Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:16:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11988240 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11550 Dátum: 2012.10.09 kedd, 17:43:21 »

Na szóval:
Pill. fogyit nem lehet elővarázsolni, a tükröket nem lehet ajtónyitás-zárással behajtatni nem akarja az autó az igazságot. Mindegy ez van, élhető probléma.
Sikerült úgy SW-t frissíteni, valamelyiket hogy a kulcsokat nem tudják hozzá szinkronizálni.
Mondta a szerelő sárc, hogy frissítés után kinyitottak valami 1000 oldalas szakirodalmat ahol le volt írva hogy annyira nem kellett volna ahhoz hozzányúlni.

Király!

Viszont a vonóhorog elektronika működik, az kész!

Létezik, hogy így megmakkan az autó egy SW frissítésnél, hogy kulcsokat nem ismeri fel?

Kész vagyok!!!! rinya rinya rinya


Ja, még valami!
EGR-t ledugózták, mert átnézték az egész autót minden tökéletes, csúcsok, minden. Nem tudni mi okozhatja a hideg motornál az alapjárat dadogást kb 10 másodpercig.
Ha ez megoldja, akkor EGR kuka, vagy marad ledugózva, viszont akkor lesz check engine lámpa az arcomba.
Meg is nézem mennyibe kerül Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.09 kedd, 18:22:19 írta tomeed » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11551 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:34:12 »

Hát... Alf mk3 tdci-je nagyon megy, meg vannak csippelt paripák, amik jól mennek.
Így van. Lacházán Victore 100 körül úgy elhagyott engem meg alfot, h csak néztünk  wow1  durva lett az a kocsi. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11552 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:43:32 »

Így van. Lacházán Victore 100 körül úgy elhagyott engem meg alfot, h csak néztünk  wow1  durva lett az a kocsi. 

Számokat tudtok ezekről (Le/Nm?)
Milyen beavatkozások vannak rajta?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11553 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:15:26 »

Számokat tudtok ezekről (Le/Nm?)
Milyen beavatkozások vannak rajta?
Victore gépét a sásdi srác(Bunyek ismerőse) csippelte  lacházán, 22% ot tett rá. 2.0 130 tdci.  alfé azt mondják 160-170 ló, szerintem az is csak csipp. enyém alf szerint kb egyforma az övével, szinte együtt mentünk. nekem is csak csipp, de én így vettem. Franconéróé 90 lóból lett csinálva nemtom mennyi de az is elég vad.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11554 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:40:20 »

Számokat tudtok ezekről (Le/Nm?)
Milyen beavatkozások vannak rajta?
+ 24% LE és Nm,csak a csipptuning.Módosított turbó rudazat,katalizátor a polcon.Forge turbó cső szett.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11555 Dátum: 2012.10.09 kedd, 22:12:05 »

+ 24% LE és Nm,csak a csipptuning.Módosított turbó rudazat,katalizátor a polcon.Forge turbó cső szett.ennyi.
Nálam +22% is elég volt, hogy úgy menjen mint a tied  eplus2.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11556 Dátum: 2012.10.10 szerda, 09:22:45 »

Ja, még valami!
EGR-t ledugózták, mert átnézték az egész autót minden tökéletes, csúcsok, minden. Nem tudni mi okozhatja a hideg motornál az alapjárat dadogást kb 10 másodpercig.


Most jól megnézegettem az elmúlt napokban. Így a hideg beálltával nekem semmi rángatás, megtorpanás nincs, megy mint az álom! Biztos vagyok, hogy nálam a meleggel függ össze a dolog, csak jó lenne tudni hogyan. (szerintem nem jól keveri a beáramló meleg és a kipufogásból adódó melegebb levegőt  Roll Eyes)Ráadásul ezt vagy fél évig jegelnem kell így.  eplus2
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11557 Dátum: 2012.10.10 szerda, 09:37:53 »

Most jól megnézegettem az elmúlt napokban. Így a hideg beálltával nekem semmi rángatás, megtorpanás nincs, megy mint az álom! Biztos vagyok, hogy nálam a meleggel függ össze a dolog, csak jó lenne tudni hogyan. (szerintem nem jól keveri a beáramló meleg és a kipufogásból adódó melegebb levegőt  Roll Eyes)Ráadásul ezt vagy fél évig jegelnem kell így.  eplus2

