Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:34:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11996358 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #11900 Dátum: 2012.10.24 szerda, 08:56:53 »

Szerintem ma még meleg volt.
Nálam 23 fok automata, szinte csak langyosat fúj.
Jövő héten 23 fokon már biztos meleget ad, mert elég hideg várható! Sad
Detto. Ha kint van 18 fok és süt a nap a 23 fokra állított klíma először mindig hűteni akar.  Wink
A klíma szabályozás csak nálam fura?
Jellemzően 25 fokra fel kell tekerni, hogy nekiálljon fűteni. Ma pl. 22 fokra állítva épp nyugton volt. A gyerek kért egy kis meleget. Feltekertem 23-ra, erre elkezdett hűvöset fújni. 24-nél is. 25-ön  végre elkezdett meleget fújni.

Ennél is van olya kis ventillátoros beltéri hőfok érzékelő, amit ki lehet pucolni? Vagy más lehet a baj?
Nincsen vele semmi baj. Nálam is ilyen. Plusz a hőérzeted is más, ha hidegebből szállsz be és fűt, vagy melegből és hűt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11901 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:06:33 »

Detto. Ha kint van 18 fok és süt a nap a 23 fokra állított klíma először mindig hűteni akar.  Wink Nincsen vele semmi baj. Nálam is ilyen. Plusz a hőérzeted is más, ha hidegebből szállsz be és fűt, vagy melegből és hűt.
Igen, sütött a nap. Ma reggel a ködben viszont 23 fokon is fűtött rendesen.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11902 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:13:46 »

Van egy újabb furaság. Eddig soha nem csinálta az autó. Tegnap megérkezés és a motor leállítása után még pár percig járt a ventillátor.
Ma két rövidke táv után is csinálta. Nem volt hajtva, épp az utolsó másfél km-en szinte csak gurultam a lejtőn. Fura, mert eddig egyszer sem volt ilyen. Némi "meleg gép" szagot is érezni ilyenkor.
Köze lehet a fűtéshez?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11903 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:21:00 »

Van egy újabb furaság. Eddig soha nem csinálta az autó. Tegnap megérkezés és a motor leállítása után még pár percig járt a ventillátor.
Ma két rövidke táv után is csinálta. Nem volt hajtva, épp az utolsó másfél km-en szinte csak gurultam a lejtőn. Fura, mert eddig egyszer sem volt ilyen. Némi "meleg gép" szagot is érezni ilyenkor.
Köze lehet a fűtéshez?

Nem regenerált?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11904 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:30:58 »

Nem regenerált?
Kizárnám, mert tegnap autópályáztunk egy hosszút. Korábban ha regenerált (szerintem) a kipufugó felől volt érezhető a forróság, pattogás ahogy hűlt, de a ventillátor nem ment.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11905 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:33:12 »

Regenerálás:
Nálam ha regenerál, motor leállítás után kb 2-3 másodpercet követően a venti is leáll, még soha nem tapasztaltam, hogy leállítás után percekig pörögjön a venti.
Ez akkor nem annyira jó így?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11906 Dátum: 2012.10.24 szerda, 09:56:50 »

Regenerálás:
Nálam ha regenerál, motor leállítás után kb 2-3 másodpercet követően a venti is leáll, még soha nem tapasztaltam, hogy leállítás után percekig pörögjön a venti.
Ez akkor nem annyira jó így?

De, jó.

Ha regenerál, akkor nekem általában beindul a hűtőventillátor is. Én megvárom a regenerálás végét, így nem tudom, hogy lekapcsol-e, vagy sem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11907 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:05:13 »

De, jó.

Ha regenerál, akkor nekem általában beindul a hűtőventillátor is. Én megvárom a regenerálás végét, így nem tudom, hogy lekapcsol-e, vagy sem.
Honnan tudod, hogy befejezte a regenerálást? Mennyi idő kb?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11908 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:07:56 »

A klíma szabályozás csak nálam fura?
Jellemzően 25 fokra fel kell tekerni, hogy nekiálljon fűteni. Ma pl. 22 fokra állítva épp nyugton volt. A gyerek kért egy kis meleget. Feltekertem 23-ra, erre elkezdett hűvöset fújni. 24-nél is. 25-ön  végre elkezdett meleget fújni.

Ennél is van olya kis ventillátoros beltéri hőfok érzékelő, amit ki lehet pucolni? Vagy más lehet a baj?

