Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:52:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
232
233
234
235
236
237
238
[
239
]
240
241
242
243
244
245
246
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336199 alkalommal)
Petya
és 16 vendég van a témában
CsZoli
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11900 Dátum:
2012.10.24 szerda, 08:56:53 »
Idézetet írta: zsoel - 2012.10.23 kedd, 21:38:53
Szerintem ma még meleg volt.
Nálam 23 fok automata, szinte csak langyosat fúj.
Jövő héten 23 fokon már biztos meleget ad, mert elég hideg várható!
Detto. Ha kint van 18 fok és süt a nap a 23 fokra állított klíma először mindig hűteni akar.
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.23 kedd, 21:25:11
A klíma szabályozás csak nálam fura?
Jellemzően 25 fokra fel kell tekerni, hogy nekiálljon fűteni. Ma pl. 22 fokra állítva épp nyugton volt. A gyerek kért egy kis meleget. Feltekertem 23-ra, erre elkezdett hűvöset fújni. 24-nél is. 25-ön végre elkezdett meleget fújni.
Ennél is van olya kis ventillátoros beltéri hőfok érzékelő, amit ki lehet pucolni? Vagy más lehet a baj?
Nincsen vele semmi baj. Nálam is ilyen. Plusz a hőérzeted is más, ha hidegebből szállsz be és fűt, vagy melegből és hűt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11901 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:06:33 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.10.24 szerda, 08:56:53
Detto. Ha kint van 18 fok és süt a nap a 23 fokra állított klíma először mindig hűteni akar.
Nincsen vele semmi baj. Nálam is ilyen. Plusz a hőérzeted is más, ha hidegebből szállsz be és fűt, vagy melegből és hűt.
Igen, sütött a nap. Ma reggel a ködben viszont 23 fokon is fűtött rendesen.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11902 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:13:46 »
Van egy újabb furaság. Eddig soha nem csinálta az autó. Tegnap megérkezés és a motor leállítása után még pár percig járt a ventillátor.
Ma két rövidke táv után is csinálta. Nem volt hajtva, épp az utolsó másfél km-en szinte csak gurultam a lejtőn. Fura, mert eddig egyszer sem volt ilyen. Némi "meleg gép" szagot is érezni ilyenkor.
Köze lehet a fűtéshez?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11903 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:21:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.24 szerda, 09:13:46
Van egy újabb furaság. Eddig soha nem csinálta az autó. Tegnap megérkezés és a motor leállítása után még pár percig járt a ventillátor.
Ma két rövidke táv után is csinálta. Nem volt hajtva, épp az utolsó másfél km-en szinte csak gurultam a lejtőn. Fura, mert eddig egyszer sem volt ilyen. Némi "meleg gép" szagot is érezni ilyenkor.
Köze lehet a fűtéshez?
Nem regenerált?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11904 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:30:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.24 szerda, 09:21:00
Nem regenerált?
Kizárnám, mert tegnap autópályáztunk egy hosszút. Korábban ha regenerált (szerintem) a kipufugó felől volt érezhető a forróság, pattogás ahogy hűlt, de a ventillátor nem ment.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11905 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:33:12 »
Regenerálás:
Nálam ha regenerál, motor leállítás után kb 2-3 másodpercet követően a venti is leáll, még soha nem tapasztaltam, hogy leállítás után percekig pörögjön a venti.
Ez akkor nem annyira jó így?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11906 Dátum:
2012.10.24 szerda, 09:56:50 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.10.24 szerda, 09:33:12
Regenerálás:
Nálam ha regenerál, motor leállítás után kb 2-3 másodpercet követően a venti is leáll, még soha nem tapasztaltam, hogy leállítás után percekig pörögjön a venti.
Ez akkor nem annyira jó így?
De, jó.
Ha regenerál, akkor nekem általában beindul a hűtőventillátor is. Én megvárom a regenerálás végét, így nem tudom, hogy lekapcsol-e, vagy sem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11907 Dátum:
2012.10.24 szerda, 10:05:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.24 szerda, 09:56:50
De, jó.
