fent, mint az MK3-nál, de olyat is láttam, hogy jobbra lent  wow1 Különböző váltókkal szerelték ezeket? Van egyéb különbség?

MK3-nál, kábé f2-től a rüki felhúzós lett (egy gyűrűt kell felhúzni).
MK4: mindegyik 6-os váltó?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #9841 Dátum: 2012.06.23 szombat, 19:27:01 »

MK3-nál, kábé f2-től a rüki felhúzós lett (egy gyűrűt kell felhúzni).
MK4: mindegyik 6-os váltó?

Na jó, ez mondjuk 2.2-es.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9842 Dátum: 2012.06.23 szombat, 19:31:06 »

Na jó, ez mondjuk 2.2-es.

 Huh? nem tudom...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9843 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 22:18:29 »

Újabb kérdés. Nlzegetem az MK4-es képeket és azt látom, hogy kb. azonos korú és felszereltségű autóknál a hátramenet másutt van. Van amelyiknél balra fent, mint az MK3-nál, de olyat is láttam, hogy jobbra lent  wow1 Különböző váltókkal szerelték ezeket? Van egyéb különbség?

A jobbra lent az a 2.2-be van. 1.8-2.0 balra fent.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Feri73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #9844 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 08:24:12 »

Sziasztok!

Új Mondeós vagyok!
Egy hete vásároltam egy benzines 1,6-os 125LE-s szekeret Ghia felszereltséggel!
Négy éves a kicsike 2008-ban lett forgalomba helyezve idehaza. Szépen megy, de az eddig megtett kb 500Km alatt azt vettem észre, hogy a tempomat nem mindig működik. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata???
Segítségeteket előre is köszönöm!  szomoru1
Naplózva

Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9845 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 08:34:47 »

Sziasztok!

Új Mondeós vagyok!
Egy hete vásároltam egy benzines 1,6-os 125LE-s szekeret Ghia felszereltséggel!
Négy éves a kicsike 2008-ban lett forgalomba helyezve idehaza. Szépen megy, de az eddig megtett kb 500Km alatt azt vettem észre, hogy a tempomat nem mindig működik. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata???
Segítségeteket előre is köszönöm!  szomoru1

Mi pontosan a jelenség?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #9846 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 08:35:40 »

Sziasztok!

Bal és jobb oldali B oszlop felől néha cicergő hangot hallok... Szétszedtem már a műanyag borítást, de nem láttam semmi gyanúsat... (talán az övmagasság állító rugója lehet?)

Volt már valakinél ilyen?!

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9847 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 08:38:18 »

A jobbra lent az a 2.2-be van. 1.8-2.0 balra fent.

meg a 2.5T-ben is jobbra lent van.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Feri73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #9848 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 09:16:30 »

Mi pontosan a jelenség?

A tempomat készenléti gombját megnyomva nem minden esetben kapcsol be!
Teljesen véletlenszerűen üzemel! Ha sikerül aktíválni a rendszert, akkor tökéletesen működik, de van hogy kikapcsolás után nem lehet újra készenléti üzembe helyezni.
Még viszonylag keveset mentem vele, ezért nem tudom semmilyen eseményhez kötni a dolgot. Hol jó, hol meg nem!?! rinya
Naplózva

Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9849 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 09:40:41 »

A tempomat készenléti gombját megnyomva nem minden esetben kapcsol be!
Teljesen véletlenszerűen üzemel! Ha sikerül aktíválni a rendszert, akkor tökéletesen működik, de van hogy kikapcsolás után nem lehet újra készenléti üzembe helyezni.
Még viszonylag keveset mentem vele, ezért nem tudom semmilyen eseményhez kötni a dolgot. Hol jó, hol meg nem!?! rinya

Lehet, hogy valamelyik kapcsoló (fék, kuplung) kontakthibás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.