Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:25:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12025469 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #12850 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 10:19:37 »

az gondolom 1 régebbi motor volt. a mostanikról úgytudom jók. pár kocsiba a pözsó motor van, biztos nem azért mert nem jó.
majdnem...

nem rosszak motorikusan, elektronikusan rosszak. a másik ok a sikeressége mellett, hogy sok márka nem akar eurotízmilliókat motorfejlesztésbe ölni, ezért inkább megveszi a készet és olcsóbban jön ki ami a nyereségességére van jó hatással az alsóbb szegmensekben (volvo v50 1,6d, fiat 1,3 és 1,9cdti motorok, opelokban, saab-ban, nissan-renault vonal, stb.)
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12851 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 13:06:54 »

Nagyon köszönök minden segítő hozzászólást, holnap megyünk élőben is megnézni.

13 éve csak automata autó volt a családban, ezért kizárt a manuális váltó. Az erősebb (2.0 benzines turbo) pedig a "luxusado" miatt felejtős sajnos. (több ugyanolyan autó kerül beszerzésre, 4 autónál pedig már jelentős összeg a "luxus"adó)

Jól értem, hogy a Xenon-ban is van kiegészítő kanyarfény? (tehát nem a lencse fordul, hanem egy kis lámpa kapcsol fel a főfény mellett a kanyarodási irányba?)

Pont abban a két kérdésben erősítettétek meg az aggodalmam amiben leginkább választ vártam: radaros tempomat + állítható futómű. Mindekettőt kihúzom a listáról, köszönöm!! Fűthető/hűthető ülés az jön, meg az első-hátsó radar. A navigációban is elbizonytalanodtam, egyedül a tolatókamera miatt lenne igazán érdekes. Csak amiatt pedig nagyon drága. Nagy pótkerék is lesz, volt már, hogy felnitöréssel végződött egy országúti manőver, akkor jól jött, hogy komplett felni van a csomagtartóban.

Kutyarács kell még a kutya miatt, meg az utastéri kiegészítők. A gyári sötétítés mennyire sötét, van valaknek? Kilátni este hátrafelé, belátni nappal az autóba? (a kettő valósznűleg üti egymást)

Állófűtést rendelt valaki? Abban gondolkodom még. Kevés igazán téli nap van Mo.-n. de ha 8-9 évre veszel autót, talán jó lehet, hogy ha soha nem működik hideg üzemben. Utána is családban marad valószínűleg, ezért gondolkodom benne. Növelheti a motor élettartamát.

Egyébként Citroen C5 indul a Mondeo ellen. Kipróbáltam, és bár 97-óta Mondeot használ a cég: meggyőző autó az új C5, sőt árban is jobb. A hydro okoz némi parát, nem szeretnék később millókat költeni az autóra.

Nekem xenon van + kanyarkövető fény. Ahogy írod, egy kis lámpa kapcsol fel pluszban, amikor kanyarodsz.
Szerintem hasznos, jó dolog.

Mivel a mondeo futóműve nagyon jó, így a sport, normál, komfort fokozatbeli különbségeket nem nagyon lehet felismerni.
Mondjuk én érzek egy kis változást!  eljen

Az enyémben van állófűtés, és mivel fázós vagyok nekem egy főnyeremény.

A kormányfűtést én is hiányolom.

Nekem bejön a radaros tempomat, szerintem sokkal többet nyújt, mint az alap. Csak egy példa. Ha pld. autópályán felfelé mész az emelkedőn, akkor a sima tempomat tartja a 130-at, de erős lejtőn továbbgyorsul és akár a 150-et is elértem már. A radaros lefelé menetben is tarja a sebességet. Plusz lassít, ha bejön eléd valaki, vagy kijön eléd valami. Nagyon jól érzékel minden járművet, még a kerékpárost is.

Navigációra nem költenék, egy egyszerű IGO sokkal jobb.

Én is kacérkodtam a C5-el, de valamiért maradtam a mondeónál. Jobb ez!!!  eljen
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12852 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 13:10:16 »

Valamikor régen, a  galaxikon túl..... összedobtam egy kis videót.
Talán segít kanyarkövető lámpa ügyben!

http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-kanyarkoveto-lampa-auto-mkiv-zsoel-G1mQULpDkthr8SE8
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #12853 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 15:25:52 »

Sziasztok!Nem tudja valaki véletlenül hogyan lehet beprogramozni MK4-ben a biztonsági öv bimbammozásának kiiktatását? Smiley MK3-ban megtaláltam de nem tudom ugyanaz-e és addig nem akarom kipróbálni míg többet nem tudok a dologról.
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12854 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 15:28:59 »

Sziasztok!Nem tudja valaki véletlenül hogyan lehet beprogramozni MK4-ben a biztonsági öv bimbammozásának kiiktatását? Smiley MK3-ban megtaláltam de nem tudom ugyanaz-e és addig nem akarom kipróbálni míg többet nem tudok a dologról.
Üdv
csak gyári diaggal.
közben kiderült,hogy lehet manuálisan is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.31 hétfő, 10:32:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #12855 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 16:30:07 »

Sziasztok!

Család növekedése miatt autócsere vált esedékessé. Viszonylag olcsón tudnék külföldi lisingből visszavett 2-4 éves (2008-tól gyártott) kombi mondeóhoz jutni. Talán Ti kicsit elfogultak vagytok, de mégis a Ti tapasztalatotok a leginkább mérvadó, ezért kérdezlek Titeket,h mi a véleményetek. Megéri venni rendszeresen karbantartott, 120-150e km-t futott Mondeót? Hallottam róla,h a hármas széria nem sikerült annyira jóra, de több cikk is azt mondja, hogy a négyesben annak hibáit már kijavították.
Köszi a választ.

