Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 16:00:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336553 alkalommal)
Petya
és 19 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6700 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:48:48 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.05.01 vasárnap, 16:43:25
te jössz a nagytalira?
Ez lenne a legjobb reklám, összeállni, kipróbálni, meglátni mennyivel jobb a tiéd, és akkor lehetne reálisan látni, hogy megéri-e a pénzt!
Jövök, mindenképp
Szívesen mutogatom a verdát, szerintem jó lett
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6701 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:51:48 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.05.01 vasárnap, 16:45:06
A fél-1 óra egy kicsit kevésnek tűnik nekem, de biztos profi az illető.
Ebből kiindulva kérdezném, hogy milyen/melyik paraméterhez nyúl a kolléga?
Turbónyomást is emel? és ha igen, mennyivel?
Nekem volt kb. 1 óra és nekem megfelelt az első átírás! Ebben benne volt hogy leszedte a szoftvert módosította és visszatöltötte!
Persze van akinek más igényei vannak neki annyiszor alakít rajta és ott, ahol szeretné!
Én úgy tudom hogy a turbonyomást az elektromosoktól kezdve nem lehet emelni, mert le van védve szoftveresen...de én azt vettem észre hogy most 1500tól tölt, eddig nem hallottam a turbomat 2000-2500/rpm-ig
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6702 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:53:12 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.05.01 vasárnap, 16:45:12
Hali!
Vett már valaki méretpontos csomagtértálcát? Neten nézelődtem 8000-9000 Ft-ért vannak, viszont nem tudom milyen lehet. Legtöbbnél csak pici kép van vagy illusztráció. Gagyi kinézetűt nem akarok.
Köszi
Igaz MK3-ba de TISLER19 vett gyárit mert azt mondta hogy ezek a méretpontos utángyártottak az első nagyobb görbülésre elrepednek és eltörnek, de kérdezd meg róla, biztosan szívesen elmondja a véleményét!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6703 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:53:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.01 vasárnap, 16:51:48
Nekem volt kb. 1 óra és nekem megfelelt az első átírás! Ebben benne volt hogy leszedte a szoftvert módosította és visszatöltötte!
Persze van akinek más igényei vannak neki annyiszor alakít rajta és ott, ahol szeretné!
Én úgy tudom hogy a turbonyomást az elektromosoktól kezdve nem lehet emelni, mert le van védve szoftveresen...de én azt vettem észre hogy most 1500tól tölt, eddig nem hallottam a turbomat 2000-2500/rpm-ig
Küldtem PÜ-t.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6704 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 16:59:48 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.05.01 vasárnap, 16:26:02
Hát annyira, hogy azért ne feküdjön ki pár 10 ezer km után
20%? Az igen jó!
Ez jelentheti azt, hogy a 143 LE és a 340Nm is 20%-al megugrik?
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6705 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 17:02:40 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.05.01 vasárnap, 16:45:06
A fél-1 óra egy kicsit kevésnek tűnik nekem, de biztos profi az illető.
Ebből kiindulva kérdezném, hogy milyen/melyik paraméterhez nyúl a kolléga?
Turbónyomást is emel? és ha igen, mennyivel?
nem,turbónyomást nem emel.az marad max 2,5bar(ill 1,5bar),csak előbb tölt-nyilván a többlet üzához....
szoftveresen levan korlátozva a nyomás,és azt a csippel sem tudja felülírni.
de szerintem ez a pici turbó nem is igen bírná a nagyobb nyomást,vagy nagyon hamar kinyiffanna.
persze írták már ,hogy a map jelét is lehet hekkelni,de ha valaki nem kinyírni akarja az autót,hanem csak többet akar kihozni belőle a gyáritól,akkor elég az amit ez a turbó tud gyárilag.
ha több levegő kell akkor felkell tenni egy nagyobb csigát,ami bírja is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.01 vasárnap, 17:06:22 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6706 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 17:08:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.01 vasárnap, 17:02:40
nem,turbónyomást nem emel.az marad max 2,5bar(ill 1,5bar),csak előbb tölt-nyilván a többlet üzához....
