Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:44:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11998247 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2007.11.21 szerda, 16:25:03 »


Hát igen, ez tulajdonképpen a DSG váltó,nem?
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.21 szerda, 16:45:30 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2007.11.21 szerda, 17:03:09 »


Hát igen, ez tulajdonképpen a DSG váltó,nem?

Igen, csak az a fócvágen védjegye.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Balu1st
Vendég
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2007.11.23 péntek, 01:52:58 »

Az Octavia alsó-közép. Csak abban a kategóriában böszme nagy.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2007.11.23 péntek, 08:59:33 »

Az első népitéletek!

Azért az fura, hogy lebeg a motorháztető, hogy esőben a külső visszapillantókon folyik a víz, az első ajtókon nincs határoló, és ha kinyitod, akkor kivágódik, ha az 5.ajtót esőben hátul felhajtod, akkor befolyik a víz..... stb

És még akkor én nem is teszteltem!  eplus2

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=63153
Naplózva
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2007.11.23 péntek, 09:54:20 »

http://www.origo.hu/auto/20071122-csaladi-expresszjarat-ford-mondeo-20-tdci-ghia-executive-kombi.html
Naplózva
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2007.11.23 péntek, 10:06:31 »

Az első népitéletek!

Azért az fura, hogy lebeg a motorháztető, hogy esőben a külső visszapillantókon folyik a víz, az első ajtókon nincs határoló, és ha kinyitod, akkor kivágódik, ha az 5.ajtót esőben hátul felhajtod, akkor befolyik a víz..... stb

És még akkor én nem is teszteltem!  eplus2

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=63153
A subi motorházteteje is emelkedik 200-nál, de az ugye érthető, és au alumonyiumból van a súly miatt.  Wink
Ezek tényleg az első szériás hibák, amiket a népítéletben soroltak. Még szerencse, hogy  az első  2.2-ekesekkből nekem jó jutott. Igaz ott csak a motor volt új fejlesztés.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2007.11.23 péntek, 10:27:34 »

Az első népitéletek!

Azért az fura, hogy lebeg a motorháztető, hogy esőben a külső visszapillantókon folyik a víz, az első ajtókon nincs határoló, és ha kinyitod, akkor kivágódik, ha az 5.ajtót esőben hátul felhajtod, akkor befolyik a víz..... stb

És még akkor én nem is teszteltem!  eplus2

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=63153

És már az is kiderült Bazsának miért van dísztárcsája  eplus2
Érdekes, hogy az ablakemelő gombok kezelhetetlenségét, takarását, nem nagyon említik.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2007.11.23 péntek, 10:57:03 »

Az első népitéletek!

Azért az fura, hogy lebeg a motorháztető, hogy esőben a külső visszapillantókon folyik a víz, az első ajtókon nincs határoló, és ha kinyitod, akkor kivágódik, ha az 5.ajtót esőben hátul felhajtod, akkor befolyik a víz..... stb

És még akkor én nem is teszteltem!  eplus2

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=63153

És már az is kiderült Bazsának miért van dísztárcsája  eplus2
Érdekes, hogy az ablakemelő gombok kezelhetetlenségét, takarását, nem nagyon említik.

És a motorháztető teleszkópjai???  rinya
Pontosabban annak hiánya!!!

Fusim, ha még maradt teleszkópod, akkor az MKIV tulajok sorban állnak majd nálad!  nyes
Naplózva
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2007.11.23 péntek, 12:24:49 »

sziasztok,

2.0 tdci autorol van szo. kb 1 honapos. csak most vettem eszre, hogy ha a taviranyitoval lezarom az autot, a tanksapka tovabbra is nyithato. ez normalis vagy elromlott?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2007.11.23 péntek, 12:27:00 »

sziasztok,

2.0 tdci autorol van szo. kb 1 honapos. csak most vettem eszre, hogy ha a taviranyitoval lezarom az autot, a tanksapka tovabbra is nyithato. ez normalis vagy elromlott?

Vagy csak programozás...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2007.11.23 péntek, 12:34:39 »

sziasztok,

2.0 tdci autorol van szo. kb 1 honapos. csak most vettem eszre, hogy ha a taviranyitoval lezarom az autot, a tanksapka tovabbra is nyithato. ez normalis vagy elromlott?