Üdv:
Csaba
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12856 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 16:56:20 »

Sziasztok!

Család növekedése miatt autócsere vált esedékessé. Viszonylag olcsón tudnék külföldi lisingből visszavett 2-4 éves (2008-tól gyártott) kombi mondeóhoz jutni. Talán Ti kicsit elfogultak vagytok, de mégis a Ti tapasztalatotok a leginkább mérvadó, ezért kérdezlek Titeket,h mi a véleményetek. Megéri venni rendszeresen karbantartott, 120-150e km-t futott Mondeót? Hallottam róla,h a hármas széria nem sikerült annyira jóra, de több cikk is azt mondja, hogy a négyesben annak hibáit már kijavították.
Köszi a választ.

Üdv:
Csaba

Te most kérdezni jöttél vagy dicsekedni?
Mint a mesében. Túl szép, hogy igaz legyen.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #12857 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 17:21:43 »

Te most kérdezni jöttél vagy dicsekedni?
Mint a mesében. Túl szép, hogy igaz legyen.

Dicsekedni a gyerekemmel.Smiley
Illetve kérdezem,h mennyire megbízható ez a típus. Amúgy mi a meseszerű ebben? 3-4 éves autó nem akkora luxus  (bár a mai magyar valóságban...). Mindegy. Irigykedni felesleges, mert részletre lesz véve. 
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #12858 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 17:49:25 »

Dicsekedni a gyerekemmel.Smiley
Illetve kérdezem,h mennyire megbízható ez a típus. Amúgy mi a meseszerű ebben? 3-4 éves autó nem akkora luxus  (bár a mai magyar valóságban...). Mindegy. Irigykedni felesleges, mert részletre lesz véve. 
szerintem a gyerkocre es az autora gondolt. Nalunk is igy volt: 3 honapja jott az auto, 1 honapja pedig a kicsi Sari. Wink
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12859 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 18:20:17 »

az gondolom 1 régebbi motor volt. a mostanikról úgytudom jók. pár kocsiba a pözsó motor van, biztos nem azért mert nem jó.

kinek mi a régi...2006
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #12860 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 18:27:15 »

szerintem a gyerkocre es az autora gondolt. Nalunk is igy volt: 3 honapja jott az auto, 1 honapja pedig a kicsi Sari. Wink

Nekünk fiunk lesz.Smiley
Visszatérve az autóra... szerintetek jó választás?

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12861 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 18:33:34 »

kinek mi a régi...2006
Az a hdi ugyanolyan mint a mostaniak.(tdci is).. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12862 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 18:36:39 »

az gondolom 1 régebbi motor volt. a mostanikról úgytudom jók. pár kocsiba a pözsó motor van, biztos nem azért mert nem jó.
Olcsó... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12863 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 18:38:53 »

jaaaj, a jó kis HDI motorok
nekem 60.000 km-nél hullott szét a 2.2, persze amikor a garancia már lejárt
ismerősömnek a 2.0 HDI 80.000 km-nél hulott szét ugyanígy
típushiba volt a 2002 utáni gyártottaknak a szíjtárcsa gyenge felfogatása, így a vezérlés széthullot és szétverte szelepeket, hengerfejet, stb...
"olcsó" volt a javítás

De azt tudod a Tiedben a mostaniban is az van... vigyor3 na jó a felirat és a turbó különbözik... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #12864 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 19:22:21 »

Hello, lecseréltem a jó öreg Nokia telefonom egy új Androidos "okos" telóra, ezzel viszont nem működik a hangtárcsázás.
Kérdezem a nálam tapasztaltabbaktól, hogy milyen programot tegyek fel a telóra, hogy működjön.
 help
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12865 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 19:24:34 »

De azt tudod a Tiedben a mostaniban is az van... vigyor3 na jó a felirat és a turbó különbözik... Wink

ennek nem jártam utána, de szerintem több minden más, hiába "ugyanaz" a motor/fejlesztés
Ford -ról még nem hallottam ilyen széthullásokat

« Utoljára szerkesztve: 2012.12.27 csütörtök, 19:27:21 írta ST220_Gab » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12866 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 19:27:13 »


Zsoel,

"de erős lejtőn továbbgyorsul és akár a 150-et is elértem már"
Biztos rendben van nálad minden?  vigyor3
Én pont, hogy ezt tudom felhozni egyik hatalmas pozitív változásnak a 3as széria tempomatához képest, ez pontos, minta halál, nem téveszt, nem gyorsít, nem lassít feleslegesen, egyszerűen nagyon jó és felhasználó barát. Legyen az lejtő, emelkedő, ez annyival megy amennyi be van állítva.
A xenon kanyarbabevilágítós cucca nagyon jó, akkor veszem észre a hiányát nagyon, ha átülök olyanba amelyikben nincs.
Ez is egy nagy plusz pont a Fordnak,hogy nem gagyizták el, mint a sok sok másik márkánál ahol occsó és *** alapon beletették ezt a funkciót a ködlámpába. Az a nevetséges kategória ez pedig a profi és nem spórolós.  taps
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12867 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 19:39:31 »

Nekem bejön a radaros tempomat, szerintem sokkal többet nyújt, mint az alap. Csak egy példa. Ha pld. autópályán felfelé mész az emelkedőn, akkor a sima tempomat tartja a 130-at, de erős lejtőn továbbgyorsul és akár a 150-et is elértem már.
Eddig azt hittem 2 literes TDCi-t vettél de akkor végül is 1,6i lett? de igazából annál se tudom ezt elképzelni.... Valami nálad nem kerek a tempomattal. +-1km/h belül tartja az bárhol a beállított értéket.
Mondjuk egy nagyon súlyos visszafejlődés az tény, hogy van az MKIII tempomathoz képest. Az MKIII-nál 200-ig lehetett használni tempomatot a IV-esnél meg csak 180-ig.   Undecided
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12868 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 19:46:14 »

