Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:08:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 542 543 544 545 546 547 548 [549] 550 551 552 553 554 555 556 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12024485 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #27400 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 11:37:23 »

Hát ezaz. Használtautónál nem tudhatjuk az előéletét, mondjuk mindannyian.

De ténylegesen olyan tulajdonosoktól vásárolt autóknál - akikről tényleg tudod, hogy nem padlózza, ismered, mert szomszéd, stb., utaztál vele... - is vannak hibák, amelyeknek nem szabadna előjönni. 160e km-nél spriccel a befecskendező? A szívótorok mindegyikében ki kell szedni a lapátokat, hogy ne legyen lutri? Kipufogó leömlő elreped? Cserélni kell az e39-ére? Ékszíjtárcsa törvényszerűen cserés 200-250K körül? Elektronikai meglepetések (nem működik a navi/rádió, állandóan visszaáll alapállásba). Elpárologató odalesz 200-300e km után? Egyes típusoknál pikk-pakk elszakad a lánc, úgy is,hogy nem éri el az Inspection szerinti intervallumot?

S nem olyanokat írtam, hogy lendkerék, kuplung, önindító csere, mert az törvényszerű....főleg, ha diesel.

A prémium kényelem....Űltél már szövetüléses (tehát alapüléses) e60/e61-be? Szó szerint megbüntetik a tulajt, ha alapülést vesz. A hártyás festék meg lemálik a műszerfalról, belső behúzóról...Ezt leszámítva egyébként tényleg nagyon meg van éptve, masszív, központban az ember van...a 30d pedig letépi a... Kár, hogy  a Mondeo nem csinál 30d-ket Smiley)))))  nyes

egyetértek

itt jön be a képbe a használt autó lutrija....

ha elejétől kezdve nálad van, akkor jó eséllyel nem lehet problémás
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27401 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 11:47:15 »

igen.
Mondeosoknak Mondeo temaban ingyen. meg van meg az eletben par dolog/tema/helyzet ahol szinten tobb embernek ingyen.
Ha lerobbanna egy Mondeos Szombathelyen, s engem hivna, hogy huzzam haza Zahonyba, akkor ingyen huznam haza. Meg akar a domperrel is, annak ellenere, hogy azzal gazdasagi csod 200km-nel messzebbre menni.

En is segitettem masoknak olyan temaban, ami elsore legalabb annyira tulmisztifikaltnak tunik, mint ahogy Te most leirtad. En csak akkor mondtam el az embernek ennyire reszleteiben, ha erdekelte. Nem akartam felsobbrendunek tunni nala.
Ennyi. En igy csinalom, mas nem.
Azt gondolom, hogy egy ilyen kozosseg nem arrol szol, hogy itt teszek extra profitra szert.
Ha tudnatok a dolog visszhangjarol, masabb lenne ez sztem...

Egyebkent feltetelezem, hogy vszinuleg tobbet is meg tudnatok keresni egy ilyen kepesseggel, ha azt mondanatok, hogy igen, tudunk ilyet, nem ingyen csinaljuk, mindenki fizessen erte annyit, amennyit neki ez meger, valamint amennyire a lehetosegei adottak.
Nekem pl egy turbos-benzines motornal akar 50E-t is megerne csak egy szharos vizhofokmero...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27402 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 12:00:34 »

Hát ezaz. Használtautónál nem tudhatjuk az előéletét, mondjuk mindannyian.

De ténylegesen olyan tulajdonosoktól vásárolt autóknál - akikről tényleg tudod, hogy nem padlózza, ismered, mert szomszéd, stb., utaztál vele... - is vannak hibák, amelyeknek nem szabadna előjönni. 160e km-nél spriccel a befecskendező? A szívótorok mindegyikében ki kell szedni a lapátokat, hogy ne legyen lutri? Kipufogó leömlő elreped? Cserélni kell az e39-ére? Ékszíjtárcsa törvényszerűen cserés 200-250K körül? Elektronikai meglepetések (nem működik a navi/rádió, állandóan visszaáll alapállásba). Elpárologató odalesz 200-300e km után? Egyes típusoknál pikk-pakk elszakad a lánc, úgy is,hogy nem éri el az Inspection szerinti intervallumot?

S nem olyanokat írtam, hogy lendkerék, kuplung, önindító csere, mert az törvényszerű....főleg, ha diesel.

A prémium kényelem....Űltél már szövetüléses (tehát alapüléses) e60/e61-be? Szó szerint megbüntetik a tulajt, ha alapülést vesz. A hártyás festék meg lemálik a műszerfalról, belső behúzóról...Ezt leszámítva egyébként tényleg nagyon meg van éptve, masszív, központban az ember van...a 30d pedig letépi a... Kár, hogy  a Mondeo nem csinál 30d-ket Smiley)))))  nyes


tökre egyetértek, nem beszélve e39 fl 30dA-ról, az automata 390Nm-re van csinálva, padlógáznál 410Nm-t ad le. Nem sok, de ha sűrűn padlózol, akkor váltó nyekk...

stb. stb. BMW-t nem kell bemutatni Smiley

De olyan futóművet csinálni, ami jobban működik, mint bármilyen elsőkerekes Wink Voltam téli vezetési tréningnen, egy autó volt jobb egy A4 Quattro (Mondeo pont nem volt, sajnos, de volt Superb, Octavia, Opel, meg pár öregebb, azok nem számítanak)...

Mindenhol van pro és kontra. Ja és 30D-t Mondeoba! Cheesy
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27403 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 12:03:50 »

Egyebkent feltetelezem, hogy vszinuleg tobbet is meg tudnatok keresni egy ilyen kepesseggel, ha azt mondanatok, hogy igen, tudunk ilyet, nem ingyen csinaljuk, mindenki fizessen erte annyit, amennyit neki ez meger, valamint amennyire a lehetosegei adottak.
Nekem pl egy turbos-benzines motornal akar 50E-t is megerne csak egy szharos vizhofokmero...

