Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:10:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11999932 alkalommal)
0 Felhasználó és 170 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2008.01.12 szombat, 10:35:32 »

...Csak az a bajom hogy nekem több szolgáltatás van benne,  jobban megy ,  kisseb  a fenntartási költsége és ezt tetézve felannyiba került...
Egy olcsóbb autó, akár fóka, még olcsóbb, még kevesebb a fenntartás. A suzuki... még olcsóbb. A nyertes: dízel LóGané.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2008.01.12 szombat, 10:43:12 »

...Csak az a bajom hogy nekem több szolgáltatás van benne,  jobban megy ,  kisseb  a fenntartási költsége és ezt tetézve felannyiba került...
Egy olcsóbb autó, akár fóka, még olcsóbb, még kevesebb a fenntartás. A suzuki... még olcsóbb. A nyertes: dízel LóGané.
Stealt álomautója így hangzik:
Dacia Logan fapadline V6 3,0 TDCi
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2008.01.12 szombat, 11:33:37 »

Stealt álomautója így hangzik:
Dacia Logan fapadline V6 3,0 TDCi
Hát azért ez az azért nekem is van az autoba Wink
Amugy meg valahol ez lenne a kedvenc
http://www.vezess.hu/hirek/magyar_motor_uj_sportkocsiban/12653/
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2008.01.12 szombat, 12:27:55 »

Stealt álomautója így hangzik:
Dacia Logan fapadline V6 3,0 TDCi
  worship nyes eplus2 wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
galaskog
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2008.01.12 szombat, 14:33:09 »

Az uj mondiba teljesen uj a blokk is?A 140 pacis tdci motor átlagfogysztása menyi de nema gyári adat érdekel
Sokat megyek autópályán. 140-nél kb. 7 liter, 160-nál kb 8 liter.
Kipróbáltam oszágúton, és kijött 6 liter/100km is. (Ebben az előzések is benne vannak.  Wink


na szoval lecsekkoltam. mint mondom, tobb 1000km ota nem nullaztam az atlagfogyi szamlalot. jelenleg 7.5-ot mutat. az atlagsebessegem pedig 45km/h. kar, hogy nincs benne pillanatnyi fogyimero funkcio. te hogy tudtad megmerni, hogy annyit eszik amennyit irtal? nullaztad egy 140-es szakasz elejen, es merted nehany kilometeren at?
Igen, többszöri nullázás,  és egyenletes sebességtartás.
Lehet valami módon pillanatnyi fogy. mérőt beállítani? (Nem a nullázásra gondolok!  falbav )
Naplózva
galaskog
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2008.01.12 szombat, 14:34:29 »

Sokat megyek autópályán. 140-nél kb. 7 liter, 160-nál kb 8 liter.



Nem sok ez egy kicsit?
Vagy még bejáratós a gép?  Grin
Nem tudom meddig az, de még csak 1300km van benne.  angel
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2008.01.12 szombat, 15:37:31 »

Sokat megyek autópályán. 140-nél kb. 7 liter, 160-nál kb 8 liter.



Nem sok ez egy kicsit?
Vagy még bejáratós a gép?  Grin
Nem tudom meddig az, de még csak 1300km van benne.  angel

Ha jól emlékszem Angel szerint a 10.000 km a határ, onnantól már lehet neki nyomni!  hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2008.01.12 szombat, 16:11:34 »

Nem tudom meddig az, de még csak 1300km van benne.  angel
Ha jól emlékszem Angel szerint a 10.000 km a határ, onnantól már lehet neki nyomni!  hehe

Az én elméletem: kb 3500-ig nem szabad nyomni neki, utána lassan igen.
Én úgy éreztem (placebo?), hogy az első fokozatbam, a lóerőt 3500-nál, a többit meg 10e-nél szabadítja fel a szgép.
Azaz itt jön meg a teljes teljesítmény.
De a 3500 mindenképpen kell, hogy úgymond be legyen járatva. Kb addig folyamatosan esett nálam a fogyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2008.01.12 szombat, 18:00:17 »


Én úgy éreztem (placebo?), hogy az első fokozatbam, a lóerőt 3500-nál, a többit meg 10e-nél szabadítja fel a szgép.


