Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:45:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 762 763 764 765 766 767 768 [769] 770 771 772 773 774 775 776 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11975246 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38400 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 21:28:37 »

2000 óta van autóm, 1 komolyabb defektem volt, amikor is a padka széle kivágta a gumi oldalát(júzer error), Apán hozta utánam a pótkereket, mert éppen nem volt bent, ez pont a gázos Mk2vel volt. De se előtte se utána nem volt pótkerekes story, de mindig volt nálam.
Monnyik itt bp-en belül megoldom, de egy vidék vagy külföldre már egy vinnék legalább egy mankót.

Hja.Most hogy mondod, ezen az smaxon van mankó a valaga alatt... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38401 Dátum: 2019.10.20 vasárnap, 21:30:22 »

Hja.Most hogy mondod, ezen az smaxon van mankó a valaga alatt... nyes
jah úgy könnyű nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38402 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 02:51:35 »

Szerintem ezt linkelték, ami kimondottan Mondeohoz van:
https://www.brodit.hu/webshop&text_8=Bal&from_9=2008&to_9=2008&filtered=filtered
Én mondjuk mindkét kocsiban kis mágnesest használok, annál egyszerűbbet, univerzálisabbat még nem találtam.
Köszi, ez lehetett az.
Megnézem ezt a mágneses megoldást is.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #38403 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 07:18:49 »

Köszi, ez lehetett az.
Megnézem ezt a mágneses megoldást is.
Délután csinálok képet, ha nem feejtem el.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38404 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 11:16:56 »

nyilván.
Úgy 18éve nem volt defektem,ami semmit nem jelent, kivéve, hogy sosem volt pótkerekem,és ha igen, azt sem cipeltem magammal sosem,és a pincében öregedett meg úgy, hogy akár egyetlen cm-t megtett volna aszfalton kocsi alatt.
Mindenkinek van defektes sztorija, nekem is volt lassan leengedős,de az első kúton felfújtam,és az első gumis megcsinálta.
Ezek a gumik már nem mennek szét egy defektnél. Ha odaütöd annyira akkor már megette a fene
2008óta egyik autóm sem volt gyárilag póttal szerelve.Egy percet sem gondolkodtam, hogy vegyek.
Voltak defektjavító készleteim, amiket annak rendje és módjaszerint a kukába dobtam,mert sose használtam őket.
Aztán hozzáteszem, ha nagy grimbuszba kerülnék, van autója apámnak,és a asszonynak is.Végső megoldásnak ez is jó.Sose kellett kihasználni.
Bejártuk eu-t éveken keresztül pót nélkül.Mondjuk hollandia necces volt,de utánfutóval mentünk,és abban épp volt méretpontos pót-ha kellett volna.
Nekem MK3-on 3x is volt jobb első defektem, mindig más okból kifolyólag. De mindhárom olyan volt, hogy a gumi nem volt menthető, és fújhattam akármivel, nem tudtam menni vele tovább. Gumis se tudta volna megjavítani. 3x is a pótkerék került fel. Mankókerék.
Én Ferqo helyében: vennék egy bontott pótkerekes, emelős, mindenes szettet hátra (van belőlük bőven), a mélynyomó meg kell, akkor átrakatnám a csomi jobboldalára. Ha meg nem kell, akkor eladnám, annyit tuti adnak érte, mint egy pótkerék szettért.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38405 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 11:19:08 »

Nekem MK3-on 3x is volt jobb első defektem, mindig más okból kifolyólag. De mindhárom olyan volt, hogy a gumi nem volt menthető, és fújhattam akármivel, nem tudtam menni vele tovább. Gumis se tudta volna megjavítani. 3x is a pótkerék került fel. Mankókerék.
Én Ferqo helyében: vennék egy bontott pótkerekes, emelős, mindenes szettet hátra (van belőlük bőven), a mélynyomó meg kell, akkor átrakatnám a csomi jobboldalára. Ha meg nem kell, akkor eladnám, annyit tuti adnak érte, mint egy pótkerék szettért.
jó,hát vezetni tudni kell... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38406 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 11:30:20 »

jó,hát vezetni tudni kell... eplus2
1: bemegyek a kórházba, kijövök 2-3 óra múlva, és felnin a kocsi. Elgurulok a pár 100m-re levő benzinkútra, ahol látom, hogy egy éles vas kivágott egy darabot belőle.
2: ha bicskával kivágják az osztrákoknál a jobb első gumim belső oldalát, ott baxhatom a vezetési tudást Smiley
3: 4-5 cm friss hóban Arénától haza. Az autó a hóban eleve csúszkál, nem érzed ha félrehúz. Hazaérek, felnin a kocsi, és ledaráltam a belsejét.

Mindhárom után a pótkerék került fel. A csomiban pótkerék hurcolást én is utálnám, de nem örülnék, ha nem lenne a kocsiban.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38407 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 12:10:16 »

1: bemegyek a kórházba, kijövök 2-3 óra múlva, és felnin a kocsi. Elgurulok a pár 100m-re levő benzinkútra, ahol látom, hogy egy éles vas kivágott egy darabot belőle.
2: ha bicskával kivágják az osztrákoknál a jobb első gumim belső oldalát, ott baxhatom a vezetési tudást Smiley
3: 4-5 cm friss hóban Arénától haza. Az autó a hóban eleve csúszkál, nem érzed ha félrehúz. Hazaérek, felnin a kocsi, és ledaráltam a belsejét.

