Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 16:03:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
112
113
[
114
]
115
116
117
118
119
120
121
...
798
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 11164270 alkalommal)
Soprano
és 65 vendég van a témában
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5650 Dátum:
2010.08.16 hétfő, 09:19:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.11 szerda, 15:10:01
Klub élet egy kicsir arréb...
Megnézegettem a kocsikat, van egy pár különbség, de lényegében hasonlóak.
Azért én nem tennék matricát sehova, az tuti, sőt pinkplüsst és hasonló társait az első ablakba és örülök, hogy nem fautánzatú betétes az enyém. A teljes pótkerékért fájdogál a szívem, de ez van, kicserélem.
Amúgy itt is összejönne ennyi MK4-es egy menetoszlopban? Jól nézett ki!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5651 Dátum:
2010.08.17 kedd, 10:42:41 »
Ti tapasztaltok olyat, hogy ha lehajtjuk a napellenzőt, akkor az koszos.
?
Pedig van az autó rendesen takarítva, de néha "retkes"nek tűnik a napellenző keményebb műa része. Mintha azon pára és por keveredne.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5652 Dátum:
2010.08.17 kedd, 10:57:21 »
Ált infó az apehtől a 125kW-nál erősebb autóval rendelkezőknek:
Ha vki volt olyan h*lye, mint én, s befizette év elején a "vagyonadót" mind a 2 félévre, akkor a 2. félévit majd vissza lehet igényelni. Csak várni kell még vele egy picit, mert egyelőre az apehnél sem tudják mi lesz a protokoll, illetve van még vmi 45 napos idő is, amit talán ki kell várni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5653 Dátum:
2010.08.17 kedd, 15:54:28 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.17 kedd, 10:42:41
Ti tapasztaltok olyat, hogy ha lehajtjuk a napellenzőt, akkor az koszos.
?
Pedig van az autó rendesen takarítva, de néha "retkes"nek tűnik a napellenző keményebb műa része. Mintha azon pára és por keveredne.
Ilyent en is tapasztaltam...
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5654 Dátum:
2010.08.17 kedd, 21:54:34 »
Idézetet írta: dave4 - 2010.08.17 kedd, 15:54:28
Ilyent en is tapasztaltam...
Én nem tapasztaltam.
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5655 Dátum:
2010.08.18 szerda, 08:51:47 »
Mondi nem prémium kategória, de azért valamennyi presztízse van:
Ma reggel (mivel csak az irodában leszek) rövid- térd feletti rövidgatyában (nem sportm hanem ilyen kis "oldalzsebes"), de azért + vasalt világos ingben jöttem dolgozni. Tankoltam 7h körül, gondoltam lemosom a szélvédőt. Ekkor begurult a kútra egy RX400h, ami csak középen állt meg. A gazdija (vidéki fas*agyerek) kiszállt, s elindult be az épületbe, közben rámnézett (én ugye mosom a szélvédőt, nézem én is őt) és köszönt kedvesen egy helló-sziával, pont úgy, mint ahogy egy kutasnak szoktak...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5656 Dátum:
2010.08.18 szerda, 08:53:41 »
Más:
a reggeli tankolás azért érdekes volt. Tegnapi hazainduláskor (66km táv) olyan 75km-t jelzett még megtehetőnek. Mivel picit siettem, ezért a lakás előtt olyan 6km-re beállt 0 km-re a még megtehető út tekintetében a fedcomp.
Mivel csak egy adott kút típusnál tankolok, ezért gondoltam reggel vhogy elmegyek a legközelebbi xxxxxxxx kútig. Odafelé volt kb 7km autópálya, valamint 7km város (persze a város főútján nem volt zöldhullám, így pont beálltunk vagy 6 alkalommal pont a pirosba).
Így tankoltam 69,3 litert, a tank ugye elvileg 70 literes.
Tehát a 0 kijelzése után még 20km tojássalapedálalattos út után volt benne elvileg 7dl gázolaj.
(ezzel még talán elkecmereghet vegyesben ~10km-t, de én már nem kockáztatnék)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5657 Dátum:
2010.08.18 szerda, 09:14:15 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.17 kedd, 10:57:21
Ált infó az apehtől a 125kW-nál erősebb autóval rendelkezőknek:
Ha vki volt olyan h*lye, mint én, s befizette év elején a "vagyonadót" mind a 2 félévre, akkor a 2. félévit majd vissza lehet igényelni. Csak várni kell még vele egy picit, mert egyelőre az apehnél sem tudják mi lesz a protokoll, illetve van még vmi 45 napos idő is, amit talán ki kell várni...
a 45 naphoz.
