Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:12:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 555 556 [557] 558 559 560 561 562 563 564 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12023663 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #27800 Dátum: 2015.09.12 szombat, 15:09:14 »

Sziasztok!

MK4 kombihoz keresnék rendes csomagtértálcát. Valaki rendelt már valahonnan és ha igen,mik a tapasztalatai?
Ez jó lehet? http://www.autoszonyeg.info/p/855/ford-mondeo-mk4-2007-2015-csomagtertalca

Köszi a segítséget !

Nika
Naplózva
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27801 Dátum: 2015.09.12 szombat, 18:58:58 »

Szervusztok!

Új vagyok ezen a fórumon, terveim szerint a jövőben sűrűbben fogok ide látogatni, mert egy MK4-es mondeo vásárlását tervezem. Ez ügyben kérnék tőletek tanácsot, infót.
Bár csak évi 20ekm-t megyek és ennek felét városban, de ebben a kategóriában nagyon ritka a benzines így diesel vásárlásán gondolkodom. Ehhez melyik motort 1.6 / 2.0, erősebb / gyengébb verzió a szerencsésebb? Korábban több automata váltós autóm is volt, amit megkedveltem, így  Powershift váltó is érdekelne főleg, hogy kb. milyen futásnál és mennyiért tervezhető egy felújítás.
2011-12 es évjárat max. 4 misi amiben gondolkodom. Ferde hátúnál a csomagtartó vízelvezetéséről azt írták, hogy nem tökéletes, esetleg a FL ezen segített?
Előre is köszönöm.
Levente
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27802 Dátum: 2015.09.12 szombat, 19:08:38 »

Szervusztok!

Új vagyok ezen a fórumon, terveim szerint a jövőben sűrűbben fogok ide látogatni, mert egy MK4-es mondeo vásárlását tervezem. Ez ügyben kérnék tőletek tanácsot, infót.
Bár csak évi 20ekm-t megyek és ennek felét városban, de ebben a kategóriában nagyon ritka a benzines így diesel vásárlásán gondolkodom. Ehhez melyik motort 1.6 / 2.0, erősebb / gyengébb verzió a szerencsésebb? Korábban több automata váltós autóm is volt, amit megkedveltem, így  Powershift váltó is érdekelne főleg, hogy kb. milyen futásnál és mennyiért tervezhető egy felújítás.
2011-12 es évjárat max. 4 misi amiben gondolkodom. Ferde hátúnál a csomagtartó vízelvezetéséről azt írták, hogy nem tökéletes, esetleg a FL ezen segített?
Előre is köszönöm.
Levente

2.0-nál kissebb motor szerintem kicsi a kasznihoz,így talán az a lagjobb választás.megbízható(bb) a 2.2 is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #27803 Dátum: 2015.09.12 szombat, 19:18:26 »

2.0-nál kissebb motor szerintem kicsi a kasznihoz,így talán az a lagjobb választás.megbízható(bb) a 2.2 is.
Sőt, ha még smaxit javasolnál a klubtársnak, főleg feketét, akkor lenne teljes a sor... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27804 Dátum: 2015.09.12 szombat, 19:38:04 »

Sőt, ha még smaxit javasolnál a klubtársnak, főleg feketét, akkor lenne teljes a sor... Cheesy
abszolut objektív javaslat volt.nem hiszem,hogy nem így lenne.vagy neked más a véleményed?1,8 is már kicsi....Arabnak kell is kompenzálnia az asszonynál.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27805 Dátum: 2015.09.12 szombat, 20:00:07 »

Szervusztok!

Új vagyok ezen a fórumon, terveim szerint a jövőben sűrűbben fogok ide látogatni, mert egy MK4-es mondeo vásárlását tervezem. Ez ügyben kérnék tőletek tanácsot, infót.
Bár csak évi 20ekm-t megyek és ennek felét városban, de ebben a kategóriában nagyon ritka a benzines így diesel vásárlásán gondolkodom. Ehhez melyik motort 1.6 / 2.0, erősebb / gyengébb verzió a szerencsésebb? Korábban több automata váltós autóm is volt, amit megkedveltem, így  Powershift váltó is érdekelne főleg, hogy kb. milyen futásnál és mennyiért tervezhető egy felújítás.
2011-12 es évjárat max. 4 misi amiben gondolkodom. Ferde hátúnál a csomagtartó vízelvezetéséről azt írták, hogy nem tökéletes, esetleg a FL ezen segített?
Előre is köszönöm.
Levente


Fogyasztásban mi fér bele Neked?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #27806 Dátum: 2015.09.12 szombat, 20:01:22 »

Sziasztok!