Mindhárom után a pótkerék került fel. A csomiban pótkerék hurcolást én is utálnám, de nem örülnék, ha nem lenne a kocsiban.
szóval béna vagy.Olyan,mint a "Magas barna férfi felemás cipőben"...  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38408 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 12:30:00 »

Nekem MK3-on 3x is volt jobb első defektem, mindig más okból kifolyólag. De mindhárom olyan volt, hogy a gumi nem volt menthető, és fújhattam akármivel, nem tudtam menni vele tovább. Gumis se tudta volna megjavítani. 3x is a pótkerék került fel. Mankókerék.
Én Ferqo helyében: vennék egy bontott pótkerekes, emelős, mindenes szettet hátra (van belőlük bőven), a mélynyomó meg kell, akkor átrakatnám a csomi jobboldalára. Ha meg nem kell, akkor eladnám, annyit tuti adnak érte, mint egy pótkerék szettért.
Egyelőre szeretném a gyári állapotot tartani. A mélynyomóhoz nem nyúlnék, viszont a kihúzható tepsi és a csomagtér alja között van sacc 6-7-8 cm, arra gondoltam, hogy a tepsi rögzítő pontjain annyit emelnék, h egy mankó kerék beférjen. Persze tudni kellene mekkora egy ilyen mankó kerék.
Ezt még körül kell járni, hajnalban jutott eszembe.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #38409 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 12:36:58 »

szóval béna vagy.Olyan,mint a "Magas barna férfi felemás cipőben"...  eplus2

 eplus2 taps 2funny

2: ha bicskával kivágják az osztrákoknál a jobb első gumim belső oldalát, ott baxhatom a vezetési tudást Smiley

...ez alapján meg még genyó is. Biztos bhunkó voltál valakivel aki megjegyzett magának, oszt elintézte a tovahaladásod...  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38410 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 12:44:06 »

eplus2 taps 2funny

...ez alapján meg még genyó is. Biztos bhunkó voltál valakivel aki megjegyzett magának, oszt elintézte a tovahaladásod...  eplus2
Nab+, defektet kaptam, csupa szívás volt, és a végén még az én qva anyámat?  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38411 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 12:49:30 »

Egyelőre szeretném a gyári állapotot tartani. A mélynyomóhoz nem nyúlnék, viszont a kihúzható tepsi és a csomagtér alja között van sacc 6-7-8 cm, arra gondoltam, hogy a tepsi rögzítő pontjain annyit emelnék, h egy mankó kerék beférjen. Persze tudni kellene mekkora egy ilyen mankó kerék.
Ezt még körül kell járni, hajnalban jutott eszembe.
Megtartanád a gyári állapotot, de a hullaszálítót azért arrébb faragnád?  fejvakaras
A mélynyomóhoz lehet kapni beépítő keretet a csomi jobboldalába, akkor az is pipa, pótkerék szetted is lenne, és át se kellett alakítani semmit. Úgy tudom a gyári mélynyomó is 20cm-es, szóval ebbe átrakod, és done.

https://audioshop.hu/termek/ford-mondeo-mk4-kombi-melylada-gyari-helyre-2007
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38412 Dátum: 2019.10.21 hétfő, 21:30:25 »

Nab+, defektet kaptam, csupa szívás volt, és a végén még az én qva anyámat?  eplus2
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38413 Dátum: 2019.10.22 kedd, 13:04:34 »

Megtartanád a gyári állapotot, de a hullaszálítót azért arrébb faragnád?  fejvakaras
A mélynyomóhoz lehet kapni beépítő keretet a csomi jobboldalába, akkor az is pipa, pótkerék szetted is lenne, és át se kellett alakítani semmit. Úgy tudom a gyári mélynyomó is 20cm-es, szóval ebbe átrakod, és done.

https://audioshop.hu/termek/ford-mondeo-mk4-kombi-melylada-gyari-helyre-2007
Meg én!  nyes
Tegnap megnéztem, de nem fogom faragni a tepsit, mert alig van hely alatta, illetve van benne egy ketesztmetevítő, amitől nem fér el.

Krisztiántól veszek pótkerékszettet, a többi meg kialakul.
Amit linkeltél dobozt, olyat van itt vkinek?
Mennyire lóg be?, a tepsi miatt korlátos a hely.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #38414 Dátum: 2019.10.22 kedd, 18:16:36 »

Üdv mindenkinek! 2014-es 1,6 Ecoboost Mk4 Mondeom tegnap igencsak furcsa dolgot produkált: Piros lámpához érve üresbe tettem az autót, a pedálokat felengedtem. Hirtelen eszméletlenül felbőgött a motor, a fordulatszámmérő szerint valahol 7000 rpm körül forgott. Le kellett vegyem a gyújtást, hogy abbahagyja. Utána még hosszan mentem vele, de a probléma nem jelentkezett újra. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehetett ez?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38415 Dátum: 2019.10.22 kedd, 19:12:48 »

Megtartanád a gyári állapotot, de a hullaszálítót azért arrébb faragnád?  fejvakaras
A mélynyomóhoz lehet kapni beépítő keretet a csomi jobboldalába, akkor az is pipa, pótkerék szetted is lenne, és át se kellett alakítani semmit. Úgy tudom a gyári mélynyomó is 20cm-es, szóval ebbe átrakod, és done.

https://audioshop.hu/termek/ford-mondeo-mk4-kombi-melylada-gyari-helyre-2007

Komolyan fél nm OSB-ért és ugyanennyi plüss anyagért elkérnek 40e ft-ot?!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38416 Dátum: 2019.10.22 kedd, 19:15:05 »

Komolyan fél nm OSB-ért és ugyanennyi plüss anyagért elkérnek 40e ft-ot?!

Egy rendes mélyláda hangszóró nélkül (mondom rendes, nem valami tákolmány) is simán lehet ennyi, és ez méretre van gyártatva, ami mindig drágább. Nyilván nem olcsó, de nem is kirívóan drága.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38417 Dátum: 2019.10.22 kedd, 19:16:13 »

Meg én!  nyes
Tegnap megnéztem, de nem fogom faragni a tepsit, mert alig van hely alatta, illetve van benne egy ketesztmetevítő, amitől nem fér el.

Krisztiántól veszek pótkerékszettet, a többi meg kialakul.
Amit linkeltél dobozt, olyat van itt vkinek?
Mennyire lóg be?, a tepsi miatt korlátos a hely.