Ha csak a vízhőfok kell, akkor azt szerintem simán meg lehet tenni. Bár az enyém nem benzina, de tudja. Magyarországi a gép? Nem tudom mikor kezdték 5 év garival forgalmazni, az enyém már olyan. Ha amit kinéztél, az is, akkor simán megcsinálják szerintem Neked bármely márkaszervizben...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27404 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 12:37:33 »

egyetértek

itt jön be a képbe a használt autó lutrija....

ha elejétől kezdve nálad van, akkor jó eséllyel nem lehet problémás
Nem Mondeo, csak a használt autó témakör miatt írom:

Tegnap voltam squash-olni, utána zuhany, majd bejött két ürge, akik közül az egyik - a beszélgetés alapján - nemrég vett autót. És meséli a barátjának, hogy milyen idiótától vette, mert egy füzetbe vezetett mindent, hogy mikor mit cserélt, mit javított az autóján, még az is fel volt jegyezve, hogy melyik évben melyik nap vitte a kocsit ősszel, meg tavasszal kerékcserére. És mondta, hogy elképesztő, hogy mi mennyiségő alkatrészt cserélgetett rajta. És aztán büszkén mondta, kb. ilyen stílusban, hogy "Fog a f*szom ennyit költeni autóra. Olajcserére elviszem ha nagyon kell, de a többit? Minek? Gumit ráér akkor venni, amikor már nincs rajta minta, meg féket is akkor, amikor már nem akar megállni. Max. ezeket vagyok hajlanó megvenni, ha nagyon kell, de ez szervizt sose fog látni. De a többi ilyen lóf*sz kis izét, meg lengő csillapítót, meg ilyen szilent b*ziságokat cserélgessenek a köcsögök. Kb. 3 évet lesz nálam az autó, addig ezek a sz@rok úgyse mennek tönkre". A kedvencem a lengő csillapító volt  falbav

És akkor ezt az autót is majd megveszi valaki... Már most sajnálom a következő tulaját  szomoru1
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27405 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 12:55:15 »

Nem Mondeo, csak a használt autó témakör miatt írom:

Tegnap voltam squash-olni, utána zuhany, majd bejött két ürge, akik közül az egyik - a beszélgetés alapján - nemrég vett autót. És meséli a barátjának, hogy milyen idiótától vette, mert egy füzetbe vezetett mindent, hogy mikor mit cserélt, mit javított az autóján, még az is fel volt jegyezve, hogy melyik évben melyik nap vitte a kocsit ősszel, meg tavasszal kerékcserére. És mondta, hogy elképesztő, hogy mi mennyiségő alkatrészt cserélgetett rajta. És aztán büszkén mondta, kb. ilyen stílusban, hogy "Fog a f*szom ennyit költeni autóra. Olajcserére elviszem ha nagyon kell, de a többit? Minek? Gumit ráér akkor venni, amikor már nincs rajta minta, meg féket is akkor, amikor már nem akar megállni. Max. ezeket vagyok hajlanó megvenni, ha nagyon kell, de ez szervizt sose fog látni. De a többi ilyen lóf*sz kis izét, meg lengő csillapítót, meg ilyen szilent b*ziságokat cserélgessenek a ***ök. Kb. 3 évet lesz nálam az autó, addig ezek a sz@rok úgyse mennek tönkre". A kedvencem a lengő csillapító volt  falbav

És akkor ezt az autót is majd megveszi valaki... Már most sajnálom a következő tulaját  szomoru1


Basszus... és ez az átlag. Kicsit sarkítva de ez az ÁTLAG... ÉS akkor olvasod a népítéletet, és hibának írja fel azt, hogy kuplung és fékbetét... stb. Huh? Normális? Ezek az end-userek.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #27406 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:11:02 »

Nem Mondeo, csak a használt autó témakör miatt írom:

Tegnap voltam squash-olni, utána zuhany, majd bejött két ürge, akik közül az egyik - a beszélgetés alapján - nemrég vett autót. És meséli a barátjának, hogy milyen idiótától vette, mert egy füzetbe vezetett mindent, hogy mikor mit cserélt, mit javított az autóján, még az is fel volt jegyezve, hogy melyik évben melyik nap vitte a kocsit ősszel, meg tavasszal kerékcserére. És mondta, hogy elképesztő, hogy mi mennyiségő alkatrészt cserélgetett rajta. És aztán büszkén mondta, kb. ilyen stílusban, hogy "Fog a f*szom ennyit költeni autóra. Olajcserére elviszem ha nagyon kell, de a többit? Minek? Gumit ráér akkor venni, amikor már nincs rajta minta, meg féket is akkor, amikor már nem akar megállni. Max. ezeket vagyok hajlanó megvenni, ha nagyon kell, de ez szervizt sose fog látni. De a többi ilyen lóf*sz kis izét, meg lengő csillapítót, meg ilyen szilent b*ziságokat cserélgessenek a ***ök. Kb. 3 évet lesz nálam az autó, addig ezek a sz@rok úgyse mennek tönkre". A kedvencem a lengő csillapító volt  falbav

És akkor ezt az autót is majd megveszi valaki... Már most sajnálom a következő tulaját  szomoru1
kövezzetek meg, de az alktresz cseréket autónál motornál egyaránt felírom. Cheesy
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27407 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:17:02 »

igen.
Mondeosoknak Mondeo temaban ingyen. meg van meg az eletben par dolog/tema/helyzet ahol szinten tobb embernek ingyen.
Ha lerobbanna egy Mondeos Szombathelyen, s engem hivna, hogy huzzam haza Zahonyba, akkor ingyen huznam haza. Meg akar a domperrel is, annak ellenere, hogy azzal gazdasagi csod 200km-nel messzebbre menni.

En is segitettem masoknak olyan temaban, ami elsore legalabb annyira tulmisztifikaltnak tunik, mint ahogy Te most leirtad. En csak akkor mondtam el az embernek ennyire reszleteiben, ha erdekelte. Nem akartam felsobbrendunek tunni nala.
Ennyi. En igy csinalom, mas nem.
Azt gondolom, hogy egy ilyen kozosseg nem arrol szol, hogy itt teszek extra profitra szert.
Ha tudnatok a dolog visszhangjarol, masabb lenne ez sztem...

