stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13300 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:51:31 » |
|
Szóval autót úgy szállítják gyárból, hogy rugóhoz bakokat raknak, amit nullrevízión ki kell szedni. Fel van matricázva is... N ezt a lépést kihagyták, ez a bak meg kidörzsölte a bal első fékcsövet. Az meg M5-ösön azt mondta, hogy pukkk... Ilyen történhet? Pedig a "0" reviziót is rendesen vastagon kiszámlázzák mindig. Gondolom a valami megfogta az autót utána. Nagyon összetört?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13301 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:52:41 » |
|
Igen azt olvastam mikor ugy gondoltam hogy meloban a parkoloban majd en kicserelem az izzitogyertyakat. Aztan nem igy lett . Holnap ranezek a szivosorra aztan nekiugrok. Ez azért garázs meló.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #13302 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:53:14 » |
|
De ha a turbóval, vagy a csövével lenne gond, azt nem kellene látni a számítógépen mikor a turbót vizsgálja működésileg meg teljesítményileg??? Mert Ő azt mondta nézte és ***án szuperált minden vele.....
Igen, csak nekem az elején nagyon furán produkálta ezt a tünetet. Így utólag visszagondolva, lehetett talán az is, hogy terhelés alatt, amikor jobban megbillent a motor a kasztniban (menet közben), akkor fújt ki talán jobban (álló helyzetben felpörgött rendesen, terhelve meg döglődött néha). Mondjuk szerencsére nekem 100km alatt szétment annyira, hogy lett hibakód is. Lehet a motor megbillenésekor másképpen áll vmi, s az miatt van gáz. (volt ilyen hibám még Focussal)
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13303 Dátum: 2013.01.18 péntek, 22:57:12 » |
|
Igen, csak nekem az elején nagyon furán produkálta ezt a tünetet. Így utólag visszagondolva, lehetett talán az is, hogy terhelés alatt, amikor jobban megbillent a motor a kasztniban (menet közben), akkor fújt ki talán jobban (álló helyzetben felpörgött rendesen, terhelve meg döglődött néha). Mondjuk szerencsére nekem 100km alatt szétment annyira, hogy lett hibakód is.
Lehet a motor megbillenésekor másképpen áll vmi, s az miatt van gáz. (volt ilyen hibám még Focussal)
Amikor feltételezett turbócsőrepedéseket méregettem még az MKIII-asoknál akkor az volt a tapasztalat hogy olyan 0,6 -,07 bar körül szokott "kinyilni" a repedés amig csak repedés van. Addig nem nagyon veszed észre csak ha talpalod. Ha már nagyobb a lik kisebb az élvezet (tisztára mint az életben) azt már könnyű észrevenni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #13304 Dátum: 2013.01.18 péntek, 23:08:26 » |
|
Ilyen történhet? Pedig a "0" reviziót is rendesen vastagon kiszámlázzák mindig. Gondolom a valami megfogta az autót utána. Nagyon összetört? Zsák nem nyílt, de lámpák, eleje, stb... Tit-x power shift, volt...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
papione
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13305 Dátum: 2013.01.18 péntek, 23:11:20 » |
|
Zsák nem nyílt, de lámpák, eleje, stb... Tit-x power shift, volt...
akkor nem volt elég titán
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #13306 Dátum: 2013.01.18 péntek, 23:13:18 » |
|
akkor nem volt elég titán Gariba csináltak volna mindent, de gazdi azt mondta, hogy ez az ügy többről szól... Megértem.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13307 Dátum: 2013.01.18 péntek, 23:14:10 » |
|
Zsák nem nyílt, de lámpák, eleje, stb... Tit-x power shift, volt...
Hát igen fék nélkül autópályán az olyan mint az első randi gumi nélkül. Van benne kockázat...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papione
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13308 Dátum: 2013.01.18 péntek, 23:16:11 » |
|
Gariba csináltak volna mindent, de gazdi azt mondta, hogy ez az ügy többről szól...
Megértem.
én biztos kértem volna egy új gépet, azon mindig fog látszani, hogy tört, soha nem lesz gyári.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papione
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13309 Dátum: 2013.01.18 péntek, 23:18:44 » |
|
Hát igen fék nélkül autópályán az olyan mint az első randi gumi nélkül. Van benne kockázat...
főleg, hogy gumi (cső) hibába már haltak bele... gondolom, kicsit jobban nyomta a féket, hogy eldurranhasson...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13310 Dátum: 2013.01.18 péntek, 23:52:15 » |
|
én biztos kértem volna egy új gépet, azon mindig fog látszani, hogy tört, soha nem lesz gyári.....
