Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.20 kedd, 21:34:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 12566912 alkalommal)
sleek
és 9 vendég van a témában
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7000 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 12:50:27 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.06.04 szombat, 14:37:54
ha sikerült rövidre váltanod, lécci osszd meg velünk!
valószínű én is rászorulok majd egy fix pontos tetőcsomira és akkor nekem is útban lesz a hosszú antenna!
olyan lenne jó ami a gyári talpba becsavarható!
ha sikerrel jártál, a beszerzési forrást, árat add meg légyszíves!
kösz!
Ne is mondd,
Nem fog menni a dolog, a rövid 10 cm -es, merev mint a barom, nem jó.
Szörfdeszkákat ráteszem, letörni.
Van otthon egy nem használt MK3-ra való, beletört a csavar, kiszedem és ha sikerül rávarázsolnom a kocsira, levágom a genyába.
Antenna nélkül is jól veszi a rádió jelet a fejegység. A GPS vevő a talpban van, de amúgy sincs benne, szóval megpróbálom megoldani okosban valahogy.
Ha meg nem megy, akkor megvárom tényleg amíg kijön valamelyik bmw vagy társai elöl lévő uszonnyal és csere.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7001 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 13:36:07 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.06.06 hétfő, 12:50:27
Ne is mondd,
Nem fog menni a dolog, a rövid 10 cm -es, merev mint a barom, nem jó.
Szörfdeszkákat ráteszem, letörni.
Van otthon egy nem használt MK3-ra való, beletört a csavar, kiszedem és ha sikerül rávarázsolnom a kocsira, levágom a genyába.
Antenna nélkül is jól veszi a rádió jelet a fejegység. A GPS vevő a talpban van, de amúgy sincs benne, szóval megpróbálom megoldani okosban valahogy.
Ha meg nem megy, akkor megvárom tényleg amíg kijön valamelyik bmw vagy társai elöl lévő uszonnyal és csere.
Én a Norautonál láttam Sparco antennákat 2-3e. pénz, elég igéretes darabok, bár nem próbáltam egyiket sem, de nem nézett ki rosszúl...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7002 Dátum:
2011.06.06 hétfő, 17:20:24 »
Valaki tudja hogy pontosan milyen szenzor van a részecskeszűrő (kipufogó környékén). Mondeo IV 2.0 Tdci (143 Le-s) DPF-es.
Ahogy felülről látszik, egy "szonda" van a kipufogó dobba, közvetlen a turbó után. Ez hőmérséklet-szenzor lehet vagy Oxigén?
Beleszólhat az ECU üzemanyagnyomás, levegő oldalba?
Maga a DPF eltömődését ha jól láttam két vákuumcsővel csatlakozott (DPF elé és után) nyomásérzékelő nézi?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7003 Dátum:
2011.06.08 szerda, 22:42:27 »
Eksön volt ma, Kinguska megérkezett.
Ha minden jól megy hvége felé már tudom hazafelé tesztelni, hogy Anya hogyan fér el az apróságokkal hátul (1 gyerekülés, 1 bébihordó).
Kíváncsi leszek.
(Tamás: látod, a fiad még válogatni is tud majd a lányaim közül...
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7004 Dátum:
2011.06.08 szerda, 22:51:30 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.08 szerda, 22:42:27
Eksön volt ma, Kinguska megérkezett.
Ha minden jól megy hvége felé már tudom hazafelé tesztelni, hogy Anya hogyan fér el az apróságokkal hátul (1 gyerekülés, 1 bébihordó).
Kíváncsi leszek.
(Tamás: látod, a fiad még válogatni is tud majd a lányaim közül...
)
Gratulálok!!!
A fiam pedig majd beosztja, hogy melyik napra melyik lányod jut...
(októberre jön nekünk is a kiscsaj...)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7005 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 07:32:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.08 szerda, 22:42:27
Eksön volt ma, Kinguska megérkezett.
Ha minden jól megy hvége felé már tudom hazafelé tesztelni, hogy Anya hogyan fér el az apróságokkal hátul (1 gyerekülés, 1 bébihordó).
Kíváncsi leszek.
(Tamás: látod, a fiad még válogatni is tud majd a lányaim közül...
)
Gratulálok
Sok egészséget, és boldogságot nektek, és akkor szombaton jöhettek a majálisra
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1680
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7006 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 07:58:31 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.08 szerda, 22:42:27
Eksön volt ma, Kinguska megérkezett.
Ha minden jól megy hvége felé már tudom hazafelé tesztelni, hogy Anya hogyan fér el az apróságokkal hátul (1 gyerekülés, 1 bébihordó).
Kíváncsi leszek.
(Tamás: látod, a fiad még válogatni is tud majd a lányaim közül...
)
Nagy gratula, jó egészséget és minden jót!
T.