Én egy MB egyesületben voltam benne és az ottani tapasztalatok alapján az a véleményem alakult ki, h nagyon sokan vagyunk úgy, hogy egyszerűen segítünk, azért, mert csak. Nálunk ez éveken keresztül ment, abszolút haveri alapon működött minden. Volt, aki a felvidéken rohadt le, volt olyan miskolci srác, aki  Hungárián, mégis, mindig volt olyan, aki puszira segített. Ahogyan elkezdett nőni a csapat, jöttek olyan emberek, akik ugyan hasonlóan gondolkodtak, de igyekeztek üzletet is vinni bele. Pl az egyesület honlapját készítő srác előbb tette fel bannerként a cége logóját, minthogy készen lett volna az oldal. Mérő eszközöket készítő srác nem haveri alapon szerette volna hozni a találkozókra az eszközeit, hanem pénzért stb.
A vége az lett, h elérte a kritikus tömeget az egyesület, nekem már nem volt se kedvem se időm menteni a helyzetet, kettéváltunk, majd mindkét része meghalt az egyesületnek.

Amit ebből ki akarok hozni az talán csak annyi, h teljesen természetes, h mindannyian mások vagyunk. De azért örülök, h vagyunk páran olyanok, akik nem az extra profitra hajtanak.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27408 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:18:42 »

kövezzetek meg, de az alktresz cseréket autónál motornál egyaránt felírom. Cheesy


Amikor az asszony volvoját eladtam, akkor pont olyan vette meg, akinek imponált az, h minden lépése az autónak papírozva volt. Pedig egy ezeréves v40-esről beszélünk.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #27409 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:24:05 »

na most mind a két témában írnék:

1. a segítség. Ha egyszer-egyszer valakinek kell segíteni, elhúzni az autóját, kicserélni valamit, akkor az nem gond, ha azonban rendszeresen kell valamilyen témában 1-3órát rászánnom egy fórumos, klubos, vagy ismerős ismerősére, akkor ott már bejön, hogy igen is az időmet, tudásomat fizessék meg. Én is ingyen segítek a haveroknak, nem kérek pénzt, de ha a fórumról hetente 3-5 ember jönne sw frissítésre, akkor az már térítéses lenne. Pl egy haver se karosszériázná a discovery-met ingyé, pedig jó lenne

2. szerintem az új autó is lutri, csak kevésbé mint a használt. Akartak már rámsózni 0km-es, újrafényezett autót, ami valahogy megsérült szállítás közben és a tetejét, az elejét és a jobb oldalát fényezték újra. Ha egy autó új ára 10 egység, 3 évesen megkapom 4 egységért, akkor max 1 egységet kell ráköltenem, hogy csitti legyen (persze ha megfelelő körültekintéssel vásárol az ember). Nekem nem ér meg 5 egységet (az  autó több mint dupláját), hogy 0km-el hoztam el. Én pénzkidobásnak tartom és inkább másra költöm, ha van (de nincs). Amúgy minden autómon folyamatosan vezettem, hogy mikor mi lett cserélve.

Ezzel csak a saját véleményemet osztottam meg, nem minősítettem a 0-km-es és a segítség nyújtás vs pénzes munka dolgot sem.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27410 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:32:00 »

na most mind a két témában írnék:

1. a segítség. Ha egyszer-egyszer valakinek kell segíteni, elhúzni az autóját, kicserélni valamit, akkor az nem gond, ha azonban rendszeresen kell valamilyen témában 1-3órát rászánnom egy fórumos, klubos, vagy ismerős ismerősére, akkor ott már bejön, hogy igen is az időmet, tudásomat fizessék meg. Én is ingyen segítek a haveroknak, nem kérek pénzt, de ha a fórumról hetente 3-5 ember jönne sw frissítésre, akkor az már térítéses lenne. Pl egy haver se karosszériázná a discovery-met ingyé, pedig jó lenne

Abszolút egyetértek, nem volt célzás részemről.

2. szerintem az új autó is lutri, csak kevésbé mint a használt. Akartak már rámsózni 0km-es, újrafényezett autót, ami valahogy megsérült szállítás közben és a tetejét, az elejét és a jobb oldalát fényezték újra. Ha egy autó új ára 10 egység, 3 évesen megkapom 4 egységért, akkor max 1 egységet kell ráköltenem, hogy csitti legyen (persze ha megfelelő körültekintéssel vásárol az ember). Nekem nem ér meg 5 egységet (az  autó több mint dupláját), hogy 0km-el hoztam el. Én pénzkidobásnak tartom és inkább másra költöm, ha van (de nincs). Amúgy minden autómon folyamatosan vezettem, hogy mikor mi lett cserélve.
...

Talán emlékeztek még a PoHu féle octaviára. Az ennek a tipikus esete volt. De úgy gondolom, h ma már egy rendszeresen karbantartott paripa elmegy 150-200k-t. Ami nem, az a rendhagyó. Szerintem.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #27411 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:34:06 »

De a közösséget simán fenn tudjátok tartani, már akik hasonlóan gondolkodtok. Mi is így vagyunk off topicban.

BMW terén is ugye bejön az a képbe, hogy valaki nem azért vesz BMW-t, mert konkrétan a márka stílusjegyeit szereti, hanem mert a BMW az prémium, meg oda a tehetősebbek tartoznak. (Utóbbi egyébként rohadtul nem igaz). Egyébként ha megnézitek, rengeteg BMW fut az utakon, leginkább e46, aki magát nagynak képzeli(nem méretben, hanem arcban), az meg e60-ban terpeszt. A gond az, hogy aki tényleg normális, s tényleg azért vesz egy e60-at vagy F10-et mert tetszik neki, s nem úgy száll ki az autóból, hogy az eget nézi, azzal szemben is már ott a sztereotípia:  Bunkó BMWs. S én is azt mondom, hogy tényleg rengetegen vannak.