Ha regenerál, akkor nekem általában beindul a hűtőventillátor is. Én megvárom a regenerálás végét, így nem tudom, hogy lekapcsol-e, vagy sem.
Honnan tudod, hogy befejezte a regenerálást? Mennyi idő kb?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11908 Dátum:
2012.10.24 szerda, 10:07:56 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.23 kedd, 21:25:11
A klíma szabályozás csak nálam fura?
Jellemzően 25 fokra fel kell tekerni, hogy nekiálljon fűteni. Ma pl. 22 fokra állítva épp nyugton volt. A gyerek kért egy kis meleget. Feltekertem 23-ra, erre elkezdett hűvöset fújni. 24-nél is. 25-ön végre elkezdett meleget fújni.
Ennél is van olya kis ventillátoros beltéri hőfok érzékelő, amit ki lehet pucolni? Vagy más lehet a baj?
A digitális klíma nem csak a kívánt hőmérséklet és utastér hőmérséklet értékek alapján szabályoz, hanem figyelembe veszi a napsütést is.
Ezért van a műszerfal tetején az a piros kis félgömb, abban van az érzékelő.
Így, ha süt a nap, akkor az autó azzal is kalkulál, hogy a nap melege hamarosan felmelegíti az utasteret. Ezért fordulat elő, hogy pl fűtésnél nem kezd el egyből fűteni, vagy klímázáskor jobban „aláklímázik”.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11909 Dátum:
2012.10.24 szerda, 10:08:24 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.24 szerda, 10:05:13
Honnan tudod, hogy befejezte a regenerálást? Mennyi idő kb?
A leállítás utáni ventilátor üzem a regeneráció jele. leállítás után még egy ideig hűt, hogy ha leparkolz mondjuk ősszel egy rakat száraz falevélre, akkor azt ne gyújtsa fel az autó alatt.
Általában azért megy, mert regen közben lett leállítva az autó.
A 2 rövid táv az megint azrt volt, mert megpróbálta megint elkezdeni, de Te megint leállítottad regen alatt.
Az utolsó másfél km lejtő nem számít. A DPF nem ennyi út alatt tömődik el annyira, hogy kelljen az aktív regen.
Pályán 110 alatt nekem van aktív regen, illetve olyan 140től felfelé.
A regen befejezésére utal, hogy nem megy regen miatt a venti, plusz elmúlik az öblösebb kipuffhang, illetve a kipuffgáz hőmérséklete is beáll normálra.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11910 Dátum:
2012.10.24 szerda, 10:13:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.24 szerda, 10:08:24
A leállítás utáni ventilátor üzem a regeneráció jele. leállítás után még egy ideig hűt, hogy ha leparkolz mondjuk ősszel egy rakat száraz falevélre, akkor azt ne gyújtsa fel az autó alatt.
Általában azért megy, mert regen közben lett leállítva az autó.
A 2 rövid táv az megint azrt volt, mert megpróbálta megint elkezdeni, de Te megint leállítottad regen alatt.
Az utolsó másfél km lejtő nem számít. A DPF nem ennyi út alatt tömődik el annyira, hogy kelljen az aktív regen.
Pályán 110 alatt nekem van aktív regen, illetve olyan 140től felfelé.
A regen befejezésére utal, hogy nem megy regen miatt a venti, plusz elmúlik az öblösebb kipuffhang, illetve a kipuffgáz hőmérséklete is beáll normálra.
+ az alapjárati pillanatnyi fogyi a 0,8-0,9l/h-ról visszaáll
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 10:59:26 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11911 Dátum:
2012.10.24 szerda, 10:25:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.24 szerda, 10:13:46
+ az alapjárati pillanatnyi fogyi a 0,8-0,9l/h-ról visszaál
Ja igen.
Ez menet közben úgy néz ki, hogy regen alatt 130 környékén a fogyi nekem felmegy a kb 6,5ről kb 12liter környékére
.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11912 Dátum:
2012.10.24 szerda, 10:54:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.24 szerda, 10:25:27
Ja igen.
Ez menet közben úgy néz ki, hogy regen alatt 130 környékén a fogyi nekem felmegy a kb 6,5ről kb 12liter környékére
.