MK4 kombihoz keresnék rendes csomagtértálcát. Valaki rendelt már valahonnan és ha igen,mik a tapasztalatai?
Ez jó lehet? http://www.autoszonyeg.info/p/855/ford-mondeo-mk4-2007-2015-csomagtertalca

Köszi a segítséget !

Nika

Hy!
Én a www.nagyauto.hu-tól rendeltem.Nekünk remekül bevált.Nem büdös, középen csúszás mentes.
Kérj tőlük ajánlatot.
Üdv.:
Zolika
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27807 Dátum: 2015.09.12 szombat, 22:40:29 »

Fogyasztásban mi fér bele Neked?

Én úgy számolok, hogy 4 tényezőből áll össze az autózás költsége:
1) Vételi és eladási ár különbsége
2) Szervizelés
3) Tankolás
4) Üzembentartás (adók, biztosítás stb.)
Erre a 4-re van egy éves keret.
Szóval nem baj, ha kicsit többet fogyaszt a gép, ha szervizelése olcsóbb, értéktartása jobb.

Mondjuk az aláírásodban szereplő gép - szerény becslésem szerint - nem fér bele az én büdzsémbe, pedig biztos megvan a maga varázsa...
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #27808 Dátum: 2015.09.12 szombat, 22:50:51 »

Én úgy számolok, hogy 4 tényezőből áll össze az autózás költsége:
1) Vételi és eladási ár különbsége
2) Szervizelés
3) Tankolás
4) Üzembentartás (adók, biztosítás stb.)
Erre a 4-re van egy éves keret.
Szóval nem baj, ha kicsit többet fogyaszt a gép, ha szervizelése olcsóbb, értéktartása jobb.

Mondjuk az aláírásodban szereplő gép - szerény becslésem szerint - nem fér bele az én büdzsémbe, pedig biztos megvan a maga varázsa...

Szervízelés relatív...Smiley Milyen minőségű alkatrész,márkaszervíz vagy sem. Ami drága az a turbo-porlasztó-lendkerék csere. A Fordok értéktartása bőven a VW/Mazda/Toyota/Audi alatt van.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27809 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 00:14:12 »

Én úgy számolok, hogy 4 tényezőből áll össze az autózás költsége:
1) Vételi és eladási ár különbsége
2) Szervizelés
3) Tankolás
4) Üzembentartás (adók, biztosítás stb.)
Erre a 4-re van egy éves keret.
Szóval nem baj, ha kicsit többet fogyaszt a gép, ha szervizelése olcsóbb, értéktartása jobb.

Mondjuk az aláírásodban szereplő gép - szerény becslésem szerint - nem fér bele az én büdzsémbe, pedig biztos megvan a maga varázsa...