Vagy csak programozás...

ezt most nem ertem. azt mondod ujra kellene programozni a taviranyitot?
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2007.11.23 péntek, 12:39:26 »

sziasztok,

2.0 tdci autorol van szo. kb 1 honapos. csak most vettem eszre, hogy ha a taviranyitoval lezarom az autot, a tanksapka tovabbra is nyithato. ez normalis vagy elromlott?

Vagy csak programozás...

ezt most nem ertem. azt mondod ujra kellene programozni a taviranyitot?
1 hónapos az autó? Akkor vidd vissza garanciába javítsák meg!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2007.11.23 péntek, 12:55:07 »

sziasztok,

2.0 tdci autorol van szo. kb 1 honapos. csak most vettem eszre, hogy ha a taviranyitoval lezarom az autot, a tanksapka tovabbra is nyithato. ez normalis vagy elromlott?

Vagy csak programozás...
Igen, lehet.
ezt most nem ertem. azt mondod ujra kellene programozni a taviranyitot?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2007.11.23 péntek, 12:59:17 »

sziasztok,

2.0 tdci autorol van szo. kb 1 honapos. csak most vettem eszre, hogy ha a taviranyitoval lezarom az autot, a tanksapka tovabbra is nyithato. ez normalis vagy elromlott?

Vagy csak programozás...
Igen, lehet.
ezt most nem ertem. azt mondod ujra kellene programozni a taviranyitot?

ok, egyelore csekkolom egy munkatarsamnal, hogy nala zarodik-e? felhivtam telefonon az autofortot, nem tudta megmondani az, akivel beszeltem. beszaras.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2007.11.23 péntek, 13:27:51 »

Raaajta, lehet kommentelni, mert a Zópeles má beszót  police

http://www.origo.hu/auto/20071122-csaladi-expresszjarat-ford-mondeo-20-tdci-ghia-executive-kombi.html
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2007.11.23 péntek, 13:30:55 »


Ehhez nincs mit hozza szolni. Ha tenyleg nagyobb a zopel tengelytavja, akkor ij.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2007.11.23 péntek, 14:00:00 »


Ehhez nincs mit hozza szolni. Ha tenyleg nagyobb a zopel tengelytavja, akkor ij.

A vectra kombi tengelytávja 2830. A mondeo IV 2850.
A vectra 4 ajtós 2700, a mondeo IV 4 ajtós 2850.

Ennek ellenére: pl az ifa tengelytávja tényleg nagyobb, mint a személyautók többségének. És?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2007.11.23 péntek, 17:31:54 »


Noh asszem ez az első javított MKIV amit tesztelnek..bézs belső+ újfajta fabetét.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2007.11.23 péntek, 18:16:06 »

Az első népitéletek!

Azért az fura, hogy lebeg a motorháztető, hogy esőben a külső visszapillantókon folyik a víz, az első ajtókon nincs határoló, és ha kinyitod, akkor kivágódik, ha az 5.ajtót esőben hátul felhajtod, akkor befolyik a víz..... stb

És még akkor én nem is teszteltem!  eplus2

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=63153
És már az is kiderült Bazsának miért van dísztárcsája  eplus2
Érdekes, hogy az ablakemelő gombok kezelhetetlenségét, takarását, nem nagyon említik.

És a motorháztető teleszkópjai???  rinya
Pontosabban annak hiánya!!!

Fusim, ha még maradt teleszkópod, akkor az MKIV tulajok sorban állnak majd nálad!  nyes

Sztem a teleszkópok súlycsokkentés miatt nem kerültek bele.. amúgy nekem oly mind1,h mivel marad fennt a motorháztető..Azon kívül egy kitámasztó örökéletű.

A motorháztető lebegést én 160nál sem tapasztaltam.Ja és megnéztem és az első ajtókon is van határoló, sztem erősebb is mint MKIIIon..
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.23 péntek, 20:07:30 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2007.11.23 péntek, 20:13:31 »

sziasztok,

2.0 tdci autorol van szo. kb 1 honapos. csak most vettem eszre, hogy ha a taviranyitoval lezarom az autot, a tanksapka tovabbra is nyithato. ez normalis vagy elromlott?

Vagy csak programozás...