Az adó tárgyú jogszabályok esetén a hatálybalépés időpontja legkorábban a kihirdetés követő 45. nap.
Ez a felkészülési idő. Ez azt jelenti, hogy Pali bácsi megkésve, de aláírogatja a jogszabály módosításokat, aztán megjelenik a közlönyben, és onnantól számított 45. naptól lehet a jogszabályt "használni"...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5658 Dátum:
2010.08.18 szerda, 09:15:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.17 kedd, 10:42:41
Ti tapasztaltok olyat, hogy ha lehajtjuk a napellenzőt, akkor az koszos.
?
Pedig van az autó rendesen takarítva, de néha "retkes"nek tűnik a napellenző keményebb műa része. Mintha azon pára és por keveredne.
Az már akkor is koszos amikor átveszed a szalonban... szerintem az összeszerelő üzemben a polcon már retkes lesz, és az összeszerelést követően ott nem takarítják le... Ráadásul q nehezen jön le...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5659 Dátum:
2010.08.18 szerda, 20:36:27 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.18 szerda, 08:51:47
Ma reggel ... köszönt kedvesen egy helló-sziával, pont úgy, mint ahogy egy kutasnak szoktak...
Ez tetszett
Alkalmasint jót nevetnék rajta, de nagyban függ, hogy milyen a vidéki fas*agyerek
No most már én is megnézem, hogy retkes e a napellenzőm
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5660 Dátum:
2010.08.19 csütörtök, 07:18:33 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.08.18 szerda, 20:36:27
Ez tetszett
Alkalmasint jót nevetnék rajta, de nagyban függ, hogy milyen a vidéki fas*agyerek
...
Ez pont az a szimpatikus fajta volt nekem. Nem a suhogós-melegítős. Ha egy bikaláncos hvcs lett volna, akkor csak anyáztam volna egyet magamban...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5661 Dátum:
2010.08.20 péntek, 19:39:37 »
Idézetet írta: Kiss - 2010.08.18 szerda, 20:36:27
No most már én is megnézem, hogy retkes e a napellenzőm
Megnéztem, szerencsére nem koszos!
Naplózva
Imbu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5662 Dátum:
2010.08.21 szombat, 10:21:49 »
Sziasztok!
Ez a hibaüzenet jött: "Diesel filter overreloaded" és kigyulladt a műszerfalon a motorhibát visszajelző lámpa.
Az autó leírásában azt írja, hogy menjek forgalomba 20 percig, és megszűnik az üzenet.
Az meg is szűnt, de a hibavisszajelző még mindig ég.
Ahogy kivettem ez a részecskeszűrő elkormolódását jelzi, ami azért érdekes, mert 2 hete jöttem haza görögből és hát
160 alá nem nagyon esett a mutató. Lehet az, hogy mégis elkormolódjon?
Megnézessem szervízbe? Csak attól tartok, hogy ott egyből azt mondják, hogy cserés.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5663 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 08:21:28 »
Idézetet írta: Imbu - 2010.08.21 szombat, 10:21:49
Sziasztok!
Ez a hibaüzenet jött: "Diesel filter overreloaded" és kigyulladt a műszerfalon a motorhibát visszajelző lámpa.
Az autó leírásában azt írja, hogy menjek forgalomba 20 percig, és megszűnik az üzenet.
Az meg is szűnt, de a hibavisszajelző még mindig ég.
Ahogy kivettem ez a részecskeszűrő elkormolódását jelzi, ami azért érdekes, mert 2 hete jöttem haza görögből és hát
160 alá nem nagyon esett a mutató. Lehet az, hogy mégis elkormolódjon?
Megnézessem szervízbe? Csak attól tartok, hogy ott egyből azt mondják, hogy cserés.
Hány km van a kocsiban?