szoftveresen levan korlátozva a nyomás,és azt a csippel sem tudja felülírni.
de szerintem ez a pici turbó nem is igen bírná a nagyobb nyomást,vagy nagyon hamar kinyiffanna.
persze írták már ,hogy a map jelét is lehet hekkelni,de ha valaki nem kinyírni akarja az autót,hanem csak többet akar kihozni belőle a gyáritól,akkor elég az amit ez a turbó tud gyárilag.
ha több levegő kell akkor felkell tenni egy nagyobb csigát,ami bírja is.
azt én emelem
ha kész lesz az enyém addig, akkor lehet majd ezt is hasonlítgatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6707 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 17:11:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 17:08:44
azt én emelem
ha kész lesz az enyém addig, akkor lehet majd ezt is hasonlítgatni
neked már a fix után a vgt is tuning!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6708 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 18:24:09 »
Az nem biztos hogy MK4-nél nem tud játccani a turbóval....ez más rendszer,ecu,stb mint MKIII...
Megkérdem holnap ha nem felejtem el...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6709 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 19:02:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 18:24:09
Az nem biztos hogy MK4-nél nem tud játccani a turbóval....ez más rendszer,ecu,stb mint MKIII...
Megkérdem holnap ha nem felejtem el...
lehet.kiváncsi vagyok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6710 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 19:51:12 »
Igazából mire számítotok egy chiptuningal?
Korábban néztük, hogy 400 méteren mennyi a különbség gyári és chiptuningos autó között.
400 méteren kb. 40-60 cm volt a különbség.
1 autó volt nagyon jól megcsinálva. Gabo 2.2 tdci-je 4-be rakva szinte 1 autó hossz előnyt szerzett.
Természetesen 400 méteren.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6711 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:09:41 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.05.01 vasárnap, 19:51:12
Igazából mire számítotok egy chiptuningal?
Korábban néztük, hogy 400 méteren mennyi a különbség gyári és chiptuningos autó között.
400 méteren kb. 40-60 cm volt a különbség.
1 autó volt nagyon jól megcsinálva. Gabo 2.2 tdci-je 4-be rakva szinte 1 autó hossz előnyt szerzett.
Természetesen 400 méteren.
gondolom ebben az esetben a központi esemény miatti létszám és az abból adódó csipp igények lenne a lényeg.nem hiszem,hogy valaki csak a gyorsulás miatt iratná meg...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6712 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:22:03 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.05.01 vasárnap, 19:51:12
Igazából mire számítotok egy chiptuningal?
Korábban néztük, hogy 400 méteren mennyi a különbség gyári és chiptuningos autó között.
400 méteren kb. 40-60 cm volt a különbség.
1 autó volt nagyon jól megcsinálva. Gabo 2.2 tdci-je 4-be rakva szinte 1 autó hossz előnyt szerzett.
Természetesen 400 méteren.
Hát ha annyi volt a különbség tényleg, akkor azok elég sz+rul voltak meghúzva szerintem...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6713 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:55:40 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:47:40
Biztos, hogy megtudnák csinálni, de nem tudják a fordok. Én már a kanyarbavilágítós xenon hiányától is kivagyok, mi köze van a xenonnak, hogy kanyarodik a fényszoró vagy nem, ugyan az a lencse van benne, csak nem halogén, akkor miért nem lehet rendelni, xenonosba is
Egyébként meg azért, mert a xenonba kell az automata magasságállítás, szóval egy 4 szabadságfokú lencserendszerrel lehet csak megoldani a kanyarxenont...
Ennyit meg Fordék gondolom nem akarnak fejleszteni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6714 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:58:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 20:22:03
Hát ha annyi volt a különbség tényleg, akkor azok elég sz+rul voltak meghúzva szerintem...
