Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:12:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 741 742 743 744 745 746 747 [748] 749 750 751 752 753 754 755 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11987388 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
bolo0410
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #37350 Dátum: 2018.08.31 péntek, 13:17:56 »

Szia sziasztok,.. nem témához kapcsolódó kérdésem lenne. Ford mondeo mk4 2011.. be szreltem egy erősítőt és segítséget szeretnék kérni,hogy a rádióból az erősítőhőz hogyan viszek jelet??ert kimenet nincs az az RCA nincs rajta ..léezik olyan fordító csatlakozó? :/ köszi előre is
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37351 Dátum: 2018.08.31 péntek, 13:37:59 »

Szia sziasztok,.. nem témához kapcsolódó kérdésem lenne. Ford mondeo mk4 2011.. be szreltem egy erősítőt és segítséget szeretnék kérni,hogy a rádióból az erősítőhőz hogyan viszek jelet??ert kimenet nincs az az RCA nincs rajta ..léezik olyan fordító csatlakozó? :/ köszi előre is
Jelszint átalakítóra lesz szükséged, amit a fejegységből kijövő hangszóró kábelekre csatlakoztatsz (forassztasz).
http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=65
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #37352 Dátum: 2018.08.31 péntek, 19:02:44 »

Sziasztok

Segítségeteket szeretném kérni.
Az mk4-es ben most másodszor tisztíttatom a klímát miután azt hittem hogy először a klímás szúrta el a tisztítást de már így másodjára nem hiszem.
Szóval elindulok klíma bekapcs,mielőtt célba érnék kiszokom kapcsolni a klímát hogy jobban száradjon ki.Szóval kikapcsolom és dohos büdös szag jön be az autóba .
Szervizbe tisztították ózonnal és habbal is ,de még mindig büdös.
Valakinek valami tanácsa hogy mi lehet a baj esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37353 Dátum: 2018.08.31 péntek, 19:44:19 »

Sziasztok

Segítségeteket szeretném kérni.
Az mk4-es ben most másodszor tisztíttatom a klímát miután azt hittem hogy először a klímás szúrta el a tisztítást de már így másodjára nem hiszem.
Szóval elindulok klíma bekapcs,mielőtt célba érnék kiszokom kapcsolni a klímát hogy jobban száradjon ki.Szóval kikapcsolom és dohos büdös szag jön be az autóba .
Szervizbe tisztították ózonnal és habbal is ,de még mindig büdös.
Valakinek valami tanácsa hogy mi lehet a baj esetleg?
valószínűleg a penészgomba már megtelepedett  klíma belső hőcserélőjében.Azt már nehéz kiirtani,mert hiába pusztul al az ózontól,3nap alatt újra megtelepszik,mert fizikailag nem lehet eltávolítani az összes szennyeződést.Talán télen kiszárad,majd és tavasszal tisztítással érdemes kezdeni,és akkor nem telepszik meg újra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37354 Dátum: 2018.08.31 péntek, 20:26:02 »

Sziasztok

Segítségeteket szeretném kérni.
Az mk4-es ben most másodszor tisztíttatom a klímát miután azt hittem hogy először a klímás szúrta el a tisztítást de már így másodjára nem hiszem.
Szóval elindulok klíma bekapcs,mielőtt célba érnék kiszokom kapcsolni a klímát hogy jobban száradjon ki.Szóval kikapcsolom és dohos büdös szag jön be az autóba .
Szervizbe tisztították ózonnal és habbal is ,de még mindig büdös.
Valakinek valami tanácsa hogy mi lehet a baj esetleg?

Az elvezeto cso nincs eldugulva? Ha a csepptalcaban megall a viz az is tudja ezt okozni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #37355 Dátum: 2018.08.31 péntek, 20:30:20 »

Köszönöm az eddigi válaszokat.
Néztem bekapcsolt állapotban és csepegtetőn àt jött folyadék.
Naplózva
FMondeo2012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #37356 Dátum: 2018.09.01 szombat, 07:30:24 »

valószínűleg a penészgomba már megtelepedett  klíma belső hőcserélőjében.Azt már nehéz kiirtani,mert hiába pusztul al az ózontól,3nap alatt újra megtelepszik,mert fizikailag nem lehet eltávolítani az összes szennyeződést.Talán télen kiszárad,majd és tavasszal tisztítással érdemes kezdeni,és akkor nem telepszik meg újra.