Én egy MB egyesületben voltam benne és az ottani tapasztalatok alapján az a véleményem alakult ki, h nagyon sokan vagyunk úgy, hogy egyszerűen segítünk, azért, mert csak. Nálunk ez éveken keresztül ment, abszolút haveri alapon működött minden. Volt, aki a felvidéken rohadt le, volt olyan miskolci srác, aki  Hungárián, mégis, mindig volt olyan, aki puszira segített. Ahogyan elkezdett nőni a csapat, jöttek olyan emberek, akik ugyan hasonlóan gondolkodtak, de igyekeztek üzletet is vinni bele. Pl az egyesület honlapját készítő srác előbb tette fel bannerként a cége logóját, minthogy készen lett volna az oldal. Mérő eszközöket készítő srác nem haveri alapon szerette volna hozni a találkozókra az eszközeit, hanem pénzért stb.
A vége az lett, h elérte a kritikus tömeget az egyesület, nekem már nem volt se kedvem se időm menteni a helyzetet, kettéváltunk, majd mindkét része meghalt az egyesületnek.

Amit ebből ki akarok hozni az talán csak annyi, h teljesen természetes, h mindannyian mások vagyunk. De azért örülök, h vagyunk páran olyanok, akik nem az extra profitra hajtanak.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27412 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:40:38 »

De a közösséget simán fenn tudjátok tartani, már akik hasonlóan gondolkodtok. Mi is így vagyunk off topicban.
...


A töredékét.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #27413 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:41:02 »

Ad1. De nincs kizárva, hogy ha valaki segít, s legközelebb talákozol vele, akkor viszel neki mondjuk egy kis papírrekesz sört vagy valami. Ez is már egy gesztus. Nekem is ott a csomiban egy, mert valaki segített rajtam, csak nem tudom, hogy eljutok-e a pénteki talira Sad

Ad2. Talán még megvan a kép egy telefonomban, hogy egy off, Pr.Seleciton, törésmentes autó állt egy budapesti, neves szalonban. Néztem, néztem, de valahogy nem állt rajta szépen a motorháztetó és a sárvédők. Lehet, hogy olyan veszi meg, aki nem is tudja, milyen autót vett...Sajnos mindenből hasznot húznak. Én konkrétan új téli gumikkal, szinte új nyárikkal és fékekkel adtam el a Polót, ami feleségemé volt. Mondták is, hogy hülye vagyok. Lehet, de nyugodtan alszom. Olyan kisöreg vette meg, aki úgy örült neki, mint a gyerek az első nagy ajándékának, s nagyon jó helyre is került Smiley)

na most mind a két témában írnék:

1. a segítség. Ha egyszer-egyszer valakinek kell segíteni, elhúzni az autóját, kicserélni valamit, akkor az nem gond, ha azonban rendszeresen kell valamilyen témában 1-3órát rászánnom egy fórumos, klubos, vagy ismerős ismerősére, akkor ott már bejön, hogy igen is az időmet, tudásomat fizessék meg. Én is ingyen segítek a haveroknak, nem kérek pénzt, de ha a fórumról hetente 3-5 ember jönne sw frissítésre, akkor az már térítéses lenne. Pl egy haver se karosszériázná a discovery-met ingyé, pedig jó lenne

2. szerintem az új autó is lutri, csak kevésbé mint a használt. Akartak már rámsózni 0km-es, újrafényezett autót, ami valahogy megsérült szállítás közben és a tetejét, az elejét és a jobb oldalát fényezték újra. Ha egy autó új ára 10 egység, 3 évesen megkapom 4 egységért, akkor max 1 egységet kell ráköltenem, hogy csitti legyen (persze ha megfelelő körültekintéssel vásárol az ember). Nekem nem ér meg 5 egységet (az  autó több mint dupláját), hogy 0km-el hoztam el. Én pénzkidobásnak tartom és inkább másra költöm, ha van (de nincs). Amúgy minden autómon folyamatosan vezettem, hogy mikor mi lett cserélve.

Ezzel csak a saját véleményemet osztottam meg, nem minősítettem a 0-km-es és a segítség nyújtás vs pénzes munka dolgot sem.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #27414 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:45:29 »


Talán emlékeztek még a PoHu féle octaviára. Az ennek a tipikus esete volt. De úgy gondolom, h ma már egy rendszeresen karbantartott paripa elmegy 150-200k-t. Ami nem, az a rendhagyó. Szerintem.

jaja, sőt.

Ha nézzük, hogy a BMW motorkerékpárok ennél sokkal többet mennek el. Pl idén 4 ember elérte a 400eKm feletti futásteljesítményt és a sima szerviz dolgokon kívül nem költöttek, A focusunk mér 230eKm-nél van és semmi gond, anyámék Hondája is 200ekm felett van és semmi gond. Ha ehez hozzávesszük a 200+e Km-ről visszatekert itthon 65eKm-el eladott cuccokat, amik elfutnak még 150eKm-t probléma nélkül, akkor meg is van, hogy azért elmennek ezek félmisit, ha karban vannak tartva.

Ad1. De nincs kizárva, hogy ha valaki segít, s legközelebb talákozol vele, akkor viszel neki mondjuk egy kis papírrekesz sört vagy valami. Ez is már egy gesztus. Nekem is ott a csomiban egy, mert valaki segített rajtam, csak nem tudom, hogy eljutok-e a pénteki talira Sad


persze, de ha naponta 5 ilyen jön, akkor már te is pénzt kérsz érte, hiszen a szabadidődet és a tudásodat, eszközeidet folyamatosan használják.
Ne értsetek félre és nem azt mondom, hogy ha egyszer-egyszer segíteni kell, azt bárki pénzért tegye. Ne tegye és én sem teszem. Itt van egy lehetőség, hogy aki akar az kaphat magyarnyelvű, dizájnos, csitti-fitti cuccot, ennyiért. Ha nem kell, akkor nem veszed meg, ettől még nem maradsz az út szélén. Amúgy powerford nekem sok mindenben segített és azokért egy fillért sem kért.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #27415 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:46:12 »