Azért ez egy kérek egy új kocsinál egy kicsit több: ez foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #13311 Dátum: 2013.01.19 szombat, 11:41:30 » |
|
Amikor feltételezett turbócsőrepedéseket méregettem még az MKIII-asoknál akkor az volt a tapasztalat hogy olyan 0,6 -,07 bar körül szokott "kinyilni" a repedés amig csak repedés van. Addig nem nagyon veszed észre csak ha talpalod. Ha már nagyobb a lik kisebb az élvezet (tisztára mint az életben) azt már könnyű észrevenni.
Hát nem tudom... ránézünk majd, hogy repedés-e....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.19 szombat, 12:46:01 írta doszi_zeg »
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #13312 Dátum: 2013.01.19 szombat, 11:43:16 » |
|
Hát igen fék nélkül autópályán az olyan mint az első randi gumi nélkül. Van benne kockázat...
De annál több az élvezet!!!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
husi1986
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13313 Dátum: 2013.01.19 szombat, 14:26:38 » |
|
Hát igen fék nélkül autópályán az olyan mint az első randi gumi nélkül. Van benne kockázat...
A középső a gyávák pedálja úgyis nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #13314 Dátum: 2013.01.19 szombat, 15:06:58 » |
|
Hát igen fék nélkül autópályán az olyan mint az első randi gumi nélkül. Van benne kockázat...
Az én időmben az első randin még nem volt szokás qrni...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13315 Dátum: 2013.01.19 szombat, 15:30:07 » |
|
Az én időmben az első randin még nem volt szokás qrni...
Jó de akkor mivel töltöttétek el az időt helyette
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tomeed
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13316 Dátum: 2013.01.19 szombat, 15:53:10 » |
|
2.0 tdci -be melyik GO szűrő kell? A magasabb kisebb átmérőjű vagy az alacsonyabb nagyobb átmérőjű?
Mindig elfelejtem, most már fel fogom írni!
Köszi!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #13317 Dátum: 2013.01.19 szombat, 16:33:17 » |
|
Az én időmben az első randin még nem volt szokás qrni...
Most sem az, csak ember és ember kérdése, h mi történik az első randin!!!
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
tomeed
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13318 Dátum: 2013.01.19 szombat, 16:47:00 » |
|
Légszűrő manőver közben lettem figyelmes erre: http://kepfeltoltes.hu/view/130119/20130119_160925_www.kepfeltoltes.hu_.jpgAz aba bilincs előtt egy 15-20 mm-es szakadás a csövön. A kérdés már csak az,hogy ez okozhatja -e nekem az alapjárati problémát? Ez a cső az intercoolerre megy rá lent alul? A légtömegmérő előtte van vagy utána vajon? Menetközben semmit nem veszek észre az autón. Csupa öröm az élet, biztos van vagy 50 ezer egy ilyen cső! Meg is csekkolom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
tomeed
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13320 Dátum: 2013.01.19 szombat, 18:01:43 » |
|
Ha szembe állok az autóval akkor a bilincs előtt, olyan, mintha a bilincs szakította, dörzsölte volna ki. Kapott még egy bilincset gyors szervizként. Na ez az a cső :9 Nem is drága azt hittem lesz vagy 30 ezer Viktor nálad mennyi lenne az annyi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.19 szombat, 19:01:32 írta tomeed »
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #13321 Dátum: 2013.01.19 szombat, 19:25:06 » |
|
Semmi érdekem nem fűződik hozzá, csupán javasolnám, hogy magánszemélyként itt nagyon jó árak, és széles választék található: http://alkatreszek.hu/
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
gorcsev
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13322 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 01:24:45 » |
|
Grat az autóhoz és baleset mentes közlekedést. jöhetne minitalira, febr. 1. aréna grat Nem lesz meg marcius elott! Utana lesem majd a találkozókat! Kossz mindenkinek még 1x !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
doszi_zeg
|
|
« Új hozzászólás #13323 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 09:01:56 » |
|
Semmi érdekem nem fűződik hozzá, csupán javasolnám, hogy magánszemélyként itt nagyon jó árak, és széles választék található: http://alkatreszek.hu/Tényleg széles a választék, az árakat elnézve azok sem rosszak, sőt!!! De minőségre is jó cuccok??? Van tapasztalatod velük???