Köszi választ.
És a hőcserélőt én itthon kitudnám szerelni,vagy inkább egy szerelőhöz forduljak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37357 Dátum: 2018.09.01 szombat, 08:46:19 »

Köszi választ.
És a hőcserélőt én itthon kitudnám szerelni,vagy inkább egy szerelőhöz forduljak?
A baj az, hogy ahhoz porig kell szedni az autót.Totálisan.
Titta írta neked, jó ötlet,érdemes az elfolyó dugulás elhárításával kezdeni a foyamatot, aztán jöhet a szárítás és tavasszal a gombaölés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #37358 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 13:27:32 »

Köszi választ.
És a hőcserélőt én itthon kitudnám szerelni,vagy inkább egy szerelőhöz forduljak?
Szia!
Az ózonos tisztítás ilyen szinten már nem segít, én amúgy sem nagyon hiszek benne.
A rendszer megbontását sem javaslom amíg elkerülhető, és tényleg az egész műszerfalat ki kellene bontani.
Vedd ki a pollenszűrőt, a gázpedál felől tudod persze a gázpedált is ki kell szedni.
Vegyél egy autós klímatisztító habot és fújd tele a pollenszűrő nyílásán keresztül amíg hallod hogy feltelítődik az egész box, persze minden kikapcsolt állásban.
Fújd tele a kifúvó csatornákat fent is és lábnál is.
Várd meg amíg a hab elfolyósodik és elvileg távozik a cseppvíz kifolyócsövén valahol a tűzfal környékén középtájon.
Ha nem jelenik meg a kocsi alatt a folyadék akkor sajnos alá kell menni és kitakarítani a csövet.
A végén persze illik új pollenszűrőt berakni, nem nagy összeg.

Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37359 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 15:20:42 »

Szia!
Az ózonos tisztítás ilyen szinten már nem segít, én amúgy sem nagyon hiszek benne.
A rendszer megbontását sem javaslom amíg elkerülhető, és tényleg az egész műszerfalat ki kellene bontani.
Vedd ki a pollenszűrőt, a gázpedál felől tudod persze a gázpedált is ki kell szedni.
Vegyél egy autós klímatisztító habot és fújd tele a pollenszűrő nyílásán keresztül amíg hallod hogy feltelítődik az egész box, persze minden kikapcsolt állásban.
Fújd tele a kifúvó csatornákat fent is és lábnál is.
Várd meg amíg a hab elfolyósodik és elvileg távozik a cseppvíz kifolyócsövén valahol a tűzfal környékén középtájon.
Ha nem jelenik meg a kocsi alatt a folyadék akkor sajnos alá kell menni és kitakarítani a csövet.
A végén persze illik új pollenszűrőt berakni, nem nagy összeg.



hol van ez a kifolyo cso? Minden modellen ugyanott van? FL elott - utan - kombi sedan stb...
Naplózva

Tejfi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #37360 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 10:59:26 »

Sziasztok,

van egy 2008-as évjáratu 1997cm3 103kw-os diesel mondeom amibe szeretnék tempomatot szereltetni. Tud nekem valaki segíteni hogy merre induljak el ez ügyben. Válaszokat előre is köszönöm.

Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #37361 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 11:00:15 »

Sziasztok,

van egy 2008-as évjáratu 1997cm3 103kw-os diesel mondeom amibe szeretnék tempomatot szereltetni. Tud nekem valaki segíteni hogy merre induljak el ez ügyben. Válaszokat előre is köszönöm.


Helyileg merre vagy?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Tejfi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #37362 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 11:06:14 »

Helyileg merre vagy?

Győr
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37363 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 11:24:51 »

Győr

Akkor kelet felé.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tejfi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #37364 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 11:44:14 »

Akkor kelet felé.  nyes

bővebben?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37365 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 12:20:32 »

bővebben?
bp, Vik 
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tejfi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #37366 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 12:29:06 »

bp, Vik 
kérhetnék hozzá elérhetőséget

köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37367 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 13:34:07 »

kérhetnék hozzá elérhetőséget

köszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=4014.msg512202#msg512202
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tejfi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #37368 Dátum: 2018.09.04 kedd, 08:13:15 »

Sajnos nem reagál a megkeresésre.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37369 Dátum: 2018.09.04 kedd, 11:02:33 »

Sajnos nem reagál a megkeresésre.
elfoglalt ember.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vili21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #37370 Dátum: 2018.09.04 kedd, 11:23:03 »