Biztos, hogy overreloaded? Nem csak overloaded?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5664 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 14:55:54 »
Uhh, hogy jártam emberek. Eljöttem nyaralni a Bolgárokhoz, leraktam a kocsit, kb ránéztem egy hét múlva, álló helyébe lemerült az aksija. Ezt áthidaltuk, kénytelenek voltunk betolni, utána töltött a generátor és jó lett. Hazafelé kiment a szivargyújtó biztosítéka, na mondom kicserélem, mivel nem tudtam melyik az, mert a használati utasítás otthon maradt, kihuzigáltam az összeset, hogy melyik a rossz, és gondoltam, majd veszek bele egyet egy benzinkúton. Ez azért volt fontos, mert a GPS-t ugye tölteni kell, mert ha lemerül, nem tudnám, hogy találunk haza. Ezután indítanám a kocsit: Immobiliser Active......NA mondom ez nagyon jó, felhívtam egy szervízes ismerőst, azt mondta, hogy kellene a másik kulcs, mert valószínű a kulcs elfelejtette az Immobiliser kódját. Az meg ugye Magyarországon van......Utasbiztosítót felhívtam, mert abba van assistance-om, kb 4 órába került míg ránk találtak, közbe beszéltünk angolul magyaurl, mindenkivel, GPS koordinátát is adtunk meg, de eddig tartott megtalálni minket. Mondták, hogy vasárnap nincs service, csak hétfőn, és levisznek minket egy hotelba. De előtte a kocsit elvittük valami Ford Service-be.Persze a kulcsot odaadtam a traileres fazonak, ugyan mi mást tudtam volna csinálni. A hotelba szinte csak bolgárul beszélnek, na meg a traileres is csak bolgárul tud..... Megtaláltuk a hotel tulajának a fiát, az tud angolul, és azzal fehívattuk a szervízt, hogy most akkor mi is van, talán holnapra kész lesz a kocsi, de igazából nem tudom már mi lesz......:-(
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5665 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 14:57:55 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.08.23 hétfő, 14:55:54
Uhh, hogy jártam emberek. Eljöttem nyaralni a Bolgárokhoz, leraktam a kocsit, kb ránéztem egy hét múlva, álló helyébe lemerült az aksija. Ezt áthidaltuk, kénytelenek voltunk betolni, utána töltött a generátor és jó lett. Hazafelé kiment a szivargyújtó biztosítéka, na mondom kicserélem, mivel nem tudtam melyik az, mert a használati utasítás otthon maradt, kihuzigáltam az összeset, hogy melyik a rossz, és gondoltam, majd veszek bele egyet egy benzinkúton. Ez azért volt fontos, mert a GPS-t ugye tölteni kell, mert ha lemerül, nem tudnám, hogy találunk haza. Ezután indítanám a kocsit: Immobiliser Active......NA mondom ez nagyon jó, felhívtam egy szervízes ismerőst, azt mondta, hogy kellene a másik kulcs, mert valószínű a kulcs elfelejtette az Immobiliser kódját. Az meg ugye Magyarországon van......Utasbiztosítót felhívtam, mert abba van assistance-om, kb 4 órába került míg ránk találtak, közbe beszéltünk angolul magyaurl, mindenkivel, GPS koordinátát is adtunk meg, de eddig tartott megtalálni minket. Mondták, hogy vasárnap nincs service, csak hétfőn, és levisznek minket egy hotelba. De előtte a kocsit elvittük valami Ford Service-be.Persze a kulcsot odaadtam a traileres fazonak, ugyan mi mást tudtam volna csinálni. A hotelba szinte csak bolgárul beszélnek, na meg a traileres is csak bolgárul tud..... Megtaláltuk a hotel tulajának a fiát, az tud angolul, és azzal fehívattuk a szervízt, hogy most akkor mi is van, talán holnapra kész lesz a kocsi, de igazából nem tudom már mi lesz......:-(
a kulcsot nem lehet berakni a kormányba ha leveszel egy kupakot? Akkor most Bulgáriában vagy?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5666 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 16:45:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.23 hétfő, 14:57:55
a kulcsot nem lehet berakni a kormányba ha leveszel egy kupakot? Akkor most Bulgáriában vagy?
Az enyém az kulcsos indítású.....igen Bulgáriába vagyok, és várom a csodát.....
Az a legszörnyűbb az egészbe, hogy azt se tudom, hogy valyon ezek értenek e az autóhoz, vagy valami kókler banda......de mostanáig nem értem, hogy a kulcs, hoyg a fenébe felejtette el az Immobilisert, mert még telefon mellett se votl, meg semmi......
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5667 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 19:05:47 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.08.23 hétfő, 16:45:30
Az enyém az kulcsos indítású.....igen Bulgáriába vagyok, és várom a csodát.....
Az a legszörnyűbb az egészbe, hogy azt se tudom, hogy valyon ezek értenek e az autóhoz, vagy valami kókler banda......de mostanáig nem értem, hogy a kulcs, hoyg a fenébe felejtette el az Immobilisert, mert még telefon mellett se votl, meg semmi......
