Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:37:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12007626 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12950 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:09:48 »

járattam már be P-s rendszámmal autót 2-300kmes úton, de utána is 3 km volt az órájában.
Jó nagy looser lehetett aki nem jött rá erre a taplóságra.  Undecided
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12951 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:11:09 »

Szép elmélet... az egyik klubtársunk autószerelő-féle. És ennek ellenére egy totálkáros autót vett meg, nem vette észre.
Sőt, több olyan ismerősöm is van, aki gtk-s autót vett (de nem tudott róla), pedig eléggé ért az autókhoz.
Néha az ember a saját szemének sem hihet.
Hát igen, ha mindenki észrevenné, akkor nem csinálnák a rommá tört autók újraépítését.
Én nem vennék olyat, kevés dologban vagyok ennyire biztos... vigyor3  Smiley
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12952 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:13:10 »

Jó nagy looser lehetett aki nem jött rá erre a taplóságra.  Undecided

hát nem az én ötletem volt elhiheted.
De ugye 2-3 autót elhozni más kereskedés készletéről olcsóbb lábon mint trélerrel. Indulás előtt a kereskedésben lehúzták a sebesség jeladót, aztán tűz haza.
Otthon stekker vissza, garázsvarázs és még mindig "új" volt az autó.... Én sem venném észre, Te sem vennéd észre.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12953 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:31:40 »

hát nem az én ötletem volt elhiheted.
De ugye 2-3 autót elhozni más kereskedés készletéről olcsóbb lábon mint trélerrel. Indulás előtt a kereskedésben lehúzták a sebesség jeladót, aztán tűz haza.
Otthon stekker vissza, garázsvarázs és még mindig "új" volt az autó.... Én sem venném észre, Te sem vennéd észre.
Nyugi észrevenni, elég csak a motorháztetőt felnyitni, meg alá nézni. Csak koszt port kell keresni blokkon belül, ha van akkor bukta. Ha valami kint járt a forgalomban azon lesz kosz. (seregben is ezt volt a módi csak ott szekrény tetőn meg ajtó élen  Roll Eyes )
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12954 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:40:27 »

Nyugi észrevenni, elég csak a motorháztetőt felnyitni, meg alá nézni. Csak koszt port kell keresni blokkon belül, ha van akkor bukta. Ha valami kint járt a forgalomban azon lesz kosz. (seregben is ezt volt a módi csak ott szekrény tetőn meg ajtó élen  Roll Eyes )
hát volt már új autóm (jójó nem saját, céges) Cheesy de nem néztem ezt rajta
De szerintem le leht pucolni egy autót 2-300km megtétele után úgy hogy ne vegyem észre  szomoru1
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12955 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:47:56 »

hát volt már új autóm (jójó nem saját, céges) Cheesy de nem néztem ezt rajta
De szerintem le leht pucolni egy autót 2-300km megtétele után úgy hogy ne vegyem észre  szomoru1
Nem, mert a blokk és főleg a nehezen hozzáférhető könnyűfém alkatrészek foltosak lesznek egy egyszerű mosástól, mindent letörölni meg kb. lehetetlen Wink Csak az apróságokat kell nézni mindig ( mint a házasságban, a nagy dolgokra nem is kell odafigyelni)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12956 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:51:09 »

Hát igen, ha mindenki észrevenné, akkor nem csinálnák a rommá tört autók újraépítését.
Én nem vennék olyat, kevés dologban vagyok ennyire biztos... vigyor3  Smiley
Ervin azért te kb. az 1 az 1 millióból vagy. Maradjunk annyiba nem te vagy Átlag József aki szerelemből vesz egy autót úgy hogy fingja nincs róla mitől is kellene egybe lenni vagy gurulnia egy kocsinak...
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12957 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:59:40 »

Szép elmélet... az egyik klubtársunk autószerelő-féle. És ennek ellenére egy totálkáros autót vett meg, nem vette észre.
Sőt, több olyan ismerősöm is van, aki gtk-s autót vett (de nem tudott róla), pedig eléggé ért az autókhoz.
Néha az ember a saját szemének sem hihet.

kötelező kérni/bérelni rétegvastagság mérőt
"visszahozza" az árát
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12958 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:04:12 »

Ervin azért te kb. az 1 az 1 millióból vagy. Maradjunk annyiba nem te vagy Átlag József aki szerelemből vesz egy autót úgy hogy fingja nincs róla mitől is kellene egybe lenni vagy gurulnia egy kocsinak...
Nem, jóval kisebb az arány, sokan tudják hol vannak a vágási és egyéb helyek amiből összelegóznak egy autót, de igazából még ez sem kell hozzá...csak figyelni kell, meg ismerni milyen egy gyári...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12959 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:08:40 »

Nem, jóval kisebb az arány, sokan tudják hol vannak a vágási és egyéb helyek amiből összelegóznak egy autót, de igazából még ez sem kell hozzá...csak figyelni kell, meg ismerni milyen egy gyári...
Hidd el vásárolt már tapasztalt nem is rossz autószerelő is összerakott kocsit úgy, hogy nem tudott róla, hogy tk volt előtte. Mondjuk azt láttam én is utólag. Az viszont tény, hogy  rendesen meg volt javítva , végül is úgy már mindegy.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12960 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:16:18 »