Hűha, ezt a verziót még nem hallottam... lóerőket szabadít fel a szgép??  wow1  Smiley
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
bucho
Vendég
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2008.01.12 szombat, 22:50:47 »

Ha még nem olvastátok.
http://www.a5.hu/cikkek/3/24171.shtml
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2008.01.12 szombat, 23:21:18 »

Hűha, ezt a verziót még nem hallottam... lóerőket szabadít fel a szgép??  wow1  Smiley

Az overboost biztos, hogy csak 10e felett működött.
Az, hogy több erő jött 10e után, többen is észrevették.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 09:22:48 »

Az overboost biztos, hogy csak 10e felett működött.
Az, hogy több erő jött 10e után, többen is észrevették.
Ezt én is így éreztem. Sőt 5e után is volt egy kis javulás, de az lehet, hogy csak a lábam miatt volt!  eplus2
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 09:53:32 »

Ezt én is így éreztem. Sőt 5e után is volt egy kis javulás, de az lehet, hogy csak a lábam miatt volt!  eplus2

Joci!

Mennyi km van már az autóba?
A barátod -aki az előző talin ott volt- vett már autót?
Talán mondeot?
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 11:35:47 »

Ez nálam nem hit kérdése. Többszöres ellenőrízve hogy vörösödik a visszpillantóban a D5-ös páciensek feje amikor lemaradnak. 

ne vedd rossz néven, de volvot nem vesz az, aki vörösödő fejjel versenyzik egy mondeoval... ez az autó kicsit túl van ezen a szinten... és a Mondeo is...  szerintem ezek elegáns autók, nem sztrítrsézing matricások!:wave: worship worship worship  vigyor3 vigyor3 vigyor3 vagy csak kifogtál egy példányt... vannak ilyenek is...
szerintem a menetstabilitását vegyük elő, ne a menetdinamikáját. viszont tény és való, hogy a futóműve olyan harmatgyenge, hogy csak na. sajnos ez az egy apró részlet az, ami erősen csorbítja a fényét, mert 1 év alatt szétmegy benne minden. jó mondjuk én egy év alatt mentem vele 100e km-t és igaz az is, hogy nem a mi kis balkánunkra készült...  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.13 vasárnap, 11:43:32 írta sgabo » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 13:54:48 »

Én tényleg nem akarom bántani a volvot mert egy dolog miatt ha nem munkaautónak használnám akkor én is biztos volvot használnék. Ez az ok pedig a BIZTONSÁG. Ebben nem is lehet vita a volvo az A VOLVO. A szememben a világ legbiztonságosabb autokat gyártó márka. Nekem csak az a bajom hogy ezt az imaget nagyon drágán mérik. Nekem nyilván szubjektív a véleményem de anyival nem ér többet pl az ismerősöm S80 D5 185lovas gépe hogy dupla annyiba kerüljön. Ennyivel nem szebb és nem biztonságosabb szerintem Az már a másik hogy ha ugyan nincs is teljesen ott mint a BMW, Audi, Merga respektje. DE jobb is mert má elnézést a felsorolt hármat mostanában kishazánkaban, csak tarkopaszon lehet vezetni vagy nem e nyáron lebarnult bőrrel. szomoru1 Sajnos a felsorolt háromnak elszált a becsülete pont a felsoroltak miatt. A volvonak még megvan a tisztessége. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 15:23:13 »

Off topic?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 20:11:41 »