Azért felejtette el,mert módjával kiszedegedted az összes biztit.Na azt nem kellett volna.Valószínű feszmentesítettél olyan modult is amit nem kellett volna.Aztán jól letiltott,és most mindent újrakell majd tanítani neki.
Vagy egészen 1xűen,egy biztit nem oda tettél vissza,ahonnét kiszedted!
Ha valaki eltudná neked küldeni a biztitábla kiosztását,akkor ezt letudnátok ellenőrizni.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoel
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5668 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 19:18:54 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.08.23 hétfő, 14:55:54
Uhh, hogy jártam emberek. Eljöttem nyaralni a Bolgárokhoz, leraktam a kocsit, kb ránéztem egy hét múlva, álló helyébe lemerült az aksija.
Az a baj, hogy már én is jártam így, és nem tudom miért merült le az akksi.
Annyival voltam jobb helyzetben, hogy Debrecenben volt az affér, és ott még beszélnek magyarul!
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5669 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 19:33:25 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.23 hétfő, 19:05:47
Azért felejtette el,mert módjával kiszedegedted az összes biztit.Na azt nem kellett volna.Valószínű feszmentesítettél olyan modult is amit nem kellett volna.Aztán jól letiltott,és most mindent újrakell majd tanítani neki.
Vagy egészen 1xűen,egy biztit nem oda tettél vissza,ahonnét kiszedted!
Ha valaki eltudná neked küldeni a biztitábla kiosztását,akkor ezt letudnátok ellenőrizni.......
Azt mondták, hogy kiégett valami a kocsiba, és most Sofiából megrendelték, holnap ideér és beszerelik. Gondolom maga az Immobiliser, vagy a vevője, vagy valami ilyesmi. Nem gondoltam, volna, hogy mielőtt kiszedem a biztosítékokat, le kell venni az aksi sarut, mert olyan kényes az autó.......
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5670 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 19:51:13 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.08.23 hétfő, 19:33:25
Azt mondták, hogy kiégett valami a kocsiba, és most Sofiából megrendelték, holnap ideér és beszerelik. Gondolom maga az Immobiliser, vagy a vevője, vagy valami ilyesmi. Nem gondoltam, volna, hogy mielőtt kiszedem a biztosítékokat, le kell venni az aksi sarut, mert olyan kényes az autó.......
Pedig de!És nem csak ez a tipus,hanem az összes!!!!
Pl a csúcsokról sem szabad levenni a csatikat,mert letiltja az ecu az üza rendszert!CSak akkusaru levétele után!
Egy csomó bizti hasonló hibát okozhat a vezérlésben,és blokkolhat néhány rendszert,ha az ember kiszedi.Ezek sajnos már csak ilyenek!
Ódinál leveszed a maf-ról a csatit az útszélén,és marad a tréler vagy a helyszini hibakódtörlés.Ugyan ez előfordulhat,ha pl kipucsít a bizti egy zárlatos érzékelő miatt.Ezért blokkol részlegesen az ecu,hogy ne égjen szét az egész rendszer....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Imbu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5671 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 21:25:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.23 hétfő, 08:21:28
Hány km van a kocsiban?
Biztos, hogy overreloaded? Nem csak overloaded?
86 ezer, de már megoldódott elaludt a motor visszajelző is egy hosszabb út után.
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5672 Dátum:
2010.08.23 hétfő, 23:10:11 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.23 hétfő, 19:51:13
Pedig de!És nem csak ez a tipus,hanem az összes!!!!
Pl a csúcsokról sem szabad levenni a csatikat,mert letiltja az ecu az üza rendszert!CSak akkusaru levétele után!
Egy csomó bizti hasonló hibát okozhat a vezérlésben,és blokkolhat néhány rendszert,ha az ember kiszedi.Ezek sajnos már csak ilyenek!
Ódinál leveszed a maf-ról a csatit az útszélén,és marad a tréler vagy a helyszini hibakódtörlés.Ugyan ez előfordulhat,ha pl kipucsít a bizti egy zárlatos érzékelő miatt.Ezért blokkol részlegesen az ecu,hogy ne égjen szét az egész rendszer....
Már rájöttem Én is, és kb verem a falba a fejem......
Olyan voltam, mint a sport szeletes csávó, Én csak jót akartam.........
