Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:36:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 686 687 688 689 690 691 692 [693] 694 695 696 697 698 699 700 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11988988 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34600 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 21:58:07 »

Monstmár totál nem értem. Ennek a szelepnek cserélhető a szeleptűje. Van is hozzá célszerszám. Nekem azzal, hogy kupakot tekertem a menetre, megszünt a levegősödés vagyis a tűvel lehet a baj. Akkor annak cseréje segithet a problémán. Nem?

Ez volna, amit cserélni lehet benne, ugye!?

Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34601 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 21:59:39 »

felesleges cserélni.nem a tűvel van a probléma.javítható.

50ft egy ilyen tű kompletten, szóval a csere nem pénz. És egyben javitódik a hiba is.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34602 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 22:07:07 »

Ez volna, amit cserélni lehet benne, ugye!?

[img]http://autofejlesztes.hu/webkepek/05543_1.jpg
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34603 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 22:09:12 »

50ft egy ilyen tű kompletten, szóval a csere nem pénz. És egyben javitódik a hiba is.  Wink
ok.nálam hamarabb akad egy egy tomites mint egy komplett szelep.cseréld.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #34604 Dátum: 2017.04.18 kedd, 17:45:27 »

Volt olyan, hogy bi-xenon afs? Ezt láttam egy 2007es mondeo katalógusban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34605 Dátum: 2017.04.18 kedd, 18:26:27 »

Volt olyan, hogy bi-xenon afs? Ezt láttam egy 2007es mondeo katalógusban.
nem volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #34606 Dátum: 2017.04.18 kedd, 19:57:40 »

Volt olyan, hogy bi-xenon afs? Ezt láttam egy 2007es mondeo katalógusban.
http://www.autohaztapolca.hu/ford/ujmondeo_katalog.pdf 13. Oldal.  wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #34607 Dátum: 2017.04.19 szerda, 16:40:38 »

Nem rég fék betéteket és tárcsákat cseréltettem az autón mindenhol.
5,4 volt az autó fogyasztása már a nyári gumis alufelnis szettekkel. Az új fékek óta mentem 530 km-t és az első perctől fogva azt láttam hogy nő a fogyasztás, most már 6,1-en állok soha nem láttam ekkora fogyasztást, 6 felett még nem volt az átlagom amióta meg van az autó és csak én vezetem. Lehet valami össze függés, hogy mi okozta a fék csere óta  a rohamos fogyasztás növekedést, és nem is áll meg, mindig egyre több lesz, ugyan azokon a távokon ugyan úgy közlekedem.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #34608 Dátum: 2017.04.19 szerda, 16:53:21 »

Nem rég fék betéteket és tárcsákat cseréltettem az autón mindenhol.
5,4 volt az autó fogyasztása már a nyári gumis alufelnis szettekkel. Az új fékek óta mentem 530 km-t és az első perctől fogva azt láttam hogy nő a fogyasztás, most már 6,1-en állok soha nem láttam ekkora fogyasztást, 6 felett még nem volt az átlagom amióta meg van az autó és csak én vezetem. Lehet valami össze függés, hogy mi okozta a fék csere óta  a rohamos fogyasztás növekedést, és nem is áll meg, mindig egyre több lesz, ugyan azokon a távokon ugyan úgy közlekedem.
Hatso fek befog sztm azt ellenorizd...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Szzoli78
Vendég
« Új hozzászólás #34609 Dátum: 2017.04.19 szerda, 16:57:27 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni a következő jelenséggel kapcsolatban: van egy 2013.06. Mondeo titanium kombi 2,0 Tdci  163 LE autóm, hidegben rendben indul, majd pár perces melegítés után szépen elkezdek menni vele -nem húzatom- és a gyorsításkor oltári kormányrázást csinál mindkét irányba folyamatosan jobbra-balra, ez a rázás kicsit átjön az utastérbe is, majd azt tapasztaltam, h ahogyan melegszik és eléri a vízhőfok is az üzemi hőmérsékletet ez a rázás alább hagy, utazósebességnél már meleg motorral  kb. 100-110 km/h továbbra is marad egy pici kormány vibráció, ami azért zavaró tud lenni.

Várom segítő válaszotokat, akinek volt már ilyen problémája, mi okozza ezt a hibát.

