Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:33:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 749 750 751 752 753 754 755 [756] 757 758 759 760 761 762 763 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11973486 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #37750 Dátum: 2019.01.28 hétfő, 13:36:33 »

Sziasztok
Kérdésem az lenne,hogy van egy 2012-s 1.6 dízel mondeom és eltűnik a viz a kiegyenlítőtartályból, de ha le veszem a kupakot akkor vissza jön a víz. Ez normális?Huh?
Nem normális, kérj kölcsön vagy ha erre nincs lehetőség vegyél egy kiegyenlítőtartály kupakot,ha azzal is csinálja akkor baj van...hengerfej pakolás hiba lehet.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37751 Dátum: 2019.01.28 hétfő, 14:11:30 »

Nem normális, kérj kölcsön vagy ha erre nincs lehetőség vegyél egy kiegyenlítőtartály kupakot,ha azzal is csinálja akkor baj van...hengerfej pakolás hiba lehet.
igen, ha a kupak szelep nem engedi el a túlnyomást,az okozhat ilyet... eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szana8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #37752 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 13:57:48 »

Szerintetek van lehetőség utólag tetősín felszerelésére? Akár a Ford-nál akár nem márkakereskedésben?
Naplózva

Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #37753 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 14:04:04 »

Szerintetek van lehetőség utólag tetősín felszerelésére? Akár a Ford-nál akár nem márkakereskedésben?

Nem hinném hogy ki vannak építve a tetőlemez alatt a terhelés elosztó elemek a tetősín nélküli verziónál. De aki bontott már, az jobban tudja a választ. Én sima tetőtartót használok évente 2-3 alkalommal, mai tudásal én is integrált sínnel vettem volna...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37754 Dátum: 2019.01.31 csütörtök, 19:51:40 »

Szerintetek van lehetőség utólag tetősín felszerelésére? Akár a Ford-nál akár nem márkakereskedésben?
fel lehet taknyolni, de terhet nem tennék rá, hiányzik pár dolog a lemezeknél, ami a tetősinesen megvan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
roni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #37755 Dátum: 2019.02.04 hétfő, 19:17:50 »

Sziasztok!
Van egy Ford Mondeo 2.0 TDCi 2012-es  autóm.A bal első ajtó zárva maradt.Sem kulccsal ,sem távval,sem belső kilincsel nem nyit.A többi ajtó működik,az ajtókárpit csavarokat nem lehet roncsolás nélkül kiszedni,hogy a zárhoz hozzáférjek. Van valami vész nyitó,ha elromlik zár? Tudna valaki ebben segíteni? Előre is köszönöm válaszokat!
Üdv: Roni

Választ nem kaptam .Így le írom, ha más is így járna talán segít.
  Mondeo ajtózár nyitás:
Bellűről az ajtóbehúzót 2db. ajtónyitót 1db. T15 torx csavarok kiszedése,ablak le engedve,így a kárpit felsőrésze csavarhúzóval kipattintható az ablakkal párhuzamos V alakú vályúból. Kárpitot az ülés felé nyomva a műanyag patent csavarostól kipattan az ajtóból. Így már hozzá férhető a zár.Az ajtóban a külső kilincset tartó műanyag "állványt"a zárról félre húzva ,kicsavarható a T15 torx csavar a zár közepén, ami a műanyag takarólemezt rögzíti.A takarólemezt nem könnyű kiszedni mert az "állvány" útban van.A zár karosszéria felőli oldalán,függőlegesen van egy fehér,/10-15cm*5cm/ hosszúkás műanyag takaró,ezt kihajlítva hozzáférhető a zár mechanika.Hajlított végű csavarhúzóval /kb.15 cm hosszabb nem fér el / benyúlva a zárba,felfelé húzva nyitható a retesz.Látni nem lehet,a hely is nagyon szűk, kell a kitartás.Én kiszereltem a másik ajtóból a zárat erről "puskáztam". Nálam a kp. zár motorja volt rossz,reteszelte a zárat, ezért nem nyílt .Sem a kárpit sem a zár nem  sérült,vissza lehetett szerelni.
Naplózva
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #37756 Dátum: 2019.02.06 szerda, 07:18:50 »

