Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:55:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 786 787 788 789 790 791 792 [793] 794 795 796 797 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10830563 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Makita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Új hozzászólás #39600 Dátum: 2022.01.14 péntek, 20:46:21 »

Már tárgytalan. Megoldottam.
Naplózva

MK4  2.0 TDCI Titanium 140Le
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39601 Dátum: 2022.01.19 szerda, 20:57:09 »

Sziasztok!
Mk4 vásárlás előtt állok (sajnos össze törtem a szeretett mk3-am, és már nem lenne gazdaságos megcsináltatni).
Ma beszéltem egy mk4 tulajjal, ő adná ezt az autót.
Kicsit fura hogy 2 rendszáma volt, illetve apának nagyon ismerős a kocsi, nem volt esetleg valamelyik csoport tag tulajdonosa?
Régi rendszám: MOT-614
Jelenlegi: SWG-245

Illetve valami jó tanácsot tudtok mondani? Miket nézzek meg nagyon? Automata váltósoknál vannak jelek amire baromira figyelni kell?

Köszönöm!
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39602 Dátum: 2022.01.19 szerda, 21:19:39 »

Sziasztok!
Mk4 vásárlás előtt állok (sajnos össze törtem a szeretett mk3-am, és már nem lenne gazdaságos megcsináltatni).
Ma beszéltem egy mk4 tulajjal, ő adná ezt az autót.
Kicsit fura hogy 2 rendszáma volt, illetve apának nagyon ismerős a kocsi, nem volt esetleg valamelyik csoport tag tulajdonosa?
Régi rendszám: MOT-614
Jelenlegi: SWG-245

Illetve valami jó tanácsot tudtok mondani? Miket nézzek meg nagyon? Automata váltósoknál vannak jelek amire baromira figyelni kell?

Köszönöm!
Szia!
Az autóról kicsit bővebben írnál? Évjárat, motor, váltó stb, enélkül nehezebb egy kicsit.
Powershift váltónál egy nagyon fontos dologra kell ügyelni, hogy ne vegyél olyan autót amiben az van.
A 2011 (Fl) előttiekből volt AISIN automataváltóval szerelt verzió, azok stabilabbak, az még talán vállalható.
2011 után csak Poweshift automata volt, azok nem sikerültek annyira...
Fl előtti automatája Relhist-nek volt, sötétkék kombi, már eladta, a rendszámára nem emlékszem
Apád véletlenül nem VZoli néven volt ezen a fórumon? (Fehérvár, és v.bazso.. emalcímből kombinálva)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39603 Dátum: 2022.01.19 szerda, 21:26:26 »

Szia!
Az autóról kicsit bővebben írnál? Évjárat, motor, váltó stb, enélkül nehezebb egy kicsit.
Powershift váltónál egy nagyon fontos dologra kell ügyelni, hogy ne vegyél olyan autót amiben az van.
A 2011 (Fl) előttiekből volt AISIN automataváltóval szerelt verzió, azok stabilabbak, az még talán vállalható.
2011 után csak Poweshift automata volt, azok nem sikerültek annyira...
Fl előtti automatája Relhist-nek volt, sötétkék kombi, már eladta, a rendszámára nem emlékszem
Apád véletlenül nem VZoli néven volt ezen a fórumon? (Fehérvár, és v.bazso.. emalcímből kombinálva)

ha tényleg a faterod a feltételezett úriember,akkor üzenem, hogy az összes benzinkutas csaló tolvaj....  nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39604 Dátum: 2022.01.19 szerda, 22:44:10 »

Idézetet írta: Ferqo link=topic=30.msg1192100#msg1192100
date=1642623579
Szia!
Az autóról kicsit bővebben írnál? Évjárat, motor, váltó stb, enélkül nehezebb egy kicsit.
Powershift váltónál egy nagyon fontos dologra kell ügyelni, hogy ne vegyél olyan autót amiben az van.
A 2011 (Fl) előttiekből volt AISIN automataváltóval szerelt verzió, azok stabilabbak, az még talán vállalható.
2011 után csak Poweshift automata volt, azok nem sikerültek annyira...
Fl előtti automatája Relhist-nek volt, sötétkék kombi, már eladta, a rendszámára nem emlékszem
Apád véletlenül nem VZoli néven volt ezen a fórumon? (Fehérvár, és v.bazso.. emalcímből kombinálva)



2014
283.000km
2.0TDCI 163LE és PowerShift-es
És ha minden igaz extrák ügyileg minden van benne kivéve a sávtartás, és a holttér figyelő.
2.7millóért-ért adná. 2019 szeptemberig vezetett szervízkönyvel, illetve most lett váltó olaj meg szűrő cserélve benne kb 1000km-el ezelőtt.