Hasonlóan számolok.
Én most ugye a saját lovam fogom dícsérni, tehát a 2.0Ecoboost benzin elég jó párosítás a Powershift váltóval. A 2.2 dízelem 6,5-t evett 130nál, ez úgy tűnik 7,5-t akar. Kérdés, tétel-e ez. Városban biztosan 10 körül eszik, vagy felette, ha forszírozzuk, nekem a 2.2 ott 8,5-t evett.
Ezeknek a benzineseknek semmi kehélye nincs ami a dízelekre jellemző lenne!, de hát ugye a kollégák sem panaszkodnak a dízelekre sem. Annyi, hogy az kerreg. Igen, én is kerregtem 6 évig, de akkor a 2.5T nem volt eléggé alternatívája nekem a 2.2-nek, valamint ugye újban vettem, ott meg mertem vállalni a dízelt.
Használtnál más a helyzet.
Arra leszek majd kíváncsi, hogy jellemző lesz-e a kokszosodás ezeknél a benzineseknél, úgy, mint esetleg más márkáknál a közvetlen befecs. miatt. Bár eddig még nem hallottam volta, hogy Ecoboost tulajok P30x hibakódokra panaszkodnának.
Erről a Powershiftről jókat hallottam, 450Nm a névleges nyomatéka. Olajos, ezt 60E-ként kell cserélni, s kb 60E Ft-os művelet szakszervizben. Én nem félek tőle, sztem 300E-et simán elmehet. Addigra én el fogom adni bőven a kocsit. Jó váltó, nagyon ügyesen szimulálja az olajkavarós váltók működését, de azoktól sztem jobb (tud kúszást, s menet közben viszont nincs slip, ill. q gyorsan kapcsolgat, alig lehet észrevenni)
Csomagtartó vízelvezetést elvileg 2008ban már megoldották. Elvileg (mert a csomagtérajtó aljából nyitáskor továbbra is csöpög víz).
Én pont kifogtam az enyémet 1 héttel ezelőtt 13k EUR-ért, ehhez kb 250 még a honosítás, meg a behozatal ugye.
De nézd a magyar hirdetéseket is,
nekem ez tetszett pl
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift_mo.i-1.tulaj-csere-9340741
A benzines ritka, nem az a tekergetős típus. Most fognak majd rájönni az emberek, hogy milyen jó motor ez, s mivel továbbra is ritka lesz, ezért sztem tudja majd tartani az árát mindig.
Finoman jár (bár hidegen ez is kelepel picit, mint minden GTDI), megy, mint a barom, s mondom: 450Nmig lehet húzni felfelé Wink
Szervizktsg-eket én egyformára számolom dízel-benzinre.
Az S optikás autók is ritkák, de meg van a vevőköre. Kevés vevő jön, de azok lecsapnak, mint gyöngytyúk a takonyra (az enyémet is az 1. vevő vitte el).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27810 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 07:58:30 »

Hasonlóan számolok.
Én most ugye a saját lovam fogom dícsérni, tehát a 2.0Ecoboost benzin elég jó párosítás a Powershift váltóval. A 2.2 dízelem 6,5-t evett 130nál, ez úgy tűnik 7,5-t akar. Kérdés, tétel-e ez. Városban biztosan 10 körül eszik, vagy felette, ha forszírozzuk, nekem a 2.2 ott 8,5-t evett.
Ezeknek a benzineseknek semmi kehélye nincs ami a dízelekre jellemző lenne!, de hát ugye a kollégák sem panaszkodnak a dízelekre sem. Annyi, hogy az kerreg. Igen, én is kerregtem 6 évig, de akkor a 2.5T nem volt eléggé alternatívája nekem a 2.2-nek, valamint ugye újban vettem, ott meg mertem vállalni a dízelt.
Használtnál más a helyzet.
Arra leszek majd kíváncsi, hogy jellemző lesz-e a kokszosodás ezeknél a benzineseknél, úgy, mint esetleg más márkáknál a közvetlen befecs. miatt. Bár eddig még nem hallottam volta, hogy Ecoboost tulajok P30x hibakódokra panaszkodnának.
Erről a Powershiftről jókat hallottam, 450Nm a névleges nyomatéka. Olajos, ezt 60E-ként kell cserélni, s kb 60E Ft-os művelet szakszervizben. Én nem félek tőle, sztem 300E-et simán elmehet. Addigra én el fogom adni bőven a kocsit. Jó váltó, nagyon ügyesen szimulálja az olajkavarós váltók működését, de azoktól sztem jobb (tud kúszást, s menet közben viszont nincs slip, ill. q gyorsan kapcsolgat, alig lehet észrevenni)
Csomagtartó vízelvezetést elvileg 2008ban már megoldották. Elvileg (mert a csomagtérajtó aljából nyitáskor továbbra is csöpög víz).
Én pont kifogtam az enyémet 1 héttel ezelőtt 13k EUR-ért, ehhez kb 250 még a honosítás, meg a behozatal ugye.
De nézd a magyar hirdetéseket is,
nekem ez tetszett pl
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ecoboost_titanium-s_powershift_mo.i-1.tulaj-csere-9340741
A benzines ritka, nem az a tekergetős típus. Most fognak majd rájönni az emberek, hogy milyen jó motor ez, s mivel továbbra is ritka lesz, ezért sztem tudja majd tartani az árát mindig.
Finoman jár (bár hidegen ez is kelepel picit, mint minden GTDI), megy, mint a barom, s mondom: 450Nmig lehet húzni felfelé Wink
Szervizktsg-eket én egyformára számolom dízel-benzinre.
Az S optikás autók is ritkák, de meg van a vevőköre. Kevés vevő jön, de azok lecsapnak, mint gyöngytyúk a takonyra (az enyémet is az 1. vevő vitte el).
mennyi idő után?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27811 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 08:00:59 »