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48467
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5673 Dátum:
2010.08.24 kedd, 07:12:20 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.08.23 hétfő, 23:10:11
Már rájöttem Én is, és kb verem a falba a fejem......
Olyan voltam, mint a sport szeletes csávó, Én csak jót akartam.........
remélem nem fog sokba kerülni,és hamar meglesz a hiba!Vagy a biztosítás fizeti?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Carel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5674 Dátum:
2010.08.25 szerda, 11:29:15 »
Sziasztok !
Tudna nekem mondani valaki szervízinfót a Ford rendszerből, hogyan alakultak a szervizei ennek az autónak.
WF0GXXGBBG7M67093
mhz@mhzkalocsa.hu
-ra várom, ha akad aki tud segíteni.
Előre is köszönöm !
Üdv: Viktor
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5675 Dátum:
2010.08.27 péntek, 01:00:56 »
Hazaértem Bulgáriából! Megcsinálták a kocsit. 28 ezer volt mindenestől (munkadíj, alkatrész). Plusz mondták, hogy vennem kell bele akumulátort, és azt vigyem oda nekik, hogy beszereljék, mert ami benne van az halott.
Lehet azért merült az le, vagy nem tudom. Én azon csodálkoztam, hogy mikor lemerült, nem írta ki, hogy Low Battery, mert máskor mikor sokáig hallgattam benne a rádiót, kiírta, és le is tiltott kb mindent. De most nem. Viszont a kocsi nem indult el. Lehet kitalálta Bulgáriába, hogy Ő most cellazárlatos lesz? Mindegy lett bele egy 77Ah-s 22 ezer FTért kb. De megcsinálták f@szán, mert a másik kulcs is viszi. Plusz, nem mondtam, de a biztosítékot is kicserélték......
Gondolom kiírta a diagnosztika. Az alsó kormány burkolatnál cseréltek ki valamit amúgy. Hazahoztam az aksit ami benne volt, majd kiméretem, habár szerintem ott Ők már kimérték.
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5676 Dátum:
2010.08.27 péntek, 08:20:12 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.08.27 péntek, 01:00:56
Hazaértem Bulgáriából! Megcsinálták a kocsit. 28 ezer volt mindenestől (munkadíj, alkatrész). Plusz mondták, hogy vennem kell bele akumulátort, és azt vigyem oda nekik, hogy beszereljék, mert ami benne van az halott.
Lehet azért merült az le, vagy nem tudom. Én azon csodálkoztam, hogy mikor lemerült, nem írta ki, hogy Low Battery, mert máskor mikor sokáig hallgattam benne a rádiót, kiírta, és le is tiltott kb mindent. De most nem. Viszont a kocsi nem indult el. Lehet kitalálta Bulgáriába, hogy Ő most cellazárlatos lesz? Mindegy lett bele egy 77Ah-s 22 ezer FTért kb. De megcsinálták f@szán, mert a másik kulcs is viszi. Plusz, nem mondtam, de a biztosítékot is kicserélték......
Gondolom kiírta a diagnosztika. Az alsó kormány burkolatnál cseréltek ki valamit amúgy. Hazahoztam az aksit ami benne volt, majd kiméretem, habár szerintem ott Ők már kimérték.
Örülök, hogy hazaértetek...
DE azért az akksi egy kicsit korán adta meg magát...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5677 Dátum:
2010.08.27 péntek, 13:43:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.27 péntek, 08:20:12
Örülök, hogy hazaértetek...
DE azért az akksi egy kicsit korán adta meg magát...
Eléggé korán, Én is azért csodálkozok.....
Most töltöm, veszi fel a töltést, igaz egyre kevesebbet, de az úgy normális. Az külön jó lesz, ha kiderül, hogy jó.......
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5678 Dátum:
2010.08.31 kedd, 09:03:25 »
Jelentem kérem, hogy elvileg!!!!!!!! megjavították a konzervről eltűnő menüket.
Az ügyes-bátschi tesztelte még egy ideig az autót, aztán ő is észrevette, hogy ha úgy állítjuk le az autót, hogy az USB-ről ment a zene, akkor újraindítás után néha a rádió jön vissza.
Szóval fejegység csere lett a dologból.
Most kíváncsian várom az elkövetkezendő ~1 évet, hogy elő fog-e jönni ez az eltűnő menü téma.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5679 Dátum:
2010.08.31 kedd, 09:32:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.31 kedd, 09:03:25
Jelentem kérem, hogy elvileg!!!!!!!! megjavították a konzervről eltűnő menüket.