Üdvözletem!
Problémám a következő lenne!Autóm 2008 2.0 TDCI Ghia.Az autót próbáltam volna indítani.A gyujtás ráadása után az indító gomb megnyomására nem reagált semmit csak egy relé kattogot.Újboli indításra beindult.Ezek után kb csak minden 10-15 próbálkozásra indult el.3 szerelő egyértelműen önindító problémát mondott.Öninditó ki lett cserélve reléket átnézték 10ből 10szer indult.Elmentem a szerelőhöz az autóért nem bírtam elhozni most ismét ugyan az a probléma.A kulcsot érzékeli gyujtást rá lehet adni de valami miatt nem indul. Hibát nem ír ki és a szerelő gépével sem mutat hibát.Valaki esetleg járt már így.Segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37757 Dátum: 2019.02.06 szerda, 08:12:25 »

Üdvözletem!
Problémám a következő lenne!Autóm 2008 2.0 TDCI Ghia.Az autót próbáltam volna indítani.A gyujtás ráadása után az indító gomb megnyomására nem reagált semmit csak egy relé kattogot.Újboli indításra beindult.Ezek után kb csak minden 10-15 próbálkozásra indult el.3 szerelő egyértelműen önindító problémát mondott.Öninditó ki lett cserélve reléket átnézték 10ből 10szer indult.Elmentem a szerelőhöz az autóért nem bírtam elhozni most ismét ugyan az a probléma.A kulcsot érzékeli gyujtást rá lehet adni de valami miatt nem indul. Hibát nem ír ki és a szerelő gépével sem mutat hibát.Valaki esetleg járt már így.Segítségeteket előre is köszönöm

egy jó elektromos szerelő megkell oldja a gondot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #37758 Dátum: 2019.02.06 szerda, 08:31:03 »

egy jó elektromos szerelő megkell oldja a gondot.
[/qu
ote]Köszönöm.Holnap tréler viszem szakszervízbe,
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #37759 Dátum: 2019.02.06 szerda, 15:03:08 »

Vázszám alapján meg tudja valaki mondani, hogy milyen visszahívások voltak az adott autóra?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37760 Dátum: 2019.02.06 szerda, 15:18:12 »

Vázszám alapján meg tudja valaki mondani, hogy milyen visszahívások voltak az adott autóra?

Bonca
ha etisben benne van,igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37761 Dátum: 2019.02.08 péntek, 15:23:30 »

Kollégám 2014-es autója, baloldalt a mindig mutatja a hűtővíz hőmérsékletét, az enyém sajnos nem, csak menüből. Szoftverfrissítést csinál csak úgy egy márkakereskedés? Mármint nem pénzért, mert annyit azért nem ér meg.  vigyor3
MK4 tudja, hogy vészfékezésnél villogtatja a féklámpákat?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #37762 Dátum: 2019.02.08 péntek, 15:30:21 »

Kollégám 2014-es autója, baloldalt a mindig mutatja a hűtővíz hőmérsékletét, az enyém sajnos nem, csak menüből. Szoftverfrissítést csinál csak úgy egy márkakereskedés? Mármint nem pénzért, mert annyit azért nem ér meg.  vigyor3
MK4 tudja, hogy vészfékezésnél villogtatja a féklámpákat?

Ez nem vmi Powerfordos fícsör?  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #37763 Dátum: 2019.02.08 péntek, 20:53:51 »

Ez nem vmi Powerfordos fícsör?  hehe
Nem, mert céges autó volt és a többi nincs is benne. Ez egyből feltűnt, azért kérdezem.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #37764 Dátum: 2019.02.09 szombat, 14:05:52 »

Kollégám 2014-es autója, baloldalt a mindig mutatja a hűtővíz hőmérsékletét, az enyém sajnos nem, csak menüből. Szoftverfrissítést csinál csak úgy egy márkakereskedés? Mármint nem pénzért, mert annyit azért nem ér meg.  vigyor3
MK4 tudja, hogy vészfékezésnél villogtatja a féklámpákat?