Hidd el vásárolt már tapasztalt nem is rossz autószerelő is összerakott kocsit úgy, hogy nem tudott róla, hogy tk volt előtte. Mondjuk azt láttam én is utólag. Az viszont tény, hogy  rendesen meg volt javítva , végül is úgy már mindegy.
Elhiszem, én nem fogok olyat venni... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12961 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:17:10 »

és az előző történetemben mennyire lehet a számodra igazolt az előélet?a papír ott is igazolja,sőt a rendszer is..............
Ebben az esetben megszívom. Mennyire jellemző ez szerinted? 10-ből 10?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12962 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 07:52:04 »

Sziasztok!

Annyit szeretnék csak hozzátenni, hogy mikor Sakos keresett magának autót, elég soknak megnéztem az előítéletét, amit a Ford Online rendszer, mint "garanciális" javítás regisztrált. Külföldi autókra jellemző, hogy 2 éves koráig több bejegyzés is van, ilyen-olyan diagnosztikák, hibakód kiolvasások...stb amit a rendszer rögzít.

Nagyon meglepő adatokkal találkozott az ember. Példaképp, nem egy olyan volt aminek 1-1,5 évesen 70-100ezer km volt bent, 3 évesen itthon meg 80-al árulták...

A Ford Online rendszerből utólag adatot törölni biztosan nem tud egy márkaszerviz sem. Ez szerintem 100%-os biztos adatnak vehető. Ezen kívül ahol szervizelték Mo-on az autót, nyugodtan el kell menni megkérdezni vagy felhívni őket, hogy ugyan nézzék meg már hogy ténylegesen volt-e olajcsere az autón és mikor...jaaah..és mennyi km-esen:) Hamar kideríthető... + ha netán elmúlt 4 éves és Mo-i autó, akkor viszont ott a műszaki vizsga adata, ami szintén biztos adat.

Autó vásárlásnál ha már minden jónak tűnik, egy alvázszámból még sok minden kideríthető...



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #12963 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 08:02:57 »

Ezen kívül ahol szervizelték Mo-on az autót, nyugodtan el kell menni megkérdezni vagy felhívni őket, hogy ugyan nézzék meg már hogy ténylegesen volt-e olajcsere az autón és mikor...jaaah..és mennyi km-esen:)
Hát, nekem az Ivanicsék Fehérváron nem mondták meg, azt mondták, csak a tulajnak...lol...
Megoldottam máshogy, ők meg nyalják ki a zsebkendőm.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12964 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 08:58:42 »

Hát, nekem az Ivanicsék Fehérváron nem mondták meg, azt mondták, csak a tulajnak...lol...
Megoldottam máshogy, ők meg nyalják ki a zsebkendőm.

Ha direktbe rákérdezel, lehetséges hogy elutasítanak, mivel egy szerviz nem információs iroda...

Ha úgy kezded, hogy szervizelni szeretnéd vinni az autód, csak nem tudod pontosan mikor járt ott, mert most vetted... de előzőleg is oda hordták, továbbra is oda szeretnéd..bla...akkor már másképp állnak hozzá... a melóra azért "harapnak" Smiley
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #12965 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 09:54:53 »

Ha direktbe rákérdezel, lehetséges hogy elutasítanak, mivel egy szerviz nem információs iroda...

Ha úgy kezded, hogy szervizelni szeretnéd vinni az autód, csak nem tudod pontosan mikor járt ott, mert most vetted... de előzőleg is oda hordták, továbbra is oda szeretnéd..bla...akkor már másképp állnak hozzá... a melóra azért "harapnak" Smiley

ez így van, egyszer én is így csináltam hogy lekérjem az adatokat
persze nem biztos h mindenhol bejön ez a módszer
amúgy direktbe ha bemész, papírosan a tulajdonos hozzájárulása szükséges az adatok kiadásához
magánszemélynél ez egyszerű lehet ha nem titkol semmit, de nepperen keresztül szinte biztos hogy nem megy
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12966 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 10:28:59 »

Ismerős esetek vannak itt sorban  smile

Nálunk is volt olyan, h lábon hoztak át új transitokat bajáról, úgy hogy nem ment az óra.

Vett 1 autószerelő kettévágott vectrát.  Hozta ívcserére, mondom "ezzel már foglalkoztak"  a ember teljesen megtört, pedig csak alá kellet nézni, le sem volt köszörülve. Ketté volt vágva a kocsi....

1 másik vett új mercit szalonból, sose volt törve utána. Mikor eladta, mondják neki, h festve volt 1-2 elem. mondja kizárt dolog, mert szalonból vette...