Az ügyes-bátschi tesztelte még egy ideig az autót, aztán ő is észrevette, hogy ha úgy állítjuk le az autót, hogy az USB-ről ment a zene, akkor újraindítás után néha a rádió jön vissza.
Szóval fejegység csere lett a dologból.
Most kíváncsian várom az elkövetkezendő ~1 évet, hogy elő fog-e jönni ez az eltűnő menü téma.
Nekem szharokodott a blúcucc, kicserélték a modulját, de sanszos, hogy fejegység csere lesz, mert nem javult meg...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5680 Dátum:
2010.08.31 kedd, 11:41:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.31 kedd, 09:32:49
Nekem szharokodott a blúcucc, kicserélték a modulját, de sanszos, hogy fejegység csere lesz, mert nem javult meg...
Hm.... Érdekes, érdekes. Ez a fejegység elég sok dologban látszik bűnösnek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5681 Dátum:
2010.08.31 kedd, 11:41:22 »
Annyira "jó" idő van kint, hogy a TPMS nyígni kezdett: check front right tyre.
S igaza volt: az összes kerékben ~3-4 tizeddel volt kisebb a nyomás, mint a legutóbbi fújáskor. A JE 1.9 volt, azért ugatott.
Javaslom mindenkinek checkolja a gumikban a nyomást.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5682 Dátum:
2010.08.31 kedd, 11:43:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.31 kedd, 11:41:22
Annyira "jó" idő van kint, hogy a TPMS nyígni kezdett: check front right tyre.
S igaza volt: az összes kerékben ~3-4 tizeddel volt kisebb a nyomás, mint a legutóbbi fújáskor. A JE 1.9 volt, azért ugatott.
Javaslom mindenkinek checkolja a gumikban a nyomást.
Én 2.5 re fúttam nyáron (bár még elvileg nyár van
) (bár ausztriában hó esett
). Szóval akkor most egy személyes lehet benne a nyomás...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5683 Dátum:
2010.08.31 kedd, 15:41:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.31 kedd, 09:03:25
Jelentem kérem, hogy elvileg!!!!!!!! megjavították a konzervről eltűnő menüket.
Az ügyes-bátschi tesztelte még egy ideig az autót, aztán ő is észrevette, hogy ha úgy állítjuk le az autót, hogy az USB-ről ment a zene, akkor újraindítás után néha a rádió jön vissza.
Szóval fejegység csere lett a dologból.
Most kíváncsian várom az elkövetkezendő ~1 évet, hogy elő fog-e jönni ez az eltűnő menü téma.
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5684 Dátum:
2010.08.31 kedd, 15:44:12 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.08.31 kedd, 11:41:22
Annyira "jó" idő van kint, hogy a TPMS nyígni kezdett: check front right tyre.
S igaza volt: az összes kerékben ~3-4 tizeddel volt kisebb a nyomás, mint a legutóbbi fújáskor. A JE 1.9 volt, azért ugatott.
Javaslom mindenkinek checkolja a gumikban a nyomást.
Folyamatosan csekkolom, van nekem is amúgy ilyen keréknoymás ellenőrző cuccom, de mivel Én most voltam a Bulgároknál autót javítatni, előtte leellenőriztem, meg fujtam a hátsókba is, mivel meg volt pakolva a kocsi. Habár azóta már visszaengedtem, 2.4-re.....:-)
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5685 Dátum:
2010.09.01 szerda, 07:59:26 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.08.31 kedd, 15:41:54
?
Produkál Neked is hasonlót?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5686 Dátum:
2010.09.01 szerda, 16:57:02 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.09.01 szerda, 07:59:26
?
Produkál Neked is hasonlót?
Nem, hála a jó Istennek, csak már azon csodálkozok, hogy már műszerfal csere is volt, most meg fejegység........
Nekem 2007 Júniusi a kocsi, akkor még nem is volt ilyen USB-s cucc. De ezek szerint, azt szokták mondani, inkább fiatalabbat vesznek, mert azok kiforrottabbak, ahogy nézem, minnél kiforrottabbak a kocsijaitok, annál több velük a gond.......
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5687 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 09:37:58 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.09.01 szerda, 16:57:02
Nem, hála a jó Istennek, csak már azon csodálkozok, hogy már műszerfal csere is volt, most meg fejegység........