Ez érdekes. Akkor ezen piszkálhattak valamit mert nálam már nem ennyire látványosan ugrik meg. Olyan 1-1,5 literrel növekszik regen alatt a fogyasztás .
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11913 Dátum:
2012.10.24 szerda, 11:05:55 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.24 szerda, 10:54:23
Ez érdekes. Akkor ezen piszkálhattak valamit mert nálam már nem ennyire látványosan ugrik meg. Olyan 1-1,5 literrel növekszik regen alatt a fogyasztás .
Azt is kispórolták ?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11914 Dátum:
2012.10.24 szerda, 11:14:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.24 szerda, 11:05:55
Azt is kispórolták ?
Miért mit spóroltak ki belőle szerinted? Szerencsére itt nem az MKIII f2 megoldást választották ahol tényleg kispóroltak néhány dolgot. Szerencsére a IV-esnél inkább raktak bele néhány dolgot ami azért hiányozhat a korábbi verziókból. (lásd azonnali start indítás, LED, állítható hűtő zsaluzat, fékenergia visszatáplásá, plussz lóerő) Amúgy meg attól hogy kisebb intenzitású a regen attól még nem eszik kevesebbet .
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11915 Dátum:
2012.10.24 szerda, 11:32:59 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.24 szerda, 11:14:25
Miért mit spóroltak ki belőle szerinted? Szerencsére itt nem az MKIII f2 megoldást választották ahol tényleg kispóroltak néhány dolgot. Szerencsére a IV-esnél inkább raktak bele néhány dolgot ami azért hiányozhat a korábbi verziókból. (lásd azonnali start indítás, LED, állítható hűtő zsaluzat, fékenergia visszatáplásá, plussz lóerő) Amúgy meg attól hogy kisebb intenzitású a regen attól még nem eszik kevesebbet .
Sztem semmit nem változott a facelift regen fogyasztása, csak más a kijelzett érték (más számokkal osztanak-szoronak, hogy a user ne kapjon zsinórban 3 infarktust, amikor meglátja a tizenliteres fogyasztást)
A faceliftben már nincs állítható hűtőzsalu. Egy ideig volt, de nem értem meg gyártani.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11916 Dátum:
2012.10.24 szerda, 15:28:40 »
Van -e valami trück ,hogy a tolatókamera képét tükrözni tudjam?
Előre lett betéve, tökéletesen működik, csak kéne neki adni egy tükrözés funkciót.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11917 Dátum:
2012.10.24 szerda, 21:20:58 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.24 szerda, 11:32:59
Sztem semmit nem változott a facelift regen fogyasztása, csak más a kijelzett érték (más számokkal osztanak-szoronak, hogy a user ne kapjon zsinórban 3 infarktust, amikor meglátja a tizenliteres fogyasztást)
Persze a kedvemért még seduxen automatát is beszereltek........
A pillanatnyi fogyasztást nem befolyásolja semmi. Az kb. annyi amit mutat.
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.24 szerda, 11:32:59
A faceliftben már nincs állítható hűtőzsalu. Egy ideig volt, de nem értem meg gyártani.
Pont a faceliftben jött be az hogy már az ambientől benne van az aktiv hűtőzsaluzat mindegyikben. A ford szerint ezzel 6%-ot takarítanak meg az üzemanyagon. Ebben az évben nem vettem kocsit de egy éve még adták hozzá.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11918 Dátum:
2012.10.24 szerda, 21:36:56 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.24 szerda, 21:20:58
Persze a kedvemért még seduxen automatát is beszereltek........
A pillanatnyi fogyasztást nem befolyásolja semmi. Az kb. annyi amit mutat.
Szerintem is találtak egy jobb módszert, és kevesebbet kell befecskendezni. Nemvalószínű, hogy a fogyimérővel csalnának...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11919 Dátum:
2012.10.24 szerda, 21:51:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.10.24 szerda, 10:08:24
A leállítás utáni ventilátor üzem a regeneráció jele. leállítás után még egy ideig hűt, hogy ha leparkolz mondjuk ősszel egy rakat száraz falevélre, akkor azt ne gyújtsa fel az autó alatt.