Itt vannak képek:
https://photos.app.goo.gl/XkhtLvnQAB6jgxTPA
Nekem tetszik az autó, illetve apát is egészen meggyőzte.

De igen, ő az Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2022.01.20 csütörtök, 10:50:02 írta Bazs07 » Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39605 Dátum: 2022.01.19 szerda, 22:49:17 »

ha tényleg a faterod a feltételezett úriember,akkor üzenem, hogy az összes benzinkutas csaló tolvaj....  nyes

Ő az, és üzeni hogy nem tudhatod, mert nem éred fel a kútoszlopot.    Bagoly
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39606 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 07:02:41 »

Ő az, és üzeni hogy nem tudhatod, mert nem éred fel a kútoszlopot.    Bagoly
tényleg ő az. taps

Üdv néki. Visszajöhetne már.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #39607 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 07:33:36 »


2014
283.000km
2.0TDCI 163LE és PowerShift-es
És ha minden igaz extrák ügyileg minden van benne kivéve a sávtartás, és a holttest figyelő.
2.7millóért-ért adná. 2019 szeptemberig vezetett szervízkönyvel, illetve most lett váltó olaj meg szűrő cserélve benne kb 1000km-el ezelőtt.

Itt vannak képek:
https://photos.app.goo.gl/XkhtLvnQAB6jgxTPA
Nekem tetszik az autó, illetve apát is egészen meggyőzte.

De igen, ő az Cheesy
Nekem a céges MK4 powershiftes 2.0 TDCI. Én nagyon szeretem és jelenleg 419.000km-nél jár, még érintetlen powershifttel (olajcseréket mindig megkapta).
Előtte nem volt automatás élményem hosszabb távon, de kis összeszokás után én megszerettem ezt a váltót. Beszéltem powershift váltóssal, elmondása szerint 200-250.000km-nél elkezdenek problémázni a váltók, nem tudom mi az oka.
Ő akkor azt mondta, hogy a teljes felújítás kb 800.000Ft lenne, ami magánszemélynek szerintem nem kis összeg, főleg ha nem tervezel vele, emiatt mondják sokan, hogy ne vegyél powershiftes autót. Az aisin ami az eu4-es 2.0 tdci-kben, illetve a 2.2 tdci-kben van, azt megbízhatóbbnak tartják, mondjuk ha az elromlik gondolom azt sem 2Ft megjavíttatni.  vigyor3
Az eu5-ös motor szerintem kifinomultabban jár, menetteljesítményben kb. azonos az eu4-el, szerintem az egy picit nyomatékosabb, de mindkettő jól megy, és nem problémás motorok.
Szép kocsinak tűnik képről, ha belevágsz szeretni fogod, a powershiftet mérlegeld.
« Utoljára szerkesztve: 2022.01.20 csütörtök, 07:38:14 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #39608 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 08:21:26 »


[/quote]
És ha minden igaz extrák ügyileg minden van benne kivéve a sávtartás, és a holttest figyelő.
2.7millóért-ért adná. 2019 szeptemberig vezetett szervízkönyvel, illetve most lett váltó olaj meg szűrő cserélve benne kb 1000km-el ezelőtt.

Itt vannak képek:
https://photos.app.goo.gl/XkhtLvnQAB6jgxTPA
Nekem tetszik az autó, illetve apát is egészen meggyőzte.

