Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:23:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11988502 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:44:02 »


Ezekkel a megállapításaiddal most nagyon vitába szállnék:
1.)
Mert az újabbat jobban kihegyezték. Más a befecskendező rendszer szállítója, több a furat a csúcsokon, gondolom nagyobb a CR nyomás, stb.
Szervizek szerint ua. lett a beszállító, aki az MK3-nál volt, s ugye ott azzal volt jó pár embernek problémája.
Az MKIII 2,2-esnek hiába delphi volt a bezsállítója de sokkel kevesebb vele a gond mint a 2.0-al pont a más befecskendezési rendszer miatt. )Az enyém 260ekm-et futott le , nem volt se porlasztócsúcs se más fődarab cseréje, még az eredeti van benne. A diagjaim szerint jó döntés volt meghagyni az asszonynak mint második autó. Kevered a 2,0-ák nyűgjeivel.

Szóval, aki az újabb dízeleket veszi, az majd izgulhat, hogy lesz-e később vmi geb*sz a motorral. Illetve legalább is én izgulnék...

Pont azért kell megvárni mindig a facelift után kb fél háromnegyed évet hogy a gyerekbetegségek ne nálad jöjjenek el. Ez pont most telik le. Az előzővel is csináltam és most így csinálom.  Így nem kell fájni az ember fejének  Wink (Egyébként a befecskendező rendszert az új 200 lovas 2.2-nek kevered mert az Bosch és nem fel van húzva akár az MKIII 155 lovashoz vagy az előző verziójú  175 ovas MKIV-hez képest hanem elég durván változtattak a motoron:

 •   Új piezó injektorok melyek egyenként 8 befecskendező furattal rendelkeznek. Megemelt 1800bar CR nyomás. (De még mindig jobb mint az új 2,0 litereseknél mert ott 2000bar-ra emelték a nyomást !!!!)
•   Új motor kontrol modul (Ford 2nd generation common rail diesel engine management system) Bosch Common Rail Multiple Injection .
•   Megváltoztatott új égéskamra geometria
•   Kisebb emisszió és CO2 kibocsátás
•   Csökkentett befecskendezési zaj , égési zaj csökkentve illetve általánosságban redukált zaj kibocsájtás.
•   Plusz zajcsökkentő beépítve a turbó és a kipufogóhoz, ezzel 2dB-el csökkentve a zaj kibocsájtás
•   Fejlesztettek a turbon is. 1,5 bar-ról 1,8bar-ra emelték a maximális turbonyomást. Nagy hatásfokú (vízhűtéses) EGR hűtő kerül be és új DPF ami megfelel a legújabb előírásoknak.
•   Az új 2,2TDCi 200PS (147kW) normál nyomaték 420Nm 1750-3000rpm-ig ami 30Nm el megnövekszik túltöltéskor, így a 2,2TDCi maximális nyomatéka 450Nm
•   0-100 km/h (0-62 mph) a 4é s5 ajtós modelleknél 8,1 másodperc alatt éri el (8,3 a kombi verzionál)
•   Fogyasztása kombinált  6,0 liter/100km (47mpg) Átlagos CO kibocsájtás: 159 g/km az összes karosszéria verziónál.
•   Euro V
•   Súlya 1599-1615kg (verziótol függően)
•   Fogyasztás 4-5 ajtós város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
•   Fogyasztás kombi város/vegyes/városon kívül : 7,8/ 5,0 / 6,0
•   Végsebesség 4-5 ajtós/ kombi : 230kmh / 225 km/h
•   Gyorsulás 4-5 ajtós/ kombi : 8,1 / 8,3
•   Rugalmasság (50-100km/h)  4-5 ajtós/ kombi: 6,7 / 6,9

Nyomatékban nem tud egyébként az új sokkal többet, pedig itt ugye az számít...  nyes
Az lehet, de akkor nem láttad a nyomaték karakterisztikáját ami igen lapos, az viszont már nagyon számít.


Egy hátránya viszont van, mocsok drága. Az új 200 lovas TDCi inkább 10 felett mint alatt jön ki listaáron, innen kell alkudni amit lehet  falbav
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:28:59 »

Ezekkel a megállapításaiddal most nagyon vitába szállnék:
...

...

