Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:14:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11988165 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11700 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 16:27:41 »

Mit össze nem agyalsz ezekkel a lapátokkal...   vigyor3  Vegyél olcsót  valahol, max 1 évet kibír azt kész

Hazafelé megveszek mindent, aztán vmi csak jó lesz...
 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11701 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 16:28:53 »

Nagyauto topikból:

"Szia,

 Ezt a lapátot(motorcraft) 3 962 Ft-ért kapod tőlünk ha veszel hozzá egy 475-öst ami 3 165 ft akkor a kettőért 7 127 Ft-ot fizetsz a Fordosból ugyanez  8 871 Ft.

Szólj melyiket választod.

Üdv:

nagyautó"

De nem akaarok már 8-10E-t fizetni egy lapátért, amikor egy törléssel el tudom khúrni az egészet... (lasd láthatatlan porszemes-smirglis eset)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11702 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 16:29:39 »

Vki írja meg pls, hogy ha szembe állok az autóval, akkor a melyik oldalon kezdjem el a kupakot leszedni melyik lapáton.
thx
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11703 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 16:59:03 »

Vki írja meg pls, hogy ha szembe állok az autóval, akkor a melyik oldalon kezdjem el a kupakot leszedni melyik lapáton.
thx


5 után írok egy sms-t, hogy melyiket bontsd, okkancs?
Naplózva
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11704 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 17:14:33 »

5 után írok egy sms-t, hogy melyiket bontsd, okkancs?
Mindezt írtad 16:59-kor.  pias vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11705 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 18:19:40 »

Hazafelé megveszek mindent, aztán vmi csak jó lesz...
 vigyor3

Lassan többe kerül a leves, mint a hús. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
aprosz
Vendég
« Új hozzászólás #11706 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:11:30 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni: Mondeo 4 alsó diszrácsát ki lehet e valahogyan pattintani a lőkháritóból, vagy le kell szerelni az egészet. Amennyiben igen ki lehet pattintani, akkor hogyan, mi a menete és mennyi kapocs tartja. Menetfényt szeretnék bele szereltetni. Esetleg egy robbantott ábrát lehet valahol szerezni róla?
Köszönöm: aprosz
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11707 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:17:03 »

5 után írok egy sms-t, hogy melyiket bontsd, okkancs?

köszi, megkaptam.
Csak közben módosítom majd, mindjárt írom. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11708 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:17:49 »

Lassan többe kerül a leves, mint a hús. vigyor3

mindjárt írom, eddig 2E-be van, amiből 600Ft a kidobás volt. Tehát effektíve 1400ből meg van. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11709 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:21:42 »

(előzmény:
bementem ma a fehérvári út melletti homasitába, ott csak olyan 70cm-es gumipárt (AllRide) tudtam most venni, ami vmi műa merevítő sínben van, 2 esélyes volt, hogy bemegy majd a sínnel együtt a Ford lapátba, de az előbb kiderült, hogy nem. Mindegy, 600Ft ugrott csak, de nem viszem vissza, mert több lenne az üa.
Viszont beugrottam az osanba, ahol vettem komplett lapátot 65cm-eset, Carexpert márkájú, 700Ft volt darabja, ennek a gumiját kiszedtem, s lám profilra ua, mint a gyári Ford lapátban lévő gumi volt, szóval tuti bemegy a lapátba, szépen illeszkedik. Viszont ami furcsa, hogy a gumi érzésre ebben nem annyira gumi, mint a Ford lapátban volt. Kicsit fogdosva ez jobban műanyagabbnak, grafitosabbnak (s egyben gagyibbnak) tűnik a Ford jobban gumis érzéséhez képest. Súlyra a 475mm-es Ford gumi nekem nehezebbnek tűnik, mint a Carexpert 650mm-ese. Ezért aggódtam egy kicsit, hogy hogyan fog törölni, de leteszteltem az előbb, s nagyon szépen töröl. Csendben, foltmentesen Wink Állóhelyzetben. Remélem menet közben, nagy sebességnél is gyá lesz majd.
s akkor a folyamat:)

