Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 17:06:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 551 552 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11283214 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #27200 Dátum: 2015.07.17 péntek, 11:11:13 »

Sziasztok,
Egy 2010-es MK4 friss es "boldog" tulajdonosa vagyok.
Bocsanat, hogy ide igy omlesztve, de hatha igy elobb talalok valaszt.
Szoval a boldogsagom hatartalan lenne, ha nem lenne ket idegesito problemam:

1. Teligumi volt az auton, miutan felkerultek az uj nyari gumik, azota mintha terhelesnel jobbra huzna az auto, uresben vagy kinyomott kuplungna minden rendben, de gazadasra kicsit el is huzza a kormanyt a kezembol. Voltam futomuvesnel, az elsot beallitotta, a hatsonal valami elmaszas van, de nem tudta beallitani, beerohadtak a csavarok. Letezhet, hogy ettol huz el az auto?
2. Ez kevesbe idegesito, de engem zavar. Smiley Memorias ulesem van, elvileg tolatasnal lebuknanak a kulso tukrok. Mukodik is, csak ahogy megmozdul az auto azonnal visszaall alapallasba. Ha nem jar a motor, all az auto es gyujtasnal rakom rukvercbe, akkor lebukik rendben es ugy is marad amig ki nem veszem rukvercbol.

Halasan koszonok minden segitseget.
Balazs
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27201 Dátum: 2015.07.17 péntek, 11:33:47 »

Sziasztok,
Egy 2010-es MK4 friss es "boldog" tulajdonosa vagyok.
Bocsanat, hogy ide igy omlesztve, de hatha igy elobb talalok valaszt.
Szoval a boldogsagom hatartalan lenne, ha nem lenne ket idegesito problemam:

1. Teligumi volt az auton, miutan felkerultek az uj nyari gumik, azota mintha terhelesnel jobbra huzna az auto, uresben vagy kinyomott kuplungna minden rendben, de gazadasra kicsit el is huzza a kormanyt a kezembol. Voltam futomuvesnel, az elsot beallitotta, a hatsonal valami elmaszas van, de nem tudta beallitani, beerohadtak a csavarok. Letezhet, hogy ettol huz el az auto?
2. Ez kevesbe idegesito, de engem zavar. Smiley Memorias ulesem van, elvileg tolatasnal lebuknanak a kulso tukrok. Mukodik is, csak ahogy megmozdul az auto azonnal visszaall alapallasba. Ha nem jar a motor, all az auto es gyujtasnal rakom rukvercbe, akkor lebukik rendben es ugy is marad amig ki nem veszem rukvercbol.

Halasan koszonok minden segitseget.
Balazs
1.
egy 2010es autón nincsenek berohadt csavarok.azt javíthatták.....de az elhúzás miatt biztos az a felelős.Nem volt karambolos a verda?gyanús...
2.nem tudom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #27202 Dátum: 2015.07.18 szombat, 09:09:29 »

1.
egy 2010es autón nincsenek berohadt csavarok.azt javíthatták.....de az elhúzás miatt biztos az a felelős.Nem volt karambolos a verda?gyanús...
2.nem tudom.

És létezik, hogy egy hátsó futómű miatt csak gázadásnál húzzon el az autó, simán gurulásnál meg minden rendben? Nem vagyok nagy szakértő, de laikusként ez olyan furának tűnik...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27203 Dátum: 2015.07.18 szombat, 09:12:26 »

És létezik, hogy egy hátsó futómű miatt csak gázadásnál húzzon el az autó, simán gurulásnál meg minden rendben? Nem vagyok nagy szakértő, de laikusként ez olyan furának tűnik...

ha keresztbenfutás van a hátsó futóban,akkor lehetséges.de okozhatja szilenthiba is.mit mértek ki a futóművesnél?lehet,hogy másik futóművest kellene keressél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #27204 Dátum: 2015.07.18 szombat, 11:50:11 »