 Köszi:
Zoli
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34610 Dátum: 2017.04.19 szerda, 17:48:39 »

Nem rég fék betéteket és tárcsákat cseréltettem az autón mindenhol.
5,4 volt az autó fogyasztása már a nyári gumis alufelnis szettekkel. Az új fékek óta mentem 530 km-t és az első perctől fogva azt láttam hogy nő a fogyasztás, most már 6,1-en állok soha nem láttam ekkora fogyasztást, 6 felett még nem volt az átlagom amióta meg van az autó és csak én vezetem. Lehet valami össze függés, hogy mi okozta a fék csere óta  a rohamos fogyasztás növekedést, és nem is áll meg, mindig egyre több lesz, ugyan azokon a távokon ugyan úgy közlekedem.
Egy fél tank alapján kár messzemenő következtetéseket levonni. Fél liter növekedést sem kell dramatizálni.
Ha gyanús a fék, akkor hosszabb út után tapogasd meg a felniket, hogy melegebb-e lényegesen valamelyik. Az normális, ha az elsők melegebbek. A féktárcsát ne érintsd meg, mert megégethet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #34611 Dátum: 2017.04.19 szerda, 21:38:27 »

Sziasztok!

Következő a kérdésem: 2007 Ghia mondeorol van szo, nem az enyém, egy ismerősöm vette. Szóval, üzemanyag tartálynál a fedelet nem lehet zárni, azaz a központi zár aktiválása után sem, azt hittem a zár a probléma, de megnéztem és kiderült, hogy egyáltalán nincs benne zárszerkezet. Semmilyen nyilas nincs ott, ahol kellene hogy kiugorjon aza kis zaró henger szerkezet. Ez normális? Nekem egy kicsit gyanús  Wink Lenne ilyen model ahol nem lehet zárni_ Kösz, előre is.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #34612 Dátum: 2017.04.19 szerda, 23:35:54 »

Sziasztok!

Következő a kérdésem: 2007 Ghia mondeorol van szo, nem az enyém, egy ismerősöm vette. Szóval, üzemanyag tartálynál a fedelet nem lehet zárni, azaz a központi zár aktiválása után sem, azt hittem a zár a probléma, de megnéztem és kiderült, hogy egyáltalán nincs benne zárszerkezet. Semmilyen nyilas nincs ott, ahol kellene hogy kiugorjon aza kis zaró henger szerkezet. Ez normális? Nekem egy kicsit gyanús  Wink Lenne ilyen model ahol nem lehet zárni_ Kösz, előre is.

Szia ha jól tudom a zárás az választható extra volt. Már valahol volt róla szó.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.20 csütörtök, 01:48:41 írta optikal » Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #34613 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 06:44:30 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni a következő jelenséggel kapcsolatban: van egy 2013.06. Mondeo titanium kombi 2,0 Tdci  163 LE autóm, hidegben rendben indul, majd pár perces melegítés után szépen elkezdek menni vele -nem húzatom- és a gyorsításkor oltári kormányrázást csinál mindkét irányba folyamatosan jobbra-balra, ez a rázás kicsit átjön az utastérbe is, majd azt tapasztaltam, h ahogyan melegszik és eléri a vízhőfok is az üzemi hőmérsékletet ez a rázás alább hagy, utazósebességnél már meleg motorral  kb. 100-110 km/h továbbra is marad egy pici kormány vibráció, ami azért zavaró tud lenni.

Várom segítő válaszotokat, akinek volt már ilyen problémája, mi okozza ezt a hibát.

 Köszi:




Hali! Én akkor jártam így, amikor elesett egy ólom valamelyik első kerékről. Egy centírozás szerintem megoldja!

Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #34614 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 17:58:49 »

Hatso fek befog sztm azt ellenorizd...


A bal hátsót az első 20 km megtétele után melegebbnek éreztem, a többit nem. Azóta is nézem, oda a teszem a kezemet és a bal hátsótól mintha nagyobb hő jönne mindig... a többitől meg semmi. Nem akartam bemagyarázni magamnak.... de akkor lehet meg kell nézetnem majd :/
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #34615 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 19:20:35 »

Sziasztok!

Következő a kérdésem: 2007 Ghia mondeorol van szo, nem az enyém, egy ismerősöm vette. Szóval, üzemanyag tartálynál a fedelet nem lehet zárni, azaz a központi zár aktiválása után sem, azt hittem a zár a probléma, de megnéztem és kiderült, hogy egyáltalán nincs benne zárszerkezet. Semmilyen nyilas nincs ott, ahol kellene hogy kiugorjon aza kis zaró henger szerkezet. Ez normális? Nekem egy kicsit gyanús  Wink Lenne ilyen model ahol nem lehet zárni_ Kösz, előre is.
Szia!

