Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:26:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11971168 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9200 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:56:51 »

Ez egy 3 hengeres Opel Calibra Smiley
majdnem eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9201 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:00:26 »

...
A feltöréses témához: Ford Hoványos srácoktól tudom, hogy igen sokat megpróbálnak feltörni, hála igen kevés sikerrel.........
Példa: ajtó kárpit le, a kilincs zárszerkezetét és a ajtó rögzítő szerkezet közötti girbe-gurba közlőrudat kikap, így záron erőszakolt erőszakos bejutás bizton kizárva. Igaz kulccsal Tesem, de erre is van megoldás: egy csak Te általad ismert záró kontaktus (nyitás parancs centrál) elrejtése, vész esetére (lemerült elem a távcsocsóban) ne keljen ablakot beverni.

Üdv.: Papi

a Te általad ismert zárókontaktushoz,
ezt a 2 madzagot mondjuk be lehet dugni az egyik rendszámtábla világítás lyukjába.
Ezzel ekkor még az a baj, hogy ha vki megtalálja, akkor ő is ki tudja nyitni ->
megoldás: sorba kell kötni egy reed relét az egyik madzaggal, amit fel kell ragasztani belülről a hátsó ajtó műanyag részén egy adott helyre. A relé állapotát egy mágnesnek a kb 5mpig történő odatartásával lehet váltani. A relét kikapcsolva kell tartani, ha geb@sz van át kell billenteni, s a kocsi nyitható.
A relé helyét csak a gazdi tudja!

Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9202 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:01:20 »

...
Természetesen, Te is tudod minél extrásabb a géped annál nagyobb örömödet leled benne!

Üdv.

részben cáfolom...  vigyor3gun  duhos2 ) Grin
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9203 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:12:05 »

a Te általad ismert zárókontaktushoz,
ezt a 2 madzagot mondjuk be lehet dugni az egyik rendszámtábla világítás lyukjába.
Ezzel ekkor még az a baj, hogy ha vki megtalálja, akkor ő is ki tudja nyitni ->
megoldás: sorba kell kötni egy reed relét az egyik madzaggal, amit fel kell ragasztani belülről a hátsó ajtó műanyag részén egy adott helyre. A relé állapotát egy mágnesnek a kb 5mpig történő odatartásával lehet váltani. A relét kikapcsolva kell tartani, ha geb@sz van át kell billenteni, s a kocsi nyitható.
A relé helyét csak a gazdi tudja!

Wink


Szia!

Természetesen Én is a reed relés megoldás híve vagyok igaz duplázva!

Üdv.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9204 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:12:20 »

Egy jó chippel egy ilyen már biztos nem fog gondot okozni.  Ha nálam elég a 200ló hozzá akkor nálad is elég lesz   wave

Döntöttem.
Ha 3 hónap múlva is még én ülök Mondiban, akkor faragok majd ezen a témán.
(
- csipp,
- egr delete,
- pcv delete,
- dpf delete,
- sportlégszűrő?,
)

A sorrend kb ez lenne, az összetételen még agyalok.
Az 1. pont tuti 1. lesz.  Wink

Optikán-akusztikán nem sokat faragnék:
- ledes index,
- ledes fék,
- gyári króm kipuffvégek helyett sima fényezetlen, krómozatlan d=8-10cm-es egyenesbe vágott csövek,
- (hátsó sportdob?),
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9205 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:12:49 »

Wink

Te, az a PÜ Neki is ment? Wink
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9206 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:17:40 »

Döntöttem.
Ha 3 hónap múlva is még én ülök Mondiban, akkor faragok majd ezen a témán.
(
- csipp,
- egr delete,
- pcv delete,
- dpf delete,
- sportlégszűrő?,
)

A sorrend kb ez lenne, az összetételen még agyalok.
Az 1. pont tuti 1. lesz.  Wink