A digitális klíma nem csak a kívánt hőmérséklet és utastér hőmérséklet értékek alapján szabályoz, hanem figyelembe veszi a napsütést is.
Ezért van a műszerfal tetején az a piros kis félgömb, abban van az érzékelő.
Így, ha süt a nap, akkor az autó azzal is kalkulál, hogy a nap melege hamarosan felmelegíti az utasteret. Ezért fordulat elő, hogy pl fűtésnél nem kezd el egyből fűteni, vagy klímázáskor jobban „aláklímázik”.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11909 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:08:24 »

Honnan tudod, hogy befejezte a regenerálást? Mennyi idő kb?

A leállítás utáni ventilátor üzem a regeneráció jele. leállítás után még egy ideig hűt, hogy ha leparkolz mondjuk ősszel egy rakat száraz falevélre, akkor azt ne gyújtsa fel az autó alatt.
Általában azért megy, mert regen közben lett leállítva az autó.
A 2 rövid táv az megint azrt volt, mert megpróbálta megint elkezdeni, de Te megint leállítottad regen alatt.
Az utolsó másfél km lejtő nem számít. A DPF nem ennyi út alatt tömődik el annyira, hogy kelljen az aktív regen.
Pályán 110 alatt nekem van aktív regen, illetve olyan 140től felfelé.

A regen befejezésére utal, hogy nem megy regen miatt a venti, plusz elmúlik az öblösebb kipuffhang, illetve a kipuffgáz hőmérséklete is beáll normálra.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11910 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:13:46 »

A leállítás utáni ventilátor üzem a regeneráció jele. leállítás után még egy ideig hűt, hogy ha leparkolz mondjuk ősszel egy rakat száraz falevélre, akkor azt ne gyújtsa fel az autó alatt.
Általában azért megy, mert regen közben lett leállítva az autó.
A 2 rövid táv az megint azrt volt, mert megpróbálta megint elkezdeni, de Te megint leállítottad regen alatt.
Az utolsó másfél km lejtő nem számít. A DPF nem ennyi út alatt tömődik el annyira, hogy kelljen az aktív regen.
Pályán 110 alatt nekem van aktív regen, illetve olyan 140től felfelé.

A regen befejezésére utal, hogy nem megy regen miatt a venti, plusz elmúlik az öblösebb kipuffhang, illetve a kipuffgáz hőmérséklete is beáll normálra.


+ az alapjárati pillanatnyi fogyi a 0,8-0,9l/h-ról visszaáll
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 10:59:26 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11911 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:25:27 »

+ az alapjárati pillanatnyi fogyi a 0,8-0,9l/h-ról visszaál

Ja igen.
Ez menet közben úgy néz ki, hogy regen alatt 130 környékén a fogyi nekem felmegy a kb 6,5ről kb 12liter környékére  ijedt .
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11912 Dátum: 2012.10.24 szerda, 10:54:23 »

Ja igen.
Ez menet közben úgy néz ki, hogy regen alatt 130 környékén a fogyi nekem felmegy a kb 6,5ről kb 12liter környékére  ijedt .

Ez érdekes. Akkor ezen piszkálhattak valamit mert nálam már nem ennyire látványosan ugrik meg. Olyan 1-1,5 literrel növekszik regen alatt a fogyasztás .
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11913 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:05:55 »

Ez érdekes. Akkor ezen piszkálhattak valamit mert nálam már nem ennyire látványosan ugrik meg. Olyan 1-1,5 literrel növekszik regen alatt a fogyasztás .

Azt is kispórolták ?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11914 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:14:25 »

Azt is kispórolták ?  hehe
Miért mit spóroltak ki belőle szerinted? Szerencsére itt nem az MKIII f2 megoldást választották ahol tényleg kispóroltak néhány dolgot. Szerencsére a IV-esnél inkább raktak bele néhány dolgot ami azért hiányozhat a korábbi verziókból. (lásd azonnali start indítás, LED, állítható hűtő zsaluzat, fékenergia visszatáplásá, plussz lóerő) Amúgy meg attól hogy kisebb intenzitású a regen attól még nem eszik kevesebbet .
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #11915 Dátum: 2012.10.24 szerda, 11:32:59 »

Miért mit spóroltak ki belőle szerinted? Szerencsére itt nem az MKIII f2 megoldást választották ahol tényleg kispóroltak néhány dolgot. Szerencsére a IV-esnél inkább raktak bele néhány dolgot ami azért hiányozhat a korábbi verziókból. (lásd azonnali start indítás, LED, állítható hűtő zsaluzat, fékenergia visszatáplásá, plussz lóerő) Amúgy meg attól hogy kisebb intenzitású a regen attól még nem eszik kevesebbet .