Mennyi km van már az autóba?
A barátod -aki az előző talin ott volt- vett már autót?
Talán mondeot?
Az autóba 23e km van.
A barátom végül nem Mondeot vett, hanem Audit. Nem talált olyat, amilyet elképzelt. De szerintem a talira eljön velem (én viszem!).
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 20:15:43 »

ez az autó kicsit túl van ezen a szinten... és a Mondeo is...  szerintem ezek elegáns autók, nem sztrítrsézing matricások!
Ez így igaz! De azért haladni is lehet vele! Ez pedig pont elég!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 23:35:13 »

 worship worship worship itt a pont. a mondeo 4 pedig egy jó autó!  vigyor3 ST-t akarok!  taps
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2008.01.13 vasárnap, 23:51:36 »

worship worship worship itt a pont. a mondeo 4 pedig egy jó autó!  vigyor3 ST-t akarok!  taps
Én megbeszéltem a Jézuskával hogy 2 év múlva nekem hozzon egy 190+ló és 440Nm-es 2,2TDCi-t powershift váltóval. Persze ha mégis lenne majd a palettán pl 2,7V6TDCi vagy nagyobb akkor egye fene  eplus2 A Jézuska azt mondta hogy OK, mint második szintű engedélyező az asszony is bólintott rá  nyes Mostmár csak a fordéknál kéne kapkodni magukat.  Undecided
Csak az aggaszt, hogy még egy nyamvadt hír nincs arról hogy csináltak-e  valamit dizelfronton. Cry
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 00:05:12 »

worship worship worship itt a pont. a mondeo 4 pedig egy jó autó!  vigyor3 ST-t akarok!  taps
Én megbeszéltem a Jézuskával hogy 2 év múlva nekem hozzon egy 190+ló és 440Nm-es 2,2TDCi-t powershift váltóval. Persze ha mégis lenne majd a palettán pl 2,7V6TDCi vagy nagyobb akkor egye fene  eplus2 A Jézuska azt mondta hogy OK, mint második szintű engedélyező az asszony is bólintott rá  nyes Mostmár csak a fordéknál kéne kapkodni magukat.  Undecided
Csak az aggaszt, hogy még egy nyamvadt hír nincs arról hogy csináltak-e  valamit dizelfronton. Cry

Az lenne az igazi, te vennél 2.2-est, közben meg kiderülne, mégis lesz v6, én meg azt vennék. eplus2 Azt naggyon bírnám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 07:53:01 »

Csak az aggaszt, hogy még egy nyamvadt hír nincs arról hogy csináltak-e  valamit dizelfronton. Cry

igen, én is kérdeztem itt a hölgyet, hgoy várható e egyáltalán valami, de azt mondta, ha tudna valamit elmondaná, mert mindenki ilyen kérdésekkel bombázza, de még a Ford sem tudja, hogy mi van. olyannyira, hogy *** az mk4 automataváltója is és ahelyett, hogy valamit csináltak volna vele, visszavették és az új katalógusban már nincs is benne, nem is rendelhető csak valami borzasztó határidővel. gondolom borzasztóX2 határidővel rendelhető V6-os diesel is nem?  vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 09:33:30 »


Én úgy éreztem (placebo?), hogy az első fokozatbam, a lóerőt 3500-nál, a többit meg 10e-nél szabadítja fel a szgép.


Hűha, ezt a verziót még nem hallottam... lóerőket szabadít fel a szgép??  wow1  Smiley

Jo azert minden hulyeseget nem kell elhinni. Eddig senki semmilyen hivatalos iromanyt nem tudott felmutatni arrol, miszerint a szg. szandekosan ellenorzott vissza fogna az uj verda teljesitmenyet. Az egy termeszetes folyamat, hogy par ezer km alatt az auto bekopik, es ami eddig szorult az mar nem, es ezert jon meg a gyari teljesitmeny. Persze ha azt mondjak, hogy 3500-ig ne nyomd, akkor termeszetesen azt fogod erezni, hogy 3500 utan jott meg a teljesitmeny. Persze, hisz utana kezdted nyomni Cool
Engem meg gyikka valtoztatott...de mar elmult  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.14 hétfő, 09:46:34 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 10:20:59 »

Eddig senki semmilyen hivatalos iromanyt nem tudott felmutatni arrol, miszerint a szg. szandekosan ellenorzott vissza fogna az uj verda teljesitmenyet.