Optikán-akusztikán nem sokat faragnék:
- ledes index,
- ledes fék,
- gyári króm kipuffvégek helyett sima fényezetlen, krómozatlan d=8-10cm-es egyenesbe vágott csövek,
- (hátsó sportdob?),
Ez jól hangzik, de ha egy ilyen faragást megcsinálsz, akkor még 10 év múlva is ebbe az autóba ülsz, hacsak nem adod gombokért...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9207 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:18:07 »

Te, az a PÜ Neki is ment? Wink
ja
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papione
Vendég
« Új hozzászólás #9208 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:19:17 »

Döntöttem.
Ha 3 hónap múlva is még én ülök Mondiban, akkor faragok majd ezen a témán.
(
- csipp,
- egr delete,
- pcv delete,
- dpf delete,
- sportlégszűrő?,
)

A sorrend kb ez lenne, az összetételen még agyalok.
Az 1. pont tuti 1. lesz.  Wink

Optikán-akusztikán nem sokat faragnék:
- ledes index,
- ledes fék,
- gyári króm kipuffvégek helyett sima fényezetlen, krómozatlan d=8-10cm-es egyenesbe vágott csövek,
- (hátsó sportdob?),

A ledes index és fék csak izzó helyére led és mükszik? Nem kavar be?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9209 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:20:43 »

Döntöttem.
Ha 3 hónap múlva is még én ülök Mondiban, akkor faragok majd ezen a témán.
(
- csipp,
- egr delete,
- pcv delete,
- dpf delete,
- sportlégszűrő?,
)

A sorrend kb ez lenne, az összetételen még agyalok.
Az 1. pont tuti 1. lesz.  Wink

Optikán-akusztikán nem sokat faragnék:
- ledes index,
- ledes fék,
- gyári króm kipuffvégek helyett sima fényezetlen, krómozatlan d=8-10cm-es egyenesbe vágott csövek,
- (hátsó sportdob?),
chip legyen az utolsó, előtte kell megcsinálni minden módosítást Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9210 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:21:53 »

Ez jól hangzik, de ha egy ilyen faragást megcsinálsz, akkor még 10 év múlva is ebbe az autóba ülsz, hacsak nem adod gombokért...

?
(ja így meghagyom magnak... Smiley )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9211 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:22:26 »

A ledes index és fék csak izzó helyére led és mükszik? Nem kavar be?

Állítólag vannak már ilyen ledes izzók, amik jók. Még utánajárok.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9212 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:22:46 »

chip legyen az utolsó, előtte kell megcsinálni minden módosítást Wink

?
miért?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9213 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:22:56 »

- pcv delete,

Biztosan jó ötlet a PCV delete?
Állítólag nyomást épít fel a motorban, ami jobb híján a szelepszérszimmeringeknél és egyéb tömítéseknél akar majd elszökni ...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9214 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:23:58 »

?
miért?

Gondolom mert a chip a már meglévő mechanika visszajelzése alapján íródik.
Ha megvan a chip, utána mókolsz, akkor lehet nem lesz optimális a dolog ...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9215 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:25:58 »

Biztosan jó ötlet a PCV delete?
Állítólag nyomást épít fel a motorban, ami jobb híján a szelepszérszimmeringeknél és egyéb tömítéseknél akar majd elszökni ...
lehet rá szerelni kis szelepes biszbaszt.a lényeg,hogy ne a moci szippantsa be.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9216 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:26:43 »

Döntöttem.
Ha 3 hónap múlva is még én ülök Mondiban, akkor faragok majd ezen a témán.
(
- csipp,
- egr delete,
- pcv delete,
- dpf delete,
- sportlégszűrő?,
)

A sorrend kb ez lenne, az összetételen még agyalok.
Az 1. pont tuti 1. lesz.  Wink

Optikán-akusztikán nem sokat faragnék:
- ledes index,
- ledes fék,
- gyári króm kipuffvégek helyett sima fényezetlen, krómozatlan d=8-10cm-es egyenesbe vágott csövek,
- (hátsó sportdob?),

Ja az egyik kedvencem kihagytam:
dízel BOV
(tudom dízelnél hülyeség, de meg lehet oldani Wink csak a hangja miatt szeretném)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9217 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:28:24 »

Biztosan jó ötlet a PCV delete?
Állítólag nyomást épít fel a motorban, ami jobb híján a szelepszérszimmeringeknél és egyéb tömítéseknél akar majd elszökni ...