Meg persze pilótafüggő is a dolog, szóval a fékpad mondja meg igazából, hogy mit tud a csipp...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6715 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:00:36 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:44:20
Mennyiért csinálná? És mik az opciók, ha utána kevesebbet eszik, és még Janit is körbeautózom, akkor kell nekem is
Jól van, próbálkozzatok csak.
Ha nem megy el a szekér, akkor a gari után kinyitom a kipuff meg a szívóoldalt, +1 Bluefin, s akkor mehetünk majd gyorsulni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6716 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:01:12 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 20:55:40
Egyébként meg azért, mert a xenonba kell az automata magasságállítás, szóval egy 4 szabadságfokú lencserendszerrel lehet csak megoldani a kanyarxenont...
Ennyit meg Fordék gondolom nem akarnak fejleszteni...
az automata szintezőhöz kell 2 érzékelő a futóműbe, de attól még ugyan úgy motor állítja, mint a normálnál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6717 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:03:07 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 20:55:40
Egyébként meg azért, mert a xenonba kell az automata magasságállítás, szóval egy 4 szabadságfokú lencserendszerrel lehet csak megoldani a kanyarxenont...
Ennyit meg Fordék gondolom nem akarnak fejleszteni...
Már Hondájék is kitalálták, nem nagy dolog...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6718 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:04:07 »
Kicsit ha számolok hamar kiderül, hogy ha 20% amit kb el lehet érni a chippel, akkor a 2.0 -ásnál kap az ember egy 385 Nm és egy 172 Le körüli autót, ami a 2.2 tdci alatt van még, ergo, Jani össze kell futnunk valahol, ha nyújt akkora pluszt a Te kocsid akkor érdemes belenyúlni, ha nem akkor nincs értelme.
Talán az lehet még csábító, hogy a turbó hamarabb tölt, emiatt lehet, hogy úgy érzi a sofőr, hogy nagyobb az autó ereje a valósnál, nem???
Viszont ha az az intervallum (1750 - 2240) ahol a gyári 2.0 leadja a max nyomatékot ki szélesedik, nem tudom mennyire, viszont nagyon kiváncsi vagyok rá, ezért megköszönöm ha leírjátok, akkor biztos megéri kicsit megbolondítani a vasat!!!!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6719 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:09:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 21:01:12
az automata szintezőhöz kell 2 érzékelő a futóműbe, de attól még ugyan úgy motor állítja, mint a normálnál
ez igaz, és gondolom nem is az érzékeléssel nem akarnak tökölni, hanem a 4 irányú állítással.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6720 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:10:42 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 21:03:07
Már Hondájék is kitalálták, nem nagy dolog...
Hát igen.
Engem speciel tényleg zavar, hogy a Ford tömegautókat gyárt. Még a hülye pözsókat is lehet kérni 2.7-es dízel motorral, akkor a Fordot miért nem? A pözsónál van kupé, nálunk miért nincs? Szóval nem értem én ezeket...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6721 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:12:35 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.05.01 vasárnap, 21:04:07
Kicsit ha számolok hamar kiderül, hogy ha 20% amit kb el lehet érni a chippel, akkor a 2.0 -ásnál kap az ember egy 385 Nm és egy 172 Le körüli autót, ami a 2.2 tdci alatt van még, ergo, Jani össze kell futnunk valahol, ha nyújt akkora pluszt a Te kocsid akkor érdemes belenyúlni, ha nem akkor nincs értelme.
Talán az lehet még csábító, hogy a turbó hamarabb tölt, emiatt lehet, hogy úgy érzi a sofőr, hogy nagyobb az autó ereje a valósnál, nem???
Viszont ha az az intervallum (1750 - 2240) ahol a gyári 2.0 leadja a max nyomatékot ki szélesedik, nem tudom mennyire, viszont nagyon kiváncsi vagyok rá, ezért megköszönöm ha leírjátok, akkor biztos megéri kicsit megbolondítani a vasat!!!!
nekem 38%-kal lett húzva
szóval nem szentírás az a 20%-ék
ezt viszont neked kell meggondolni, hogy megér-e ennyit. én ki nem venném belőle, sőt ha összejön másik autónak is egy mondeo, akkor azt is fogom vinni, pedig nekem 1000km utam lesz érte.
nálam 1500-tól érezhetően húz, és 3000 fölött is van még benne erő.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6722 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:13:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 21:10:42
Hát igen.