Kétlem , hogy ingyen frissit neked a szerviz.
Naplózva

Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37765 Dátum: 2019.02.09 szombat, 18:54:45 »

Kollégám 2014-es autója, baloldalt a mindig mutatja a hűtővíz hőmérsékletét, az enyém sajnos nem, csak menüből. Szoftverfrissítést csinál csak úgy egy márkakereskedés? Mármint nem pénzért, mert annyit azért nem ér meg.  vigyor3
MK4 tudja, hogy vészfékezésnél villogtatja a féklámpákat?


http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg885800#msg885800

A 2014-es Mondeon már a frissített convers+ szoftver van.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Babos. Sz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #37766 Dátum: 2019.02.10 vasárnap, 14:40:15 »

Sziasztok.... Egy kérdés, esetleg tudja valaki hogyan kell aktiválni, hogy az ajtók automatikusan bezáródjanak ha elérek bizonyos sebességet....Huh? Előre is köszönöm a válaszokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37767 Dátum: 2019.02.10 vasárnap, 14:59:08 »

Sziasztok.... Egy kérdés, esetleg tudja valaki hogyan kell aktiválni, hogy az ajtók automatikusan bezáródjanak ha elérek bizonyos sebességet....Huh? Előre is köszönöm a válaszokat
diag cuccal lehet bekapcsolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Babos. Sz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #37768 Dátum: 2019.02.10 vasárnap, 16:39:00 »

diag cuccal lehet bekapcsolni.
Köszi szépen
Naplózva
Szavai88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #37769 Dátum: 2019.02.11 hétfő, 08:49:01 »

Sziasztok. Én most vettem egy 2007, ford mondeo 2.0 tdci Titanium 140le. Meg tudjátok mondani hol találom azt a biztosítékot ami az ülesemert felelős, mert nem működik
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37770 Dátum: 2019.02.11 hétfő, 09:29:28 »

Kollégám 2014-es autója, baloldalt a mindig mutatja a hűtővíz hőmérsékletét, az enyém sajnos nem, csak menüből. Szoftverfrissítést csinál csak úgy egy márkakereskedés? Mármint nem pénzért, mert annyit azért nem ér meg.  vigyor3
MK4 tudja, hogy vészfékezésnél villogtatja a féklámpákat?


Én 2014-ben végeztettem el a Convers+ frissítést a Tatabányai Márkaszervizben. A szerviz még ilyen kéréssel nem találkozott, először csináltak ilyet, izgultak is (én is) rendesen...de sikerült. Egy óra munkadíjat számoltak fel, az akkor 12eFt volt.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37771 Dátum: 2019.02.11 hétfő, 09:38:14 »

Választ nem kaptam .Így le írom, ha más is így járna talán segít.
  Mondeo ajtózár nyitás:
Bellűről az ajtóbehúzót 2db. ajtónyitót 1db. T15 torx csavarok kiszedése,ablak le engedve,így a kárpit felsőrésze csavarhúzóval kipattintható az ablakkal párhuzamos V alakú vályúból. Kárpitot az ülés felé nyomva a műanyag patent csavarostól kipattan az ajtóból. Így már hozzá férhető a zár.Az ajtóban a külső kilincset tartó műanyag "állványt"a zárról félre húzva ,kicsavarható a T15 torx csavar a zár közepén, ami a műanyag takarólemezt rögzíti.A takarólemezt nem könnyű kiszedni mert az "állvány" útban van.A zár karosszéria felőli oldalán,függőlegesen van egy fehér,/10-15cm*5cm/ hosszúkás műanyag takaró,ezt kihajlítva hozzáférhető a zár mechanika.Hajlított végű csavarhúzóval /kb.15 cm hosszabb nem fér el / benyúlva a zárba,felfelé húzva nyitható a retesz.Látni nem lehet,a hely is nagyon szűk, kell a kitartás.Én kiszereltem a másik ajtóból a zárat erről "puskáztam". Nálam a kp. zár motorja volt rossz,reteszelte a zárat, ezért nem nyílt .Sem a kárpit sem a zár nem  sérült,vissza lehetett szerelni.


Baráti áron én innen vettem a központi zár motort (nálam hol zárt hol nem a központi zár):
https://www.aliexpress.com/item/AZGIANT-Car-Central-door-Lock-Motor-For-Ford-Focus-2-Mondeo-ecoboost-Mazda-M3-Land-Rover/32864344435.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d9vObL1

a reteszelő motor más 2. képen van:
https://www.aliexpress.com/item/AZGIANT-car-centre-door-lock-motor-for-VOLVO-S60-S90-S40-S80L-XC60-XC90-C30-XC40/32898492744.html?spm=2114.10010108.1000013.1.6be852c0XT9yjC&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.90158.0&scm_id=1007.13339.90158.0&scm-url=1007.13339.90158.0&pvid=4dfff262-c960-456d-9f1f-28d907f31771

