Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:45:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 427 428 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11923556 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #21000 Dátum: 2014.03.21 péntek, 11:16:59 »

1 kis reklám....gyors, korrekt és van raktáron...


http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu?cikkkod=7.01771.01/SZ
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
Rocco
Vendég
« Új hozzászólás #21001 Dátum: 2014.03.21 péntek, 14:15:22 »

Az egyik, vagy több érzékelő rossz!
Ok, de akkor miért lehetett egy nap jó a többin nem? Én ki tudom szűrni melyik érzékelő a hibás? Vagy csak szakszervíz tudja javítani?
Naplózva
Rocco
Vendég
« Új hozzászólás #21002 Dátum: 2014.03.21 péntek, 14:16:36 »

Üdv. Itt!!!

Lehet, hogy másik autót kellett volna venned!  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Vicc félre, biztos érintkezés hiba, a lökhárító alatt jobb hátsó sarkánál van a közösítő csati, alulról benézel látod!!!


Köszi, azt megnéztem, megmozgattam, de utána sincs semmi változás. Esetleg egy kis WD40 a közös csatikra? Lehet? Smiley
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #21003 Dátum: 2014.03.21 péntek, 18:09:17 »

Sziasztok, remélem jó helyen kérdezem, tegnap mikor bemelegedett a motor, mint egy villanymotor, olyan hangja lett fordulatszámfüggően.
Kuksolgattam, füleltem, és gyanúm szerint a kormányszervó, ékszíj, csapágy a gyanús. Amint hideg a motor, semmi hangja. Szerintetek?
Naplózva
apacsabi
Vendég
« Új hozzászólás #21004 Dátum: 2014.03.21 péntek, 21:47:22 »

Igen van. Zárlatos a ventilátor vagy kidörzsölődött egy kábel.
Ha ugyanez volt a hiba korábban is akkor tök felesleges volt a vezérlés cseréje.

Egyébként az 1-es Focusoknál tipikus hiba, hogy a ventilátor egy idő után több áramot vesz fel, aminek következtében rendszeresen kimegy a biztosíték.
Természetesen ez is javítható a venti motor tisztításával.

Ahogy olvastam külföldi fórumokat, nem egyedi eset az enyém, a klímát letiltja
a ventillátor el nem indulása miatt. Van egy lila színű vezeték,ami korrodálódik,
na azt már az enyémen egyszer forrasztották, de kicsit tartok most tőle, hogy
nem lesz meg a hiba pontos oka, kicserélik szerintem a vezérlést ventillátorostul
megint, ami majd bírja pár hónapig,talán...

Van öndiagnosztikája is a kocsinak úgy tudom, csak azt nem tudom
hogyan kell belépni. Az én autóm kulcs nélküli indítású és nagy navis..
Naplózva
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #21005 Dátum: 2014.03.22 szombat, 18:35:27 »

Köszi, azt megnéztem, megmozgattam, de utána sincs semmi változás. Esetleg egy kis WD40 a közös csatikra? Lehet? Smiley


Nekem is hasonló hibajelenségem volt mint neked, és a gumidugó és a csatlakozó közötti részen volt megsérülve az egyik kábel szigetelése, ezért a nedvességtől elporladt a réz kábel (jó szem kell hozzá hogy meglásd) kivágtam egy pici darabot összeforrasztottam és kész.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 18:43:29 írta maximális » Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21006 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 15:31:06 »

SzJani!

Neked van keréknyomi mérőd.mennyit emelkedik a nyomás autópályás menetkor?Gumis bevakított,hogy akár +0,5bart is emelkedik.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21007 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 16:12:43 »

SzJani!

Neked van keréknyomi mérőd.mennyit emelkedik a nyomás autópályás menetkor?Gumis bevakított,hogy akár +0,5bart is emelkedik.....

Igaza van: 130, félórapálya, kintegalább20fok, félbár.
Volt, hogy tudtam ennél többet is  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21008 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 17:20:20 »

Üdv kollégák!

http://clip2net.com/s/74AARh

A fenti képen bekarikáztam 3 dolgot , megtudjátok nekem mondani , hogy a 3 közül melyik az ablakmosótartály szintérzékelője?