Engem speciel tényleg zavar, hogy a Ford tömegautókat gyárt. Még a hülye pözsókat is lehet kérni 2.7-es dízel motorral, akkor a Fordot miért nem? A pözsónál van kupé, nálunk miért nincs? Szóval nem értem én ezeket...
Meg most a focusokat nyomják, mindenféle beporkolásos rendszerrel stb. mé nem az újabb mondikba tették bele elsőnek?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6723 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:16:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 21:09:15
ez igaz, és gondolom nem is az érzékeléssel nem akarnak tökölni, hanem a 4 irányú állítással.
de a 4irányú állítás megvan a halogénes kanyarfényszórónál is!!
1 motor fel-le
1 motor jobbra-balra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6724 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:16:18 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 21:13:16
Meg most a focusokat nyomják, mindenféle beporkolásos rendszerrel stb. mé nem az újabb mondikba tették bele elsőnek?
A hül*e globális megközelítés miatt: most már amerikába is ez a focus megy, mint a fiesta ahogy volt.
Viszont állítólag a Mondeót is viszik az usába, szóval kell bele vmi rendes motor is majd, mert amikkel a mondeo itt az EU-ban fut, azokat a motorokat az usában nem is olyan rég még ablakemelő motornak szerelték be...
Nagyon nyomatják ezt a 3.5-es Ecoboost turbót, gondolom ez lesz majd a legizmosabb következő generációs mondeóban...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6725 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:17:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 21:16:11
de a 4irányú állítás megvan a halogénes kanyarfényszórónál is!!
1 motor fel-le
1 motor jobbra-balra
na EZ mondjuk IGAZ!
Nekem egyébként nem hiányzik a kanyarxenon, mert mire bevilágítana, már bent is vagyok a kanyarban...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6726 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:23:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 21:12:35
nekem 38%-kal lett húzva
szóval nem szentírás az a 20%-ék
ezt viszont neked kell meggondolni, hogy megér-e ennyit. én ki nem venném belőle, sőt ha összejön másik autónak is egy mondeo, akkor azt is fogom vinni, pedig nekem 1000km utam lesz érte.
nálam 1500-tól érezhetően húz, és 3000 fölött is van még benne erő.
Nem rossz
Viszont én tuti nem tudok eljutni 14.-én a nagytalira, de június környékén érdekelne a csipps, gondolom ha elviszem az autót ahová kell megcsinálja nekem a srác, nem?
Ez a 45 ropi ez valami giga akciós diszkont ár?
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6727 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:29:58 »
Idézetet írta: kislust - 2011.04.30 szombat, 23:02:49
a tetősín az nekem miért jó?
ekkora csomagtartó mellett még oda is pakolnátok?
kombi tetosinnel szep!
sajnos az enyemen sincs!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6728 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:36:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 21:17:29
na EZ mondjuk IGAZ!
Nekem egyébként nem hiányzik a kanyarxenon, mert mire bevilágítana, már bent is vagyok a kanyarban...
Ez azért nem igaz!
Tényleg kellemes kis extra.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6729 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:37:03 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.05.01 vasárnap, 21:23:55
Nem rossz
Viszont én tuti nem tudok eljutni 14.-én a nagytalira, de június környékén érdekelne a csipps, gondolom ha elviszem az autót ahová kell megcsinálja nekem a srác, nem?
Ez a 45 ropi ez valami giga akciós diszkont ár?
Nem tudom ki irta a 20%-ot de nem én az biztos, erre ennyit tudok mondani....
Persze később is van rá lehetőség, ár ugyanennyi...szólsz és intézzük....a nagytali egy lehetőség azért dobtam fel a témát....meg ott meglehet kinálni a verdát is...