Naplózva
2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7007 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 10:22:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.08 szerda, 22:42:27
Eksön volt ma, Kinguska megérkezett.
Ha minden jól megy hvége felé már tudom hazafelé tesztelni, hogy Anya hogyan fér el az apróságokkal hátul (1 gyerekülés, 1 bébihordó).
Kíváncsi leszek.
(Tamás: látod, a fiad még válogatni is tud majd a lányaim közül...
)
Gratulálok, sok boldogságot a családhoz, jó egészséget az anyukának!
ui: tejfakasztó bulit csináljál...
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7008 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 10:51:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.08 szerda, 22:42:27
Eksön volt ma, Kinguska megérkezett.
Ha minden jól megy hvége felé már tudom hazafelé tesztelni, hogy Anya hogyan fér el az apróságokkal hátul (1 gyerekülés, 1 bébihordó).
Kíváncsi leszek.
(Tamás: látod, a fiad még válogatni is tud majd a lányaim közül...
)
Gratula!
Jó egészséget, nyugodt, csendes éjszakákat mindnyájatoknak!
Naplózva
Fekete bálna
csacsa1
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7009 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 11:38:42 »
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2008 07 havi MONDEO kombit automata váltóval, és kb 2 napja észrevettem, hogy lassításnál megállás előtt amikor visszakapcsol
egy enyhe rántást lehet érezni. Ha esetleg valakinek volt már ilyen tapasztalata kérem segítsen írja le mi lehet a hiba! Nagyon köszi előre is!
Sziasztok: Csacsa1
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7010 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 22:36:12 »
Nagyon köszi mindannyiótoknak!
Olyan kis aranyosak, nem is fülig ér a szám, hanem a (hátsó) fejtámláig.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7011 Dátum:
2011.06.10 péntek, 23:22:43 »
Idézetet írta: csacsa1 - 2011.06.09 csütörtök, 11:38:42
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2008 07 havi MONDEO kombit automata váltóval, és kb 2 napja észrevettem, hogy lassításnál megállás előtt amikor visszakapcsol
egy enyhe rántást lehet érezni. Ha esetleg valakinek volt már ilyen tapasztalata kérem segítsen írja le mi lehet a hiba! Nagyon köszi előre is!
Sziasztok: Csacsa1
Az automata váltó topikba érdemes az ilyeneket irogatni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7012 Dátum:
2011.06.10 péntek, 23:26:29 »
Ha minden jól megy, holnap megyek a csajokért!
Ma este miután elaludt a velem lévő Pindurka, kimentem a garázsba "tetriszezni"...
Szóval eddig azt láttam, hogy hátul egy gyerekülés szépen elfér, s most 17 hónaposan van az, hogy érzem, néha a kislányom rugdossa az ülésem háttámláját, tehát mostanában ér el a lába odáig. Na persze ez nem azt jelenti, hogy a Mondeo kicsi lenne. Ugyanis minap tettem be nagymami C3-asába a gyerekülést, amíg velük volt, hát, ha ledöntöttem a gyerekülést fekvő pozícióba, akkor a gyerekülés eleje nekiért az anyósülés háttámlájának, tehát a lábtér 0cm lett
, pedig az anyósülés nem is volt hátratolva teljesen.
Szóval ma először azt néztem meg, hogy 1 gyerekülés (-18kg) + 1 babahordó + 1 felnőtt hogyan fér el hátul Mondiban.
Első észrevétel: ez a sportülés értem én, hogy jó hátul is, hogy be van mélyítve, de a teszt szempontjából pont nem volt jó. Ugyanis, ha úgy raktam be a gyerekülést, hogy minél jobban ráhúztam a BH ajtóra, akkor az dőlt befelé, mert a fele az ülés szélén volt, a másik fele meg a mélyedésben. A megoldás 1 félbehajtott szivacsdarab lett a mélyedésbe
, amivel hellyel-közel megoldottam a kérdést. Persze azért zavar, hogy +1 szivacs kell ez miatt.
Akinek nem Titanium akármilyenje van, annak is be van így mélyítve az ülés hátul?
Szóval gyerekülés, szivaccsal be hátra minél jobban ajtóra tolva OK.
Aztán babahordó be középre, kíváncsi voltam, hogy elég hosszú lesz-e az az öv, de az volt, szépen be tudtam kötni.
Aztán is beültem jobb hátra, ajtó bezár. Még éppen elfértem, és még be is tudtam kötni magam a babahordó mellett.
Viszont a babahordónak a bal oldali felső részét, ha befordítottam/betoltam egy picit a gyerekülés jobb széle alá (simán elfért, így kb 2-5 fokkal van elfordulva a babahordó), akkor mondhatni elég jól elfértem, de azért még egy picit zsúfoltnak tűnt hátul a dolog.
Ezt kipipáltnak vettem.
