Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:18:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 610 611 612 613 614 615 616 [617] 618 619 620 621 622 623 624 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12003673 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #30800 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 05:30:59 »

Az első szerintem egy sima Titanium, nem tudom mitől lenne X. A km simán hihető, a vezérléscserére kérdezz rá, már meg kellett történnie.
A többi FL előtti, ha van rá pénzed, és jó állapotban van az elsőt válaszd. Már csak a regen módosítás miatt is. A futásteljesítményük és az áruk hasonló ha jól láttam.


Szia !Ne haragudj nem értek hozzá,mi az a regen?
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #30801 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 05:44:09 »

Barátomnak zárlatos lett az akku, neki másfél hét állás után az indítógombbal(azt nézem ebben is az van) nem is tekert már, meg se próbálta. Kulcs amúgy ilyen volt 2008ban is már? Barátomé még ilyen hibrid(2007), olyan, mint a bicskakulcsos kinézetre, csak nincs rajta a gomb, meg nagyon picit el is tér a mérete tőlük(tehát az alin rendelt védőgumi nem ment rá). A garancia amúgy sztem is csak parasztvakítás. Valamint azért az értelmesebb kereskedés ráteszi töltőre az akkukat néhanapján( főleg 1 behozottnál illik ). Ezek után el tudom képzelni mennyire vannak tisztában a "kitűnő" állapotával.

Apámnak volt hasonló, először akkut cseréltünk benne, de utána is tekert, végül az indítómotor meg is adta magát, csere óta pöcc röff.


Szia!Indításnál nem tünt úgy,hogy az aksi gyenge lenne mert tekert rendesen csak kellett egy pár fordulat,hogy beinduljon.
Rákérdeztem a garanciára vagyis kimondottan a vezérlésre és a kettős tömegűre kérdeztem,arra azt mondta bele tartozik a garanciába!Az a baj én nem értek hozzá igazából és ismerősöm sincs akit elvinnék magammal hogy átnézze az autót,ezért próbálok itt nálatok infót gyűjteni ,hogy mire figyeljek!
Köszönöm!
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30802 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 06:27:28 »

úgy érzem elbeszélünk egymás mellett. Én nem a hamis rendszámú autók kiemelésére írtam ezt, hanem általánosságban erre a többkamerás rögzített cuccra. ...

Ok, szerintem is itt az eltérés a két gondolat között.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #30803 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 06:33:47 »

Sziasztok!Ma megnéztem ezt az autót:http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_friss_muszaki._1_ev_garancia-9954289
Hollandiábol hozták egy hete,elég egyben van az indításnál 3-4mp tekerés volt mire beindult.1év garanciát vállalnak a motorra és a váltóra.EBBEN LEHET ÁTVERÉS?
A hétvégén még ránézek ezekre is:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_magyar.szervizkonyv-9961652
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_led.f.ules.tempomat.16kf-9958852
Vélemény?Köszönöm
A szfvári biztos tekert, lehet benne simán 350ekm is. A holland meg 2008-as. Én továbbra is a tatai javaslom.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30804 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 06:35:12 »

1et értek Tittával. Én is az elsőre szavaznék. A többi korához és felszereltségéhez képest drága.

1. Az első két kereskedőtől nem biztos, h vennék autót, a második kettőről nem hallottam még.
2. Szerintem ha valós a felszereltség és állapot, akkor olcsónak tűnik az első.
3. Tisztázni kell, honnan jöttek az autók, mert a 3-ast és a 4-est elég alacsony futott km-rel hirdetik.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30805 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 06:38:25 »

Szia !Ne haragudj nem értek hozzá,mi az a regen?

A dpf regenerációjának itteni elnevezése, rövidítése.  wave
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30806 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 06:42:44 »

A szfvári biztos tekert, lehet benne simán 350ekm is. A holland meg 2008-as. Én továbbra is a tatai javaslom.

Azzal is van ellenérzésem.

1. Tata még beleesik Bermuda-háromszögbe?
2. A "műszaki állapotlapot" ki vette fel? Én először azt elkérném.
3. A ford fabetétei szerintem elszomorítóak. Először üljenek bele és nézzétek meg, egyáltalán tetszik vagy sem.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #30807 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 06:51:16 »

Szia !Ne haragudj nem értek hozzá,mi az a regen?