Nem záródik be, miért záródjon? Amúgy is csak a töltőpisztollyal lehet benyúlni a lyukon(jó ha nagyon akarod ki lehet feszegetni ujjal is), tudod ott van a nyílás előtt az a kis fehér cucc..Meg ezekből az újabb autókból már nem is lehet csak úgy leszívni benyát..
Ha meg bezáródna, nem tudnád kútnál bezárni az autót míg tankolsz..én pl mindig bezárom a kúton is, mert hallottam érdekes dolgokat,kútnál is lopkodnak sajna.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 10:01:09 »

Ohh... de kis csinoska (a tetősin miatt biztos smile)
http://www.hasznaltauto.hu/kepek2.auto?hirkod=1596196&foto=24&partnerkod=1845
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 15:59:07 »

sziasztok,

2.0 tdci autorol van szo. kb 1 honapos. csak most vettem eszre, hogy ha a taviranyitoval lezarom az autot, a tanksapka tovabbra is nyithato. ez normalis vagy elromlott?
Nem záródik be, miért záródjon? Amúgy is csak a töltőpisztollyal lehet benyúlni a lyukon(jó ha nagyon akarod ki lehet feszegetni ujjal is), tudod ott van a nyílás előtt az a kis fehér cucc..Meg ezekből az újabb autókból már nem is lehet csak úgy leszívni benyát..
Ha meg bezáródna, nem tudnád kútnál bezárni az autót míg tankolsz..én pl mindig bezárom a kúton is, mert hallottam érdekes dolgokat,kútnál is lopkodnak sajna.

ok, latom parhuzamosan levelezunk rola az indexxel Smiley ott mar leirtam a velemenyem, szerintem egy bowdenes zar azert jo lenne ra. es valszeg tervezhettek is eredetileg, mert a tankot zaro ajtot beszallito alvallalkozoval megcsonaltattak ra a kis pockot ahova be tud akadni egy zarnyelv, csak az auto oldalarol ezt nem implementaltak.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.27 kedd, 14:08:49 írta homer » Naplózva
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 16:02:49 »


A motorháztető lebegést én 160nál sem tapasztaltam.Ja és megnéztem és az első ajtókon is van határoló, sztem erősebb is mint MKIIIon..


de bizony beremeg a motorhazteto. engem is zavart. amugy a 406-osom is beremeg 170 kornyeken, de az nem a teto uveg feloli reszen, hanem ketoldalt elol.

ok, vettem. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.27 kedd, 14:07:43 írta homer » Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 21:12:18 »

Homer,

A piros feliratban a "ne idézz vissza piramisokat" pont arra vonatkozik, amit csináltál... esetleg utólag javítható...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2007.11.27 kedd, 16:31:40 »


Nem záródik be, miért záródjon? Amúgy is csak a töltőpisztollyal lehet benyúlni a lyukon(jó ha nagyon akarod ki lehet feszegetni ujjal is), tudod ott van a nyílás előtt az a kis fehér cucc..Meg ezekből az újabb autókból már nem is lehet csak úgy leszívni benyát..
Ha meg bezáródna, nem tudnád kútnál bezárni az autót míg tankolsz..én pl mindig bezárom a kúton is, mert hallottam érdekes dolgokat,kútnál is lopkodnak sajna.

ok, latom parhuzamosan levelezunk rola az indexxel Smiley ott mar leirtam a velemenyem, szerintem egy bowdenes zar azert jo lenne ra. es valszeg tervezhettek is eredetileg, mert a tankot zaro ajtot beszallito alvallalkozoval megcsonaltattak ra a kis pockot ahova be tud akadni egy zarnyelv, csak az auto oldalarol ezt nem implementaltak.

na szoval csinaltam fenykepeket, feltettem ide:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=73666759&t=9028558
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2007.11.27 kedd, 16:40:11 »


Nem záródik be, miért záródjon? Amúgy is csak a töltőpisztollyal lehet benyúlni a lyukon(jó ha nagyon akarod ki lehet feszegetni ujjal is), tudod ott van a nyílás előtt az a kis fehér cucc..Meg ezekből az újabb autókból már nem is lehet csak úgy leszívni benyát..
Ha meg bezáródna, nem tudnád kútnál bezárni az autót míg tankolsz..én pl mindig bezárom a kúton is, mert hallottam érdekes dolgokat,kútnál is lopkodnak sajna.