Nekem 2007 Júniusi a kocsi, akkor még nem is volt ilyen USB-s cucc. De ezek szerint, azt szokták mondani, inkább fiatalabbat vesznek, mert azok kiforrottabbak, ahogy nézem, minnél kiforrottabbak a kocsijaitok, annál több velük a gond.......
Én akkor ezt megcáfolnám...
(mint mondtam az mk4 hírnevét az elektronikai megbízhatatlansága fogja felépíteni)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5688 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 10:00:45 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.09.01 szerda, 16:57:02
Nem, hála a jó Istennek, csak már azon csodálkozok, hogy már műszerfal csere is volt, most meg fejegység........
Nekem 2007 Júniusi a kocsi, akkor még nem is volt ilyen USB-s cucc. De ezek szerint, azt szokták mondani, inkább fiatalabbat vesznek, mert azok kiforrottabbak, ahogy nézem, minnél kiforrottabbak a kocsijaitok, annál több velük a gond.......
Általában igaz az, hogy minl későbbi egy kocsi annél kiforrottabb.
Régen volt az igaz, hogy minél későbbi annál több baja lehet: pl. angliában gyártott japán típusok, stb.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5689 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 10:01:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.09.02 csütörtök, 09:37:58
Én akkor ezt megcáfolnám...
(mint mondtam az mk4 hírnevét az elektronikai megbízhatatlansága fogja felépíteni)
Az hogy nekem befigyeltek ezek a dolgok, nem egyértelműen azt jelenti, hogy az autó megbízhatatlan.
Azért én az árlistáról gyakorlatilag a navi-állófűtés-adaptívlengéscsillapításon kívül sacc/kb bepipáltam mindent.
Nézzetek meg egy fullos prémium autót, na azért ott is vannak bakik.
Inkább ilyen dolgai legyenek Mondinak, mint mondjuk megálljon, mint egy 3.0TDi.
Ja, és Ford szervíz és Ford szervíz között is van különbség. Tudni kell, hogy hová vigye az ember az autót, ha komplikáltabb baja van.
Nekem nem kellett volna műszerfalat cserélni, szerintem. Ha vmi baja van az autónak nem biztos, hogy rögtön sw frissítéssel kell nekiállni, s a sw frissítést sem mindegy, hogy hogyan csinálják, van rá protokoll.
Az MKIV-hez már nem úgy kell állni egy villamossági szerelőnek, mint az előző mondikhoz.
Fejegység csere: hááát, talán most úgy tűnik vmi sorozathiba lehetett, ki tudja. Remélem nekem megoldódott most. Azért külföldön vannak még jó páran akik az eltűnő menükkel szívnak...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5690 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 10:03:34 »
Tényleg: kinek, hány km után, hogyan néz ki a váltógombja?
Nekem 50E környékén nagyonközelrőlnézve! picit furának tűnik, bár én nem használom a váltót: reggel felrakom 6.-ig majd 60km után ki, este fordítva.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5691 Dátum:
2010.09.03 péntek, 00:41:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.09.02 csütörtök, 10:03:34
Tényleg: kinek, hány km után, hogyan néz ki a váltógombja?
Nekem 50E környékén nagyonközelrőlnézve! picit furának tűnik, bár én nem használom a váltót: reggel felrakom 6.-ig majd 60km után ki, este fordítva.
Furának?
Nekem múltkor leszakadt az a része, amire rá vannak írva a fokozatok. Ragasztó, és hibátlan azóta is. Picit meg van kopva, de nekem már 108ekm-em van....
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5692 Dátum:
2010.09.03 péntek, 08:56:55 »
Idézetet írta: szisan86 - 2010.09.03 péntek, 00:41:03
Furának?
Nekem múltkor leszakadt az a része, amire rá vannak írva a fokozatok. Ragasztó, és hibátlan azóta is. Picit meg van kopva, de nekem már 108ekm-em van....
Picit én is kopottnak látom.
Illetve a szoknyáról - ahol 3.ban megtörik - levált egy 2x4mm-en a külső réteg. Madj cseréltetem, még várok vele, hogy meddig képes bomlani. Pedig én aztán tényleg nem használom a váltót...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Kiss
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5693 Dátum:
2010.09.04 szombat, 18:28:44 »
Én nagyon ritkán nyúlok a váltóhoz, nem is látok rajta kopás nyomot
50 000 körül jól kinézne
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5694 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 12:30:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.07.26 hétfő, 09:11:34
Gondolkodom, hogy lesz*rjam-e ezt az elszálló menük dolgot, de most már bosszant tényleg.