Ahogy Candle is irta a reszecskeszuro tisztitasi folyamata. A 2011 elottiek mas modszerrel tisztittottak a DPF-et, igy ha megszakadt egy ilyen folyamat, az motorolaj higulashoz vezethetett. Ha ez tobbszor is elofordult, akkor a 20ezres intervallum elott cserelni kell az olajat. A Facelift utaniak mar eleve a szuronel fecskendeznek be gazolajat, amit meggyujtanak, igy segitik a tisztitasi folyamathoz kello magas ho elereset. De nem csak ennyit modositottak, ezert irtam hogy szerintem a talan valos km-el rendelkezo es fiatalabb magyar ami valszeg ceges volt jobb valasztas lehet. Az egyik forumozo belinkelte Neked egy masik hirdeteset ennek az autonak, abban azt irjak megvolt a vezerles csere. Ezek alapjan jo valasztasnak tunik, de persze eloben is latni kell.
A masik, szerintem biztos talasz itt valakit ha megkered a forumozokat, aki elmegy Veled megnezni autot ha epp raer. Mar en is tettem ilyet, remelem Balazs nem szid azota is.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #30808 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 07:17:16 »

A hosszú tekerés az lehet rossz aksi is (jó esetben) amikor én megvettem ugyan ezt csinálta.
Rossz esetben akksi és önindító. Ez egy nagyjából 70 ezres mutatvány.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30809 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 07:33:55 »

Rossz esetben akksi és önindító. Ez egy nagyjából 70 ezres mutatvány.

Csak? Akksi legyen 30. 40-ből megáll az önindító munkadíjjal? (Nem a hozzáértésedet vitatom, de tényleg ennyiből megáll?)
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #30810 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 07:42:32 »

... a vezerles csere. ...
mennyibe fáj egyébként egy vezérléscsere?
kell/célszerű még valamit cserélni a vezérléssel együtt?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #30811 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 16:50:50 »

Csak? Akksi legyen 30. 40-ből megáll az önindító munkadíjjal? (Nem a hozzáértésedet vitatom, de tényleg ennyiből megáll?)
B4k-ban cseréltem kb. 2 éve. Ha visszaolvasol az elektromos topikban biztos leírtam. Sőt 2012 novemberében, mikor aksi csere volt, akkor is megírtam mindent. Ez azért jó, mert tök aktuálisak lesznek az árak. :-)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #30812 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 20:23:24 »

 :worship:Nagyon szépen köszönöm mindenki válaszát!Szombaton útra kelek és elmegyek Tatára megnézem!Talán az lesz az igazi  Huh?
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30813 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 20:44:21 »

szakik, az FL-es középkonzol borítás + légkondi vezérlő, stimmel az FL előttibe? (persze egy két takaróelemet biztos cserélni kell, de valakinek van vele tapasztalata?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30814 Dátum: 2016.03.25 péntek, 08:52:29 »


Szia!

Tatán lakom, segítségképpen tegnap megnéztem a tatai Titanium X-eset.
Nagyon jól felszerelt mondi. Xenon + kulcsnélküli indítás nyitás + 17" alufelni, ez valóban egy Titanium X opciós csomaggal felszerelt autó (nekem is ilyen felszereltségű mondim van, fiatalabb és 85eKm-es).
Állapot:
- az első lökhárító cserélve van és a fényezés nem igazán sikerült. Az illesztések nagyon nem jók. A motorháztető nagyon csunyán áll a felső fűtőmaszknál. A felső hűtőmaszk motortérben lévő rögzítő eleme letört. Miután becsuktam a motorháztetőt a Convers+ újra hibaüzenetet adott a motorháztető nyitott állapotáról. A motorháztatő alatti szigetelés ki van szakadva, ezt meg is örökítettem,.