Eddig azt hittem 2 literes TDCi-t vettél de akkor végül is 1,6i lett? de igazából annál se tudom ezt elképzelni.... Valami nálad nem kerek a tempomattal. +-1km/h belül tartja az bárhol a beállított értéket.
Mondjuk egy nagyon súlyos visszafejlődés az tény, hogy van az MKIII tempomathoz képest. Az MKIII-nál 200-ig lehetett használni tempomatot a IV-esnél meg csak 180-ig.   Undecided

Ez igaz, viszont én tapasztalatom h sokkal pontosabb.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12869 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 20:06:33 »

Nekünk fiunk lesz.Smiley
Visszatérve az autóra... szerintetek jó választás?


Persze, jó választás. Ár/érték arányban feltétlenül.
De ha tényleg olcsón tudsz venni, tényleg jó állapotú, karbantartott, 2-4 éves Mondit, nem kérdés, hogy meg kell venni. Keress minél jobban felszerelt példányt! 2.0-ás dízel erős is és nem fogyaszt annyira sokat.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12870 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 21:27:20 »

Az a hdi ugyanolyan mint a mostaniak.(tdci is).. szomoru1
A helyzet az hogy én kb geostacionárius pályáról tojom hogy most HDI vagy nem HDI motor van benne. Ameddig azt tapasztalom hogy megbízható erős és a teljesítményéhez képest még elfogadható fogyasztású addig ez nem különösebben érdekel hogy ki mit mond a partvonalról. Miért van az hogy nálam az istennek se akar szétperegni egyik  TDCi se pedig nem csoda lötykölöm, nem használok hozzá se 1,2, de még 3T-se meg semmi egyéb adalékot se. Szigorúan akkor van olaj vagy szűrő csere amikor a gyár szerint esedékes. Nekem semmi bajom a TDCi-kel még a több 280ekm futott MKIII-assal se pedig annak a huhogott delphi befecskendezése van. Ennyi km után azt mondom hogy hála az égnek mert eddig bírta és még jó sokáig bírni is fogja. Ez van. Ezek után felőlem rakhatnák bele a Nyizynijnovgorodi Vörös csillag traktrogyár blokkjait is ha azokkal se lenne semmi bajom és ugyanúgy azt adná azt amit elvárok ettől is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12871 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 21:30:15 »

Ez igaz, viszont én tapasztalatom h sokkal pontosabb.
A III-as is ugyanígy pontos volt (meg most is pontos amikor néha megnézem hogy mi van vele mert az asszony csak vezetni szokta), sajnos én csak a tempomat tempo visszafejlődést veszem észre mint differencia
Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #12872 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 21:35:24 »

Persze, jó választás. Ár/érték arányban feltétlenül.
De ha tényleg olcsón tudsz venni, tényleg jó állapotú, karbantartott, 2-4 éves Mondit, nem kérdés, hogy meg kell venni. Keress minél jobban felszerelt példányt! 2.0-ás dízel erős is és nem fogyaszt annyira sokat.

Ford Mondeo 2,0 TDCI, Trend, Navi
Kategorie:   Kombi
km:           132.598 km
Leistung:   85 kW/116 PS
01.04.2009
Farbe:   schwarz Metallic
Motor:   Diesel

Ausstattung:
Klimaautomatik
Schaltgetriebe
ABS
PDC
Wegfahrsperre
Alufelgen
Navigationssystem
Rußpartikelfilter
Sitzheizung
Stabisationprogramm
Tempomat
Zentralverrieglung

Fahrzeugbeschreibung:

   
Klimaautomatik       Navigationssystem
Alufelgen           Tempomat
Rußpartikelfilter       PDC
Bordcomputer       Zentralverriegelung
ESP                       Traktionskontrolle
ABS                       Nebelscheinwerfer
Radio/CD               Servolenkung
heizbare Vordersitze    Wegfahrsperre
Dachreling schwarz    6 Airbags
Getriebe: 6-Gang       Fensterheber: elektrisch
Sitze: Stoff (schwarz)    Standort Düren
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten   

Ez kb egy felszereltebb típus. Van valami költséges típushibája a 4-es szériának?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12873 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:00:55 »

A helyzet az hogy én kb geostacionárius pályáról tojom hogy most HDI vagy nem HDI motor van benne. Ameddig azt tapasztalom hogy megbízható erős és a teljesítményéhez képest még elfogadható fogyasztású addig ez nem különösebben érdekel hogy ki mit mond a partvonalról. Miért van az hogy nálam az istennek se akar szétperegni egyik  TDCi se pedig nem csoda lötykölöm, nem használok hozzá se 1,2, de még 3T-se meg semmi egyéb adalékot se. Szigorúan akkor van olaj vagy szűrő csere amikor a gyár szerint esedékes. Nekem semmi bajom a TDCi-kel még a több 280ekm futott MKIII-assal se pedig annak a huhogott delphi befecskendezése van. Ennyi km után azt mondom hogy hála az égnek mert eddig bírta és még jó sokáig bírni is fogja. Ez van. Ezek után felőlem rakhatnák bele a Nyizynijnovgorodi Vörös csillag traktrogyár blokkjait is ha azokkal se lenne semmi bajom és ugyanúgy azt adná azt amit elvárok ettől is.
A régi tényleg jól bírja azok 300 körül tényleg ki szoktak feküdni...de csak a befecskendezés a motor nem, az jó.
Az újat meg majd meglátod, szerintem többet számít a mai autóknál, hogy hogyan használod, mint hogy ki gyártja a motort, majdnem egyforma mind (prémium kivétel)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12874 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:08:24 »

Ford Mondeo 2,0 TDCI, Trend, Navi
Kategorie:   Kombi
km:           132.598 km
Leistung:   85 kW/116 PS
01.04.2009
Farbe:   schwarz Metallic
Motor:   Diesel

...
Ez kb egy felszereltebb típus. Van valami költséges típushibája a 4-es szériának?