Köszönöm részletes válaszod és az infókat. (kivágtam, hogy ne vigye itt a sorokat)

Ami autót hivatkoztál néztem én is, szép darab és nagyon jónak tűnik az ár/érték arány is.
A szervizköltség terén félek kicsit tőle, mert sem a motort, sem a váltót nem nagyon merném rábízni egy "átlagos" szerelőre és a szakszerviz meg ugyebár nem a legolcsóbb...
Ha jól sejtem 180ekm-nél lenne olaj+szűrők, váltóolaj, gyertyák, gondolom komplett fék csere, aztán a következő olajcserénél a biztonság kedvéért egy vezérlést sem ártana cserélni. Ez induló költségnek nem lenne kevés. Van esetleg infód arról, hogy ez mibe kerülne?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27812 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 08:04:22 »


Köszönöm részletes válaszod és az infókat. (kivágtam, hogy ne vigye itt a sorokat)

Ami autót hivatkoztál néztem én is, szép darab és nagyon jónak tűnik az ár/érték arány is.
A szervizköltség terén félek kicsit tőle, mert sem a motort, sem a váltót nem nagyon merném rábízni egy "átlagos" szerelőre és a szakszerviz meg ugyebár nem a legolcsóbb...
Ha jól sejtem 180ekm-nél lenne olaj+szűrők, váltóolaj, gyertyák, gondolom komplett fék csere, aztán a következő olajcserénél a biztonság kedvéért egy vezérlést sem ártana cserélni. Ez induló költségnek nem lenne kevés. Van esetleg infód arról, hogy ez mibe kerülne?
200e km nél mindenképp vez szij csere.amit kérdezel kb 200 ban megáll, de függ attol is, hogy mit és kivel szereltetsz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27813 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 08:22:49 »

200e km nél mindenképp vez szij csere.amit kérdezel kb 200 ban megáll, de függ attol is, hogy mit és kivel szereltetsz.
A későbbi eladhatóság érdekében a motor és a váltó szervizelését szakszervizben végeztetném, mivel a pecsétnek, bejegyzésnek csak van némi "üzleti" értéke.
A féktárcsa/betét cserét akár ismerős szerelőre is rábíznám, annyi hogy anyagról a számlát eltenném.
A vezérlés, vízpumpával gondolom másik 200e, ugye?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27814 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 08:40:25 »

A későbbi eladhatóság érdekében a motor és a váltó szervizelését szakszervizben végeztetném, mivel a pecsétnek, bejegyzésnek csak van némi "üzleti" értéke.
A féktárcsa/betét cserét akár ismerős szerelőre is rábíznám, annyi hogy anyagról a számlát eltenném.
A vezérlés, vízpumpával gondolom másik 200e, ugye?
dehogy,az is belefér az összköltségbe.vízpumpával 40e körül van a vez.szett.a fékeid lesznek kb annyiba(40körül)....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27815 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 08:51:51 »

dehogy,az is belefér az összköltségbe.vízpumpával 40e körül van a vez.szett.a fékeid lesznek kb annyiba(40körül)....
Az ecoboost 2.0 motornál szakszervizben munkadíjjal?
Akkor nagyon jó áron vannak az alkatrészek a Fordhoz. A Citroenemhez csak első féktárcsa és betét volt 70e "garázs szervizben".... Vagy jól átb...tak
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27816 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 08:59:25 »

Az ecoboost 2.0 motornál szakszervizben munkadíjjal?
Akkor nagyon jó áron vannak az alkatrészek a Fordhoz. A Citroenemhez csak első féktárcsa és betét volt 70e "garázs szervizben".... Vagy jól átb...tak
nem véletlenül írtam,hogy nem mind1,mit és hol építtetsz be.A 2.0 sima motorba már nem kerül sokba a vezérlés.

Aztán nem árt utánanézni sem,mert nem vagyok benne biztos,hogy nem-e láncos az ecoboost motor,és nem is szíjas...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27817 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:10:33 »

A Fordok értéktartása bőven a VW/Mazda/Toyota/Audi alatt van.

Azért ez így erős. Elég sok kedvezményt adnak az újautó vásárlásakor, vagyis ha te a listaárat nézed, ahhoz képest már az első pillanatban van egy ugrás.
Hasonlítsd mondjuk 1 évest és az 5 évest.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27818 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:20:11 »

mennyi idő után?