  
- Új aksi van benne az eredetinél jóval kisebb méretben. Az aksiburkolat ajtaja le van törve.
- Xenon és DRL OK.
- Ami nekem fura volt, hogy a parkradar szenzorairól a fényezés lekopott, a fehér alapozót lehet látni a szenzorok külső ívein.
- Német nyelvű autópályamatrica van a szélvédőn.
- Ford asszistansz űrlapon 2013.07.xx napján 83.xxx km bejegyzés van.
- A motor pöcre indult, egy kicsit egyenetlenül jár.
- A kormány 10-11 órás részén a bőr már pikkelyesedik.
- A váltó akadozva jár.
- A belső nagyon szép és jó állapotban van, nincs elnyűve.

És néhány információ a fotókon:




Ford Etis információk az autóról:

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     15.11.2010
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:     kombi
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Midnight Sky
Belső anyag:     New York/Lux / Medium LT Stone

Kisebb jellemzők
 Hátsó sárfogók nélkül
 Less Cargo Stowage Device
 Belső Csomag nélkül
 Első sárfogók nélkül
 Hegymeneti elind. segítség nélkül
 Szabványos csomagtérfedéllel
 (-) Version Packages
 Genkben készült
 Biztonsági Zár Cs. nélkül
 Speciális felsz. csomag nélkül
 Flotta opciók nélkül
 SVO matrica nélkül
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Biztonság csomag nélkül
 Elect.stab.szabályozással
 Készlet - Gumiabroncs javító
 Teljes-zárással
 Elektronikus hátsó ablakokkal
 Hagyományos színezett üveggel
 Széria zöld szélvédő
 fűtött szélvédővel
 Konzolba épített hamutartóval
 Hűtött kesztyűtartóval
 Egyszínű műszerfallal
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Napellenzők nélkül
 Rakodópolc nélkül
 Csomagtérháló készlet nélkül
 Rakományrögzĺtő háló nélkül
 Belső elválasztás nélkül
 Fényezett első díszráccsal
 Tetőcsom. - króm
 Titanium ajtókeret díszlécekkel
 Spoiler nélkül
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Kétold el, irányjel, kilpfény tük
 Különleges üléshuzat nélkül
 Különleg első üléshuz nélk
 Különleg hátsó üléshuz nélk
 Hátsó középso kartámasszal
 Utas kézi deréktámasszal
 Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
 Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Integrált gyermekülés nélkül
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Hátsó ülés kartámasz csomag nélkül
 Vonóhorog nélkül
 Színre fújt külső ajtókilincs
 Bor sebességváltó gomb
 gyermek biztonsági zárral
 El ajtózár el nyitással
 Kulcsnélküli rendszer
 Kulcsnélküli ajtózár rendszerrel
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 Fényszóró mosóval
 napfénytető nélkül
 Air Curtain Restrnt LH
 Jobb old függönylégzsák
 Vezetőoldali térdlégzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Utas Légzsák Kiiktató Nélkül
 Pótkerék nélkül
 Gumiabroncs-nyomás érzékelők nélkül
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 17" kf kerék 1 Stílus
 215/50 17" W Rated BSW Tyre
 Pótkerék nélkül
 Normál gumi mintával – elöl
 With Standard Tyre Tread - Rear
 Dĺsztárcsák nélkül
 Zárható kerékanyák
 Kysor rádió takaróval
 Standard felfüggesztéssel
 Első rugó terhelésosztály P
 Hátsó rugó terhelésoszt-P
 Fék vészhelyzeti segítséggel
 Alsó véd?lemezek nélkül
 sport elso ülés
 Hátsó szell.vel/B-oszlop
 Levegőminőség érzékelő nélkül
 Gázüzem előkészítés csomag nélkül
 Alap pedál kialakítás
 Lágy fogású kormánykerék
 Sebesség szabályozással
 Kiegészítő levegőfűtéssel
 Hagyományos műszerek - 3.szint
 Holttér információs rendszer nélkül
 Thatcham Category 1 riasztó
 Billenés-érzékeléssel
 Hátsó parkolási segítséggel
 Első parkolássegéllyel
 80 Ah akkumulátor
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 BT/VC tel interface + USC csat
 2007 Audiofil ICE Pack
 11 hangszóró mélysugárzóval
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Hangvezérléses modul - brit
 Kamera nélkül
 Kisüléses fényszóróval
 DTRL Lamp Lit In Pos 0 And Pos
 Első ködlámpákkal
 Lábtérvilágítással
 Belső térképvilágítással
 2. sor olvasolámpával
 Aut. fényszóró mag.állítással
 Automata fényszóró be/ki-vel
 
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.25 péntek, 11:41:50 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #30815 Dátum: 2016.03.25 péntek, 08:57:13 »

Sziasztok!