Szerintem nem elég szerelővel, vagy mérő nélkül átnézetni 1 kocsit.  De átlehet vágni a mérőt is, ha nem olyan ember nézi aki lát a pályán. Sokan csinálják úgy a törötteket, h gyári új vagy bontott elemekkel vissza van fújva gyári értékre. Ez azért nem sűrűn van. Az igazán profi festő a narancsosságot is beállítja. Csavarok-patentok minden új, hézagok 100%-ra belőve. Ezzel szerintem nincs baj.  De van olyan is, h pl doblemezcseréset így csinálnak meg, az már nem annyira jó...

Mindig hasonlítani kell a 2 oldalt egymáshoz. (motortér, falcok, csavarok stb)  ponthegesztések, tömítőzések, narancsosság.   De nekem pl nem kell mérő sem, simán látom  mi volt fújva.   Legtöbb esetben a narancsosságon elbukik a dolog. Ehhez persze ismerni kell melyik milyen gyárilag. De engem nem szokott zavarni a javítás, ha szépen meg van csinálva.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12967 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 10:54:23 »

Példaképp, nem egy olyan volt aminek 1-1,5 évesen 70-100ezer km volt bent, 3 évesen itthon meg 80-al árulták...

Alapvető elvárás, hogy egy dízel középkategóriásban - akár 4-5 évesen - max 70e legyen.
Abba persze nem gondolunk bele: a) ha ilyen keveset megy, miért vesz dízelt b) ha ilyen kevés van az autóban, miért adja el.
Mindkét kérdésre a válasz: hogy nekünk (a vásárlónak) jó legyen. Ezért veszi meg 7-8 milliósan, és adja el 4-ért.
Csakhogy nekünk jó legyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12968 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 11:11:54 »

Alapvető elvárás, hogy egy dízel középkategóriásban - akár 4-5 évesen - max 70e legyen.
Abba persze nem gondolunk bele: a) ha ilyen keveset megy, miért vesz dízelt b) ha ilyen kevés van az autóban, miért adja el.
Mindkét kérdésre a válasz: hogy nekünk (a vásárlónak) jó legyen. Ezért veszi meg 7-8 milliósan, és adja el 4-ért.
Csakhogy nekünk jó legyen.

Ezzel semmi gond Alf, ha valaki 70e km-es autót akar 4 évesen. Van is ilyen. És az kerüljön is többe, de tényleg 70 ezer legyen benne. Nem az a megoldás, hogy mindet visszatekerjük 70-re.
Nyugodt lehetsz, hogy el lehetne adni 200e km-rel is az autót, ha ez a különbség jelentkezne az árban is. Lásd német piac.
Most viszont az van, hogy mindegyik óra ugyannyit mutat, így a visszatekert autók leviszik a valós futásteljesítményű autók árát is. Ez annak a vevőnek jó, aki veszi a fáradságot és utánajár az előéletnek. Ezért gondolom, hogy az igazolt előélet értéknövelő. És továbbra is az igazolton van a hangsúly és nem a papíron.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #12969 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:31:04 »

Ezzel semmi gond Alf, ha valaki 70e km-es autót akar 4 évesen. Van is ilyen. És az kerüljön is többe, de tényleg 70 ezer legyen benne. Nem az a megoldás, hogy mindet visszatekerjük 70-re.
Nyugodt lehetsz, hogy el lehetne adni 200e km-rel is az autót, ha ez a különbség jelentkezne az árban is. Lásd német piac.
Most viszont az van, hogy mindegyik óra ugyannyit mutat, így a visszatekert autók leviszik a valós futásteljesítményű autók árát is. Ez annak a vevőnek jó, aki veszi a fáradságot és utánajár az előéletnek. Ezért gondolom, hogy az igazolt előélet értéknövelő. És továbbra is az igazolton van a hangsúly és nem a papíron.