Sztem semmit nem változott a facelift regen fogyasztása, csak más a kijelzett érték (más számokkal osztanak-szoronak, hogy a user ne kapjon zsinórban 3 infarktust, amikor meglátja a tizenliteres fogyasztást)
A faceliftben már nincs állítható hűtőzsalu. Egy ideig volt, de nem értem meg gyártani.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11916 Dátum: 2012.10.24 szerda, 15:28:40 »

Van -e valami trück ,hogy a tolatókamera képét tükrözni tudjam?
Előre lett betéve, tökéletesen működik, csak kéne neki adni egy tükrözés funkciót.  nyes

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11917 Dátum: 2012.10.24 szerda, 21:20:58 »

Sztem semmit nem változott a facelift regen fogyasztása, csak más a kijelzett érték (más számokkal osztanak-szoronak, hogy a user ne kapjon zsinórban 3 infarktust, amikor meglátja a tizenliteres fogyasztást)
Persze a kedvemért még seduxen automatát is beszereltek........ 
 A pillanatnyi fogyasztást nem befolyásolja semmi. Az kb. annyi amit mutat.

A faceliftben már nincs állítható hűtőzsalu. Egy ideig volt, de nem értem meg gyártani.
  Pont a faceliftben jött be az hogy már az ambientől benne van az aktiv hűtőzsaluzat mindegyikben. A ford szerint ezzel 6%-ot takarítanak meg az üzemanyagon. Ebben az évben nem vettem kocsit de egy éve még adták hozzá.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11918 Dátum: 2012.10.24 szerda, 21:36:56 »

Persze a kedvemért még seduxen automatát is beszereltek........ 
 A pillanatnyi fogyasztást nem befolyásolja semmi. Az kb. annyi amit mutat.

Szerintem is találtak egy jobb módszert, és kevesebbet kell befecskendezni. Nemvalószínű, hogy a fogyimérővel csalnának...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11919 Dátum: 2012.10.24 szerda, 21:51:45 »

A leállítás utáni ventilátor üzem a regeneráció jele. leállítás után még egy ideig hűt, hogy ha leparkolz mondjuk ősszel egy rakat száraz falevélre, akkor azt ne gyújtsa fel az autó alatt.
Általában azért megy, mert regen közben lett leállítva az autó.
A 2 rövid táv az megint azrt volt, mert megpróbálta megint elkezdeni, de Te megint leállítottad regen alatt.
Az utolsó másfél km lejtő nem számít. A DPF nem ennyi út alatt tömődik el annyira, hogy kelljen az aktív regen.
Pályán 110 alatt nekem van aktív regen, illetve olyan 140től felfelé.

A regen befejezésére utal, hogy nem megy regen miatt a venti, plusz elmúlik az öblösebb kipuffhang, illetve a kipuffgáz hőmérséklete is beáll normálra.


OK. A pályán óra szerint 133-mal jöttem. Ha ez nem jó a DPF regenerálására, akkor mi?
A kipufogó hangban én még nem vettem észre változást egyszer sem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11920 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:00:35 »

OK. A pályán óra szerint 133-mal jöttem. Ha ez nem jó a DPF regenerálására, akkor mi?
Szerintem a reg. fordulatszám és időfüggő. Mehetsz Te 80-al is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11921 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:43:54 »

OK. A pályán óra szerint 133-mal jöttem. Ha ez nem jó a DPF regenerálására, akkor mi?
A kipufogó hangban én még nem vettem észre változást egyszer sem.

X idő után ha kell, ha nem regenerál szerintem. Én is sokat pályázok, mégis csinálja. A kipuff hangja meg sportos lesz, öblösebb, még felhúzott ablakoknál is hallható...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11922 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:54:25 »

X idő után ha kell, ha nem regenerál szerintem. Én is sokat pályázok, mégis csinálja. A kipuff hangja meg sportos lesz, öblösebb, még felhúzott ablakoknál is hallható...
Ugyan így teljesen összezavarodott bennem a kép a DPF regenerálást illetően, de a válasz megnyugtató, ezért elfogadom. Következő indításnál hagyom, hogy kiregenerálja magát, és utána remélem, hogy megnyugszik a rendszer.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11923 Dátum: 2012.10.24 szerda, 23:25:10 »

Ugyan így teljesen összezavarodott bennem a kép a DPF regenerálást illetően, de a válasz megnyugtató, ezért elfogadom. Következő indításnál hagyom, hogy kiregenerálja magát, és utána remélem, hogy megnyugszik a rendszer.