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 1.8 TDCI Trend Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #13324 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 12:16:27 » |
|
Ha szembe állok az autóval akkor a bilincs előtt, olyan, mintha a bilincs szakította, dörzsölte volna ki. Kapott még egy bilincset gyors szervizként. Na ez az a cső :9 Nem is drága azt hittem lesz vagy 30 ezer
Viktor nálad mennyi lenne az annyi?
Pü ment
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #13325 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 12:19:04 » |
|
2.0 tdci -be melyik GO szűrő kell? A magasabb kisebb átmérőjű vagy az alacsonyabb nagyobb átmérőjű?
Mindig elfelejtem, most már fel fogom írni!
Köszi!!!
Ez 1471765
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
TSPORT
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13326 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 22:11:57 » |
|
Sziasztok!
Az MK IV 2.0 TDCI-nél melyik gyártási dátumtól nem hátul van az ü.a. szűrő? Csak mert úgy válogatnék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13327 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 22:15:27 » |
|
2.5T senkinek sincs továbbra sem a környezetében?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #13328 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 22:17:13 » |
|
Sziasztok!
Az MK IV 2.0 TDCI-nél melyik gyártási dátumtól nem hátul van az ü.a. szűrő? Csak mert úgy válogatnék.
én még 1 olyat sem láttam 2008-tól aminek nem a motoron van. de majd SzJani megmondja
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #13329 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 22:21:37 » |
|
Sziasztok!
Az MK IV 2.0 TDCI-nél melyik gyártási dátumtól nem hátul van az ü.a. szűrő? Csak mert úgy válogatnék.
Előszériás 2007-esekben volt. POntos dátum nem ismert számomra (gondolom amíg raktáron volt a hozzávalókból, addig rakták oda). Nyisd fel a motorháztetőt, s nézd meg. Sztem 2008-asokban már mindben elöl kell lenni, de BaloghT majd még alátámasztja holnap.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #13330 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 22:40:07 » |
|
Tomi: köszi mégegyszer a szombati segítséget. Ma kicseréltem az elemet a távirányítóban, de aki tervezte az vszínűleg csuklott egy kicsit... (3-as típus)
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
cssl
|
|
« Új hozzászólás #13331 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 22:45:03 » |
|
Előszériás 2007-esekben volt. POntos dátum nem ismert számomra (gondolom amíg raktáron volt a hozzávalókból, addig rakták oda). Nyisd fel a motorháztetőt, s nézd meg.
Sztem 2008-asokban már mindben elöl kell lenni, de BaloghT majd még alátámasztja holnap.
Az enyém 2008 április 24. és a gázolajszűrő hátul van. Sajnos.
|
|
|
Naplózva
|
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
|
|
|
papione
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13332 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 22:47:20 » |
|
Az enyém 2008 április 24. és a gázolajszűrő hátul van. Sajnos.
gyártás vagy forgalomba helyezés?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #13333 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 22:48:43 » |
|
Az enyém 2008 április 24. és a gázolajszűrő hátul van. Sajnos.
Annak idején, amikor rendeltem a kocsit, vmiért kivártam, hogy 2008.09.01 utáni gyártású legyen. Már nem emlékszem az okára, de az biztos, hogy szept. 01.-től már 2009-es modellévnek számított. Ott voltak komolyabb változások emlékeim szerint.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
cssl
|
|
« Új hozzászólás #13334 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 23:14:47 » |
|
gyártás vagy forgalomba helyezés?
Első forgalomba helyezés.
|
|
|
Naplózva
|
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #13335 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 23:22:39 » |
|
Első forgalomba helyezés.
Az lehet régebbi gyártású...
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #13336 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 09:06:50 » |
|
Előszériás 2007-esekben volt. POntos dátum nem ismert számomra (gondolom amíg raktáron volt a hozzávalókból, addig rakták oda). Nyisd fel a motorháztetőt, s nézd meg.
Sztem 2008-asokban már mindben elöl kell lenni, de BaloghT majd még alátámasztja holnap.
nem tudok mit alátámasztani, csak azt, hogy az enyém 2007-es és hátul van. De 40e km-enként hozzányúlni szerintem nem nagy ügy, főleg, hogy nem én csinálom.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #13337 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 09:08:47 » |
|
Annak idején, amikor rendeltem a kocsit, vmiért kivártam, hogy 2008.09.01 utáni gyártású legyen. Már nem emlékszem az okára, de az biztos, hogy szept. 01.-től már 2009-es modellévnek számított. Ott voltak komolyabb változások emlékeim szerint.