Sziasztok,
Egy 2010-es MK4 friss es "boldog" tulajdonosa vagyok.
Bocsanat, hogy ide igy omlesztve, de hatha igy elobb talalok valaszt.
Szoval a boldogsagom hatartalan lenne, ha nem lenne ket idegesito problemam:

1. Teligumi volt az auton, miutan felkerultek az uj nyari gumik, azota mintha terhelesnel jobbra huzna az auto, uresben vagy kinyomott kuplungna minden rendben, de gazadasra kicsit el is huzza a kormanyt a kezembol. Voltam futomuvesnel, az elsot beallitotta, a hatsonal valami elmaszas van, de nem tudta beallitani, beerohadtak a csavarok. Letezhet, hogy ettol huz el az auto?
2. Ez kevesbe idegesito, de engem zavar. Smiley Memorias ulesem van, elvileg tolatasnal lebuknanak a kulso tukrok. Mukodik is, csak ahogy megmozdul az auto azonnal visszaall alapallasba. Ha nem jar a motor, all az auto es gyujtasnal rakom rukvercbe, akkor lebukik rendben es ugy is marad amig ki nem veszem rukvercbol.

Halasan koszonok minden segitseget.
Balazs

Ha alánézel, más mondeo-nak is mindegyiknek rozsdás az állító csavarja. Mikor 3 évesen vettem, már tiszta rozsda volt. Futóműves melegítette gázégővel és csak úgy merte meglazítani nekem is. Vagy másik megoldás, hogy előtte nap befújod csavarlazítóval, s akkor biztosan megfog indulni...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Copter
Vendég
« Új hozzászólás #27205 Dátum: 2015.07.18 szombat, 12:51:24 »

Sziasztok!

2010-es 2.0 tdci Mondeom van Powershift váltóva. Nagyobb kigyorsításnál vagy sebességnél több hibaüzenet is megjelenik. Engine Malfunction, Transmission limited Function, ESP lámpa is világít. És még néha a visszagurulás gátló hibáját is kiírja. Megállás, újraindítás, minden tökéletes. Mindaddig amíg nem kell gyorsan menni.
Szervízben kiolvasták a hibát és menet közben is végeztek méréseket.
Üzemanyag nyomás problémát találtak.
Már csak azt nem értem, hogy akkor mi van a váltóval, vagy mi köze van egymáshoz a kettőnek.

Váltóolajat, üzemanyagszűrőt lecserélték. Mindent újra programoztak de a hiba továbbra is fennáll.

Van valakinek esetleg ötlete, tapasztalata ilyen problémával?
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #27206 Dátum: 2015.07.18 szombat, 21:03:05 »

Sziasztok,

2010 végi faceliftes 2,0 tdci-m van. A klímám sz@r@kodik. Bekapcsolom, a kompresszor indul, a hűtőventillátor nem. A kompresszor néhány másodperc után leáll (gondolom letilt). Voltam klímásnál, a kompresszor jó, gázmennyiség megfelelő, szerinte elektromos gond.
Vélemény?

kösz
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #27207 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 18:23:14 »

Sziasztok,
meg tudnátok mondani hogy a hátsó ülések alatt mi az a két darab csatlakozó ami mindkét oldalon van?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27208 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 19:16:20 »

Sziasztok,
meg tudnátok mondani hogy a hátsó ülések alatt mi az a két darab csatlakozó ami mindkét oldalon van?