Általában azért megy, mert regen közben lett leállítva az autó.
A 2 rövid táv az megint azrt volt, mert megpróbálta megint elkezdeni, de Te megint leállítottad regen alatt.
Az utolsó másfél km lejtő nem számít. A DPF nem ennyi út alatt tömődik el annyira, hogy kelljen az aktív regen.
Pályán 110 alatt nekem van aktív regen, illetve olyan 140től felfelé.
A regen befejezésére utal, hogy nem megy regen miatt a venti, plusz elmúlik az öblösebb kipuffhang, illetve a kipuffgáz hőmérséklete is beáll normálra.
OK. A pályán óra szerint 133-mal jöttem. Ha ez nem jó a DPF regenerálására, akkor mi?
A kipufogó hangban én még nem vettem észre változást egyszer sem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11920 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:00:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.24 szerda, 21:51:45
OK. A pályán óra szerint 133-mal jöttem. Ha ez nem jó a DPF regenerálására, akkor mi?
Szerintem a reg. fordulatszám és időfüggő. Mehetsz Te 80-al is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11921 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:43:54 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.24 szerda, 21:51:45
OK. A pályán óra szerint 133-mal jöttem. Ha ez nem jó a DPF regenerálására, akkor mi?
A kipufogó hangban én még nem vettem észre változást egyszer sem.
X idő után ha kell, ha nem regenerál szerintem. Én is sokat pályázok, mégis csinálja. A kipuff hangja meg sportos lesz, öblösebb, még felhúzott ablakoknál is hallható...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11922 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:54:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.24 szerda, 22:43:54
X idő után ha kell, ha nem regenerál szerintem. Én is sokat pályázok, mégis csinálja. A kipuff hangja meg sportos lesz, öblösebb, még felhúzott ablakoknál is hallható...
Ugyan így teljesen összezavarodott bennem a kép a DPF regenerálást illetően, de a válasz megnyugtató, ezért elfogadom. Következő indításnál hagyom, hogy kiregenerálja magát, és utána remélem, hogy megnyugszik a rendszer.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11923 Dátum:
2012.10.24 szerda, 23:25:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.24 szerda, 22:54:25
Ugyan így teljesen összezavarodott bennem a kép a DPF regenerálást illetően, de a válasz megnyugtató, ezért elfogadom. Következő indításnál hagyom, hogy kiregenerálja magát, és utána remélem, hogy megnyugszik a rendszer.
Mindenesetre vidd el moziba
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Andrej29
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11924 Dátum:
2012.10.26 péntek, 15:07:24 »
Sziasztok!
Az autóm olajcsere óta ment 9000km-ert de decemberbe eltelik az egy év.Olajcserére figyelmeztetésem még nem volt.Jó ha az ember betartja az egy éves olajcseréket vagy kevesebb kilométer esetén normál használatnál ezt lehet kitolni?2.2tdci
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11925 Dátum:
2012.10.26 péntek, 20:18:54 »
Idézetet írta: Andrej29 - 2012.10.26 péntek, 15:07:24
Sziasztok!
Az autóm olajcsere óta ment 9000km-ert de decemberbe eltelik az egy év.Olajcserére figyelmeztetésem még nem volt.Jó ha az ember betartja az egy éves olajcseréket vagy kevesebb kilométer esetén normál használatnál ezt lehet kitolni?2.2tdci
Asszony Focusa még ennyit se megy, de évente megy kötelező szervízre. Évente illik ránézni az autóra, egy olajcsere meg nem olyan nagy összeg, hogy ne lehetne beiktatni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11926 Dátum:
2012.10.26 péntek, 22:12:44 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.24 szerda, 22:54:25
Ugyan így teljesen összezavarodott bennem a kép a DPF regenerálást illetően, de a válasz megnyugtató, ezért elfogadom. Következő indításnál hagyom, hogy kiregenerálja magát, és utána remélem, hogy megnyugszik a rendszer.