Még van benzines kocsim is, így könnyű mit elszámolni, mert általában magasabb a NAV norma mint a városi fogyasztás, de van egy 2.0 TDCI automata mondeom MK4 (2007-es) 130 LE-s. Ennek a vegyes fogyasztása is norma feletti, igaz az nem sokkal, de a városi, ahol főleg megy, már majdnem 3 liter az eltérés a normához képest, 9,8 vs 6,9 liter/100 km (gyári, illetve norma).

Van olyan aki munkahelyén, munkába járáshoz/használatra üzemanyag elszámolást ad le, ha igen milyen fogyasztási normát ír be/lehet beírni? Azt tudom, hogy a NAV megad egy fogyasztási normát, illetve a jogszabályban szerepel egy csomó autó fogyasztási normája, de kb 2000-ig, ebben nem fellelhető gépkocsinál elméletben használható a gyári adat, de vegyes, vagy városi, melyik?

Köszi!



 
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30816 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:26:08 »

szakik, az FL-es középkonzol borítás + légkondi vezérlő, stimmel az FL előttibe? (persze egy két takaróelemet biztos cserélni kell, de valakinek van vele tapasztalata?

A csiroki FL középkonzol borítása a mondiba?

NEM!!  eplus2 eplus2 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.25 péntek, 09:36:54 írta Trollinia » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30817 Dátum: 2016.03.25 péntek, 09:34:11 »

A csiroki FL a mondiba?

NEM!!  eplus2 eplus2 eplus2


Trollok drága netovábbja Cheesy Cheesy

Mi nem?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #30818 Dátum: 2016.03.25 péntek, 10:27:42 »

Üdv mindenkinek.
Szervó gondom van. A kormányt néha olyan nehéz tekerni mintha nem is lenne benne szervó, aztán 10-20 másodperc múlva meg újra jó.
Levegősnek gondolom, de olaj van benne elég. kb 1 éve volt szivattyú csere, + az olaj tartály, mivel a benne lévő szűrőt nem lehet cserélni és el volt tömődve. Akkor át lett öblítve szervóolajjal a rendszer amíg tiszta nem folyt belőle. Aztán feltöltöttük, légtelenítettük, mostanáig jó volt.
Tempomattal mentem aztán ki akartam tenni üresbe, kinyomtam a kuplungot, a tempomat nem kapcsolt ki rögtön, a fordulat felszaladt kb 4-5000-ig. Nem kapcsolt ki azonnal a tempomat, csak 1-2 másodperc késéssel.
Azóta van ez a gond a szervóval. Nem tudom össze függ e, vagy csak véletlen egybeesés.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Hétvégén olajat megnézem, nagyon feketének tűnik, aztán megnézem a tartályban nem e a szűrő megint eltömődött, bár most nem fortyog benne az olaj mint akkor. Ami még fura, és levegő jelenlétére utal, hogy a szint a min-max között volt most meg a max-nál van. A levegő kiszoríthatta az olajat, de hogyan kerülhetett bele levegő már megint nem tudom.
Az ékszíj elvileg nem laza. Töltés visszajelzés nincs vagy más laza ékszíjra utaló jel.
Ha valakinek van ötlete, és megosztaná, azt nagyon megköszönném.
Üdv.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30819 Dátum: 2016.03.25 péntek, 10:36:32 »