De az pont elég. Még nem is az autó a fontos. Van egy társaság, aki úgy 8-10 éve még fórumozott abban a topicban, amiről beszéltünk, de már nem is olvassa, meg el is adta az autót, újabbat vett, családja lett, de mégis összejön a társaság, az a szűk kör. S ez nagyon jó. Az is igaz, hogy sok új fórumtárs lett, vegyes felhozatallal, de pont azt vettem észre, hogy megint kezdenek jönni azok, akik keresik a régi és újréleszthető típust (tehát nem lerúgni akarja az autót, meg kihajtani, amig megy) vagy pld. vesz 3 millióért egyet külföldön, s eljön talira, mert imádja,s hobbyautóként használja:)


A töredékét.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27416 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 13:53:12 »

na most mind a két témában írnék:

1. a segítség. Ha egyszer-egyszer valakinek kell segíteni, elhúzni az autóját, kicserélni valamit, akkor az nem gond, ha azonban rendszeresen kell valamilyen témában 1-3órát rászánnom egy fórumos, klubos, vagy ismerős ismerősére, akkor ott már bejön, hogy igen is az időmet, tudásomat fizessék meg. Én is ingyen segítek a haveroknak, nem kérek pénzt, de ha a fórumról hetente 3-5 ember jönne sw frissítésre, akkor az már térítéses lenne. Pl egy haver se karosszériázná a discovery-met ingyé, pedig jó lenne

2. szerintem az új autó is lutri, csak kevésbé mint a használt. Akartak már rámsózni 0km-es, újrafényezett autót, ami valahogy megsérült szállítás közben és a tetejét, az elejét és a jobb oldalát fényezték újra. Ha egy autó új ára 10 egység, 3 évesen megkapom 4 egységért, akkor max 1 egységet kell ráköltenem, hogy csitti legyen (persze ha megfelelő körültekintéssel vásárol az ember). Nekem nem ér meg 5 egységet (az  autó több mint dupláját), hogy 0km-el hoztam el. Én pénzkidobásnak tartom és inkább másra költöm, ha van (de nincs). Amúgy minden autómon folyamatosan vezettem, hogy mikor mi lett cserélve.

Ezzel csak a saját véleményemet osztottam meg, nem minősítettem a 0-km-es és a segítség nyújtás vs pénzes munka dolgot sem.

1.
ja, ezert irtam a 2. Hsz-t, mert mi meg magyarok vagyunk, s az ingyen miatt rogton ellepunk mindent. Tehat ingyen nem varhatjuk el, hogy az orszag osszes Mondeojat frissitsek.
annyi, hogy az uzleti modellen kellene csiszolni egy picit, mert igy eleg rossz a visszhangja a dologna.  Evvel ezelotti osanos sztori... lsd 1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27417 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 14:15:37 »

De az pont elég. ...

Szitutól függ.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27418 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 20:18:23 »

Nem Mondeo, csak a használt autó témakör miatt írom:

Tegnap voltam squash-olni, utána zuhany, majd bejött két ürge, akik közül az egyik - a beszélgetés alapján - nemrég vett autót. És meséli a barátjának, hogy milyen idiótától vette, mert egy füzetbe vezetett mindent, hogy mikor mit cserélt, mit javított az autóján, még az is fel volt jegyezve, hogy melyik évben melyik nap vitte a kocsit ősszel, meg tavasszal kerékcserére. És mondta, hogy elképesztő, hogy mi mennyiségő alkatrészt cserélgetett rajta. És aztán büszkén mondta, kb. ilyen stílusban, hogy "Fog a f*szom ennyit költeni autóra. Olajcserére elviszem ha nagyon kell, de a többit? Minek? Gumit ráér akkor venni, amikor már nincs rajta minta, meg féket is akkor, amikor már nem akar megállni. Max. ezeket vagyok hajlanó megvenni, ha nagyon kell, de ez szervizt sose fog látni. De a többi ilyen lóf*sz kis izét, meg lengő csillapítót, meg ilyen szilent b*ziságokat cserélgessenek a ***ök. Kb. 3 évet lesz nálam az autó, addig ezek a sz@rok úgyse mennek tönkre". A kedvencem a lengő csillapító volt  falbav

És akkor ezt az autót is majd megveszi valaki... Már most sajnálom a következő tulaját  szomoru1

kemény, aki az enyémet viszi majd, nem zsír új autót kap, de hogy amihez hozzá kellet nyúlni az becsülettel meg van csinálva Smiley

Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27419 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 22:01:37 »

kemény, aki az enyémet viszi majd, nem zsír új autót kap, de hogy amihez hozzá kellet nyúlni az becsülettel meg van csinálva Smiley


Nálam szintén. Szervizkönyv nincs, de amit kellett, cseréltem, még az előtt hogy baj lett volna. Minden költés, csere, javítás, szerviz excel-ben vezetve, dátummal, és adott pillanati km állással. Az összes tankolás, km állással, egy másik excel-ben, tankolásonkénti átlagfogyasztással. Az összes tankolás számla megvan, a hátuljára a km állás kézzel ráírva. A kocsi minden sérüléséről (pl. kulccsal megkarcolták, vagy koccanás, stb), fénykép van, meg a javítás utáni állaportól is. Ha volt lehetőség, akkor javítás közbeni képek is vannak. Plusz az összes 1000 km-es forduló fényképezve van. Ha nem is sikerül mindig pont elkapni a 1000 km-t, de +-10km-en belül mindig megvan. (Persze tudom, ez meg már kicsit a ló túloldala). Így a számlákat, a táblázatokat, plusz a fényképeket összetéve látszik, hogy nincs tekerve az óra, és a majdani eladásnál sem tervezem tekerni.
Ha majd egyszer eladom, akkor az új tulaj kap egy pendrive-ot, rajta a kocsi teljes előtörténetével, képekkel, dokumentumokkal. Nem hiszem, hogy ez sokat dobna majd az eladási áron, de aki megveszi, legalább tudja majd, hogy a km az annyi amennyi, hogy pl. nem azért volt a jobboldala fényezve, mert kiflibe hajlott a kocsi, hanem mert egy motoros végighúzta, meg nem azért van gittelve pár helyen a jobboldala a fényezés alatt, mert rommá volt törve, hanem mert az ajtórányitások javítva lettek, stb.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27420 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 22:25:50 »

