Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:08:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 791 792 793 794 795 796 797 [798] 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12013789 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #39850 Dátum: 2023.12.09 szombat, 14:08:18 »

Igen mindkettő 63,4mm és 5x108 a lyukkör, de a kerék átmérő változott!
nagyon szépen köszönöm a választ, akkor pótkeréknek alkalmatlan lesz az mk3 kereke?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #39851 Dátum: 2023.12.09 szombat, 14:53:51 »

nagyon szépen köszönöm a választ, akkor pótkeréknek alkalmatlan lesz az mk3 kereke?
Sztm rövid távon amíg eljutsz a gumisig hátul simán vállalható!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #39852 Dátum: 2023.12.09 szombat, 22:49:26 »

Sztm rövid távon amíg eljutsz a gumisig hátul simán vállalható!
köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés: az audió kód-ot ha nem tudom, akkor hogy lehet hozzájutni?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #39853 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 07:45:56 »

köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés: az audió kód-ot ha nem tudom, akkor hogy lehet hozzájutni?
Mondjuk innen:
https://mk4-wiki.denkdose.de/artikel/nav_common/pin_code_calculator

persze kel hozza a cimke is ami a radion van a szeriaszam es a model miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.10 vasárnap, 09:52:27 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39854 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 09:47:16 »

köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés: az audió kód-ot ha nem tudom, akkor hogy lehet hozzájutni?
http://mondeo.hu/index.php?topic=6954.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #39855 Dátum: 2023.12.27 szerda, 16:55:53 »

Háááát, sajnos eladtam a paripát. Élmény volt vele autózni, de rá kellett volna egy kalap pénzt költeni, amit én már nem szerettem volna.
Beszámoltákl a kollégám új autójába a porsche pestnél és már meg is jelent a használtautón.

Érdekes, h trendként adtam le, ghiaként hirdetik és a problémái sem léteznek már. De legalább  a km-t nem tekerték vissza.  hehe
 
Naplózva
capefear75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #39856 Dátum: 2024.01.10 szerda, 11:01:53 »

Sziasztok,

EURO5 2.0 TDCi motor, 440e km.
Minden szép, minden jó, hibakód semmi; azonban konstans paraméterek mellett (mondjuk autópálya, sík út, 130km/h, tempomat) irreálisan megemelkedik a pillanatnyi fogyasztás.
Tehát 5.8-6.0 között ingadozásról felmegy 7-8-9l/100km átlagra, majd vissza 6.0 körüli értékre. Unalomig ismert útszakaszról van szó, tehát a körülményeket vehetjük fixnek.
Az élő adatokban az O2S11_CUR érték válozik lényegesn (asszem magasabb lesz).
Hogyan tunám kideríteni, hogy az érték változása ok, vagy okozat?

Próbáltam resetelni az O2 sensor tanult értékeit, és mintha egy darabig (kb 100-150km nem csinálta volna; vagy legalábbis nagyon minimálisan és nagyon rövid ideig érzékeltem kilengést).  Shocked

Cseréljem találomra, aztán vagy változik, vagy nem? Tongue
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #39857 Dátum: 2024.01.10 szerda, 13:11:36 »

Sziasztok,

EURO5 2.0 TDCi motor, 440e km.
Minden szép, minden jó, hibakód semmi; azonban konstans paraméterek mellett (mondjuk autópálya, sík út, 130km/h, tempomat) irreálisan megemelkedik a pillanatnyi fogyasztás.
Tehát 5.8-6.0 között ingadozásról felmegy 7-8-9l/100km átlagra, majd vissza 6.0 körüli értékre. Unalomig ismert útszakaszról van szó, tehát a körülményeket vehetjük fixnek.
Az élő adatokban az O2S11_CUR érték válozik lényegesn (asszem magasabb lesz).
Hogyan tunám kideríteni, hogy az érték változása ok, vagy okozat?

Próbáltam resetelni az O2 sensor tanult értékeit, és mintha egy darabig (kb 100-150km nem csinálta volna; vagy legalábbis nagyon minimálisan és nagyon rövid ideig érzékeltem kilengést).  Shocked

Cseréljem találomra, aztán vagy változik, vagy nem? Tongue
Regenerálás közben teljesen normális, hogy a pill fogyasztás kb. dupla értéket mutat. Eddig nem tűnt fel?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
capefear75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #39858 Dátum: 2024.01.10 szerda, 19:31:46 »

Regenerálás közben teljesen normális, hogy a pill fogyasztás kb. dupla értéket mutat. Eddig nem tűnt fel?