Üdv mindenkinek.
Szervó gondom van. A kormányt néha olyan nehéz tekerni mintha nem is lenne benne szervó, aztán 10-20 másodperc múlva meg újra jó.
Levegősnek gondolom, de olaj van benne elég. kb 1 éve volt szivattyú csere, + az olaj tartály, mivel a benne lévő szűrőt nem lehet cserélni és el volt tömődve. Akkor át lett öblítve szervóolajjal a rendszer amíg tiszta nem folyt belőle. Aztán feltöltöttük, légtelenítettük, mostanáig jó volt.
Tempomattal mentem aztán ki akartam tenni üresbe, kinyomtam a kuplungot, a tempomat nem kapcsolt ki rögtön, a fordulat felszaladt kb 4-5000-ig. Nem kapcsolt ki azonnal a tempomat, csak 1-2 másodperc késéssel.
Azóta van ez a gond a szervóval. Nem tudom össze függ e, vagy csak véletlen egybeesés.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Hétvégén olajat megnézem, nagyon feketének tűnik, aztán megnézem a tartályban nem e a szűrő megint eltömődött, bár most nem fortyog benne az olaj mint akkor. Ami még fura, és levegő jelenlétére utal, hogy a szint a min-max között volt most meg a max-nál van. A levegő kiszoríthatta az olajat, de hogyan kerülhetett bele levegő már megint nem tudom.
Az ékszíj elvileg nem laza. Töltés visszajelzés nincs vagy más laza ékszíjra utaló jel.
Ha valakinek van ötlete, és megosztaná, azt nagyon megköszönném.
Üdv.

elektronyos a szivattyú? Miért volt cserélve?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30820 Dátum: 2016.03.25 péntek, 10:38:30 »

elektronyos a szivattyú? Miért volt cserélve?

úgy emlékszem, hogy a 2.0 TDCi-nek akkor nem elektromos volt, de lehet, hogy tévedek
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #30821 Dátum: 2016.03.25 péntek, 12:47:28 »

Sziasztok!

Még van benzines kocsim is, így könnyű mit elszámolni, mert általában magasabb a NAV norma mint a városi fogyasztás, de van egy 2.0 TDCI automata mondeom MK4 (2007-es) 130 LE-s. Ennek a vegyes fogyasztása is norma feletti, igaz az nem sokkal, de a városi, ahol főleg megy, már majdnem 3 liter az eltérés a normához képest, 9,8 vs 6,9 liter/100 km (gyári, illetve norma).

Van olyan aki munkahelyén, munkába járáshoz/használatra üzemanyag elszámolást ad le, ha igen milyen fogyasztási normát ír be/lehet beírni? Azt tudom, hogy a NAV megad egy fogyasztási normát, illetve a jogszabályban szerepel egy csomó autó fogyasztási normája, de kb 2000-ig, ebben nem fellelhető gépkocsinál elméletben használható a gyári adat, de vegyes, vagy városi, melyik?

Köszi!



 
Munkába járás esetén 9 FT/km. Ha kell tudok küldeni elszámolós nyomtatványt is.

 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30822 Dátum: 2016.03.25 péntek, 14:37:47 »

...
Van olyan aki munkahelyén, munkába járáshoz/használatra üzemanyag elszámolást ad le, ha igen milyen fogyasztási normát ír be/lehet beírni? Azt tudom, hogy a NAV megad egy fogyasztási normát, illetve a jogszabályban szerepel egy csomó autó fogyasztási normája, de kb 2000-ig, ebben nem fellelhető gépkocsinál elméletben használható a gyári adat, de vegyes, vagy városi, melyik?

Könyvelő?
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30823 Dátum: 2016.03.25 péntek, 14:40:15 »

Sziasztok!

Még van benzines kocsim is, így könnyű mit elszámolni, mert általában magasabb a NAV norma mint a városi fogyasztás, de van egy 2.0 TDCI automata mondeom MK4 (2007-es) 130 LE-s. Ennek a vegyes fogyasztása is norma feletti, igaz az nem sokkal, de a városi, ahol főleg megy, már majdnem 3 liter az eltérés a normához képest, 9,8 vs 6,9 liter/100 km (gyári, illetve norma).

Van olyan aki munkahelyén, munkába járáshoz/használatra üzemanyag elszámolást ad le, ha igen milyen fogyasztási normát ír be/lehet beírni? Azt tudom, hogy a NAV megad egy fogyasztási normát, illetve a jogszabályban szerepel egy csomó autó fogyasztási normája, de kb 2000-ig, ebben nem fellelhető gépkocsinál elméletben használható a gyári adat, de vegyes, vagy városi, melyik?

Köszi!
 

Ez szerintem inkább a chat topicba való mint ide.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #30824 Dátum: 2016.03.25 péntek, 16:47:04 »

Munkába járás esetén 9 FT/km. Ha kell tudok küldeni elszámolós nyomtatványt is.