Aztán furdalta az oldalam a kíváncsiság a 2 gyerekkülés +1 felnőtt trió kérdés.
Amit nem is gondoltam, az az volt, hogy be tudtam a másik gyerekülést kötni középre és még a felnőtt övcsat bekötési pontjához is maradt hely, nem takarta el az ülés. Meg be is lehetett simán kötni a középső ülést.
Aztán beültem... Háááááááát, na ez már nem volt kényelmes, a bal vállamnak, kezemnek a gyerekülés pereme alatt volt csak hely, ami rohadtul nem kényelmes, tehát max 5km-re használható sztem...
Konklúzió részemről: ha megmarad Mondi, akkor kihúzzuk majd vhogy (sztem mire a kisebbik gyerekülésbe kerül, akkorára a nagyobbiknak elég lesz ülésmagasító is, bár ezt csak tippelem...) vagy ha 2 gyerekülés lesz, akkor már anya nem kell majd hátulra, mert menetirányban lesz mindenki (bár ez nagyon kérdéses előttem, mert most is azért hosszú úton foglalkozni kell a nagyobbik Pindurkával hátul...). Előre tenni gyerekülést meg nem akarok, a légzsákom sem kapcsolható ki a jobb oldalon, meg egyébként sem...
Agyalok azért, hogy mi legyen, mert a nagymama is 350km-re lakik, s 3 óra az út, ha megyek rendesen...
Azért kíváncsi lennék, hogy a 10cm-rel szélesebb Smax/Galaxyban ez a dolog hogyan játszik... Akinek van tapasztalata az az ottani topikban írjon infókat pls. köszi.
Nektek mik a tapasztalataitok több gyerekülés témában?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
csacsa1
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7013 Dátum:
2011.06.11 szombat, 00:45:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.10 péntek, 23:22:43
Az automata váltó topikba érdemes az ilyeneket irogatni.
Szia!
Csak azért bátorkodtam ide írni kérdésemet, nert láttam hogy az automata váltó topikba február óta a kutya se lépett be!!!!!
Szerettem volna minnél hamarabb választ kapni nehogy tönkre menjen a váltóm!!!
Köszi és bocs: Csacsa1
Naplózva
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7014 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:59:34 »
Hy all,
2 hete voltam olajcseren, azota az Engine Malfunction mindig megjelenik a kijelzon. Valakinek volt mar ilyen problema? Ez mit jelent pontosan?
A masik, hogy az olajcsere ota 130 km/h utan 6.ban nem ugrik annyira mint regebben (2.2 tdci)
David
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7015 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 21:32:02 »
Idézetet írta: csacsa1 - 2011.06.11 szombat, 00:45:42
Szia!
Csak azért bátorkodtam ide írni kérdésemet, nert láttam hogy az automata váltó topikba február óta a kutya se lépett be!!!!!
Szerettem volna minnél hamarabb választ kapni nehogy tönkre menjen a váltóm!!!
Köszi és bocs: Csacsa1
Igen, azért nem léptek be, mert kevés embernek van automata autója.
De az automata váltóval kapcsolatos kérdéseket továbbra is ott tartom célszerűnek írni. Mert lehet, hogy pont egy automata társad nem fog így benézni, mert neki pont arra a topikra van csak beállítva az email küldés ha jön új hozzászólás.
A váltód egyébként nem attól fog nem tönkremenni, hogy itt minél hamarabb kapsz választ, mert ha annyira kritikus a helyzet, akkor be kell vele menni egy szervizbe és megnézik.
Felkiáltójelből is elég írni mondatonként egyet, vagy nullát.
Nem baj egyébként, hogy ide írtad, én csak a praktikusság miatt írtam, amit írtam.
Mivel itt kevés embernek van automatája, javaslom, hogy nézd meg a talkford.com -on az ide vonatkozó topikokat, hátha ott van vkinek hasonló tapasztalata.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7016 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 21:32:40 »
Idézetet írta: dave4 - 2011.06.12 vasárnap, 20:59:34
Hy all,
2 hete voltam olajcseren, azota az Engine Malfunction mindig megjelenik a kijelzon. Valakinek volt mar ilyen problema? Ez mit jelent pontosan?
A masik, hogy az olajcsere ota 130 km/h utan 6.ban nem ugrik annyira mint regebben (2.2 tdci)
David
Engine malfunction??? Nem a service oil?
Ha tényleg engine malfunction, akkor irány vissza szerviz. Hibakódot kell olvasni, az majd megmondja mi van.
6.ban ugrás: hmmmm, ez nem vmi DPF-fel kapcsolatos dolog lesz? (csak ötletelek...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7017 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 22:54:35 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.12 vasárnap, 21:32:40
Engine malfunction??? Nem a service oil?
Ha tényleg engine malfunction, akkor irány vissza szerviz. Hibakódot kell olvasni, az majd megmondja mi van.