MK4 ablaktörlő lapátban gumicsere

A balos lapát (vezetőoldali) 650mm, a jobbos lapát mérete 475mm.
Csak olyan gumit érdemes venni, ami profilra teljesen egyezik a gyári Ford gumival, vagy legalább azon a részen azonos, ahol a gumit betoljuk a lapátba a C profilba (ezek általában a 6,5mm széles gumik.)
Szemből nézve az autót, mind a két lapát esetében a bal oldalon (anyósülés felőliek) érdemes kezdeni a kupak leszedését, tehát a Ford logójú kupakot kell leszedni. Lejön egyébként a másik kupak is, de azért ezt kell, mert ez alatt a kupak alatt van az a köröm, ami megfogja a lapátba a gumit.
A kupak kis erőszakkal leszedhető: be lehet nyúlni a gumi felőli oldalon is, de ha a lapát teteje felől nyúlunk alá két hosszabb vékony csavarhúzóval (a lapát "élének" 2 oldalán), akkor kevésbé gyötörjük meg a műanyag pöcköket, amibe a kupak megakad, amikor fent van. A kupak végéhez benyúlva (merőlegesen a lapát tengelyére) egy erőteljes húzással is lejön a kupak. Ezt tiszta terepen érdemes csinálni a kupak legelső leszedésekor, mert nekem kb 3,5 és 4,5 m-re repültek el...
A kupakot leszedve látszik, hogy a tartófülei meggyötrődnek, de nem mennek annyira tönkre, hogy ne lehetne a kupakot visszatenni, s utána ne tartódna a kupak meg szépen. Kis lötyögése lesz a lapát végén, de ez legalább arra jó, hogy legközelebb bátran szedjük le a kupakot. (sztem, ha a kupak visszarakásakor egy kb 3cm hosszú befőttesgumi darabot U alakban a kupakba hajtva tesszük be a kupakot, akkor tök stabilan áll majd. Legközelebb tesztelem.)
Ki kell hajtani a körmöt egy picit, ami fogja a gumit, s a gumi kicsúsztatható.
Az új gumi beszerelése fordított sorrendben megy:
Gumi méretrevágás (ha kell).
Gumi betol (nem kell meghajlítani a lapátot, az alapból felvett görbült állapotban csúszik be szépen a gumi)
Körmöt picit visszahajt (köröm a gumit megfogja)
Kupak visszapattint.
Kész.
Tesztelés.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11710 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:27:17 »

(előzmény:
bementem ma a fehérvári út melletti homasitába, ott csak olyan 70cm-es gumipárt (AllRide) tudtam most venni, ami vmi műa merevítő sínben van, 2 esélyes volt, hogy bemegy majd a sínnel együtt a Ford lapátba, de az előbb kiderült, hogy nem. Mindegy, 600Ft ugrott csak, de nem viszem vissza, mert több lenne az üa.
Viszont beugrottam az osanba, ahol vettem komplett lapátot 65cm-eset, Carexpert márkájú, 700Ft volt darabja, ennek a gumiját kiszedtem, s lám profilra ua, mint a gyári Ford lapátban lévő gumi volt, szóval tuti bemegy a lapátba, szépen illeszkedik. Viszont ami furcsa, hogy a gumi érzésre ebben nem annyira gumi, mint a Ford lapátban volt. Kicsit fogdosva ez jobban műanyagabbnak, grafitosabbnak (s egyben gagyibbnak) tűnik a Ford jobban gumis érzéséhez képest. Súlyra a 475mm-es Ford gumi nekem nehezebbnek tűnik, mint a Carexpert 650mm-ese. Ezért aggódtam egy kicsit, hogy hogyan fog törölni, de leteszteltem az előbb, s nagyon szépen töröl. Csendben, foltmentesen Wink Állóhelyzetben. Remélem menet közben, nagy sebességnél is gyá lesz majd.
s akkor a folyamat:)