Szerintem a hatso ulesfutes csatlakozoi.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #27209 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 19:33:08 »

Sziasztok,

2010 végi faceliftes 2,0 tdci-m van. A klímám sz@r@kodik. Bekapcsolom, a kompresszor indul, a hűtőventillátor nem. A kompresszor néhány másodperc után leáll (gondolom letilt). Voltam klímásnál, a kompresszor jó, gázmennyiség megfelelő, szerinte elektromos gond.
Vélemény?

kösz
U.Ez az én problémám is, csak nekem nem tilt le, megy folyamatosan, de csak pár fokot hűt. Elől a venti forog de nagyon lassan. Német fórumokon azt írják, tipushiba, eltörik valamelyik kábel ami a ventihez megy. Én nem találtam semmit. Eddig...
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.19 vasárnap, 19:35:57 írta bviktr » Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #27210 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 19:37:38 »

Szerintem a hatso ulesfutes csatlakozoi.
Háááát, szerintem az ABS jeladóké lesz az inkább. MK1-nél legalábbis ott volt, ezt még nem néztem.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #27211 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 23:06:27 »

Komoly autó a Lupo. Olyan kis egérkamionba 3 literes motort raktak? :-)

Egyébként qrvára csalóka ez a fogyasztás. Egy ekkora paripának az általad említett 7literes vegyes fogyasztás szerintem qrva jó, kár foglalkozni vele.
Sőt. További 1 liter felfelé szerintem simán benne van a sofőr lábában.
igazad van hadkuk ezt fogyasztási negatív csucsokat ekkore autó ha vegyesbe 8l/100km alatt van a fogyasztás akkor örülni kell, de pl nekem mostanában nulla a fogyasztása  tehát én nyertem  nyes(mert nem használom)
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #27212 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 22:18:51 »

U.Ez az én problémám is, csak nekem nem tilt le, megy folyamatosan, de csak pár fokot hűt. Elől a venti forog de nagyon lassan. Német fórumokon azt írják, tipushiba, eltörik valamelyik kábel ami a ventihez megy. Én nem találtam semmit. Eddig...

Nekem normál módban megy a ventillátor, azaz városi araszolásnál bekapcsolgat...tehát vszleg nem kábelhiba...
Naplózva
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #27213 Dátum: 2015.07.21 kedd, 16:24:22 »

Sziasztok,
Egy 2010-es MK4 friss es "boldog" tulajdonosa vagyok.
Bocsanat, hogy ide igy omlesztve, de hatha igy elobb talalok valaszt.
Szoval a boldogsagom hatartalan lenne, ha nem lenne ket idegesito problemam:

1. Teligumi volt az auton, miutan felkerultek az uj nyari gumik, azota mintha terhelesnel jobbra huzna az auto, uresben vagy kinyomott kuplungna minden rendben, de gazadasra kicsit el is huzza a kormanyt a kezembol. Voltam futomuvesnel, az elsot beallitotta, a hatsonal valami elmaszas van, de nem tudta beallitani, beerohadtak a csavarok. Letezhet, hogy ettol huz el az auto?
2. Ez kevesbe idegesito, de engem zavar. Smiley Memorias ulesem van, elvileg tolatasnal lebuknanak a kulso tukrok. Mukodik is, csak ahogy megmozdul az auto azonnal visszaall alapallasba. Ha nem jar a motor, all az auto es gyujtasnal rakom rukvercbe, akkor lebukik rendben es ugy is marad amig ki nem veszem rukvercbol.

Halasan koszonok minden segitseget.
Balazs

A férehúzás saga folytatódik. Sad
Hátsó lengőkarok kicserélve, futómű belőve. A probléma javult, de intenzívebb gázadásnál még mindig szépen elmászik az eleje, illetve autópálya tempónál is folyamatosan ellen kell tartani a kormányt.
Most elől következik a szilentek cseréje, hátha...
Egyéb ötletetek van esetleg?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27214 Dátum: 2015.07.21 kedd, 16:46:45 »

A férehúzás saga folytatódik. Sad
Hátsó lengőkarok kicserélve, futómű belőve. A probléma javult, de intenzívebb gázadásnál még mindig szépen elmászik az eleje, illetve autópálya tempónál is folyamatosan ellen kell tartani a kormányt.
Most elől következik a szilentek cseréje, hátha...
Egyéb ötletetek van esetleg?
Ha gumi csere óta rossz, miért gondolsz más hibára?
Én egyszer vettem szhar gumikat (kínai), azokkal nekem is húzott, visszakerültek a normálisak és rendbe jött.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #27215 Dátum: 2015.07.22 szerda, 07:58:37 »

Ha gumi csere óta rossz, miért gondolsz más hibára?
Én egyszer vettem szhar gumikat (kínai), azokkal nekem is húzott, visszakerültek a normálisak és rendbe jött.