?
nyomást épít fel?
ez a rendszer trutymót enged vissza a szívóoldalba  a légszűrő után, ahol még környezeti nyomás van. Na azt a csőbekötést viszem majd le vhová a BE kerék mellé.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9218 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:29:20 »

Gondolom mert a chip a már meglévő mechanika visszajelzése alapján íródik.
Ha megvan a chip, utána mókolsz, akkor lehet nem lesz optimális a dolog ...

akkor majd optimalizáljuk Wink
(most már muszáj vmi látványosat tennem... Wink )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9219 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:30:48 »

(most már muszáj vmi látványosat tennem... Wink )
Kuga?  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9220 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:32:07 »

?
nyomást épít fel?
ez a rendszer trutymót enged vissza a szívóoldalba  a légszűrő után, ahol még környezeti nyomás van. Na azt a csőbekötést viszem majd le vhová a BE kerék mellé.

Gondolom úgy érti,ha ledugózod a csövét.Nyilván nem kell ledugózni,csak kivenni a szívócsőből.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9221 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:33:37 »

?
nyomást épít fel?
ez a rendszer trutymót enged vissza a szívóoldalba  a légszűrő után, ahol még környezeti nyomás van. Na azt a csőbekötést viszem majd le vhová a BE kerék mellé.


Igen. A PCV hiánya építi fel a nyomást az olajteknőben. Ha lezárod, akkor szimmeringen keresztül megy vissza. Ha csak lóg, akkor egyrészt mindig maga alá fog csöpögtetni, másrészt pedig - szerintem - van esélye, hogy koszt szívjon vissza onnan. A PCV szelepnek pont az a szerepe, hogy csak a kartergázt engedje fel a szívóoldalra és a visszafelé irányt megfogja.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9222 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:34:19 »

Gondolom mert a chip a már meglévő mechanika visszajelzése alapján íródik.
Ha megvan a chip, utána mókolsz, akkor lehet nem lesz optimális a dolog ...
pontosan eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9223 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:34:36 »

?
miért?

először hardware, utána software Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9224 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:46:44 »

Kuga?  eplus2

nekem kisebb, mint egy focus...
amúgy sem tetszik.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9225 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:47:54 »

Igen. A PCV hiánya építi fel a nyomást az olajteknőben. Ha lezárod, akkor szimmeringen keresztül megy vissza. Ha csak lóg, akkor egyrészt mindig maga alá fog csöpögtetni, másrészt pedig - szerintem - van esélye, hogy koszt szívjon vissza onnan. A PCV szelepnek pont az a szerepe, hogy csak a kartergázt engedje fel a szívóoldalra és a visszafelé irányt megfogja.

akkor pontosítok:
a pcv delete nálam cak annyit jelent, hogy az egész rendszer marad, de nem a szívócsőbe ürít vissza, hanem a szabadba.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9226 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 22:50:51 »

először hardware, utána software Wink

azt nézem, hogy a
- pcv delete,
- egr delete,
- sportlégszűrő,
témákat itthon is meg tudom csinálni.
A dpf-en még agyalnék, mert az már nem low cost solution (kb 75E), meg lehet, hogy ciki lenne ha füstölne, amikor tolnám neki...

A hátsó dobot, ha sportdobokra cserélem, az mennyire lenne zajos konstans autópálya tempónál?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9227 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:00:26 »

azt nézem, hogy a
- pcv delete,
- egr delete,
- sportlégszűrő,
témákat itthon is meg tudom csinálni.
A dpf-en még agyalnék, mert az már nem low cost solution (kb 75E), meg lehet, hogy ciki lenne ha füstölne, amikor tolnám neki...