Előre is köszi!
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21009 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 17:28:40 »

Üdv kollégák!

http://clip2net.com/s/74AARh

A fenti képen bekarikáztam 3 dolgot , megtudjátok nekem mondani , hogy a 3 közül melyik az ablakmosótartály szintérzékelője?

Előre is köszi!

Én a 2-esre tippelek...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21010 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 17:48:04 »

Én a 2-esre tippelek...
Ha tippelni kellene én is arra voksolnék!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21011 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 18:09:59 »

Ez az úgynevezett lökésgátló, korábban írtam neked, hogy szerintem ez a hiba..........

Könnyedén szerelhető aknából, alsó motorburkolatot is lekel venned, kb. a jobb lábad, gázpedál alatt van!



Nos , tegnap nekivetettem magam az autónak , sajna akna nem volt így két fa bakra emeltem fel a kocsit és nekiálltam...
Kiszedtem mint a kettő gátlót , a kipufogó feszítő lemez kicsit megviccelt , de lent van az a lényeg.
Hát a váltótartó öntvényben lévő kis gumi szilent nekem nem tűnik olyan vészesnek nem mozog semmit tök stabil ( https://cromax.hu/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=P0205770.JPG&newxsize=294&newysize=294&path=prod), viszont a másik nincs a legjobb állapotban ( https://cromax.hu/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=P0182670.JPG&newxsize=294&newysize=294&path=prod)
Átdugtam rajta egy csavarhúzót és olyan 30' - ot legalább kitudtam fordítani + eléggé ernyedtnek tűnik.
Holnap megrendelem az újat , már várom az eredményt , remélem ő volt a bűnös  eplus2

Cromaxéknál van 2 fajta belőle

https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=10676&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=5&kereso_marka=Ford&kereso_modell=5&kereso_marka=Ford

Febi - Német
8 307 Ft      
Eredeti Ford    
11 566 Ft

Febi-t rendelnék , inkább tegyek le róla és rendeljem a Fordot?
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21012 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 18:12:30 »

Én a 2-esre tippelek...

Ha tippelni kellene én is arra voksolnék!

meglesem akkor ezt is , mert hiába tudom hogy van benne nafta , zavar hogy pittyeg a fedélzeti...
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
papione
Vendég
« Új hozzászólás #21013 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 18:51:35 »

Nos , tegnap nekivetettem magam az autónak , sajna akna nem volt így két fa bakra emeltem fel a kocsit és nekiálltam...
Kiszedtem mint a kettő gátlót , a kipufogó feszítő lemez kicsit megviccelt , de lent van az a lényeg.
Hát a váltótartó öntvényben lévő kis gumi szilent nekem nem tűnik olyan vészesnek nem mozog semmit tök stabil ( https://cromax.hu/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=P0205770.JPG&newxsize=294&newysize=294&path=prod), viszont a másik nincs a legjobb állapotban ( https://cromax.hu/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=P0182670.JPG&newxsize=294&newysize=294&path=prod)
Átdugtam rajta egy csavarhúzót és olyan 30' - ot legalább kitudtam fordítani + eléggé ernyedtnek tűnik.
Holnap megrendelem az újat , már várom az eredményt , remélem ő volt a bűnös  eplus2

Cromaxéknál van 2 fajta belőle

https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=10676&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=5&kereso_marka=Ford&kereso_modell=5&kereso_marka=Ford

Febi - Német
8 307 Ft      
Eredeti Ford    
11 566 Ft

Febi-t rendelnék , inkább tegyek le róla és rendeljem a Fordot?

pici a különbség, én gyárit vennék.....

Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21014 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 18:53:45 »

Hali!

Nos, következő a harci kérdés. Kettő gumira szűkítettem a kört. 225/45 R18, vagy pedig 225/40 R18. Utóbbiban ugyan azért az árért jobb gumit kapnék, ezért hezitálok rajta. Tartok tőle viszont, hogy talán már aránytalanul peres lesz. Nem lehetséges?
Nem tudok dönteni Sad
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21015 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 19:20:28 »

Hali!