http://becsuletesnepper.hu/index.php/olvasnivalo/49-a-magyar-hasznaltauto-vasarlo-huelye
Nem tudom ezt olvastátok-e, de olvassátok el, mert sajnos mi vásárlók hajszoljuk bele "szegény" neppereinket a becstelenségbe.
Mindezek ellenére én sem hiszek a szervívkönyv nélküli, de szalonállapotú, külföldről behozott autókban.
Aki egy 4-5 éves autóhoz nem tud oda tenni egy szervizkönyvet, annál a történetnél már sajnos véleményem szerint sántít valami. Magamból kiindulva, ha veszek egy új 0km-es autót, akkor azt több okból is tisztességesen szervizeltetni fogom márkaszervizben. Először is garancia, másodszor saját magam megnyugtatása és családom biztonsága érdekében, harmadszor ha eladásra kerül a sor akkor jelentősen nagyobb a bizalom egy tisztességesen szervizelt ellenőrizhető autó iránt. Én egy bő félévig nézegettem a piacot, (fórumokat stb.) mielőtt megvettem az autómat. Aki eladóként a szervizkönyv, számlák és egyéb papírok mellé nem adta az alvázszámot attól könnyes búcsút vettem. Valahogy nálam ezektől a dolgoktól indul a bizalom. Lehet persze, hogy így is bepaliztak, de a szervizben az ismerőseim egy alapos átvizsgálás után megnyugtattak. Remélem nem tévedtek. A szervizkönyvről annyit, hogy sajnos a neppereink a szervizkönyv egyértelmű adatai ellenére is megpróbálnak hülyének nézni. Erre egy példa ! Debrecenben egy olyan autókereskedésben, aki rendszeresen és sok autót hirdet e használtautó.hu-n is, mutattak egy szép állapotú korrektnek tűnő S-maxot. Tetszett a dolog, megkértem az eladót indítsuk be az autót. Percekig tartó inditózás, akku lemerités, a végén átkábelezés másik autó akkujáról, aztán kövér gázadással kormolással nagyon nehezen de beindult. Közbe magyarázkodás, hogy letiltott az immobiliser, meg sokat állt stb. Beindulás után karácsonyfaként világító hibajelzők. Ezután rátértünk a kilométeróra állás szervizkönyv és egyéb rázós témákra. Az autó számlálója 122200 km-t mutatott és elém toltak egy szervizkönyvet, hogy az autó végigszervizelt. Valóban volt egy bélyegző 122000 km-nél, csak ott sántított a dolog, hogy 2010-es dátummal. Ezután természetesen szemrebbenés nélkül azt mondták, hogy az autó Németországban 2 éve áll és ezután hozták be. Gondolom két évig csak arra várt, hogy egy becsületes magyar autókereskedő megtalálja és elhozza nekem. De láttam rengeteg 80-90 ezret futott papírok nélküli, magyarországi autót, aminél az etis azt hozta, terület Esp. vagy F.
Tehát én midenképpen midenkinek azt tudom mondani, hogy a szervizkönyv a kiinduló alap, aztán ha tetszik az autó, akkor lehet szerelmesedni és vásárolni. De ez csak az én magánvéleményem!!! 


Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #12970 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:44:54 »

Ha direktbe rákérdezel, lehetséges hogy elutasítanak, mivel egy szerviz nem információs iroda...

Ha úgy kezded, hogy szervizelni szeretnéd vinni az autód, csak nem tudod pontosan mikor járt ott, mert most vetted... de előzőleg is oda hordták, továbbra is oda szeretnéd..bla...akkor már másképp állnak hozzá... a melóra azért "harapnak" Smiley

hasonló megoldás született:D

Erre pedig: "a szervizkönyv a kiinduló alap" annyit, hogy nekem márkakereskedésben mondták, mikor rákérdeztem a szervizkönyvre, hogy "LEGYEN?"
Nekem elveszett a bizodalmam a márkakereskedésektől is...sok-sok saját példán át.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.30 vasárnap, 14:50:29 írta iwan » Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12971 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:03:48 »

Az egyik mondeomat, éppen a  pecsét miatt szakszervizbe vittem.
Eladáskor mutattam a szervizkönyvet, benne a pecsétet + a kp-s számlát, hogy valóban dolgoztak a kocsin.
A vásárló informálódott, a szakszervizben azt állították, hogy nem volt bent a kocsim. Hiába mutattam a szakszerviz számláját.
A vevőm elment. Ennyit a szakszervizekről.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12972 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:07:51 »

Az egyik mondeomat, éppen a  pecsét miatt szakszervizbe vittem.
Eladáskor mutattam a szervizkönyvet, benne a pecsétet + a kp-s számlát, hogy valóban dolgoztak a kocsin.
A vásárló informálódott, a szakszervizben azt állították, hogy nem volt bent a kocsim. Hiába mutattam a szakszerviz számláját.
A vevőm elment. Ennyit a szakszervizekről.
De gondolom jött 1 másik, aki nem volt ilyen gyökér, és látta, h jó a kocsi+van info és meg is vette.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #12973 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:13:05 »

De gondolom jött 1 másik, aki nem volt ilyen gyökér, és látta, h jó a kocsi+van info és meg is vette.

Ez így van, pro és kontra.
Aki nem vette meg a mondeot, az peugeotot vett!
Ő bánja!  smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12974 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:19:24 »

Ez így van, pro és kontra.
Aki nem vette meg a mondeot, az peugeotot vett!
Ő bánja!  smile
így szokott ez lenni.  az ilyen tudálékosok mindig bevásárolnak  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12975 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:24:58 »

Ebben az esetben megszívom. Mennyire jellemző ez szerinted? 10-ből 10?

nem gondolom,de sok lízingelt autót így adnak vissza.pláne a kis cégeknél vagy magánvállalkozóknál.mondjuk 10:1,az mennyire jó?a fene se tuggya....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #12976 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:27:47 »

Ez így van, pro és kontra.
Aki nem vette meg a mondeot, az peugeotot vett!
Ő bánja!  smile
Grat neki a hisztis Francia ***-vához.(akarom mondani hölgyhöz).
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12977 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:29:48 »