Nálam szintén. Szervizkönyv nincs, de amit kellett, cseréltem, még az előtt hogy baj lett volna. Minden költés, csere, javítás, szerviz excel-ben vezetve, dátummal, és adott pillanati km állással. Az összes tankolás, km állással, egy másik excel-ben, tankolásonkénti átlagfogyasztással. Az összes tankolás számla megvan, a hátuljára a km állás kézzel ráírva. A kocsi minden sérüléséről (pl. kulccsal megkarcolták, vagy koccanás, stb), fénykép van, meg a javítás utáni állaportól is. Ha volt lehetőség, akkor javítás közbeni képek is vannak. Plusz az összes 1000 km-es forduló fényképezve van. Ha nem is sikerül mindig pont elkapni a 1000 km-t, de +-10km-en belül mindig megvan. (Persze tudom, ez meg már kicsit a ló túloldala). Így a számlákat, a táblázatokat, plusz a fényképeket összetéve látszik, hogy nincs tekerve az óra, és a majdani eladásnál sem tervezem tekerni.
Ha majd egyszer eladom, akkor az új tulaj kap egy pendrive-ot, rajta a kocsi teljes előtörténetével, képekkel, dokumentumokkal. Nem hiszem, hogy ez sokat dobna majd az eladási áron, de aki megveszi, legalább tudja majd, hogy a km az annyi amennyi, hogy pl. nem azért volt a jobboldala fényezve, mert kiflibe hajlott a kocsi, hanem mert egy motoros végighúzta, meg nem azért van gittelve pár helyen a jobboldala a fényezés alatt, mert rommá volt törve, hanem mert az ajtórányitások javítva lettek, stb.

király, legközelebb én is így csinálom Smiley
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27421 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 23:15:56 »

Valaki keresett 240 lovas ecoboostot itt van elvihet az utolsót: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium_powershift_ford_petranyi_-_utolso_db-8391768   

 nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27422 Dátum: 2015.08.07 péntek, 06:33:43 »

Részecskeszűrővel, bye-bye edition.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #27423 Dátum: 2015.08.07 péntek, 08:20:07 »

annyi, hogy az uzleti modellen kellene csiszolni egy picit, mert igy eleg rossz a visszhangja a dologna.  Evvel ezelotti osanos sztori... lsd 1
Szerintem Powerford és én is elég sokat segítettünk fórumos kollégáknak boldogan, baráti segítségből. A műszeregység frissítés nem ilyen, pontosan, ahogy Kotta is megírta. Nem tudom milyen visszhangra gondolsz, én csak pozitív visszajelzéseket olvastam. Az ára pedig annyi amennyi. Kurv@ sok munka van benne.
Magánba küldeni építő javaslatot: elegáns. Nyilvánosan hangulatot kelteni nem az. Az "extraprofit" különösen arcátlan megjegyzés volt.

Én ezután is segíteni fogok ahol tudok, de már kissé keserű szájízzel. Mert én azt önként szeretem csinálni, nem azért mert kötelező jelleggel elvárják.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #27424 Dátum: 2015.08.07 péntek, 08:58:51 »

Részecskeszűrővel, bye-bye edition.

Tényleg van benne?  Huh?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27425 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:12:03 »

Tényleg van benne?  Huh?
szerintem "véletlen" elírás.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27426 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:19:40 »

Tényleg van benne?  Huh?

Kizárt benzinesbe nincs.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27427 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:26:30 »

Szerintem Powerford és én is elég sokat segítettünk fórumos kollégáknak boldogan, baráti segítségből. A műszeregység frissítés nem ilyen, pontosan, ahogy Kotta is megírta. Nem tudom milyen visszhangra gondolsz, én csak pozitív visszajelzéseket olvastam. Az ára pedig annyi amennyi. Kurv@ sok munka van benne.
Magánba küldeni építő javaslatot: elegáns. Nyilvánosan hangulatot kelteni nem az. Az "extraprofit" különösen arcátlan megjegyzés volt.

Én ezután is segíteni fogok ahol tudok, de már kissé keserű szájízzel. Mert én azt önként szeretem csinálni, nem azért mert kötelező jelleggel elvárják.


eljen
Van amit én is ingyen csináltam/csinálok (diag, kulcskódolás), de pl. a szabadonfutók esetében már volt "kezelési költség", mivel állt benne a pénzem, intézni kellett a beszerzést és az eladást, stb. Szerintem ez normális.
Amit viszont nem tartok normálisnak az az, hogy az egyébként itt, vagy más fórumon, ingyen fellelhető infók alkalmazásáért kérjen valaki pénzt, de azt gondolom, ilyen talán nem volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #27428 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:31:24 »

szerintem "véletlen" elírás.....

Csak azon elmélkedem, hogy miért akkor a hsz?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #27429 Dátum: 2015.08.07 péntek, 10:05:30 »

szerintem "véletlen" elírás.....
Most egy 2.0 hirdetésében láttam ugyanezt...
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27430 Dátum: 2015.08.07 péntek, 10:24:14 »

... Az ára pedig annyi amennyi. Kurv@ sok munka van benne.
....

Azt gondolom a sztorinak visszafelé is kell működnie. Tehát, ha én szívességet kértem és te megcsináltad, akkor valamivel viszonoznom kell. Mondjuk megkérdem, h tartozom-e valamivel, ha nem, akkor viszek egy raklap sört.
Naplózva
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #27431 Dátum: 2015.08.07 péntek, 10:43:02 »

Naiv kerdes (sejtem a valaszt de azert megkerdezem): uj "kulcsot" (a tartalekom tonkrement) csak markaszervizben tudnak beprogramozni vagy van itt kollega aki tud ilyesmit?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27432 Dátum: 2015.08.07 péntek, 11:33:09 »

Szerintem Powerford és én is elég sokat segítettünk fórumos kollégáknak boldogan, baráti segítségből. A műszeregység frissítés nem ilyen, pontosan, ahogy Kotta is megírta. Nem tudom milyen visszhangra gondolsz, én csak pozitív visszajelzéseket olvastam. Az ára pedig annyi amennyi. Kurv@ sok munka van benne.
Magánba küldeni építő javaslatot: elegáns. Nyilvánosan hangulatot kelteni nem az. Az "extraprofit" különösen arcátlan megjegyzés volt.