De a fordítottjáról sem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nolfi
Vendég
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 10:24:19 »

Az lenne az igazi, te vennél 2.2-est, közben meg kiderülne, mégis lesz v6, én meg azt vennék. eplus2 Azt naggyon bírnám.
És akkor Te is fejhangon visíthadnád, hogy V6 a Kirááály nyes eljen
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.14 hétfő, 10:34:35 írta Angel » Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 10:28:10 »

Jo azert minden hulyeseget nem kell elhinni. Eddig senki semmilyen hivatalos iromanyt nem tudott felmutatni arrol, miszerint a szg. szandekosan ellenorzott vissza fogna az uj verda teljesitmenyet. Az egy termeszetes folyamat, hogy par ezer km alatt az auto bekopik, es ami eddig szorult az mar nem, es ezert jon meg a gyari teljesitmeny. Persze ha azt mondjak, hogy 3500-ig ne nyomd, akkor termeszetesen azt fogod erezni, hogy 3500 utan jott meg a teljesitmeny. Persze, hisz utana kezdted nyomni Cool
Engem meg gyikka valtoztatott...de mar elmult  nyes

az elég ciki lenne ha összerakás után szorulna. ez már nem a ruszki alkatrészekből felújított zsiguli motor amit gusztibácsiék 2X körbehúztak a falun 3asba, h megmozduljon. persze van némi bejárási idő, ami az összekoptatásra jó de a szoruló dolgot felejteni kell. ezért a szorulás felszabadulásából nem lehet plusz ... mert szorulás sem volt. aztán a mostani elektronikus világban sztem nem kizárt, h az elektronikában ezt km-ben meg tudják határozni. végülis átgondolva eléggé értelmes dolognak is tűnik.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 10:35:12 »

És akkor Te is fejhangon visíthadnád, hogy V6 a Kirááály nyes eljen

Az lehet...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 15:43:21 »

Jo azert minden hulyeseget nem kell elhinni. Eddig senki semmilyen hivatalos iromanyt nem tudott felmutatni arrol, miszerint a szg. szandekosan ellenorzott vissza fogna az uj verda teljesitmenyet. Az egy termeszetes folyamat, hogy par ezer km alatt az auto bekopik, es ami eddig szorult az mar nem, es ezert jon meg a gyari teljesitmeny. Persze ha azt mondjak, hogy 3500-ig ne nyomd, akkor termeszetesen azt fogod erezni, hogy 3500 utan jott meg a teljesitmeny. Persze, hisz utana kezdted nyomni Cool
Engem meg gyikka valtoztatott...de mar elmult  nyes

az elég ciki lenne ha összerakás után szorulna. ez már nem a ruszki alkatrészekből felújított zsiguli motor amit gusztibácsiék 2X körbehúztak a falun 3asba, h megmozduljon. persze van némi bejárási idő, ami az összekoptatásra jó de a szoruló dolgot felejteni kell. ezért a szorulás felszabadulásából nem lehet plusz ... mert szorulás sem volt. aztán a mostani elektronikus világban sztem nem kizárt, h az elektronikában ezt km-ben meg tudják határozni. végülis átgondolva eléggé értelmes dolognak is tűnik.

Pedig ezis csak egy mechanikus egység, mint a zsiga. Ha nem igy lenne, akkor nem beszelhetnenk osszekopasrol. Nezzuk csak...mostani eketronikus vilag...persze hogy nem kizart, de egyaltalan nem logikus. Miert is ? A mai muanyag szivosor, gyorsan kopo pcsucsok, szemet modon csak komplett generator cserevel cserelheto toltesszabalyzo stb. vilagaban miert is lenne logikus, ha az ECU barmifele beepitett vedelemmel lenne ellatva az elso x ezer km-ig? Eza ket gondolat uti egymast.
A motor siman kibirja, ha az elejetol kezdve hajtod. Max. nem 400, hanem 350e km mulva megy tonkre. 1. Addig ugysem hasznalod. 2. addigra lejar a gari.
Fogyasztoi tarsadalomban elunk.
km-ben meg rohadtul nem tudjak meghatarozni, mivel a motor akkor is jar es kopik, mikor 1 helyben all az auto. Es asszem nem mondok semmi ujjat azzal, ha egy motor elettartamat, kopottsagat nem a beletett km-ek hatarozzak meg. Mondjuk azt, hogy a km-ek csak tajekoztato jellegu adat arra vonatkozolag, hogy mennyit gurult a gep.
De az ilyen urban legend temakkal csak ovatosan. Foleg ha nem tudjuk semmivel sem alatamasztani, csak kitalalt ideogologiaval.
Maradjunk csak a fizikanal, abbol nem lehet gond.