De igen, ő az Cheesy
[/quote]

Ez valami új extra?
« Utoljára szerkesztve: 2022.01.20 csütörtök, 08:22:59 írta steve78 » Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39609 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 08:22:00 »

Szia!
Az autóról kicsit bővebben írnál? Évjárat, motor, váltó stb, enélkül nehezebb egy kicsit.
Powershift váltónál egy nagyon fontos dologra kell ügyelni, hogy ne vegyél olyan autót amiben az van.
A 2011 (Fl) előttiekből volt AISIN automataváltóval szerelt verzió, azok stabilabbak, az még talán vállalható.
2011 után csak Poweshift automata volt, azok nem sikerültek annyira...
Fl előtti automatája Relhist-nek volt, sötétkék kombi, már eladta, a rendszámára nem emlékszem
Apád véletlenül nem VZoli néven volt ezen a fórumon? (Fehérvár, és v.bazso.. emalcímből kombinálva)

a 2.2td-ben aisin van
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39610 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 09:42:47 »

a 2.2td-ben aisin van

Tudom, Domi szereti is a fogyasztásáért  eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39611 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 10:25:39 »


És ha minden igaz extrák ügyileg minden van benne kivéve a sávtartás, és a holttest figyelő.
2.7millóért-ért adná. 2019 szeptemberig vezetett szervízkönyvel, illetve most lett váltó olaj meg szűrő cserélve benne kb 1000km-el ezelőtt.

Itt vannak képek:
https://photos.app.goo.gl/XkhtLvnQAB6jgxTPA
Nekem tetszik az autó, illetve apát is egészen meggyőzte.

De igen, ő az Cheesy


Ez valami új extra?

Mármint?
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39612 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 10:27:10 »

Mármint?
a holttest figyelő-holttér figyelő
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39613 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 10:27:48 »

Nekem a céges MK4 powershiftes 2.0 TDCI. Én nagyon szeretem és jelenleg 419.000km-nél jár, még érintetlen powershifttel (olajcseréket mindig megkapta).
Előtte nem volt automatás élményem hosszabb távon, de kis összeszokás után én megszerettem ezt a váltót. Beszéltem powershift váltóssal, elmondása szerint 200-250.000km-nél elkezdenek problémázni a váltók, nem tudom mi az oka.
Ő akkor azt mondta, hogy a teljes felújítás kb 800.000Ft lenne, ami magánszemélynek szerintem nem kis összeg, főleg ha nem tervezel vele, emiatt mondják sokan, hogy ne vegyél powershiftes autót. Az aisin ami az eu4-es 2.0 tdci-kben, illetve a 2.2 tdci-kben van, azt megbízhatóbbnak tartják, mondjuk ha az elromlik gondolom azt sem 2Ft megjavíttatni.  vigyor3
Az eu5-ös motor szerintem kifinomultabban jár, menetteljesítményben kb. azonos az eu4-el, szerintem az egy picit nyomatékosabb, de mindkettő jól megy, és nem problémás motorok.
Szép kocsinak tűnik képről, ha belevágsz szeretni fogod, a powershiftet mérlegeld.

Hmm. Köszönöm az infókat!
Nekem nagyon tetszik az autó, vasárnap lehet elmegyünk megnézzük. Kicsit tartok én is a PowerShift-től, de azt kivéve nagyon jónak tűnik a kocsi, illetve az ára is korrekt. (Főleg a jelenlegi helyzetet tekintve....)
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39614 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 10:51:34 »

a holttest figyelő-holttér figyelő

OHH  falbav
Köszönöm! worship Gondolom a telefonom át javította, és nem vettem észre..
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39615 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 11:58:09 »

OHH  falbav
Köszönöm! worship Gondolom a telefonom át javította, és nem vettem észre..

Elárulta már apukád a családnak, hogy ő saját kapura játszik?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39616 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 12:08:14 »

Elárulta már apukád a családnak, hogy ő saját kapura játszik?
kegyetlen.... eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39617 Dátum: 2022.01.20 csütörtök, 18:02:16 »


2014
283.000km
2.0TDCI 163LE és PowerShift-es
És ha minden igaz extrák ügyileg minden van benne kivéve a sávtartás, és a holttér figyelő.
2.7millóért-ért adná. 2019 szeptemberig vezetett szervízkönyvel, illetve most lett váltó olaj meg szűrő cserélve benne kb 1000km-el ezelőtt.

Itt vannak képek:
https://photos.app.goo.gl/XkhtLvnQAB6jgxTPA
Nekem tetszik az autó, illetve apát is egészen meggyőzte.