Mert nem sokat mentem a régi gumikkal, és nem vagyok róla meggyőződve, hogy azzal nem csinálta. Új volt még az autó, minden mással el voltam foglalva, aztán rögtön gumicsere.
Igaz valami gagyi sebring került fel, szóval erősen gondolkozom a cseréjén.
Viszont...
Eretnek gondolat 215/55r16 helyett 205/55r16-ban gondolkodni? Kb. 1,5-szer annyiért vannak a 215-ös gumik. Sad
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #27216 Dátum: 2015.07.22 szerda, 16:49:19 »


Voltam azóta klímásnál. Kevés volt a gáz. Kapott 300g-ot és megint hűt rendesen, de a venti ettől függetlenül nem pörög maxon. Érdekes...
Szivárgásvizsgálat lesz a következő esemény mert valahol ereszt.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27217 Dátum: 2015.07.22 szerda, 17:52:08 »

igazad van hadkuk ezt fogyasztási negatív csucsokat ekkore autó ha vegyesbe 8l/100km alatt van a fogyasztás akkor örülni kell, de pl nekem mostanában nulla a fogyasztása  tehát én nyertem  nyes(mert nem használom)

Most jöttünk haza nyaralásból és elmentem szűk 1000km-t, szgép szerint 6,5-ös fogyasztással. Holnap tankolok, pontosítom. Egyik oldalról ez qrva jó egy ekkora, ráadásul automata paripával (Aut nem nagy hátrány, mivel a városon belüli utazás szinte nulla volt.) Ugyanakkor, ilyen stílusú úton az asszony avensis verso-jával kb 1 literrel kevesebbel is eljártunk.
Naplózva
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #27218 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 09:32:27 »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha leállítom a kocsit utána pár másodpercel ilyen érdekes hang hallatszik a motorháztető felől. Olyan mintha valami folyadék ömlene.
Tudom elég hülyén fogalmaztam meg de ha lesz időm délután felveszem Cheesy
Mi lehet ez szerintetek?
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27219 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 09:35:25 »


Tudom elég hülyén fogalmaztam meg de ha lesz időm délután felveszem Cheesy


Az autót? Mi vagy te, Fekete Laci?  hehe

Nem a klíma hangját hallhatod? Néha fogsz hallani kattogó hangot is....
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Speedy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #27220 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 09:47:44 »

Az autót? Mi vagy te, Fekete Laci?  hehe

Nem a klíma hangját hallhatod? Néha fogsz hallani kattogó hangot is....

Lehetséges, de akkor is csinálja ha nem ment a klíma. Olyan mintha egy tartályból kifolyna a folyadék Smiley
Biztos normális, csak fura Smiley
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27221 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 14:13:57 »

Mert nem sokat mentem a régi gumikkal, és nem vagyok róla meggyőződve, hogy azzal nem csinálta. Új volt még az autó, minden mással el voltam foglalva, aztán rögtön gumicsere.
Igaz valami gagyi sebring került fel, szóval erősen gondolkozom a cseréjén.
Viszont...
Eretnek gondolat 215/55r16 helyett 205/55r16-ban gondolkodni? Kb. 1,5-szer annyiért vannak a 215-ös gumik. Sad

Nem értelek. Kicseréled kb. a fél futóművet stb. mert "nem vagy róla meggyőződve", hogy a gumi szhar ?? Arról inkább vagy meggyőződve, hogy más a baj pl. futómű. ? Biztos, hogy nem árt egy futómű állítás, de ha teheted legalább az első kettőt cseréld ki és próbáld ki az autót úgy, mielőtt mész tovább az alkatrészek cseréjén. Elég fiatal az autó hogy az átlaghoz mérten, ezeket az alkatrészeket cserélni kelljen (szilentek stb..)