Szeptemberben van a frankfurti autószalon, ahol általában elsőként mutatják be az újdonságokat. Szóval innen jön a modelévezés... Még tán a faceliftben sem voltak egetverő változtatások a műszaki paraméterekben...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.21 hétfő, 10:07:20 írta Balogh Tomi »
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13338 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 11:37:07 » |
|
Szeptemberben van a frankfurti autószalon, ahol általában elsőként mutatják be az újdonságokat. Szóval innen jön a modelévezés...
Még tán a faceliftben sem voltak egetverő változtatások a műszaki paraméterekben...
A faceliftben most nem frankfurt hanem a moszkvai autó szalonra időzítették (az orosz piacnak akartak üzenni vele, bár most ahogy kint voltam szerintem ez csak a fokákkal sikerült nekik) Most eléggé belenyultak motorikusan is jobban mint az MKIII-nál tették. Egy facelift általában 1300-1400 kisseb nagyobb (na jó inkább kissebb változtatást szokott hozni.) De elég ha ezek közül csak egy is halálra idegesítette a korábbi felhasználókat. Előnyére legyen mondva a fordnak, hogy gyorsan reagálnak a piac felhasználói visszjelzésekre. Képesek facelift előtt is csendben váltani a nagyon problémás dolgoknál: lásd lebegő motorháztető) A hátránya az hogy egy szérián belül elég nagy eltérések lehetnek, hogy valaki bettlire fusson egy alvázszám nélküli alkatrész rendelésnél
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dombi6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
|
|
« Új hozzászólás #13339 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 12:55:02 » |
|
Sziasztok!
Az MK IV 2.0 TDCI-nél melyik gyártási dátumtól nem hátul van az ü.a. szűrő? Csak mert úgy válogatnék.
Üdv! Az enyém: Gyártás dátuma: 09.12.2008 Gépkocsi típus: Mondeo 2007- Karosszéria kialakítás: kombi Változat: 40-es sorozat Hátul van a GO. szűrő dombi
|
|
|
Naplózva
|
2013.09 Mondeo MKIV 2.0 TDCi kombi
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13340 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 15:04:35 » |
|
nem tudok mit alátámasztani, csak azt, hogy az enyém 2007-es és hátul van. De 40e km-enként hozzányúlni szerintem nem nagy ügy, főleg, hogy nem én csinálom. nekem 90-nél volt cserélve
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #13341 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 15:22:25 » |
|
nekem 90-nél volt cserélve A gyári előírás a 60e km.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13342 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 16:18:07 » |
|
A gyári előírás a 60e km.
akkor legközelebb 150-nél cserélem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tomeed
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13343 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 16:51:32 » |
|
A gyári előírás a 60e km.
Nem 40? Akkor meg mit pazarlom én itt a drága valutát GO szűrőkre?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #13344 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 16:53:37 » |
|
Nem 40? Akkor meg mit pazarlom én itt a drága valutát GO szűrőkre? Nem. 60e. a gyári előírás.
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
tomeed
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13345 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 16:55:50 » |
|
Nem. 60e. a gyári előírás.
Hmmm... Akkor érezze magát az autóm megtisztelve, hogy gyakrabban kap új szűrőt, erre mi a hála? Kilyukad a levegő cső. Tudod mit kap ezek után tőlem új szűrőt! Na megyek haza mára vége a melódiának.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SzJani
|
|
« Új hozzászólás #13346 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 20:36:57 » |
|
Nem 40? Akkor meg mit pazarlom én itt a drága valutát GO szűrőkre? Én cserélem 40-enként. Sztem ezt jegyezted meg.
|
|
|
Naplózva
|
off: '05 Fusion ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
|
|
|
tomeed
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13347 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 21:33:58 » |
|
Én cserélem 40-enként. Sztem ezt jegyezted meg. Akkor te vagy a hibás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #13348 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 21:35:25 » |
|
Van aki 20 ezrenként cseréli...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
tomeed
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #13349 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 21:44:54 » |
|
Van aki 20 ezrenként cseréli...
Jesszus az már durva!!! Tomi, mit csinalsz az smaxival? Nagyon felelenkult az smax topic
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.21 hétfő, 21:46:46 írta tomeed »
|
Naplózva
|
|
|
|
|