Kétszer kezdtem el hirdetni, mindig jóval magasabb áron.
Másodjára, ahogy normális árat adtam meg, már hívott az, aki el is vitte.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27819 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:21:58 »

nem véletlenül írtam,hogy nem mind1,mit és hol építtetsz be.A 2.0 sima motorba már nem kerül sokba a vezérlés.

Aztán nem árt utánanézni sem,mert nem vagyok benne biztos,hogy nem-e láncos az ecoboost motor,és nem is szíjas...... Roll Eyes

Na igen, erről van szó.
A benzines az láncos motor...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27820 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:29:51 »

Kétszer kezdtem el hirdetni, mindig jóval magasabb áron.
Másodjára, ahogy normális árat adtam meg, már hívott az, aki el is vitte.

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27821 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:30:18 »


Köszönöm részletes válaszod és az infókat. (kivágtam, hogy ne vigye itt a sorokat)

Ami autót hivatkoztál néztem én is, szép darab és nagyon jónak tűnik az ár/érték arány is.
A szervizköltség terén félek kicsit tőle, mert sem a motort, sem a váltót nem nagyon merném rábízni egy "átlagos" szerelőre és a szakszerviz meg ugyebár nem a legolcsóbb...
Ha jól sejtem 180ekm-nél lenne olaj+szűrők, váltóolaj, gyertyák, gondolom komplett fék csere, aztán a következő olajcserénél a biztonság kedvéért egy vezérlést sem ártana cserélni. Ez induló költségnek nem lenne kevés. Van esetleg infód arról, hogy ez mibe kerülne?

Sztem ne félj tőle, nem drága a Mondeo szerviz.
Egy átlagos 20E-es szerviz, márkaszervizben 40-50 környékén megúszható.
Ha van normális szerelőd, akkor nyugodtan rábízhatod, ez is csak egy autó, amit emberek gyártottak embereknek. Nincs semmi túlmisztifikálás. A maszek egy tizesből megcsinálja az olaj-szűrőket, anyagktsg kb 15E.
Ennél a km-nél már nem hordanám márkaszervizbe, kivéve ha eddig vezették a szervizkönyvet rendesen, mert akkor évente 1x elvinném a kasztni átvizsgálás miatt, hogy a 12 éves átrozsdásodási garancia megmaradjon.
Amúgy meg hordanám a privát szerelőmhöz, s fotóznék mindent, amit beszerel, valamint megkérném, hogy pecsételjen ő a szervizkönyvbe, ha már annyira vezetett szervizkönyvet akarnék.
Én mondom, hagynám a nagyonvezetett szervizkönyvet, mert ma minden autóhoz hamisítanak már, tehát semmilyen előnyt nem jelent. Ha viszont végig van fotózva, vagy elrakva a kiszerelt cucc, akkor az hihetőbb.
Én is a sajátom évente 1x fogom csak mákraszervizbe vinni. MOndjuk amennyit megyek, vszínű máshová már nem fog eljutni.

180nál olaj, szűrők, gyertya, elvileg 60 körül meg kell álljon. Váltóolajcsere is kell: 60E Ft. Féket akkor cserélnék, ha kell. Vezérlést meg nem.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27822 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:30:49 »

Az ecoboost 2.0 motornál szakszervizben munkadíjjal?
Akkor nagyon jó áron vannak az alkatrészek a Fordhoz. A Citroenemhez csak első féktárcsa és betét volt 70e "garázs szervizben".... Vagy jól átb...tak
na.megis van a válasz,mennyibe kerül a motor nagyszervíz..... Wink

Na igen, erről van szó.
A benzines az láncos motor...