« Utoljára szerkesztve: 2019.02.11 hétfő, 09:47:26 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #37772 Dátum: 2019.02.11 hétfő, 10:07:31 »

made in uk?
már rendes kínai cuccot sem lehet venni az aliról?  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37773 Dátum: 2019.02.11 hétfő, 10:13:40 »

made in uk?
már rendes kínai cuccot sem lehet venni az aliról?  vigyor3

A kézhez kapott motornál már nem volt Made in UK felirat. Ha KÍNAI, ha nem, akkor is tökéletesen teszi a dolgát 2018. október óta.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #37774 Dátum: 2019.02.12 kedd, 17:11:41 »

Sziasztok Urak!

Segítséget szeretnék kérni, mert eléggé tudatlan vagyok a témában!

Az normális ilyen (cca.0-4fok) hőmérsékleten, mint ami napjainkban előfordul, hogy hiába kapcsolom a klimát "ON" állásba, nem indul be a kompresszor?
Azaz, annyit látok, hogy nem indul el a "külső " tárcsa, csak a szabadonfutón pöröga  szíj, hiába kapcsolgatom ki be a kapcsolóval az utastérben....
Tudja ilyenkor az autó hogy hideg van, és felesleges a kompresszort kapcsolni, hiába mondom neki hogy "ON"?
Vagy megint meg vagyok copatva, és ismét torkoztat a  klíma,vihetem szerelőhöz?

Köszönöm előre is a válaszokat worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37775 Dátum: 2019.02.12 kedd, 17:16:09 »

Sziasztok Urak!

Segítséget szeretnék kérni, mert eléggé tudatlan vagyok a témában!

Az normális ilyen (cca.0-4fok) hőmérsékleten, mint ami napjainkban előfordul, hogy hiába kapcsolom a klimát "ON" állásba, nem indul be a kompresszor?
Azaz, annyit látok, hogy nem indul el a "külső " tárcsa, csak a szabadonfutón pöröga  szíj, hiába kapcsolgatom ki be a kapcsolóval az utastérben....
Tudja ilyenkor az autó hogy hideg van, és felesleges a kompresszort kapcsolni, hiába mondom neki hogy "ON"?
Vagy megint meg vagyok copatva, és ismét torkoztat a  klíma,vihetem szerelőhöz?

Köszönöm előre is a válaszokat worship
nyomd rá az ablakra a páraleszárítást,Azonnal kapcsolnia kell.Amúgy asszemm 5 fok alatt nem indul normálba a kompresszor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BJ75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #37776 Dátum: 2019.02.12 kedd, 20:28:44 »

https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/51840659_1924718874306993_3606650017462353920_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=553d894d34ec514e321189cb8193bbe8&oe=5CFD7820
Sziasztok!
Ismertek olyan szakit,szerelőt aki foglalkozik ennek az alkatrésznek a javításával.
Naplózva

2008 Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37777 Dátum: 2019.02.12 kedd, 20:31:51 »

egy kérdést egy topicba,pls.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #37778 Dátum: 2019.02.12 kedd, 20:33:30 »

nyomd rá az ablakra a páraleszárítást,Azonnal kapcsolnia kell.Amúgy asszemm 5 fok alatt nem indul normálba a kompresszor.

Köszönöm, megnyugtattál...rémlik ,hogy 4fokot mutatott a szekér, mikor kapcsolgattam a klímát, és nézegettem a motortérben a kompresszort...
Remélem akkor csak vaklárma, és tudatlanság ez most részemről...
Köszi worship
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #37779 Dátum: 2019.02.13 szerda, 10:38:29 »

Most nekem is pont előjött a toronycsapágy miatti kopogás/kattogás, így ránéztem az árakra.
Olalanként a toronycsapágy (3200-4500 Ft Skf, Febi), meg a toronyszilent (7000-8500 Ft). Szóval a két oldal anyagára kijön ~25.000 Ft-ból.