Nem regenerál; tudom, hogy mi az.

Shoot, Load alacsony értéke mellett is csinálja, a relé sem húz be, a DPF előtti és utáni hőmérsékelet is teljesen normálisak (autópálya tempónál 300C körül, regenerálásnál 630C).
Van, hogy 5-10mp-re ugrik fel a fogyasztás, van hogy percekre.
Eleinte rövid ideig tartottak ezek a kilengések, mostmár viszont egyre hosszabbak.
Naplózva
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #39859 Dátum: 2024.01.12 péntek, 08:01:05 »

Sziasztok!
Eddig mk3-as mondeom volt 205/55 R16 gumikkal.
Eddig a nyári gumi ezen a felnin volt: kba 46351 dezent
Ez jó az mk4-es mondeómhoz is? Itt ugye 215/55 R16-os gumi van már?
Kerékagy méretben van eltérés?
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #39860 Dátum: 2024.01.12 péntek, 09:04:03 »

Igen a gumi atmerő változott, de a a kerékagy es a lyukkör nem.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #39861 Dátum: 2024.01.20 szombat, 08:40:56 »

Sziasztok kedves Fórumlakók!

Segítséget szeretnék kérni, mert nagyon nem értek az autókhoz rinya
Lassan 6 éve használom a legnagyobb elégedettséggel az MK4 kombi Mondeom(2009, facelift előtt).
Sajnos tegnap történt egy baleset, amiben egy őz életét vesztette, az autóm eleje pedig megsérült.
Nem tudom szerencsésen -e, vagy csak ránézésre nem olyan durva, mert elől beül szinte minden tartó szerkezet eltörött. Talán szerencsés mert úgy látom van kompletten műanyag(?) homlokfal, amire mindent újra fel lehet csavarozni(gépháztető zárszerkezet stb.)
Hűtő stb illetve az általam eddig valóban homlokfalnak nevezett dolgok nem sérültek, egy jó lakatos talán még a gépháztetőt is megmenti, mert azon is csak az a rész hajlott be erősen amin a króm szegély fut elöl.
(légzsákok nem nyíltak)
Lényegi kérdésem a biztonsági övvel kapcsolatos.Ütközés után a két első biztonsági öv nem mozdul, sem ki, sem be...úgy tudom ez normális, de a kérdés, hogy mit kell vennem?
Biztonsági övet ami a B oszlopra van szerelve kompletten? Vagy biztonsági öv "csattot", ami az ülés mellett van amibe a az övet bedugjuk.(Mert mintha azt látnám a neten hogy ez utobbiban van a patron ami elsült ütközésnél....

Esetleg ha kaphatnék szerelő/ lakatos elérhetőséget aki az autó elejében tudna "segíteni", azt is megköszönném nagyon. (Budapest, Göd ,Vác Szentendre, Leányfalu és vonzáskörzete körnéykén) Hiszen az elejét le kell bontani az autónak gondolom ahhoz hogy ezt a homlokrészt ki lehessen cserélni...

Lökhárító egy kb 30 centi részen repedt "csak" azt valószínüsítem, hogy egy "műanyagos" ügyesen meg tudja heggeszetni szomoru1

ELőre is köszönök minden nemű olyan segítséget, információt amit esetleg meg sem kérdeztem tudatlanságom miatt...
 worship
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #39862 Dátum: 2024.01.20 szombat, 10:02:13 »

Sajnálom, de legalább megúsztad  worship
Sztm az övfeszítő zárszerkezetete lockolt a baleset miatt és a biztonsági övet ami a B oszlopra van szerelve kompletten ki kell cserélni.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #39863 Dátum: 2024.01.20 szombat, 10:21:56 »

Sajnálom, de legalább megúsztad  worship
Sztm az övfeszítő zárszerkezetete lockolt a baleset miatt és a biztonsági övet ami a B oszlopra van szerelve kompletten ki kell cserélni.