6.ban ugrás: hmmmm, ez nem vmi DPF-fel kapcsolatos dolog lesz? (csak ötletelek...)
Nem, nem service oil. Azt kiutettek.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7018 Dátum:
2011.06.13 hétfő, 09:08:16 »
Idézetet írta: dave4 - 2011.06.12 vasárnap, 22:54:35
Nem, nem service oil. Azt kiutettek.
Gondolom ég a motor lámpa is (MIL lámpa) egyidőben. Ez igazán csak szövegesen kiírja hogy "Aktív élő hiba van...".
Az hogy nem megy annyira, az lehet ennek a következménye... például ha egy érzékelő nem működik, a motor attól még megy, csak "csökkentett" teljesítménnyel... vészüzemmódban.
Valószínű ez lehet nálad is. Egy hibakód kiolvasás megmondaná hogy mi lehet. Lehet csak egy csatlakozó nincs visszarakva.
De én helyedben visszavinném inkább!
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7019 Dátum:
2011.06.13 hétfő, 13:31:04 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.06.13 hétfő, 09:08:16
Gondolom ég a motor lámpa is (MIL lámpa) egyidőben. Ez igazán csak szövegesen kiírja hogy "Aktív élő hiba van...".
Az hogy nem megy annyira, az lehet ennek a következménye... például ha egy érzékelő nem működik, a motor attól még megy, csak "csökkentett" teljesítménnyel... vészüzemmódban.
Valószínű ez lehet nálad is. Egy hibakód kiolvasás megmondaná hogy mi lehet. Lehet csak egy csatlakozó nincs vis***akva.
De én helyedben visszavinném inkább!
A motor lampa nalam nem eg mert nem olyan kijelzom van. Csak egy nagy sarga felkialtojel van.
Heten visszaviszem hibakod olvasasra.... aztan majd irok hogy mit talaltak.
David
Naplózva
csacsa1
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7020 Dátum:
2011.06.13 hétfő, 14:42:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.12 vasárnap, 21:32:02
Igen, azért nem léptek be, mert kevés embernek van automata autója.
De az automata váltóval kapcsolatos kérdéseket továbbra is ott tartom célszerűnek írni. Mert lehet, hogy pont egy automata társad nem fog így benézni, mert neki pont arra a topikra van csak beállítva az email küldés ha jön új hozzászólás.
A váltód egyébként nem attól fog nem tönkremenni, hogy itt minél hamarabb kapsz választ, mert ha annyira kritikus a helyzet, akkor be kell vele menni egy szervizbe és megnézik.
Felkiáltójelből is elég írni mondatonként egyet, vagy nullát.
Nem baj egyébként, hogy ide írtad, én csak a praktikusság miatt írtam, amit írtam.
Mivel itt kevés embernek van automatája, javaslom, hogy nézd meg a talkford.com -on az ide vonatkozó topikokat, hátha ott van vkinek hasonló tapasztalata.
Köszönöm Szépen!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7021 Dátum:
2011.06.13 hétfő, 21:45:40 »
Idézetet írta: dave4 - 2011.06.13 hétfő, 13:31:04
A motor lampa nalam nem eg mert nem olyan kijelzom van. Csak egy nagy sarga felkialtojel van.
Heten visszaviszem hibakod olvasasra.... aztan majd irok hogy mit talaltak.
David
Félreértés ne essék: nekünk Convers+ -osoknak is van "motorlámpa".
Fent a kis ablakban a fordszámmérő és a sebességmérő között. Jobb oldalon van az olajnyomásjelző lámpa, mellette balról a checkengine lámpa.
Ha van felkiáltójeled, akkor gondolom az üzenetek között a menüben folyamatosan az "Engine malfunction" üzenet van.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1680
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7022 Dátum:
2011.06.14 kedd, 10:55:14 »
Sziasztok! Na nekem is megvolt az első piros felkiáltójeles üzenetem: menjek a szervízbe azt írta a kocsi mert nem jó az elektromos kézifékem.
Ez igaz is volt. Nem fogta az autót a kézifék, nem csinált az semmit. Csak idegesítően bimbamolt meg villogtatta a kézifék hibaüzenetet menni meg kellett, nem volt időm megnézni. Szerencsére sík helyen tudtam megállni lejtőn nem mertem volna hagyni a gépet max kiékelve...
Na este könyv elő bizti doboz keresése: 3 helyen is van biztosíték doboz az egyszerűség kedvéért: motortér, kesztyűtartó alatt meg a 3. sor üléseknél. Persze a biztosítékok jók voltak (2 db 30-as), de a ki meg betételre újraindult a szerkezet és azóta működik
Forza, T.