Ezt a fórumos wofer felhasználó oldaláról linkeltem. Gondolom valami klubos kedvezményt tudna faragni neked. Szerintem nem nagyon lóghat be, elviekben oda van gyártva, méretpontosra.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #38418 Dátum: 2019.10.22 kedd, 20:01:40 »

Köszi, ez lehetett az.
Megnézem ezt a mágneses megoldást is.
Csináltam képeket a mágneses megoldásról:


A telefon illetve a tok közé meg kell egy kis fémlap, amit a tartóval adnak, így nem rondítja el kívülről a tokot.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #38419 Dátum: 2019.10.22 kedd, 21:19:17 »

Csináltam képeket a mágneses megoldásról:

A telefon illetve a tok közé meg kell egy kis fémlap, amit a tartóval adnak, így nem rondítja el kívülről a tokot.
műszerfalra mivel rögítetted?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38420 Dátum: 2019.10.22 kedd, 21:38:24 »

Csináltam képeket a mágneses megoldásról:

A telefon illetve a tok közé meg kell egy kis fémlap, amit a tartóval adnak, így nem rondítja el kívülről a tokot.
Köszönöm szépen.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38421 Dátum: 2019.10.22 kedd, 21:39:16 »

műszerfalra mivel rögítetted?
2oldalú ragasztó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #38422 Dátum: 2019.10.23 szerda, 00:45:10 »

műszerfalra mivel rögítetted?
Kétoldalú ragasztóval jön a tartó. Sima felületre magabiztosan felragad.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #38423 Dátum: 2019.10.23 szerda, 13:12:28 »

Üdv mindenkinek! 2014-es 1,6 Ecoboost Mk4 Mondeom tegnap igencsak furcsa dolgot produkált: Piros lámpához érve üresbe tettem az autót, a pedálokat felengedtem. Hirtelen eszméletlenül felbőgött a motor, a fordulatszámmérő szerint valahol 7000 rpm körül forgott. Le kellett vegyem a gyújtást, hogy abbahagyja. Utána még hosszan mentem vele, de a probléma nem jelentkezett újra. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi lehetett ez?

Sehol semmi ötlet?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38424 Dátum: 2019.10.23 szerda, 18:40:09 »

Mindig van valami...
Nem tudom levenni a vonóhorgot.
Kulcsa megvan, kettő is, egyforma kóddal.
Onnan indultam, hogy a záron nem volt rajta a védő kupak, így a zár csupa kosz volt, a kulcs lukon nem nyílt a takaró lemez.
Lepucoltam, WD 40, kinyílt, kulcs nem akart bemenni, további WD40, lassan bejutottam, kulcs simán bedugható.
A kulcson a nyíl, a kézikerén lévő "zárt lakatra" mutat. De a kulcsot nem tudom elfordítani a kézi kerékben, se szép szóval, se erővel, erősebben meg nem akartam, mert nem akartam beletörni.
Most WD40 ben ázik, mást nem tudtam vele tenni, olyan stabilan áll a zár a helyén, hogy gyakorlatilag a kézikereket forgatom a kulccsal.
A kézikerék kicsit elfordítható, a fej kicsit meglazul, de még nem jön ki.

Van valami amit nem tudok, rosszul csinálom? A nyitáshoz feszíteni kell vmit, húzni, nyomni, akármi..
Vagy mit tudok tenni, hogy kinyíljon?
Arra tudok gondolni, hogy a zárban valamelyik lamella meg van szorulva, "fel van akadva"és hiába van benne a kulcs, zárt állapotban marad a zár.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38425 Dátum: 2019.10.23 szerda, 19:16:16 »

Mindig van valami...
Nem tudom levenni a vonóhorgot.
Kulcsa megvan, kettő is, egyforma kóddal.
Onnan indultam, hogy a záron nem volt rajta a védő kupak, így a zár csupa kosz volt, a kulcs lukon nem nyílt a takaró lemez.
Lepucoltam, WD 40, kinyílt, kulcs nem akart bemenni, további WD40, lassan bejutottam, kulcs simán bedugható.
A kulcson a nyíl, a kézikerén lévő "zárt lakatra" mutat. De a kulcsot nem tudom elfordítani a kézi kerékben, se szép szóval, se erővel, erősebben meg nem akartam, mert nem akartam beletörni.
Most WD40 ben ázik, mást nem tudtam vele tenni, olyan stabilan áll a zár a helyén, hogy gyakorlatilag a kézikereket forgatom a kulccsal.
A kézikerék kicsit elfordítható, a fej kicsit meglazul, de még nem jön ki.

Van valami amit nem tudok, rosszul csinálom? A nyitáshoz feszíteni kell vmit, húzni, nyomni, akármi..
Vagy mit tudok tenni, hogy kinyíljon?
Arra tudok gondolni, hogy a zárban valamelyik lamella meg van szorulva, "fel van akadva"és hiába van benne a kulcs, zárt állapotban marad a zár.

nekem egy műszakin a fax műszakvezető majd szét verte kalapáccsal,mert nem tudta, hogyan kell használni.
Persze rá tud tohadni,de kis odafigyeléssel akkor is lejön püfölés nélkül.
Amikr a kulcsot berakod,az egész kulcsházat kell fordítani,azt hiszem (mint amikor a csapot)nyitod.Ekkor a reteszt vagy a nyelvet lehúzza a vázról,és ebben a pillanatban már lebillenthető a horog-hátra,le irányba kell húzni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38426 Dátum: 2019.10.23 szerda, 19:41:49 »

nekem egy műszakin a fax műszakvezető majd szét verte kalapáccsal,mert nem tudta, hogyan kell használni.
Persze rá tud tohadni,de kis odafigyeléssel akkor is lejön püfölés nélkül.
Amikr a kulcsot berakod,az egész kulcsházat kell fordítani,azt hiszem (mint amikor a csapot)nyitod.Ekkor a reteszt vagy a nyelvet lehúzza a vázról,és ebben a pillanatban már lebillenthető a horog-hátra,le irányba kell húzni.
A leírás azt mondja, hogy a kézi kerékben el kell fordítani a kulcsot, majd utána fordítod a kereket és kihúzod. És ennek ilyen kihúzott állapotban kell maradnia, benne a kulccsal.
Ha a bedugott kulccsal együtt próbálom a kézi kereket fordítani, akkor egy darabig megy, de utána nem tudom eléggé kihúzni, és pont ugyanígy működik kulcs nélkül is.

A kulcson van egy nyíl, a kézi keréken meg egymással szemben egy zárt és egy nyitott lakat. Jelenleg a nyíl a zártra mutat. Ebből az jön le nekem, hogy a kézi kerékben a zártestet el kell tudni fordítani, 180 fokkal.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #38427 Dátum: 2019.10.23 szerda, 20:14:40 »

A leírás azt mondja, hogy a kézi kerékben el kell fordítani a kulcsot, majd utána fordítod a kereket és kihúzod. És ennek ilyen kihúzott állapotban kell maradnia, benne a kulccsal.
Ha a bedugott kulccsal együtt próbálom a kézi kereket fordítani, akkor egy darabig megy, de utána nem tudom eléggé kihúzni, és pont ugyanígy működik kulcs nélkül is.