Én ezután is segíteni fogok ahol tudok, de már kissé keserű szájízzel. Mert én azt önként szeretem csinálni, nem azért mert kötelező jelleggel elvárják.



Akos, nekem semmi bajom nincs egyikotokkel sem. A hsz-aim nem azert szulettek, hogy csak Neked, vagy mert nekem nem tetszik. Hanem inkabb azert, hogy szulessenek masoktol is hsz-ok, mint amiket most itt elozoleg paran beirtak mar, hogy elegedettek veletek is,segitetek akar onzetlenul is. Mindez azert, hogy ne legyen olyan szitu, mint tavaly az osannal, hogy odajott vmelyikotok, akkor, amikor pont arrol ment a diskurancia, hogy Ti penzert csinaljatok ezeket a dolgokat, s akkor mindenki elkussolt. Masrol kezdtunk beszelni. Ciki volt, veletek szemben meg nem korrekt.
Ne legyen keseru szajized, nincs okod ra. A lenyeg, hogy mindenkinek kell latni azt is, hogy onzetlenul is segitetek akar.
peace Smiley
 
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27433 Dátum: 2015.08.07 péntek, 12:30:09 »

Naiv kerdes (sejtem a valaszt de azert megkerdezem): uj "kulcsot" (a tartalekom tonkrement) csak markaszervizben tudnak beprogramozni vagy van itt kollega aki tud ilyesmit?
Az mk4-hez nagy valószínűséggel igen. Elvileg FoCom illesztővel lehetne, de nekem még nem sikerült a sajátomat megoldanom vele.
Esetleg PowerFOrd kolléga, mert neki van VCM IDS gépe, azzal tuti megy, ha viszel neki INCODE-ot, ami megoldható.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #27434 Dátum: 2015.08.07 péntek, 15:28:41 »

Az mk4-hez nagy valószínűséggel igen. Elvileg FoCom illesztővel lehetne, de nekem még nem sikerült a sajátomat megoldanom vele.
Esetleg PowerFOrd kolléga, mert neki van VCM IDS gépe, azzal tuti megy, ha viszel neki INCODE-ot, ami megoldható.
Köszi, keresem majd.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27435 Dátum: 2015.08.07 péntek, 17:02:34 »

Csak azon elmélkedem, hogy miért akkor a hsz?
Komolytalankodás azon, hogy ész nélkül bejelölték a DPF-et a benzineshez.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.07 péntek, 17:17:28 írta Carmaged » Naplózva
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #27436 Dátum: 2015.08.08 szombat, 07:44:10 »

Sziasztok! Egy gyors kérdés,hogy kell a szervíz intervallumot nullázni? Láttam már valahol de most nem találom a régebbi hsz-ásokban.
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27437 Dátum: 2015.08.08 szombat, 10:51:48 »

Sziasztok! Röviden: Elég régóta vagyok itt a fórumon, 6. éve hajtom a kis 2.2-s tdc-m. Persze nagyon szeretem azzal együtt, hogy azért jó pár forint ráment eplus2
Egy éve Németországban élek, dolgozok és mivel ez euro 3-as, (meg hát egyébként is...  angel) eljött a csere. A kiszemelt egy 2008.-as 2.2-es Titanium s. Szeretnék véleményeket, főleg a sportfutóműről, mert azt írták valami teszten vagy valahol olvastam, hogy a sima sokkal jobb??!! De úgy általánosságban is szívesen olvasnám azok véleményét, akik már hajtották ezt a típust.

Pontosan erről lenne szó:

http://ww3.autoscout24.de/classified/271442113?asrc=st|as

Az árra ne fikázzatok, remélem 9 alatt eltudom hozni, és nekem német rendszámmal kell, úgyhogy egyenlőre nincs reg.adó. Grin

De, ha sok valaki szerint, indoklást is várok nyes

Köszi
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27438 Dátum: 2015.08.08 szombat, 11:55:23 »

Sziasztok! Egy gyors kérdés,hogy kell a szervíz intervallumot nullázni? Láttam már valahol de most nem találom a régebbi hsz-ásokban.
Csináld ugyanígy: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Olajcsere_figyelmeztet%C3%A9s_t%C3%B6rl%C3%A9se_Mk4
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #27439 Dátum: 2015.08.08 szombat, 12:17:13 »

Én fiatalabbat keresnék! Vagy várnék kicsit. Még 3-4 hónap és min. 15%-al csökken az mk4 fl előtti ára.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27440 Dátum: 2015.08.08 szombat, 14:10:41 »

Sziasztok! Röviden: Elég régóta vagyok itt a fórumon, 6. éve hajtom a kis 2.2-s tdc-m. Persze nagyon szeretem azzal együtt, hogy azért jó pár forint ráment eplus2
Egy éve Németországban élek, dolgozok és mivel ez euro 3-as, (meg hát egyébként is...  angel) eljött a csere. A kiszemelt egy 2008.-as 2.2-es Titanium s. Szeretnék véleményeket, főleg a sportfutóműről, mert azt írták valami teszten vagy valahol olvastam, hogy a sima sokkal jobb??!! De úgy általánosságban is szívesen olvasnám azok véleményét, akik már hajtották ezt a típust.