Igen, van ilyen! Nálam is így van!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #34616 Dátum: 2017.04.21 péntek, 11:49:57 »

Sziasztok,

A tanácsotokat szeretném kérni. help

eljött az ideje, hogy lecseréljem az mk3-as Mondit és mk4 fl utáni lenne a kiszemelt, ezzel kapcsolatban szeretnék tájékozódni.

Egyik téma az maga a motor, a másik pedig felszereltséghez köthető.

Mindenképpen dízelt szeretnék, vagy 2.2-es vagy 2.0 163 lovas verzió, ami jó lenne.

Van esetleg olyan motor/motorkód, amit érdemes választani, esetleg kerülni?

A másik kérdés pedig a navi. Nagyon jó lenne navi, de elég kevés olyan autó van jelenleg a kínálatban, ami minden szempontból megfelel (motor teljesítmény, navi, xenon, fekete bőr belső, lehetőleg ne barna és kék külső szín), ezért valószínűleg kompromisszumot kell kötni, ezért arra gondoltam, hogy a navi talán a legkevésbé fájó, de mégis jó lenne.

Azt szeretném megtudni, hogy ennél a modellnél is hasonló macera az átalakítás gyári navisra, mint mk3-nál? Fejegység a klímavezérlővel, optikai meghajtó a csomagtartóban, gps antenna, stb. Az újnál is ilyen az átépítés, vagy elég "csak" a középkonzolt kicserélni olyanra, amiben navi van? Úgy látom a gombok is alul vannak, nem felül...elég a kábel?

Ha nagy macera ez is, akkor inkább tovább várok az "igazira" Smiley

Előre is köszönöm a jótanácsokat Smiley worship

Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #34617 Dátum: 2017.04.21 péntek, 11:57:11 »

Sziasztok,

A tanácsotokat szeretném kérni. help

eljött az ideje, hogy lecseréljem az mk3-as Mondit és mk4 fl utáni lenne a kiszemelt, ezzel kapcsolatban szeretnék tájékozódni.

Egyik téma az maga a motor, a másik pedig felszereltséghez köthető.

Mindenképpen dízelt szeretnék, vagy 2.2-es vagy 2.0 163 lovas verzió, ami jó lenne.

Van esetleg olyan motor/motorkód, amit érdemes választani, esetleg kerülni?

A másik kérdés pedig a navi. Nagyon jó lenne navi, de elég kevés olyan autó van jelenleg a kínálatban, ami minden szempontból megfelel (motor teljesítmény, navi, xenon, fekete bőr belső, lehetőleg ne barna és kék külső szín), ezért valószínűleg kompromisszumot kell kötni, ezért arra gondoltam, hogy a navi talán a legkevésbé fájó, de mégis jó lenne.

Azt szeretném megtudni, hogy ennél a modellnél is hasonló macera az átalakítás gyári navisra, mint mk3-nál? Fejegység a klímavezérlővel, optikai meghajtó a csomagtartóban, gps antenna, stb. Az újnál is ilyen az átépítés, vagy elég "csak" a középkonzolt kicserélni olyanra, amiben navi van? Úgy látom a gombok is alul vannak, nem felül...elég a kábel?

Ha nagy macera ez is, akkor inkább tovább várok az "igazira" Smiley

Előre is köszönöm a jótanácsokat Smiley worship



Ha találsz egy jó 140 lovas 2.0-át, azt könnyen fel lehet okosítani 163-ra. Ez ne tartson vissza tőle. A navi beépítése nem egyszerű, cserébe macerás. Cserélni kell a középkonzolt, szerezned kell klímavezérlőt is hozzá, a gombok vezetékezésébe meg bele kell toldani, nem ér el alulra. Cserébe szerintem jobban szól, és ha pl pendrive-ról hallgatsz zenét, egyszerűbb a mappák/fájlok kezelése. A navira meg lehet szerezni friss térképet itt a klubbon belül.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #34618 Dátum: 2017.04.21 péntek, 12:44:22 »

Hali,
köszi a választ.

"Csak" a középkonzolt kell cserélni klímavezérlőstől, vagy itt is kell másik antenna, plusz az optikai egységet kábelezni a csomagtartó v kesztyűtartó felé?

Szeretnék képbe kerülni, hogy melyik az a feltétel, aminek a hiánya pótolható (vagy ha olyan, akkor lemondok róla, esetleg kivárok)

Tudom, hogy korai erre gondolni, de a 140 lovashoz meg a 163 lovashoz ugyanaz a váltó/lendkerék/kuplung van társítva? Úgy értem, ha esetleg 140-est találnék, és szükségesnek érezném a motoroptimalizálást (ami nem biztos, a mostani 130 lovas és egyébként sem megyek vele őrült módon), akkor a megnövekedett nyomaték nem viselné meg idő előtt ezeket az alkatrészeket? Persze ha ugyanaz van hozzá, akkor gondolom elbírja a nagyobb nyomatékot.