A minimum gyári méret alá menni gumi témában szerintem butaság. Javaslom, hogy nézz a neten 95% -os gummákat, nem egyszerű, de lehet találni!

 integet2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27222 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 18:58:12 »

Most jöttünk haza nyaralásból és elmentem szűk 1000km-t, szgép szerint 6,5-ös fogyasztással. Holnap tankolok, pontosítom. ....

Nem pontosítok, mert reggelre elköszönt az akksim.  szomoru1 Holnap megyek szervizbe. Egyik oldalról probléma, de másik oldalról azért kedves dolog volt a paripától, hogy nem bivalyb.sznád alsón köszönt el.  eljen

Most akksit töltök és holnap irány a szervíz.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27223 Dátum: 2015.07.23 csütörtök, 23:13:12 »

Úgy néz ki megadja magát a fűtő motorom, erős égett szagot hoz be az utastérbe a ventilátor. 

Merre található ez pontosan, szét kell borítani az egész műszer falat mi?  Mostanság elég sokat szívok a géppel. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27224 Dátum: 2015.07.24 péntek, 09:09:13 »

Úgy néz ki megadja magát a fűtő motorom, erős égett szagot hoz be az utastérbe a ventilátor. 

Merre található ez pontosan, szét kell borítani az egész műszer falat mi?  Mostanság elég sokat szívok a géppel. Sad
ebben biztos vagy?nem lehet,hogy a generátor füstöl?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27225 Dátum: 2015.07.24 péntek, 09:25:44 »

ebben biztos vagy?nem lehet,hogy a generátor füstöl?

Simán bemegy oda falevél, meg retek, de ilyen időben miért kapcsol be a fűtőmotor?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27226 Dátum: 2015.07.24 péntek, 14:24:07 »

ebben biztos vagy?nem lehet,hogy a generátor füstöl?

Kétlem, álló motornál, ha ráteszem a gyújtást bekapcsolom a ventilátort fél perc kb és hozza az égett szagot.

BT: Nem egyről beszélünk, akkor úgy mondom, hogy a levegőkeringtető motor éghetett meg.

Semmi hibakód nem jön rá.

Merre van ez a motor? 
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27227 Dátum: 2015.07.24 péntek, 22:25:58 »

Nem pontosítok, mert reggelre elköszönt az akksim.  szomoru1 Holnap megyek szervizbe. Egyik oldalról probléma, de másik oldalról azért kedves dolog volt a paripától, hogy nem bivalyb.sznád alsón köszönt el.  eljen

Most akksit töltök és holnap irány a szervíz.

Akksi csere ok, kapott egy motorcraft-ot Donkóéknál.

Egyébként pedig megint 2 decivel többet mért a comp, mint a kútoszlop. Ki a tököm érti ebben a logikát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27228 Dátum: 2015.07.25 szombat, 09:38:57 »

Akksi csere ok, kapott egy motorcraft-ot Donkóéknál.

Egyébként pedig megint 2 decivel többet mért a comp, mint a kútoszlop. Ki a tököm érti ebben a logikát?
ez nem hiteles mérés.minek is lenne az?tök jó,hogy 2dl-t ide vagy oda mér....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27229 Dátum: 2015.07.25 szombat, 09:58:48 »

Vajon jó rajz ez? Levegő keringtető motorról? http://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/4_electrical/412_climate_control_system/412-01_climate_control/description_and_operation/removal_and_installation/blower_motor_lhd/
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27230 Dátum: 2015.07.25 szombat, 13:28:26 »

ez nem hiteles mérés.minek is lenne az?tök jó,hogy 2dl-t ide vagy oda mér....

Ne értsd félre, lesz-rom. Amin már párszor puffogtam, h minden autó kevesebbet mér, mint amit te a kútoszlopnál. Az én paripám pedig következetesen 2decivel többet.