Sziasztok
Szeretnek őszinte, releváns velemenyeket kerni a következőre:
baratnommel vettunk egy 2012-es mk4 mondeot 2.0 tdci titanium felszereltséggel kb. 140e km-rel. Azota mentünk vele 30e km-t.
A kocsival meg vagyunk elegedve, minden flottul működik, sosem hagyott cserben. Karban van tartva es az autot finoman hasznaljuk.
A futasteljesitmenyt elnezve elkezdtem aggodni milyen költségek merulnek majd fel az auto alkatresz cserei miatt.
Szerintetek mire kell szamitanom es milyen összegekkel? (Pl. vezerles csere, kuplung es kettostomegu csere, vizpumpa csere, fekektarcsa es fekbetet csere, egr tisztitas stb).
Bar nagyon szeretem az autot, nem szeretnék a kovetkezo 1-2 evben a normal uzemeletetesi ktg-eken felul tovabbi 1,5-2 milliot koteni rá (plusz ideg szalakat szaggatni).
Nagyon erdekelne azok tapasztalata akik nagyobb futasteljesitmennyel rendelkező mk4 mondeoval jarnak h mik tortentek, mennyibe kerultek a javitasok, vagy esetleg feleslegesen aggódom-e (?)
Haz vasarlast tervezunk es halmozzuk a megtakaritasokat, nem fér bele hogy havonta szazezreket koltsunk autora. (Nem kell az "akkor minek vettel mondeot" válasz, ugyanis most fontolgatom h a tovabbi utazasaimat mondeoval folytassam-e)
Koszonom szépen!
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37371 Dátum: 2018.09.04 kedd, 11:35:35 »

Sziasztok
Szeretnek őszinte, releváns velemenyeket kerni a következőre:
baratnommel vettunk egy 2012-es mk4 mondeot 2.0 tdci titanium felszereltséggel kb. 140e km-rel. Azota mentünk vele 30e km-t.
A kocsival meg vagyunk elegedve, minden flottul működik, sosem hagyott cserben. Karban van tartva es az autot finoman hasznaljuk.
A futasteljesitmenyt elnezve elkezdtem aggodni milyen költségek merulnek majd fel az auto alkatresz cserei miatt.
Szerintetek mire kell szamitanom es milyen összegekkel? (Pl. vezerles csere, kuplung es kettostomegu csere, vizpumpa csere, fekektarcsa es fekbetet csere, egr tisztitas stb).
Bar nagyon szeretem az autot, nem szeretnék a kovetkezo 1-2 evben a normal uzemeletetesi ktg-eken felul tovabbi 1,5-2 milliot koteni rá (plusz ideg szalakat szaggatni).
Nagyon erdekelne azok tapasztalata akik nagyobb futasteljesitmennyel rendelkező mk4 mondeoval jarnak h mik tortentek, mennyibe kerultek a javitasok, vagy esetleg feleslegesen aggódom-e (?)
Haz vasarlast tervezunk es halmozzuk a megtakaritasokat, nem fér bele hogy havonta szazezreket koltsunk autora. (Nem kell az "akkor minek vettel mondeot" válasz, ugyanis most fontolgatom h a tovabbi utazasaimat mondeoval folytassam-e)
Koszonom szépen!

2010-es, 163LE-s tdci: kuplung-kettosktomegu, porlasztok-magasnyomasu 340.000 km-nel gyári. Kopp-kopp
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37372 Dátum: 2018.09.04 kedd, 12:31:20 »

Sziasztok
Szeretnek őszinte, releváns velemenyeket kerni a következőre:
baratnommel vettunk egy 2012-es mk4 mondeot 2.0 tdci titanium felszereltséggel kb. 140e km-rel. Azota mentünk vele 30e km-t.
A kocsival meg vagyunk elegedve, minden flottul működik, sosem hagyott cserben. Karban van tartva es az autot finoman hasznaljuk.
A futasteljesitmenyt elnezve elkezdtem aggodni milyen költségek merulnek majd fel az auto alkatresz cserei miatt.
Szerintetek mire kell szamitanom es milyen összegekkel? (Pl. vezerles csere, kuplung es kettostomegu csere, vizpumpa csere, fekektarcsa es fekbetet csere, egr tisztitas stb).
Bar nagyon szeretem az autot, nem szeretnék a kovetkezo 1-2 evben a normal uzemeletetesi ktg-eken felul tovabbi 1,5-2 milliot koteni rá (plusz ideg szalakat szaggatni).
Nagyon erdekelne azok tapasztalata akik nagyobb futasteljesitmennyel rendelkező mk4 mondeoval jarnak h mik tortentek, mennyibe kerultek a javitasok, vagy esetleg feleslegesen aggódom-e (?)
Haz vasarlast tervezunk es halmozzuk a megtakaritasokat, nem fér bele hogy havonta szazezreket koltsunk autora. (Nem kell az "akkor minek vettel mondeot" válasz, ugyanis most fontolgatom h a tovabbi utazasaimat mondeoval folytassam-e)
Koszonom szépen!
szia.
Túlspilázod.
200e km nél kell vezérlést cserélni, az 100-150e ft, attól függően hol, és ki készíti.
Minden más kopó alkatrész.Rendeltetés szerű normál használattal 300e km alatt nem nagyon fog előjönni komoly hiba, amennyiben valós volt az eredeti 140e km.Nálunk a cégnél van 500e km-t futott üzletkötői mondeo, eredeti üzemanyagrendszer,dpf,és kettőstömegű.A turbót cserélték 400nál.