Náalm meg hidegben Smiley
De nem torpan, nem rángat, megy mint az álom, csak nem  szeret elindulni hidegen  falbav

Illetve ment, mert most egyenlőre C vágányon van, remélem sikerül összelapátolni ma az autót valahogy.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11558 Dátum: 2012.10.10 szerda, 09:39:01 »

Mk4 2.2TDCi-t vegyél, aztán chip (220/500 elvileg kihozható belőle(100%), én alá lőném be(~80-85%)). Fogyiban 1000x jobb lesz, élmény is lesz, bár nem hosszú a nyomatékgörbe, de annak is van fílingje, amíg átpakolod a hegyeken. Wink
Ezért azt tudni kell, hogy másabb lett a facelifnél a nyomatékgörbe. Sokkal jobban elnyújották  (persze nem is jön meg olyan hirtelen hátbaerősen) mint pl nálad vagy akár az MKIII 2.2-nél. Viszont nekem teljesen bejön, igaz hogy kevésbé intenziven de kegyetlenül hosszan tól. Pont ezért írtam már korábban is hogy valahol már egy turbos benzineshez áll inkább közelebb a jelleggörbéje. Viszont én semmivel nem akarok ebből töbet kihozni, jó ez így ahogy van. Nekem ennyi elég. Majd a következő is erősebb lesz valamivel és megmarad a fenntartható növekedés wave
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11559 Dátum: 2012.10.10 szerda, 10:00:52 »

Sikerült úgy SW-t frissíteni, valamelyiket hogy a kulcsokat nem tudják hozzá szinkronizálni.

Kulcs nélküli az indításod? Mert akkor ez nagy copás lesz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11560 Dátum: 2012.10.10 szerda, 11:16:14 »

Kulcs nélküli az indításod? Mert akkor ez nagy copás lesz...


Ment PÜ Smiley
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11561 Dátum: 2012.10.10 szerda, 15:08:56 »

WOW, persze,hogy haza lett vágva az akármilyen modul az autóban Smiley
Holnapra kész!

Na de ki fogja ezt kifizetni, ez itt a nagy kérdés!!!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11562 Dátum: 2012.10.10 szerda, 15:10:43 »

WOW, persze,hogy haza lett vágva az akármilyen modul az autóban Smiley
Holnapra kész!

Na de ki fogja ezt kifizetni, ez itt a nagy kérdés!!!

Te ne.
 Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11563 Dátum: 2012.10.10 szerda, 17:58:12 »

WOW, persze,hogy haza lett vágva az akármilyen modul az autóban Smiley
Holnapra kész!

Na de ki fogja ezt kifizetni, ez itt a nagy kérdés!!!

Az lett amit írtam?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #11564 Dátum: 2012.10.10 szerda, 19:16:36 »

WOW, persze,hogy haza lett vágva az akármilyen modul az autóban Smiley
Holnapra kész!

Na de ki fogja ezt kifizetni, ez itt a nagy kérdés!!!

Írd ki ide légyszives a fejleményeket ,nagyon érdekelne.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11565 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:21:56 »

Az lett amit írtam?

Hát persze, hogy az!
Valaki nem tudja Vik email címét?
Nem találom a címzettjeim között, kéne neki írnom mailt.
Megvan Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11566 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:23:37 »

Hát persze, hogy az!
Valaki nem tudja Vik email címét?
Nem találom a címzettjeim között, kéne neki írnom mailt.
Megvan Smiley
Egyszerűbb ha felhívod. Melyik szagszervíz volt?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11567 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:25:03 »

Hát persze, hogy az!
Valaki nem tudja Vik email címét?
Nem találom a címzettjeim között, kéne neki írnom mailt.
Megvan Smiley
Kifejtenétek bővebben, hogy mindenki okulhasson?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11568 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:27:12 »

Kifejtenétek bővebben, hogy mindenki okulhasson?
A műszercsoport firssítésekor a kulcs felprogramozására is szükség van. Viszont egyik frissítés olyan volt, aminél előírta a Ford, hogy csak úgy lehet, ha cserélik a külcsnélküli rendszer elektromos kormányzárát, mert abban van valami modul, ami a frissítésre lehal.