Köszönöm szépen a választ worship
Akkor abból próbálok két bontottat beszerezni... közben sikerült beszélni egy lakatos fényezővel, hétfőn ránéz és talán közelebb kerülök a megoldáshoz...
Van esetleg olyan hely ahonnan "ajánlott" alkatrészeket beszerezni, vagy random túrjam a netet, és amit látok "jó áron" azt vegyem?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39864 Dátum: 2024.01.21 vasárnap, 10:27:18 »

Köszönöm szépen a választ worship
Akkor abból próbálok két bontottat beszerezni... közben sikerült beszélni egy lakatos fényezővel, hétfőn ránéz és talán közelebb kerülök a megoldáshoz...
Van esetleg olyan hely ahonnan "ajánlott" alkatrészeket beszerezni, vagy random túrjam a netet, és amit látok "jó áron" azt vegyem?

Borsos Áron https://www.facebook.com/groups/1256158261096788/user/100000786061436/

Tóth Joci https://www.facebook.com/groups/892890140785267/user/100023133673455
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #39865 Dátum: 2024.01.23 kedd, 07:16:19 »


 worshiphttp://
köszönöm
Naplózva
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #39866 Dátum: 2024.01.31 szerda, 08:41:54 »

Sziasztok!
MK4 mondeom van 2.0 l benzin. Sima  minden turbo nélkül.... 2008
A kérdésem az lenne, hogy hogy an lehet cserélni a "rezocsövet", mert ahogy látom, az közvetlen a katalizátor után van?
Helyszínen kell behegeszteni, vagy a katalizátor levehető, ami a leömlő után van?
Előre is köszönöm a segítséget!
Tomi

Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #39867 Dátum: 2024.02.01 csütörtök, 14:14:13 »

Vagy a katalizátor elött van csatlakozó a leömlőhöz?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #39868 Dátum: 2024.05.09 csütörtök, 19:38:33 »

Sziasztok!
MK4 mondeom van 2.0 l benzin. Sima  minden turbo nélkül.... 2008
A kérdésem az lenne, hogy hogy an lehet cserélni a "rezocsövet", mert ahogy látom, az közvetlen a katalizátor után van?
Helyszínen kell behegeszteni, vagy a katalizátor levehető a  leömlővel együtt?
A kipuffogó sor levételénél kell valamire extra figyelem?
A visszarakásnál mi a meghúzási sorrend és nyomaték?
Előre is köszönöm a segítséget!
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #39869 Dátum: 2024.05.28 kedd, 14:55:30 »

Sziasztok!
Minden boltba más a mérete a rezocsőnek mk4-nél?
Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzinElőre is köszi!
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39870 Dátum: 2024.05.30 csütörtök, 07:24:54 »

Sziasztok!
Minden boltba más a mérete a rezocsőnek mk4-nél?
Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzinElőre is köszi!
Tomi


7zapon keresd ki a cikkszámát és aszerint már megtudod venni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39871 Dátum: 2024.05.30 csütörtök, 15:57:46 »

7zapon keresd ki a cikkszámát és aszerint már megtudod venni
a ford egyben adja a katalizátorral 310ért.Merthogy hegesztett gyárilag.

Keresett cikkszám   Rendelhető cikkszám
Cikkszám:   1892420   2572825
Márka:   FORD   FORD
Megnevezés:   KATALIZÁTOR 369 CSERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   KIPUFOGO GYUJTOCSO & KATALIZ. EU 369CS !!!
Ford bruttó listaár:   277.381 Ft   359.571 Ft
Kedvezmény:   13.90 %   13.90 %
Online bruttó ár/db:   238.825 Ft   309.591 Ft
Üllői út:   0 darab   0 darab
Kerepesi út:   0 darab   0 darab
Budaörsi út:   0 darab   0 darab
Cikkszám (csere):      369
Bruttó ár (csere):   0 Ft   35.560 Ft
Rendelendő mennyiség 1db
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #39872 Dátum: 2024.05.31 péntek, 18:29:43 »

a ford egyben adja a katalizátorral 310ért.Merthogy hegesztett gyárilag.