A kulcson van egy nyíl, a kézi keréken meg egymással szemben egy zárt és egy nyitott lakat. Jelenleg a nyíl a zártra mutat. Ebből az jön le nekem, hogy a kézi kerékben a zártestet el kell tudni fordítani, 180 fokkal.

Nekem anno márciusban ezt a videót linkelte tikitaki: https://www.youtube.com/watch?v=KkoRqNPGxKA

A rendszámozós cég feltette a horgot műszakira, de le már nem vették. Én akartam, de nem volt meg hozzá a kulcs... Aztán láttam, hogy a kulcslukban egy gyárinak kinéző viaszdugó volt, szóval ez kulcs nélkülinek néz ki. Kihúztam, és elteketrem azt a "vízcsapot", és a horog konkrétan kiesett a helyéről... Nekem így jött ki. Azóta is a pincében pihen, és nem is tervezem használni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38428 Dátum: 2019.10.23 szerda, 20:42:42 »

Nekem anno márciusban ezt a videót linkelte tikitaki: https://www.youtube.com/watch?v=KkoRqNPGxKA

A rendszámozós cég feltette a horgot műszakira, de le már nem vették. Én akartam, de nem volt meg hozzá a kulcs... Aztán láttam, hogy a kulcslukban egy gyárinak kinéző viaszdugó volt, szóval ez kulcs nélkülinek néz ki. Kihúztam, és elteketrem azt a "vízcsapot", és a horog konkrétan kiesett a helyéről... Nekem így jött ki. Azóta is a pincében pihen, és nem is tervezem használni.
Köszönöm, nálam ott bukik a történet, hogy a kulcsot nem tudom elfordítani a "vízcsapban". szomoru1
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38429 Dátum: 2019.10.27 vasárnap, 20:52:21 »

Sziasztok!
A hétvégén megvolt a "teszt" kör, Bp-Kőszeg oda vissza.
Érdemes volt cserélni az Mk3-at, ég és föld a két technika.
Gyerekek is megjegyezték, hogy végre nem zajos, meg normálisan lehet benne szellőztetni, nincs túl meleg, nincs túl hideg, és nem büdös. A TDDi ben volt vmi "gépszag", ami néha elkezdett bejönni, de nem is a szellőztetőkön, hanem a kormányoszlop környékéről.
- a távolságtartó tempomat, nekem új érzés volt, szokni kell, bizonyos helyzetekben inkább gátol, mint segít. Néha benézi a sáv határon közlekedő kamiont, ami meglepő, mert senki előttem, és egyszer csak intenzíven fékez  wow1, képzelem mit gondolhatott a mögöttem jövő. Ettől függetlenül hasznos jószág, ha az emeber már kiismeri a működését. Odafele és hazafele is ismeretlen utakon, sötétben közlekedtünk, egy tulképp ismeretlen autóval, így nekem jól jött a távolságtartó móka.
Külön pluszpont, hogy váltásnál akár le, akár fel bekapcsolva maradt.
Azt nem tudom, hogy sima tempomatként lehet-e használni? Vagy ez menüből opciózható? Nekem még sebesség határoló opcióm van, ahol a beállított sebességig megy, utána határol, padlónál, gondolom gyorsul amíg nyomom.
-a sávelhagyás jelző, sokat nem ér. Vicces hogy csak egyszer jelez 3 kormány rezgéssel, ha átmentem a vonalon, se hangjelzés, se folyamatos rezgetés. kb olyan ez a rezgés, mint a játékkormányokon a Force Feedback.
-kanyarfény asszisztens, vagy mi. Na erre gondoltam azt, hogy mókusvakítás, és minden bizonnyal nem sokkal több ennél, de Kőszegen olyan kacskaringós, szűk szerpentin vezetett fel a szálláshoz, hogy alig lehetett látni hova megyünk, és ebben a szituban pl baromi jól jött. Itthon néztem meg, hogy nem is a ködlámpa kapcsolgatásával operál, hanem a fényszóróban van plusz egy égő, ami kimondottan oda világít.
-amúgy a Xenon szépen világít, jól lehet vele látni.
-holttér figyelő, hát ezzel sokat nem foglalkoztam, néha néztem, hogy mikor világít, mikor nem, de inkább a forgalomra figyeltem.
-kulcsnélküli nyitás-zárás, indítás: érdekes. A nyitás-zárásban van egy két hasznos ötlet, amitől jobban használható rendszer, pl a csomagtér ajtón lévő nyitó és zárógomb tök praktikus, funkcióiban is. De a csomagtérben "felejtett" kulccsal nem engedi lezárni a csomagtér ajtót.

Azt nem tudom, hogy ezek mennyire kormolnak, füstölnek. Ahogy néztem, ha az ember tolja neki, akkor jön a füst, persze nem annyira fekete, és nem olyan intenzitással, mint a hármason, de jön. Jellemzően kigyorsítás, erőltette menetnél, normál krúzingolásnál én nem láttam különösebb felhőt. Kérdés, ez 190Le-re fel(túl)húzottsága miatt van, vagy azért csodák nincsenek, ez is csak egy dízel, ahol a teljesítmény go-ból lesz, az meg füsttel, kormommal jár.
A fedélzeti által számolt fogyasztási értékek itt is csak nagyon tájékoztatóak, mint a 3-asnál, vagy azért ezek már közelebb vannak a valósághoz?
Bp-Köszeg-Bp re, 5,7 számolt, nem mértem, nem volt teletank előtte utána, tudom, hogy az a pontos.

Az autó amúgy jól megy, csendes, kultúrált, jó lesz ez. Nekem nagyon tetszik vigyor3
Ez a kihúzható csomagtér tepsi, inkább elvesz a térből, mint hozzád bmi funkciót, de még így is elfértünk, pedig a  mankókerék is a csomagtérben volt.




Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #38430 Dátum: 2019.10.27 vasárnap, 21:34:54 »

Sziasztok!
A hétvégén megvolt a "teszt" kör, Bp-Kőszeg oda vissza.
Érdemes volt cserélni az Mk3-at, ég és föld a két technika.
Gyerekek is megjegyezték, hogy végre nem zajos, meg normálisan lehet benne szellőztetni, nincs túl meleg, nincs túl hideg, és nem büdös. A TDDi ben volt vmi "gépszag", ami néha elkezdett bejönni, de nem is a szellőztetőkön, hanem a kormányoszlop környékéről.
- a távolságtartó tempomat, nekem új érzés volt, szokni kell, bizonyos helyzetekben inkább gátol, mint segít. Néha benézi a sáv határon közlekedő kamiont, ami meglepő, mert senki előttem, és egyszer csak intenzíven fékez  wow1, képzelem mit gondolhatott a mögöttem jövő. Ettől függetlenül hasznos jószág, ha az emeber már kiismeri a működését. Odafele és hazafele is ismeretlen utakon, sötétben közlekedtünk, egy tulképp ismeretlen autóval, így nekem jól jött a távolságtartó móka.
Külön pluszpont, hogy váltásnál akár le, akár fel bekapcsolva maradt.
Azt nem tudom, hogy sima tempomatként lehet-e használni? Vagy ez menüből opciózható? Nekem még sebesség határoló opcióm van, ahol a beállított sebességig megy, utána határol, padlónál, gondolom gyorsul amíg nyomom.
-a sávelhagyás jelző, sokat nem ér. Vicces hogy csak egyszer jelez 3 kormány rezgéssel, ha átmentem a vonalon, se hangjelzés, se folyamatos rezgetés. kb olyan ez a rezgés, mint a játékkormányokon a Force Feedback.
-kanyarfény asszisztens, vagy mi. Na erre gondoltam azt, hogy mókusvakítás, és minden bizonnyal nem sokkal több ennél, de Kőszegen olyan kacskaringós, szűk szerpentin vezetett fel a szálláshoz, hogy alig lehetett látni hova megyünk, és ebben a szituban pl baromi jól jött. Itthon néztem meg, hogy nem is a ködlámpa kapcsolgatásával operál, hanem a fényszóróban van plusz egy égő, ami kimondottan oda világít.
-amúgy a Xenon szépen világít, jól lehet vele látni.
-holttér figyelő, hát ezzel sokat nem foglalkoztam, néha néztem, hogy mikor világít, mikor nem, de inkább a forgalomra figyeltem.
-kulcsnélküli nyitás-zárás, indítás: érdekes. A nyitás-zárásban van egy két hasznos ötlet, amitől jobban használható rendszer, pl a csomagtér ajtón lévő nyitó és zárógomb tök praktikus, funkcióiban is. De a csomagtérben "felejtett" kulccsal nem engedi lezárni a csomagtér ajtót.

Azt nem tudom, hogy ezek mennyire kormolnak, füstölnek. Ahogy néztem, ha az ember tolja neki, akkor jön a füst, persze nem annyira fekete, és nem olyan intenzitással, mint a hármason, de jön. Jellemzően kigyorsítás, erőltette menetnél, normál krúzingolásnál én nem láttam különösebb felhőt. Kérdés, ez 190Le-re fel(túl)húzottsága miatt van, vagy azért csodák nincsenek, ez is csak egy dízel, ahol a teljesítmény go-ból lesz, az meg füsttel, kormommal jár.
A fedélzeti által számolt fogyasztási értékek itt is csak nagyon tájékoztatóak, mint a 3-asnál, vagy azért ezek már közelebb vannak a valósághoz?
Bp-Köszeg-Bp re, 5,7 számolt, nem mértem, nem volt teletank előtte utána, tudom, hogy az a pontos.

Az autó amúgy jól megy, csendes, kultúrált, jó lesz ez. Nekem nagyon tetszik vigyor3
Ez a kihúzható csomagtér tepsi, inkább elvesz a térből, mint hozzád bmi funkciót, de még így is elfértünk, pedig a  mankókerék is a csomagtérben volt.





nekem semmiféle kormolás nincs, a 190ló miatt lehet. dpf nem lett kiírva?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38431 Dátum: 2019.10.27 vasárnap, 22:42:59 »

nekem semmiféle kormolás nincs, a 190ló miatt lehet. dpf nem lett kiírva?

A 190 LE nem kormol? Nem látod...
Attól a motor működése ugyanaz maradt.
Amúgy a DPF-es kocsi is tud kormolni. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38432 Dátum: 2019.10.27 vasárnap, 23:11:36 »

Sziasztok!
A hétvégén megvolt a "teszt" kör, Bp-Kőszeg oda vissza.



Nekem a sávelhagyás jelző rendszer már ellenkormányoz is ha szükséges,nem csak rezget.Jó az. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38433 Dátum: 2019.10.27 vasárnap, 23:14:26 »

Nekem a sávelhagyás jelző rendszer már ellenkormányoz is ha szükséges,nem csak rezget.Jó az. Wink

Én meg tudok a sávomban maradni segítség nélkül is.....  Roll Eyes


A fura az, hogy amiről te írsz, azt már a VW autóiban 2008-től elérhető.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38434 Dátum: 2019.10.27 vasárnap, 23:23:59 »

Én meg tudok a sávomban maradni segítség nélkül is.....  Roll Eyes


A fura az, hogy amiről te írsz, azt már a VW autóiban 2008-től elérhető.
Hasznos segítség bárkinek,aki elalvás közeli helyzetbe kerül vagy bármi más ok miatt rámegy a csíkozott festésre.A gyerekek tudnak érdekes helyzetet teremteni egy másodperc alatt az autóba.
Lehet fikázni,de talán széria bizonyos csomaggal,vagy lehet,nem kell kérni.
Aki nem akarja nem használja.Aki meg kipróbálja,eltudja dönteni mikor kapcsolja be,és mikor ki.Jó tudni, hogy az elektromos kormánnyal vissza is visz a sávba-ha kell.Van olyan hasznos, mint a keréknyomás figyelő vagy ellenörző rendszer.20éve az sem volt,14-15től mégis kötelező lett az euban.
A parkolás segítő rendszer is ilyen.Én is mondhatom, hogy betudok parkolni,de biztosan van olyan nő és férfi,aki arra fog hagyatkozni a városi parkolás során.És ő hogy fog örülni neki.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.27 vasárnap, 23:26:19 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38435 Dátum: 2019.10.27 vasárnap, 23:33:31 »

Hasznos segítség bárkinek,aki elalvás közeli helyzetbe kerül vagy bármi más ok miatt rámegy a csíkozott festésre.A gyerekek tudnak érdekes helyzetet teremteni egy másodperc alatt az autóba.
Lehet fikázni,de talán széria bizonyos csomaggal,vagy lehet,nem kell kérni.
Aki nem akarja nem használja.Aki meg kipróbálja,eltudja dönteni mikor kapcsolja be,és mikor ki.Jó tudni, hogy az elektromos kormánnyal vissza is visz a sávba-ha kell.Van olyan hasznos, mint a keréknyomás figyelő vagy ellenörző rendszer.20éve az sem volt,14-15től mégis kötelező lett az euban.
A parkolás segítő rendszer is ilyen.Én is mondhatom, hogy betudok parkolni,de biztosan van olyan nő és férfi,aki arra fog hagyatkozni a városi parkolás során.És ő hogy fog örülni neki.