Már majdnem minden verziót próbáltam a regenerálásra, miután felhígult az olajam, elküldött a szervizbe a motor sárga jele.
Városi forgalomba magasabb fordulatszámon üzemeltetem, a ciklikus regenerálás miatt (kb. 500 km.-ként) 2500 fordulatszám felett megyek 30-40 km.-t, de nemrég épp regenerálás kezdetekor értem haza (ment a venti) ekkor kb. 7 percig járattam 2500 as fordulaton stabilan kitámasztott gázpedállal, ez idő alatt mindenféle hangot adott a moci, kihagyott mint egy benzines szikrája és magától felment a fordulat 2700 közelébe, majd visszaállt 2500-re.
A részecskeszűrő dp-jét megnézettem, tökéletes. Ja és ha simán közlekedek, nem taposom egyenletesen megyek tempomattal, érezhető, hogy rángat egy párat.
Üdv.
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11927 Dátum:
2012.10.26 péntek, 23:08:49 »
Nem tudom de nincs egy kisse tul misztifikalva ez a regen dolog?
A Ford hulye biztos autot gyart,mert megveheti profi autoszerelo is es csont hulye felhasznalo is pl: benzint tankol a user a dizelbe stb.
Ezert ez a regen is egy automatikusan lezajlo folyamat, ha igenyli megcsinalja ha nem nem. Attol mert regeneralas kozben leallitod az autot es nem porgeted 7 percig semmi baja nem lesz. Betenne ha az auto szabna meg, hogy mikor allithatom le a motort. Nekem kicsit durvanak hangzik a 2500as fordulaton jaratas, tartas. Lehet ezert rangat mar szegeny. Amugy meg sok oka lehet, csucsok halottak, turbocso, go szuro, ratyi uzemanyag stb.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11928 Dátum:
2012.10.27 szombat, 10:17:10 »
az 50.000km-er alatt egyszer vettem észre hogy regen. az autó
de most már én is figyelni fogom, megbabonáztatok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11929 Dátum:
2012.10.27 szombat, 10:19:06 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.10.27 szombat, 10:17:10
az 50.000km-er alatt egyszer vettem észre hogy regen. az autó
de most már én is figyelni fogom, megbabonáztatok
a füledbe ültették a regenbogarat.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11930 Dátum:
2012.10.27 szombat, 10:31:11 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.10.27 szombat, 10:17:10
az 50.000km-er alatt egyszer vettem észre hogy regen. az autó
de most már én is figyelni fogom, megbabonáztatok
Hagyd a fenébe. Te semmit nem fogsz észre venni max azt ha véletlenül regen közben nyomsz egy telitalpast a gázpedálon, mert akkor kipöffenti a füstöt elég rendesen. De ez ritka én eddig max kétszer látttam ilyet mögöttem.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11931 Dátum:
2012.10.27 szombat, 10:32:18 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 10:19:06
a füledbe ültették a regenbogarat.....
A hipohonder autós analógiája = regenerációt túllihegő
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11932 Dátum:
2012.10.27 szombat, 10:32:44 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.27 szombat, 10:31:11
Hagyd a fenébe. Te semmit nem fogsz észre venni max azt ha véletlenül regen közben nyomsz egy telitalpast a gázpedálon, mert akkor kipöffenti a füstöt elég rendesen. De ez ritka én eddig max kétszer látttam ilyet mögöttem.
Nyilván ritka nálad a telitalpas
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11933 Dátum:
2012.10.27 szombat, 11:14:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.27 szombat, 10:32:44
Nyilván ritka nálad a telitalpas
Természetesen csak ez lehet az oka.