Keresett cikkszám   Rendelhető cikkszám
Cikkszám:   1892420   2572825
Márka:   FORD   FORD
Megnevezés:   KATALIZÁTOR 369 CSERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   KIPUFOGO GYUJTOCSO & KATALIZ. EU 369CS !!!
Ford bruttó listaár:   277.381 Ft   359.571 Ft
Kedvezmény:   13.90 %   13.90 %
Online bruttó ár/db:   238.825 Ft   309.591 Ft
Üllői út:   0 darab   0 darab
Kerepesi út:   0 darab   0 darab
Budaörsi út:   0 darab   0 darab
Cikkszám (csere):      369
Bruttó ár (csere):   0 Ft   35.560 Ft
Rendelendő mennyiség 1db


Sziasztok!
Tudom van egybe is.... fel vettem a kapcsolatot a ferro-sokkal... 7000-ezer a rezocső, csak pontosan legyen kivágva meg behegesztve. Le lesz véve a kipufogó leömlő is...
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #39873 Dátum: 2024.06.07 péntek, 07:28:38 »

Sziasztok!
Milyen hűtő ventilátort érdemes venni 2.0 TDCI. TYC márkával van esetleg tapasztalat?
Esetleg Mahle?
« Utoljára szerkesztve: 2024.06.07 péntek, 09:28:43 írta jancsoj » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39874 Dátum: 2024.06.07 péntek, 15:38:25 »

Sziasztok!
Milyen hűtő ventilátort érdemes venni 2.0 TDCI. TYC márkával van esetleg tapasztalat?
Esetleg Mahle?
bontottat nem néztél?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #39875 Dátum: 2024.06.07 péntek, 21:45:25 »

bontottat nem néztél?
Nem mert az is tíz éves legalább.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #39876 Dátum: 2024.06.10 hétfő, 03:42:49 »

Sziasztok!

Faceliftelt modellnél a nem érintős, Sony rádió tudja már a bluetooth zenét telefonnal összekapcsolva? Vagy csak az érintős nagy navis fejegység tudja.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39877 Dátum: 2024.06.10 hétfő, 07:06:51 »

Sziasztok!

Faceliftelt modellnél a nem érintős, Sony rádió tudja már a bluetooth zenét telefonnal összekapcsolva? Vagy csak az érintős nagy navis fejegység tudja.
nem rádió, hanem bt modul függő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #39878 Dátum: 2024.06.10 hétfő, 14:42:44 »

nem rádió, hanem bt modul függő

Tehát akkor több fajta Sony fejegység volt? Van amelyik tudja a bt-t, van amelyik nap? Külsőre írja valahol? Mert hirdetésekben nehéz kiigazodni, hogy most tényleg bt-s vagy sem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39879 Dátum: 2024.06.10 hétfő, 16:40:39 »

Tehát akkor több fajta Sony fejegység volt? Van amelyik tudja a bt-t, van amelyik nap? Külsőre írja valahol? Mert hirdetésekben nehéz kiigazodni, hogy most tényleg bt-s vagy sem.
mk4ben  minden fejegység  tudja,csak a kérdés,hogy az autódban van-e olyan bt modul vagy nincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39880 Dátum: 2024.07.28 vasárnap, 07:39:26 »

Sziasztok, MK4 2.2-es dieselbe az üzemanyag jelző alatti hőfok az az olaj hőfok kijelzés? Nem találok erre semmi infót a kézikönyvben...mert oda nem ír semmit...a vízhőfok meg balra van.


köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2024.07.28 vasárnap, 07:45:04 írta mike1 » Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39881 Dátum: 2024.07.28 vasárnap, 10:04:18 »

Sziasztok, MK4 2.2-es dieselbe az üzemanyag jelző alatti hőfok az az olaj hőfok kijelzés? Nem találok erre semmi infót a kézikönyvben...mert oda nem ír semmit...a vízhőfok meg balra van.
[img width=800 height=599]https://shop.unas.hu/shop_ordered/15919/pic/mondeo/f1bf96ee-baf9-4fa5-84b8-c83107f28171.jpegköszi.