Nekekm ez úgy kezdődött, hogy a key not detected-re gariba kicserélték ezt a modul (le kellett fúrni) és utána frissítettek, majd felprogramozták a kulcsokat.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11569 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:31:30 »

A műszercsoport firssítésekor a kulcs felprogramozására is szükség van. Viszont egyik frissítés olyan volt, aminél előírta a Ford, hogy csak úgy lehet, ha cserélik a külcsnélküli rendszer elektromos kormányzárát, mert abban van valami modul, ami a frissítésre lehal.

Nekekm ez úgy kezdődött, hogy a key not detected-re gariba kicserélték ezt a modul (le kellett fúrni) és utána frissítettek, majd felprogramozták a kulcsokat.

Szóhoz sem jutok... szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11570 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:33:38 »

Szóhoz sem jutok... szomoru1

A frissítésekhez még annyit, hogy műszercsoportot frissítettek. Elsőre behalt az enyém. Gariba csere, az is lehalt. Majd a a 3. Lett jó. Azóta, ha szervízbe megyek, letakarom, hogy még csak ránézni se tudjanak.

Janinak is volt hasonló.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11571 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:35:15 »

A frissítésekhez még annyit, hogy műszercsoportot frissítettek. Elsőre behalt az enyém. Gariba csere, az is lehalt. Majd a a 3. Lett jó. Azóta, ha szervízbe megyek, letakarom, hogy még csak ránézni se tudjanak.

Janinak is volt hasonló.

És akkor ezt a sok anyagi veszteséget amit a Ford ezek miatt beszív, azt az új/5-ösök árába építik bele?

(előző Mondeodról linkeljél már be egy képet, akár pü, ben!)
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.10 szerda, 21:36:49 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11572 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:36:10 »

És akkor ezt a sok anyagi veszteséget amit a Ford ezek miatt beszív, azt az új/5-ösök árába építik bele?

Gondolom leverik a beszállítón...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11573 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:36:29 »

Pontosan ez történt.
Pedig direkt szóltam,csak akkor frissítsenek ha van olyan új SW amivel kijelződik a pill fogyi a műszerfalon.
Hívtak,hogy nincs ilyen, nem lehet ,de sajna baj van, kéne a másik kulcs is, mert nem ismeri fel az autó. Frissítettek, Elcseszték, sajnálják.
Nincs ezzel gond, kérdés,hogy mennyivel akarnak majd lehúzni.
Illetve kérdés, hogy megoldódik -e a probláma.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11574 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:37:13 »



(előző Mondeodról linkeljél már be egy képet, akár pü, ben!)

Minek?

( arra többet költött a fors, sokkal) vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11575 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:38:07 »

Pontosan ez történt.
Pedig direkt szóltam,csak akkor frissítsenek ha van olyan új SW amivel kijelződik a pill fogyi a műszerfalon.
Hívtak,hogy nincs ilyen, nem lehet ,de sajna baj van, kéne a másik kulcs is, mert nem ismeri fel az autó. Frissítettek, Elcseszték, sajnálják.
Nincs ezzel gond, kérdés,hogy mennyivel akarnak majd lehúzni.
Illetve kérdés, hogy megoldódik -e a probláma.

Ez az elektronikus retesz kb 80 e. Lips Sealed
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11576 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:39:46 »

Minek?

( arra többet költött a fors, sokkal) vigyor3

Kiváncsi vagyok milyen volt.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11577 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:50:10 »

Ez az elektronikus retesz kb 80 e. Lips Sealed

Akkor ezzel buktak egy kicsit Smiley
Ez van!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11578 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:54:08 »

Kiváncsi vagyok milyen volt.  wave


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11579 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:58:05 »

képek
worship
Szép autó.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11580 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:58:43 »

ugyanott, csak mk4 és téli kerekekkel...
 vigyor3



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11581 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:59:55 »