Meg amúgy is most eléggé le vagyok amortizálva vezetés szempontjából idegileg
Túl kellett élnem egy utat Moszkvából a világ végére és utána még két sarokkal. Nem tudom, hogy szerencse-e, hogy hivatásos sofőr vitt bennünket. Az orosz viszonyok között ez kemény volt. Legszívesebben tudatlan álom kómába zuhantam volna hogy ne lássam, hogy mit vállal be a sofőr, ha nem verem be a fejem minden öt percben a a kocsi tetejébe (nyilván ez kis sebességnél és csak jó minőségű úton szokott bekövetkezni) Most már értem miért van 3db szent ikon felragasztva minden orosz kocsi műszerfalára. 1db szent nem elég mert szerencsétlenek műszakba kell járniuk mert egyedül nem bírnák. De hogy ne legyen off. Moszkvában csak fekete MKIV-et látni és csak 4 ajtós kivitelben. Vidéken meg csak fehéret vagy max szürkét. A szegény vidéken a MKIV még elmegy nagyobb autónak. Hát Moszkvában nagyon kis autó a többi között
MKIV tuning orosz módra (a képek bemozdultak szerencsére és ez sokat javít az autó valódi kinézetén
)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11934 Dátum:
2012.10.27 szombat, 11:22:26 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.27 szombat, 11:14:13
Természetesen csak ez lehet az oka.
Meg amúgy is most eléggé le vagyok amortizálva vezetés szempontjából idegileg
Túl kellett élnem egy utat Moszkvából a világ végére és utána még két sarokkal. Nem tudom, hogy szerencse-e, hogy hivatásos sofőr vitt bennünket. Az orosz viszonyok között ez kemény volt. Legszívesebben tudatlan álom kómába zuhantam volna hogy ne lássam, hogy mit vállal be a sofőr, ha nem verem be a fejem minden öt percben a a kocsi tetejébe (nyilván ez kis sebességnél és csak jó minőségű úton szokott bekövetkezni) Most már értem miért van 3db szent ikon felragasztva minden orosz kocsi műszerfalára. 1db szent nem elég mert szerencsétlenek műszakba kell járniuk mert egyedül nem bírnák. De hogy ne legyen off. Moszkvában csak fekete MKIV-et látni és csak 4 ajtós kivitelben. Vidéken meg csak fehéret vagy max szürkét. A szegény vidéken a MKIV még elmegy nagyobb autónak. Hát Moszkvában nagyon kis autó a többi között
MKIV tuning orosz módra (a képek bemozdultak szerencsére és ez sokat javít az autó valódi kinézetén
)
Kemény világ ez, kérem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11935 Dátum:
2012.10.27 szombat, 11:39:19 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.27 szombat, 11:22:26
Kemény világ ez, kérem...
Hát még a forgalom iránytó melósnak milyen kemény volt aki beugrott előlünk inkább a sáros árokba... Kerékpáros nincs mert kihaltak, az utolsót szerintem 3 éve üthették el.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11936 Dátum:
2012.10.27 szombat, 13:18:57 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.27 szombat, 11:39:19
Hát még a forgalom iránytó melósnak milyen kemény volt aki beugrott előlünk inkább a sáros árokba... Kerékpáros nincs mert kihaltak, az utolsót szerintem 3 éve üthették el.
Csináltam egy könyvet az oroszokról...
huvazze... annyira berúg hétvégén, hogy nem tüzel és megfagy. Az utcán is fagynak meg piások.
Ezt az ugrást azért megnéztem volna
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11937 Dátum:
2012.10.27 szombat, 18:55:38 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.27 szombat, 10:19:06
a füledbe ültették a regenbogarat.....
most éppen más bogár van a fülembe...
kipróbáltam egy BMW 335 coupe -t
hiányzik nekem a benzinszag, a kipörgetés
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11938 Dátum:
2012.10.27 szombat, 19:03:16 »
Idézetet írta: stealt - 2012.10.27 szombat, 10:31:11
Hagyd a fenébe. Te semmit nem fogsz észre venni max azt ha véletlenül regen közben nyomsz egy telitalpast a gázpedálon, mert akkor kipöffenti a füstöt elég rendesen. De ez ritka én eddig max kétszer látttam ilyet mögöttem.