Nos, következő a harci kérdés. Kettő gumira szűkítettem a kört. 225/45 R18, vagy pedig 225/40 R18. Utóbbiban ugyan azért az árért jobb gumit kapnék, ezért hezitálok rajta. Tartok tőle viszont, hogy talán már aránytalanul peres lesz. Nem lehetséges?
Nem tudok dönteni Sad

És a gyári 235/40 R18 az nem jó?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21016 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 19:23:29 »

És a gyári 235/40 R18 az nem jó?

Kövezzenek meg, de én azt túl szélesnek tartom  szomoru1
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21017 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 19:28:26 »


Febi - Német
8 307 Ft      
Eredeti Ford    
11 566 Ft

Febi-t rendelnék , inkább tegyek le róla és rendeljem a Fordot?
A Febi jó cuccokat gyárt, én megvenném akár azt is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21018 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 20:48:41 »

Hali!

Nos, következő a harci kérdés. Kettő gumira szűkítettem a kört. 225/45 R18, vagy pedig 225/40 R18. Utóbbiban ugyan azért az árért jobb gumit kapnék, ezért hezitálok rajta. Tartok tőle viszont, hogy talán már aránytalanul peres lesz. Nem lehetséges?
Nem tudok dönteni Sad

Én is a gyárit javasolnám: 235/40R18.
DE!
Ha az általad írt 2 méretből akarsz választani, akkor a /45-öst válaszd, mert az nem lesz annyira ráfeszítve a felnire, nem fog annyira kopni. Komfortosabb is lesz vmennyivel.
(a gumisom is folyamatosan a 225/45R18ra akar rábeszélni)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #21019 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 20:50:44 »

Kövezzenek meg, de én azt túl szélesnek tartom  szomoru1

Dehogy túl széles! Én imádom! 235/40 r18 vredestein ultratrac cento van nekem fent. Most startgumin 36e/db wave
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
K.B.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


.


E-mail
« Új hozzászólás #21020 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 21:35:41 »

Tisztelt Urak!
Mondeo 2008, 2.0 tdci titanium a kocsim. Tavasz lévén kitakaríttattam a klímát. Klímás mondta, javítani kell a klímakompresszort, nem működik. Ezt kijavította, de továbbra sem indul a klíma. Szerinte valami relé a gond (nem pontosan így fogalmazott, kicsit szakmaisabban hangzott). Ő nem ért az elektronikához. Közölte azt is, hogy a hűtőventi sem indul, talán pont emiatt. Hosszú távokon használom a gépet, gondoltam nem gond, még nincs meleg. Autóvillamos szerelő nem tudta kiolvasni a hibát, inkább hozzá sem nyúlt. Ok, akkor márkaszervíz, jövő hétre van időpont. De közben egy dugóban felforrt a hűtővíz... Klíma továbbra sem üzemel...
Tudtok tanácsot adni, javasolni szerelőt, szervízt Győr vagy Sopron közelében, vagy esetleg diagnosztizálni a leírtak alapján?
Naplózva

MKIV 2011 2.0 Tdci Titanium-s
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21021 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 21:52:03 »

Tisztelt Urak!
Mondeo 2008, 2.0 tdci titanium a kocsim. Tavasz lévén kitakaríttattam a klímát. Klímás mondta, javítani kell a klímakompresszort, nem működik. Ezt kijavította, de továbbra sem indul a klíma. Szerinte valami relé a gond (nem pontosan így fogalmazott, kicsit szakmaisabban hangzott). Ő nem ért az elektronikához. Közölte azt is, hogy a hűtőventi sem indul, talán pont emiatt. Hosszú távokon használom a gépet, gondoltam nem gond, még nincs meleg. Autóvillamos szerelő nem tudta kiolvasni a hibát, inkább hozzá sem nyúlt. Ok, akkor márkaszervíz, jövő hétre van időpont. De közben egy dugóban felforrt a hűtővíz... Klíma továbbra sem üzemel...
Tudtok tanácsot adni, javasolni szerelőt, szervízt Győr vagy Sopron közelében, vagy esetleg diagnosztizálni a leírtak alapján?
Sopronban tudunk diagolni. Mi van közelebb Sopron vagy győr??
Gyere a Nyugat dunántúli régió topikba!
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
K.B.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


.