De igen, ő az Cheesy
Sávtartás nem volt ezekben, csak sávfigyelés, rezgeti a kormányt, ha elhagyod a sávot. Kb semmit nem ér, mert megrezgeti 3x, és utána semmi, szerintem addig kellene rezgetnie amíg fel nem ébredsz
A holttér figyelő jópofa, de lehet élni nélküle, mondom úgy, hogy nekem is benne van, és hasznos dolognak találom.
A PS váltót meg te tudod, illetve ti tudjátok, Apád nem tűnt olyan hebrencs embernek itt, aki vakon belemenjen egy rossz vételbe.
Én biztosan nem mernék ilyet venni. Volt itt egy sacc 110e km-t futott PS váltós Mk4, azzal szemeztem annó, de végül manual lett.
Mondjuk költöttem rá egy ps váltó árát, de ez egy másik történet.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39618 Dátum: 2022.01.25 kedd, 17:32:53 »

Sávtartás nem volt ezekben, csak sávfigyelés, rezgeti a kormányt, ha elhagyod a sávot. Kb semmit nem ér, mert megrezgeti 3x, és utána semmi, szerintem addig kellene rezgetnie amíg fel nem ébredsz
A holttér figyelő jópofa, de lehet élni nélküle, mondom úgy, hogy nekem is benne van, és hasznos dolognak találom.
A PS váltót meg te tudod, illetve ti tudjátok, Apád nem tűnt olyan hebrencs embernek itt, aki vakon belemenjen egy rossz vételbe.
Én biztosan nem mernék ilyet venni. Volt itt egy sacc 110e km-t futott PS váltós Mk4, azzal szemeztem annó, de végül manual lett.
Mondjuk költöttem rá egy ps váltó árát, de ez egy másik történet.

Értem, köszönöm a segítséget!
Vegül úgy döntöttünk, hogy nem vesszük meg. Nekem az autó nagyon tetszett, de furcsa volt az előélete. (Nem mellesleg édesapám is azt mondta hogy bűzlik valami vele..)

Szóval, valakinek nincsen elfekvőben egy eladó mk4 fl-je?  Grin
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39619 Dátum: 2022.01.25 kedd, 20:31:41 »

Értem, köszönöm a segítséget!
Vegül úgy döntöttünk, hogy nem vesszük meg. Nekem az autó nagyon tetszett, de furcsa volt az előélete. (Nem mellesleg édesapám is azt mondta hogy bűzlik valami vele..)

Szóval, valakinek nincsen elfekvőben egy eladó mk4 fl-je?  Grin
Pfff, édesapád sosem volt finnyás a szagokra, de ha valami bűzlik, hát ki kell szellőztetni.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39620 Dátum: 2022.01.26 szerda, 05:07:04 »

Értem, köszönöm a segítséget!
Vegül úgy döntöttünk, hogy nem vesszük meg. Nekem az autó nagyon tetszett, de furcsa volt az előélete. (Nem mellesleg édesapám is azt mondta hogy bűzlik valami vele..)

Szóval, valakinek nincsen elfekvőben egy eladó mk4 fl-je?  Grin
Nálunk tervben van, hogy kapok céges autót, de a mikorokról, és egyàltalán a feltételekről még nem esett szó.
Kb 2-3 hét mire tisztázzuk, és sztem utána is lesz egy pár hónap mire…
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39621 Dátum: 2022.01.27 csütörtök, 14:06:45 »

Nálunk tervben van, hogy kapok céges autót, de a mikorokról, és egyàltalán a feltételekről még nem esett szó.
Kb 2-3 hét mire tisztázzuk, és sztem utána is lesz egy pár hónap mire…


Ha addigra nem találnék egyet magamnak, akkor mindenképp szólj!  Grin
Amúgy vannak ilyen modell specifikus hibák, amikre nagyon nem árt oda figyelni? (ps-t leszámítva, arról teljesen lemondtam)
« Utoljára szerkesztve: 2022.01.27 csütörtök, 14:08:18 írta Bazs07 » Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #39622 Dátum: 2022.02.18 péntek, 11:56:55 »

Sziasztok!
2008 Mk4 2.5T Titanium-X
Kétzónás klimának a jobb oldala nem fúj hideget, kifejezetten csak meleg jön belőe, leghidegebbre állitva is. Szélvédőnél, középen is lent is határozottan csak ez az oldal a hibás, másik oldal ok. Fent-lent-közép állitása egyébként jól működik. Gondolom, hogy van valami mechanika ami tereli a levegőt, ezt mennyire macera megtalálni és cserélni? Kb milyen összeg?