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27823 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:32:45 »

Sztem ne félj tőle, nem drága a Mondeo szerviz.
Egy átlagos 20E-es szerviz, márkaszervizben 40-50 környékén megúszható.
Ha van normális szerelőd, akkor nyugodtan rábízhatod, ez is csak egy autó, amit emberek gyártottak embereknek. Nincs semmi túlmisztifikálás. A maszek egy tizesből megcsinálja az olaj-szűrőket, anyagktsg kb 15E.
Ennél a km-nél már nem hordanám márkaszervizbe, kivéve ha eddig vezették a szervizkönyvet rendesen, mert akkor évente 1x elvinném a kasztni átvizsgálás miatt, hogy a 12 éves átrozsdásodási garancia megmaradjon.
Amúgy meg hordanám a privát szerelőmhöz, s fotóznék mindent, amit beszerel, valamint megkérném, hogy pecsételjen ő a szervizkönyvbe, ha már annyira vezetett szervizkönyvet akarnék.
Én mondom, hagynám a nagyonvezetett szervizkönyvet, mert ma minden autóhoz hamisítanak már, tehát semmilyen előnyt nem jelent. Ha viszont végig van fotózva, vagy elrakva a kiszerelt cucc, akkor az hihetőbb.
Én is a sajátom évente 1x fogom csak mákraszervizbe vinni. MOndjuk amennyit megyek, vszínű máshová már nem fog eljutni.

180nál olaj, szűrők, gyertya, elvileg 60 körül meg kell álljon. Váltóolajcsere is kell: 60E Ft. Féket akkor cserélnék, ha kell. Vezérlést meg nem.


akkor jól saccoltam,hogy munkadíjjal mindent megúsz 200e alatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27824 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:32:54 »

nyes

Így volt, nem?  nyes
Domi azt mondta, tegyem fel 3,65-re. Ott nem volt mozgás. Aládugtam a 3,5 alá (3,45) ott már hívott a vevőm, megnézte, mondta, hogy tetszik neki, mondjak normális árat. Mondtam, hogy várjon 2 hónapot ha tud, mert akkor fogok neki normálisat mondani. 2 hónap múlva hívtam, hogy nyári kerék és alku nélkül 2,85. Vitte is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27825 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:33:51 »

Így volt, nem?  nyes
Domi azt mondta, tegyem fel 3,65-re. Ott nem volt mozgás. Aládugtam a 3,5 alá (3,45) ott már hívott a vevőm, megnézte, mondta, hogy tetszik neki, mondjak normális árat. Mondtam, hogy várjon 2 hónapot ha tud, mert akkor fogok neki normálisat mondani. 2 hónap múlva hívtam, hogy nyári kerék és alku nélkül 2,85. Vitte is.

hát igen,akkor már 8kilóval beljebb volt a srác.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27826 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:39:59 »

Az ecoboost 2.0 motornál szakszervizben munkadíjjal?
Akkor nagyon jó áron vannak az alkatrészek a Fordhoz. A Citroenemhez csak első féktárcsa és betét volt 70e "garázs szervizben".... Vagy jól átb...tak

Fék:
gyári ford:
Első tárcsa: 16E/db
Első betétek: 20E/szett
Hátsó tárcsa: 18/db
Hátsó betét: 15E/szett
+ munkadíj: kb 20E a 4 kerékre.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27827 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:43:41 »

hát igen,akkor már 8kilóval beljebb volt a srác.... nyes


Ezért is mondtam neki, hogy azonnal kell döntenie. Nem is vacakolt.
A 3,45 is sok volt bőven. Reálisan 3,1-3,2-ért kellett volna elkezdeni hirdetni.
Egyébként ha a mostani körülmények lennének ("drágult" a használt autó), akkor talán egy százassal-százötvennel kaptam volna többet érte. De ott nekem akkor és annyi kellett. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27828 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 09:47:44 »

Azért ez így erős. Elég sok kedvezményt adnak az újautó vásárlásakor, vagyis ha te a listaárat nézed, ahhoz képest már az első pillanatban van egy ugrás.
Hasonlítsd mondjuk 1 évest és az 5 évest.

Én elfelezném a dolgot:
- a Ford értéktartása nem annyira erős, mint az említettek,
- az említettek eléggé túlhájpoltak mostanában (Passat 16M-ért? WTF? )

Egyébként néztem most VW CC-t is, mert tetszett nagyon, de ugyanabban az állapotában, mint a Mondeo kb 18k EUR körül mozogtak (2.0TFSI). A 3.6FSI (amit meg konkrétan néztem) az meg 20-22k EUR körül van.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27829 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 10:40:57 »

Fék:
gyári ford:
Első tárcsa: 16E/db
Első betétek: 20E/szett
Hátsó tárcsa: 18/db
Hátsó betét: 15E/szett
+ munkadíj: kb 20E a 4 kerékre.


Köszi. Ez tényleg nem vészes.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27830 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 10:58:32 »

Köszi. Ez tényleg nem vészes.