Mindenesetre vidd el moziba  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Andrej29
Vendég
« Új hozzászólás #11924 Dátum: 2012.10.26 péntek, 15:07:24 »

Sziasztok!
Az autóm olajcsere óta ment 9000km-ert de decemberbe eltelik az egy év.Olajcserére figyelmeztetésem még nem volt.Jó ha az ember betartja az egy éves olajcseréket vagy kevesebb kilométer esetén normál használatnál ezt lehet kitolni?2.2tdci
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11925 Dátum: 2012.10.26 péntek, 20:18:54 »

Sziasztok!
Az autóm olajcsere óta ment 9000km-ert de decemberbe eltelik az egy év.Olajcserére figyelmeztetésem még nem volt.Jó ha az ember betartja az egy éves olajcseréket vagy kevesebb kilométer esetén normál használatnál ezt lehet kitolni?2.2tdci

Asszony Focusa még ennyit se megy, de évente megy kötelező szervízre. Évente illik ránézni az autóra, egy olajcsere meg nem olyan nagy összeg, hogy ne lehetne beiktatni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #11926 Dátum: 2012.10.26 péntek, 22:12:44 »

Ugyan így teljesen összezavarodott bennem a kép a DPF regenerálást illetően, de a válasz megnyugtató, ezért elfogadom. Következő indításnál hagyom, hogy kiregenerálja magát, és utána remélem, hogy megnyugszik a rendszer.

Már majdnem minden verziót próbáltam a regenerálásra, miután felhígult az olajam, elküldött a szervizbe a motor sárga jele.
Városi forgalomba magasabb fordulatszámon üzemeltetem, a ciklikus regenerálás miatt (kb. 500 km.-ként) 2500 fordulatszám felett megyek 30-40 km.-t, de nemrég épp   regenerálás kezdetekor értem haza (ment a venti) ekkor kb. 7 percig járattam 2500 as fordulaton stabilan kitámasztott gázpedállal, ez idő alatt mindenféle hangot adott a moci, kihagyott mint egy benzines szikrája és magától felment a fordulat 2700 közelébe, majd visszaállt 2500-re.
A részecskeszűrő dp-jét megnézettem, tökéletes. Ja és ha simán közlekedek, nem taposom egyenletesen megyek tempomattal, érezhető, hogy rángat egy párat.
Üdv.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11927 Dátum: 2012.10.26 péntek, 23:08:49 »

Nem tudom de nincs egy kisse tul misztifikalva ez a regen dolog?
A Ford hulye biztos autot gyart,mert megveheti profi autoszerelo is es csont hulye felhasznalo is pl: benzint tankol a user a dizelbe stb.
Ezert ez a regen is egy automatikusan lezajlo folyamat, ha igenyli megcsinalja ha nem nem. Attol mert regeneralas kozben leallitod az autot es nem porgeted 7 percig semmi baja nem lesz. Betenne ha az auto szabna meg, hogy mikor allithatom le a motort. Nekem kicsit durvanak hangzik a 2500as fordulaton jaratas, tartas. Lehet ezert rangat mar szegeny. Amugy meg sok oka lehet, csucsok halottak,  turbocso, go szuro, ratyi uzemanyag stb.



Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #11928 Dátum: 2012.10.27 szombat, 10:17:10 »

az 50.000km-er alatt egyszer vettem észre hogy regen. az autó
de most már én is figyelni fogom, megbabonáztatok Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11929 Dátum: 2012.10.27 szombat, 10:19:06 »

az 50.000km-er alatt egyszer vettem észre hogy regen. az autó
de most már én is figyelni fogom, megbabonáztatok Smiley
a füledbe ültették a regenbogarat..... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11930 Dátum: 2012.10.27 szombat, 10:31:11 »

az 50.000km-er alatt egyszer vettem észre hogy regen. az autó
de most már én is figyelni fogom, megbabonáztatok Smiley
Hagyd a fenébe. Te semmit nem fogsz észre venni max azt ha véletlenül regen közben nyomsz egy telitalpast a gázpedálon, mert akkor kipöffenti a füstöt elég rendesen. De ez ritka én eddig max kétszer látttam ilyet mögöttem.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11931 Dátum: 2012.10.27 szombat, 10:32:18 »

a füledbe ültették a regenbogarat..... Grin
A hipohonder autós analógiája = regenerációt túllihegő  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11932 Dátum: 2012.10.27 szombat, 10:32:44 »