Sofőr oldali ülésnek a szerekezete nem tűnik olyan stabilnak mint a másik oldalon. Van esetleg valami tudott hibája ezeknek, vagy érdemes kárpitossal szétszedetni és megnézetni?

Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2022.02.18 péntek, 12:04:39 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
FMario
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #39623 Dátum: 2022.02.18 péntek, 23:19:37 »

Sziasztok.
Boldog Mondeo tulajdonos vagyok. 3 éve van meg nekem az autó.
(A tippeket a megfelelő autóhoz, részben innen kaptam, utólag is: köszi.)
Semmi probléma, tökéletesen működik minden. Megkap mindent amit egy laikus férfi ember megadhat neki.
Leszerettem volna cserélni egy fiatalabb S - maxra, de a család főleg a párom lebeszélt. Imádja mindenki. Ebből kifolyólag fordulok hozzátok.
Az autó 2011 - es. 2.0 szívó benzin. 65000 mérföld (kb. 104000 km) van benne. 4 x tökéletesen megjárta Skócia - Magyarország távolságot oda vissza, de egy kis szigeten használjuk. Leginkább bevásárlás, gyerekeknek edzés, intézendők, havi egyszer túrázás.
A kérdésem, hogy mire kéne ebben a korban oda figyelnem. A UK - ban évente van műszaki vizsga, de kétlem, hogy az annyira beható lenne. Olajat és szűrűt évente cserélem, de a tudásom ennyire telik. Az általános kopó alkatrészekre figyelek és ellenőriztetem, főleg egy hosszú Magyarország út előtt, de a motorhoz és a típus betegségekhez egyáltalán nem értek. Szeretném, hogy az autó továbbra is makulátlan legyen. Mire érdemes odafigyelnem vagy cseréltetnem?
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39624 Dátum: 2022.02.19 szombat, 07:15:57 »

Sziasztok!
2008 Mk4 2.5T Titanium-X
Kétzónás klimának a jobb oldala nem fúj hideget, kifejezetten csak meleg jön belőe, leghidegebbre állitva is. Szélvédőnél, középen is lent is határozottan csak ez az oldal a hibás, másik oldal ok. Fent-lent-közép állitása egyébként jól működik. Gondolom, hogy van valami mechanika ami tereli a levegőt, ezt mennyire macera megtalálni és cserélni? Kb milyen összeg?

Sofőr oldali ülésnek a szerekezete nem tűnik olyan stabilnak mint a másik oldalon. Van esetleg valami tudott hibája ezeknek, vagy érdemes kárpitossal szétszedetni és megnézetni?

Köszönöm

Ha a lamella tört benne, akkor nagy macera.  A teljes műszerfalat ki kell venni a középkonzollal együtt ,
igy fogtok a fűtés boxhoz férni, de azt is le kell kötni a fűtés rendszeréről és a klímáról is hogy szétlehessen borítani.
Ha csak állító motor baj van az nem nagy munka és nem is kell a kocsit szétbontani hozzá
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #39625 Dátum: 2022.02.19 szombat, 07:34:12 »

Ha a lamella tört benne, akkor nagy macera.  A teljes műszerfalat ki kell venni a középkonzollal együtt ,
igy fogtok a fűtés boxhoz férni, de azt is le kell kötni a fűtés rendszeréről és a klímáról is hogy szétlehessen borítani.
Ha csak állító motor baj van az nem nagy munka és nem is kell a kocsit szétbontani hozzá
Köszi!
Állítómotor hibája Forscannel, vagy a beépített diaggal ellenőrizhető?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #39626 Dátum: 2022.02.19 szombat, 10:12:51 »