ok, latom parhuzamosan levelezunk rola az indexxel Smiley ott mar leirtam a velemenyem, szerintem egy bowdenes zar azert jo lenne ra. es valszeg tervezhettek is eredetileg, mert a tankot zaro ajtot beszallito alvallalkozoval megcsonaltattak ra a kis pockot ahova be tud akadni egy zarnyelv, csak az auto oldalarol ezt nem implementaltak.

na szoval csinaltam fenykepeket, feltettem ide:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=73666759&t=9028558

Lehet lesporoltak a bowdent meg a zarat. Gepkonyv mit ir errol ? Tuti van rola valami szovegeles.
Naplózva

blah blah blah
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2007.11.27 kedd, 19:31:03 »



Lehet lesporoltak a bowdent meg a zarat. Gepkonyv mit ir errol ? Tuti van rola valami szovegeles.

Nem spórolták le, ilyen az összes.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2007.11.28 szerda, 09:51:13 »



Lehet lesporoltak a bowdent meg a zarat. Gepkonyv mit ir errol ? Tuti van rola valami szovegeles.

Nem spórolták le, ilyen az összes.

nem ismetlem magam, itt irok a gepkonyvrol. tenyleg ilyenkor mit lehet tenni?
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=73685734&t=9028558
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:06:32 »



Lehet lesporoltak a bowdent meg a zarat. Gepkonyv mit ir errol ? Tuti van rola valami szovegeles.

Nem spórolták le, ilyen az összes.

nem ismetlem magam, itt irok a gepkonyvrol. tenyleg ilyenkor mit lehet tenni?
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=73685734&t=9028558

ok, elolvastam. Nos, ha a kezikonyv megemliti a tanksapka zarhatosagat, es nincs mellette olyan megjegyzes, hogy eza funkcio orszagonkent valtozhat stb. kampo duma akkor jogosan verheted az asztalt, hogy a gyarban nem szereltek be a zarat. Az hogy egy masik MIV-nel is ilyen az nem jelent semmit. Ha 3kerekkel kapod az autot, es a masik mondin is csak 3 kerek van, pedig a gepkonyv 4 kerekes autorol ir, akkor asszem az sem normalis, ugye ? Konnyen lehet, hogy egy komplett sorozatbol hianyzik a zar. Azert ha lehet valamilyen szinten zarva legyen azaz ajtocska, hogy legalabb a budos kolke ne szorjon homokot a tankba. Szerintem eloszor keresd meg a kereskedest ezzel az mokaval. Aztan ha nem juts semmire, akkor irj a Ford Hungary-nak, hogy adjanak hivatalos allaspontot errol a zar dologrol.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.28 szerda, 10:15:47 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:07:28 »



Lehet lesporoltak a bowdent meg a zarat. Gepkonyv mit ir errol ? Tuti van rola valami szovegeles.

Nem spórolták le, ilyen az összes.

A gepkonyv megemliti a zarhato tanksapka fedelet. Ergo ezexerint mindrol le sporoltak.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:08:20 »

Lehet lesporoltak a bowdent meg a zarat. Gepkonyv mit ir errol ? Tuti van rola valami szovegeles.

Valóban komoly probléma. Én megőrülnék... ha ilyen autóm lenne. De inkább Zacci stílusban írom: megorulnek. Asszem így érthetőbb.
Ugyan nem tudom, mi az a rekeke, de valószínűleg lehet öze a birkaveséhez... meg a töketlen fecskéhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:15:18 »

Lehet lesporoltak a bowdent meg a zarat. Gepkonyv mit ir errol ? Tuti van rola valami szovegeles.

Valóban komoly probléma. Én megőrülnék... ha ilyen autóm lenne. De inkább Zacci stílusban írom: megorulnek. Asszem így érthetőbb.
Ugyan nem tudom, mi az a rekeke, de valószínűleg lehet öze a birkaveséhez... meg a töketlen fecskéhez.