E-mail
« Új hozzászólás #21022 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 21:57:28 »

Sopronban tudunk diagolni. Mi van közelebb Sopron vagy győr??
Gyere a Nyugat dunántúli régió topikba!

Szia!
Győri vagyok, de hetente 3 napot Sopronban vagyok. Találkoztál már ilyen hibával? Akkor nyugat dunántúl a továbbiakban.
Naplózva

MKIV 2011 2.0 Tdci Titanium-s
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21023 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 21:58:13 »

Én is a gyárit javasolnám: 235/40R18.
DE!
Ha az általad írt 2 méretből akarsz választani, akkor a /45-öst válaszd, mert az nem lesz annyira ráfeszítve a felnire, nem fog annyira kopni. Komfortosabb is lesz vmennyivel.
(a gumisom is folyamatosan a 225/45R18ra akar rábeszélni)


Értem. Ha pedig a kettő közti átmenetre vágyom, akkor a 235/40 pont az. Itt 94mm a profilmagasság.
Köszi a segítséget!
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21024 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 21:59:21 »

Szia!
Győri vagyok, de hetente 3 napot Sopronban vagyok. Találkoztál már ilyen hibával? Akkor nyugat dunántúl a továbbiakban.
Én személy szerint nem, de egy pár hete láttam valami hasonló beszélgetést erről a témáról itt. A régióban a Győriek biztos tudnak neked segíteni, ha mást nem szerelő ügyben. vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21025 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 22:03:23 »

Szia!
Győri vagyok, de hetente 3 napot Sopronban vagyok. Találkoztál már ilyen hibával? Akkor nyugat dunántúl a továbbiakban.
Épp ebben a topikban írták márc 21. én.
"Ahogy olvastam külföldi fórumokat, nem egyedi eset az enyém, a klímát letiltja
a ventillátor el nem indulása miatt. Van egy lila színű vezeték,ami korrodálódik,
na azt már az enyémen egyszer forrasztották, de kicsit tartok most tőle, hogy
nem lesz meg a hiba pontos oka, kicserélik szerintem a vezérlést ventillátorostul
megint, ami majd bírja pár hónapig,talán..."

Olvass vissza, hátha megtalálod amit keresel.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #21026 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 08:13:14 »

Tisztelt Urak!
Mondeo 2008, 2.0 tdci titanium a kocsim. Tavasz lévén kitakaríttattam a klímát. Klímás mondta, javítani kell a klímakompresszort, nem működik. Ezt kijavította, de továbbra sem indul a klíma.
Ezek után nem merül fel benned a kérdés, hogy volt-e egyáltalán baja a kompresszornak?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
apacsabi
Vendég
« Új hozzászólás #21027 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 11:37:13 »

Tisztelt Urak!
Mondeo 2008, 2.0 tdci titanium a kocsim. Tavasz lévén kitakaríttattam a klímát. Klímás mondta, javítani kell a klímakompresszort, nem működik. Ezt kijavította, de továbbra sem indul a klíma. Szerinte valami relé a gond (nem pontosan így fogalmazott, kicsit szakmaisabban hangzott). Ő nem ért az elektronikához. Közölte azt is, hogy a hűtőventi sem indul, talán pont emiatt. Hosszú távokon használom a gépet, gondoltam nem gond, még nincs meleg. Autóvillamos szerelő nem tudta kiolvasni a hibát, inkább hozzá sem nyúlt. Ok, akkor márkaszervíz, jövő hétre van időpont. De közben egy dugóban felforrt a hűtővíz... Klíma továbbra sem üzemel...
Tudtok tanácsot adni, javasolni szerelőt, szervízt Győr vagy Sopron közelében, vagy esetleg diagnosztizálni a leírtak alapján?