Pontosan erről lenne szó:

http://ww3.autoscout24.de/classified/271442113?asrc=st|as

Az árra ne fikázzatok, remélem 9 alatt eltudom hozni, és nekem német rendszámmal kell, úgyhogy egyenlőre nincs reg.adó. Grin

De, ha sok valaki szerint, indoklást is várok nyes

Köszi

Km  nekem necces. Szerintem hívd fel, a nevéből és az alcentusából tudni fogod, érdemes megnézni vagy inkább hagyjuk.
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #27441 Dátum: 2015.08.08 szombat, 19:05:00 »

Most hogy nézegetek mondikat feltünt, hogy nem találkoztam olyannal amelyiknél a zár körül meglenne deformálódva az ajtó.
A focusnál tudom hogy elég gyakori volt a zár feltörése, ilyenkor deformálódott az ajtó a zár körül.
Sok tulaj lehet eszre sem vette (megtörtent hogy en hivtam fel a tulaj figyelmet ra) hogy feltörték, vagy nem foglalkozott az ajtó/zár javitasaval ezert latni ennek nyomat,
Ha jól tudom a kulcs/zár az ugyanolyan a mondinál is.
Mondinál nem volt jellemző a zár feltörés ?
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #27442 Dátum: 2015.08.08 szombat, 19:21:08 »

Most hogy nézegetek mondikat feltünt, hogy nem találkoztam olyannal amelyiknél a zár körül meglenne deformálódva az ajtó.
A focusnál tudom hogy elég gyakori volt a zár feltörése, ilyenkor deformálódott az ajtó a zár körül.
Sok tulaj lehet eszre sem vette (megtörtent hogy en hivtam fel a tulaj figyelmet ra) hogy feltörték, vagy nem foglalkozott az ajtó/zár javitasaval ezert latni ennek nyomat,
Ha jól tudom a kulcs/zár az ugyanolyan a mondinál is.
Mondinál nem volt jellemző a zár feltörés ?
De. Az enyémen is látszik, a zárat is én cseréltem, amikor megvettem. A másik autón, amit előtte néztem, szintén látszott a deformálódás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #27443 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 14:33:56 »

Köszi szépen iszok 1 sört az egészségedre  :vigyor3:és megjegyzem az infót mert ez mindig kimarad olajcserénél és 5000km után mindig küldene boltba olajocskáért. De ha az M3-M7 közelébe laksz neked is viszek ma este!
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27444 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 19:59:28 »

faceliftes navin hany mappat latok egyszerre a mediakon? (pl usb)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27445 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 20:32:40 »

Köszi szépen iszok 1 sört az egészségedre  :vigyor3:és megjegyzem az infót mert ez mindig kimarad olajcserénél és 5000km után mindig küldene boltba olajocskáért. De ha az M3-M7 közelébe laksz neked is viszek ma este!
eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #27446 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 10:32:21 »

Sziasztok! Röviden: Elég régóta vagyok itt a fórumon, 6. éve hajtom a kis 2.2-s tdc-m. Persze nagyon szeretem azzal együtt, hogy azért jó pár forint ráment eplus2
Egy éve Németországban élek, dolgozok és mivel ez euro 3-as, (meg hát egyébként is...  angel) eljött a csere. A kiszemelt egy 2008.-as 2.2-es Titanium s. Szeretnék véleményeket, főleg a sportfutóműről, mert azt írták valami teszten vagy valahol olvastam, hogy a sima sokkal jobb??!! De úgy általánosságban is szívesen olvasnám azok véleményét, akik már hajtották ezt a típust.

Pontosan erről lenne szó:

http://ww3.autoscout24.de/classified/271442113?asrc=st|as

Az árra ne fikázzatok, remélem 9 alatt eltudom hozni, és nekem német rendszámmal kell, úgyhogy egyenlőre nincs reg.adó. Grin

De, ha sok valaki szerint, indoklást is várok nyes

Köszi
Helló.
Én 2 éve hajtom a 2,2 Tit-S. Igazából komolyabb probléma sose volt vele az ijedtségen kívül. Futómű korrekt. Nekem ültetve is van pár hónapja de semmi bajom vele. Bár neked kell mérlegelni, ha kedveled a komfortot akk válassz balonos gumikat normál futóművel. Ha pedig azt is szereted h jól is nézzen ki akk kell kompromisszum,  de kényelmes a mk3hoz képest ez is. Sztem ne parázz tőle. Próbáld ki és menj vele rossz úton is. Km sztem korrekt. Nekem 194ekm van benne.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #27447 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 14:03:21 »

faceliftes navin hany mappat latok egyszerre a mediakon? (pl usb)
Arra gondolsz, ha usb-n lapozol, akkor hány cím látszik egyszerre a képernyőn? Nálam 6.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #27448 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 14:07:43 »

faceliftes navin hany mappat latok egyszerre a mediakon? (pl usb)

Gyere be Budaörsre eccer, -úgyis kútbaesik- megmutatok neked mindent a motor kivételével és nem indítom be, mert ez dízel!  eplus2

T.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27449 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 16:23:22 »

Helló.
Én 2 éve hajtom a 2,2 Tit-S. Igazából komolyabb probléma sose volt vele az ijedtségen kívül. Futómű korrekt. Nekem ültetve is van pár hónapja de semmi bajom vele. Bár neked kell mérlegelni, ha kedveled a komfortot akk válassz balonos gumikat normál futóművel. Ha pedig azt is szereted h jól is nézzen ki akk kell kompromisszum,  de kényelmes a mk3hoz képest ez is. Sztem ne parázz tőle. Próbáld ki és menj vele rossz úton is. Km sztem korrekt. Nekem 194ekm van benne.

Köszönöm, valami ilyesmire voltam kíváncsi. Egyenlőre nem érem el a polgárt, pedig itt van tőlem 40 km-re, de már a sokadik autónál van ez. Úgy látszik a német nagyon nyaral augusztusban Huh?

Azért ezt nem hagynám ki, mindenképp megnézem. A nagynavis cucc milyen? használható? szépen szól? Lehet erre magyar nyelvű navigációt rakni? A computer gondolom német csak.. Bár ez legyen a legkevesebb...
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Oldalak: 1 ... 542 543 544 545 546 547 548 [549] 550 551 552 553 554 555 556 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.