Figy, a user vesz egy kozel 7millas verdat, aminek a gepkonyve arrol ir, hogy zarhato a tanksapka fedele. Erre kiderul, hogy majdnem igy van csak meg kene hozza par alkatresz, hisz a kialakitas azt sugalja, hogy tenyleg zarhato (lenne). Engem kulonosebben nem erdekel, mert nem az en autom, de ennyi penzert nekem azt adja amit a gepkonyv ir, es meg veletlenul se keruljek olyan helyzetbe, hogy a budos kolok poenbol teleonti a tankot homokkal, vagy lenyom egy banant a csovon stb. Ezek elvi kerdesek. Majd a kedves tulaj eldonti, hogy neki mennyire fontos eza kerdes, de en ugy latom, hogy csak piszkalja a csoret a dolog. En azt mondom utana kell jarni...
Es attol meg orulhet, hogy ilyen autopja van, hisz szep, nagy, jo stb.
rekeke=kerekes Cool
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.28 szerda, 10:19:01 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:18:16 »

En azt mondom utana kel jarni...

rekeke=kerekes Cool

Én is azt mondom. Így mire én veszem, vagy kiveszik a kézikönyvből, vagy beszerelik az autóba. A rekekét értettem, de nekem viccesnek tűnt, megpróbáltam poénosra venni a figurát eplus2.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:43:32 »

Figy, a user vesz egy kozel 7millas verdat, aminek a gepkonyve arrol ir, hogy zarhato a
7.8
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:48:04 »

Figy, a user vesz egy kozel 7millas verdat, aminek a gepkonyve arrol ir, hogy zarhato a
7.8

bocsi, hogy alulertekeltem a gepedet  worship vigyor3 Bar ha azt nezzuk, hogy nincs rajta zarhato sapka... banplz wave
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:53:58 »

Figy, a user vesz egy kozel 7millas verdat, aminek a gepkonyve arrol ir, hogy zarhato a
7.8
Ennyit fizettél érte, vagy ennyi volt a listaár?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2007.11.28 szerda, 10:54:31 »

irtam a gk. eloadonak, betettem ket idezetem az indexrol a fenykepekkel, hogy inditsa el a szalon fele. koszi a hozzaszolasokat is.
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:01:17 »

Én még mindig amondó vagyok,h nem spórolásról van itt szó.

Sztem ez úgy történhetett meg,h lehet,h zárhatónak tervezték, de az utolsó pillanatban átgondolták még1x a mérnökök a dolgot és megváltoztatták, egy igen ésszerű,logikus dolog miatt,amit már én is említettem:

"Ha meg bezáródna, nem tudnád kútnál bezárni az autót míg tankolsz..én pl mindig bezárom a kúton is, mert hallottam érdekes dolgokat,kútnál is lopkodnak sajna."
De itt nem csak kútról van szó, egy főút mellett is meglehet állni ha valakinél kannában van a benzin, ott meg pláne fenn áll ez a veszély,ha az ember nem zárja be a kocsit.
Sztem ha nem így csinálták volna, akkor vszínű,h én emiatt kapnék idegbajt..A kézikönyveket meg vszínű,h előbb legyártották már, így benne maradt, majd később talán javítják. Azon kívül én még mindig bízok abban kis fehér kupakban,mert azt nem olyan egyszerű félretolni ám, ha esetleg valaki egy zongorát, vagy asztalt próbálna beletuszkolni a tankba, a nyíláson keresztül. Smiley)))
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.28 szerda, 11:04:21 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:02:38 »


Ennyit fizettél érte, vagy ennyi volt a listaár?


Listaár 6.9.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:04:08 »

7.8
Ennyit fizettél érte, vagy ennyi volt a listaár?
ez volt a listaaer. nem tudom, hogy mennyi kedvezmenyt szokas mostansag adni a listaarbol, de legyen mondjuk 10%, akkor kozeliti a 7-et. erre jott meg ra 200-ert az alufelni.
Naplózva
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:08:57 »

Listaár 6.9.
na akkor bevagom ide mi van benne a listaaron felul:
FORD Mondeo Trend 2.0l TDCi (130 LE) 5 ajtós Manuális 6 váltó (Limitált) DÍZEL   

Bruttó alapár:                                           6 908 000 Ft
Metálfényezés(Machine Silver):                                             115 000 Ft
Ribbon Cloth Ebony szövetkárpit:                           0 Ft   
Mini acél pótkerék (Defektjavító szett nélkül):                          8000 Ft
Első és hátsó szőnyegek:                        
Napfényrolók a hátsó üléseknél(hátsó elektromos ablakemelőkkel):              35 000 Ft
Első utasoldali manuálisan állítható deréktámasz:                    10 000 Ft
Manuális, magasságban állítható utasülés:                       25 000 Ft

Audió Csomag I:                                 200 000 Ft
Comfort csomag:                              164 000 Ft
Technikai csomag:                              255 000 Ft
Visibility csomag 2:                             140 000 Ft
Bruttó opciókkal bővített listaár:                                        7 860 000 Ft
Naplózva
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:11:10 »

Én még mindig amondó vagyok,h nem spórolásról van itt szó.