Naplózva
2008 Mondi 2.2TDCi 175PS M6
2007 S-max 2.5T 220PS M6
2008 Volvo C30 T5 382PS/488Nm M6 Autotech stage 4
2002 BMW E-46 330 cab 230PS M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2TDCi, Galaxy 2.0TDCi
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7023 Dátum:
2011.06.14 kedd, 10:56:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.13 hétfő, 21:45:40
Félreértés ne essék: nekünk Convers+ -osoknak is van "motorlámpa".
Fent a kis ablakban a fordszámmérő és a sebességmérő között. Jobb oldalon van az olajnyomásjelző lámpa, mellette balról a checkengine lámpa.
Ha van felkiáltójeled, akkor gondolom az üzenetek között a menüben folyamatosan az "Engine malfunction" üzenet van.
Igen SzJani igazad van. Tegnap gyujtas raadasnal eszrevettem hogy ott van fennt a checkengine lampa. Ma viszem vissza szervizbe a gepet, aztan majd irok hogy mit mondtak ra.
Naplózva
dave4
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7024 Dátum:
2011.06.14 kedd, 11:36:28 »
Na megcsinaltak a hibat. Az uzemanyag homerseklet erzekelo nem volt teljesen osszetolva, ezaltal nem kapott rendes informaciot es lefojtotta az autot.
Miutan megcsinaltak M7-esen kiprobaltam es megy mint a golyo...
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7025 Dátum:
2011.06.14 kedd, 15:44:43 »
Idézetet írta: dave4 - 2011.06.14 kedd, 11:36:28
Na megcsinaltak a hibat. Az uzemanyag homerseklet erzekelo nem volt teljesen osszetolva, ezaltal nem kapott rendes informaciot es lefojtotta az autot.
Miutan megcsinaltak M7-esen kiprobaltam es megy mint a golyo...
Hol van ez az üzemanyag hőmérséklet érzékelő?
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7026 Dátum:
2011.06.14 kedd, 16:32:46 »
Idézetet írta: zsoel - 2011.06.14 kedd, 15:44:43
Hol van ez az üzemanyag hőmérséklet érzékelő?
VW PDTdi típusoknál ezt szokták becsapni egy ellenállás beépítésével...ugyanis hideg üzemanyagnál nagyobb dózist kapott a motor..így hát jobban ment... 10-20% simán kihozható volt belőle:)
Elég ócska tuning, de hatásos...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7027 Dátum:
2011.06.14 kedd, 18:37:56 »
Olaj csere nálam is volt kb 5 hónapja de se híre, se hanva nem volt az oil üzinek
Mit kell ahhoz megbirizgálni, hogy előugorjon ez az üzi?
Temészetesen örülök, hogy nem jelent meg a drága, mert egy üzenet törlésért sírva fizetek ki több ezret, főleg úgy, hogy tisztában vagyok vele mekkora munkába kerül ez a szervizesnek, egy katt és egy enter, vagy még egy katt
Mondjuk igaz, a műszert kell megfizetni, az nincs minden bokorban.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.14 kedd, 18:47:08 írta tomeed
»
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7028 Dátum:
2011.06.14 kedd, 19:32:58 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.06.14 kedd, 18:37:56
Olaj csere nálam is volt kb 5 hónapja de se híre, se hanva nem volt az oil üzinek
Mit kell ahhoz megbirizgálni, hogy előugorjon ez az üzi?
Temészetesen örülök, hogy nem jelent meg a drága, mert egy üzenet törlésért sírva fizetek ki több ezret, főleg úgy, hogy tisztában vagyok vele mekkora munkába kerül ez a szervizesnek, egy katt és egy enter, vagy még egy katt
Mondjuk igaz, a műszert kell megfizetni, az nincs minden bokorban.
Az olajcsere az nem kilóméter függő, hanem az olaj mínőségét , motor terhelését nézi a rendszer. Nekem 4 napos firiss olajomra írta ki, hogy mikor cserélem le, igaz volt egy kunmadarasi gyorsulásos nap is közte
De a törlése házilag is megolddható, mikor gyújtást adsz egyszerre nyomod a féket és a gázt, míg meg nem kérdezi, hogy törölni akarod-e...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7029 Dátum:
2011.06.14 kedd, 22:29:08 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.06.14 kedd, 10:55:14
Sziasztok! Na nekem is megvolt az első piros felkiáltójeles üzenetem: menjek a szervízbe azt írta a kocsi mert nem jó az elektromos kézifékem.
Ez igaz is volt. Nem fogta az autót a kézifék, nem csinált az semmit. Csak idegesítően bimbamolt meg villogtatta a kézifék hibaüzenetet menni meg kellett, nem volt időm megnézni. Szerencsére sík helyen tudtam megállni lejtőn nem mertem volna hagyni a gépet max kiékelve...