Na, a következő a helyzet...

Nálam detto ugyanez,már nagy mélységekbe ástam bele magam a témába.
Ami biztos, nálam legalábbis: hűtőventillátor testzárlat hiba (diagnosztizálás,hibakód alapján)
miatt letiltja a klímát. Ha rádugtok egy hibakód olvasót, kiütitek a hibakódot, akkor
elvileg HA elindul a kompresszor néhány másodpercig, hideget fog fújni, legalábbis
az enyém ezt teszi, majd ismét ezzel a hibával kikapcsol a klíma és megint nem fúj
hideget. Ha ez van,akkor a kompresszornak semmi baja, elektromos gond van.
Itt is lehet pár variáció. Lehet probléma a ventillátorral, azt elvileg lehet ellenőrizni úgy,ha
a vezérlőről lehúzva direktben adsz neki áramot, ha megy akkor még mindig lehet a vezérlő
illetve lehet vezeték probléma. Ki kellene próbálni másik vezérlővel, valamint a
lila vezetéket is ellenőrizni kell, hátha szakadt.

Én most ott tartok, hogy a rendszer színezéssel ellenőrizve,feltöltve, nyomáspróbázva,kompresszor
jó, most jön a vezérlés ellenőrzése (még garis,mivel tavaly cserélték, valszeg feleslegesen),
illetve a vezeték ellenőrzése.
Naplózva
K.B.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


.


E-mail
« Új hozzászólás #21028 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 13:30:33 »

Na, a következő a helyzet...

Nálam detto ugyanez,már nagy mélységekbe ástam bele magam a témába.
Ami biztos, nálam legalábbis: hűtőventillátor testzárlat hiba (diagnosztizálás,hibakód alapján)
miatt letiltja a klímát. Ha rádugtok egy hibakód olvasót, kiütitek a hibakódot, akkor
elvileg HA elindul a kompresszor néhány másodpercig, hideget fog fújni, legalábbis
az enyém ezt teszi, majd ismét ezzel a hibával kikapcsol a klíma és megint nem fúj
hideget. Ha ez van,akkor a kompresszornak semmi baja, elektromos gond van.
Itt is lehet pár variáció. Lehet probléma a ventillátorral, azt elvileg lehet ellenőrizni úgy,ha
a vezérlőről lehúzva direktben adsz neki áramot, ha megy akkor még mindig lehet a vezérlő
illetve lehet vezeték probléma. Ki kellene próbálni másik vezérlővel, valamint a
lila vezetéket is ellenőrizni kell, hátha szakadt.

Én most ott tartok, hogy a rendszer színezéssel ellenőrizve,feltöltve, nyomáspróbázva,kompresszor
jó, most jön a vezérlés ellenőrzése (még garis,mivel tavaly cserélték, valszeg feleslegesen),
illetve a vezeték ellenőrzése.

Elég komolyan hangzik...
Amit nálam próbáltak, amit Te is írtál, direktben működik a klíma, a vezérlő kiiktatásával működött. Másik vezérlőt honnan tudok keríteni? (leszámítva, ha veszek egyet). Mi ez a lila vezeték? Az merre van?
A rendszert a klímás úgy gondolom becsületesen ellenőrizte, meg is mutatta működés közben.
Naplózva

MKIV 2011 2.0 Tdci Titanium-s
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #21029 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:34:15 »

Szia!
Győri vagyok, de hetente 3 napot Sopronban vagyok. Találkoztál már ilyen hibával? Akkor nyugat dunántúl a továbbiakban.
Hol nézték az autót?Győrben.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21030 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:39:11 »

Na, a következő a helyzet...