A hátsó dobot, ha sportdobokra cserélem, az mennyire lenne zajos konstans autópálya tempónál?
a hátsó dobokat cserélni felesleges, van még ott folytás előtte vigyor3 kat, dpf, középdob...

dpf-t én dobnám a csába, chippel együtt kiírható Wink

sportlégszűrőt csak úgy, hogy belefaragni a gyári házba, hogy ne látszódjon kintről Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9228 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:06:09 »

a hátsó dobokat cserélni felesleges, van még ott folytás előtte vigyor3 kat, dpf, középdob...

dpf-t én dobnám a csába, chippel együtt kiírható Wink

sportlégszűrőt csak úgy, hogy belefaragni a gyári házba, hogy ne látszódjon kintről Wink

hátsó dob: szeretnék vmi öblösebb hangot, de straightpipe-ot azért nem akarok, a cél az lenne, hogy halljam ahogy a turbó fúj.
sportlégszűrő: egyetértek.

dpf a chippel együtt kiírható: ez mit is jelent? ugyanabban a lépésben meg tudják tenni, ergo utána már csak a kipuffosnál kell egy bontott-heréltet a gyári jó helyére betenni?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9229 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:11:38 »

hátsó dob: szeretnék vmi öblösebb hangot, de straightpipe-ot azért nem akarok, a cél az lenne, hogy halljam ahogy a turbó fúj.
sportlégszűrő: egyetértek.

dpf a chippel együtt kiírható: ez mit is jelent? ugyanabban a lépésben meg tudják tenni, ergo utána már csak a kipuffosnál kell egy bontott-heréltet a gyári jó helyére betenni?

márpedig a turbót másképp nem fogod hallani vigyor3

igen. egy lépésben kell megcsináltatni mind2-t és akkor lehet faragni a költségeken Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9230 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:13:30 »

márpedig a turbót másképp nem fogod hallani vigyor3

igen. egy lépésben kell megcsináltatni mind2-t és akkor lehet faragni a költségeken Wink

csak azért ez munkábajárós kocsi is nekem, szóval zajosat nem akarok belőle.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9231 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:18:40 »

csak azért ez munkábajárós kocsi is nekem, szóval zajosat nem akarok belőle.
mk3-asokból már sokból repült a kat és nem lett hangosabb Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9232 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:21:14 »

mk3-asokból már sokból repült a kat és nem lett hangosabb Wink

elsőre a dpf delete-t és a hátsó dob helyett csak csövet merném bevállalni...
(persze visszalakíthatóvá lenenk ialakítva a rendszer, ezért is nem a saját dpf-em nyirnám ki, hanem egy bontottat-mártönkrementet, illetve a gyári dobot  krómvéggel is eltenném.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9233 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:28:22 »

elsőre a dpf delete-t és a hátsó dob helyett csak csövet merném bevállalni...
(persze visszalakíthatóvá lenenk ialakítva a rendszer, ezért is nem a saját dpf-em nyirnám ki, hanem egy bontottat-mártönkrementet, illetve a gyári dobot  krómvéggel is eltenném.)
egyenes 60-as csövet a helyére és kész vigyor3 1m kb 6eft asszem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9234 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:30:05 »

akkor menjünk sorban, mindenki írjon okosat az adott témákhoz:
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9235 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:30:23 »

EGR dugózás:

jól sejtem, hogy csak annyi, hogy ami cső hátulról jön előre a szívóoldalhoz, s ahol becsatlakozik, oda kell egy tömítés méretű lemezlapkát betenni. Aszongyák az okosak, hogy az EUR4-es motornál kell a lemezre egy kb 4-es furat, hogy ne dobáljon az autó hibát. De van ennek így értelme?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9236 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:30:53 »

PCV delete:

a múltkor mikor hallgatóztam az egr tisztítási ciklust, akkor vettem észre, hogy hol van ez a becsatlakozás a szívócsőbe. Szóval ezt kell lebontani, a pcv felől jövő csövet meghosszabbítani, levezetni vhová a BE kerék környékére (belógatni a lengőkarba? -> grancherokee-sek így csinálják)
Szívócsőnél nem elfelejteni a lyukat lezárni!
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9237 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:31:55 »

DPF delete:

kellene először is egy már tönkrement 2.2-es DPF szűrője.
Ki tud ebben segíteni?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9238 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:38:26 »

EGR dugózás:

jól sejtem, hogy csak annyi, hogy ami cső hátulról jön előre a szívóoldalhoz, s ahol becsatlakozik, oda kell egy tömítés méretű lemezlapkát betenni. Aszongyák az okosak, hogy az EUR4-es motornál kell a lemezre egy kb 4-es furat, hogy ne dobáljon az autó hibát. De van ennek így értelme?