Az IS víz hőfok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39882 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 07:38:00 »

Az IS víz hőfok.

 wow1 wow1 Na azt nem gondoltam volna...Egy barátomnak van egy 2.2-es Titanium S diesele és nemrég elkezdett a vízhőfok fel-fel szaladni...aztán most elkezdte dobálni a motorhibát. Volt diagon és ott a DPF-re panaszkodott az autó. Elvitte, szétvágták a DPF-et és a Kat-ot..a belseje ki lett vegyszeresen mosva. Vissza rakták, rádugták gépre és törölték a hibakódokat illetve gondolom megmondták a computernek, hogy "új" a DPF vagy valamit programoztak rajta és ment 100km-ert és amikor elkezdtett regenerálni akkor újra hibajelzés.
Lehet ez valamelyik szenzor...fáklya vagy vaporizer vagy máshonnan kéne közelíteni? Igazából meg szeretné úszni a "cséréljük ki ezt hátha" diagnosztikát, mert az mindíg sokba kerül. A DFP tisztítás is ilyen ötlet volt de felnyitva nem is volt durván elkoszolódva így az is a pénzt vitte egyenlőre. (persze most legalább az tiszta)


« Utoljára szerkesztve: 2024.07.29 hétfő, 07:39:45 írta mike1 » Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39883 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 08:43:27 »

Sziasztok!
P0700 kóddal van már tapasztalat
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #39884 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 12:30:10 »

Sziasztok, MK4 2.2-es dieselbe az üzemanyag jelző alatti hőfok az az olaj hőfok kijelzés? Nem találok erre semmi infót a kézikönyvben...mert oda nem ír semmit...a vízhőfok meg balra van.
[img width=800 height=599]https://shop.unas.hu/shop_ordered/15919/pic/mondeo/f1bf96ee-baf9-4fa5-84b8-c83107f28171.jpeg

köszi.

Szia!
Kézikönyvben nem lesz semmi, mert ez nem gyári kijelzés. Valamelyik előző tulaj felokosítatta a kijelződet, vízhőfokot mutatja az is.
« Utoljára szerkesztve: 2024.07.29 hétfő, 17:19:53 írta alf® » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39885 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 12:45:19 »

Szia!
Kézikönyvben nem lesz semmi, mert ez nem gyári kijelzés. Valamelyik előző tulaj felokosítatta a kijelződet, vízhőfokot mutatja az is.

Köszi!
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39886 Dátum: 2024.07.29 hétfő, 17:19:30 »

wow1 wow1 Na azt nem gondoltam volna...Egy barátomnak van egy 2.2-es Titanium S diesele és nemrég elkezdett a vízhőfok fel-fel szaladni...aztán most elkezdte dobálni a motorhibát. Volt diagon és ott a DPF-re panaszkodott az autó. Elvitte, szétvágták a DPF-et és a Kat-ot..a belseje ki lett vegyszeresen mosva. Vissza rakták, rádugták gépre és törölték a hibakódokat illetve gondolom megmondták a computernek, hogy "új" a DPF vagy valamit programoztak rajta és ment 100km-ert és amikor elkezdtett regenerálni akkor újra hibajelzés.
Lehet ez valamelyik szenzor...fáklya vagy vaporizer vagy máshonnan kéne közelíteni? Igazából meg szeretné úszni a "cséréljük ki ezt hátha" diagnosztikát, mert az mindíg sokba kerül. A DFP tisztítás is ilyen ötlet volt de felnyitva nem is volt durván elkoszolódva így az is a pénzt vitte egyenlőre. (persze most legalább az tiszta)

Igen.Alapvetően azonnal egy kényszer regent kellett volna indítani, és megnézni lefut-e.Ha nem,akkor fáklya ellenőrzés,biztije,tömítettsége.Én a tisztításra elsem vittem volna.A motor élettartamáig jó a DPF, ha a regen normálisan lefut a rendszeren.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39887 Dátum: 2024.07.30 kedd, 12:26:28 »

Igen.Alapvetően azonnal egy kényszer regent kellett volna indítani, és megnézni lefut-e.Ha nem,akkor fáklya ellenőrzés,biztije,tömítettsége.Én a tisztításra elsem vittem volna.A motor élettartamáig jó a DPF, ha a regen normálisan lefut a rendszeren.