Hagyd a fenébe. Te semmit nem fogsz észre venni max azt ha véletlenül regen közben nyomsz egy telitalpast a gázpedálon, mert akkor kipöffenti a füstöt elég rendesen. De ez ritka én eddig max kétszer látttam ilyet mögöttem.

Nyilván ritka nálad a telitalpas  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11933 Dátum: 2012.10.27 szombat, 11:14:13 »

Nyilván ritka nálad a telitalpas  vigyor3
Természetesen csak ez lehet az oka. worship Meg amúgy is most eléggé le vagyok amortizálva vezetés szempontjából idegileg  vigyor3 Túl kellett élnem egy utat Moszkvából a világ végére és utána még két sarokkal. Nem tudom, hogy szerencse-e, hogy hivatásos sofőr vitt bennünket. Az orosz viszonyok között ez kemény volt. Legszívesebben tudatlan álom kómába zuhantam volna hogy ne lássam, hogy mit vállal be a sofőr, ha nem verem be a fejem minden öt percben a a kocsi tetejébe (nyilván ez kis sebességnél és csak jó minőségű úton szokott bekövetkezni) Most már értem miért van 3db szent ikon felragasztva minden orosz kocsi műszerfalára. 1db szent nem elég mert szerencsétlenek műszakba kell járniuk mert egyedül nem bírnák. De hogy ne legyen off. Moszkvában csak fekete MKIV-et látni  és csak 4 ajtós kivitelben. Vidéken meg csak fehéret vagy max szürkét. A szegény vidéken a MKIV még elmegy nagyobb autónak. Hát Moszkvában nagyon kis autó a többi között  Undecided

MKIV tuning orosz módra (a képek bemozdultak szerencsére és ez sokat javít az autó valódi kinézetén nyes )



Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11934 Dátum: 2012.10.27 szombat, 11:22:26 »

Természetesen csak ez lehet az oka. worship Meg amúgy is most eléggé le vagyok amortizálva vezetés szempontjából idegileg  vigyor3 Túl kellett élnem egy utat Moszkvából a világ végére és utána még két sarokkal. Nem tudom, hogy szerencse-e, hogy hivatásos sofőr vitt bennünket. Az orosz viszonyok között ez kemény volt. Legszívesebben tudatlan álom kómába zuhantam volna hogy ne lássam, hogy mit vállal be a sofőr, ha nem verem be a fejem minden öt percben a a kocsi tetejébe (nyilván ez kis sebességnél és csak jó minőségű úton szokott bekövetkezni) Most már értem miért van 3db szent ikon felragasztva minden orosz kocsi műszerfalára. 1db szent nem elég mert szerencsétlenek műszakba kell járniuk mert egyedül nem bírnák. De hogy ne legyen off. Moszkvában csak fekete MKIV-et látni  és csak 4 ajtós kivitelben. Vidéken meg csak fehéret vagy max szürkét. A szegény vidéken a MKIV még elmegy nagyobb autónak. Hát Moszkvában nagyon kis autó a többi között  Undecided

MKIV tuning orosz módra (a képek bemozdultak szerencsére és ez sokat javít az autó valódi kinézetén nyes )

Kemény világ ez, kérem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11935 Dátum: 2012.10.27 szombat, 11:39:19 »

Kemény világ ez, kérem...
Hát még a forgalom iránytó melósnak milyen kemény volt aki beugrott előlünk inkább a sáros árokba... Kerékpáros nincs mert kihaltak, az utolsót szerintem 3 éve üthették el.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11936 Dátum: 2012.10.27 szombat, 13:18:57 »

Hát még a forgalom iránytó melósnak milyen kemény volt aki beugrott előlünk inkább a sáros árokba... Kerékpáros nincs mert kihaltak, az utolsót szerintem 3 éve üthették el.