Sztem ez úgy történhetett meg,h lehet,h zárhatónak tervezték, de az utolsó pillanatban átgondolták még1x a mérnökök a dolgot és megváltoztatták, egy igen ésszerű,logikus dolog miatt,amit már én is említettem:

"Ha meg bezáródna, nem tudnád kútnál bezárni az autót míg tankolsz..én pl mindig bezárom a kúton is, mert hallottam érdekes dolgokat,kútnál is lopkodnak sajna."
De itt nem csak kútról van szó, egy főút mellett is meglehet állni ha valakinél kannában van a benzin, ott meg pláne fenn áll ez a veszély,ha az ember nem zárja be a kocsit.
Sztem ha nem így csinálták volna, akkor vszínű,h én emiatt kapnék idegbajt..A kézikönyveket meg vszínű,h előbb legyártották már, így benne maradt, majd később talán javítják. Azon kívül én még mindig bízok abban kis fehér kupakban,mert azt nem olyan egyszerű félretolni ám, ha esetleg valaki egy zongorát, vagy asztalt próbálna beletuszkolni a tankba, a nyíláson keresztül. Smiley)))

erre irtam azt az indexen, hogy:

kozben nem hagyott nyugodni a dolog. elovettem a kezikonyv kozponti zar- riaszto fejezetet. ott egyertelmuen leirja, hogy a kozponti zar zarja a tankfedelet is.
kozben feltunt, hogy ketfele keppen lehet bezarni az autot.
1. egyszer megnyomva a riaszto zaro gombjat. ekkor csak zarodnak az ajtok, de nem riaszt.
2. ketszer egymas utan megnyomva a gombot. ekkor be is riaszt az auto.

gondolom a 2. allasban kellene ogy bezarodjon a tankfedel is. az 1-es allast pedig lehet hasznalni benzinkuton tankolas kozbeni ajtok zarva tartasara, ahogy itt egy kollega emlitette.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:13:58 »

...nem tudom, hogy mennyi kedvezmenyt szokas mostansag adni a listaarbol, de legyen mondjuk 10%...
Gyanús vagy te nekem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:14:05 »

Listaár 6.9.
na akkor bevagom ide mi van benne a listaaron felul:
FORD Mondeo Trend 2.0l TDCi (130 LE) 5 ajtós Manuális 6 váltó (Limitált) DÍZEL   

Bruttó alapár:                                           6 908 000 Ft
Metálfényezés(Machine Silver):                                             115 000 Ft
Ribbon Cloth Ebony szövetkárpit:                           0 Ft   
Mini acél pótkerék (Defektjavító szett nélkül):                          8000 Ft
Első és hátsó szőnyegek:                        
Napfényrolók a hátsó üléseknél(hátsó elektromos ablakemelőkkel):              35 000 Ft
Első utasoldali manuálisan állítható deréktámasz:                    10 000 Ft
Manuális, magasságban állítható utasülés:                       25 000 Ft

Audió Csomag I:                                 200 000 Ft
Comfort csomag:                              164 000 Ft
Technikai csomag:                              255 000 Ft
Visibility csomag 2:                             140 000 Ft
Bruttó opciókkal bővített listaár:                                        7 860 000 Ft

Nah így már más.. Háát nem tudom. Nem lett volna jobb akkor egy Titaniumot(7.2) vagy Titanium-X et (7.8 )  venni amiben ezek az extrák sztem alapból benne vannak,+ még egyéb finomságok..?
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:18:02 »


erre irtam azt az indexen, hogy:

kozben nem hagyott nyugodni a dolog. elovettem a kezikonyv kozponti zar- riaszto fejezetet. ott egyertelmuen leirja, hogy a kozponti zar zarja a tankfedelet is.
kozben feltunt, hogy ketfele keppen lehet bezarni az autot.
1. egyszer megnyomva a riaszto zaro gombjat. ekkor csak zarodnak az ajtok, de nem riaszt.
2. ketszer egymas utan megnyomva a gombot. ekkor be is riaszt az auto.

gondolom a 2. allasban kellene ogy bezarodjon a tankfedel is. az 1-es allast pedig lehet hasznalni benzinkuton tankolas kozbeni ajtok zarva tartasara, ahogy itt egy kollega emlitette.