Nálam detto ugyanez,már nagy mélységekbe ástam bele magam a témába.
Ami biztos, nálam legalábbis: hűtőventillátor testzárlat hiba (diagnosztizálás,hibakód alapján)
miatt letiltja a klímát. Ha rádugtok egy hibakód olvasót, kiütitek a hibakódot, akkor
elvileg HA elindul a kompresszor néhány másodpercig, hideget fog fújni, legalábbis
az enyém ezt teszi, majd ismét ezzel a hibával kikapcsol a klíma és megint nem fúj
hideget. Ha ez van,akkor a kompresszornak semmi baja, elektromos gond van.
Itt is lehet pár variáció. Lehet probléma a ventillátorral, azt elvileg lehet ellenőrizni úgy,ha
a vezérlőről lehúzva direktben adsz neki áramot, ha megy akkor még mindig lehet a vezérlő
illetve lehet vezeték probléma. Ki kellene próbálni másik vezérlővel, valamint a
lila vezetéket is ellenőrizni kell, hátha szakadt.

Én most ott tartok, hogy a rendszer színezéssel ellenőrizve,feltöltve, nyomáspróbázva,kompresszor
jó, most jön a vezérlés ellenőrzése (még garis,mivel tavaly cserélték, valszeg feleslegesen),
illetve a vezeték ellenőrzése.

Nekem néhány évvel ezelőtt volt valami hasonló. Lementem Nápolyba és odaúton megált a hűtőventillátor és ez letíltotta a klímát is. Az, hogy éppen július volt persze nem jelentett gondot  falbav

A római ford szervíz (szieszta után) megnézte és szerintük valami egységet kellett volna cserélni kb150eFt értékben. A Vik-et felhívtam és kiderült, hogy ez megoldható gond, csak éppen az autó távol volt a megoldó embertől. Végignyomtuk a nyaralást (róma és nyápoly érdekes volt nyáron, fűtött kocsival), de hazaérve a Vik pikk-pakk megoldotta. Szerintem Ő a titok nyitja.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21031 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:44:02 »

Nekem néhány évvel ezelőtt volt valami hasonló. Lementem Nápolyba és odaúton megált a hűtőventillátor és ez letíltotta a klímát is. Az, hogy éppen július volt persze nem jelentett gondot  falbav

A római ford szervíz (szieszta után) megnézte és szerintük valami egységet kellett volna cserélni kb150eFt értékben. A Vik-et felhívtam és kiderült, hogy ez megoldható gond, csak éppen az autó távol volt a megoldó embertől. Végignyomtuk a nyaralást (róma és nyápoly érdekes volt nyáron, fűtött kocsival), de hazaérve a Vik pikk-pakk megoldotta. Szerintem Ő a titok nyitja.

Miért kell egy ilyen fórumon egy megoldásnak titoknak maradnia?  szomoru1
Ne vedd magadra nem rád értem. Ha valakinek megoldódik, akkor publikálhatná.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
apacsabi
Vendég
« Új hozzászólás #21032 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 21:49:25 »

Elég komolyan hangzik...
Amit nálam próbáltak, amit Te is írtál, direktben működik a klíma, a vezérlő kiiktatásával működött. Másik vezérlőt honnan tudok keríteni? (leszámítva, ha veszek egyet). Mi ez a lila vezeték? Az merre van?
A rendszert a klímás úgy gondolom becsületesen ellenőrizte, meg is mutatta működés közben.

Nemrég olyat is olvastam, hogy a vezérlőt újra lehet programozni és egy S-Max-nál ez volt
az ilyen jellegű problémára a megoldás.

Hááát, vezérlőt szerezni..., nem tudom, esetleg bontó, vagy márkaszerviz,
rádugni egy másikat,megy-e vele..  A lila vezeték pedig a légszűrő alatti kábelkötegben
van, a ventillátor vezérlőből jön, ez a BUS vezeték,érdemes megnézni,rendben van-e..
Naplózva
Rocco
Vendég
« Új hozzászólás #21033 Dátum: 2014.03.25 kedd, 08:30:29 »