Pontosan ez történt.
Pedig direkt szóltam,csak akkor frissítsenek ha van olyan új SW amivel kijelződik a pill fogyi a műszerfalon.
Hívtak,hogy nincs ilyen, nem lehet ,de sajna baj van, kéne a másik kulcs is, mert nem ismeri fel az autó. Frissítettek, Elcseszték, sajnálják.
Nincs ezzel gond, kérdés,hogy mennyivel akarnak majd lehúzni.
Illetve kérdés, hogy megoldódik -e a probláma.
Van olyan változat, amiben nincs pillanatnyi fogyi kijelzés? Mondjuk egy fabatkát sem ér. Teljesen semmitmondó információ. Mész egyenes úton, egyenletes tempóban és ingadozik mondjuk 3 és 9 liter között. Ha lenyomod a gázpedált akkor nagy számot ír, ha nem nyomod, akkor kicsit.
Köszi, hogy megosztottad az esetedet. Én is tervezem a műszeregység frissítését. Viszont ezek után csakis hivatalosan.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11582 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:00:53 »

ugyanott, csak mk4 és téli kerekekkel...
 vigyor3


Akkor ezek szerint a házat még nem untátok meg.  crazya
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11583 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:01:41 »

ugyanott, csak mk4 és téli kerekekkel...
 vigyor3


kiuffra egy króm véget dobhatnál vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11584 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:02:17 »

Van olyan változat, amiben nincs pillanatnyi fogyi kijelzés?

Van. Nekem olyan volt. Viszont a frissítéssel nem csak a pill.fogyi kijelzést kaptam, hanem gyújtásta felkapcsol a műszercsoport világítás is, és tompítottra dimmeli.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11585 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:02:55 »

kiuffra

Mond ki még1x!  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11586 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:04:41 »

kiuffra egy króm véget dobhatnál vigyor3
Ez a kép készült akkor mikor felkerült a jb optika. Másnap már rajta volt a króm kipuff is.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11587 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:07:14 »

Van olyan változat, amiben nincs pillanatnyi fogyi kijelzés? Mondjuk egy fabatkát sem ér. Teljesen semmitmondó információ. Mész egyenes úton, egyenletes tempóban és ingadozik mondjuk 3 és 9 liter között. Ha lenyomod a gázpedált akkor nagy számot ír, ha nem nyomod, akkor kicsit.
Köszi, hogy megosztottad az esetedet. Én is tervezem a műszeregység frissítését. Viszont ezek után csakis hivatalosan.


Én osztottam meg az ő esetét. Illetve Jani és én is írtunk erről korábban.

Nagyon körbe kell udvarolni mk4- et, ha rádugod a műszert. Ott cseszik el, hogy össze vissza dugdossák a csatikat. Janinak pl egy képernyővédő felugrásakor fagyott le.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11588 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:08:55 »

Akkor ezek szerint a házat még nem untátok meg.  crazya

A házat még nem, a környéket már inkább. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11589 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:11:51 »

A frissítésekhez még annyit, hogy műszercsoportot frissítettek. Elsőre behalt az enyém. Gariba csere, az is lehalt. Majd a a 3. Lett jó. Azóta, ha szervízbe megyek, letakarom, hogy még csak ránézni se tudjanak.

Janinak is volt hasonló.

Ja, nekem is egy 500E-es műszercsoport, meg egy kb 300E-es fejegység ugrott anno gariban...  Undecided
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11590 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:12:25 »

Pontosan ez történt.
Pedig direkt szóltam,csak akkor frissítsenek ha van olyan új SW amivel kijelződik a pill fogyi a műszerfalon.
Hívtak,hogy nincs ilyen, nem lehet ,de sajna baj van, kéne a másik kulcs is, mert nem ismeri fel az autó. Frissítettek, Elcseszték, sajnálják.
Nincs ezzel gond, kérdés,hogy mennyivel akarnak majd lehúzni.
Illetve kérdés, hogy megoldódik -e a probláma.


Nem fogod eléggé rövid pórázon őket. Anno a fókámmal mikor hasonlót csináltak, eleve úgy hívtak, hogy a rossz hír, hogy elcseszték, a jó pedig, hogy a csereautó feltankolva már kint áll nekem. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11591 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:13:24 »

ugyanott, csak mk4 és téli kerekekkel...
 vigyor3

...