Vszínű pont hogy nem. a 2. állás a kettőszárat + riasztót kapcsolja be, általában a sima 1x-i bezárással záródik csomagtartó, (tanksapka) és az ajtók.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:18:46 »

Én még mindig amondó vagyok,h nem spórolásról van itt szó.

Sztem ez úgy történhetett meg,h lehet,h zárhatónak tervezték, de az utolsó pillanatban átgondolták még1x a mérnökök a dolgot és megváltoztatták, egy igen ésszerű,logikus dolog miatt,amit már én is említettem:

"Ha meg bezáródna, nem tudnád kútnál bezárni az autót míg tankolsz..én pl mindig bezárom a kúton is, mert hallottam érdekes dolgokat,kútnál is lopkodnak sajna."


Komolyan azt hiszed, hogy az ilyen "hallottam erdekes dolgokat" alapjan dontottek ugy, hogy megsem szerelik be a zarat ? Ennyi erovel legzsakot sem kene beszerelni, mert en meg olyat hallottam, hogy menet kozben kinyiltak es hat ugye ez elegge eletveszelyes.
Válasz
De itt nem csak kútról van szó, egy főút mellett is meglehet állni ha valakinél kannában van a benzin, ott meg pláne fenn áll ez a veszély,ha az ember nem zárja be a kocsit.
Sztem ha nem így csinálták volna, akkor vszínű,h én emiatt kapnék idegbajt..A kézikönyveket meg vszínű,h előbb legyártották már, így benne maradt, majd később talán javítják. Azon kívül én még mindig bízok abban kis fehér kupakban,mert azt nem olyan egyszerű félretolni ám, ha esetleg a kisgyerek homokot akarna szórni a tankba Smiley)))

Nekem a tanksapka fedele zarhato. Nem egy szef ez teny, de legalabb zarja valami. Nem ertem milyen veszelyrol irsz ? Engem soha semmilyen veszely nem fenyegetett, csak azert mert zarhato a tanksapka. Nagyon ecceru a eljaras. Kutnal megallok, belulrol kinyitom, kiszallok, auto bezar es tankolok. De ha belulrol nem lehetne nyitni, akkor kiszallok, tanksapkat kinyitom, majd bezarom az autot. Tanksapka nyilvan nyitva marad es mar tankolok is. Nem latom a veszelyt, amitol indokolt lenne a zar elhagyasa. Elviszik az autom mikozben a zsebemben a kulcs, es tankolok ? akkor azt meg is erdemlem. Esetleg valaki beugrana a gepbe, hogy elrabolja a taskamat mikozben en mindezt 3meteres tavolsagbol szemlelem ? Hat ha ez bekovetkezik, akkor megintcsak megerdemeltem. Raadasul ha eletszeruen gondolkodunk, akkor latnunk kell ahogy a kut mellett startgugolasban varja a gonosz bacsi, hogy megerkezzek, es az alatt az ido alatt mig en kiszallok, hatra megyek, kinyitom a tanksapkat, a csunya gonosz bacsinak celiranyosan startolnia kell a gep fele, felrantani az ajtot, es celiranyosan megtalani az ertekeket, majd eltunni. Csak ott a bibi, hogy mindezt kb. 3-5sec alatt kell megoldania, mert kb. annyi ido telik el, mig a tanksapkahoz ersz.
Eza zar elhagyas nem mas mint egy nagy budos sporolas, mint ahogy a kesobbi faceliftes MKIII 5-ik ajtajabol kisporoltak a mechanikusan nyithato zarat. Ott mar csak egy kupak van a zar helyen. Bar teny, hogy attol meg nem nyithato az ajto, mert zarva van. Szal az meg egy lenyelheto sporolas. De ha mar az ilyeneket is hagyjuk, akkor mi lesz kesobb ? Kihagyjak az ajto zarat, mert veszelyes ha magatol bezarodik es bent ragad a 2eves gyerkoc tuzo napsutesben ? Ne maaaa.
Naplózva