SKF komplett toronycsapágy szett 2 évet és 46E Km -t bírt... A gyári 5 évet. Most rendeltem meg a gyárit, amire van huzamosabb garancia. kb. 2xa annyiba került, de már meguntam a Mondeonál ezt (is).

egyébként nem várok sokat az egésztől, ha fogtál már ilyen szettet a kezedben, akkor érteni fogod, hogy miért...  Angry - ez az egyik nagy gyengéje az MKIV -nek.  szomoru1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37780 Dátum: 2019.02.13 szerda, 11:47:43 »

SKF komplett toronycsapágy szett 2 évet és 46E Km -t bírt... A gyári 5 évet. Most rendeltem meg a gyárit, amire van huzamosabb garancia. kb. 2xa annyiba került, de már meguntam a Mondeonál ezt (is).

egyébként nem várok sokat az egésztől, ha fogtál már ilyen szettet a kezedben, akkor érteni fogod, hogy miért...  Angry - ez az egyik nagy gyengéje az MKIV -nek.  szomoru1
Még nem vettem meg egyiket sem, mert csak ritkán jön elő, majd kuplungozásnál megcsináltatom.
Akkor legyen gyári, az milyen beszállítótól van vajon?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37781 Dátum: 2019.02.13 szerda, 16:18:34 »

SKF komplett toronycsapágy szett 2 évet és 46E Km -t bírt... A gyári 5 évet. Most rendeltem meg a gyárit, amire van huzamosabb garancia. kb. 2xa annyiba került, de már meguntam a Mondeonál ezt (is).

egyébként nem várok sokat az egésztől, ha fogtál már ilyen szettet a kezedben, akkor érteni fogod, hogy miért...  Angry - ez az egyik nagy gyengéje az MKIV -nek.  szomoru1
gyári is skf, legalábbis páros skf dobozban kicsiszolt fordlogós skf volt

egész tartós, csak nem mindegy, hogy hogy rakod rá a csillapítóra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
roni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #37782 Dátum: 2019.02.15 péntek, 20:58:33 »

made in uk?
már rendes kínai cuccot sem lehet venni az aliról?  vigyor3
Köszönöm,nálam a zár motorja javítható volt. Csak egy motor végi itt a zárást és a reteszelést,úgy hogy a csepp alakú  fogaskereket  tovább fordítja. Nekem is így maradt reteszelve, és ezért nem nyílt a zár.
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #37783 Dátum: 2019.02.17 vasárnap, 17:20:20 »

Helló Urak!

A fényszórón melyik csavar állítja a magasságot? A külső vagy a belső?

Tudom, próbáljam ki, de akarom össze-vissza tekergetni.

Köszönöm előre is!
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #37784 Dátum: 2019.02.17 vasárnap, 20:04:18 »

Helló Urak!

A fényszórón melyik csavar állítja a magasságot? A külső vagy a belső?

Tudom, próbáljam ki, de akarom össze-vissza tekergetni.

Köszönöm előre is!
Szia!
FL előtti xenonosnál a belső, valószínűleg nálad is.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #37785 Dátum: 2019.02.17 vasárnap, 21:44:10 »

Szia!
FL előtti xenonosnál a belső, valószínűleg nálad is.  Wink
eljen
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #37786 Dátum: 2019.02.18 hétfő, 12:16:59 »

Helló Urak!

A fényszórón melyik csavar állítja a magasságot? A külső vagy a belső?

Tudom, próbáljam ki, de akarom össze-vissza tekergetni.

Köszönöm előre is!

a belső, ez biztos!

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #37787 Dátum: 2019.02.18 hétfő, 15:37:48 »

a belső, ez biztos!

 wave

 eljen
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #37788 Dátum: 2019.02.18 hétfő, 21:44:17 »

Sziasztok!
Szeretnék segíteni egy barátomnak.
Megjelent a sárga motorhibakód lámpa a műszarflán. (2.5 Ts ford focus azt (hiszem 2010 kiadás)
Elment kiolvastatni: hibakód:P0017 (Auslass - Nockenwellenverstellung) (németországba lakunk)
Vezérműtengely állítás., ha minden igaz. Mit kellene tennie szerintetek?
Hol, ill., hogy fogjon hozzá? Ez lehet esetleg egy szenzor csere is, vagy tényleg jól bele kell nyúlni?
Köszönjük a válaszokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37789 Dátum: 2019.02.19 kedd, 07:12:21 »