MK4 ablaktörlő lapátban gumicsere

A balos lapát (vezetőoldali) 650mm, a jobbos lapát mérete 475mm.
Csak olyan gumit érdemes venni, ami profilra teljesen egyezik a gyári Ford gumival, vagy legalább azon a részen azonos, ahol a gumit betoljuk a lapátba a C profilba (ezek általában a 6,5mm széles gumik.)
Szemből nézve az autót, mind a két lapát esetében a bal oldalon (anyósülés felőliek) érdemes kezdeni a kupak leszedését, tehát a Ford logójú kupakot kell leszedni. Lejön egyébként a másik kupak is, de azért ezt kell, mert ez alatt a kupak alatt van az a köröm, ami megfogja a lapátba a gumit.
A kupak kis erőszakkal leszedhető: be lehet nyúlni a gumi felőli oldalon is, de ha a lapát teteje felől nyúlunk alá két hosszabb vékony csavarhúzóval (a lapát "élének" 2 oldalán), akkor kevésbé gyötörjük meg a műanyag pöcköket, amibe a kupak megakad, amikor fent van. A kupak végéhez benyúlva (merőlegesen a lapát tengelyére) egy erőteljes húzással is lejön a kupak. Ezt tiszta terepen érdemes csinálni a kupak legelső leszedésekor, mert nekem kb 3,5 és 4,5 m-re repültek el...
A kupakot leszedve látszik, hogy a tartófülei meggyötrődnek, de nem mennek annyira tönkre, hogy ne lehetne a kupakot visszatenni, s utána ne tartódna a kupak meg szépen. Kis lötyögése lesz a lapát végén, de ez legalább arra jó, hogy legközelebb bátran szedjük le a kupakot. (sztem, ha a kupak visszarakásakor egy kb 3cm hosszú befőttesgumi darabot U alakban a kupakba hajtva tesszük be a kupakot, akkor tök stabilan áll majd. Legközelebb tesztelem.)
Ki kell hajtani a körmöt egy picit, ami fogja a gumit, s a gumi kicsúsztatható.
Az új gumi beszerelése fordított sorrendben megy:
Gumi méretrevágás (ha kell).
Gumi betol (nem kell meghajlítani a lapátot, az alapból felvett görbült állapotban csúszik be szépen a gumi)
Körmöt picit visszahajt (köröm a gumit megfogja)
Kupak visszapattint.
Kész.
Tesztelés.

loptam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11711 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:54:46 »

loptam vigyor3
Anyósülés mióta van bal oldalon??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11712 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:03:20 »

Anyósülés mióta van bal oldalon??

Szemből nézve mondtam az irányokat. Wink
"Szemből nézve az autót, mind a két lapát esetében a bal oldalon (anyósülés felőliek) érdemes kezdeni a kupak leszedését,..."
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11713 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:03:40 »

loptam vigyor3

wiki?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11714 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:03:53 »

Szemből nézve mondtam az irányokat. Wink
"Szemből nézve az autót, mind a két lapát esetében a bal oldalon (anyósülés felőliek) érdemes kezdeni a kupak leszedését,..."

vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11715 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:04:09 »

wiki?

faq
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
quadgenya
Vendég
« Új hozzászólás #11716 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:13:03 »

Anyósülés mióta van bal oldalon??
szerinted szemből nézve hol van?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11717 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:19:29 »

szerinted szemből nézve hol van?

Egy szakember az oldalt mindig a menetirány szerint határozza meg. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11718 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:44:48 »

Egy szakember az oldalt mindig a menetirány szerint határozza meg. vigyor3

(előzmény:
bementem ma a fehérvári út melletti homasitába, ott csak olyan 70cm-es gumipárt (AllRide) tudtam most venni, ami vmi műa merevítő sínben van, 2 esélyes volt, hogy bemegy majd a sínnel együtt a Ford lapátba, de az előbb kiderült, hogy nem. Mindegy, 600Ft ugrott csak, de nem viszem vissza, mert több lenne az üa.
Viszont beugrottam az osanba, ahol vettem komplett lapátot 65cm-eset, Carexpert márkájú, 700Ft volt darabja, ennek a gumiját kiszedtem, s lám profilra ua, mint a gyári Ford lapátban lévő gumi volt, szóval tuti bemegy a lapátba, szépen illeszkedik. Viszont ami furcsa, hogy a gumi érzésre ebben nem annyira gumi, mint a Ford lapátban volt. Kicsit fogdosva ez jobban műanyagabbnak, grafitosabbnak (s egyben gagyibbnak) tűnik a Ford jobban gumis érzéséhez képest. Súlyra a 475mm-es Ford gumi nekem nehezebbnek tűnik, mint a Carexpert 650mm-ese. Ezért aggódtam egy kicsit, hogy hogyan fog törölni, de leteszteltem az előbb, s nagyon szépen töröl. Csendben, foltmentesen Wink Állóhelyzetben. Remélem menet közben, nagy sebességnél is gyá lesz majd.
s akkor a folyamat:)