Minden más szubjektív megítélés, hiszen volt akinél jöttek a gondok már 100e km-nél is. Fenntartási költségeid akkor is lesznek, ha most meggyőzünk, hogy semmi bajod nem lesz az autóddal. Nagyon sok függ az előélettől és a mostani használat módjától. Karbantartásra mindig kell költened.
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.04 kedd, 12:36:00 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37373 Dátum: 2018.09.04 kedd, 12:36:52 »

Sziasztok
Szeretnek őszinte, releváns velemenyeket kerni a következőre:
baratnommel vettunk egy 2012-es mk4 mondeot 2.0 tdci titanium felszereltséggel kb. 140e km-rel. Azota mentünk vele 30e km-t.
A kocsival meg vagyunk elegedve, minden flottul működik, sosem hagyott cserben. Karban van tartva es az autot finoman hasznaljuk.
A futasteljesitmenyt elnezve elkezdtem aggodni milyen költségek merulnek majd fel az auto alkatresz cserei miatt.
Szerintetek mire kell szamitanom es milyen összegekkel? (Pl. vezerles csere, kuplung es kettostomegu csere, vizpumpa csere, fekektarcsa es fekbetet csere, egr tisztitas stb).
Bar nagyon szeretem az autot, nem szeretnék a kovetkezo 1-2 evben a normal uzemeletetesi ktg-eken felul tovabbi 1,5-2 milliot koteni rá (plusz ideg szalakat szaggatni).
Nagyon erdekelne azok tapasztalata akik nagyobb futasteljesitmennyel rendelkező mk4 mondeoval jarnak h mik tortentek, mennyibe kerultek a javitasok, vagy esetleg feleslegesen aggódom-e (?)
Haz vasarlast tervezunk es halmozzuk a megtakaritasokat, nem fér bele hogy havonta szazezreket koltsunk autora. (Nem kell az "akkor minek vettel mondeot" válasz, ugyanis most fontolgatom h a tovabbi utazasaimat mondeoval folytassam-e)
Koszonom szépen!

Hát most nem kezdem azzal hogy kicsit olvashattál volna a fórumon, megpróbálom összefoglalni neked a lényeget. Amennyiben tényleg garantált a futásteljesítmény, nem kis távokon használod, nem sajnálsz semmit az autótól és nem kannából tankolod az ismeretlen eredetű gázolajat, akkor az alábbiak várhatóak (mindezt 125.000 megtett km után írom):

Javaslatok:
- olajcsere 10.000 megtett km után
- gázolajszűrő csere 30-40.000 megtett km után
- vezérlés csere 180.000 de max 200.000 megtett km után

Ami elő szokott fordulni
- gyári tárcsa kopása, hullámosodása, nem egy nagy költség, nekem eddig egyszer lett cserélve az első, és most ősszel a hátsó is. Az első hullámos lett, a hátsó még nem volt teljesen elkopva, de már nem akartam így elkezdeni a telet.
- mivel a tiéd is FL-es, a regenerláshoz egy külön izzító van a szűrőnél, ez hajlamos bekormolódni. Nem feltétlen kell újat venni, a legtöbb esetben tisztítható, lehet nem árt megelőző tisztítás.
- turbócső szakadás, hát ide nem tudok se kort, se megtett km írni, de már nem egy autónál előfordult.
- kettős tömegű és kuplung csere, hát ez abszolút használat függő, van akinek 200e előtt előjön, másnak 400e körül.
- némely autóknál a váltóval is volt gond, de ezt nem nevezném még általánosnak és relatív magas futásteljesítmény kell hozzá,

És kb. ennyi. Persze vannak kopó, fogyó alkatrészek, esetleg a futómű is kaphat ezt-azt, de azt kell mondjam nem sok gond van velük. Szerintem.
Ha bele is futsz egy vezérlés cserébe, kettőstömegű cserébe, akkor se lesz milliós tétel.