Én azt gondolom, hogy aki VEZET és odafigyel, annak nincs szükséges ilyenekre....
Pl. nekem ugye van ABS és ESP és TCS az autóban. Ebből télen néha az emelkedőn elindulva működik a TCS kicsit.  Rendben, hogy ott vannak.....de nem használom őket, mert azok akkor kellenek, ha besokallsz. Ez többnyire megelőzhető állapot. Ahogy az elalvás közeli is. Ha fáradt vagy állj meg, ne vezess! Nem pedig arra kell gondolni, hogy vezethetek félálomban is, mert majd a technika megvéd. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38436 Dátum: 2019.10.27 vasárnap, 23:40:33 »


Én azt gondolom, hogy aki VEZET és odafigyel, annak nincs szükséges ilyenekre....
Pl. nekem ugye van ABS és ESP és TCS az autóban. Ebből télen néha az emelkedőn elindulva működik a TCS kicsit.  Rendben, hogy ott vannak.....de nem használom őket, mert azok akkor kellenek, ha besokallsz. Ez többnyire megelőzhető állapot. Ahogy az elalvás közeli is. Ha fáradt vagy állj meg, ne vezess! Nem pedig arra kell gondolni, hogy vezethetek félálomban is, mert majd a technika megvéd. wave

A nagyszámok törvénye alapján(mert iszonyat sokan vannak az utakon és sokféle népség) ha 100 balesetes emberből csak 2őt megment a haláltól,mert ők bekapcsolták a sévelhagyás jelzőt,akkor már megérte fejleszteni.
Így van.Ott vannak,és aki akarja használja, aki meg nem az nem.Mindenki eltudja dönteni.Minden esetre egész biztosan értéket emelő támogató rendszerek a mai világban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38437 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 06:56:47 »

A nagyszámok törvénye alapján(mert iszonyat sokan vannak az utakon és sokféle népség) ha 100 balesetes emberből csak 2őt megment a haláltól,mert ők bekapcsolták a sévelhagyás jelzőt,akkor már megérte fejleszteni.
Így van.Ott vannak,és aki akarja használja, aki meg nem az nem.Mindenki eltudja dönteni.Minden esetre egész biztosan értéket emelő támogató rendszerek a mai világban.

Micsoda?  wow1

Aki akarja használja? Úgy érted direkt használja? Vagyis nem vezeti az autót a sávban mert majd a technika ott tartja?  wilting
Aki nem akar vezetni, menjen tömegközlekedve vagy taxival.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.28 hétfő, 07:26:58 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #38438 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 07:22:41 »

Sziasztok!
A hétvégén megvolt a "teszt" kör, Bp-Kőszeg oda vissza.
Érdemes volt cserélni az Mk3-at, ég és föld a két technika.
Gyerekek is megjegyezték, hogy végre nem zajos, meg normálisan lehet benne szellőztetni, nincs túl meleg, nincs túl hideg, és nem büdös. A TDDi ben volt vmi "gépszag", ami néha elkezdett bejönni, de nem is a szellőztetőkön, hanem a kormányoszlop környékéről.
- a távolságtartó tempomat, nekem új érzés volt, szokni kell, bizonyos helyzetekben inkább gátol, mint segít. Néha benézi a sáv határon közlekedő kamiont, ami meglepő, mert senki előttem, és egyszer csak intenzíven fékez  wow1, képzelem mit gondolhatott a mögöttem jövő. Ettől függetlenül hasznos jószág, ha az emeber már kiismeri a működését. Odafele és hazafele is ismeretlen utakon, sötétben közlekedtünk, egy tulképp ismeretlen autóval, így nekem jól jött a távolságtartó móka.
Külön pluszpont, hogy váltásnál akár le, akár fel bekapcsolva maradt.
Azt nem tudom, hogy sima tempomatként lehet-e használni? Vagy ez menüből opciózható? Nekem még sebesség határoló opcióm van, ahol a beállított sebességig megy, utána határol, padlónál, gondolom gyorsul amíg nyomom.
-a sávelhagyás jelző, sokat nem ér. Vicces hogy csak egyszer jelez 3 kormány rezgéssel, ha átmentem a vonalon, se hangjelzés, se folyamatos rezgetés. kb olyan ez a rezgés, mint a játékkormányokon a Force Feedback.
-kanyarfény asszisztens, vagy mi. Na erre gondoltam azt, hogy mókusvakítás, és minden bizonnyal nem sokkal több ennél, de Kőszegen olyan kacskaringós, szűk szerpentin vezetett fel a szálláshoz, hogy alig lehetett látni hova megyünk, és ebben a szituban pl baromi jól jött. Itthon néztem meg, hogy nem is a ködlámpa kapcsolgatásával operál, hanem a fényszóróban van plusz egy égő, ami kimondottan oda világít.
-amúgy a Xenon szépen világít, jól lehet vele látni.
-holttér figyelő, hát ezzel sokat nem foglalkoztam, néha néztem, hogy mikor világít, mikor nem, de inkább a forgalomra figyeltem.
-kulcsnélküli nyitás-zárás, indítás: érdekes. A nyitás-zárásban van egy két hasznos ötlet, amitől jobban használható rendszer, pl a csomagtér ajtón lévő nyitó és zárógomb tök praktikus, funkcióiban is. De a csomagtérben "felejtett" kulccsal nem engedi lezárni a csomagtér ajtót.