Ebben nem sok extra van. Kb. az ülésfűtés, parkradar meg a nagynavi. Utóbbi a leginkább felesleges. A többi szerintem alap minden 4-es Mondeoban.
Persze attól függ, hogyért adják.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #12875 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:10:48 »

Ebben nem sok extra van. Kb. az ülésfűtés, parkradar meg a nagynavi. Utóbbi a leginkább felesleges. A többi szerintem alap minden 4-es Mondeoban.
Persze attól függ, hogyért adják.
7500 EURo-ért.
Jelenleg Lacettim van..szerinted nekem nem extrákkal teli ez az autó a mostanihoz képest? :DDDD
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12876 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:12:04 »

7500 EURo-ért.
Jelenleg Lacettim van..szerinted nekem nem extrákkal teli ez az autó a mostanihoz képest? :DDDD

A Lacetti után überkirály lesz!  taps
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #12877 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:18:16 »

A Lacetti után überkirály lesz!  taps

Az ár szerintetek korrekt?
Naplózva
Gecsa
Vendég
« Új hozzászólás #12878 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:28:04 »

Hello Mindenki

Végigolvasva a hozzászólásokat, azt hiszem részben "természetes" 270ezernél az adagoló cseréje, rendszer tisztítás. Sajnos kiderült, hogy szemmel látható fém szemcsék vannak az üzemanyag szűrőben - kopásra gyanakodnak ezért most Kecelre küldik beméretni az adagoló rendszert. Ha esetleg van valakinek konkrét tapasztalata, hogy egy 4 éves 2.0 130 lovas autómata kombi Mondeó-nál ez megtörténhet 270ezer km-er után az megnyugtatna.
Ha tényleg nagy a baj azt mondják kb. 4-500ezer-be kerül. Kérdés érdemes -e megcsináltatni, bár a vas az tök egybe van soha semmi baja nem volt és a cere után még1szer ennyi elketyeghet.

Előre is köszi...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12879 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 23:31:16 »

Hello Mindenki

Végigolvasva a hozzászólásokat, azt hiszem részben "természetes" 270ezernél az adagoló cseréje, rendszer tisztítás. Sajnos kiderült, hogy szemmel látható fém szemcsék vannak az üzemanyag szűrőben - kopásra gyanakodnak ezért most Kecelre küldik beméretni az adagoló rendszert. Ha esetleg van valakinek konkrét tapasztalata, hogy egy 4 éves 2.0 130 lovas autómata kombi Mondeó-nál ez megtörténhet 270ezer km-er után az megnyugtatna.
Ha tényleg nagy a baj azt mondják kb. 4-500ezer-be kerül. Kérdés érdemes -e megcsináltatni, bár a vas az tök egybe van soha semmi baja nem volt és a cere után még1szer ennyi elketyeghet.

Előre is köszi...
Bocsi de szerintem topicot tévesztettél. Tudomásom szerint elég kevés IV-es mondeoban van adagoló. Egészen pontosan összesen 0-ban. Szerintem inkább az MKIII TDDi topicban érdeklődj, ott vannak akik értenek hozzá.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12880 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 23:38:33 »

A régi tényleg jól bírja azok 300 körül tényleg ki szoktak feküdni...de csak a befecskendezés a motor nem, az jó.
Az újat meg majd meglátod, szerintem többet számít a mai autóknál, hogy hogyan használod, mint hogy ki gyártja a motort, majdnem egyforma mind (prémium kivétel)
Lesz is majd nagy csoda a sok turbos benzinessel , mert csak azt felejtik el hogy kb ugyanarra kellene nekik is vigyázni mint egy dizelnél. Hideg motort nem ütünk, vagy turbó után hűtés (én pl soha nem tankolok autopályán mert nincs kedvem percekig hűteni a turbot tankoláskor mielőtt leállítanám), szűrőkből csak gyárit. A befecskendezés már náluk is érdekes , így  üzemanyagnál odafigyelni hol tankol az ember. Egy két dologra tényleg érdemes odafigyelni de cserébe jó hosszan probléma mentesen szolgál egy gép.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12881 Dátum: 2012.12.28 péntek, 00:48:54 »

Hello Mindenki

Végigolvasva a hozzászólásokat, azt hiszem részben "természetes" 270ezernél az adagoló cseréje, rendszer tisztítás. Sajnos kiderült, hogy szemmel látható fém szemcsék vannak az üzemanyag szűrőben - kopásra gyanakodnak ezért most Kecelre küldik beméretni az adagoló rendszert. Ha esetleg van valakinek konkrét tapasztalata, hogy egy 4 éves 2.0 130 lovas autómata kombi Mondeó-nál ez megtörténhet 270ezer km-er után az megnyugtatna.
Ha tényleg nagy a baj azt mondják kb. 4-500ezer-be kerül. Kérdés érdemes -e megcsináltatni, bár a vas az tök egybe van soha semmi baja nem volt és a cere után még1szer ennyi elketyeghet.

Előre is köszi...