Ha találsz egy jó 140 lovas 2.0-át, azt könnyen fel lehet okosítani 163-ra. Ez ne tartson vissza tőle. A navi beépítése nem egyszerű, cserébe macerás. Cserélni kell a középkonzolt, szerezned kell klímavezérlőt is hozzá, a gombok vezetékezésébe meg bele kell toldani, nem ér el alulra. Cserébe szerintem jobban szól, és ha pl pendrive-ról hallgatsz zenét, egyszerűbb a mappák/fájlok kezelése. A navira meg lehet szerezni friss térképet itt a klubbon belül.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34619 Dátum: 2017.04.21 péntek, 12:49:20 »

Hali,
köszi a választ.

"Csak" a középkonzolt kell cserélni klímavezérlőstől, vagy itt is kell másik antenna, plusz az optikai egységet kábelezni a csomagtartó v kesztyűtartó felé?

Szeretnék képbe kerülni, hogy melyik az a feltétel, aminek a hiánya pótolható (vagy ha olyan, akkor lemondok róla, esetleg kivárok)

Tudom, hogy korai erre gondolni, de a 140 lovashoz meg a 163 lovashoz ugyanaz a váltó/lendkerék/kuplung van társítva? Úgy értem, ha esetleg 140-est találnék, és szükségesnek érezném a motoroptimalizálást (ami nem biztos, a mostani 130 lovas és egyébként sem megyek vele őrült módon), akkor a megnövekedett nyomaték nem viselné meg idő előtt ezeket az alkatrészeket? Persze ha ugyanaz van hozzá, akkor gondolom elbírja a nagyobb nyomatékot.

mk4-hez bármilyen utólagos beépítés egyszerűen túl drága és nem éri meg. nagy a kínálat, olyat kell keresni, amiben megvan minden amit szeretnél.

fl után a 140/163le motor ugyan az, csak egy pipa a gyári szoftverben, hogy hány lovasként működjön
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #34620 Dátum: 2017.04.21 péntek, 13:54:00 »

Hali,
köszi a választ.

"Csak" a középkonzolt kell cserélni klímavezérlőstől, vagy itt is kell másik antenna, plusz az optikai egységet kábelezni a csomagtartó v kesztyűtartó felé?

Szeretnék képbe kerülni, hogy melyik az a feltétel, aminek a hiánya pótolható (vagy ha olyan, akkor lemondok róla, esetleg kivárok)

Tudom, hogy korai erre gondolni, de a 140 lovashoz meg a 163 lovashoz ugyanaz a váltó/lendkerék/kuplung van társítva? Úgy értem, ha esetleg 140-est találnék, és szükségesnek érezném a motoroptimalizálást (ami nem biztos, a mostani 130 lovas és egyébként sem megyek vele őrült módon), akkor a megnövekedett nyomaték nem viselné meg idő előtt ezeket az alkatrészeket? Persze ha ugyanaz van hozzá, akkor gondolom elbírja a nagyobb nyomatékot.


Zsoltnak igaza van, inkább keress olyat, amiben minden megvan amit szeretnél, utólag macerás lehet. Itthon 2013 nyarától már minden Titanium xenonos, navis és bőrbelsős. Az enyém áprilisi, ez még alapból kimaradt, a bőrt nem is bánom.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #34621 Dátum: 2017.04.21 péntek, 14:13:57 »

Sziasztok,

A tanácsotokat szeretném kérni. help

eljött az ideje, hogy lecseréljem az mk3-as Mondit és mk4 fl utáni lenne a kiszemelt, ezzel kapcsolatban szeretnék tájékozódni....


navi is van, a ménes is rendben...
http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.0
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #34622 Dátum: 2017.04.21 péntek, 14:15:42 »

navi is van, a ménes is rendben...
http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.0


Olvasd el a többi feltételt is.  nyes Vagy az árban benne van a kékre fényezés és a bőrözés is?  Wink

Amúgy meglepő hogy még nem vitték el. Nemrég kerestünk ismerősnek autót, ajánlottam neki, erre mutogatta hogy milyenek vannak olcsóbban. Nem akarja elhinni hogy az ár nem véletlen....
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34623 Dátum: 2017.04.21 péntek, 14:17:42 »