Na este könyv elő bizti doboz keresése: 3 helyen is van biztosíték doboz az egyszerűség kedvéért: motortér, kesztyűtartó alatt meg a 3. sor üléseknél. Persze a biztosítékok jók voltak (2 db 30-as), de a ki meg betételre újraindult a szerkezet és azóta működik
Forza, T.
Tényleg jó ez a platform.
Akkusaru levételle, meg
biztosító betét
(
) ki-be rakással ezreket tudunk spórolni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7030 Dátum:
2011.06.14 kedd, 22:32:57 »
Idézetet írta: dave4 - 2011.06.14 kedd, 11:36:28
Na megcsinaltak a hibat. Az uzemanyag homerseklet erzekelo nem volt teljesen osszetolva, ezaltal nem kapott rendes informaciot es lefojtotta az autot.
Miutan megcsinaltak M7-esen kiprobaltam es megy mint a golyo...
Ez a golyós hasonlat aranyos volt, tetszett.
Mert tényleg.
Egyébként az utóbbi időben kicsit rohanós volt az életem, meg már ciki volt, hogy a BaloghTomi kolléga is piszkálgat az 5.8-6 literes fogyim miatt, szóval nekem is most egy ideje olyan 6.8-7.0 között áll.
Elég élvezetes, na!
(a múltkor felgyorsításkor majdnem szúrtam autópályán egy 7.-et...
Jó, hogy 6.-ban is elég nagyot tud lépni, s tényleg csak fent fogy el az ereje, de annyival én meg már nem szeretek menni, meg az már q drága is...)
A lényeg, hogy jó lett a gép ismét.
Az egyik legjobb dolog amit imádok benne, amikor az autópálya lehajtó előtt kilövöm a tempomatot, s motorfékkel lassulok: teljesen olyan érzés, mint amikor repülővel száll le az ember. (ezért 747. A T34 meg a kedvenc mosósomtól jött, amikor a csomagtartónál állt, s már vagy 2 perce az autó hátfalát (hátulját) mosták: "b+ ennek akkora hátulja van, mint egy t34-esnek...")
Ami még nagyon tetszik, hogy sima városbankrúzingolásnál az ember ha csak simogatja a gázpedált, akkor is relatíve gyorsabb a többieknél, s nem kell ott p*csölni a maszlagban.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7031 Dátum:
2011.06.15 szerda, 09:55:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.10 péntek, 23:26:29
...
Nektek mik a tapasztalataitok több gyerekülés témában?
Nekem az a véleményem, hogy ezzel a kis írásoddal ideologizálod meg, hogy miért kell lecserélni a Mondeót...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Ablaktörlőzés lehúzott ablaknál
«
Új hozzászólás #7032 Dátum:
2011.06.15 szerda, 20:11:23 »
Sziasztok!
Hathatós megoldást jelent szélterelő (legyen az szatuna vagy más márka) beszerelése az első ajtókra vajon, mert kezd kicsit idegesíteni, hogy lehúzott ablaknál nem tudok szélvédőt mosni ablaktörlővel mert amit letöröl azt mind "betolja" az ablakon.
Lecsorog a kárpitra meg minden. Kinek mi a tapasztalata vagy milyen megoldást javasoltok.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7033 Dátum:
2011.06.15 szerda, 21:03:34 »
Tempomat gond! Páran írtuk, hogy néha elfelejt bekapcsolni a tempomat. Lehet,hogy csak beképzelem magamnak, de kb 1 hónapja az OFF gombot elfelejtettem, azóta, hogy nem nyúlok hozzá megszünt az a gond, hogy nem kapcsol be mikor igényt tartanék rá.
Elképzelhető, hogy a kikapcsoló gomb nem tesz jót a kis agyacskájának?!
Ablaktörlésnél nálam még nem folyt be a víz, légkondi rulez és akkor maradhat az ablak fent, lehet mosni
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Ablaktörlőzés lehúzott ablaknál
«
Új hozzászólás #7034 Dátum:
2011.06.15 szerda, 22:03:45 »
Idézetet írta: mbdeb - 2011.06.15 szerda, 20:11:23
Sziasztok!
Hathatós megoldást jelent szélterelő (legyen az szatuna vagy más márka) beszerelése az első ajtókra vajon, mert kezd kicsit idegesíteni, hogy lehúzott ablaknál nem tudok szélvédőt mosni ablaktörlővel mert amit letöröl azt mind "betolja" az ablakon.
Lecsorog a kárpitra meg minden. Kinek mi a tapasztalata vagy milyen megoldást javasoltok.
Én a gyári fordos Clim Airt vettem meg, nekem nagyon jó szolgálatot tesz. Tomi, és Jani ledobta az autóról, mert pályán nagyon hangos, én igazándiból nem érzem , lehet lassan megyek a pályán...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7035 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 01:15:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.06.15 szerda, 09:55:46
Nekem az a véleményem, hogy ezzel a kis írásoddal ideologizálod meg, hogy miért kell lecserélni a Mondeót...