Ehhh:
hiányzó első JB lökös, taknyos papírzsepi a műszerfalon, a BH roló mögé vmi berakva, garázsajtónál a purhab úgyhagyva, kukatároló vakolatlanul-szinezetlenül, gázóránál a cső festetlen, néhány ágyásszegély kitaposva, némelyik mellet gaz, jobb oldalon a szegélykövek a virágágyásba hajigálva, falilámpában csúnyahosszú energiatakarékos izzó,

Tomi...   
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11592 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:17:33 »


Ehhh:
hiányzó első JB lökös, taknyos papírzsepi a műszerfalon, a BH roló mögé vmi berakva, garázsajtónál a purhab úgyhagyva, kukatároló vakolatlanul-szinezetlenül, gázóránál a cső festetlen, néhány ágyásszegély kitaposva, némelyik mellet gaz, jobb oldalon a szegélykövek a virágágyásba hajigálva, falilámpában csúnyahosszú energiatakarékos izzó,

Tomi...  

1. Még mindig hiányzik
2.biztos náthás voltam
3. ??
4. Púrhab már eltűntetve, levakolva, lefestve
5. Kukatároló lefedve, levakolva, növénnyel felfuttatva.
6. Csövek ezen a nyáron lefestve
7. 8.9. Kert azóta rendbeszedve. Gyepen golfozni lehet, egy gazt nem találsz sehol.
10. Energiatakarékos izzók még mindig ua.
 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11593 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:17:56 »


Ehhh:
hiányzó első JB lökös, taknyos papírzsepi a műszerfalon, a BH roló mögé vmi berakva, garázsajtónál a purhab úgyhagyva, kukatároló vakolatlanul-szinezetlenül, gázóránál a cső festetlen, néhány ágyásszegély kitaposva, némelyik mellet gaz, jobb oldalon a szegélykövek a virágágyásba hajigálva, falilámpában csúnyahosszú energiatakarékos izzó,

Tomi...   


 nevetes1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11594 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:19:51 »

1. Még mindig hiányzik
2.biztos náthás voltam
3. ??
4. Púrhab már eltűntetve, levakolva, lefestve
5. Kukatároló lefedve, levakolva, növénnyel felfuttatva.
6. Csövek ezen a nyáron lefestve
7. 8.9. Kert azóta rendbeszedve. Gyepen golfozni lehet, egy gazt nem találsz sehol.
10. Energiatakarékos izzók még mindig ua.
 vigyor3

 vigyor3
Akkor ügyes vagy, de a léyneg, hogy az autó gyönyörű, szép tiszta. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11595 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:21:53 »

vigyor3
Akkor ügyes vagy, de a léyneg, hogy az autó gyönyörű, szép tiszta. Wink

2009. Márciusi képek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11596 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:24:27 »


És Jani!

 Jövőre, mikor már a gaztépéstől beállt derekad miatt csak az ablakból tudod nézni a friss gyepedet, éjszaka bedobok neked 5-10 kocsog vakondot.

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11597 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:25:21 »

2009. Márciusi képek.

Én, mint már mondtam 800m2-en próbálok gaztalanítani. 1m magas volt konstans mindenhol. Most ott tartok, hogy már csak 1-2cm-re bír felnőni, és már csak kb 6-7E db lehet a kertben...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11598 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:26:55 »

Én, mint már mondtam 800m2-en próbálok gaztalanítani. 1m magas volt konstans mindenhol. Most ott tartok, hogy már csak 1-2cm-re bír felnőni, és már csak kb 6-7E db lehet a kertben...  vigyor3

Hagyd a píbe, gyepesíts, és nyírd gyakran. A fű majd kinyomja...

Vagy glialkát neki...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11599 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:27:09 »

És Jani!

 Jövőre, mikor már a gaztépéstől beállt derekad miatt csak az ablakból tudod nézni a friss gyepedet, éjszaka bedobok neked 5-10 kocsog vakondot.

 eplus2


De van 3 "fhasza macskám" azok elintézik + a golden kiássa. Wink
Ha ezek kevesek, akkor jön a jól bevállt drótszőrű tacskó  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.