Figyelj, mert ezek már okosba' mért árak.
Elsőre drágább ajánlatokat fogsz kapni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27831 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 20:45:27 »

Így volt, nem?  nyes
Domi azt mondta, tegyem fel 3,65-re. Ott nem volt mozgás. Aládugtam a 3,5 alá (3,45) ott már hívott a vevőm, megnézte, mondta, hogy tetszik neki, mondjak normális árat. Mondtam, hogy várjon 2 hónapot ha tud, mert akkor fogok neki normálisat mondani. 2 hónap múlva hívtam, hogy nyári kerék és alku nélkül 2,85. Vitte is.

Szabad kérdezni a kérdéses mondeo paramétereit? Csak viszonyításnak, hogy kb. mennyit lehet alkudni, ha oda kerül a sor...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27832 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 21:09:23 »

Szabad kérdezni a kérdéses mondeo paramétereit? Csak viszonyításnak, hogy kb. mennyit lehet alkudni, ha oda kerül a sor...

Ez az előző Mondeo-m.
Ott az aláírásomban. Full volt.

A mennyit alkudni az egyedfüggő. Linkeld majd be, aztán mondunk vmi okosat.
Magyar kereskedő a piaci ár környékén már csak egy százast enged max (ha mondjuk a 4M-s kategóriát vesszük).
A német is.
A török-német talán enged 2-300at. De ezek inkább tekert autók. Tehát viszonylagos az alku.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27833 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 21:18:30 »

Ez az előző Mondeo-m.
Ott az aláírásomban. Full volt.

A mennyit alkudni az egyedfüggő. Linkeld majd be, aztán mondunk vmi okosat.
Magyar kereskedő a piaci ár környékén már csak egy százast enged max (ha mondjuk a 4M-s kategóriát vesszük).
A német is.
A török-német talán enged 2-300at. De ezek inkább tekert autók. Tehát viszonylagos az alku.
Mindenképp itthon és hazait vennék. Nem értek annyira a kocsikhoz kockáztassak egy kiutazást...
Pl amit linkeltél, illetve ezzel kacsingatok még: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_powershift_magyarorszagi_1_tulajdonos-9339132
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #27834 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 21:30:48 »

Mindenképp itthon és hazait vennék. Nem értek annyira a kocsikhoz kockáztassak egy kiutazást...
Pl amit linkeltél, illetve ezzel kacsingatok még: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_powershift_magyarorszagi_1_tulajdonos-9339132


Ez is jó. A km is valós lehet. Furcsán extrázott: xenon van, de kulccsal indul.
Az autó jó, de a hirdetés a fotózás témakörében a legszharabb...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27835 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 21:51:27 »

Ez is jó. A km is valós lehet. Furcsán extrázott: xenon van, de kulccsal indul.
Az autó jó, de a hirdetés a fotózás témakörében a legszharabb...

Azt néztem én is, hogy fotózásban nem királyok, az új autókat is pocsék képekkel kínálják...
Viszont lehet elmegyek a héten egy próbára. Kicsit furcsa, hogy új korában nem vették meg hozzá a kiterjesztett garanciát - vagy legalábbis nem írják - ilyen futás mellett..
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27836 Dátum: 2015.09.13 vasárnap, 22:10:37 »

Ez is jó. A km is valós lehet. Furcsán extrázott: xenon van, de kulccsal indul.
Az autó jó, de a hirdetés a fotózás témakörében a legszharabb...


Kisördög on

Miért kisnavis?
Mennyibe kerülne ez a mobile.de-n?
Biztos, h véletlenül fotózzák értékelhetetlenre?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #27837 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 06:38:20 »

Azt néztem én is, hogy fotózásban nem királyok, az új autókat is pocsék képekkel kínálják...
Viszont lehet elmegyek a héten egy próbára. Kicsit furcsa, hogy új korában nem vették meg hozzá a kiterjesztett garanciát - vagy legalábbis nem írják - ilyen futás mellett..
Ha céges policy, hogy 3 év után csere, akkor minek?
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #27838 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 07:27:05 »

Sziasztok!

MK4 kombihoz keresnék rendes csomagtértálcát. Valaki rendelt már valahonnan és ha igen,mik a tapasztalatai?
Ez jó lehet? http://www.autoszonyeg.info/p/855/ford-mondeo-mk4-2007-2015-csomagtertalca

Köszi a segítséget !