Sziasztok.
Boldog Mondeo tulajdonos vagyok. 3 éve van meg nekem az autó.
(A tippeket a megfelelő autóhoz, részben innen kaptam, utólag is: köszi.)
Semmi probléma, tökéletesen működik minden. Megkap mindent amit egy laikus férfi ember megadhat neki.
Leszerettem volna cserélni egy fiatalabb S - maxra, de a család főleg a párom lebeszélt. Imádja mindenki. Ebből kifolyólag fordulok hozzátok.
Az autó 2011 - es. 2.0 szívó benzin. 65000 mérföld (kb. 104000 km) van benne. 4 x tökéletesen megjárta Skócia - Magyarország távolságot oda vissza, de egy kis szigeten használjuk. Leginkább bevásárlás, gyerekeknek edzés, intézendők, havi egyszer túrázás.
A kérdésem, hogy mire kéne ebben a korban oda figyelnem. A UK - ban évente van műszaki vizsga, de kétlem, hogy az annyira beható lenne. Olajat és szűrűt évente cserélem, de a tudásom ennyire telik. Az általános kopó alkatrészekre figyelek és ellenőriztetem, főleg egy hosszú Magyarország út előtt, de a motorhoz és a típus betegségekhez egyáltalán nem értek. Szeretném, hogy az autó továbbra is makulátlan legyen. Mire érdemes odafigyelnem vagy cseréltetnem?
Köszönöm a válaszokat.
Nem hiszem, hogy az előírt karbantartásokon és általános odafigyelésen kívül sok teendőd lenne, azokat viszont tartsd be. Az olajon kívül szűrők, gyertyák, vezérlés(?), fékfolyadék, hűtőfolyadék stb. cseréje, ellenőrzése is szükséges időszakonként.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bartha64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #39627 Dátum: 2022.02.23 szerda, 10:20:23 »

Most szivatsz? A MOT-614 Magyarországon nem került kiadásra, Az SWG-245 egy Röno Megan rendszáma



Sziasztok!
Mk4 vásárlás előtt állok (sajnos össze törtem a szeretett mk3-am, és már nem lenne gazdaságos megcsináltatni).
Ma beszéltem egy mk4 tulajjal, ő adná ezt az autót.
Kicsit fura hogy 2 rendszáma volt, illetve apának nagyon ismerős a kocsi, nem volt esetleg valamelyik csoport tag tulajdonosa?
Régi rendszám: MOT-614
Jelenlegi: SWG-245

Illetve valami jó tanácsot tudtok mondani? Miket nézzek meg nagyon? Automata váltósoknál vannak jelek amire baromira figyelni kell?

Köszönöm!
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39628 Dátum: 2022.02.23 szerda, 13:52:52 »

Most szivatsz? A MOT-614 Magyarországon nem került kiadásra, Az SWG-245 egy Röno Megan rendszáma



SWG246 a helyes rendszám, látszik a belinkelt képeken
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39629 Dátum: 2022.02.23 szerda, 16:33:21 »

Most szivatsz? A MOT-614 Magyarországon nem került kiadásra, Az SWG-245 egy Röno Megan rendszáma



igényes bemutatkozás volt taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FMario
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #39630 Dátum: 2022.02.25 péntek, 15:12:31 »

Nem hiszem, hogy az előírt karbantartásokon és általános odafigyelésen kívül sok teendőd lenne, azokat viszont tartsd be. Az olajon kívül szűrők, gyertyák, vezérlés(?), fékfolyadék, hűtőfolyadék stb. cseréje, ellenőrzése is szükséges időszakonként.

Köszi szépen. Ez megnyugtató.
Naplózva
sktourist
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39631 Dátum: 2022.03.04 péntek, 13:39:59 »

Szép Napot!

Üdvözlöm az itt megjelenteket....
Volt egy 1,8 Ghia benzines I.-s Mondeom, 20 évesen adtam el.
Van (még) egy 2006. évjáratú, III., 2.2 Tdci kombim (a 155 le-s).
Most vettem egy 2013-s, IV, Mondeo Titanium S 2.0 SCTi Ecoboost Powershift kombi automatát (240 LE).

Ma kiírta, hogy: transmission limited function - és nem tudtam elindulni a lámpánál.... érdekes volt.... Édesanyám biztos csuklott.
Vészvillogó ki, motor leállít, majd kb egy perc múlva újraindít. Mintha mi sem történt volna, megy.
Viszont gyenge (a 16 éves dízelemmel nagyon otthagynám). Beszaladtam hibakódot leolvasatni: P0258. Fordos villanyszerelőhöz irányítottak, mert szerintük valami olyan lesz....
Járt már így valamelyikőtök?
Köszönettel!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39632 Dátum: 2022.03.04 péntek, 14:11:06 »

Szép Napot!

Üdvözlöm az itt megjelenteket....
Volt egy 1,8 Ghia benzines I.-s Mondeom, 20 évesen adtam el.
Van (még) egy 2006. évjáratú, III., 2.2 Tdci kombim (a 155 le-s).
Most vettem egy 2013-s, IV, Mondeo Titanium S 2.0 SCTi Ecoboost Powershift kombi automatát (240 LE).