Olvasd el a többi feltételt is.  nyes Vagy az árban benne van a kékre fényezés és a bőrözés is?  Wink
az nem számít. kompromisszumot kell kötni. vigyor3

http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.msg1095125#msg1095125
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #34624 Dátum: 2017.04.21 péntek, 14:29:28 »

Olvasd el a többi feltételt is.  nyes Vagy az árban benne van a kékre fényezés és a bőrözés is?  Wink

Amúgy meglepő hogy még nem vitték el. Nemrég kerestünk ismerősnek autót, ajánlottam neki, erre mutogatta hogy milyenek vannak olcsóbban. Nem akarja elhinni hogy az ár nem véletlen....
A kék és a fekete között nincs nagy különbség. Mindkettő kb. 20 percig tiszta az autómosó után. A bőr esetén csak a "másikfélbőrről" kell megegyezni.
Amúgy írtam már, hogy az ár megegyezés kérdése. Az állapot meg adott. Komoly érdeklődés esetén velem biztosan meg tud egyezni a Vevő, mert nekem csak ez az egy eladó autóm van.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #34625 Dátum: 2017.04.21 péntek, 14:31:09 »

az nem számít. kompromisszumot kell kötni. vigyor3

http://mondeo.hu/index.php?topic=25085.msg1095125#msg1095125
Így van! Én is panamerat akartam, de csak mk5re futotta... Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34626 Dátum: 2017.04.21 péntek, 18:48:21 »

Amúgy meglepő hogy még nem vitték el. Nemrég kerestünk ismerősnek autót, ajánlottam neki, erre mutogatta hogy milyenek vannak olcsóbban. Nem akarja elhinni hogy az ár nem véletlen....
látnád, hogy kereskedésekben milyenek mennyiért vannak kint. múlt hétvégén haveroméknak néztünk kistehereket több kereskedésben, ahol volt mondeo, azokra rálestem. gyorsan fentebb is raktam a saját árát 200al vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #34627 Dátum: 2017.04.21 péntek, 22:16:53 »

A bal hátsót az első 20 km megtétele után melegebbnek éreztem, a többit nem. Azóta is nézem, oda a teszem a kezemet és a bal hátsótól mintha nagyobb hő jönne mindig... a többitől meg semmi. Nem akartam bemagyarázni magamnak.... de akkor lehet meg kell nézetnem majd :/
Emeld meg a bal hatuljat es forgasd meg a kereket. Kezifek be, ki ismet forgat, fekpedal megtapos parszor ismet forgat, erezni fogod, ha valami nem ok es a betet nem tavolodik el kelloen a tarcsatol.
Sajnos amikor az enyemet vettem nekem szorult az egyik oldal es alig jott ki a betet ugy be volt allva, radasul az egesz ferden kopott Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #34628 Dátum: 2017.04.21 péntek, 23:50:54 »

Sziasztok!

A mai nap valószínűleg, hogy elkopott az első fékbetétem, mert nagyon erős morgó hangot ad ki az autó fékezéskor.
Ki milyen márkájú fékbetétre esküszik?

Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #34629 Dátum: 2017.04.22 szombat, 07:02:48 »

Sziasztok!

A mai nap valószínűleg, hogy elkopott az első fékbetétem, mert nagyon erős morgó hangot ad ki az autó fékezéskor.
Ki milyen márkájú fékbetétre esküszik?


Van fék topik, ott havonta vesézzük a témát. Amúgy már ideje volt, hogy vki megkérdezze!  falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #34630 Dátum: 2017.04.22 szombat, 10:27:58 »

Szevasztok! Tudom elcsépelt kérdés,de felvetődött hogy váltunk egy MK4-re. Olyan általánosságban levő kérdésem lenne,hogy dizli vagy benya? Milyen hibák jöttek elő,ami gyakorinak mondható és mibe fáj a csere. Angol bontott cuccok megjelentek e már hozzá rendszeresen? Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34631 Dátum: 2017.04.22 szombat, 10:57:20 »

Szevasztok! Tudom elcsépelt kérdés,de felvetődött hogy váltunk egy MK4-re. Olyan általánosságban levő kérdésem lenne,hogy dizli vagy benya? Milyen hibák jöttek elő,ami gyakorinak mondható és mibe fáj a csere. Angol bontott cuccok megjelentek e már hozzá rendszeresen? Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.
nincs semmi jelentős gyerekbetegsége. van hozzá bőven bontott cucc. eladó autók topicba benézel van pár klubbos mk4 eladósorban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #34632 Dátum: 2017.04.22 szombat, 20:51:00 »

Van fék topik, ott havonta vesézzük a témát. Amúgy már ideje volt, hogy vki megkérdezze!  falbav

 nyes nyes nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
evola78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


E-mail
« Új hozzászólás #34633 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 20:28:46 »

Sziasztok!