"Engem gyikka valtoztatott...de mar elmult."
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 15:48:30 »

Pedig ezis csak egy mechanikus egység, mint a zsiga. Ha nem igy lenne, akkor nem beszelhetnenk osszekopasrol.

Márpedig van lényeges különbség a kettő között, és egyáltalán nem úgy kopik össze, mint a zsiga.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 15:55:00 »

Márpedig van lényeges különbség a kettő között, és egyáltalán nem úgy kopik össze, mint a zsiga.

Egyébként én sem vagyok hasraesve a "nyugati" motoroktól. Persze, nem kell bejáratás, azt mondják. Jobban jár a szervíz.
Meg miért szokott mágnes lenni az olajleeresztő csavar egyes autóknál?!
A volt cégnél a 0 kilóméteres CDTI Corsák képesek voltak bármikor lefulladni. 2-be rakáskor is.
Pár ezerkm után már érdekes, nem csinálta.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 16:12:41 »

Egyébként én sem vagyok hasraesve a "nyugati" motoroktól. Persze, nem kell bejáratás, azt mondják. Jobban jár a szervíz.
Meg miért szokott mágnes lenni az olajleeresztő csavar egyes autóknál?!
A volt cégnél a 0 kilóméteres CDTI Corsák képesek voltak bármikor lefulladni. 2-be rakáskor is.
Pár ezerkm után már érdekes, nem csinálta.

Pedig ez már más világ. A csak jobb, ha a mágnes összeszedi a vasrészecskéket. A dugattyú amúgy sem vas.
A hasraesés meg nem hit kérdése. Ezeket a motorokat sokkal nehezebb/nem lehet generálozni a precízebb illesztés miatt.
A ladánál ilyen gond nem volt. A szomszéd meggenerálozta a buszmegállóban a házunk előtt a ladáját.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 16:23:31 »

Pedig ez már más világ. A csak jobb, ha a mágnes összeszedi a vasrészecskéket. A dugattyú amúgy sem vas.
A hasraesés meg nem hit kérdése. Ezeket a motorokat sokkal nehezebb/nem lehet generálozni a precízebb illesztés miatt.
A ladánál ilyen gond nem volt. A szomszéd meggenerálozta a buszmegállóban a házunk előtt a ladáját.

Egy 100e km-es motor már nem ontja magából a vasreszeléket, kivéve, ha nincs vmi baj.
A dugattyú nem vas, oké, de a gyűrű, vezmű tengely, szelepek, főtengely, blokk (nem mindnél, tudom), minden vas.
bizony, hogy meg lehet fúrni ezeket is, azért nem úgy képzeljük el, hogy a zsigáknál lötyög a főtengelyen a hajtókar, a dugó meg csak úgy bele van téve a blokkba. Apámmal mi is újítottunk fel már 1-2 motort, változó típusokat. A főtengelyt a csapágyak helyént bőrövvel políroztam én eleget.
Gondolom, te sem padlóztad a szalonból kifele a kocsidnak, mikor átvetted?!
Én inkább hiszek az autószerelőnek (apám), meg a józan paraszti eszemnek, mint a nyomoronc eladóknak, marketinges dumának.
Részemről téma lezárva.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 16:31:59 »

Gondolom, te sem padlóztad a szalonból kifele a kocsidnak, mikor átvetted?!
Én inkább hiszek az autószerelőnek (apám), meg a józan paraszti eszemnek, mint a nyomoronc eladóknak, marketinges dumának.
Nyilván, hogy nem padlóztam le, és én is a paraszti logika híve vagyok. Az eladó... na azt hagyjuk. A marketinges dumát is.
Én rendesen bejárattam. Nem hergeltem az első 1000 kilométeren, sőt, igazából úgy 4000 körül próbálgattam jobban, de teljesen csak 10e után.
Ebből csak nem lehet baj...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 16:35:59 »