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6730 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:42:12 »
Nekem volt tuningboxom is, írott chip is.
Ugye a boxok csak üzemanyag nyomást emelnek.
Egy idő után elfogy a plusz erő, sőt végesebbég gyengülést is érzékeltünk.
Ha nagyon felhúzod a boxot, akkor viszont mindíg dobta a hibaüzenet, hogy camon rail nyomás probléma.
Viszont nekem volt olyan tapasztalatom, hogy kivettem a boxot, és egy előzésnél tényleg éreztem ahiányát.
Az írott chip-ha jól van megírva- akkor tényleg jobb lehet.
Én a 38%-ot sokallom, vagy ez csak egy becsült adat, mondjuk kipróbálnám, hogy mit tud ilyen paraméterekkel a kocsi.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6731 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:43:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 21:37:03
Nem tudom ki irta a 20%-ot de nem én az biztos, erre ennyit tudok mondani....
Persze később is van rá lehetőség, ár ugyanennyi...szólsz és intézzük....a nagytali egy lehetőség azért dobtam fel a témát....meg ott meglehet kinálni a verdát is...
Az jó, hogy megkínálod, de azt nem hiszem, hogy ott valaki megmondja, hogy jó-jó, de ez csak 165Ló tekerjük még 167re ... szóval egy profi dyno padban én jobban hinnék, mint hogy most azt mondom, hogy jobban megy, most meg kicsit gyengült az elöző beállításhoz képest.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6732 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:51:55 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 20:58:13
Meg persze pilótafüggő is a dolog, szóval a fékpad mondja meg igazából, hogy mit tud a csipp...
nem tudom mért van ráizgulva mindenki erre a teljesitmény mérés dologra....mi árulunk és épitünk át teljesitménymérő padokat.....szerintem fölös pénzkidobás, de mutogathatsz egy papirt hogy enyém ennyi lóerős.....közúton meg körbeautóznak...
Az a lényeg mit mutat a közúton a kocsi,hisz ott használod szerintem...
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6733 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:54:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 21:51:55
nem tudom mért van ráizgulva mindenki erre a teljesitmény mérés dologra....mi árulunk és épitünk át teljesitménymérő padokat.....szerintem fölös pénzkidobás, de mutogathatsz egy papirt hogy enyém ennyi lóerős.....közúton meg körbeautóznak...
Az a lényeg mit mutat a közúton a kocsi,hisz ott használod szerintem...
Ebben igazad van, de sokan szeretik látni is, hogy mennyiből mennyi lett.
Az érzés és az teljesítmény méréses papír egyvelege az igazi!
Én például fogyóztam mostanában. Érzem, hogy nem szorít úgy a gatya, de milyen jó azt látni, hogy valóban fogytam 5 kilót!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6734 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:54:57 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 21:16:18
A hül*e globális megközelítés miatt: most már amerikába is ez a focus megy, mint a fiesta ahogy volt.
Viszont állítólag a Mondeót is viszik az usába, szóval kell bele vmi rendes motor is majd, mert amikkel a mondeo itt az EU-ban fut, azokat a motorokat az usában nem is olyan rég még ablakemelő motornak szerelték be...
Nagyon nyomatják ezt a 3.5-es Ecoboost turbót, gondolom ez lesz majd a legizmosabb következő generációs mondeóban...
Na már alakul azért
http://www.topspeed.com/cars/ford/2012-ford-mondeo-coupe-ar60690.html
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6735 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 21:56:08 »
Hát láttam már olyat hogy haver passatját bemérték azt mondták hogy annyi mint amennyinek kell lennie, de chippel feltudják húzni erősebbre kb 130le-ra ha gondolja....