Ma kiírta, hogy: transmission limited function - és nem tudtam elindulni a lámpánál.... érdekes volt.... Édesanyám biztos csuklott.
Vészvillogó ki, motor leállít, majd kb egy perc múlva újraindít. Mintha mi sem történt volna, megy.
Viszont gyenge (a 16 éves dízelemmel nagyon otthagynám). Beszaladtam hibakódot leolvasatni: P0258. Fordos villanyszerelőhöz irányítottak, mert szerintük valami olyan lesz....
Járt már így valamelyikőtök?
Köszönettel!
elektromos kontakt hibára gyanakodhatnak,gondolom a tapasztalataik alapján.
Az üzemanyag szivattyún lévő szenzor csatalkozási hibája okozhatja,esetleg kábelszakadás vagy zárlat.
Ellenőrizzétek le,talán a szemrevételezésnél is kiderülhet valami,ha meg nem,akkor szerelő,és van rá teszt eljárás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sktourist
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39633 Dátum: 2022.03.04 péntek, 15:01:16 »

elektromos kontakt hibára gyanakodhatnak,gondolom a tapasztalataik alapján.
Az üzemanyag szivattyún lévő szenzor csatalkozási hibája okozhatja,esetleg kábelszakadás vagy zárlat.
Ellenőrizzétek le,talán a szemrevételezésnél is kiderülhet valami,ha meg nem,akkor szerelő,és van rá teszt eljárás.


Köszönöm, jövő héten - remélem - kiderül..
Naplózva
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39634 Dátum: 2022.03.05 szombat, 19:33:16 »

Most szivatsz? A MOT-614 Magyarországon nem került kiadásra, Az SWG-245 egy Röno Megan rendszáma




https://photos.app.goo.gl/MVm7NF5PQVRXX5EY6
AZ SWG246-nak volt a régi rendszáma. Volt egy kis elírás benne a részemről.  falbav
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #39635 Dátum: 2022.03.05 szombat, 19:34:29 »

SWG246 a helyes rendszám, látszik a belinkelt képeken
Igen, el írtam falbav
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #39636 Dátum: 2022.03.07 hétfő, 12:33:16 »

Sziasztok!

Van valakinek egy pár kallódó D1S bi-xenon foncsorja? Felujítanám az enyémet, így nem maradnék autó nélkül erre az időre.

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.07 hétfő, 19:38:49 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #39637 Dátum: 2022.03.10 csütörtök, 07:42:24 »

Sziasztok!

Van valakinek egy pár kallódó D1S bi-xenon foncsorja? Felujítanám az enyémet, így nem maradnék autó nélkül erre az időre.

Köszi!
Szia!
Én annó az enyémet odavittem Gyömrőre kora délután (helyzetjelzővel), másnap reggel hívtak, hogy kész, délután már be is szereltem.
Szerintem így meg lehet úszni, főleg ha leegyezteted.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #39638 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 19:34:29 »

Szia!
Én annó az enyémet odavittem Gyömrőre kora délután (helyzetjelzővel), másnap reggel hívtak, hogy kész, délután már be is szereltem.
Szerintem így meg lehet úszni, főleg ha leegyezteted.
Köszi, valszeg én is így fogok tenni.
A külső hőmérőnek a jeladója hol található pontosan?
Jóval többet mutat a valósnál folyamatosan, elég megtévesztő.
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #39639 Dátum: 2022.03.22 kedd, 08:48:42 »

Köszi, valszeg én is így fogok tenni.
A külső hőmérőnek a jeladója hol található pontosan?
Jóval többet mutat a valósnál folyamatosan, elég megtévesztő.
Úgy tudom nem mindegyiknél ugyanottt van, de homlokfal és a hűtők között elvileg valamelyik oldalon.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #39640 Dátum: 2022.03.25 péntek, 06:59:46 »

Sziasztok. Tudnátok ajánlani valami jó ár/érték arányú MK4 első ablaktörlő lapát párt, a gyárin kívül? Bosch nem érdekel, mert azzal már megjártam sajnos.
Köszönöm a tippeket!
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #39641 Dátum: 2022.03.25 péntek, 07:58:52 »

Sziasztok. Tudnátok ajánlani valami jó ár/érték arányú MK4 első ablaktörlő lapát párt, a gyárin kívül? Bosch nem érdekel, mert azzal már megjártam sajnos.
Köszönöm a tippeket!