Lenne egy TMPS-el kapcsolatos kérdésem..

2013 májusi Titanium X felszereltségű Mondeom van.
Ha vennék a gyáris 18-as kerekekbe TMPS szenzort az autó felismerő őket..vagy ez egy vásárolható extra volt..

És nem működnének a szenzorok?

Találtam egy komplett szettetd, gondoltam ennyit megérne..
https://www.amazon.com/Omega-Steelmate-SM-TP-71P-Pressure-Monitoring/dp/B00OOQINLY

Érdemes ilyet venni, vagy csak 4 szenzort amit felismer az autó és a saját kijelzőjén megjeleníti a keréknyomás értékeket..?
Mint itt a videóban is..  https://www.youtube.com/watch?v=9Ytov3PlEyU&t=34s

Köszi a válaszokat előre is.
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 TDCI 2013.05  (200LE)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34634 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 20:32:52 »

Sziasztok!

Lenne egy TMPS-el kapcsolatos kérdésem..

2013 májusi Titanium X felszereltségű Mondeom van.
Ha vennék a gyáris 18-as kerekekbe TMPS szenzort az autó felismerő őket..vagy ez egy vásárolható extra volt..

És nem működnének a szenzorok?

Találtam egy komplett szettetd, gondoltam ennyit megérne..
https://www.amazon.com/Omega-Steelmate-SM-TP-71P-Pressure-Monitoring/dp/B00OOQINLY

Érdemes ilyet venni, vagy csak 4 szenzort amit felismer az autó és a saját kijelzőjén megjeleníti a keréknyomás értékeket..?
Mint itt a videóban is..  https://www.youtube.com/watch?v=9Ytov3PlEyU&t=34s

Köszi a válaszokat előre is.

Ha korábban nem volt TPMS rendszer a kocsiban, akkor nem fogja felismerni a szelepeket. Hiszen nincsen a kerekeknél antenna és a többi rész sincs kiépítve hozzá.

Az amazonos cucc egy mindentől független, occó kici kínai kütyü...ami vagy jó és pontos vagy nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
evola78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


E-mail
« Új hozzászólás #34635 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 21:43:36 »

Ha korábban nem volt TPMS rendszer a kocsiban, akkor nem fogja felismerni a szelepeket. Hiszen nincsen a kerekeknél antenna és a többi rész sincs kiépítve hozzá.

Az amazonos cucc egy mindentől független, occó kici kínai kütyü...ami vagy jó és pontos vagy nem.

Köszi a választ. Nem tudom volt-e benne valaha TMPS..
Az Amazonos kütyüt akkor ejtem..
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 TDCI 2013.05  (200LE)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #34636 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 21:50:07 »

Köszi a választ. Nem tudom volt-e benne valaha TMPS..
Az Amazonos kütyüt akkor ejtem..

TPMS
Tire Pressure Monitoring System
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34637 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 07:45:11 »

Ha korábban nem volt TPMS rendszer a kocsiban, akkor nem fogja felismerni a szelepeket. Hiszen nincsen a kerekeknél antenna és a többi rész sincs kiépítve hozzá.

Az amazonos cucc egy mindentől független, occó kici kínai kütyü...ami vagy jó és pontos vagy nem.
A kerekeknél lévő antenna nélkül is működhet a TPMS rendszer.
- Megfelelő TPMS jeladókat kell a kerekekbe építeni (S180052028C. A S180052022A is jó. Nekem is ilyenek vannak. Viszont a S180052028D nem lesz jó)
- BCM-ben engedélyezni kell a TPMS funkciót,
- a Converse-t frissíteni érdemes, hogy az antennák hiányában kézzel be lehessen állítani melyik kerék hol van.
- esetleg egy pár perces akku levétel is kelleni fog.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #34638 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 07:51:45 »

Sziasztok!
Szerintetek 2.0 dieselbe elég a 75 ah-s akkumulátor? Gyárilag 80-as van benne, de azt mondják a szerelők, hogy még a 72-es is elég, de a 75-ös is tuti. Hihetek nekik, vagy keressek 80 ah-t?
Köszi!