Azt nem tudom, hogy ezek mennyire kormolnak, füstölnek. Ahogy néztem, ha az ember tolja neki, akkor jön a füst, persze nem annyira fekete, és nem olyan intenzitással, mint a hármason, de jön. Jellemzően kigyorsítás, erőltette menetnél, normál krúzingolásnál én nem láttam különösebb felhőt. Kérdés, ez 190Le-re fel(túl)húzottsága miatt van, vagy azért csodák nincsenek, ez is csak egy dízel, ahol a teljesítmény go-ból lesz, az meg füsttel, kormommal jár.
A fedélzeti által számolt fogyasztási értékek itt is csak nagyon tájékoztatóak, mint a 3-asnál, vagy azért ezek már közelebb vannak a valósághoz?
Bp-Köszeg-Bp re, 5,7 számolt, nem mértem, nem volt teletank előtte utána, tudom, hogy az a pontos.

Az autó amúgy jól megy, csendes, kultúrált, jó lesz ez. Nekem nagyon tetszik vigyor3
Ez a kihúzható csomagtér tepsi, inkább elvesz a térből, mint hozzád bmi funkciót, de még így is elfértünk, pedig a  mankókerék is a csomagtérben volt.





Szerintem a 190 ló miatt lesz a kormolás. Én gyári állapotban sosem láttam kormolni, még erőteljes hegymenetben sem. Idén már a 170 lóerős verzióval voltunk Montenegróban, és hegymenetben, amikor nyomtam neki, akkor láttam azért kormolni, bár szerintem még tűrhető volt nem az a smoke and charm feeling.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38439 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 07:28:58 »

Szerintem a 190 ló miatt lesz a kormolás. Én gyári állapotban sosem láttam kormolni, még erőteljes hegymenetben sem. Idén már a 170 lóerős verzióval voltunk Montenegróban, és hegymenetben, amikor nyomtam neki, akkor láttam azért kormolni, bár szerintem még tűrhető volt nem az a smoke and charm feeling.  vigyor3


Valamit összeolvastál....... nem az övé a 190.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #38440 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 07:50:40 »


Valamit összeolvastál....... nem az övé a 190.  Roll Eyes

Kérdés, ez 190Le-re fel(túl)húzottsága miatt van, vagy azért csodák nincsenek, ez is csak egy dízel, ahol a teljesítmény go-ból lesz, az meg füsttel, kormommal jár.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38441 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 08:39:01 »

Kérdés, ez 190Le-re fel(túl)húzottsága miatt van, vagy azért csodák nincsenek, ez is csak egy dízel, ahol a teljesítmény go-ból lesz, az meg füsttel, kormommal jár.

A vagy....
Minden dízel motor füstöl. Maga a motor. Így működik.
Ezt próbálják folyamatosan utókezelni. Még a DPF-es is füstölhet picit... ha minden rendben, akkor is.
Ahol nincs, ott jobban.
Nem véletlenül van már a végén részecske érzékelő is az újaknál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38442 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 08:54:55 »

Sziasztok!
A hétvégén megvolt a "teszt" kör, Bp-Kőszeg oda vissza.
Érdemes volt cserélni az Mk3-at, ég és föld a két technika.
Gyerekek is megjegyezték, hogy végre nem zajos, meg normálisan lehet benne szellőztetni, nincs túl meleg, nincs túl hideg, és nem büdös. A TDDi ben volt vmi "gépszag", ami néha elkezdett bejönni, de nem is a szellőztetőkön, hanem a kormányoszlop környékéről.
- a távolságtartó tempomat, nekem új érzés volt, szokni kell, bizonyos helyzetekben inkább gátol, mint segít. Néha benézi a sáv határon közlekedő kamiont, ami meglepő, mert senki előttem, és egyszer csak intenzíven fékez  wow1, képzelem mit gondolhatott a mögöttem jövő. Ettől függetlenül hasznos jószág, ha az emeber már kiismeri a működését. Odafele és hazafele is ismeretlen utakon, sötétben közlekedtünk, egy tulképp ismeretlen autóval, így nekem jól jött a távolságtartó móka.
Külön pluszpont, hogy váltásnál akár le, akár fel bekapcsolva maradt.
Azt nem tudom, hogy sima tempomatként lehet-e használni? Vagy ez menüből opciózható? Nekem még sebesség határoló opcióm van, ahol a beállított sebességig megy, utána határol, padlónál, gondolom gyorsul amíg nyomom.
-a sávelhagyás jelző, sokat nem ér. Vicces hogy csak egyszer jelez 3 kormány rezgéssel, ha átmentem a vonalon, se hangjelzés, se folyamatos rezgetés. kb olyan ez a rezgés, mint a játékkormányokon a Force Feedback.
-kanyarfény asszisztens, vagy mi. Na erre gondoltam azt, hogy mókusvakítás, és minden bizonnyal nem sokkal több ennél, de Kőszegen olyan kacskaringós, szűk szerpentin vezetett fel a szálláshoz, hogy alig lehetett látni hova megyünk, és ebben a szituban pl baromi jól jött. Itthon néztem meg, hogy nem is a ködlámpa kapcsolgatásával operál, hanem a fényszóróban van plusz egy égő, ami kimondottan oda világít.
-amúgy a Xenon szépen világít, jól lehet vele látni.
-holttér figyelő, hát ezzel sokat nem foglalkoztam, néha néztem, hogy mikor világít, mikor nem, de inkább a forgalomra figyeltem.
-kulcsnélküli nyitás-zárás, indítás: érdekes. A nyitás-zárásban van egy két hasznos ötlet, amitől jobban használható rendszer, pl a csomagtér ajtón lévő nyitó és zárógomb tök praktikus, funkcióiban is. De a csomagtérben "felejtett" kulccsal nem engedi lezárni a csomagtér ajtót.

Azt nem tudom, hogy ezek mennyire kormolnak, füstölnek. Ahogy néztem, ha az ember tolja neki, akkor jön a füst, persze nem annyira fekete, és nem olyan intenzitással, mint a hármason, de jön. Jellemzően kigyorsítás, erőltette menetnél, normál krúzingolásnál én nem láttam különösebb felhőt. Kérdés, ez 190Le-re fel(túl)húzottsága miatt van, vagy azért csodák nincsenek, ez is csak egy dízel, ahol a teljesítmény go-ból lesz, az meg füsttel, kormommal jár.
A fedélzeti által számolt fogyasztási értékek itt is csak nagyon tájékoztatóak, mint a 3-asnál, vagy azért ezek már közelebb vannak a valósághoz?
Bp-Köszeg-Bp re, 5,7 számolt, nem mértem, nem volt teletank előtte utána, tudom, hogy az a pontos.