Mondtam, hogy már kevertem őket...  Lips Sealed
Amiket pedig felsoroltál, én az alatt értem a felhúzást.
Ez is 2.2-es, meg a régiek is azok.  Wink
Ahhoz képest, hogy ez már EURO5, tehát elég jól le van fojtva, mégis hangyányival (20Nm) többet tud, mint az előző változat. Tehát valamit valóban mókoltak rajta, de nekem akkor is ez egy 2.2-es motor fog maradni mindig.
8,1 alatt van 100-on, a régi meg 8,7 alatt... Nekem a rugalmasság számít, s itt van a trükk a dologban ugyanis az újnál már nem a 80-120-at adták meg rugalmasságra, hanem az 50-100at. A régi 80-120: 6,9sec, az új 50-100: 6,7 sec. Na itt döntsd el, hogy melyik a jobb.  vigyor3 A régi esetében ugye négyzetesen nagyobb már a légellenállás az utolsó 20km/h-nál, az újnál meg az elején még nincs akkora töltés, s 10km/h-val többet kell futni...
Azt nem értem, ha itt mán' elég sok minden pezsó', akkor mi miért nem kaptunk egy kafa V6os dízelt...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:33:07 »

...

Egy hátránya viszont van, mocsok drága. Az új 200 lovas TDCi inkább 10 felett mint alatt jön ki listaáron, innen kell alkudni amit lehet  falbav


Ezért kell megvenni az enyémet töredékárán...  nyes  Wink
(bejáratott, a típushibák már kijöttek - javíttattam (még a tempomatot kel lgariban megpofoztatnom), tényleg! karcmentes, ilyen színben már soha többet nem lesz, stb-stb.)
Teljesítményre ez is bőven elég, ha meg nem, akkor már nem mondeót kell venni, hanem vmi bajorabb márkából kell válogatni 15+M körül...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 23:11:23 »

Hy all,

Szerintetek megoldhato lenne (es szabalyos) LED-et szerelni a Titanium-s (vagy JB desgin) elso hutoracsaba? Itt egy kep amit talaltam neten a racsrol, es a lyuk meg adott a rendszamtabla mellett

http://kepfeltoltes.hu/view/110626/4a19b29c6f064_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 23:18:07 »

Ezért kell megvenni az enyémet töredékárán...  nyes  Wink
(bejáratott, a típushibák már kijöttek - javíttattam (még a tempomatot kel lgariban megpofoztatnom), tényleg! karcmentes, ilyen színben már soha többet nem lesz, stb-stb.)
Teljesítményre ez is bőven elég, ha meg nem, akkor már nem mondeót kell venni, hanem vmi bajorabb márkából kell válogatni 15+M körül...
Én elvből eddig mindig csak "0" km-es autót vettem, ahhoz meg már elég koros vagyok, hogy csak olyan könnyen változtassak a megszokásaimon  Wink
Egyébként a szivem már nekem is egy csillagjeles fele dobogot csak az eszem meg a smucigságom a mondeot választja, érzelmekre én meg sokat nem adok   nyes
Ezért azt hiszem nem én vagyok a cél vásárló közönség a valóban szép és jó állapotú gépednek, amivel valaki nagyon jól fog járni mert ahogy olvasgattam te egyáltalán nem gyilkoltad. 

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 08:17:15 »

Hy all,

Szerintetek megoldhato lenne (es szabalyos) LED-et szerelni a Titanium-s (vagy JB desgin) elso hutoracsaba? Itt egy kep amit talaltam neten a racsrol, es a lyuk meg adott a rendszamtabla mellett

http://kepfeltoltes.hu/view/110626/4a19b29c6f064_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Csak itt a fórumon kellett volna körbenézned...

http://kepfeltoltes.hu/view/110219/drl1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
enef
Vendég
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 08:33:41 »

Én elvből eddig mindig csak "0" km-es autót vettem, ahhoz meg már elég koros vagyok, hogy csak olyan könnyen változtassak a megszokásaimon  Wink
Egyébként a szivem már nekem is egy csillagjeles fele dobogot csak az eszem meg a smucigságom a mondeot választja, érzelmekre én meg sokat nem adok   nyes
Ezért azt hiszem nem én vagyok a cél vásárló közönség a valóban szép és jó állapotú gépednek, amivel valaki nagyon jól fog járni mert ahogy olvasgattam te egyáltalán nem gyilkoltad. 