Én csak 0 km-el veszek autót (ami valójában márkától függően 4-8 km szokott lenni) Mindig egyedileg pakoltatom össze az autót, tehát az esélye sincs arra hogy egy szalon bemutatót vagy egyéb trükkös példányt sózhatnak rám. A rendelés a gyártás a szállítás elég feszített. Ha elkezdenének hablatyolni hogy csúszik 1-2 héttel az átadás akkor az kb. azt jelentheti mint pl. az egyik kollégámnál akinek eladáskor derült ki hogy a 0 km-es kocsiját bizony a tréleren megtörték. Újrafényezték és úgy adták át neki mintha mi sem történt volna, csak hímeztek hogy így meg úgy szállítás csúszás. Ezért átvételkor véletlenűl van mindig nálam egy rétegvastagságmérő és alulról meg mindenhonnan sok-sok kép szokott készülni. Így ha egy méterrel is többet ment mint a gyártósorral parkoló onnan tréler az bizony meglátszana.
itt nem volt semmi sumák.az autó 2 évesen állt a szalonban kiállított autóként,így volt benne 50km,és egy éve kivolt vonva a forgalomból!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #12978 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 15:46:58 »

nekem 240ig vezetve volt a szervízkönyve a kocsinak, azóta meg én vezetem, pecsét ugyan nincs, de beírva be van
Naplózva
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #12979 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 18:25:45 »

itt nem volt semmi sumák.az autó 2 évesen állt a szalonban kiállított autóként,így volt benne 50km,és egy éve kivolt vonva a forgalomból!
Bízzunk benne.
Tudok 20E km-ről visszaórázott "bemutatóautót", csillaggal az orrán...
Egyszerűen hihetetlen, ami az autópiacon van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12980 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 19:11:17 »

Ezzel semmi gond Alf, ha valaki 70e km-es autót akar 4 évesen. Van is ilyen. És az kerüljön is többe, de tényleg 70 ezer legyen benne. Nem az a megoldás, hogy mindet visszatekerjük 70-re.
Nyugodt lehetsz, hogy el lehetne adni 200e km-rel is az autót, ha ez a különbség jelentkezne az árban is. Lásd német piac.
Most viszont az van, hogy mindegyik óra ugyannyit mutat, így a visszatekert autók leviszik a valós futásteljesítményű autók árát is. Ez annak a vevőnek jó, aki veszi a fáradságot és utánajár az előéletnek. Ezért gondolom, hogy az igazolt előélet értéknövelő. És továbbra is az igazolton van a hangsúly és nem a papíron.

Persze, Rozália, ez így van. Az enyémben 9 évesen 154e van, valószínűleg elég ritka, hogy valóban ennyi van benne, ha majd egyszer eladom, olyan mellé fog állni, amelyikben 400e van.
És lehet, hogy annak az órája 123e-re lesz tekerve, és az sokkal csábítóbb lesz. De bevallom, nem nagyon érdekel, mert ha látszana is a valós km, akkor is csak kb 5-10% a difi az árban - az én autóm esetében ez már nem jelentős. Szóval eladom majd, amennyiért tudom (vagy megtartom, á lá Sztílt).
Szóval kedves Rozi, ez van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12981 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 19:36:42 »

Az egyik mondeomat, éppen a  pecsét miatt szakszervizbe vittem.
Eladáskor mutattam a szervizkönyvet, benne a pecsétet + a kp-s számlát, hogy valóban dolgoztak a kocsin.
A vásárló informálódott, a szakszervizben azt állították, hogy nem volt bent a kocsim. Hiába mutattam a szakszerviz számláját.
A vevőm elment. Ennyit a szakszervizekről.
Tény, hogy sok szerviz nem hajlandó információt adni. Én az Ivanicshoz járok. Ezek meg olyanok, hogy még a neten is lekérdezhetők a szervizek. Igaz csak a dátum és a km az alvázszám alapján, de akkor is. A vevőm mondta, hogy van ilyen. Megnéztem a számlákat, pontosan ott volt az összes látogatás.

http://www.ivanics.hu/ford/szerviz_1  (Instant szerviznapló a jobb oldalon.)

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #12982 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 19:40:52 »

Persze, Rozália, ez így van.

Azt akarjátok páran bebizonyítani, hogy a valóban leinformálható előélet nem értéknövelő tényező. Persze van, aki elhiszi a km órát legyen benne bármi is. Van aki semmit nem hisz el. Ez legyen az ő dolguk. De azért van olyan, aki utánanéz a dolgoknak, pl gezaguszti...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12983 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 19:41:47 »

Tény, hogy sok szerviz nem hajlandó információt adni. Én az Ivanicshoz járok. Ezek meg olyanok, hogy még a neten is lekérdezhetők a szervizek. Igaz csak a dátum és a km az alvázszám alapján, de akkor is. A vevőm mondta, hogy van ilyen. Megnéztem a számlákat, pontosan ott volt az összes látogatás.

http://www.ivanics.hu/ford/szerviz_1  (Instant szerviznapló a jobb oldalon.)


jó az ülésfűtés akciójuk! eljen
ha megmarad a mondi,felhívom őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #12984 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 19:43:48 »

Tény, hogy sok szerviz nem hajlandó információt adni. Én az Ivanicshoz járok. Ezek meg olyanok, hogy még a neten is lekérdezhetők a szervizek. Igaz csak a dátum és a km az alvázszám alapján, de akkor is. A vevőm mondta, hogy van ilyen. Megnéztem a számlákat, pontosan ott volt az összes látogatás.
http://www.ivanics.hu/ford/szerviz_1  (Instant szerviznapló a jobb oldalon.)

ezek után meg végképp nem értem, hogy pl ezt miért nem mondta nekem, miért hajtott el zsigerből (ráadásul nem is annyira elegáns stílusban)...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12985 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 19:55:24 »

Bízzunk benne.
Tudok 20E km-ről visszaórázott "bemutatóautót", csillaggal az orrán...
Egyszerűen hihetetlen, ami az autópiacon van.
meggyőzni senkit nem akarok,csak elmesélem a vételt..