Köszönöm megprobaljuk àtnézni a biztit illetve kivenni a fàklyàt hátha látunk valamit. Mérni lehet rajta valamit...ohm mérővel esetleg?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #39888 Dátum: 2024.07.30 kedd, 14:25:49 »

Köszönöm megprobaljuk àtnézni a biztit illetve kivenni a fàklyàt hátha látunk valamit. Mérni lehet rajta valamit...ohm mérővel esetleg?
90%-ban teljesen eltömődik, és nem tud dolgozni.
https://www.youtube.com/watch?v=yop_WFCHvuc&ab_channel=AlanHowatt
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39889 Dátum: 2024.07.30 kedd, 16:25:53 »

Köszönöm megprobaljuk àtnézni a biztit illetve kivenni a fàklyàt hátha látunk valamit. Mérni lehet rajta valamit...ohm mérővel esetleg?
nem érdemes méregetni.Nem drága,cserélni érdemes,ha még nem volt.

http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rozilaci57
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #39890 Dátum: 2024.07.30 kedd, 17:58:50 »

Sziasztok!

"2014-es  2000-s TDCI mondeom van. Menet közben random felvillan a menetstabilizátor ikon és a motor teljesítmény is vissza esik. Nem enged gyorsulni hiába nyomom a gázt, csak kis mértékben reagál.
Gyújtás levétele , majd pár perc múlva újra indítva a jelenség megszűnik. Sajnos elég gyakran csinálja.
Hibakódot kiolvastuk: Az üzemanyagrendszerben nagyfokú szivárgás van. Megvizsgáltuk és sehol semmilyen szivárgás nincs.
A gázolajszűrőt kicseréltük azt hittük az dugult el. A probléma ezután is fenn áll."


Valamikor pár éve írtam a fenti sorokat. Azóta sem változott  a helyzet. Sőt rosszabb lett. Megjártam pár szerelőt, szervizet. Konkrétumot senki sem mondott csak találgattak, hogy talán ez, talán az, ezt cseréljem ki, de nem biztos , hogy az a hiba. Ha megfogadtam volna a tanácsokat akkor már vehettem volna egy másik autót a költségekből.
Sajnos mára a hiba odáig jutott, hogy valamikor úgy tilt le hogy leállítja a motort. Ez előzéskor elég veszélyes.
A visszavett teljesítménykor csak lassan gyorsul ,de tudok vele 130-140 km/h- val menni, de emelkedőnél visszalassul.
Változtattam az üzemanyag minőségén. Pár hónap múlva eltűntek a  hibák. Ez kb. egy hónapig tartott. Már azt hittem megoldottam a problémát, de újra előjöttek.
A hibakódok között az alábbiak szerepelnek: P1169- tüzelőanyag elosztócsó nyomás érzékelő tartományon belül, de magas, vagy alacsony. P0093- tüzelőanyag ellátórendszer szivárgás jelzés-nagymértékű szivárgás, vagy éppen kismértékű.
Tud valaki olyan szerelőt ajánlani aki nem csak találgat, hanem meg is oldja a hibát.
Vagy akinek volt ugyan ilyen problémája és megoldódott akkor válaszoljon.

Köszönöm!
RL




Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39891 Dátum: 2024.07.30 kedd, 22:14:43 »

nem érdemes méregetni.Nem drága,cserélni érdemes,ha még nem volt.

http://mondeo.hu/index.php?topic=26794.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0

köszi ez hasznos volt!  Cseréljük az alkatrészt! Reméljük megoldódik a gond.
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39892 Dátum: 2024.07.30 kedd, 22:29:42 »

Sziasztok!

"2014-es  2000-s TDCI mondeom van. Menet közben random felvillan a menetstabilizátor ikon és a motor teljesítmény is vissza esik. Nem enged gyorsulni hiába nyomom a gázt, csak kis mértékben reagál.
Gyújtás levétele , majd pár perc múlva újra indítva a jelenség megszűnik. Sajnos elég gyakran csinálja.
Hibakódot kiolvastuk: Az üzemanyagrendszerben nagyfokú szivárgás van. Megvizsgáltuk és sehol semmilyen szivárgás nincs.
A gázolajszűrőt kicseréltük azt hittük az dugult el. A probléma ezután is fenn áll."