Találtam 3-at, melyiket vegyem szerintetek?:
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=573&cat=557

https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17679&cat=557

https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=296&cat=557
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.24 hétfő, 08:00:53 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34639 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 07:53:29 »

A kerekeknél lévő antenna nélkül is működhet a TPMS rendszer.
- Megfelelő TPMS jeladókat kell a kerekekbe építeni (S180052028C. A S180052022A is jó. Nekem is ilyenek vannak. Viszont a S180052028D nem lesz jó)
- BCM-ben engedélyezni kell a TPMS funkciót,
- a Converse-t frissíteni érdemes, hogy az antennák hiányában kézzel be lehessen állítani melyik kerék hol van.
- esetleg egy pár perces akku levétel is kelleni fog.


Azért van/kell antenna, mert a jeladók nem sugároznak túl erős jelet. Szerintem.
Ha "erősen sugárzó" jeladók kerülnek a kerekekbe és nincs antenna, akkor mi veszi a jelet? Miben van/lenne belső TPM antenna? Ez furán hangzik....
Ha van belső antenna, akkor miért tesznek külső antennát amikor van gyárilag TPMS a kocsiban?





Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #34640 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 08:33:51 »

Sziasztok!
Szerintetek 2.0 dieselbe elég a 75 ah-s akkumulátor? Gyárilag 80-as van benne, de azt mondják a szerelők, hogy még a 72-es is elég, de a 75-ös is tuti. Hihetek nekik, vagy keressek 80 ah-t?
Köszi!

Találtam 3-at, melyiket vegyem szerintetek?:
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=573&cat=557

https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17679&cat=557

https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=296&cat=557
én nem vennék még egyszer kisebbet, legalább 80ah.
én is most nézegetem az akksikat, de nekem a bosch-ból az s5, varta-ból a silver szimpatikusabb, ezek 85ah-sak, méret alapján beférnek
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #34641 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 08:38:12 »

Köszi, akkor marad a VARTA, és 80Ah-s. Meg is rendeltem. !
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34642 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 09:03:22 »

Azért van/kell antenna, mert a jeladók nem sugároznak túl erős jelet. Szerintem.
Ha "erősen sugárzó" jeladók kerülnek a kerekekbe és nincs antenna, akkor mi veszi a jelet? Miben van/lenne belső TPM antenna? Ez furán hangzik....
Ha van belső antenna, akkor miért tesznek külső antennát amikor van gyárilag TPMS a kocsiban?
Hát teljesen rosszul tudod.
Kezdjük ott, hogy az autómban tökéletesen működik a TPMS, a kerekeknél lévő antennák nélkül.

Másfelől a kerekeknél lévő antennák nem vevők, hanem adók. Az antennák 125Khz vivőfrekvenciás kiolvasó jelet küldenek a szenzoroknak. A szenzorok pedig 433MHz-en válaszolnak. A 433 MHz-es jelet ugyanaz a központi vevő veszi, mint a távirányító jelét. Ez így van gyári TPMS esetén is. A kerekeknél lévő antennáknak csak az a szerepe, hogy az autó sorban küldi a kiolvasó jeleket, így tudja, hogy melyik szenzor melyik kerékben van.
Az általam "jó"-ként felsorolt jeladók önállóan is küldik a TPMS jelet 433Mhz-en kiolvasó jel nélkül is, így működnek olvasó antenna nélkül is. Az egyetlen gond, hogy az autó nem tudja melyik szenzor melyik kerékben van, de ezt a módosított Converse szoftver segítségével kézzel be lehet állítani. A D végű szenzor csak olvasó jelre válaszol. Az csak antennás autóban működik.

Tehát még egyszer, az antennák nem a vételi jel erőssége miatt vannak a kerekeknél.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.24 hétfő, 09:05:54 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #34643 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 10:00:19 »

Hát teljesen rosszul tudod.
Kezdjük ott, hogy az autómban tökéletesen működik a TPMS, a kerekeknél lévő antennák nélkül.

Másfelől a kerekeknél lévő antennák nem vevők, hanem adók. Az antennák 125Khz vivőfrekvenciás kiolvasó jelet küldenek a szenzoroknak. A szenzorok pedig 433MHz-en válaszolnak. A 433 MHz-es jelet ugyanaz a központi vevő veszi, mint a távirányító jelét. Ez így van gyári TPMS esetén is. A kerekeknél lévő antennáknak csak az a szerepe, hogy az autó sorban küldi a kiolvasó jeleket, így tudja, hogy melyik szenzor melyik kerékben van.
Az általam "jó"-ként felsorolt jeladók önállóan is küldik a TPMS jelet 433Mhz-en kiolvasó jel nélkül is, így működnek olvasó antenna nélkül is. Az egyetlen gond, hogy az autó nem tudja melyik szenzor melyik kerékben van, de ezt a módosított Converse szoftver segítségével kézzel be lehet állítani. A D végű szenzor csak olvasó jelre válaszol. Az csak antennás autóban működik.