Nekem is nagyon szimpi SzJani gépe, látszik hogy gondos gazda, igényes. El is gondolkoztam rajta, hogy felhívom, de aztán átgondoltam és letettem róla.
Sajnos azt kell mondjam Magyarországon siralmas a helyzet, vagy velem van a gond lehet. Keresek magamnak egy kocsit, preferált a Mondeo. Igényeim: 200+ LE, automata váltó, 10m. HUF alatti ár. Ennyi a paraméterlista, és 1 azaz 1db. ilyen autót találtam eddig, kerek 10m.-ért. Annál meg tényleg elgondolkoztató a bajorabb márka, pedig akarnék én Mondeo "hű" maradni...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 08:35:41 »

Nekem is nagyon szimpi SzJani gépe, látszik hogy gondos gazda, igényes. El is gondolkoztam rajta, hogy felhívom, de aztán átgondoltam és letettem róla.
Sajnos azt kell mondjam Magyarországon siralmas a helyzet, vagy velem van a gond lehet. Keresek magamnak egy kocsit, preferált a Mondeo. Igényeim: 200+ LE, automata váltó, 10m. HUF alatti ár. Ennyi a paraméterlista, és 1 azaz 1db. ilyen autót találtam eddig, kerek 10m.-ért. Annál meg tényleg elgondolkoztató a bajorabb márka, pedig akarnék én Mondeo "hű" maradni...
Kintről nem akarsz?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 08:41:11 »

Pl.: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=147031228&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
enef
Vendég
« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 08:48:26 »

Kintről nem akarsz?

Elvileg jó lenne nekem kintről is,  de az csak full kp.-re lehetne normálisan, én meg egy részét lízingelném.
Németországban találtam jó áron, de ha kifizetem a vámot és az áfát ugyanott vagyok mintha itt vennék egy újat.
Pl. ez jónak tűnik: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=144891295&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=CRUISE_CONTROL&negativeFeatures=EXPORT&colors=BLACK&categories=Limousine&tabNumber=1

Átszámítva 7.2m. HUF, tökéletes lenne! De a regadó még kb. 2millió, és akkor már nem jó. Szlovák, német rendszámmal most keverés van,
kíváncsi leszek mi sül ki belőlele, jelen helyzetben inkább várnék vele?!

Garancia kérdés sem tudom hogy van, de nem szerintem hisztiznének rajta a szervízben hogy külföldi autó?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 09:07:04 »

Elvileg jó lenne nekem kintről is,  de az csak full kp.-re lehetne normálisan, én meg egy részét lízingelném.
Németországban találtam jó áron, de ha kifizetem a vámot és az áfát ugyanott vagyok mintha itt vennék egy újat.
Pl. ez jónak tűnik: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=144891295&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=CRUISE_CONTROL&negativeFeatures=EXPORT&colors=BLACK&categories=Limousine&tabNumber=1

Átszámítva 7.2m. HUF, tökéletes lenne! De a regadó még kb. 2millió, és akkor már nem jó. Szlovák, német rendszámmal most keverés van,
kíváncsi leszek mi sül ki belőlele, jelen helyzetben inkább várnék vele?!

Garancia kérdés sem tudom hogy van, de nem szerintem hisztiznének rajta a szervízben hogy külföldi autó?

Garancia ugyan úgy érvényes, teljesen mindegy, hogy honnan van az autó, a lényeg, hogy vezetett szervizkönyve legyen, nekem a 6 éves mondeóra ami német volt gariba cseréltek egy bal hátsó ajtót kompletten, a rohadás miatt.... Kint sokkal nagyobb a válaszék, azért érdemes nézegetni, és ezek 0-kms autók a hitelt szerintem kint is meglehet oldani, csak keresni kell egy embert.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 09:12:29 »

A regadó meg egy kétliteres ecoboostra "csak" 1 milla és a 240 ló az 240 ló  nyes és az 8 ba megállna. persze te tudod, remélem megtalálod majd , amit keresel. Behozatalban tudok segíteni  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
enef
Vendég
« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 09:18:08 »

Garancia ugyan úgy érvényes, teljesen mindegy, hogy honnan van az autó, a lényeg, hogy vezetett szervizkönyve legyen, nekem a 6 éves mondeóra ami német volt gariba cseréltek egy bal hátsó ajtót kompletten, a rohadás miatt.... Kint sokkal nagyobb a válaszék, azért érdemes nézegetni, és ezek 0-kms autók a hitelt szerintem kint is meglehet oldani, csak keresni kell egy embert.