MK4 ablaktörlő lapátban gumicsere

A balos lapát (vezetőoldali) 650mm, a jobbos lapát mérete 475mm.
Csak olyan gumit érdemes venni, ami profilra teljesen egyezik a gyári Ford gumival, vagy legalább azon a részen azonos, ahol a gumit betoljuk a lapátba a C profilba (ezek általában a 6,5mm széles gumik.)
Az autóban ülve, (gyk: belülről nézve Wink ), mind a két lapát esetében a jobb oldalon (anyósülés felőli végek) érdemes kezdeni a kupak leszedését, tehát a Ford logójú kupakot kell leszedni. Lejön egyébként a másik kupak is, de azért ezt kell, mert ez alatt a kupak alatt van az a köröm, ami megfogja a lapátba a gumit.
A kupak kis erőszakkal leszedhető: be lehet nyúlni a gumi felőli oldalon is, de ha a lapát teteje felől nyúlunk alá két hosszabb vékony csavarhúzóval (a lapát "élének" 2 oldalán), akkor kevésbé gyötörjük meg a műanyag pöcköket, amibe a kupak megakad, amikor fent van. A kupak végéhez benyúlva (merőlegesen a lapát tengelyére) egy erőteljes húzással is lejön a kupak. Ezt tiszta terepen érdemes csinálni a kupak legelső leszedésekor, mert nekem 3,5 és 4,5 m-re repültek el...
A kupakot leszedve látszik, hogy a tartófülei meggyötrődnek, de nem mennek annyira tönkre, hogy ne lehetne a kupakot visszatenni, s utána ne tartódna a kupak meg szépen. Kis lötyögése lesz a lapát végén, de ez legalább arra jó, hogy legközelebb bátran szedjük le a kupakot.
Ki kell hajtani a körmöt egy picit, ami fogja a gumit, s a gumi kicsúsztatható.
Az új gumi beszerelése fordított sorrendben megy:
Gumi méretrevágás (ha kell).
Gumi betol (nem kell meghajlítani a lapátot, az alapból felvett görbült állapotban csúszik be szépen a gumi)
Körmöt picit visszahajt (köröm a gumit megfogja)
Kupak visszapattint.
Kész.
Tesztelés.

 vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.15 hétfő, 20:49:25 írta SzJani » Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11719 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:45:33 »

Azért azt a 7 élű Bosch profilos gumit fogom vadászgatni, mert az a múltkor már felkeltette nagyon az érdeklődésem...  smile
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11720 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:47:23 »

Jani, neked angol autód van? eplus2

Most meg szemből jobb oldal?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11721 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:48:16 »

Jani, neked angol autód van? eplus2

Most meg szemből jobb oldal?

tomibhazmeghagyjálmár...
 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11722 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:49:22 »

tomibhazmeghagyjálmár...
 vigyor3

 nyes

Majd szombaton elmagyarázod?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11723 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:49:40 »

Ma volt meg a 140E-es szerviz.
Motorcraft olaj ment bele.
Az volt a furcsa, hogy a nívó ellenőrzésnél alig látszott a nívópálcán az olaj (anynira nem volt kormos), pedig máskor frissen beleöntve máris elfeketedett vmennyire.
A szerelő is csodálkozott rendesen. Kérdezte, hogy ebben a motorban nincs kosz?
Én sem értettem.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11724 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:50:11 »

nyes

Majd szombaton elmagyarázod?

mit írtam még rosszul?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11725 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:51:24 »

Ma volt meg a 140E-es szerviz.
Motorcraft olaj ment bele.
Az volt a furcsa, hogy a nívó ellenőrzésnél alig látszott a nívópálcán az olaj (anynira nem volt kormos), pedig máskor frissen beleöntve máris elfeketedett vmennyire.
A szerelő is csodálkozott rendesen. Kérdezte, hogy ebben a motorban nincs kosz?
Én sem értettem.