Egyébként nem.
Ma beadtam Anyának, hogy mi lenne ha az övét cserélnénk, de nem támogatta a dolgot...
Én csak azt szeretném, ha a körülményeknek megfelelően a legkényelmesebben utaznánk majd mindenfelé.
S nekünk pedig kell, mert a rokonok szanaszét, stb.
Én sem tapasztaltam még a szélvédőfolyadék befolyását...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7036 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 06:51:27 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.06.15 szerda, 21:03:34
Tempomat gond! Páran írtuk, hogy néha elfelejt bekapcsolni a tempomat. Lehet,hogy csak beképzelem magamnak, de kb 1 hónapja az OFF gombot elfelejtettem, azóta, hogy nem nyúlok hozzá megszünt az a gond, hogy nem kapcsol be mikor igényt tartanék rá.
Elképzelhető, hogy a kikapcsoló gomb nem tesz jót a kis agyacskájának?!
Én még nem nagyon használtam a kikapcsoló gombot. A gyújtás levétele után úgyis kikapcsol.
Ha meg menetközbe kell "kikapcsolni" annak oka van pl. lassítás stb. Ha utána nem a "resume" gombot nyomom hanem a "+" gombot akor meg úgyis azt az értéket rögzíti amin éppen megyek. Ha a resume -val állítom vissza akkor a plusz-minusz gomb potméterként működik.
Teszt célből talán egyszer vagy kétszer használtam az off gombot, hogy minek is rakták bele (lehet hogy azért hogy szimmetrikus leygen a kormány)
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7037 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 07:15:07 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.16 csütörtök, 01:15:30
Egyébként nem.
Ma beadtam Anyának, hogy mi lenne ha az övét cserélnénk, de nem támogatta a dolgot...
Én csak azt szeretném, ha a körülményeknek megfelelően a legkényelmesebben utaznánk majd mindenfelé.
S nekünk pedig kell, mert a rokonok szanaszét, stb.
Én sem tapasztaltam még a szélvédőfolyadék befolyását...
Akkor méé nem veszel lakóautót
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Ablaktörlőzés lehúzott ablaknál
«
Új hozzászólás #7038 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 08:10:21 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.06.15 szerda, 22:03:45
Tomi, és Jani ledobta az autóról, mert pályán nagyon hangos,
Pontosítsunk. A bal első a csomiban van, és ha esik az eső felrakom.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7039 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 08:12:20 »
Idézetet írta: mbdeb - 2011.06.16 csütörtök, 06:51:27
Teszt célből talán egyszer vagy kétszer használtam az off gombot, hogy minek is rakták bele (lehet hogy azért hogy szimmetrikus leygen a kormány)
Miért? Az ON gombra mi szükség van? Inkább a helyett a két gomb helyett ilyen programozható funkciót csináltak volna, hogy a user beállíthatja, hogy azon gombok megnyomására milyen sebességre álljon az autó (mondjuk lenne egy 50-es városba, meg 130-as otópályára
).
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ordogi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7040 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 09:16:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.06.16 csütörtök, 08:12:20
Miért? Az ON gombra mi szükség van? Inkább a helyett a két gomb helyett ilyen programozható funkciót csináltak volna, hogy a user beállíthatja, hogy azon gombok megnyomására milyen sebességre álljon az autó (mondjuk lenne egy 50-es városba, meg 130-as otópályára
).
most volt a fenekem alatt egy merga gyári gps-szel. annál profibb tempomatot még nem láttam. egy bajuszkapcsolón elintézték az egészet úgy, hogy az is benne van, hogy a megengedett maximummal menjen. a gps tudja, hogy mennyivel lehet menni és tempomat meg eszerint beáll. és ez egyetlen kapcsolón. ennél jobb nincs, a mondeo-on ez el lett bonyolítva.
egyébként pont most volt nekem is hasonló gondom. nem kapcsolt be sem a +-ra sem az on-ra. hazafelé meg már minden ok volt....
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Ablaktörlőzés lehúzott ablaknál
«
Új hozzászólás #7041 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 21:50:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.06.16 csütörtök, 08:10:21
Pontosítsunk. A bal első a csomiban van, és ha esik az eső felrakom.
Nekem egyszer húzta vissza az ablakot a becsípődésgátló elektronika.
S nálam elég 1x hibázni, ment fel elcsomagolva a padlásra.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7042 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 21:51:54 »
Idézetet írta: ordogi - 2011.06.16 csütörtök, 09:16:36
most volt a fenekem alatt egy merga gyári gps-szel. annál profibb tempomatot még nem láttam. egy bajuszkapcsolón elintézték az egészet úgy, hogy az is benne van, hogy a megengedett maximummal menjen. a gps tudja, hogy mennyivel lehet menni és tempomat meg eszerint beáll. és ez egyetlen kapcsolón. ennél jobb nincs, a mondeo-on ez el lett bonyolítva.
egyébként pont most volt nekem is hasonló gondom. nem kapcsolt be sem a +-ra sem az on-ra. hazafelé meg már minden ok volt....