éppen így vettem észre egyszer
keményen le akart tolni egy Citroen Xsara Picasso...vissza 4-be, padló, és égés...mi a f!sz? kigyulladtam?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11939 Dátum:
2012.10.27 szombat, 19:48:33 »
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/10/26/egy_evet_kesik_az_uj_mondeo/
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11940 Dátum:
2012.10.27 szombat, 20:23:39 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.10.27 szombat, 18:55:38
most éppen más bogár van a fülembe...
kipróbáltam egy BMW 335 coupe -t
hiányzik nekem a benzinszag, a kipörgetés
Dízelbe kéne az! Feleannyit eszik, és leesik a ember feje.
De az igaz, h a páratlan 6 hengeres benzines BMW hang az nincs benne
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11941 Dátum:
2012.10.27 szombat, 20:39:49 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.10.27 szombat, 19:48:33
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/10/26/egy_evet_kesik_az_uj_mondeo/
Ennek valahol örülök!
Addig is az MK4 számít majd legújabb Mondeonak
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11942 Dátum:
2012.10.27 szombat, 20:41:02 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.10.27 szombat, 20:39:49
Ennek valahol örülök!
Addig is az MK4 számít majd legújabb Mondeonak
És talán nem indul mélyrepülésbe az ára
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11943 Dátum:
2012.10.27 szombat, 20:52:24 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.10.26 péntek, 23:08:49
Nem tudom de nincs egy kisse tul misztifikalva ez a regen dolog?
A Ford hulye biztos autot gyart,mert megveheti profi autoszerelo is es csont hulye felhasznalo is pl: benzint tankol a user a dizelbe stb.
Ezert ez a regen is egy automatikusan lezajlo folyamat, ha igenyli megcsinalja ha nem nem. Attol mert regeneralas kozben leallitod az autot es nem porgeted 7 percig semmi baja nem lesz. Betenne ha az auto szabna meg, hogy mikor allithatom le a motort. Nekem kicsit durvanak hangzik a 2500as fordulaton jaratas, tartas. Lehet ezert rangat mar szegeny. Amugy meg sok oka lehet, csucsok halottak, turbocso, go szuro, ratyi uzemanyag stb.
Természetesen ha valaki beleül egy ilyen autóba és megy vele 50-300km.-t nem találkozik olyan problémákkal mint írtam, viszont ha városi forgalomba is kénytelen vagyok utazgatni, megtörténhet, hogy sokadjára elkezdett regent nem fejezi be, és jönnek a problémák (mint írtam). A bizonyos pörgetés szerviz után volt, mikor sajna kiránduláskor szervizet kellett útba ejteni regen hiba miatt. Legalább halottam hogy változott a motor hangja! Egyébként a szervizben, ha részecskeszűrő dp-je megnő, akkor gondolod, hogy kimennek kocsikázni a szervizesek, laptop - regen program az udvaron!!! Ja és, ha rendesen pályán nyomod 2500-öt simán megléped, ráadásul terhelve!!!
üdv.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11944 Dátum:
2012.10.27 szombat, 22:23:59 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.27 szombat, 20:23:39
Dízelbe kéne az! Feleannyit eszik, és leesik a ember feje.
De az igaz, h a páratlan 6 hengeres benzines BMW hang az nincs benne
nem, még egy dizli nem kell
a fogyasztás láb függő
a lovakat mindig etetni kell
van sok BMW-s ismerősöm 5-ös, x5 3.0d motorral esznek 9-11l között teljesen hétköznapi használatban, nem gyilkolva
a sorhatos benzines BMW -k mindig jól ettek, a 335 -ös 11 körül eszik ha nem gyilkolod, persze ha kinyomod a szemét, egészen más
de amúgy max 2-3 litert lehet spórolni
röhej, de már 1100-1200 -as fordulattól tól mint a barom, így lehet vele nagyon spúrúl is vezetni
igazából 645 kellene
a V8 -nak van a legszebb hangja
de hogy a Mondit is dícsérjem...