 

Kiküldetési rendelvényen van elszámolva, több cég között, ahol dolgozunk. Ehhez jön még hozzá a 9Ft kopáspénz.

kotta_cs: Terveztem, hogy a generáció független/üzemanyagba teszem be, azonban mk4-ről van szó, gondoltam többen járhatnak hasonló elszámolással.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.25 péntek, 16:48:59 írta Plebi » Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30825 Dátum: 2016.03.25 péntek, 16:53:08 »

Ahogy Candle is irta a reszecskeszuro tisztitasi folyamata. A 2011 elottiek mas modszerrel tisztittottak a DPF-et, igy ha megszakadt egy ilyen folyamat, az motorolaj higulashoz vezethetett. Ha ez tobbszor is elofordult, akkor a 20ezres intervallum elott cserelni kell az olajat. A Facelift utaniak mar eleve a szuronel fecskendeznek be gazolajat, amit meggyujtanak, igy segitik a tisztitasi folyamathoz kello magas ho elereset. De nem csak ennyit modositottak, ezert irtam hogy szerintem a talan valos km-el rendelkezo es fiatalabb magyar ami valszeg ceges volt jobb valasztas lehet. Az egyik forumozo belinkelte Neked egy masik hirdeteset ennek az autonak, abban azt irjak megvolt a vezerles csere. Ezek alapjan jo valasztasnak tunik, de persze eloben is latni kell.
A masik, szerintem biztos talasz itt valakit ha megkered a forumozokat, aki elmegy Veled megnezni autot ha epp raer. Mar en is tettem ilyet, remelem Balazs nem szid azota is.  smile
Bátyám Mondeoja 2010-es évvégi de már faceliftes. Az is már az újabb elven dolgozik?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30826 Dátum: 2016.03.25 péntek, 16:57:53 »

Kiküldetési rendelvényen van elszámolva, több cég között, ahol dolgozunk. Ehhez jön még hozzá a 9Ft kopáspénz.

kotta_cs: Terveztem, hogy a generáció független/üzemanyagba teszem be, azonban mk4-ről van szó, gondoltam többen járhatnak hasonló elszámolással.

itt inkább technikai dolgokat csevegünk meg, de ez a magánvéleményem.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #30827 Dátum: 2016.03.25 péntek, 17:06:10 »

Bátyám Mondeoja 2010-es évvégi de már faceliftes. Az is már az újabb elven dolgozik?

Igen! EURO V - től...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #30828 Dátum: 2016.03.25 péntek, 17:53:57 »

Üdv!
Ezt valaki már megnézte közelebbről esetleg?
Pár hónapja 3.3 volt, igaz 119ezer km-el, aztán levitte 3.2-re és hirtelen felugrott km 169ezerre. Most már 3 alatt hirdeti, és még mindig megvan, egész jól felszerelt, ennyire bajos lehet?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium_mo.ixenonkey-lesssony-9849977


Tatai meg elég hm( le a kalappal Tibor69 előtt, így nekem is megspóroltál 1 utat Smiley ). Mocitető hangszigetelést annó off autónál nekem is vmi hasonlóra rágta ki a kis... görény...
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #30829 Dátum: 2016.03.25 péntek, 20:34:26 »

Szia!


Nagyon szépen köszönöm válaszod és segítséged, hogy megnézted az autót és ilyen részletes leírást tudtál adni róla worship
Legalább így nem kell utaznom 400km potyára! Nagyon szépen köszönöm még egyszer!
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.25 péntek, 22:27:49 írta alf » Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #30830 Dátum: 2016.03.25 péntek, 23:01:11 »

Olyan kérdésem lenne még,hogy a faceliftes 1.6 os tdci 116le motor kevés a mondeóba?Esetleg egy kis chiptuning javíthat rajta?
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
pfilotas
Vendég
« Új hozzászólás #30831 Dátum: 2016.03.26 szombat, 08:14:07 »