Nem tétel, nem számít, de eléggé rendhagyó.  Wink
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27231 Dátum: 2015.07.25 szombat, 16:03:20 »

Ne értsd félre, lesz-rom. Amin már párszor puffogtam, h minden autó kevesebbet mér, mint amit te a kútoszlopnál. Az én paripám pedig következetesen 2decivel többet.

Nem tétel, nem számít, de eléggé rendhagyó.  Wink

Az enyem a gyari 16os kerekekkel altalaban fel literrel tobbet mutatott. Most a 18assal klimazva kb azt mutatja mint amit a kuton merek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #27232 Dátum: 2015.07.26 vasárnap, 19:15:44 »

Deréktámasz ügyben volt már itt néhány hozzászólás. Sajnos az enyém is eltörött. A rugót hegeszteni, forrasztani nem igazán lehet, legalábbis tartós nem lesz. Fém sodronnyal helyettesítettem, azóta tökéletes.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
badjo
Vendég
« Új hozzászólás #27233 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 08:28:36 »

Sziasztok!Mk4 2007 Mondeoba szeretnék külső visszapillantó tükörben izzót cserélni..,valahol van valami leirás ,hogy kell szétszedni a boritást!?Előre is köszi..Smiley
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #27234 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 09:10:15 »

Jó reggelt Cartársak! Ma reggel menet közben kaptam egy check engine lámpát. Teljesítmény ugyanaz, semmit nem vettem észre. Valaki majd valamikor rá tud olvasni? (Budaörs, XI. kerület, Mo környéke, erre vagyok én)....

Vagy hagyjam, s csak akkor foglalkozzam vele, ha újra előjön?

Köszi!!!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27235 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 09:43:00 »

Jó reggelt Cartársak! Ma reggel menet közben kaptam egy check engine lámpát. Teljesítmény ugyanaz, semmit nem vettem észre. Valaki majd valamikor rá tud olvasni? (Budaörs, XI. kerület, Mo környéke, erre vagyok én)....

Vagy hagyjam, s csak akkor foglalkozzam vele, ha újra előjön?

Köszi!!!
ha gondolod délután rátudok nézni diaggal halásztelken az M0-ás hídtól 3 percre...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27236 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 09:44:32 »

Sziasztok!Mk4 2007 Mondeoba szeretnék külső visszapillantó tükörben izzót cserélni..,valahol van valami leirás ,hogy kell szétszedni a boritást!?Előre is köszi..Smiley
a tükörlap alá benyúlsz egy kiscsavarhúzóval,és a lámpabúra visszahajtott pöckét benyomod,és közben lefelé tolod.5másodperc alatt kinn van lefelé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #27237 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 10:09:59 »

ha gondolod délután rátudok nézni diaggal halásztelken az M0-ás hídtól 3 percre...

Köszi Alf,

írtam is privátot!

Dani
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27238 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 10:12:01 »

Köszi Alf,

írtam is privátot!

Dani
válasz is ment.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
badjo
Vendég
« Új hozzászólás #27239 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 12:13:57 »

a tükörlap alá benyúlsz egy kiscsavarhúzóval,és a lámpabúra visszahajtott pöckét benyomod,és közben lefelé tolod.5másodperc alatt kinn van lefelé.

OK..Köszönöm..Smiley
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #27240 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 18:32:39 »

még szerencse, hogy lehet hozzá állítani a kerék méretet, miáltal minden mért érték pontosabb lesz Smiley
Azt hogy lehet?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27241 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 18:55:32 »

Jó reggelt Cartársak! Ma reggel menet közben kaptam egy check engine lámpát. Teljesítmény ugyanaz, semmit nem vettem észre. Valaki majd valamikor rá tud olvasni? (Budaörs, XI. kerület, Mo környéke, erre vagyok én)....

Vagy hagyjam, s csak akkor foglalkozzam vele, ha újra előjön?