Bizony.
S el kell szomorítsalak Benneteket, hogy nem a gombsor a hibás adott esetben. Nekem most cseréltek gombsort pár hete, de azóta már 1x előjött megint ez az anomália, hogy nem tudom bekapcsolni.
Szóval viszem majd vissza, hogy debuggolják a gépet.
Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak még cserélni, s mennyiért...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 279
Válasz: Ablaktörlőzés lehúzott ablaknál
«
Új hozzászólás #7043 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 22:19:09 »
Idézetet írta: mbdeb - 2011.06.15 szerda, 20:11:23
Sziasztok!
...mert kezd kicsit idegesíteni, hogy lehúzott ablaknál nem tudok szélvédőt mosni ablaktörlővel....
én eddig úgy tapasztaltam ha esik az eső, vagy ha mosom a szélvédőt, akkor
nyitott ablaknál azt beveri a menetszél!
azaz behúzza a huzat!
trabitól kezdve a8-ig!
tényleg ez a kérdés most komoly? vagy valakik tesztelnek minket?
Naplózva
Fekete bálna
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Ablaktörlőzés lehúzott ablaknál
«
Új hozzászólás #7044 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 22:23:25 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.06.16 csütörtök, 22:19:09
én eddig úgy tapasztaltam ha esik az eső, vagy ha mosom a szélvédőt, akkor
nyitott ablaknál azt beveri a menetszél!
azaz behúzza a huzat!
trabitól kezdve a8-ig!
tényleg ez a kérdés most komoly? vagy valakik tesztelnek minket?
az csak felfrissít
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Ablaktörlőzés lehúzott ablaknál
«
Új hozzászólás #7045 Dátum:
2011.06.17 péntek, 11:09:46 »
Idézetet írta: zzoli - 2011.06.16 csütörtök, 22:19:09
én eddig úgy tapasztaltam ha esik az eső, vagy ha mosom a szélvédőt, akkor
nyitott ablaknál azt beveri a menetszél!
azaz behúzza a huzat!
trabitól kezdve a8-ig!
tényleg ez a kérdés most komoly? vagy valakik tesztelnek minket?
Egy bizonyos sebességtartomáényba valóban befolyik a bal első ablakon a szélvédőmosó vagy az eső.
Ha lassan mész, akkor van ideje elfolynim, ha elég gyíorsan, akkor felül megy tovább /hátrafelé/.
Kb.60-90 között marad a bal eslő ablakon való befolyás!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Devlin
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7046 Dátum:
2011.06.17 péntek, 12:17:40 »
A kormánymodult, amely a kormánykerék alatt van.
Az egy viszonylag egyszerű elektronika, nem túl olcsón.
Sajnos nem egyedi az eset...
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.16 csütörtök, 21:51:54
Bizony.
S el kell szomorítsalak Benneteket, hogy nem a gombsor a hibás adott esetben. Nekem most cseréltek gombsort pár hete, de azóta már 1x előjött megint ez az anomália, hogy nem tudom bekapcsolni.
Szóval viszem majd vissza, hogy debuggolják a gépet.
Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak még cserélni, s mennyiért...
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7047 Dátum:
2011.06.17 péntek, 12:36:40 »
Idézetet írta: Devlin - 2011.06.17 péntek, 12:17:40
A kormánymodult, amely a kormánykerék alatt van.
Az egy viszonylag egyszerű elektronika, nem túl olcsón.
Sajnos nem egyedi az eset...
Mi ennek pontosan a neve?
S hol is van ez pontosan?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Devlin
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7048 Dátum:
2011.06.17 péntek, 12:51:25 »
A kormányoszlopon, a kormánykerék alatt.
Kormányoszlop vezérlő egységnek hívják.
Egy műanyag ház, benne egy kis NYÁK, rajta egy IC és 4 kondi, ha jól emlékszem.
Idézetet írta: SzJani - 2011.06.17 péntek, 12:36:40
Mi ennek pontosan a neve?
S hol is van ez pontosan?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7049 Dátum:
2011.06.17 péntek, 14:50:33 »
Idézetet írta: Devlin - 2011.06.17 péntek, 12:51:25
A kormányoszlopon, a kormánykerék alatt.
Kormányoszlop vezérlő egységnek hívják.
Egy műanyag ház, benne egy kis NYÁK, rajta egy IC és 4 kondi, ha jól emlékszem.
Nalad ez megoldotta tutira a problemat?
Elotte Neked is szorakoztak a gombcserevel?
Melyik szerviz volt?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