Hát én nem foglak megnyugtatni, gondolom mk3ról van szó.
Mi ezen már túl vagyunk. 430 ezer lett a vége. Smiley
Csúcsok cseréje, maganyomású csere, tisztítás, minden ló*** csere, és kész! A végszámla 430 ezer, és elmegy megint ennyit ha nem tankolsz félre és odafigyelsz a GO szűrő cserére stb, stb.
Ha fémcuclik vannak a szűrőben az nem túl jó jel, kb olyan mintha a szíved környékén diagnosztizálják,hogy közeledik a vérrög, az se túl bíztató.
Ez van!

Faternál ez 300 ezernél jött elő, de ő cseszte el, még mehetett volna az autó, sokbafájt,de tanulópénznek jó volt, főleg, hogy nem én fizettem  nyes
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12882 Dátum: 2012.12.28 péntek, 07:16:16 »

Sziasztok!

Csak érdekességképpen, beszélgettem egy olajmárka forgalmazójával. Állítása szerint, az hogy egy nem gyári olaj megkapjon egy gyártói minősítést, ahhoz legalább olyan jónak, de a gyakorlat szerint még jobbnak kell lennie mint a gyárinak. Ugyanis maga a gyártó adja ki a minősítést, amiről maga dönt. Alapvetően konkurenciát nem akar magának, mindenki a saját OE olaját (persze azt sem ő gyártja), de azon közvetve haszna van, azt támogatja, a többire csak nagyon szigorú feltételek mellett adja meg a gyártói minőségi tanusítványt, amit ugye a gyártó a flakonon fel is tüntet.

Talán ezért mondják, hogy a gyári olaj nem feltétlen a legjobb? Hm..

Szerintetek?!
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
wiggen
Vendég
« Új hozzászólás #12883 Dátum: 2012.12.28 péntek, 07:50:57 »

Sziasztok!

Család növekedése miatt autócsere vált esedékessé. Viszonylag olcsón tudnék külföldi lisingből visszavett 2-4 éves (2008-tól gyártott) kombi mondeóhoz jutni. Talán Ti kicsit elfogultak vagytok, de mégis a Ti tapasztalatotok a leginkább mérvadó, ezért kérdezlek Titeket,h mi a véleményetek. Megéri venni rendszeresen karbantartott, 120-150e km-t futott Mondeót? Hallottam róla,h a hármas széria nem sikerült annyira jóra, de több cikk is azt mondja, hogy a négyesben annak hibáit már kijavították.
Köszi a választ.

Üdv:
Csaba

Szia.

Gratulálok a családbővüléshez! Smiley
Ha közvetlenül kint veszed a lizingelő cégtől, akkor lehet valós a kilométer, más esetben kétséges. Tudd, hogy kint évente akár 80e-t is beletesznek egy autóba, ott nem luxus elszaladni pár ezer kilométert 1-2 havonta nyaralgatni...
Én nem rég vettem 2.0-ás 2009/12 havit 85e km-el, azaz most lett 3 éves a napokban Smiley Csodaszép állapot törésmentes, kombi, kormány, ülések, pedálok, váltó nincs elkopva, belseje makulátlan.
Sajnos még nem voltam tapasztalt a külföldi autókkal és a nepperekkel, meg az árakkal kapcsolatban így kicsit drágábban sikerült megvennem, így utólag, mint amit valójában ért az autó.
Ford ETIS rendszerében csak utólag nézettem meg a VIN alapján és hát kiderült a turpisság. 2011/12-ben volt hivatalos szervizben és rögzítették a kmóra állást, akkor volt benne 130e km. Első ránézésre senki nem mondaná meg arról az autóról, hogy mennyi km van benne, de miután megtudtam azonnal ment vezérműszíj cserére.

Hogy a kérdésedre is válaszoljak, szerintem nagyon megéri ilyen autót venni, csak meg kell találni a megfelelőt, megfelelő áron.
Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, hogy minél magasabb felszereltségűt vegyél, ha tudsz és alkudj keményen, ellenőriztesd ETIS-ben stb.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.28 péntek, 07:57:05 írta wiggen » Naplózva
csaba271
Vendég
« Új hozzászólás #12884 Dátum: 2012.12.28 péntek, 09:06:08 »

Szia.

Gratulálok a családbővüléshez! Smiley
Ha közvetlenül kint veszed a lizingelő cégtől, akkor lehet valós a kilométer, más esetben kétséges. Tudd, hogy kint évente akár 80e-t is beletesznek egy autóba, ott nem luxus elszaladni pár ezer kilométert 1-2 havonta nyaralgatni...
Én nem rég vettem 2.0-ás 2009/12 havit 85e km-el, azaz most lett 3 éves a napokban Smiley Csodaszép állapot törésmentes, kombi, kormány, ülések, pedálok, váltó nincs elkopva, belseje makulátlan.
Sajnos még nem voltam tapasztalt a külföldi autókkal és a nepperekkel, meg az árakkal kapcsolatban így kicsit drágábban sikerült megvennem, így utólag, mint amit valójában ért az autó.
Ford ETIS rendszerében csak utólag nézettem meg a VIN alapján és hát kiderült a turpisság. 2011/12-ben volt hivatalos szervizben és rögzítették a kmóra állást, akkor volt benne 130e km. Első ránézésre senki nem mondaná meg arról az autóról, hogy mennyi km van benne, de miután megtudtam azonnal ment vezérműszíj cserére.

Hogy a kérdésedre is válaszoljak, szerintem nagyon megéri ilyen autót venni, csak meg kell találni a megfelelőt, megfelelő áron.
Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, hogy minél magasabb felszereltségűt vegyél, ha tudsz és alkudj keményen, ellenőriztesd ETIS-ben stb.