visszaültem és nincs minőségre szégyenkezni való
- első kerekesek között a legjobb futómű szerintem
- a 450nm hátbaverősebb a Mondiban a 335-höz képest, csak nagy kár későn kezdődik és nem tart sokáig...de hiányzik a dupla turbo
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11945 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 10:04:51 »
Idézetet írta: papione - 2012.10.27 szombat, 20:52:24
Természetesen ha valaki beleül egy ilyen autóba és megy vele 50-300km.-t nem találkozik olyan problémákkal mint írtam, viszont ha városi forgalomba is kénytelen vagyok utazgatni, megtörténhet, hogy sokadjára elkezdett regent nem fejezi be, és jönnek a problémák (mint írtam). A bizonyos pörgetés szerviz után volt, mikor sajna kiránduláskor szervizet kellett útba ejteni regen hiba miatt. Legalább halottam hogy változott a motor hangja! Egyébként a szervizben, ha részecskeszűrő dp-je megnő, akkor gondolod, hogy kimennek kocsikázni a szervizesek, laptop - regen program az udvaron!!! Ja és, ha rendesen pályán nyomod 2500-öt simán megléped, ráadásul terhelve!!!
üdv.
Nincs vita, meggyőztél!
Én csütörtökön megyek Miskolcra, 1 óra 20 perc a pálya, igérem, hogy állandó 2700as fordulaton lesz az autó végig. De akkor Te igérd meg,hogy a garázsban 1 óra 20 percen keresztül 2500-ös fordulaton bőgeted az autót, adok 200 rpm előnyt
Nem vagyok benne biztos,hogy túlélné az autód.
De nekem egy próbát megér
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11946 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 13:33:14 »
Úgy tűnik tényleg a regeneráció miatt ment a ventillátor leállítás után. Most megint csinálta egy rövid út után. Ekkor hagytam, hogy járjon alapjáraton a motor. Pár perc után megváltozott a hangja. Utána továbbmentem, és a következő leállításoknál már nem volt cirkusz.
Most már csak azt nem értem, hogy miért közvetlenül 400km autópályázás után jött meg a kedve a regenerációhoz. Mondjuk a fordulatszám jellemzően nem érte el a 2500-at. (130km/h 6.-ban)
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Reason
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11947 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 19:03:08 »
Idézetet írta: ptodic - 2012.10.22 hétfő, 19:19:46
tevedsz. Mi most csutortokon programoztuk az IDS-el. Az igaz hogy csak kis trukk-el lehet.
Mi a kis trükk, mert az IDS nem adta be alapból az opciót, hogy be lehessen kapcsolni a funkciót, és a fordos elektromos srác pedig nem ismeri a trükköt.
Persze, ha nem titok.
Naplózva
MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11948 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 20:12:02 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.10.28 vasárnap, 13:33:14
Úgy tűnik tényleg a regeneráció miatt ment a ventillátor leállítás után. Most megint csinálta egy rövid út után. Ekkor hagytam, hogy járjon alapjáraton a motor. Pár perc után megváltozott a hangja. Utána továbbmentem, és a következő leállításoknál már nem volt cirkusz.
Most már csak azt nem értem, hogy miért közvetlenül 400km autópályázás után jött meg a kedve a regenerációhoz. Mondjuk a fordulatszám jellemzően nem érte el a 2500-at. (130km/h 6.-ban)
A regeneráció két okból indulhat: ciklikusan kb. 500 km-ként és ha a részecskeszűrő dp-je magas.
A 2500-as fordulatot csak azért írtam mert ott próbáltam! Egyébként az autó használatija írja, hogy miért és hogyan kezdeményezhető a regenerálást!
Üdv.
Naplózva
papione
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #11949 Dátum:
2012.10.28 vasárnap, 20:20:18 »
Idézetet írta: tomeed - 2012.10.28 vasárnap, 10:04:51
Nincs vita, meggyőztél!
Én csütörtökön megyek Miskolcra, 1 óra 20 perc a pálya, igérem, hogy állandó 2700as fordulaton lesz az autó végig. De akkor Te igérd meg,hogy a garázsban 1 óra 20 percen keresztül 2500-ös fordulaton bőgeted az autót, adok 200 rpm előnyt
Nem vagyok benne biztos,hogy túlélné az autód.
De nekem egy próbát megér
nem akartalak meggyőzni, tomeed
Naplózva
Oldalak:
1
...
232
233
234
235
236
237
238
[
239
]
240
241
242
243
244
245
246
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