Köszi a garancia választ, ez jó hír.  Finanszírozót külfüldre keresgettem már, de egyelőre csak a http://www.cerent.hu/index.php akivel beszéltem, ők viszont nem foglalkoznak forddal, és bérlésre szakosodtak, bajor márkára már adtak ajánlatot.  Tud valaki eseteleg "embert" ajánlani küflöldi Ford lízningre/hitelre, kinti rendszám ügyintézésre?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 09:24:54 »

Hi,
Na végre, hogy gép elé kerültem!
Az autó pénteken 1 órára kész is lett.
Pumpát rákötötték, 3at pumpáltak és pöcc-röff.
Kicseréltettem a résolajcsöveket + hibakódot olvastak, semmi baja.
Lemosták a gázolaj maradékot a motorról, és mehetett is az autó Balcsira.
Mindezt 5ezer kemény forinttért!
A jövőben tervezem, hogy bele tetetek egy pumpát állandóra, mert ez így nem okés!

Szóval minden oké!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 09:28:51 »

Hi,
Na végre, hogy gép elé kerültem!
Az autó pénteken 1 órára kész is lett.
Pumpát rákötötték, 3at pumpáltak és pöcc-röff.
Kicseréltettem a résolajcsöveket + hibakódot olvastak, semmi baja.
Lemosták a gázolaj maradékot a motorról, és mehetett is az autó Balcsira.
Mindezt 5ezer kemény forinttért!
A jövőben tervezem, hogy bele tetetek egy pumpát állandóra, mert ez így nem okés!

Szóval minden oké!!!

De miért ersztette a gázolajat?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 09:43:33 »

...
 Igényeim: 200+ LE, automata váltó, 10m. HUF alatti ár. Ennyi a paraméterlista, és 1 azaz 1db. ilyen autót találtam eddig, kerek 10m.-ért. Annál meg tényleg elgondolkoztató a bajorabb márka, pedig akarnék én Mondeo "hű" maradni...

10M-s kocsit ha lízingelsz, akkor 7 évvel számolva
5M-s önrésznél 75-86E a törlesztő,
4M-s önrésznél 90-104E a törlesztő,
3M-s önrésznél 105-120E a tölesztő.

Ha az 5 höz nézem akkor ehhez képest mondjuk az enyémbe tényleg csak 1,8at kell bedobni...
Nem lobbizni akarok az enyém mellett, csak tényleg elgondolkodtató most egy új vétele, de nagyon...
Bárhonnan...
Az üzemanyagfogyasztást is célszerű számolni, ha évi 20+ ezreket megy az ember; egy benzines automata nem annyit eszik, mint egy dízel-kézi.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 09:45:15 »

Köszi a garancia választ, ez jó hír.  Finanszírozót külfüldre keresgettem már, de egyelőre csak a http://www.cerent.hu/index.php akivel beszéltem, ők viszont nem foglalkoznak forddal, és bérlésre szakosodtak, bajor márkára már adtak ajánlatot.  Tud valaki eseteleg "embert" ajánlani küflöldi Ford lízningre/hitelre, kinti rendszám ügyintézésre?

A külföldi rendszámos autókat szét fogják szivatni a jövőben itt MO-n...
Érdemes itt olvasgatni: http://www.v8cars.hu/forum/topic.php?topic=9
Egyébként van aki vállalja, de van aki fél a dolgoktól...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 11:17:52 »

De miért ersztette a gázolajat?