Az autó amúgy jól megy, csendes, kultúrált, jó lesz ez. Nekem nagyon tetszik vigyor3
Ez a kihúzható csomagtér tepsi, inkább elvesz a térből, mint hozzád bmi funkciót, de még így is elfértünk, pedig a  mankókerék is a csomagtérben volt.







Az adaptív tempomatot nem tudod normál módra kapcsolni. Ráérzel majd a használatára. Tempomatként akkor jó, ha ráérősen, nyugisan közlekedsz és nincs túl nagy forgalom. Egyébként pedig sokszor kell a gázpedálra lépni.
Én egy biztonsági eszközként tekintek rá. Ha eléd kerül valaki, akkor fékez. Ha picit elbámészkodik az ember, akkor amikor elveszi a gázt, egyből visszatér a tekinteted az útra. Szvsz hasznos dolog.
Hülyeségeket nálam nem nagyon szokott csinálni. Egyedül az hozza kicsit zavarba több sávos úton, ha te még egyenesen mész, de az előtted lévő már befordul a kanyarba és te még nem fordítottad el a kormányt. Ilyenkor nagyon ritkán ráparázik, de ritka.

Sebességhatároló: szvsz semmi értelme.

Sávelhagyás jelző: autópályán én szeretem. Szintén ha kicsit bebambul az ember, akkor pont elég a kis rezgés, hogy "kisgazdám csináljál valamit, mert baj lesz". Városban, főúton ki szoktam kapcsolni.

Kanyarfény: kibszott jó. Kötelezővé kéne tenni minden autóban.

Holttérfigyelő: szintén hasznos extra szerintem. Jól szokott működni. Olyan még nem volt, hogy ne jelzett volna, ha van autó a holttérben. Olyan néha van, hogy pl autópályán csak úgy felvillan, pedig a közelemben nincs senki.

Füstölést én akkor szoktam látni időnként, ha regenerál.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38443 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 08:57:53 »

Én meg tudok a sávomban maradni segítség nélkül is.....  Roll Eyes


A fura az, hogy amiről te írsz, azt már a VW autóiban 2008-től elérhető.

Ebben senki nem kételkedett, hogy te ezt is tudsz  eplus2 hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38444 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 09:20:37 »

Ebben senki nem kételkedett, hogy te ezt is tudsz  eplus2 hehe

Te nem?  wow1

Te is aludni vagy nézelődni ülsz a kormány mögé?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38445 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 10:01:18 »

Te nem?  wow1

Te is aludni vagy nézelődni ülsz a kormány mögé?  hehe

Yepp  hehe Grin
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38446 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 11:15:01 »


Valamit összeolvastál....... nem az övé a 190.  Roll Eyes
De az enyém annyi. Így vettem.
Ha ez összefügg a füstöléssel, akkor vissza/rátetetem a 163 Le verziót
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38447 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 11:20:56 »


Én azt gondolom, hogy aki VEZET és odafigyel, annak nincs szükséges ilyenekre....
Pl. nekem ugye van ABS és ESP és TCS az autóban. Ebből télen néha az emelkedőn elindulva működik a TCS kicsit.  Rendben, hogy ott vannak.....de nem használom őket, mert azok akkor kellenek, ha besokallsz. Ez többnyire megelőzhető állapot. Ahogy az elalvás közeli is. Ha fáradt vagy állj meg, ne vezess! Nem pedig arra kell gondolni, hogy vezethetek félálomban is, mert majd a technika megvéd. wave

Na jó, de a te autódban van GSR, az meg minden ilyen 3 betűsnél IS jobb.  nyes

( Nekem jött már jól az ABS, és csak annyi volt, hogy vmi elvonta a figyelmemet, előttem meg megálltak, viszont így kormányozható maradt az autó, és nem volt csatt)

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #38448 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 11:32:48 »


Az adaptív tempomatot nem tudod normál módra kapcsolni. Ráérzel majd a használatára. Tempomatként akkor jó, ha ráérősen, nyugisan közlekedsz és nincs túl nagy forgalom. Egyébként pedig sokszor kell a gázpedálra lépni.
Én egy biztonsági eszközként tekintek rá. Ha eléd kerül valaki, akkor fékez. Ha picit elbámészkodik az ember, akkor amikor elveszi a gázt, egyből visszatér a tekinteted az útra. Szvsz hasznos dolog.
Hülyeségeket nálam nem nagyon szokott csinálni. Egyedül az hozza kicsit zavarba több sávos úton, ha te még egyenesen mész, de az előtted lévő már befordul a kanyarba és te még nem fordítottad el a kormányt. Ilyenkor nagyon ritkán ráparázik, de ritka.

Sebességhatároló: szvsz semmi értelme.

Sávelhagyás jelző: autópályán én szeretem. Szintén ha kicsit bebambul az ember, akkor pont elég a kis rezgés, hogy "kisgazdám csináljál valamit, mert baj lesz". Városban, főúton ki szoktam kapcsolni.

Kanyarfény: kibszott jó. Kötelezővé kéne tenni minden autóban.

Holttérfigyelő: szintén hasznos extra szerintem. Jól szokott működni. Olyan még nem volt, hogy ne jelzett volna, ha van autó a holttérben. Olyan néha van, hogy pl autópályán csak úgy felvillan, pedig a közelemben nincs senki.

Füstölést én akkor szoktam látni időnként, ha regenerál.
eljen
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38449 Dátum: 2019.10.28 hétfő, 12:05:28 »

De az enyém annyi. Így vettem.
Ha ez összefügg a füstöléssel, akkor vissza/rátetetem a 163 Le verziót

Hm....
Meg kell vizsgálni a fizikai alkatrészeket... is.
Ha eltávolították a DPF-et, akkor az probléma.... lesz vizsgán is. Már tudják mérni hogy ott van-e vagy nincs.
Ha nincs benne DPF, akkor illegális autót vettél és ha erről nem tájékoztatott az eladó, akkor rejtett hiba. Neki a kötelessége helyreállítani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 762 763 764 765 766 767 768 [769] 770 771 772 773 774 775 776 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.