De a többiek jobban értenek hozzá, majd jól megszakértik amit írtam. Én 5 éve csak használom, sok nyűgöm nem volt vele...

üdv.

titta
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #37374 Dátum: 2018.09.05 szerda, 16:56:28 »

Üdv!

Vélemény, esetleg tapasztalat a K&N féle légszűrőkről? Nem a tuning a célom, hanem a minőségi szűrő és a hosszú élettartam.  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37375 Dátum: 2018.09.05 szerda, 19:04:51 »

Én ilyen 3M-es ragasztószalaggal tekertem újat a fém tengelyre a Fokában.

Köszönöm a választ!

A 7 végén körbenéztem a garázsba és kitaláltam egy remélhetőleg hosszú távú megoldást a problémára.

Obi-Praktiker párosban is lehet kapni 6mm külső átmérőjű 1m vagy 2m husszú alu csövet.
Otthon volt ilyenből maradékom, ebből vágtam 2db 30mm hosszú darabot, majd 1,5mm vastag vágókoronggal hosszában felvágtam őket flex-szel.
Csavarhúzóval annyit tágítottam a résen, hogy rá tudjam pattintani egy kombinált fogóval a lemállott műanyagtól (gumi burkolat) megszabadított napellenző tengelyre (3mm átmérőjű).

Miután rápattintottam, kicsit nyomtam össze rajta, de csak annyira, hogy kb megmaradjon egy 1-1,5mm-es rés a csövön.
Számításom szerint így már örök élet +2 nap lesz az élettartama.  Grin

Ugyanez a méret és megoldás alkalmazható Fóka 1-esen is ( Az újabbakat nem ismerem ), a Mondeo javítás sikerén felbuzdulva asszony fókáján is megcsináltam, ugyanezek a méretek.

Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37376 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 10:34:38 »

Üdv!

Vélemény, esetleg tapasztalat a K&N féle légszűrőkről? Nem a tuning a célom, hanem a minőségi szűrő és a hosszú élettartam.  integet2

Még az MKII 2.0-nál használtam "fiatalabb" koromban. Vettem egy szettet, amiben a szűrőn kívül volt egy mosófolyadék, olajozó spray és egy kb. 80 cm-es cső a friss levegő bevezetéséhez. Mivel friss levegőt nem nagyon tudtam előröl bevezetni, így alulról vezettem be a levegőt. (onnét azért nem a legtisztább levegő jut be..) Teljesítményben nem mondanám, hogy bármi is észrevehető lett volna, talán alacsony fordulaton, indulásnál picivel hamarabb jött az erő. Talán... Kb. 4x, 5x tisztítottam, tehát 40-50eKm-t használhattam. Nagyobb elkoszolódást nem láttam a szűrő utáni részben ( a MAF-on sem), de egy idő után meguntam, a ki-beszereléseket azért, hogy ki tudjam tisztítani  wilting ezért inkább visszaraktam a gyári szűrőt. Azóta 300eKm van benne és szinte semmi baja.
Minőségi szűrő? Szerintem minőségi. Le is írják, hogy hány mikronos "szemetet" szűr meg, de azért a könnyebb levegőáramlásnak biztos megvan az ára valahol. Én akkor inkább Mann-Filtert használok. Az élettartama biztos hogy hosszabb a K&N-nek, mint egy papírszűrőé, mert a papírszűrőt kidobod 10e Km után, a másikat pedig mosogatod és olajozod. Nem tudom, hogy árban mikor hozná be a papírszűrőhöz képest. Régebben kb. 10 cserével lehettem volna egálban (nagyjából), de akkor pedig újra lehet hozzá venni tisztítót és olajat..., tehát sokára.(nekem)
Az MKII-nél még megoldható volt a friss levegő bevezetése azzal a flexicsővel, de az MKIV-nél nem tudom, hol lenne hozzá hely? conf És hogy a motortérből szívja a forrólevegőt max télen lehet jó.

üdv.
ISu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #37377 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 10:51:58 »

Az Etis-ben  a hagyományos módon win szerint már nem lehet felszereltséget és szerviz listát nézni?
Vagy csak valamit nem jól csinálok, az autót megtalálja win szerint 1-2 adatot odaír és ennyi!
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
gergoveress
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #37378 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:02:25 »

Sziasztok!