Szia,

köszi szépen. Smiley Ez a cég (állítólag) 3 év vagy 150e km után veszi vissza az autókat. Természetesen a km óra ellenőrzést meg fogom tenni, köszi az ötletet. Ezek szerint célszerűbb inkább 140e km környéki autót venni (ha valós a km óra állás), mert abban megvolt a vezérműszíj csere? Hány km-nél esedékes ezeknek ez a szervíz? Ezek jellemzően Trend-ek. A Titanium 2000 EURO-val több, amit már nem engedhetek meg magamnak. Mennyit lehet mondjuk 7500ból alkudni (mi a pofátlansághatár)?  Tényleg... kintről hoztad az autódat..akkor van tapasztalatod benne... jól tudom,h a német áfát (fel van tüntetve az árban) nem kell kifizetnem , ha magyarként veszem meg. Igaz? Ha nem titok, akkor mennyiért vetted Te az autódat?
Amúgy megtanultam: neppertől, TÖRÖKTŐL a németeknél semmit ne vegyél. Smiley
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #12885 Dátum: 2012.12.28 péntek, 10:49:37 »

Szia,

köszi szépen. Smiley Ez a cég (állítólag) 3 év vagy 150e km után veszi vissza az autókat. Természetesen a km óra ellenőrzést meg fogom tenni, köszi az ötletet. Ezek szerint célszerűbb inkább 140e km környéki autót venni (ha valós a km óra állás), mert abban megvolt a vezérműszíj csere? Hány km-nél esedékes ezeknek ez a szervíz? Ezek jellemzően Trend-ek. A Titanium 2000 EURO-val több, amit már nem engedhetek meg magamnak. Mennyit lehet mondjuk 7500ból alkudni (mi a pofátlansághatár)?  Tényleg... kintről hoztad az autódat..akkor van tapasztalatod benne... jól tudom,h a német áfát (fel van tüntetve az árban) nem kell kifizetnem , ha magyarként veszem meg. Igaz? Ha nem titok, akkor mennyiért vetted Te az autódat?
Amúgy megtanultam: neppertől, TÖRÖKTŐL a németeknél semmit ne vegyél. Smiley
Km óra ellenőrzést csak abban az esetben tudsz csinálni, ha végig Ford-ban szervizelték az autót, egyéb esetben esélytelen.. Vezérműszíjat hivatalosan 200e km-nél kell cserélni, tehát nem hiszem, hogy találsz olyan lízingelt autót amiben 140e-nél már cserélték. Olajcserét hivatalosan 20e-ként kell csinálni, tehát a szervizkönyvben is is 20e-ként kell lennie pecsétnek.

Ha külföldről hozol be, akkor arra érdemes figyelni, hogy a 2009-es gépek nagy része még Euro IV-es motorral van szerelve, amire drágább a regadó! Ha jól tudom, akkor 2010-től szerelik EU V-ös motorral, de ebben az évjáratban is előfordulhat még IV-es szerintem... (egy 3 éves EU IV-es esetében a regadó kb. 320 000, míg egy 2 éves EU V-ösnél kb. 98 000, szóval ha 1000-1500 euro-val drágábban találsz fiatalabbat, akkor szerintem érdemesebb azt, mert a különbség egy része bejön a regadón. Illetve cégautó-adó esetében is van különbség az EU IV és V között, de az az eddigi írásaid alapján nálad nem számít, mert nem céges lesz).
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.28 péntek, 10:55:21 írta Gerike » Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12886 Dátum: 2012.12.28 péntek, 11:53:39 »

7500 EURo-ért.
Jelenleg Lacettim van..szerinted nekem nem extrákkal teli ez az autó a mostanihoz képest? :DDDD

Az egyéb költségektől is függ. Ez magában közel 2,2 millió. Ennyiért már kapsz itthon is, persze ki tudja milyet. De legalább meg tudod nézni, átvizsgáltatni mielőtt megveszed.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12887 Dátum: 2012.12.28 péntek, 13:16:32 »

Az egyéb költségektől is függ. Ez magában közel 2,2 millió. Ennyiért már kapsz itthon is, persze ki tudja milyet. De legalább meg tudod nézni, átvizsgáltatni mielőtt megveszed.
Azért azon érdemes elgondolkodni, hogy ha valami új korában 30 de inkább 40eEuro akkor a 7,5eEuro valahol arányban lesz az elhasználódással, mert azért nyugaton se hülék laknak (főleg ott nem) akik szeretik merő karitatív célból elajándékozni a vagyontárgyaikat.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12888 Dátum: 2012.12.28 péntek, 13:37:41 »

Azért azon érdemes elgondolkodni, hogy ha valami új korában 30 de inkább 40eEuro akkor a 7,5eEuro valahol arányban lesz az elhasználódással, mert azért nyugaton se hülék laknak (főleg ott nem) akik szeretik merő karitatív célból elajándékozni a vagyontárgyaikat.
Biztos vagyok benne, hogy az ára nem az elhasználódásával, hanem az avulásával arányos.
Vö: Eredeti árához képest mennyit ér ma egy karcmentes, akár soha nem használt 3-4 éves mobiltelefon?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12889 Dátum: 2012.12.28 péntek, 13:49:19 »

Biztos vagyok benne, hogy az ára nem az elhasználódásával, hanem az avulásával arányos.
Vö: Eredeti árához képest mennyit ér ma egy karcmentes, akár soha nem használt 3-4 éves mobiltelefon?
Komolytalan összehasonlítás. Egy mobiltelefon tipikus számítástechnikai eszköz ami már akkor elavult amikor kirakják egy bolti polcra. Lehet álomban ringatni bárkinek magát, hogy mennyire jó áron hozzá lehet jutni ugyanahhoz használtan tört áron mint új korához képest egy autóhoz. Tündérországban lehet, de nem itt a földön.  El kellene fogadni hogy nics sehol ingyen ebéd. Ha nem így lenne akkor nem  nem lenne itt a forum is tele sírással rívással hogy mennyire xar az autó amit pedig tutti jó áron frissen kitöltött magyar szervízkönyvel kevés(re visszatekert) kilométerrel vett valaki. Ez ellen csak egy gyógyszer van , de az a drága megoldás.... Vagy el kell gondolkodni hogy igazából kell-e ekkora autó, aminek használtan, nyilván bizonytalan előélettel vannak azért fenntartási költség köockázatai is. De ezt döntse el mindenki magának mit vállal be.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12890 Dátum: 2012.12.28 péntek, 14:00:46 »