Hahun hirdették ,1,5évesen,szalonból miskolcon.Felhívtuk a szalont,még nem volt gazdija,kiállított darab.1éve kivonva a forgalomból.Beszélgetünk,majd a végére,hogy kipróbálnánk-megnéznénk.Hát,azt  nem biztos,hogy tudjuk(kipróbálni),mert nem tudja a szalonból levenni,mert nem indul az awia. wow1
Micsoda?Hát az a helyzet,hogy tavasszal tönkrement az awiájuk,amivel egy rámpán átgurul az autó a teherautóra,merthogy a szalonszint a föld szinthez képest másfél méter magasan van,és csak gyaloglépcső visz fel-le.Az autókkal nem tudnak csak úgy le fel ugrabugrálni.Mondom az asszonynak,hogy ez vicc kategória,tipikus csőbehúzó duma.Lementünk,és láttuk,hogy valóban az a helyzet.Hívtak egy autómentő céget,aki leszedte az autót a szintről 10e pénzért.Aztán körbenéztük,körbemértük,leszedtük a fóliát az ülésekről.betettek egy zsír új akkut,és pöccre indult.volt benne kb 5liter benya.Elkezdtem panaszkodni,hogy azok a gumik tönkrementek másfél év alatt-raktak rá 4új gumit felnistül ott a helyszínen.Közben úgy foglalkoztak velünk,mint egy új autó vásárlóval.A sheggünket is kinyalták.egy hiányossága volt,a központi zár,azt itthon rakattam bele riasztóval.Az autóra 5év gari a vásárlás napjától élt,ugyanúgy mint egy 0km-esre.ebben 50km volt másfél évesen,és 2éves áron vettük meg.ez mindenképp egy jó üzlet volt.azóta 2év alatt ment bele kemény 10e km. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #12986 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 20:00:20 »

meggyőzni senkit nem akarok,csak elmesélem a vételt..
worship
jah, jártam úgy is, hogy a kiszemelt 4est nézem a kereskedésben, az ember nekem nem engedte beindítani, majd utána közölte, hogy próbakör csak a kifizetése után lehet... wow1 wow1 wow1 , hááát, nem nála vettem autót:P
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12987 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 20:03:29 »

Azt akarjátok páran bebizonyítani, hogy a valóban leinformálható előélet nem értéknövelő tényező. Persze van, aki elhiszi a km órát legyen benne bármi is. Van aki semmit nem hisz el. Ez legyen az ő dolguk. De azért van olyan, aki utánanéz a dolgoknak, pl gezaguszti...
nem.tévedsz.én csak annyit mondok,hogy ha nincs szervízfüzete egy autónak,attól az még lehet ugyanolyan megbízható,mint amelyiknek van,mert a biztos előéletet is előlehet állítani.Aki pedig hajlandó ezért fizetni többet,az mindenképpen előreviszi a rosszindulatú módosításokat is,hiszen könnyenszerzett pénz forrást biztosítanak a pergető-tekerő-szervízkönyvet készítő neppernek.
Értem a te álláspontodat,és elfogadom.neked sokat számít.pont.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #12988 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 20:26:32 »

Azt akarjátok páran bebizonyítani, hogy a valóban leinformálható előélet nem értéknövelő tényező. Persze van, aki elhiszi a km órát legyen benne bármi is. Van aki semmit nem hisz el. Ez legyen az ő dolguk. De azért van olyan, aki utánanéz a dolgoknak, pl gezaguszti...
Nem akartam különösebb vitát gerjeszteni, csak a saját álláspontomat írtam le. De tény,hogy annyiszor és annyi kereskedő próbált palira venni, hogy a végére azt mondtam, hogy aminek nem tudom ellenőrizni az előéletét az számomra nem képezheti vásárlás tárgyát. Főleg ilyen értéknél !
Volt olyan kereskedő ismerősöm aki rámutatott egy MK-3-asra és azt mondta "az órájában 180000 km van, de szerintem olyan 300-350000 körül van benne, de ezért csak ennyire tartom". De sajnos volt ellenpélda is, aki megesküdött az órában levő 107000 km-re, miközben az autó kormánya kopottabb volt mint a 230000 km-es MK-2-esemben és még a klímája sem működött. Persze erre is volt válasz, a kormány megolvadt a tűző napon és a klímából is azért ment el a gáz, mert nagyon meleg volt a nyáron és nem bírták a tömítések a meleget. Persze szervizkönyv az nem volt és az előéletről sem volt semmilyen információ. Ezek után a kereskedésből kifelé még az asszonnyal is összevesztem, mert azt mondta bunkó vagyok, pedig csak azt próbáltam finoman előadni a kereskedőnek, hogy utálom ha hülyének néznek.
Sajnos ezek azok az érvek, amiért kitartok a szervizkönyv és ellenőrizhető előélet mániám miatt.
Nálunk sajnos a km. futás különbségek miatt nincsennek nagy különbségek az árban, de ha tudom ellenőrizni amit veszek, akkor azt fogom megvenni !!! Sajnos én ilyen bizalmatlan vagyok.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12989 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 20:38:45 »