Sziasztok! 2012-es mondeó kombit szeretnék venni 2000-es tdci-t,de sokan azt mondják, hogy sok vele a gond! Tegnap a mit kinéztem magamnak /németből behozott/ismerős autószerelő átnézte és motorikusan, szerkezetileg rendben volt de az automata váltó körül olajfolyást észlelt.  Valakinek van tapasztalata a behozott autókkal kapcsolatban?
Köszi,Peti
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30832 Dátum: 2016.03.26 szombat, 10:01:23 »

Olyan kérdésem lenne még,hogy a faceliftes 1.6 os tdci 116le motor kevés a mondeóba?Esetleg egy kis chiptuning javíthat rajta?
kb 145le körülre felhozható.az már vállalható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30833 Dátum: 2016.03.26 szombat, 10:02:52 »

Sziasztok! 2012-es mondeó kombit szeretnék venni 2000-es tdci-t,de sokan azt mondják, hogy sok vele a gond! Tegnap a mit kinéztem magamnak /németből behozott/ismerős autószerelő átnézte és motorikusan, szerkezetileg rendben volt de az automata váltó körül olajfolyást észlelt.  Valakinek van tapasztalata a behozott autókkal kapcsolatban?
Köszi,Peti
a fészliftes mondeókkal sok a gond? ha lett volna mk3-asod,tudnád,hogy ezekkel milyen kevés gond van.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30834 Dátum: 2016.03.26 szombat, 18:47:23 »

a fészliftes mondeókkal sok a gond? ha lett volna mk3-asod,tudnád,hogy ezekkel milyen kevés gond van.... Cheesy

 Huh?

Nekem van mk3-asom... hogy sok gond lett volna vele? Hááát... nem mondanám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #30835 Dátum: 2016.03.26 szombat, 21:12:23 »

Sziasztok!

Még van benzines kocsim is, így könnyű mit elszámolni, mert általában magasabb a NAV norma mint a városi fogyasztás, de van egy 2.0 TDCI automata mondeom MK4 (2007-es) 130 LE-s. Ennek a vegyes fogyasztása is norma feletti, igaz az nem sokkal, de a városi, ahol főleg megy, már majdnem 3 liter az eltérés a normához képest, 9,8 vs 6,9 liter/100 km (gyári, illetve norma).

Van olyan aki munkahelyén, munkába járáshoz/használatra üzemanyag elszámolást ad le, ha igen milyen fogyasztási normát ír be/lehet beírni? Azt tudom, hogy a NAV megad egy fogyasztási normát, illetve a jogszabályban szerepel egy csomó autó fogyasztási normája, de kb 2000-ig, ebben nem fellelhető gépkocsinál elméletben használható a gyári adat, de vegyes, vagy városi, melyik?

Köszi!



 
NAV norma amit el lehet számolni 1500-2000-ig Diesel 6,7l/100km
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30836 Dátum: 2016.03.26 szombat, 21:29:43 »

Huh?

Nekem van mk3-asom... hogy sok gond lett volna vele? Hááát... nem mondanám.
nalátod.az mk4 fészliftel annyi sincs.de azért a cikkek 80%a mk3 mondi javításról szól.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #30837 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 17:25:49 »

Sziasztok.

Székesfehérváron van egy autó. Ha valakinek lenne ráérő 15 perce és megnézné nekem hálás lennék. Ne legyen már egy potya utam egy sz...ra.

Íme a kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_s.mentes.xenon.navigacio.ulesf-9913009

Köszönöm
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30838 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 20:36:04 »

Sziasztok.

Székesfehérváron van egy autó. Ha valakinek lenne ráérő 15 perce és megnézné nekem hálás lennék. Ne legyen már egy potya utam egy sz...ra.

Íme a kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_s.mentes.xenon.navigacio.ulesf-9913009

Köszönöm


Székesfehérvár egy misztikus terület autóvásárlás céljából
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #30839 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 20:38:03 »


Székesfehérvár egy misztikus terület autóvásárlás céljából

be lehet fejezni, jó?  falbav
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #30840 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 22:10:20 »

be lehet fejezni, jó?  falbav

 Wink
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #30841 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 22:50:18 »

Sziasztok.

Székesfehérváron van egy autó. Ha valakinek lenne ráérő 15 perce és megnézné nekem hálás lennék. Ne legyen már egy potya utam egy sz...ra.