Eldugult a visszatérő ág, sajna.
Tisztítás után okkancs lett, de ezt még mi csináltuk, csak azt a fránya levegőt nem kellett volna beengedni a systembe!
Biztos ami tuti leellenőrizték a srácok, de nem volt már vele gond.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 10:17:32 »

Aki mostanában várja az autót, izguljon...
http://www.automotor.hu/hirek/tobb-mint-3000-uj-fordot-vert-el-a-jeg-386459
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 14:17:48 »


Smiley
Jujj, de ki fogják ezt javítani, és úgy eldják hibátlannak,  mint a sicc!
3000 darab bukta nem fér bele egy autógyár költségvetésébe sem, főleg most.
Meg is nézem hátha van álláshírdetés, biztos keresnek idénymunkásokat, vagy diákmelósokat  taps
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 14:33:51 »

Smiley
Jujj, de ki fogják ezt javítani, és úgy eldják hibátlannak,  mint a sicc!
3000 darab bukta nem fér bele egy autógyár költségvetésébe sem, főleg most.
Meg is nézem hátha van álláshírdetés, biztos keresnek idénymunkásokat, vagy diákmelósokat  taps

Nem is ez a baj ezzel, hogy nem lesz kijavítva.
Hanem, amikor az eredetileg 0km-es hibátlan autót vásárló user el akarja majd adni használtan pár év múlva, s akkor jönnek majd neki, hogy bocs, de a rétegvastagság mérés szerint ennek az autónak fújva van a motorháztetője/teteje/sárvédője...
Akkor fogja t***n lőni magát.  Roll Eyes
Vagy, amikor a hátsó szélvédő üvegtörmelékeit megtalálja majd valahol a kárpit alatt, stb.  Undecided
Én is mikor anno átvettem, körbemérettem, hogy nem volt-e esetleg szállítási sérült.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 18:10:57 »

Nem is ez a baj ezzel, hogy nem lesz kijavítva.
Hanem, amikor az eredetileg 0km-es hibátlan autót vásárló user el akarja majd adni használtan pár év múlva, s akkor jönnek majd neki, hogy bocs, de a rétegvastagság mérés szerint ennek az autónak fújva van a motorháztetője/teteje/sárvédője...
Akkor fogja t***n lőni magát.  Roll Eyes
Vagy, amikor a hátsó szélvédő üvegtörmelékeit megtalálja majd valahol a kárpit alatt, stb.  Undecided
Én is mikor anno átvettem, körbemérettem, hogy nem volt-e esetleg szállítási sérült.


Én is ezt mondom, akkor ebben megegyeztünk Smiley
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 19:03:33 »

hello, 5 honapos lesz az auto, es mar csikoz a jobb oldalon az ablaktorlo. nem igazan tetszik ez, valami specialis eset ez nalam vagy nektek is hasonlo elettartamrol van tapasztalatotok?udv.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 21:26:02 »

hello, 5 honapos lesz az auto, es mar csikoz a jobb oldalon az ablaktorlo. nem igazan tetszik ez, valami specialis eset ez nalam vagy nektek is hasonlo elettartamrol van tapasztalatotok?udv.

Ha valami bogarat, koszt töröl a törlő,és megsérül akkor akár az egy hetes ablaktörlő is csíkozhat...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 07:36:01 »

Jó reggelt,
Kombi tulajdonosoktól kérdezném elsősorban, hogy az ablakban lévő féklámpában milyen égők vannak, és, hogy kell azt megbontani, nem tűnik nehéznek, sötétben nézegettem, majd ma világosban.
A bajom, hogy a bal szélső égő néha úgy dönt nem világít, kisebb erőszakosokodás után sikerül jobb belátásra bírni, tuti valami érzékelési hiba van, ki kéne cserélnem az izzót!

Köszi

T
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 09:38:47 »

Jó reggelt,
Kombi tulajdonosoktól kérdezném elsősorban, hogy az ablakban lévő féklámpában milyen égők vannak, és, hogy kell azt megbontani, nem tűnik nehéznek, sötétben nézegettem, majd ma világosban.
A bajom, hogy a bal szélső égő néha úgy dönt nem világít, kisebb erőszakosokodás után sikerül jobb belátásra bírni, tuti valami érzékelési hiba van, ki kéne cserélnem az izzót!

Köszi

T

T10 izzó való bele
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 11:40:39 »

T10 izzó való bele

Thank you!
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 14:02:15 »

A tempomatos témára visszatérve....

Nekem is kigyullad a sárga chek lámpa,/miközben a tempomatot használtam, álligattam/ hibakiolvasásnál gázpedál jeladó kontakt hibát ír.
Hibatörlés, 3-4 hétig semmi.
Most jöttem a pályán haza, folyamatos tempomat, az adaptív jellegből adódóan szabályozza a sebességet, ha kell fékez, ha kell gyorsít, aztán egyszer csak ismét sárga lámpácska.
Ráadásul bal oldalon alul lévő gomb, /zöld kis háromszög/ aktiválásra passzív marad.
Nem lehet bekapcsolni.