Valamikor pár éve írtam a fenti sorokat. Azóta sem változott  a helyzet. Sőt rosszabb lett. Megjártam pár szerelőt, szervizet. Konkrétumot senki sem mondott csak találgattak, hogy talán ez, talán az, ezt cseréljem ki, de nem biztos , hogy az a hiba. Ha megfogadtam volna a tanácsokat akkor már vehettem volna egy másik autót a költségekből.
Sajnos mára a hiba odáig jutott, hogy valamikor úgy tilt le hogy leállítja a motort. Ez előzéskor elég veszélyes.
A visszavett teljesítménykor csak lassan gyorsul ,de tudok vele 130-140 km/h- val menni, de emelkedőnél visszalassul.
Változtattam az üzemanyag minőségén. Pár hónap múlva eltűntek a  hibák. Ez kb. egy hónapig tartott. Már azt hittem megoldottam a problémát, de újra előjöttek.
A hibakódok között az alábbiak szerepelnek: P1169- tüzelőanyag elosztócsó nyomás érzékelő tartományon belül, de magas, vagy alacsony. P0093- tüzelőanyag ellátórendszer szivárgás jelzés-nagymértékű szivárgás, vagy éppen kismértékű.
Tud valaki olyan szerelőt ajánlani aki nem csak találgat, hanem meg is oldja a hibát.
Vagy akinek volt ugyan ilyen problémája és megoldódott akkor válaszoljon.

Köszönöm!
RL






Egr?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #39893 Dátum: 2024.07.31 szerda, 17:19:45 »

Sziasztok!

"2014-es  2000-s TDCI mondeom van. Menet közben random felvillan a menetstabilizátor ikon és a motor teljesítmény is vissza esik. Nem enged gyorsulni hiába nyomom a gázt, csak kis mértékben reagál.
Gyújtás levétele , majd pár perc múlva újra indítva a jelenség megszűnik. Sajnos elég gyakran csinálja.
Hibakódot kiolvastuk: Az üzemanyagrendszerben nagyfokú szivárgás van. Megvizsgáltuk és sehol semmilyen szivárgás nincs.
A gázolajszűrőt kicseréltük azt hittük az dugult el. A probléma ezután is fenn áll."


Valamikor pár éve írtam a fenti sorokat. Azóta sem változott  a helyzet. Sőt rosszabb lett. Megjártam pár szerelőt, szervizet. Konkrétumot senki sem mondott csak találgattak, hogy talán ez, talán az, ezt cseréljem ki, de nem biztos , hogy az a hiba. Ha megfogadtam volna a tanácsokat akkor már vehettem volna egy másik autót a költségekből.
Sajnos mára a hiba odáig jutott, hogy valamikor úgy tilt le hogy leállítja a motort. Ez előzéskor elég veszélyes.
A visszavett teljesítménykor csak lassan gyorsul ,de tudok vele 130-140 km/h- val menni, de emelkedőnél visszalassul.
Változtattam az üzemanyag minőségén. Pár hónap múlva eltűntek a  hibák. Ez kb. egy hónapig tartott. Már azt hittem megoldottam a problémát, de újra előjöttek.
A hibakódok között az alábbiak szerepelnek: P1169- tüzelőanyag elosztócsó nyomás érzékelő tartományon belül, de magas, vagy alacsony. P0093- tüzelőanyag ellátórendszer szivárgás jelzés-nagymértékű szivárgás, vagy éppen kismértékű.
Tud valaki olyan szerelőt ajánlani aki nem csak találgat, hanem meg is oldja a hibát.
Vagy akinek volt ugyan ilyen problémája és megoldódott akkor válaszoljon.

Köszönöm!
RL





Az egyik angol oldalon konkrét megoldásról írnak.A két hibakód is összefügghet.És nem cserélték ki a fél autót.

"P0093,Hi, there is a metal mesh gauze in the banjo bolt that sits on top of the fuel pump, remove the banjo bolt and drill out the mesh. I’ve just had the exact same fault and after I done this it runs no problem now "
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39894 Dátum: 2024.08.01 csütörtök, 21:05:50 »

Sziasztok!

"2014-es  2000-s TDCI mondeom van. Menet közben random felvillan a menetstabilizátor ikon és a motor teljesítmény is vissza esik. Nem enged gyorsulni hiába nyomom a gázt, csak kis mértékben reagál.
Gyújtás levétele , majd pár perc múlva újra indítva a jelenség megszűnik. Sajnos elég gyakran csinálja.
Hibakódot kiolvastuk: Az üzemanyagrendszerben nagyfokú szivárgás van. Megvizsgáltuk és sehol semmilyen szivárgás nincs.
A gázolajszűrőt kicseréltük azt hittük az dugult el. A probléma ezután is fenn áll."