Íme a kocsi:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium_s.mentes.xenon.navigacio.ulesf-9913009

Köszönöm

Ha elfogadod hogy a megadott km valoszinuleg koszono viszonyban sincs a valosaggal, a kepek alapjan meg jo is lehet. Frissen hozhattak be. Egy vezerlescserevel szamolj, persze az olaj es szurocserek mellett.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #30842 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 22:56:26 »

Ha elfogadod hogy a megadott km valoszinuleg koszono viszonyban sincs a valosaggal, a kepek alapjan meg jo is lehet. Frissen hozhattak be. Egy vezerlescserevel szamolj, persze az olaj es szurocserek mellett.

mondjuk a csóri úti nepperbirodalom tényleg nem örvend köztiszteletnek.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #30843 Dátum: 2016.03.27 vasárnap, 23:04:03 »

mondjuk a csóri úti nepperbirodalom tényleg nem örvend köztiszteletnek.

2005-ben Fehervaron vettem az MKIII-am, a helyi Ford szalon hasznaltautos telepen. Korrektek voltak, meglepo modon. Nem is volt bajom az autoval, csak a hasznalatbol eredo karbantartasok, kopo cuccok csereje es a vegen persze a nagynyomasu szivattyu. Vannak meg csodak.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kissdani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13

kissdani@wlan2k.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30844 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 05:50:49 »

Sziasztok. Egy mk4 2008 1.8 tdci ugy vettem az autót hogy ki volt szedve belőle a részecskeszűrő. Az nagy baj? Bocsi ha kicsit butát kérdezek uj vagyok ebben a témában!
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #30845 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 07:10:35 »

Ha elfogadod hogy a megadott km valoszinuleg koszono viszonyban sincs a valosaggal, a kepek alapjan meg jo is lehet. Frissen hozhattak be. Egy vezerlescserevel szamolj, persze az olaj es szurocserek mellett.

A km azt tudom, hogy nem annyi van benne. Ha szerencsém van akkor 160 környékéről tekerték vissza. 2-3 hete hirdetik a kocsit.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30846 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 07:55:18 »

A km azt tudom, hogy nem annyi van benne. Ha szerencsém van akkor 160 környékéről tekerték vissza. 2-3 hete hirdetik a kocsit.

Ha pedig nincs, akkor 260-ról.
Honnan származik a paripa, tudsz valamit? (Mivel nem bíznék annak a környéknek a neppereiben, ezért kezdenék egy vezérléscserével. Ennek az árát nyugodtan add hozzá. Kéttömegűt cseréltek már?)
Azon kívül, drága.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #30847 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 09:43:22 »

Ha pedig nincs, akkor 260-ról.
Honnan származik a paripa, tudsz valamit? (Mivel nem bíznék annak a környéknek a neppereiben, ezért kezdenék egy vezérléscserével. Ennek az árát nyugodtan add hozzá. Kéttömegűt cseréltek már?)
Azon kívül, drága.

Németországi. A Ford nem tud mondani róla semmit az alvázszám alapján. Nincs online szervizkönyve. Más infóm nincs róla.
A vezérlés csere az természetes. Ha 20 e lenne benne akkor is cserélném. 30 e Ft- n nem múlik a dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.28 hétfő, 09:45:02 írta T0aD » Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #30848 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 10:16:50 »

Az hogy drága vagy nem az más kérdés. A németeknél is van ugyan ebben az árban. hazahozni talpra állítani a kocsit 400-500 e Ft. Akkor itthon megveszem a visszatekertet bár már a németek is tekernek. Nem visszatekertet Használt autót nekéz venni.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #30849 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 11:26:52 »

Németországi. A Ford nem tud mondani róla semmit az alvázszám alapján. Nincs online szervizkönyve. Más infóm nincs róla.
A vezérlés csere az természetes. Ha 20 e lenne benne akkor is cserélném. 30 e Ft- n nem múlik a dolog.

Ha német, akkor kell, hogy legyen szervízkönyve. Az abban levő pecsétek alapján felhívni (esetleg mail-t írni) a szervizeknek és megkérdezni a pecsétek valódiságát.
A vezérlés csere, pláne vízpumpával, nem 30.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 610 611 612 613 614 615 616 [617] 618 619 620 621 622 623 624 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.