Ötletek, javaslatok.
Most megyek hibakiolvasásra.
Esetleg a konktak spray segíthet?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.04 hétfő, 14:43:13 írta zsoel » Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 15:33:11 »

Esetleg a konktak spray segíthet?
Szvsz nem árt biztosan.

Nekem az elektromos kézifékem szállt el megint. Biztosíték ki be és jó megint, hogy meddig nem tudom.
Nem lenne benne ennyi elektronika még jó is lehetne ez a dolog  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 18:13:17 »

Most jöttem meg a hibakód kiolvasásból.
5 hiba volt a tempomatnál,amit töröltek.
Miért ennyire érzékeny a rendszer?
Kontakt hibákról van szó. Sad
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 20:37:12 »

hello, 5 honapos lesz az auto, es mar csikoz a jobb oldalon az ablaktorlo. nem igazan tetszik ez, valami specialis eset ez nalam vagy nektek is hasonlo elettartamrol van tapasztalatotok?udv.


Nem valami jók ezek a lapátok, én most vettem 12 ezerért új gyáriakat. Ezek most jók, de nekem az előtte levő is 1 szezont bírt. De, ha csíkol az még hagyján, mikor le sem törli normálisan, az már rosszabb, és a lapáton semmit nem látsz, úgy tűnik, hogy jó, de mégsem..... falbav
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:22:21 »

Jól eltalált ez a tempomat, ma hajnalban jöttem a Balcsiról, pályán, gondolt egyet és bumm, ő kikapcsol, mert biztos elfáradt, nem is számítottam rá (nem aludtam).
Aztán kb 1-2 km után megint visszakapcsolt, azóta jó, lekopogom.
Amikor mentem lefele pénteken, akkor meg nem kapocsolt be, Lelle határában, gondoltam rányomok kb 100. -ik próbára, és bekapcsolt gun


Az ablaktörlő gondot én úgy oldottam meg, hogy vettem autósboltban aeros lapátot vagy 1900 HUF-ért és kicseréltem a gumicsíkot, szerkezet minek, az a drága ebben. Most tutin töröl, áprilisban dobtam le a gyárit.

Jajj, nagyon komoly, nem is írtam, azt hiszem. Még a múltkori levegősödésel kapcsolatos!
Elhúztuk a kocsit a szervízbe, reggel 6:40, a szervíz 7:00kor nyitott. Végig világít a műszerfalon,hogy low battery, mondom oké, így jártál. Mivel volt még 20 percem, mit csináljak, rádiót hallgatok, azaz hallgattam volna, ha megengedte volna az autóm Smiley. Mivel alacsonynak érezte az akksi feszt, ezért úgy döntött,hogy csendben kell ücsörögnöm, biztos ez volt a bünti!!
Hihetetlen!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:27:13 »


Az ablaktörlő gondot én úgy oldottam meg, hogy vettem autósboltban aeros lapátot vagy 1900 HUF-ért és kicseréltem a gumicsíkot, szerkezet minek, az a drága ebben. Most tutin töröl, áprilisban dobtam le a gyárit.

külön a gumicsík meg 500huf
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:40:24 »

Most jöttem meg a hibakód kiolvasásból.
5 hiba volt a tempomatnál,amit töröltek.
Miért ennyire érzékeny a rendszer?
Kontakt hibákról van szó. Sad
más irányú hiba a diagnosztikán nem volt?úgy értem a változás óta nem tárolt bármiféle hibát? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:47:27 »

külön a gumicsík meg 500huf

Az nem volt éppen neki,mondta hoz, na mondom, ennyire azért nem, jöhet a drágább hátha jobb alapon  hehe
De legközelebb odafigyelek a részletekre mégjobban!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:49:43 »

Az nem volt éppen neki,mondta hoz, na mondom, ennyire azért nem, jöhet a drágább hátha jobb alapon  hehe
De legközelebb odafigyelek a részletekre mégjobban!
offon én is így csináltam, ott magyarázta, hogy nem lehet cserélni benne. én meg kb 2perc alatt kicseréltem előtte hehe azóta is jó, pedig kb 1 éve cseréltem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:09:00 »