jó az ülésfűtés akciójuk! eljen
ha megmarad a mondi,felhívom őket.

Hali!

Épp ma néztem Ebay-en ezeket az utólagos ülésfűtéseket. 2 ülésre átlagosan 80-100$ -ért van (postával).

Kérdés hogy mennyiért rakják be, mennyire macerás az üléshuzat megbontása...

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #12990 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 20:45:37 »

Talán kicsit sokat is mondtam, íme egy példa:

http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-Universal-Heated-Seat-Heater-Kit-5-Position-Dial-2-Seats-/330848544898?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4d081c2882&vxp=mtr

Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12991 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 21:18:59 »

Azt akarjátok páran bebizonyítani, hogy a valóban leinformálható előélet nem értéknövelő tényező. Persze van, aki elhiszi a km órát legyen benne bármi is. Van aki semmit nem hisz el. Ez legyen az ő dolguk. De azért van olyan, aki utánanéz a dolgoknak, pl gezaguszti...

Jaj, dehogynem... nekem biztosan számít, ez nem kérdés. Én csakis olyat vennék. Azt nem állítom, hogy annyira körültekintő vagyok, mint te, de azért én is megteszem a magamét  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12992 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:45:47 »

Városon keresztül idő spórólás miatt próbálom lehetőleg keveset használni . (A város nálam hungária körút délután 5-6 fele  Undecided) Manuális váltóval általában 7,6-7,8 a fogyasztásom. Ez szinte tiszta autópályán. Ez feltételez egy tempot. Igazábol én azt szeretem ha ráállok egy tempora és úgy megyek végig ha lehet fékezés nélkül. Egy tempo felett már nem általános hogy kiugranak eléd. Meg szerintem segit a DRL meg  a xenon is bár olyanok akik a tükört max csak pipere célokra használják olyanok mindig lesznek, de azok előbb utóbb kiugranának egy tehervonat elé is. Azt meg ki ne tojja le, hogy van-e vagy nincs tekintélye egy autónak. Nem az autónak van tekintélye hanem max annak aki vezeti. Az autó csak egy használati tárgy ami eljuttat A-ból B-be. Baj van ha valaki ilyen tárgyakon akar bármit is kinyilvánítani. Én pont azt szeretem a mondeoban hogy egy tökéletesen cégautónak beskatulyázott  flotta autó. A cégautó. Erről nem feltételezik hogy valaki  újonnan saját zsebből kicsengeti az árát. Nyugodtan be tudsz állni bármelyik parkolóba. Se nem sajnálnak le, se nem lógsz ki a sorból. Nem kelti fel senkinek az érdeklődését. Jó ez egy így. Ez csak egy kényelmes biztonságos és ésszerűen fenntartható használati tárgy és nem státusz szimbólum. Meg azért abba is gondolj bele ha mondjuk egy un premiumot ugyanezzel a szolgáltatással teljesítménnyel konfigurálnál akkor miért kellene majdnem a dupláját kicsengetni.? Csak azért hogy legyen egy propeller vagy egy csillag az autó elején? Miért attól nagyobbat köszönnek előre a benzinkútnál? ( Bár a propelelres dizelek mint előremutató technika nagyon izgalmasak, de 3-4 évvel lemaradva a ford is "lekoppintja" és nyilván premium felár nélkül adja.

Hát, némileg másképpen látom: szóval a prémiumok elől hamarabb le szoktak kotródni a belső sávból.
1x megjártam olaszt egy 2005-ös Navarrával, beálltam 140-re, s nem kellett senkire villognom. Pedig az csak egy 4M+áfás kocsi volt...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12993 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:49:46 »

Nekem xenon van + kanyarkövető fény. Ahogy írod, egy kis lámpa kapcsol fel pluszban, amikor kanyarodsz.
Szerintem hasznos, jó dolog.

Mivel a mondeo futóműve nagyon jó, így a sport, normál, komfort fokozatbeli különbségeket nem nagyon lehet felismerni.
Mondjuk én érzek egy kis változást!  eljen

Az enyémben van állófűtés, és mivel fázós vagyok nekem egy főnyeremény.

A kormányfűtést én is hiányolom.