Sziasztok!
Szeretnék segíteni egy barátomnak.
Megjelent a sárga motorhibakód lámpa a műszarflán. (2.5 Ts ford focus azt (hiszem 2010 kiadás)
Elment kiolvastatni: hibakód:P0017 (Auslass - Nockenwellenverstellung) (németországba lakunk)
Vezérműtengely állítás., ha minden igaz. Mit kellene tennie szerintetek?
Hol, ill., hogy fogjon hozzá? Ez lehet esetleg egy szenzor csere is, vagy tényleg jól bele kell nyúlni?
Köszönjük a válaszokat!
szerencsés helyzetben sima CMP probléma,csere megoldhatja.Rossz esetben átugrott a lánc...de gondolom az autó még megy.
Szóval azért nézzen rá szerelő is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
repepe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #37790 Dátum: 2019.02.20 szerda, 17:07:57 »

Sziasztok,

Nálam is ugyanez a helyzet. Hideg motornál / hűtőnél teljesen jó nyomja a hideget alapjáraton, azonban meleg motornál állóhelyzetben (alapjáraton) nem valami fényes a produkció hűtés terén. Én azt vettem észre, hogy ha emelem a fordulatot 1300 környékére álló helyben, mintha hűvösebb levegőt nyomna. Ez esetben Alf meglátása igazoltnak látszik.

Ismertek valakit aki rá tudna nézni erre a rés beállításra?


Sziasztok,

Ma voltam klímásnál és azt állapították meg, hogy a kompresszor nyomásszabályzója a probléma okozója. Indul-megy a kompresszor, rendben van a kuplungja is azonban magas fordulatról alacsonyra ejtve ingadozik a nyomás és lassan tér magához. Valószínűleg kompresszor csere lesz belőle, mert nem találtak ehhez a kompresszorhoz külön nyomászabályozó szelepet, egyben van a kompresszorral. Annyit mondtak még, hogy simám lehet, hogy az előző tulaj nyírta ki a dupla mennyiségű hűtőközeggel történő feltöltéssel. Amikor vettem nem indult el a klíma nyomásproblémára hivatkozva, ellenőrzéskor derült ki, hogy az mk3 töltési mennyiségével töltötték fel előzőleg a rendszert, ami majdnem a duplája az mk4-ének.

Üdv: repepe
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCI Turnier Trend 2008
Insignia B 2021 2.0 T Ultimate
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #37791 Dátum: 2019.02.25 hétfő, 09:49:03 »

Sziasztok!

Pár napja kezdődőtt jelenség, hogy véletlenszerűen kiteszi a "kézifék behúzva" visszajelzőt a műszerfalra, menet közben. Természetesen nincs behúzva ilyenkor. Ha megmozgatom kissé a kart, vagy óvatosan rálépek a fékre akkor eltűnik, de van úgy hogy magától is. Mi okozhatja ezt?

Összefügghet azzal hogy lassan cserések lesznek a hátsó tárcsák? Élképzelhető ha kicserélem őket ez is megszűnik?

(MK4 2008,2.0D, QXBA)

Köszi és üdv, 
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37792 Dátum: 2019.02.25 hétfő, 10:27:25 »

Sziasztok!

Pár napja kezdődőtt jelenség, hogy véletlenszerűen kiteszi a "kézifék behúzva" visszajelzőt a műszerfalra, menet közben. Természetesen nincs behúzva ilyenkor. Ha megmozgatom kissé a kart, vagy óvatosan rálépek a fékre akkor eltűnik, de van úgy hogy magától is. Mi okozhatja ezt?

Összefügghet azzal hogy lassan cserések lesznek a hátsó tárcsák? Élképzelhető ha kicserélem őket ez is megszűnik?

(MK4 2008,2.0D, QXBA)

Köszi és üdv, 

Ellenőrizd a fékfolyadék-szintet.
Naplózva
Vapeti12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #37793 Dátum: 2019.02.25 hétfő, 13:04:18 »

Ellenőrizd a fékfolyadék-szintet.

Valóban, kevés a folyadék, köszi a tippet. Ezt cseréltetem akkor. Lehetséges hogy ez üzemszerű fogyás, vagy ilyenkor gyanakodnom kellene a fékrendszer egyéb hibájára is? (Annyira kevés, hogy nem is a min jelzésnél van, hanem csak a tartály hátsó mélyebb részében látok belőle. De az is tény hogy régen lehetett cserélve)
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #37794 Dátum: 2019.02.25 hétfő, 13:13:20 »