blah blah blah
homer
Vendég
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:20:23 »

na akkor bevagom ide mi van benne a listaaron felul:
FORD Mondeo Trend 2.0l TDCi (130 LE) 5 ajtós Manuális 6 váltó (Limitált) DÍZEL   
[/quote]
ja, es ugye ez teves adat,mert 143le-s a motor. a 130-as csak az autotataval szereltben van. es a forgalmiba is ez a 130le kerult, ami egy maganszemelynel mar jelent valamit a sulyadoban, ami ugye mar teljesitmenyalapu. vagy lesz?
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:23:24 »


Nekem a tanksapka fedele zarhato. Nem egy szef ez teny, de legalabb zarja valami. Nem ertem milyen veszelyrol irsz ? Engem soha semmilyen veszely nem fenyegetett, csak azert mert zarhato a tanksapka. Nagyon ecceru a eljaras. Kutnal megallok, belulrol kinyitom, kiszallok, auto bezar es tankolok. De ha belulrol nem lehetne nyitni, akkor kiszallok, tanksapkat kinyitom, majd bezarom az autot. Tanksapka nyilvan nyitva marad es mar tankolok is. Nem latom a veszelyt, amitol indokolt lenne a zar elhagyasa. Elviszik az autom mikozben a zsebemben a kulcs, es tankolok ? akkor azt meg is erdemlem. Esetleg valaki beugrana a gepbe, hogy elrabolja a taskamat mikozben en mindezt 3meteres tavolsagbol szemlelem ? Hat ha ez bekovetkezik, akkor megintcsak megerdemeltem. Raadasul ha eletszeruen gondolkodunk, akkor latnunk kell ahogy a kut mellett startgugolasban varja a gonosz bacsi, hogy megerkezzek, es az alatt az ido alatt mig en kiszallok, hatra megyek, kinyitom a tanksapkat, a csunya gonosz bacsinak celiranyosan startolnia kell a gep fele, felrantani az ajtot, es celiranyosan megtalani az ertekeket, majd eltunni. Csak ott a bibi, hogy mindezt kb. 3-5sec alatt kell megoldania, mert kb. annyi ido telik el, mig a tanksapkahoz ersz.
Eza zar elhagyas nem mas mint egy nagy budos sporolas, mint ahogy a kesobbi faceliftes MKIII 5-ik ajtajabol kisporoltak a mechanikusan nyithato zarat. Ott mar csak egy kupak van a zar helyen. Bar teny, hogy attol meg nem nyithato az ajto, mert zarva van. Szal az meg egy lenyelheto sporolas. De ha mar az ilyeneket is hagyjuk, akkor mi lesz kesobb ? Kihagyjak az ajto zarat, mert veszelyes ha magatol bezarodik es bent ragad a 2eves gyerkoc tuzo napsutesben ? Ne maaaa.

no comment....
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:23:33 »



gondolom a 2. allasban kellene ogy bezarodjon a tankfedel is. az 1-es allast pedig lehet hasznalni benzinkuton tankolas kozbeni ajtok zarva tartasara, ahogy itt egy kollega emlitette.

Razsanal a pont. Elso gombnyomasra minden zar zar. Masodikra jon a kettos zar+riaszto. A tanksapka fedele szerintem nem zarodik be, hanem alapbol ilyen bepattintos zar. Tehat ha becsukod, akkor valami gombbal MKIII-nal mechanikusan nyithato. Ha kesz a tankolas, akkor ecceruen csak becsukod es mar be is van zarva.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2007.11.28 szerda, 11:25:46 »

ja, es ugye ez teves adat,mert 143le-s a motor. a 130-as csak az autotataval szereltben van. es a forgalmiba is ez a 130le kerult, ami egy maganszemelynel mar jelent valamit a sulyadoban, ami ugye mar teljesitmenyalapu. vagy lesz?
Szerintem meg 140. Elég zavaró, de mindenhová hibásan írják - az egyiket. Most vagy 143, vagy 140...
A forgalmiba lóerő nem szokott kerülni, hanem kW.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.