Anno valaki mondta, hogy nem mindegy, milyen lemezlapka kerül oda. Ha vékony, akkor szépen elfogy ... és a fém részecskék táncolnak a motortérben
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9239 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:41:45 »

EGR dugózás:

jól sejtem, hogy csak annyi, hogy ami cső hátulról jön előre a szívóoldalhoz, s ahol becsatlakozik, oda kell egy tömítés méretű lemezlapkát betenni. Aszongyák az okosak, hogy az EUR4-es motornál kell a lemezre egy kb 4-es furat, hogy ne dobáljon az autó hibát. De van ennek így értelme?
lyukat ne fúrj rá!! akkor olyan, mintha semmit sem csináltál volna Wink 2-3mm-es saválló lemezből legyen.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9240 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:42:47 »

DPF delete:

kellene először is egy már tönkrement 2.2-es DPF szűrője.
Ki tud ebben segíteni?

2db tömítést rendeld meg, ami a 2 végén van...(gondolom van ilyen vigyor3) az alapján lehet talpat gyártani, és közzé 60-as saválló csövet rakni. olcsóbban kijössz, mint egy bontott dpf-fel Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9241 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:42:58 »

lyukat ne fúrj rá!! akkor olyan, mintha semmit sem csináltál volna Wink 2-3mm-es saválló lemezből legyen.

de úgy aszongyák, hogy jön majd a MIL lámpa...
(a Convers+nál még az izzót sem tudom kiszedni belőle  eplus2)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9242 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:43:30 »

PCV delete:

a múltkor mikor hallgatóztam az egr tisztítási ciklust, akkor vettem észre, hogy hol van ez a becsatlakozás a szívócsőbe. Szóval ezt kell lebontani, a pcv felől jövő csövet meghosszabbítani, levezetni vhová a BE kerék környékére (belógatni a lengőkarba? -> grancherokee-sek így csinálják)
Szívócsőnél nem elfelejteni a lyukat lezárni!

ebből olyasmi jön ki, mint a kartergáz?? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9243 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:44:00 »

de úgy aszongyák, hogy jön majd a MIL lámpa...
(a Convers+nál még az izzót sem tudom kiszedni belőle  eplus2)
kódtörlő Wink

amúgy semmit sem érsz vele, ugyan úgy visszajut a korom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9244 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:44:14 »

ebből olyasmi jön ki, mint a kartergáz?? Roll Eyes

nem olyasmi.
ez az.
kartergáz.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9245 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:44:56 »

kódtörlő Wink

amúgy semmit sem érsz vele, ugyan úgy visszajut a korom

Huh? ez mit is jelent, hogy uyganúgy visszajut a korom?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #9246 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:45:05 »

ebből olyasmi jön ki, mint a kartergáz?? Roll Eyes

Ja. (Ennyi erővel szimplán csak nem kellene beraknia a nívópálcát ... ugyanott lenne Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9247 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:45:29 »

nem olyasmi.
ez az.
kartergáz.

akkor nem kéne a sabadba eregetni!! ha a  police meglátja, akkor rögtön szigorított vizsga Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9248 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:46:01 »

Ja. (Ennyi erővel szimplán csak nem kellene beraknia a nívópálcát ... ugyanott lenne Smiley

okos mérnökök már túlbonyolították rendesen ezt a rendszert is...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9249 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 23:46:55 »

akkor nem kéne a sabadba eregetni!! ha a  police meglátja, akkor rögtön szigorított vizsga Undecided

ha az okos  police értene hozzá annyira, hogy az mi, meg, hogy mi füstöl ott, akkor nem okos  police -ként dolgozna az út szélén... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.