Csináltam egy könyvet az oroszokról...  Huh? huvazze... annyira berúg hétvégén, hogy nem tüzel és megfagy. Az utcán is fagynak meg piások.
Ezt az ugrást azért megnéztem volna  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #11937 Dátum: 2012.10.27 szombat, 18:55:38 »

a füledbe ültették a regenbogarat..... Grin

most éppen más bogár van a fülembe...
kipróbáltam egy BMW 335 coupe -t
hiányzik nekem a benzinszag, a kipörgetés
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #11938 Dátum: 2012.10.27 szombat, 19:03:16 »

Hagyd a fenébe. Te semmit nem fogsz észre venni max azt ha véletlenül regen közben nyomsz egy telitalpast a gázpedálon, mert akkor kipöffenti a füstöt elég rendesen. De ez ritka én eddig max kétszer látttam ilyet mögöttem.

éppen így vettem észre egyszer
keményen le akart tolni egy Citroen Xsara Picasso...vissza 4-be, padló, és égés...mi a f!sz? kigyulladtam?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #11939 Dátum: 2012.10.27 szombat, 19:48:33 »

Sad
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/10/26/egy_evet_kesik_az_uj_mondeo/
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11940 Dátum: 2012.10.27 szombat, 20:23:39 »

most éppen más bogár van a fülembe...
kipróbáltam egy BMW 335 coupe -t
hiányzik nekem a benzinszag, a kipörgetés

Dízelbe kéne az!  Feleannyit eszik, és leesik a ember feje.  hehe    De az igaz, h a páratlan 6 hengeres benzines BMW hang az nincs benne  eljen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11941 Dátum: 2012.10.27 szombat, 20:39:49 »


Smiley
Ennek valahol örülök!
Addig is az MK4 számít majd legújabb Mondeonak  nyes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11942 Dátum: 2012.10.27 szombat, 20:41:02 »

Smiley
Ennek valahol örülök!
Addig is az MK4 számít majd legújabb Mondeonak  nyes
És talán nem indul mélyrepülésbe az ára  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
papione
Vendég
« Új hozzászólás #11943 Dátum: 2012.10.27 szombat, 20:52:24 »

Nem tudom de nincs egy kisse tul misztifikalva ez a regen dolog?
A Ford hulye biztos autot gyart,mert megveheti profi autoszerelo is es csont hulye felhasznalo is pl: benzint tankol a user a dizelbe stb.
Ezert ez a regen is egy automatikusan lezajlo folyamat, ha igenyli megcsinalja ha nem nem. Attol mert regeneralas kozben leallitod az autot es nem porgeted 7 percig semmi baja nem lesz. Betenne ha az auto szabna meg, hogy mikor allithatom le a motort. Nekem kicsit durvanak hangzik a 2500as fordulaton jaratas, tartas. Lehet ezert rangat mar szegeny. Amugy meg sok oka lehet, csucsok halottak,  turbocso, go szuro, ratyi uzemanyag stb.


Természetesen ha valaki beleül egy ilyen autóba és megy vele 50-300km.-t nem találkozik olyan problémákkal mint írtam, viszont ha városi forgalomba is kénytelen vagyok utazgatni, megtörténhet, hogy sokadjára elkezdett regent nem fejezi be, és jönnek a problémák (mint írtam). A bizonyos pörgetés szerviz után volt, mikor sajna kiránduláskor szervizet kellett útba ejteni regen hiba miatt. Legalább halottam hogy változott a motor hangja! Egyébként a szervizben, ha részecskeszűrő dp-je megnő, akkor gondolod, hogy kimennek kocsikázni a szervizesek, laptop - regen program az udvaron!!! Ja és, ha rendesen pályán nyomod 2500-öt simán megléped, ráadásul terhelve!!!

üdv.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #11944 Dátum: 2012.10.27 szombat, 22:23:59 »

Dízelbe kéne az!  Feleannyit eszik, és leesik a ember feje.  hehe    De az igaz, h a páratlan 6 hengeres benzines BMW hang az nincs benne  eljen

nem, még egy dizli nem kell Smiley
a fogyasztás láb függő
a lovakat mindig etetni kell
van sok BMW-s ismerősöm 5-ös, x5 3.0d motorral esznek 9-11l között teljesen hétköznapi használatban, nem gyilkolva
a sorhatos benzines BMW -k mindig jól ettek, a 335 -ös 11 körül eszik ha nem gyilkolod, persze ha kinyomod a szemét, egészen más Smiley
de amúgy max 2-3 litert lehet spórolni
röhej, de már 1100-1200 -as fordulattól tól mint a barom, így lehet vele nagyon spúrúl is vezetni

igazából 645 kellene Smiley a V8 -nak van a legszebb hangja

de hogy a Mondit is dícsérjem...
visszaültem és nincs minőségre szégyenkezni való
- első kerekesek között a legjobb futómű szerintem
- a 450nm hátbaverősebb a Mondiban a 335-höz képest, csak nagy kár későn kezdődik és nem tart sokáig...de hiányzik a dupla turbo


Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #11945 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 10:04:51 »

Természetesen ha valaki beleül egy ilyen autóba és megy vele 50-300km.-t nem találkozik olyan problémákkal mint írtam, viszont ha városi forgalomba is kénytelen vagyok utazgatni, megtörténhet, hogy sokadjára elkezdett regent nem fejezi be, és jönnek a problémák (mint írtam). A bizonyos pörgetés szerviz után volt, mikor sajna kiránduláskor szervizet kellett útba ejteni regen hiba miatt. Legalább halottam hogy változott a motor hangja! Egyébként a szervizben, ha részecskeszűrő dp-je megnő, akkor gondolod, hogy kimennek kocsikázni a szervizesek, laptop - regen program az udvaron!!! Ja és, ha rendesen pályán nyomod 2500-öt simán megléped, ráadásul terhelve!!!

üdv.

Nincs vita, meggyőztél!
Én csütörtökön megyek Miskolcra, 1 óra 20 perc a pálya, igérem, hogy állandó 2700as fordulaton lesz az autó végig. De akkor Te igérd meg,hogy a garázsban 1 óra 20 percen keresztül 2500-ös fordulaton bőgeted az autót, adok 200 rpm előnyt Smiley
Nem vagyok benne biztos,hogy túlélné az autód.
De nekem egy próbát megér Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11946 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 13:33:14 »

Úgy tűnik tényleg a regeneráció miatt ment a ventillátor leállítás után. Most megint csinálta egy rövid út után. Ekkor hagytam, hogy járjon alapjáraton a motor. Pár perc után megváltozott a hangja. Utána továbbmentem, és a következő leállításoknál már nem volt cirkusz.

Most már csak azt nem értem, hogy miért közvetlenül 400km autópályázás után jött meg a kedve a regenerációhoz. Mondjuk a fordulatszám jellemzően nem érte el a 2500-at. (130km/h 6.-ban)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Reason
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



E-mail
« Új hozzászólás #11947 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 19:03:08 »

Smiley tevedsz. Mi most csutortokon programoztuk az IDS-el. Az igaz hogy csak kis trukk-el lehet.

Mi a kis trükk, mert az IDS nem adta be alapból az opciót, hogy be lehessen kapcsolni a funkciót, és a fordos elektromos srác pedig nem ismeri a trükköt. Smiley
Persze, ha nem titok. Smiley
Naplózva

MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
papione
Vendég
« Új hozzászólás #11948 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 20:12:02 »

Úgy tűnik tényleg a regeneráció miatt ment a ventillátor leállítás után. Most megint csinálta egy rövid út után. Ekkor hagytam, hogy járjon alapjáraton a motor. Pár perc után megváltozott a hangja. Utána továbbmentem, és a következő leállításoknál már nem volt cirkusz.

Most már csak azt nem értem, hogy miért közvetlenül 400km autópályázás után jött meg a kedve a regenerációhoz. Mondjuk a fordulatszám jellemzően nem érte el a 2500-at. (130km/h 6.-ban)

A regeneráció két okból indulhat: ciklikusan kb. 500 km-ként és ha a részecskeszűrő dp-je magas.
A 2500-as fordulatot csak azért írtam mert ott próbáltam! Egyébként az autó használatija írja, hogy miért és hogyan kezdeményezhető a regenerálást!

Üdv.

Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #11949 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 20:20:18 »

Nincs vita, meggyőztél!
Én csütörtökön megyek Miskolcra, 1 óra 20 perc a pálya, igérem, hogy állandó 2700as fordulaton lesz az autó végig. De akkor Te igérd meg,hogy a garázsban 1 óra 20 percen keresztül 2500-ös fordulaton bőgeted az autót, adok 200 rpm előnyt Smiley
Nem vagyok benne biztos,hogy túlélné az autód.
De nekem egy próbát megér Smiley

nem akartalak meggyőzni, tomeed
Naplózva
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.