Bocsi de szerintem topicot tévesztettél. Tudomásom szerint elég kevés IV-es mondeoban van adagoló. Egészen pontosan összesen 0-ban. Szerintem inkább az MKIII TDDi topicban érdeklődj, ott vannak akik értenek hozzá.
Hát én nem foglak megnyugtatni, gondolom mk3ról van szó.
Mi ezen már túl vagyunk. 430 ezer lett a vége. Smiley
Csúcsok cseréje, maganyomású csere, tisztítás, minden ló*** csere, és kész! A végszámla 430 ezer, és elmegy megint ennyit ha nem tankolsz félre és odafigyelsz a GO szűrő cserére stb, stb.
Ha fémcuclik vannak a szűrőben az nem túl jó jel, kb olyan mintha a szíved környékén diagnosztizálják,hogy közeledik a vérrög, az se túl bíztató.
Ez van!

Faternál ez 300 ezernél jött elő, de ő cseszte el, még mehetett volna az autó, sokbafájt,de tanulópénznek jó volt, főleg, hogy nem én fizettem  nyes

Azt írta 4 éves az autó! Akkor az már MKIV, nem?De!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
murexin
Vendég
« Új hozzászólás #12891 Dátum: 2012.12.28 péntek, 14:15:43 »

Sziasztok
Érdeklödnék,hogy hogyan lehet kikapcsolni a biztonsági öv figyelmeztető hangját?
válaszotokat előre is köszi
Naplózva
murexin
Vendég
« Új hozzászólás #12892 Dátum: 2012.12.28 péntek, 14:40:31 »

megtaláltam a Wiki-ben köszönöm
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12893 Dátum: 2012.12.28 péntek, 14:48:48 »

Komolytalan összehasonlítás. Egy mobiltelefon tipikus számítástechnikai eszköz ami már akkor elavult amikor kirakják egy bolti polcra. Lehet álomban ringatni bárkinek magát, hogy mennyire jó áron hozzá lehet jutni ugyanahhoz használtan tört áron mint új korához képest egy autóhoz. Tündérországban lehet, de nem itt a földön.  El kellene fogadni hogy nics sehol ingyen ebéd. Ha nem így lenne akkor nem  nem lenne itt a forum is tele sírással rívással hogy mennyire xar az autó amit pedig tutti jó áron frissen kitöltött magyar szervízkönyvel kevés(re visszatekert) kilométerrel vett valaki. Ez ellen csak egy gyógyszer van , de az a drága megoldás.... Vagy el kell gondolkodni hogy igazából kell-e ekkora autó, aminek használtan, nyilván bizonytalan előélettel vannak azért fenntartási költség köockázatai is. De ezt döntse el mindenki magának mit vállal be.
3 év alatt nem tud egy normális ember 4 milliót "elrontani" egy autón, amelyik meg igen azt nem kell megvenni, tele a piac..anno 3,5 évesen vettem a sajátom...ha újan vettem volna, akkor is ugyanilyen lenne, kb ugyanilyen értékben most, csak rövidebb lennék 4 millával...semmi éretelme, nekem legalábbis semmi, ez attól is függ kinek mire kell az autó..én mindennap használom, de csak 40-50km/nap 20km-es körzetben legfőképp.. ezért minek új.. Roll Eyes Nem volt több baja mint az akkor vásárolt újakkal.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wiggen
Vendég
« Új hozzászólás #12894 Dátum: 2012.12.28 péntek, 15:00:11 »

Szia,

köszi szépen. Smiley Ez a cég (állítólag) 3 év vagy 150e km után veszi vissza az autókat. Természetesen a km óra ellenőrzést meg fogom tenni, köszi az ötletet. Ezek szerint célszerűbb inkább 140e km környéki autót venni (ha valós a km óra állás), mert abban megvolt a vezérműszíj csere? Hány km-nél esedékes ezeknek ez a szervíz? Ezek jellemzően Trend-ek. A Titanium 2000 EURO-val több, amit már nem engedhetek meg magamnak. Mennyit lehet mondjuk 7500ból alkudni (mi a pofátlansághatár)?  Tényleg... kintről hoztad az autódat..akkor van tapasztalatod benne... jól tudom,h a német áfát (fel van tüntetve az árban) nem kell kifizetnem , ha magyarként veszem meg. Igaz? Ha nem titok, akkor mennyiért vetted Te az autódat?
Amúgy megtanultam: neppertől, TÖRÖKTŐL a németeknél semmit ne vegyél. Smiley

Ha bármi miatt járt a gép szakszervizben, ott kötelesek rádugni a diagnosztikát, és az felviszi a kilométerórát is, nekem is innen van meg a valós kilométerem.
A vezérműszíj cserén ne agyalj, nekem 65e-ért megcsinálták itt Debrecenben, nem egy ökör ára és, nem aggódok a kilométeróra miatt. Mennyit lehet alkudni azt nem tudom.. Nem kintről hoztam, hanem neppertől vettem Smiley csak utólag utána olvastam / néztem mi hol merre. Szagszervizbe átvizsgáltattam mielőtt megnéztem, ennyi előnye van talán a hazai vásárlásnak, nem zsákbamacskát veszel. Megmondják, ha össze volt törve valahol, volt e fényezve karc miatt, karcokat, kavicsfelverődést megnézik, motort megnézik szivárgások miatt ilyesmi.
Az áfát ki kell fizetned, ha cég nevére veszed meg, akkor választhatsz, hogy a német, vagy magyar államnak fizeted be az áfát, magánszemélyként szerintem nem választhatsz.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.28 péntek, 15:02:57 írta wiggen » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12895 Dátum: 2012.12.28 péntek, 17:16:53 »

Azt írta 4 éves az autó! Akkor az már MKIV, nem?De!