Nika

Én innen rendeltem még áprilisban! Nagyon jó! Nem bántam meg!

Üléshuzatot is itt fogom a következő hónapban. Ki lehet választani az anyag összeállítást és méretpontosra levarrják!
Naplózva

Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27839 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 08:48:21 »

Én innen rendeltem még áprilisban! Nagyon jó! Nem bántam meg!

Üléshuzatot is itt fogom a következő hónapban. Ki lehet választani az anyag összeállítást és méretpontosra levarrják!

És azt hogyan teszed fel az ülésre?

(Nem tudom, hogy mindenhol evidens, de pl a nagyautónál behozzák az eredetit, ha jól emlékszem.)
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #27840 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 09:26:51 »

És azt hogyan teszed fel az ülésre?

(Nem tudom, hogy mindenhol evidens, de pl a nagyautónál behozzák az eredetit, ha jól emlékszem.)

Gondolom cipzáros...
A méretpontos azt jelenti, hogy a gyártóktól beszerzik a pontos adatokat, szabásmintát
Még a hátsó ülés kihajtható könyöklője is működőképes marad

Ha megvan és felraktam, megírom, hogy milyen lett
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27841 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 09:31:03 »

Sziasztok!

MK4 kombihoz keresnék rendes csomagtértálcát. Valaki rendelt már valahonnan és ha igen,mik a tapasztalatai?
Ez jó lehet? http://www.autoszonyeg.info/p/855/ford-mondeo-mk4-2007-2015-csomagtertalca

Köszi a segítséget !

Nika

S-max-ba is innen vettem, és még működik.

A vicc, hogy gyárit szerettem volna venni, de a 7 üléses verzióhoz NINCS.  wow1
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.14 hétfő, 09:37:29 írta BT » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27842 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 09:58:00 »

Ha céges policy, hogy 3 év után csere, akkor minek?

Mert alapból mondjuk csak 2 év gari van? Vagyis volt. Mert 2013-ban már 5 évvel kaptam.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #27843 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 09:58:46 »

Mert alapból mondjuk csak 2 év gari van?

Én céges gépet vettem, 3 éveset és volt hozzá plusz gari Smiley
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #27844 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 10:03:07 »

Én céges gépet vettem, 3 éveset és volt hozzá plusz gari Smiley

Szerintem is úgy normális.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #27845 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 10:23:12 »

Gondolom cipzáros...
A méretpontos azt jelenti, hogy a gyártóktól beszerzik a pontos adatokat, szabásmintát
Még a hátsó ülés kihajtható könyöklője is működőképes marad

Ha megvan és felraktam, megírom, hogy milyen lett

Thx előre is.
Naplózva
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #27846 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 19:04:29 »

Én céges gépet vettem, 3 éveset és volt hozzá plusz gari Smiley
Jó tipp, rákérdezek, hátha szerencsém lesz Wink
Naplózva
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #27847 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 20:59:20 »

Sziasztok,
Hatha valakinek van tippje, mielott mindent szetboritok az autoban.
Kombi fl elotti vas, ha jobb kerekkel megyek ra rosszabb utra, akkor mintha jobb hatulrol jonne valami idegesito csipogo hang, bal kerekkel semmi.
Sajnos allo autonal nem tudom eloidezni a hangot igy nehez lokalizalnom.
Valakinel volt mar esetleg hasonlo?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #27848 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 21:19:29 »

Sziasztok,
Hatha valakinek van tippje, mielott mindent szetboritok az autoban.
Kombi fl elotti vas, ha jobb kerekkel megyek ra rosszabb utra, akkor mintha jobb hatulrol jonne valami idegesito csipogo hang, bal kerekkel semmi.
Sajnos allo autonal nem tudom eloidezni a hangot igy nehez lokalizalnom.
Valakinel volt mar esetleg hasonlo?


Ciripel hátul valami?  A hátsó ülés támláját döntsd előre, ha így megszűnik akkor a rögzítő csapra kell valami szigetelés (szigszalag, zsugorcső....).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27849 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 21:22:23 »



Ciripel hátul valami?  A hátsó ülés támláját döntsd előre, ha így megszűnik akkor a rögzítő csapra kell valami szigetelés (szigszalag, zsugorcső....).

A zsugor csövet hogyan teszed rá?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 555 556 [557] 558 559 560 561 562 563 564 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.