Valamikor pár éve írtam a fenti sorokat. Azóta sem változott  a helyzet. Sőt rosszabb lett. Megjártam pár szerelőt, szervizet. Konkrétumot senki sem mondott csak találgattak, hogy talán ez, talán az, ezt cseréljem ki, de nem biztos , hogy az a hiba. Ha megfogadtam volna a tanácsokat akkor már vehettem volna egy másik autót a költségekből.
Sajnos mára a hiba odáig jutott, hogy valamikor úgy tilt le hogy leállítja a motort. Ez előzéskor elég veszélyes.
A visszavett teljesítménykor csak lassan gyorsul ,de tudok vele 130-140 km/h- val menni, de emelkedőnél visszalassul.
Változtattam az üzemanyag minőségén. Pár hónap múlva eltűntek a  hibák. Ez kb. egy hónapig tartott. Már azt hittem megoldottam a problémát, de újra előjöttek.
A hibakódok között az alábbiak szerepelnek: P1169- tüzelőanyag elosztócsó nyomás érzékelő tartományon belül, de magas, vagy alacsony. P0093- tüzelőanyag ellátórendszer szivárgás jelzés-nagymértékű szivárgás, vagy éppen kismértékű.
Tud valaki olyan szerelőt ajánlani aki nem csak találgat, hanem meg is oldja a hibát.
Vagy akinek volt ugyan ilyen problémája és megoldódott akkor válaszoljon.

Köszönöm!
RL

Rossz hirem van ,nekem is ezt csinálta ,hogy hirtele gázadásra bedopta  rendszerint ellőzésnél a menetstabilizátor ikont és visszavett.
A kódokra most nem emlékszem, de sokat kerestem és egy német oldalon találtam meg a megoldást.
                                               
Porlasztó felujitás vagy uj porlasztó betétele.

Sajna belső szivárgást jelent  és a nagyon sok résolaj miatt dobja a hibát , nem tudja elvezetni a nagy mennyiségü résolajat.
Én vadi új porlasztókat vettem ,mert  sikerült olcsóbban megvenni ,mint amennyibe a felujitás került volna (áfás számla +garancia levél is van hozzá)és megoldódot a probléma.
sokkal szebben jár a motor és jobban is megy amióta ki lett cserélve és már nem füstöl még picit se ha gyorsitok.
« Utoljára szerkesztve: 2024.08.01 csütörtök, 21:09:46 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Rozilaci57
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #39895 Dátum: 2024.08.16 péntek, 09:41:13 »

Egr?
Köszönön!
Naplózva
Rozilaci57
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #39896 Dátum: 2024.08.16 péntek, 09:42:16 »

Az egyik angol oldalon konkrét megoldásról írnak.A két hibakód is összefügghet.És nem cserélték ki a fél autót.

"P0093,Hi, there is a metal mesh gauze in the banjo bolt that sits on top of the fuel pump, remove the banjo bolt and drill out the mesh. I’ve just had the exact same fault and after I done this it runs no problem now "

Köszönöm!
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #39897 Dátum: 2024.08.27 kedd, 18:17:09 »

Sziasztok
Felújított PowerShifteket is kerülni kell messziről? Van 2 kiszemeltem, mindkettő 2.0 dízel, 163 lovas, és mindkettőnél fel lett újítva nem rég a PS. Milyen tapasztalatok vannak a felújított PS váltókkal itt?

Illetve Aisinnál mennyire kell félni, hogy megkotlik? 200 ezer km felett, illetve nagyságrendileg mennyi a felújítása? Utána ugyanúgy fog működni mint felújítás előtt?
« Utoljára szerkesztve: 2024.08.27 kedd, 18:19:13 írta Sierra2008 » Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39898 Dátum: 2024.08.27 kedd, 18:40:42 »

Sziasztok!
Ma autóm motor hibát illetve előremeneti hibát írt ki.Valakinek van ezzel tapasztalata mire számíthatok?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39899 Dátum: 2024.09.02 hétfő, 07:59:20 »

Ismét senki?
Sziasztok!
Ma autóm motor hibát illetve előremeneti hibát írt ki.Valakinek van ezzel tapasztalata mire számíthatok?
« Utoljára szerkesztve: 2024.09.02 hétfő, 16:07:36 írta alf® » Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Oldalak: 1 ... 791 792 793 794 795 796 797 [798] 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.