Köszi!!!
este BAH csomóponttól nem messze?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #27242 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 19:24:29 »

Jó reggelt Cartársak! Ma reggel menet közben kaptam egy check engine lámpát. Teljesítmény ugyanaz, semmit nem vettem észre. Valaki majd valamikor rá tud olvasni? (Budaörs, XI. kerület, Mo környéke, erre vagyok én)....

Vagy hagyjam, s csak akkor foglalkozzam vele, ha újra előjön?

Köszi!!!
XXII.-ben esténként. XI.-ben dolgozom, de munkaidőben nem garantált, hogy ráérek ilyesmire.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27243 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 19:56:22 »

Jó reggelt Cartársak! Ma reggel menet közben kaptam egy check engine lámpát. Teljesítmény ugyanaz, semmit nem vettem észre. Valaki majd valamikor rá tud olvasni? (Budaörs, XI. kerület, Mo környéke, erre vagyok én)....

Vagy hagyjam, s csak akkor foglalkozzam vele, ha újra előjön?

Köszi!!!

XI. ker Savoya Park mellett vagyok. Írj, ha érdekel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27244 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 20:16:49 »

Danidokinak a csekkendzsint a részecskeszűrő nyomás szenzoraihoz menő kapilláris csövek dugulása okozta.vár rá egy tisztítás,ellenőrzés.
mimeg várjuk a beszámolóját a javításról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #27245 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 20:40:22 »

Danidokinak a csekkendzsint a részecskeszűrő nyomás szenzoraihoz menő kapilláris csövek dugulása okozta.vár rá egy tisztítás,ellenőrzés.
mimeg várjuk a beszámolóját a javításról.

Az hogyan tud eldugulni? Koromnak oda nem kéne kerülni, vagy vmi más?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #27246 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 20:53:04 »

Az hogyan tud eldugulni? Koromnak oda nem kéne kerülni, vagy vmi más?
ha valahol egy apró rés keletkezik,akkor bizony odajut a korom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #27247 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 22:20:28 »

XI. ker Savoya Park mellett vagyok. Írj, ha érdekel.

Zsolteey és Sakos,

nagyon köszönöm a felajánlást, Alf Cartárssal elég hamar leegyeztettük az időpontot, s ahogy írta, végül meglett a kiolvasás. Még egyszer köszi Nektek és Alfnak is!!!!!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #27248 Dátum: 2015.07.29 szerda, 11:13:18 »

Sziasztok!

Még nem történt meg a javítás, de utána már utánaolvastam a dolgoknak. Smiley Egyébként a teljesítményen semmi csökkenést nem észlelek, de egy sárga lámpa engem azért zavar...  eplus2  A TalkFord-on azt írják, hogy a gumicső cseréje szükséges, mert az tud eltöredezni, s a hibakód kapcsán a program is azt írja megoldásként, hogy ellenőrizzük a csatlakozásokat. Kíváncsi lennék, hogy egyébként már volt ilyen gondja valakinek, s végül hol és ki oldotta meg a cserét? Mintha olvastam volna, de nem tudom ki tollából...

A Talkford linkje (ha jól értem, hogy mk4 és 2.0. tdci, mert máshol is erre a topicra utalnak más MK4 tulajok, hogy ezt olvassa el az, aki érintett).

http://www.talkford.com/community/topic/195474-eml-code-p2002-diesel-particulate-filter-efficiency/
 wave

Danidokinak a csekkendzsint a részecskeszűrő nyomás szenzoraihoz menő kapilláris csövek dugulása okozta.vár rá egy tisztítás,ellenőrzés.
mimeg várjuk a beszámolóját a javításról.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sanyeszku
Vendég
« Új hozzászólás #27249 Dátum: 2015.07.29 szerda, 11:25:58 »

Sziasztok

Mondeo MK4 2,0 TDCI ben hol található az EGR szelep?
Válaszotokat előre is köszi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 551 552 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.