Nem kosz nem volt benne, hanem olaj. vigyor3 azért nem látszódott.

Nekem 10 e után olyan a leeresztett olaj, mintha szénfürdőt vett volna.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11726 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:51:46 »

Ma volt meg a 140E-es szerviz.
Motorcraft olaj ment bele.
Az volt a furcsa, hogy a nívó ellenőrzésnél alig látszott a nívópálcán az olaj (anynira nem volt kormos), pedig máskor frissen beleöntve máris elfeketedett vmennyire.
A szerelő is csodálkozott rendesen. Kérdezte, hogy ebben a motorban nincs kosz?
Én sem értettem.


Jó helyre lett öntve az olaj?  wow1 eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11727 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:51:52 »

mit írtam még rosszul?  vigyor3

Semmit.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11728 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:52:50 »

Gyerekek!
Mi van Veletek?
Kaptatok nunut a hvégén és még mindig jó kedvetek van?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11729 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:53:58 »

Gyerekek!
Mi van Veletek?
Kaptatok nunut a hvégén és még mindig jó kedvetek van?  vigyor3
Olvastam a gumi hasonlítgatásodat. Hát a gyógyszertárban is érdekes lehet amikor új óvszert kérsz!  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11730 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:54:37 »

Gyerekek!
Mi van Veletek?
Kaptatok nunut a hvégén és még mindig jó kedvetek van?  vigyor3

Nem lehet, hogy inkább neked kellene egy nunu? nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11731 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:57:42 »

Nem lehet, hogy inkább neked kellene egy nunu? nyes
Azmosta PI,NA? Roll Eyes nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11732 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 20:58:03 »

Egyébként írtam a bosch területi képviselőjének. Létezik csak gumi bischnál, aztán rátértünk, hogy mk4 ford mondeo, egyből hárított, hogy ahhoz nincs. Kocsog.

Nyílván inkább vegyek 18 ezerért.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11733 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:00:46 »

Egyébként írtam a bosch területi képviselőjének. Létezik csak gumi bischnál, aztán rátértünk, hogy mk4 ford mondeo, egyből hárított, hogy ahhoz nincs. Kocsog.

Nyílván inkább vegyek 18 ezerért.
Azt kellett volna mondani, hogy Fityóra kell, és azért hosszú, mert egylapátosítottad!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11734 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:01:46 »

Azmosta PI,NA? Roll Eyes nevetes1

A nunu lehet, hogy a gumicsík és csak írígykedik.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11735 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:07:11 »

Nem lehet, hogy inkább neked kellene egy nunu? nyes

 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11736 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:08:39 »

Olvastam a gumi hasonlítgatásodat. Hát a gyógyszertárban is érdekes lehet amikor új óvszert kérsz!  nyes

Neked honnan ragadt meg ez a téma a hozzászólásomból?
A merevítő sín miatt?  vigyor3  vigyor3  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11737 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:09:35 »

Nem kosz nem volt benne, hanem olaj. vigyor3 azért nem látszódott.

Nekem 10 e után olyan a leeresztett olaj, mintha szénfürdőt vett volna.

Nekem wyctor most vmi állítólag nagyon szipiszupi olajat hozott. Kíváncsi leszek, hogy milyen lezs vele az autó.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11738 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:11:06 »

Egyébként írtam a bosch területi képviselőjének. Létezik csak gumi bischnál, aztán rátértünk, hogy mk4 ford mondeo, egyből hárított, hogy ahhoz nincs. Kocsog.

Nyílván inkább vegyek 18 ezerért.

Hmmm.
Pedig a jó lenne.
De miért a Mondeóval jöttél neki?
Annyit kellett volna mondanod, hogy vennél 20métert 5E-ért...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11739 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:11:51 »

Nekem wyctor most vmi állítólag nagyon szipiszupi olajat hozott. Kíváncsi leszek, hogy milyen lezs vele az autó.