Gondolom, te sem padlóztad a szalonból kifele a kocsidnak, mikor átvetted?!
Én inkább hiszek az autószerelőnek (apám), meg a józan paraszti eszemnek, mint a nyomoronc eladóknak, marketinges dumának.
Nyilván, hogy nem padlóztam le, és én is a paraszti logika híve vagyok. Az eladó... na azt hagyjuk. A marketinges dumát is.
Én rendesen bejárattam. Nem hergeltem az első 1000 kilométeren, sőt, igazából úgy 4000 körül próbálgattam jobban, de teljesen csak 10e után.
Ebből csak nem lehet baj...

Nah latod. A szg nem az autoban, hanem a fejedben van.  vigyor3
ennek viszont van nagy elonye. At tod programozni  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 16:36:34 »

Ebből csak nem lehet baj...

Sőt! Meg is hálálja.
Nekem új autóm nem volt még, de ezeket is szoktam járatni kicsit indulás előtt.
Meg megérkezéskor, ha tehetem, motorháztető felnyit, míg ki nem hül.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 19:10:34 »

Az lenne az igazi, te vennél 2.2-est, közben meg kiderülne, mégis lesz v6, én meg azt vennék. eplus2 Azt naggyon bírnám.
Ne is álmodj róla. Körmönfontan minden infot beszerezve fogom megrendelni sőt még azt is beleirattatom a vételi szerződésbe hogy ha 3 éven belül mégis kijönnek egy V6 TDCi-vel amit persze megvennél, ha másért se csak azért hogy bosszantsál eplus2 akkor lista ár +felárral vegyék vissza  eplus2 wave
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 19:12:20 »

Pedig ezis csak egy mechanikus egység, mint a zsiga.
...
Maradjunk csak a fizikanal, abbol nem lehet gond.

igen mechanikus, és maradhatunk is a fizikánál. természetesen szükség van némi járatásra manapság is de lényegesen kevesebbre mint monnyuk 20 évvel ezelőtt. köszönhető ez a fejlődésnek ami nem csak magát a motort, de a gyártásában használt eszközöket is nagyban érintette. az akkori hengerfúrások nem voltak annyira precízek mint a mostaniak, a főtengelyek és csapágyaik detto, és ugyanez vonatkozik a dugattyúcsapokra is. akkoriban jelentősebb volt a dolgok "összeszokása" ami igazából járás közben alakult finommá. manapság ezt elérik a lényegesen precízebb megmunkálással. ezért kell elfelejteni a jóöreg megszokott bejáratást ... manapság egészen másról szól ez az egész amit annak nevezünk.
elvileg 1 mostani új autót az 1. olajcseréig nem érdemes jól megkergetni ... azaz ~1500km, ezzel szemben az én saját véleményem a 2. olajcsere.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 19:16:58 »

Ne is álmodj róla. Körmönfontan minden infot beszerezve fogom megrendelni sőt még azt is beleirattatom a vételi szerződésbe hogy ha 3 éven belül mégis kijönnek egy V6 TDCi-vel amit persze megvennél, ha másért se csak azért hogy bosszantsál eplus2 akkor lista ár +felárral vegyék vissza  eplus2 wave

Hogy őszinte legyek, nem biztos, hogy vennék V6 tdci-t. Igazából nekem a 2.0 is elég. A 2.2 csak a biturbo miatt izgat, ha az nem lenne biturbo, én a következőbe is 2.0-át vennék: nekem ez is elég. Aztán a v6... ha a 2.2 kb 200 ló, akkor mennyi lenne a v6? Az most 204/440. Azaz, csak pár lóval több, mint a majdani 2.2. Szóval azt kb 250/500-ra kellene emelni, hogy legyen értelme. Azt meg átturbózni nehéz, mert ahhoz 3-4 turbó kellene, ugyi már élből twin. Szóval, nehéz ügy a v6. Amúgy még nem hallottam, hogy V6-ban is csináltak volna különböző karakterisztikájú turbóst. Azt tudom, hogy a 6 henger eleve jobb nyomatékgörbét eredményez, de nem annyival jobbat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 19:25:15 »