4esbe nincs adagoló.
De teljesen tök totál mindegy, drága lesz.
MK4 csúcsa 103 ezer/ stück, MK3 73 ezer/stück.

Viszont 4es Mondiról még nem hallottam, hogy szét lett volna küldve. De hát egyszer el kell kezdeni.

A lényeg, hogy és ez nagyon durva volt, hogy Ford 650et mondott felújított csúcsokkal.
A vége 430 lett új csúcsokkal!!! Ügyeskedve, de a lényeg,hogy 200 ezerrel olcsóbb lett és még újak a csúcsok is!

Na ezek után tudod mit ér egy vezetett szervízkönyv?!
Azt csak a gazdagok tehetik meg, hogy szagszervízbe hordják az autót, vagy a garanciát erőltetők, ami tulajdonképpen semmire nem jó.
Az én autómnak nincs vezetett szervízkönyve, de minden kötelező, sőt még több szervíz el van rajta végezve.
Eladáskor aztán majd ha kéri a majom vevő és mit szól hozzá, hogy nincs, magasról teszek rá. Magam miatt szervizelem a kocsit, nem azért,hogy majd a következő nyikhaj mit fog szólni, ha nincs meg a szervízkönyv.
De lassan már nem is kérik,hiszen tudják az emberek,hogy semmit nem ér.


Amikor az autómat vettem képzeljétek el hamisított nekem a Ford szervíz egy olajcseréről szóló munkalapot, hogy buktak le?
Hát úgy,hogy a dátum holnapra szólt, LÚZER FC!!!!!
Volt hebegés habogás, bevoltak szarva,hogy balhét csinálok belőle,de nem láttam értelmét.

Innentől kezdve nálam totál elvágták magukat, csalás és lehúzás van. Ha nem állhatsz az autó mellett mikor szervizelik senki ne bízzon abban,hogy tényleg ki lett cserélve az olaj vagy a szűrő, nagy szart, hiszen simán elmegy a kocsi 40 ezret 1 olajjal, mi baja lehet?

Ennyit ér egy pecsét a saláta szervízkönyvbe.

Ezzel a vezetett km óra állással is úgy csalnak ahogy akarnak, hiszen emberek csinálták embereknek a rendszert, innentől kezdve ott csak az van amit látni akar a vevő, vagy a leendő tulaj stb. Smiley

Iszom egy páleszt  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.28 péntek, 17:21:24 írta tomeed » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12896 Dátum: 2012.12.28 péntek, 18:37:16 »


Azt csak a gazdagok tehetik meg, hogy szagszervízbe hordják az autót, vagy a garanciát erőltetők, ami tulajdonképpen semmire nem jó.


Bocs, de ez erős túlzás. Beballagok a márkaszervizbe, viszem az alkatrészt, és elkérnek a teljes revízióért 10-12e forintot. Ez sok? Mennyit lehet ezen spórolni? Én biztos nem fogok aláfeküdni a kertben.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12897 Dátum: 2012.12.28 péntek, 18:39:43 »

Komolytalan összehasonlítás. Egy mobiltelefon tipikus számítástechnikai eszköz ami már akkor elavult amikor kirakják egy bolti polcra.
Ezzel szemben egy új autó pl. semmit nem veszít az értékéből amint a tulaj kigurult a kereskedésből. Vagy csak az első km-ek extra használatot jelentenek?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #12898 Dátum: 2012.12.28 péntek, 19:00:56 »

Bocs, de ez erős túlzás. Beballagok a márkaszervizbe, viszem az alkatrészt, és elkérnek a teljes revízióért 10-12e forintot. Ez sok? Mennyit lehet ezen spórolni? Én biztos nem fogok aláfeküdni a kertben.

12 ezer forint az pont 2 óra munkadíj, ott sok meló nincsen sajnos Smiley
Egy olaj csere + átvizsgálás és hali gali!

Én úgy gondolkodom:
Megveszem az alkatrészeket diszkont áron, elviszem egy jól felszerelt szervízbe az autómat, ahol 2 ezer az óradíj, és a maradék 8 ezret meg ráköltöm a gyerekeimre.
Igaz szegényebb lettem egy alibi pecséttel, na bumm!

De én nem vagyok jó példa, hiszen nagyon szagszervíz ellenes vagyok!  gun
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.28 péntek, 19:05:58 írta tomeed » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12899 Dátum: 2012.12.28 péntek, 19:17:06 »

Bocs, de ez erős túlzás. Beballagok a márkaszervizbe, viszem az alkatrészt, és elkérnek a teljes revízióért 10-12e forintot. Ez sok? Mennyit lehet ezen spórolni? Én biztos nem fogok aláfeküdni a kertben.

Én még ezt annyival tetézem, hogy a szevízben szerzem az alkatrészeketjóárasítva, ott állok az autó mellett, mindig ugyanaz a szerelő csinálja. A raktáros kapegy ezrest, a szerelő is, mindenki örül, mindenki kedves, és a végén átutalással fizetek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.