Hát tezstvérem, jóú lesz asz.

Motocraft? Amerikai? Vagy ki adja a belevalót?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11740 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:13:20 »

Hát tezstvérem, jóú lesz asz.

Motocraft? Amerikai? Vagy ki adja a belevalót?

Te tényleg nagyon kipihented magad...  vigyor3
(Motocraft)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11741 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:15:18 »

Neked honnan ragadt meg ez a téma a hozzászólásomból?
A merevítő sín miatt?  vigyor3  vigyor3  vigyor3
nemannyira gumi, műanyagosabb, grafitosabb, stb... eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11742 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:16:20 »

keményebb gumi, műanyagosabb, puhább, stb... eplus2

Én tényleg azt hittem, hogy a merevítő sín kapcsán ugrottak be Neked ezek a dolgok... Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11743 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:17:44 »

Én tényleg azt hittem, hogy a merevítő sín kapcsán ugrottak be Neked ezek a dolgok... Wink

nunu ejnye1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11744 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:18:32 »

nunu ejnye1

 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11745 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:46:06 »

Mindezt írtad 16:59-kor.  pias vigyor3

Ó ja, mert 5ig kell szopnom a multinacionális vállalat bürökratizmus útvesztőiben! Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11746 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:50:24 »

Ó ja, mert 5ig kell szopnom a multinacionális vállalat bürökratizmus útvesztőiben! Smiley
Az még egy szobában is xar, nemhogy a m.v.b.ú.-iben! eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11747 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:52:11 »

Csak ,hogy egy kicsit összekeverjem a szálakat.
Telejesen töktotál mindegy, hogy honnan kezdi meg az ember fia a gyári albaktörlő kupak leszedést.
Lejön mindegyik oldalról.
Szóval szabadkezet ad, tehát felhasználóbarát.
Ha finoman megyünk neki, akkor bontható, persze széttörni mindent szét lehet.

Jani, felbuzdulva, én is bementem a madarastecsóba venni ilyen ablaktörlő témát, ki is cseréltem, remélem jó lesz vagy karácsonyig  vigyor3

De nekem olcsóbb volt, csak 699, tehát téged átvertek!
Vettem is egyból 130 cm-t  nyes
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11748 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:53:38 »

Csak ,hogy egy kicsit összekeverjem a szálakat.
Telejesen töktotál mindegy, hogy honnan kezdi meg az ember fia a gyári albaktörlő kupak leszedést.
Lejön mindegyik oldalról.
Szóval szabadkezet ad, tehát felhasználóbarát.
Ha finoman megyünk neki, akkor bontható, persze széttörni mindent szét lehet.

Jani, felbuzdulva, én is bementem a madarastecsóba venni ilyen ablaktörlő témát, ki is cseréltem, remélem jó lesz vagy karácsonyig  vigyor3

De nekem olcsóbb volt, csak 699, tehát téged átvertek!
Vettem is egyból 130 cm-t  nyes

A Ford logónál mindenképpen le kell szedni a kupakot, mert ott van a köröm, ami fogja a gumit. Wink
én is annyiért vettem. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11749 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 21:54:31 »

Ha emlékeztek kb tavasszal volt egy turbócső repedésem. Utána nemsokára volt egy szerviz, akkor rendben volt minden.
Most viszont 140E-nél észrevettem, hogy a motortérburkolaton belülről vmi olajpára van. Látszott, hogy a cserélt turbócső tetejétől jön (ahol csatlakozik a szívóoldalra)
A szerelőbácsi tudott húzni a bilincsen.
Kíváncsi voltam, hogy van-e hatása. Hát van. Az eddigi szépen folyamatosan megjövő, s végig meglévő erőm újra a régi lett: húz mint a barom végig olyan 1900-2000től masszívan, de 2700-2800 környékén van egy olyan hátbarúgás, hogy csak néztem én is  wow1  eplus2. Még jó, hogy száraz aszfalton rugdostam egy picit az kengyelt... Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.