Ja mondta is hogy öreg ez egy 130Le pd-s autó alapban....szóval van ilyen is...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6736 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 22:00:12 »
nem akarok neveket mondani de pl dávid 2.2tdci-je olyan jól volt meghúzva hogy 12L-t evett és bedadogott állandóan és füstölt jó sok lóvéért......elhozta fogyi 6L és nagyon durván ment(mentem vele énis)...az más dolog hogy összeis csukta...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6737 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 22:07:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 22:00:12
nem akarok neveket mondani de pl dávid 2.2tdci-je olyan jól volt meghúzva hogy 12L-t evett és bedadogott állandóan és füstölt jó sok lóvéért......elhozta fogyi 6L és nagyon durván ment(mentem vele énis)...az más dolog hogy összeis csukta...
kollár írta meg neki először??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6738 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 22:13:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.01 vasárnap, 22:07:34
kollár írta meg neki először??
Ha már igy rákérdeztél...nem irok nevet...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6739 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 22:23:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 22:00:12
nem akarok neveket mondani de pl dávid 2.2tdci-je olyan jól volt meghúzva hogy 12L-t evett és bedadogott állandóan és füstölt jó sok lóvéért......elhozta fogyi 6L és nagyon durván ment(mentem vele énis)...az más dolog hogy összeis csukta...
Nálam a 175/420-ra mit hozna kb?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6740 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 22:57:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 22:23:32
Nálam a 175/420-ra mit hozna kb?
200/500!
És akkor nem lenne ellenfél az 530D !
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6741 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 23:00:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 22:23:32
Nálam a 175/420-ra mit hozna kb?
210Le kijön gond nélkül szerintem...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6742 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 02:20:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 21:37:03
Nem tudom ki irta a 20%-ot de nem én az biztos, erre ennyit tudok mondani....
Persze később is van rá lehetőség, ár ugyanennyi...szólsz és intézzük....a nagytali egy lehetőség azért dobtam fel a témát....meg ott meglehet kinálni a verdát is...
én írtam a min. 20%-ot, de csak mert emberünk nekem azt mondta...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6743 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 08:04:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.02 hétfő, 02:20:41
én írtam a min. 20%-ot, de csak mert emberünk nekem azt mondta...
Szerintem a szoftver húzásáról beszélt ő is százalékosan....ami ugye nem ugyanaz mint a ténylegesen az útra leadott teljesitmény/nyomaték.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6744 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 08:29:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.05.01 vasárnap, 23:00:06
210Le kijön gond nélkül szerintem...
A nyomatek hogyan alakulna?
Fogyi?
(Bar nem minden nap hajtanam meg, de azert mar aggodnek, hogy 1-1 enternel a hajtaslanc birja-e a tortenetet...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6745 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 08:52:56 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.05.01 vasárnap, 12:47:40
Én már a kanyarbavilágítós xenon hiányától is kivagyok, mi köze van a xenonnak, hogy kanyarodik a fényszoró vagy nem, ugyan az a lencse van benne, csak nem halogén, akkor miért nem lehet rendelni, xenonosba is
Azért, mert nem ugyan az a lencse van benne...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6746 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 11:53:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.02 hétfő, 08:29:30
A nyomatek hogyan alakulna?
Fogyi?
(Bar nem minden nap hajtanam meg, de azert mar aggodnek, hogy 1-1 enternel a hajtaslanc birja-e a tortenetet...)
Előre nem lehet megmondani ezeket, főleg látatlanba egy autóról....minden autó más és más.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6747 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 19:14:51 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.05.01 vasárnap, 20:55:40
Egyébként meg azért, mert a xenonba kell az automata magasságállítás, szóval egy 4 szabadságfokú lencserendszerrel lehet csak megoldani a kanyarxenont...
Ennyit meg Fordék gondolom nem akarnak fejleszteni...
s-maxi már pedig tuggya....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6748 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 20:28:49 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.02 hétfő, 19:14:51
s-maxi már pedig tuggya....
a facelift? mert a régi nem tudja
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #6749 Dátum:
2011.05.02 hétfő, 20:29:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.05.02 hétfő, 20:28:49
a facelift? mert a régi nem tudja
a főnököm autója 2010es modell.az már tudja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