Valóban, kevés a folyadék, köszi a tippet. Ezt cseréltetem akkor. Lehetséges hogy ez üzemszerű fogyás, vagy ilyenkor gyanakodnom kellene a fékrendszer egyéb hibájára is? (Annyira kevés, hogy nem is a min jelzésnél van, hanem csak a tartály hátsó mélyebb részében látok belőle. De az is tény hogy régen lehetett cserélve)
Ahogy korábban írtad, lassan cserések a hátsó betéteid. Ilyenkor normális, hogy fogy a fékfolyadék, mert a kopott betét miatt a dugattyú kijjebb áll, így több olaj fér el benne.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37795 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 10:31:58 »

Csak egy érdekesség: tegnap hirtelen felindulásból GSR Tibivel elmentem megnézni egy autót. Ezt:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_champions_titanium_s_118000-kmgyongyhazfeketemetal-13676265

Amiket előzetesen kérdeztem, és amit a kereskedésből mailben válaszoltak:
- Honnan származik az autó? -Nem tudjuk az biztos hogy külföldi.
- Van szerviz előélete? -A tulajtól el tudjuk kérni mit szervizelt rajta,de a szervizeket magánszerelők végezték.
- Van bármi, jelenleg ismert (optikai, vagy műszaki) hibája? -Nincs hiba(hibakód nincs)
- A km állás valahol dokumentált, tehát van garancia, hogy nem tekert? -Csak a vizsgán dokumentálják hivatalosan,küldöm az adatokat próbálja lekérni,leellenőrizni.
- Alvázszám: WF0GXXGBBGDR40529
- Frsz: NPA-924

Alvázszámot lekérdezte Alf, a rendszámot meg én itt: https://szuf.magyarorszag.hu/szuf_fooldal#ugyleiras,28c28a1a-7296-4629-8f36-7f3fbe6596c6 (aki akarja, itt ügyfélkapuval lekérdezheti)

Rendszám alapján a behozatalkor készült képeken a kocsi szemből sima Titanium, nem Tit-S, de mondom az én kocsim is fl1-es volt sokáig, most meg fl2, mert "átépítettem". Ez még nem tántorított el. Szóval elmentünk megnézni. A kocsi november óta ki van vonva a forgalomból, de hátha ilyen autót az ember nem télen vesz. Még ez sem riasztott el. Amiket tapasztaltunk:

Lesújtó, és kiábrándító állapot... Motorháztető-Aoszlop-sárvédő találkozásánál a motorháztető feltolta a másik kettőt, vagy centis gittel hullámosan javítva. Tehát kúúva nagyot kapott előről. Ezért volt más az orra a behozatali képeken. A motorháztető utángyártott. Elől a két középső radar szenzor nem konzollal, hanem kötegelővel van a helyén. Illetve csak a baloldali, mert a jobboldali beesve lóg a hűtő előtt. Az első lökhárító ívét nem követi a Tit-S spoiler, egyébként a lökhárító sok helyen "pókhálós", repedt. A motor belül full olajos, a tartályok, kábelek, stb. nincsenek a helyükön, nincsenek rögzítve, csak úgy vannak. Minden folyadék a min. alatt. Fékek körbe kuka, gumik szintén. Belül mintha belehánytak volna, nincs takarítva, ocsmány. A középső pohártatróban beleszáradt, ragadós kóla, felnyitva a könyöklőben kukorica szemek, mintha pizzáról estek volna bele. A belső kapaszkodók nincsenek meg (!!) látni a tetőt, a tetőkárpit több ponton kilukadva, kiszakadva. A jobb hátsó belső (csomagtérajtón levő) lámpa nem működik, és belülről irdatlan poros, mintha oda fújna a kipufigó. A kocsi valószínű november óta áll egyhelyben, mert a gumik deformáltak. Az ablaklehúzókban már moha nő a külső tükör sarkában. A részecskeszűrő a csomagtartóban. Ezek után meg se próbáltuk beindítani, próbakörre elvinni.

 szomoru1
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #37796 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 10:46:20 »

Csak egy érdekesség: tegnap hirtelen felindulásból GSR Tibivel elmentem megnézni egy autót. Ezt:

 szomoru1
Akkor ezt a kört megspóroltad nekem, kb 1 hónapja nézegettem ezt a hirdetést, de nem mentem el.
Taszított a direkt szűrő, meg a tuning hangszóró az ajtó kárpitban, ezek szerint ez az igénytelenség az egész autón végigvonul.
Helyette nézz rá erre:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_titanium-s_navi_blis_vhorog_szkonyv-13981642
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.03 vasárnap, 11:11:46 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37797 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 11:10:23 »