Tempomat:
múlt héten voltam szervizben.
Mondtam nekik: hol be tudom kapcsolni, hol nem. "Most csinálja?" "(? szerinted?)"
ok, megnézik.
Du megyek érte: a motorvezérlő modulon és karosszériavezérlő modulon frissítették a sw-t. (ódejó...   sniffles)
"Elvileg jónak kell lenni." Mondom ja.
Azért azt is mondtam nekik, hogy ha le fog járni a 3 év gari és még mindig ezt fogja csinálni, akkor úgy fogok visszajönni, hogy nem leszek szép...
Említettem nekik ezt a kormányvezérlő modult, hogy másnak az oldotta meg: azt nem tudják cserélni, mert az nem dob hibát, s ha nem dob hibát, akkor a FKKE Kft. nem fizeti ki nekik...
Már most tudom, hogy eljön majd az az idő, amikor úgy fel fogom magam szívni ezen a baromságon, hogy nem fogok náluk beférni az ajtón...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:10:26 »

külön a gumicsík meg 500huf

MIlyen néven tudom ezt a gumicsíkot megvenni?
Mi a technika a cserénél, mire kell figyelni?  smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:15:18 »

A tempomatos témára visszatérve....

Nekem is kigyullad a sárga chek lámpa,/miközben a tempomatot használtam, álligattam/ hibakiolvasásnál gázpedál jeladó kontakt hibát ír.
Hibatörlés, 3-4 hétig semmi.
Most jöttem a pályán haza, folyamatos tempomat, az adaptív jellegből adódóan szabályozza a sebességet, ha kell fékez, ha kell gyorsít, aztán egyszer csak ismét sárga lámpácska.
Ráadásul bal oldalon alul lévő gomb, /zöld kis háromszög/ aktiválásra passzív marad.
Nem lehet bekapcsolni.

Ötletek, javaslatok.
Most megyek hibakiolvasásra.
Esetleg a konktak spray segíthet?

Bal alul lévő gomb: a FA, forward assist. Néha én sem tudtam ki-be kapcsolni, de mióta kicserélték a bal oldali gombsoromat, azóta azt általában tudom mindig, még akkor is ha a tempomatot egyébként nem tudom bekapcsolni.
Szóval lehet lesz neked is egy gombsor csere, aztán ha nem javul, akkor meg egy ilyen kormányvezérlő modul csere, ebbe még talán érdemes belemenni 2x E Ft környékén van...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:28:25 »

MIlyen néven tudom ezt a gumicsíkot megvenni?
Mi a technika a cserénél, mire kell figyelni?  smile

én vw laposát szedtem szét.

besétáltam az autósboltba, kértem ablaktörlőbe gumit, szétkaptam, régi ki, új ba, összerak és kész. mk4-nél nem tom, hogy milyen a lapát.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szisan86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


szisan86@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:44:22 »

én vw laposát szedtem szét.

besétáltam az autósboltba, kértem ablaktörlőbe gumit, szétkaptam, régi ki, új ba, összerak és kész. mk4-nél nem tom, hogy milyen a lapát.

nem tudom Aero-sban van-e külön gumicsík....:-) Mondjuk Én a másik fajtáról sem tudtam, de azok a hagyományos lapátok amúgy sem drágák.
Naplózva

Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:47:30 »

Tempomat:
múlt héten voltam szervizben.
Mondtam nekik: hol be tudom kapcsolni, hol nem. "Most csinálja?" "(? szerinted?)"
ok, megnézik.
Du megyek érte: a motorvezérlő modulon és karosszériavezérlő modulon frissítették a sw-t. (ódejó...   sniffles)
"Elvileg jónak kell lenni." Mondom ja.
Azért azt is mondtam nekik, hogy ha le fog járni a 3 év gari és még mindig ezt fogja csinálni, akkor úgy fogok visszajönni, hogy nem leszek szép...
Említettem nekik ezt a kormányvezérlő modult, hogy másnak az oldotta meg: azt nem tudják cserélni, mert az nem dob hibát, s ha nem dob hibát, akkor a FKKE Kft. nem fizeti ki nekik...
Már most tudom, hogy eljön majd az az idő, amikor úgy fel fogom magam szívni ezen a baromságon, hogy nem fogok náluk beférni az ajtón...