Nekem bejön a radaros tempomat, szerintem sokkal többet nyújt, mint az alap. Csak egy példa. Ha pld. autópályán felfelé mész az emelkedőn, akkor a sima tempomat tartja a 130-at, de erős lejtőn továbbgyorsul és akár a 150-et is elértem már. A radaros lefelé menetben is tarja a sebességet. Plusz lassít, ha bejön eléd valaki, vagy kijön eléd valami. Nagyon jól érzékel minden járművet, még a kerékpárost is.

Navigációra nem költenék, egy egyszerű IGO sokkal jobb.

Én is kacérkodtam a C5-el, de valamiért maradtam a mondeónál. Jobb ez!!!  eljen


Itt kapcsolódik még a radaros tempomathoz: igen lefelé tartja a sebességet, sőt fékezget is (ilyenkor fel-felkapcsol a féklámpa is) nekem szerintem sokszor ez szokott bosszíságot okozni (a mögöttem jövő azt hiszi, hogy miatta fékezgetek direkt bele, s sztem ilyenkor indul a kötözködés...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12994 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:50:26 »

csak gyári diaggal.

ezt javítsd már itt pls...
 worship
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #12995 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 23:07:40 »

Jó nagy looser lehetett aki nem jött rá erre a taplóságra.  Undecided

Az új kocsik km órájának (MK4-ben is) van egy olyan funkciója, hogy pár alkalomszor vissza lehet tekerni közel 0-ra...
Már írtunk erről itt.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12996 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 16:20:13 »

Hát, némileg másképpen látom: szóval a prémiumok elől hamarabb le szoktak kotródni a belső sávból.
1x megjártam olaszt egy 2005-ös Navarrával, beálltam 140-re, s nem kellett senkire villognom. Pedig az csak egy 4M+áfás kocsi volt...

Az hogy ki mennek-e előled az nem attól függ elsősorban hogy miben ülsz hanem attól hogy milyen a ráközelítő sebességed. Én nem szoktam senkire villogni még is automatikusan kihúzódnak (kivéve a spanyol rendszámos románok de azokon nem csodálkozom mert szerintem azok már Nizza óta mikroalvásban vezetnek végig max kisebb-nagyobb ébrenlétekkel).
Na  egy navarra vagy hasonló trágyaszállítót ha meg látok a belső sávban azoktól tudok idegbajt kapni mit szerencsétlenkednek. Trágyaszállító mindegyik, 5 mázsa glettanyaggal egy utmenti építkezésre valóak azok nem autópályára. A cégnél pont most cseréltük a 4x4-es járműveket. Eddig TDCi Ford Rangerek voltak. Mondanom se kell, hogy 14-15 liter volt az átlagfogyasztás! A tisztelt kollégák képesek volt 140-150-el menni autópályán, pedig ezek nem oda valóak. Most Toyota Hilux-ok lettek. Kíváncsi leszek hogy ezek bírják-e majd ugyanezt a gyűrődést.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12997 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 16:21:36 »

Az új kocsik km órájának (MK4-ben is) van egy olyan funkciója, hogy pár alkalomszor vissza lehet tekerni közel 0-ra...
Már írtunk erről itt.

Mindegyiket vissza lehet tekerni, de azt viszont észre lehet venni, hogy valami most jött-e le a gyártósorról vagy egy kicsit "várakozott" már valahol.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12998 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 16:28:51 »

Persze, Rozália, ez így van. Az enyémben 9 évesen 154e van, valószínűleg elég ritka, hogy valóban ennyi van benne, ha majd egyszer eladom, olyan mellé fog állni, amelyikben 400e van.
És lehet, hogy annak az órája 123e-re lesz tekerve, és az sokkal csábítóbb lesz. De bevallom, nem nagyon érdekel, mert ha látszana is a valós km, akkor is csak kb 5-10% a difi az árban - az én autóm esetében ez már nem jelentős. Szóval eladom majd, amennyiért tudom (vagy megtartom, á lá Sztílt).
Szóval kedves Rozi, ez van.
4-5 évente veszek új kocsit a régebbi eggyel shiftelődik tovább a családban. 8-9 évesen amikor megy egy kocsi a háztól én már nem fogok milliós értéket tovább ajándékozni senkinek, hogy Ő jól járjon. Mi van ha esetleg más eladó is (kb 99% kivéve a filantróp beállítottságúakat) hasonló szemét hozzáállású és más se akar "ajándékot" osztogatni a tisztelt vevőnek? Akkor ki is jár jól a végén?  fejvakaras
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12999 Dátum: 2013.01.01 kedd, 16:25:12 »

4-5 évente veszek új kocsit a régebbi eggyel shiftelődik tovább a családban. 8-9 évesen amikor megy egy kocsi a háztól én már nem fogok milliós értéket tovább ajándékozni senkinek, hogy Ő jól járjon. Mi van ha esetleg más eladó is (kb 99% kivéve a filantróp beállítottságúakat) hasonló szemét hozzáállású és más se akar "ajándékot" osztogatni a tisztelt vevőnek? Akkor ki is jár jól a végén?  fejvakaras

Aki új autót vesz, az anyagilag semmiképp nem jár jól... Főleg ha fordot...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.