Bosoko 480 és 650 mm.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39642 Dátum: 2022.03.25 péntek, 07:59:21 »

Sziasztok. Tudnátok ajánlani valami jó ár/érték arányú MK4 első ablaktörlő lapát párt, a gyárin kívül? Bosch nem érdekel, mert azzal már megjártam sajnos.
Köszönöm a tippeket!
Ennyiért a ford is jó ár érték arányú.Ugyan ennyibe kerül bármi más normális is,ez meg 3-4év...

https://alkatreszfordpetranyi.hu/ford-mondeo-ablaktorlo-lapat-keszlet-elso-tk-t76
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #39643 Dátum: 2022.03.25 péntek, 08:09:40 »

Bosoko 480 és 650 mm.

Bonca
Köszi, próbának megrendeltem 2 szettet. Ha nem válik be maradok a gyárinál.
Korábban SCT lapátokat használtam, azt is itt ajánlották, de az utolsó rendelés nem bírt sokat.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #39644 Dátum: 2022.03.25 péntek, 08:21:34 »

Egy-másfél év után már látok egy-egy csíkot törléskor. Annyi még nem zavar. 3 év után már van hanga is.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.26 szombat, 06:41:15 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #39645 Dátum: 2022.04.03 vasárnap, 20:45:14 »

Sziasztok! MK4 1,6 benzinesnél most jött egy P0138-as hiba. Forscan azt írja O2 áramkör érzékelő magas feszültség (hengersor1 érzékelő2). Ez
a hibakód a lekérdezés idején nem található. Jön még hozzá P0318-C ugyanez a szöveg, de itt fennáll a hiba. Törlés után visszajön.

Tavaly amikor volt P0057 - HO2S fűtésvezérlő áramkör alacsony (hengersor 2, érzékelő 2) az hátsó lambda szonda csere volt 160 000.-ért.

A mostani szerintetek mi lehet?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
siki83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #39646 Dátum: 2022.04.08 péntek, 08:48:39 »

Sziasztok, egr szelep takarítás során vettem észre hogy leszereléskor magában a szelepben kb. 1 kupaknyi(vizes,colas flakon) víz volt. Lehet ott ennyi mennyiségű kondenzvíz egyáltalán, vagy esetleg az egr hűtőből jöhetett mert esetleg repedt? Előre is köszönöm a segítséget. Mondeo mk4 tdci qxba 140le
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39647 Dátum: 2022.04.08 péntek, 08:57:47 »

Sziasztok, egr szelep takarítás során vettem észre hogy leszereléskor magában a szelepben kb. 1 kupaknyi(vizes,colas flakon) víz volt. Lehet ott ennyi mennyiségű kondenzvíz egyáltalán, vagy esetleg az egr hűtőből jöhetett mert esetleg repedt? Előre is köszönöm a segítséget. Mondeo mk4 tdci qxba 140le
gyakran ellenőrizd a víz szintet a kiegyenlítőben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #39648 Dátum: 2022.04.08 péntek, 08:58:22 »

Sziasztok! MK4 1,6 benzinesnél most jött egy P0138-as hiba. Forscan azt írja O2 áramkör érzékelő magas feszültség (hengersor1 érzékelő2). Ez
a hibakód a lekérdezés idején nem található. Jön még hozzá P0318-C ugyanez a szöveg, de itt fennáll a hiba. Törlés után visszajön.

Tavaly amikor volt P0057 - HO2S fűtésvezérlő áramkör alacsony (hengersor 2, érzékelő 2) az hátsó lambda szonda csere volt 160 000.-ért.

A mostani szerintetek mi lehet?

szia. azt hiszem 2 szonda van a rendszerben....

« Utoljára szerkesztve: 2022.04.08 péntek, 09:08:37 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39649 Dátum: 2022.04.08 péntek, 12:27:16 »

szia. azt hiszem 2 szonda van a rendszerben....


ha dupla katalizátoros, akkor 4, nem tudom mk4be milyen kipufogó rendszerrel került be az 1.6tivct
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 786 787 788 789 790 791 792 [793] 794 795 796 797 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.