Akkor ezt a kört megspóroltad nekem, kb 1 hónapja nézegettem ezt a hirdetést, de nem mentem el.
Taszított a direkt szűrő, meg a tuning hangszóró az ajtó kárpitban, ezek szerint ez az igénytelenség az egész autón végigvonul.
Helyette nézz rá erre :
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2_2_tdci_titanium-s_navi_blis_vhorog_szkonyv-13981642
Ezt a kettőt mi is kiszúrtuk még képekről, de mondom egy direktszűrőt kivágni belőle nem nagy dolog, a zene meg (attól mert ronda) még akár jó is lehet. Nekem úgyis gyengém a hifi. De az összkép borzalmas.
A kék meg gyönyörű, de: ez az autócsere ötlet egy hete merült fel "komolyabban", de nem sürgős. 2019-re van tervezve, de nem mindenáron. És úgy lőttem be, hogy max 3M a keret rá. Most ekkora majom fér a büdzsébe, és akkor jut még bőven banánra is. A kék az  szeret amúgyis ez a(z RS Skoda / Audi) kék szín a gyengém, de ez plusz 0,5M és nem akarok ennyit autóért adni. Meg tipikus magyar vásárló vagyok, nem akarok 200e feletti futású autót. Pont. Ha ezen igények metszetének halmaza még sokáig üres marad, akkor még marad a mostani, amit még mindig szeretek, és semmi baja.
A 200LE sem kívánalom, a Tit-S optika is inkább ilyen nice-to-have kategória. Szeretném, de nem kötelező kívánalom. A 163LE sem kell, mert ha 140LE-t találok, akkor átpöckölik 163-ra, és még az adó is kevesebb lesz rá Smiley Szóval majd meglátjuk mit dob a gép. De ettől a tegnap megnézett fekete szörnytől a jóisten mentsen meg mindenkit.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #37798 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 11:15:28 »

Ezt a kettőt mi is kiszúrtuk még képekről, de mondom egy direktszűrőt kivágni belőle nem nagy dolog, a zene meg (attól mert ronda) még akár jó is lehet. Nekem úgyis gyengém a hifi. De az összkép borzalmas.
A kék meg gyönyörű, de: ez az autócsere ötlet egy hete merült fel "komolyabban", de nem sürgős. 2019-re van tervezve, de nem mindenáron. És úgy lőttem be, hogy max 3M a keret rá. Most ekkora majom fér a büdzsébe, és akkor jut még bőven banánra is. A kék az  szeret amúgyis ez a(z RS Skoda / Audi) kék szín a gyengém, de ez plusz 0,5M és nem akarok ennyit autóért adni. Meg tipikus magyar vásárló vagyok, nem akarok 200e feletti futású autót. Pont. Ha ezen igények metszetének halmaza még sokáig üres marad, akkor még marad a mostani, amit még mindig szeretek, és semmi baja.
A 200LE sem kívánalom, a Tit-S optika is inkább ilyen nice-to-have kategória. Szeretném, de nem kötelező kívánalom. A 163LE sem kell, mert ha 140LE-t találok, akkor átpöckölik 163-ra, és még az adó is kevesebb lesz rá Smiley Szóval majd meglátjuk mit dob a gép. De ettől a tegnap megnézett fekete szörnytől a jóisten mentsen meg mindenkit.
A kék nekem is nagyon tetszik, főleg a színe. Pedig ezüst párti vagyok, de ez a kék ez nagyon szép. A legfőbb bajom az hogy napi 4km-t megyek jelenleg kb, a többit cégessel. Erre meg nem kell 200LE se, meg ezért sok a 3,5M.
A napi 3-4km re bőven elég a Tddi, jelenleg.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #37799 Dátum: 2019.03.03 vasárnap, 11:40:50 »

A kék nekem is nagyon tetszik, főleg a színe. Pedig ezüst párti vagyok, de ez a kék ez nagyon szép. A legfőbb bajom az hogy napi 4km-t megyek jelenleg kb, a többit cégessel. Erre meg nem kell 200LE se, meg ezért sok a 3,5M.
A napi 3-4km re bőven elég a Tddi, jelenleg.

Napi 3-4km-re vegyél rollert Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 749 750 751 752 753 754 755 [756] 757 758 759 760 761 762 763 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.