Ja.
Volt 2 hibakódom is, ami most már nincs.
DTC 01 160782
DTC 02 C40168
"ismeretlen eredetű kommunikációs hiba"

nocomment...


úgy látom kint pár embernek meg a clock-spring csere oldotta meg a problémáját:
http://www.talkford.com/topic/120316-cruise-control-switches-off/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2011.07.05 kedd, 08:51:37 »

MIlyen néven tudom ezt a gumicsíkot megvenni?
Mi a technika a cserénél, mire kell figyelni?  smile


Én ilyet tettem bele

http://www.olcso.hu/auto_motor/-kiegeszitok/Candella_615mm_7_elu_ablaktorlo_gumi-arak_189613878.html

Lehet nem 7 élű csak 5 Smiley

A lapát végéről leműtöd a záró kupakot, kiscsavarhúzóval kihajtod óvatosan egy picit a gumi rögzítő fület, kihúzod és mehet be az új, majd rögzítő fül és záró kupak vissza és kész is!
Ha nem akar kijönni ki lehet drasztikusan is szedni, végülis a régi úgyis megy a kukába alapon!
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.05 kedd, 08:53:35 írta tomeed » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2011.07.05 kedd, 08:56:09 »

Én ilyet tettem bele

http://www.olcso.hu/auto_motor/-kiegeszitok/Candella_615mm_7_elu_ablaktorlo_gumi-arak_189613878.html

Lehet nem 7 élű csak 5 Smiley

A lapát végéről leműtöd a záró kupakot, kiscsavarhúzóval kihajtod óvatosan egy picit a gumi rögzítő fület, kihúzod és mehet be az új, majd rögzítő fül és záró kupak vissza és kész is!
Ha nem akar kijönni ki lehet drasztikusan is szedni, végülis a régi úgyis megy a kukába alapon!

Én az oldalsó záró kupakot nem tudtam leszedni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2011.07.05 kedd, 12:54:49 »

Én az oldalsó záró kupakot nem tudtam leszedni.

Simán lejön, talán egy kis csavarhúzó kell hozzá.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2011.07.05 kedd, 18:55:41 »

Sziasztok!

Ez a tempomat "hol működik-hol nem" tünet engem is utolért. Az ON gombot néha-még veszi, de utána se a "+" se a "-"-ra nem reagál.

Valami javaslat lenne rá?

Köszi
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2011.07.05 kedd, 19:00:18 »

Sziasztok!

Ez a tempomat "hol működik-hol nem" tünet engem is utolért. Az ON gombot néha-még veszi, de utána se a "+" se a "-"-ra nem reagál.

Valami javaslat lenne rá?

Köszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=30.msg567355#msg567355
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2011.07.05 kedd, 19:17:15 »

más irányú hiba a diagnosztikán nem volt?úgy értem a változás óta nem tárolt bármiféle hibát? vigyor3

Olyan is volt bőven! Smiley
pld: Adatcsere a motorvezérléssel-funkciózavar!
Kipufogógáz figyelmeztető lámpa-funkció zavar.
Kommunikáció a motorvezérlő egységgel-jelhiba.

Minden "változást" érzékel a kicsike, de most, hogy törölve lettek a hibák, most már beállt a várva várt rend.  eljen
A "tünetek" hasonlóak, mint nálad.  taps
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.05 kedd, 19:37:35 írta zsoel » Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2011.07.05 kedd, 19:19:04 »

Bal alul lévő gomb: a FA, forward assist. Néha én sem tudtam ki-be kapcsolni, de mióta kicserélték a bal oldali gombsoromat, azóta azt általában tudom mindig, még akkor is ha a tempomatot egyébként nem tudom bekapcsolni.
Szóval lehet lesz neked is egy gombsor csere, aztán ha nem javul, akkor meg egy ilyen kormányvezérlő modul csere, ebbe még talán érdemes belemenni 2x E Ft környékén van...


Törölték a hibakód tárolóüm, azóta minden oké-
nem kellett se spray, se semmi más.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2011.07.05 kedd, 19:33:59 »

Nekem ilyen hibákat dobott,miközben a tempomat nem működött:

C1D2249 Menetsebesség szabályzás-nem értelmezhető kapcsolójel.
U210753 Adaptív sebességszabályozás- funkció zavar.

Ilyen és hasonló hibák voltak, törlődtek, azóta minden oké.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.