Tehát még egyszer, az antennák nem a vételi jel erőssége miatt vannak a kerekeknél.


Tibi se tud mindent...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34644 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 12:13:52 »

Hát teljesen rosszul tudod.
Kezdjük ott, hogy az autómban tökéletesen működik a TPMS, a kerekeknél lévő antennák nélkül.

Másfelől a kerekeknél lévő antennák nem vevők, hanem adók. Az antennák 125Khz vivőfrekvenciás kiolvasó jelet küldenek a szenzoroknak. A szenzorok pedig 433MHz-en válaszolnak. A 433 MHz-es jelet ugyanaz a központi vevő veszi, mint a távirányító jelét. Ez így van gyári TPMS esetén is. A kerekeknél lévő antennáknak csak az a szerepe, hogy az autó sorban küldi a kiolvasó jeleket, így tudja, hogy melyik szenzor melyik kerékben van.
Az általam "jó"-ként felsorolt jeladók önállóan is küldik a TPMS jelet 433Mhz-en kiolvasó jel nélkül is, így működnek olvasó antenna nélkül is. Az egyetlen gond, hogy az autó nem tudja melyik szenzor melyik kerékben van, de ezt a módosított Converse szoftver segítségével kézzel be lehet állítani. A D végű szenzor csak olvasó jelre válaszol. Az csak antennás autóban működik.

Tehát még egyszer, az antennák nem a vételi jel erőssége miatt vannak a kerekeknél.


Köszi. Érdekes, elfogadom és utána fogok nézni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34645 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 12:19:52 »

Tibi se tud mindent...  hehe

Nem bizony. Szerencsére! Képzeld mekkora lenne a fejem....  eplus2
Mondjuk annyira felesleges és drága funkciónak tartom a TPMS-t, hogy nem is igazán foglalkoztat(ott sosem).

Ahogyan a legtöbb -okosabb- gyártó is teszi, csak szoftver kérdése és ugye az ABS tömb úgyis kiolvassa a keréksebességeket, amiből minden gond nélkül kiszámolható nyomásveszteség fennállása valamelyik keréknél. Ezt jelzik és ennyi bőven elég! Olcsóbb is....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #34646 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 13:56:00 »

A kerekeknél lévő antenna nélkül is működhet a TPMS rendszer.
- Megfelelő TPMS jeladókat kell a kerekekbe építeni (S180052028C. A S180052022A is jó. Nekem is ilyenek vannak. Viszont a S180052028D nem lesz jó)
- BCM-ben engedélyezni kell a TPMS funkciót,
- a Converse-t frissíteni érdemes, hogy az antennák hiányában kézzel be lehessen állítani melyik kerék hol van.
- esetleg egy pár perces akku levétel is kelleni fog.


Az S180052028C vagy az S180052022A jeladóknak esetleg létezik clone kici kínai megfelelője? 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34647 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 14:13:20 »

Az S180052028C vagy az S180052022A jeladóknak esetleg létezik clone kici kínai megfelelője? 
Nem tudok róla. ebay-en 5-7e forintból kijön a gyári darabja. pl. http://www.ebay.com/itm/JAGUAR-F-TYPE-XE-XJ-DISCOVERY-IV-SET-4-X-TIRE-TYRE-PRESSURE-SENSOR-SWITCH-TPMS-/222075810865?hash=item33b4bff431:g:ptoAAOSwbwlXCBwA
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #34648 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 15:34:25 »

Akku töltésnél le kell venni a sarut, vagy simán csak rácsatlakoztatom a töltőt és mehet? Ha az utóbbit választom nem tesz kárt semmi elektronikában?

Ha az akku kezd merülni mindig figyelmeztet a "low battery" felirat? Nekem reggelre lemerült, felirat nélkül.  Angry
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.24 hétfő, 15:36:27 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #34649 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 18:42:52 »

Akku töltésnél le kell venni a sarut, vagy simán csak rácsatlakoztatom a töltőt és mehet? Ha az utóbbit választom nem tesz kárt semmi elektronikában?

Ha az akku kezd merülni mindig figyelmeztet a "low battery" felirat? Nekem reggelre lemerült, felirat nélkül.  Angry
Én mindig így töltöm és semmi baja nem lett még semminek, igaz "sima okos" lidl töltőm van  (nem CTEK) Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 686 687 688 689 690 691 692 [693] 694 695 696 697 698 699 700 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.