Nem tudtam eldönteni, hogy az alábbi hozzászólásomat melyik témába tudnám beírni, szóval bocsi ha nem ide tartozik.

A téma pedig az lenne, hogy az alábbi hirdetésben szereplő autókat valaki nézegette-e már vagy szerintetek mennyire tűnnek jónak?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_business-13311258

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium_powershift_szkonyvnaviled-13357019

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_ghia_facelift_xenon_powershift_pdc-12890730

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium_powershift_navigacio-13361962

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_business_powershift_magyaro_155ekm-13370835

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-13378733

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_0_tdci_titanium-13213695

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_tdci_titanium-luxury_magyarorszagi-13295645
Naplózva

2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37379 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:25:52 »

Az Etis-ben  a hagyományos módon win szerint már nem lehet felszereltséget és szerviz listát nézni?
Vagy csak valamit nem jól csinálok, az autót megtalálja win szerint 1-2 adatot odaír és ennyi!

Már nem. Regisztrálni kell és akkor látod, de ha nem lépsz be 1-2 hónapig akkor az a reg is megszűnik.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37380 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:38:45 »

Már nem. Regisztrálni kell és akkor látod, de ha nem lépsz be 1-2 hónapig akkor az a reg is megszűnik.
nekem egy éve van reigsztrációm, de nem szűnt meg nyáron sem, amikor 3 hónapig nem léptem be.Műkszik az.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #37381 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:47:59 »

nekem egy éve van reigsztrációm, de nem szűnt meg nyáron sem, amikor 3 hónapig nem léptem be.Műkszik az.

Köszi!
Szóval csak egyszerűen regisztrálok és kész!
Én azt hittem az fizetős azért nem kezdtem bele!
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37382 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:49:27 »

Köszi!
Szóval csak egyszerűen regisztrálok és kész!
Én azt hittem az fizetős azért nem kezdtem bele!
független szerelőként kell regisztrálni.Ingyenes.Mint ahogyan korábban is az volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37383 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 12:00:04 »

független szerelőként kell regisztrálni.Ingyenes.Mint ahogyan korábban is az volt.

csak meg kell adni hozzá cég adatokat különben nem enged tovább.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #37384 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 12:02:09 »

Még az MKII 2.0-nál használtam "fiatalabb" koromban. Vettem egy szettet, amiben a szűrőn kívül volt egy mosófolyadék, olajozó spray és egy kb. 80 cm-es cső a friss levegő bevezetéséhez. Mivel friss levegőt nem nagyon tudtam előröl bevezetni, így alulról vezettem be a levegőt. (onnét azért nem a legtisztább levegő jut be..) Teljesítményben nem mondanám, hogy bármi is észrevehető lett volna, talán alacsony fordulaton, indulásnál picivel hamarabb jött az erő. Talán... Kb. 4x, 5x tisztítottam, tehát 40-50eKm-t használhattam. Nagyobb elkoszolódást nem láttam a szűrő utáni részben ( a MAF-on sem), de egy idő után meguntam, a ki-beszereléseket azért, hogy ki tudjam tisztítani  wilting ezért inkább visszaraktam a gyári szűrőt. Azóta 300eKm van benne és szinte semmi baja.
Minőségi szűrő? Szerintem minőségi. Le is írják, hogy hány mikronos "szemetet" szűr meg, de azért a könnyebb levegőáramlásnak biztos megvan az ára valahol. Én akkor inkább Mann-Filtert használok. Az élettartama biztos hogy hosszabb a K&N-nek, mint egy papírszűrőé, mert a papírszűrőt kidobod 10e Km után, a másikat pedig mosogatod és olajozod. Nem tudom, hogy árban mikor hozná be a papírszűrőhöz képest. Régebben kb. 10 cserével lehettem volna egálban (nagyjából), de akkor pedig újra lehet hozzá venni tisztítót és olajat..., tehát sokára.(nekem)
Az MKII-nél még megoldható volt a friss levegő bevezetése azzal a flexicsővel, de az MKIV-nél nem tudom, hol lenne hozzá hely? conf És hogy a motortérből szívja a forrólevegőt max télen lehet jó.