...
Nekem gyanús nagyon a BT-VC modul, ugyanis néha az usb nekem elég lassan működik, de aztán összeszedi magát.
...
Hello urak,
Benéztem újra némi idő után...
Nekem időközben megoldották az eltűnő menük problémáját.
Elkezdtem egy kicsit ütni az asztalt a szervízben, aztán lett
1, SW frissítés (nem segített)
2, Műszercsoport csere (nem segített)
3, Fejegység csere
-->
megoldás!
Már vagy 4000 km. óta müxik menüeltűnés nélkül.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5695 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 12:37:15 »
Idézetet írta: englishman - 2010.09.06 hétfő, 12:30:47
Hello urak,
Benéztem újra némi idő után...
Nekem időközben megoldották az eltűnő menük problémáját.
Elkezdtem egy kicsit ütni az asztalt a szervízben, aztán lett
1, SW frissítés (nem segített)
2, Műszercsoport csere (nem segített)
3, Fejegység csere
-->
megoldás!
Már vagy 4000 km. óta müxik menüeltűnés nélkül.
Jó napot Kolléga!
(Magamban hiányoltalak ám!!!)
Látom nagyjából azon az úton mentem én is végig, mint amin Te az eltűnő menük témájában.
MagyarFordék most már körbeküldhetnének egy általános tájékoztatást a témában sztem.
Bár aszongyák, hogy kevesen mennek be ilyen problémával.
Jól emlékszem, hogy te is USB-ről hallgatsz de HDD-t?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5696 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 12:57:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.09.06 hétfő, 12:37:15
Jól emlékszem, hogy te is USB-ről hallgatsz de HDD-t?
Jaja...
Pont emiatt esedékes még egy BT/VC/USB modul csere is.
Ha az is abbahagyja az ökörködést akkor már csak a tolatóradar megoldása lesz hátra.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5697 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 12:59:08 »
Idézetet írta: englishman - 2010.09.06 hétfő, 12:57:46
Jaja...
Pont emiatt esedékes még egy BT/VC/USB modul csere is.
Ha az is abbahagyja az ökörködést akkor már csak a tolatóradar megoldása lesz hátra.
Mi a baj az USB-vel?
S a tolatóradarral?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5698 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 14:03:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2010.09.06 hétfő, 12:59:08
Mi a baj az USB-vel?
Idegesítőségi sorrendben:
- Időnként indításkor letiltja az USB-t. Le kell állítani, aztán 10 perc múlva újra jó.
- Néha indításkor visszakapcsol rádióra (Te is írtál hasonlót)
- Ritkán meg egész érdekes hibaüzenetekkel kápráztat ("Update failed, Please restart")
A bluetooth a fejegység csere után csinált érdekeset: álltában elfelejtette e a párosított telefonokat.
2x egy hét alatt... aztán azóta sem.
Idézetet írta: SzJani - 2010.09.06 hétfő, 12:59:08
S a tolatóradarral?
Néha az egyik szenzor (hátul) megbolondul, és csak visít...
Sajna nem reprodukálható a hiba, így a szervít nem tudja melyiket cserélje.
Tavaly is volt egy hasonló, de az melegben csinálta, így némi melegítéssel elő lehetett hozni. Akkor kicserélték azt a jeladót.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5699 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 14:38:00 »
Idézetet írta: englishman - 2010.09.06 hétfő, 14:03:23
Idegesítőségi sorrendben:
- Időnként indításkor letiltja az USB-t. Le kell állítani, aztán 10 perc múlva újra jó.
- Néha indításkor visszakapcsol rádióra (Te is írtál hasonlót)
- Ritkán meg egész érdekes hibaüzenetekkel kápráztat ("Update failed, Please restart")
A bluetooth a fejegység csere után csinált érdekeset: álltában elfelejtette e a párosított telefonokat.
2x egy hét alatt... aztán azóta sem.
Néha az egyik szenzor (hátul) megbolondul, és csak visít...
Sajna nem reprodukálható a hiba, így a szervít nem tudja melyiket cserélje.
Tavaly is volt egy hasonló, de az melegben csinálta, így némi melegítéssel elő lehetett hozni. Akkor kicserélték azt a jeladót.
Nekem hasonló esetek vannak... Fejegység csere majd most jön (modul csere már megvolt), a tolatóradar Nekem elöl szokott visítani, a hátsóval még nem volt gond...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
112
113
[
114
]
115
116
117
118
119
120
121
...
798
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