Hogy őszinte legyek, nem biztos, hogy vennék V6 tdci-t. Igazából nekem a 2.0 is elég. A 2.2 csak a biturbo miatt izgat, ha az nem lenne biturbo, én a következőbe is 2.0-át vennék: nekem ez is elég. Aztán a v6... ha a 2.2 kb 200 ló, akkor mennyi lenne a v6? Az most 204/440. Azaz, csak pár lóval több, mint a majdani 2.2. Szóval azt kb 250/500-ra kellene emelni, hogy legyen értelme. Azt meg átturbózni nehéz, mert ahhoz 3-4 turbó kellene, ugyi már élből twin. Szóval, nehéz ügy a v6. Amúgy még nem hallottam, hogy V6-ban is csináltak volna különböző karakterisztikájú turbóst. Azt tudom, hogy a 6 henger eleve jobb nyomatékgörbét eredményez, de nem annyival jobbat.
Azért ha hátadba döfnék egy sóskiflit, és azt mondanám hogy itt egy V6 TDCi vagy beszálsz vagy megeszed a kiflit, ugye nem sokat ellenkeznél eplus2 wave
Amúgy meg ha akarnak valamit kezdeni az emisszioval akkor pedig kénytelenek lesznek elmenni a kissebb ürtartalom irányába a városi fogyi miatt. Lehet hogy jönnek megint 2,0 V6-os motorok eplus2 (pl. anno nissan) csak pl. twin turboval?
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 20:07:54 »

Ne mondjátok,h fehérben nem szép.

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1755674&command=ugras&screenwidth=1280
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 20:15:30 »


ez nem szép, hanem gyönyörű!!!!!  worship worship worship
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 21:16:29 »


Uh, vazze,  ilyen fehér lesz a következő Mondeom is Wink
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 21:25:52 »


Van benne vmi felsőbbrendűség.
Naplózva
Alma
Vendég
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 21:47:33 »


 Undecided
A fehér nem szin shakehead
Naplózva
Rampart
Vendég
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 21:52:19 »

Ne mondjátok,h fehérben nem szép.

Én mondom: NEM szép. A csomagtérajtó pár centis illesztési hibájától, meg inkább nem írom le milyen szavak jutottak eszembe.  Angry
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 22:07:55 »

Ne mondjátok,h fehérben nem szép.

Én mondom: NEM szép. A csomagtérajtó pár centis illesztési hibájától, meg inkább nem írom le milyen szavak jutottak eszembe.  Angry

Az, hogy nincs becsukva az ajtó, csak lehajtva? A szalonokban sokszor kiveszik az aksit, hogy a jónép ne merítse le. Anélkül meg nem nyílik a hátsó...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 22:08:44 »


... vagy cégautószerűség  eplus2 eplus2...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 22:08:55 »

Én mondom: NEM szép. A csomagtérajtó pár centis illesztési hibájától, meg inkább nem írom le milyen szavak jutottak eszembe.  Angry
Nincs lecsukva a csomagtérajtó! Nem szokták valami oknál fogva. Hogy miért, azt kizárt dolog, de nem tudom!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 22:09:21 »

A fehér nem szin shakehead

Egyetértünk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2008.01.14 hétfő, 22:10:14 »

Én mondom: NEM szép. A csomagtérajtó pár centis illesztési hibájától, meg inkább nem írom le milyen szavak jutottak eszembe.  Angry
Nincs lecsukva a csomagtérajtó! Nem szokták valami oknál fogva. Hogy miért, azt kizárt dolog, de nem tudom!

Amikor elküldted volna a hozzászólást, kiírja, hogy új hozzászólás született.
Csak azért mondom, mert már leírtam a miértet is... eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.