üdv.
ISu

Köszi a részletes választ!  smile
Én tipusspecifikusat nézek, amit a gyári helyére kell betenni simán. Igazából azért nézegetem, mert van egy enyhe tuning a kocsiban és talán a picit több levegőt meghálálná a motor.
De ha ártanék vele, nem venném bele, de eddig nem találtam sehol negatív véleményt róla, ha időben és megfelelően tisztítva van.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37385 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 12:08:34 »

csak meg kell adni hozzá cég adatokat különben nem enged tovább.
és mi ezzel a probléma?írd be:

Gipsz Jakab
Máriapócs
József Attila u.1


 nemtudom

Találd fel magad... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37386 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 12:11:07 »

Köszi a részletes választ!  smile
Én tipusspecifikusat nézek, amit a gyári helyére kell betenni simán. Igazából azért nézegetem, mert van egy enyhe tuning a kocsiban és talán a picit több levegőt meghálálná a motor.
De ha ártanék vele, nem venném bele, de eddig nem találtam sehol negatív véleményt róla, ha időben és megfelelően tisztítva van.
én is típusspecifikusat vettem anno, amit a gyári "helyére" kellett betenni. Tahát kicsit akkor még is a "tuning" miatt kérdezted.  smile
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #37387 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 12:11:58 »

és mi ezzel a probléma?írd be:

Gipsz Jakab
Máriapócs
József Attila u.1


 nemtudom

Találd fel magad... vigyor3

írtam valahol, hogy probléma?  Roll Eyes
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37388 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 12:55:42 »

és mi ezzel a probléma?írd be:

Gipsz Jakab
Máriapócs
József Attila u.1


 nemtudom

Találd fel magad... vigyor3

Gipsz Jakab, mint egyénivállalkozó, vagy mint magánszemély?  vigyor3 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37389 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 13:05:50 »

írtam valahol, hogy probléma?  Roll Eyes
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #37390 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 13:19:51 »

én is típusspecifikusat vettem anno, amit a gyári "helyére" kellett betenni. Tahát kicsit akkor még is a "tuning" miatt kérdezted.  smile

Egy picit, de nem ettől várom a plusz pacikat vagy az öblös hangot, esetleg az 50%-os fogyasztás-csökkenést.  vigyor3
Inkább csak a motor kiegyensúlyozottabb működése a cél, hisz a gyári szűrő a gyári programra van tervezve. Többlet levegőhöz meg kell a sportszűrő talán.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37391 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 15:49:00 »

Láttam ma régi klubtársunk Arabic autóját. Aki emléxik rá, ilyen színű nem sok rohangál. A Váci úti Meki parkolóban állt és két iszonyatosan csúnya kisebbségi babrált benne, úgy nézett ki, mintha most vették volna.
Remélem b4k nem jut erre a sorsra...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #37392 Dátum: 2018.09.07 péntek, 08:16:32 »


Én azt javaslom, amennyiben autót szeretnél vásárolni, hogy konkrét kérdésed legyen. Milyen céllal szeretnél autót, milyen erőforrással, milyen váltóval, milyen felszereltséggel, milyen extrával,... Keress rá a gyakori "hibákra" és karbantartási dolgora itt a fórumon, mert az már körvonalazza, mire figyelj vásárláskor.

Általánosságban az állapot a döntő, nem a kocsiban levő km. Részemről fontos még, hogy törésmentes legyen (valójában is, nem csak papíron), magánszemélytől venném, nem kereskedőtől, hogy lássam, gazdája volt a kocsinak, nem tulajdonosa. Ha meglepő módon még szervizelési papírokat is tud mutatni, azt maga a főnyeremény Smiley

Ezek annyiszor visszatérő kérdések, hogy megérne agy FAQ bejegyzést.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2018.09.07 péntek, 08:32:07 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37393 Dátum: 2018.09.07 péntek, 08:49:00 »

Láttam ma régi klubtársunk Arabic autóját. Aki emléxik rá, ilyen színű nem sok rohangál. A Váci úti Meki parkolóban állt és két iszonyatosan csúnya kisebbségi babrált benne, úgy nézett ki, mintha most vették volna.
Remélem b4k nem jut erre a sorsra...

Én is láttam Újpesten...  vigyor3
És hogy lányom szavaival éljek, aki mikor beékeztünk a felújítás alatt álló iskolába, megjegyezte az egyik transittal érkező melós csapatra, hogy "baszki, ezek törökök..." szóval valóban egy török vezette.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37394 Dátum: 2018.09.07 péntek, 09:03:21 »

Én is láttam Újpesten...  vigyor3
És hogy lányom szavaival éljek, aki mikor beékeztünk a felújítás alatt álló iskolába, megjegyezte az egyik transittal érkező melós csapatra, hogy "baszki, ezek törökök..." szóval valóban egy török vezette.  nyes
És tökéletesen anyanyelvi magyarsággal ejtették ki a b+... stb. szavakat.
Lehet ezek még I. Nagy Szulejmán idejéből ragadtak itt.. Gül baba ükükükükük unokái...  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gergoveress
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #37395 Dátum: 2018.09.07 péntek, 10:51:37 »

Én azt javaslom, amennyiben autót szeretnél vásárolni, hogy konkrét kérdésed legyen. Milyen céllal szeretnél autót, milyen erőforrással, milyen váltóval, milyen felszereltséggel, milyen extrával,... Keress rá a gyakori "hibákra" és karbantartási dolgora itt a fórumon, mert az már körvonalazza, mire figyelj vásárláskor.

Általánosságban az állapot a döntő, nem a kocsiban levő km. Részemről fontos még, hogy törésmentes legyen (valójában is, nem csak papíron), magánszemélytől venném, nem kereskedőtől, hogy lássam, gazdája volt a kocsinak, nem tulajdonosa. Ha meglepő módon még szervizelési papírokat is tud mutatni, azt maga a főnyeremény Smiley

Ezek annyiszor visszatérő kérdések, hogy megérne agy FAQ bejegyzést.

Bonca

Az eladó autók témában nyitottam már egy témát, hogy milyen típust keresek.
Naplózva

2014 Ford Mondeo Turnier Titanium 2.0 TDCI 140 Le Lunar Sky
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #37396 Dátum: 2018.09.07 péntek, 17:41:29 »

Üdv. Korábban írtam, hogy dugózásra került az EGR, már több hónapja, ami azóta is jól üzemel, Viszont pár napja olyat csinál, hogy ha leállítom a motort, a motortérből berregő hang jön, amit írtak is, hogy normális. Ez a hang 5-10 másodperc után megszűnik, viszont a napokban volt rá példa, hogy több, mint fél percig zúgott, berregett az EGR környékéről, lehet, hogy pont az EGR zúgott. Az normális, hogy ilyen hosszú ideig berreg? Tulajdonképpen miért berreg, mit csinál ilyenkor?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37397 Dátum: 2018.09.09 vasárnap, 22:04:59 »

Üdv. Korábban írtam, hogy dugózásra került az EGR, már több hónapja, ami azóta is jól üzemel, Viszont pár napja olyat csinál, hogy ha leállítom a motort, a motortérből berregő hang jön, amit írtak is, hogy normális. Ez a hang 5-10 másodperc után megszűnik, viszont a napokban volt rá példa, hogy több, mint fél percig zúgott, berregett az EGR környékéről, lehet, hogy pont az EGR zúgott. Az normális, hogy ilyen hosszú ideig berreg? Tulajdonképpen miért berreg, mit csinál ilyenkor?


Küzd a dugó ellen ugy hogy berreg Cheesy
Naplózva

GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37398 Dátum: 2018.09.10 hétfő, 09:18:44 »

Légyszi nézzetek rá erre a hirdetésre, és mondjátok meg mi a véleményetek így róla:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_titanium-s_nteto_kylg_xenon_navi_kamera_u-13382545
Köszi!
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37399 Dátum: 2018.09.10 hétfő, 11:03:06 »

Légyszi nézzetek rá erre a hirdetésre, és mondjátok meg mi a véleményetek így róla:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_titanium-s_nteto_kylg_xenon_navi_kamera_u-13382545
Köszi!

Szvsz volt neki itt-ott pitty-putty, de ez csak kép alapján, ami csalhat.

Az árhoz: tavaly nyáron németben ennek az évjáratnak/felszereltségnek kb a 12e euró volt az alja azok közül, amit már meg szabadott nézni. A 11,5 környéke olyan volt, hogy felkerült a hirdetés, másnap már el is vitték. Ennek a 11e eurós árába számold bele, hogy benne van a magyar rendszám (netes kalkulátor kiadja, hogy mennyi), a hazahozás költsége és a kereskedő haszna. Plusz tavaly óta vagy 10%-al sza.rabb a forint az euróhoz képest.
Persze dízel botrány, meg nem nézem már a német árakat, de nem hiszem, hogy hirtelen a 12-14e leesett 8e-re.

Mindettől persze még mindig lehet jó autó. Ha közel van hozzád, nézd meg. Én ezért több száz km-t viszont nem mennék.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 741 742 743 744 745 746 747 [748] 749 750 751 752 753 754 755 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.