Nekem is hasonló hibajelenségem volt mint neked, és a gumidugó és a csatlakozó közötti részen volt megsérülve az egyik kábel szigetelése, ezért a nedvességtől elporladt a réz kábel (jó szem kell hozzá hogy meglásd) kivágtam egy pici darabot összeforrasztottam és kész.
Újabb érdekességet véltem felfedezni... ahogy írtam korábban, egy nap működött (akkor esett az eső). Tegnap megint működött egyszer (megint esett)
aztán szárazban már megint nem...
Azt hiszem megnézem amit javasoltál, bár nem vagyok egy műszaki zseni. Ha nem megy, akkor viszem szervízbe. Az érzékelőknek csak jónak kell lennie ha "néha" működik.
Naplózva
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #21034 Dátum: 2014.03.25 kedd, 14:56:12 »

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék,hogy az mk3-as vonóhoog- (gyári levehető - lehet vertikális a megnevezése- alulról dugod be) jó e az MK!-es kombi mondeoba is?- vagy ebbe már más a méretezés?
esetleg hol tudnék levehető vonóhorgot venni?
köszönöm szépen a segítséget!

üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21035 Dátum: 2014.03.25 kedd, 17:15:30 »

Kipróbáltam az USB-s elm-et.
A Forscannel megnézegettem mindent.
Csináltam teszteket is.
Azóta tyre monitor malfunction...  Roll Eyes
Ötletetek? Kell ezt kalibrálni, vagy vmi?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21036 Dátum: 2014.03.25 kedd, 18:46:37 »

Sziasztok,

végre nem recseg semmi tolatáskor és a koppanó hang is megszűnt leállításnál  taps

Fordék 50k - ja helyett , mindössze 5800 forintból  wow1 (szerencsére jól jött a 40% kedvezmény)

Gumibak volt a bűnös ,   worship a segítséget!

Off
Pécsen megszűnt a Cromax...egyik napról a másikra , pénteken voltam még bent alkatrészért , hétfőn már nem lehetett rendelni sem falbav
Off
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21037 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:00:34 »

Kipróbáltam az USB-s elm-et.
A Forscannel megnézegettem mindent.
Csináltam teszteket is.
Azóta tyre monitor malfunction...  Roll Eyes
Ötletetek? Kell ezt kalibrálni, vagy vmi?

30perc akksisaru levétel megoldotta...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21038 Dátum: 2014.03.25 kedd, 20:57:16 »

30perc akksisaru levétel megoldotta...

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21039 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 12:45:49 »

új Mk5 képek a saját topikjában  vigyor3

ez valami arab-us hibrid segges verzió. remélem nem ilyen lesz hátulról.
Naplózva
apacsabi
Vendég
« Új hozzászólás #21040 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:25:41 »

Ezek után nem merül fel benned a kérdés, hogy volt-e egyáltalán baja a kompresszornak?

Nálam megoldódott a klímagond. A ventillátor vezérlőhöz menő lila színű BUS vezeték volt szakadt (!) 2 helyen is,
korrodálódott. Megáll az eszem, hogy tud ez így elkorrodálódni... Kicserélték,most megy a klíma és a hűtőventi
is rendesen.
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21041 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:04:16 »

Sziasztok,

felni/gumivásárlás előtt vagyok, találtam kettőt is amit kb még elbír a pénztárcám:

http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/bridgestone-nyari-245-45r18-96-w-tl-2010-gyari-alufelni-18x8-5-jaguar-xf-930582

http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/bridgestone-potenza-re050-nyari-225-45r17-91-w-tl-2012-mak-alufelni-17x8-volvo-s60-935961

Egyik garnitúra 17' másik 18'

Kérdésem az lenne , melyiket érné meg jobban megvenni? 18' nál kicsit félek hogy luxus a magyar utakra megvenni + ahogy néztem 2010-es gyártású a gumi rajta (nem tudom ez mennyire számít öregnek)

Szívem szerint a 17-est venném , de azon vannak padkázási nyomok , meg hát a 18 as szebben mutatna az autón.

Válaszokat előre is köszi!  worship

Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
nyíl8
Vendég
« Új hozzászólás #21042 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:28:50 »

Sziasztok !

Olyan problémám lenne,hogy gyújtás nélkül tökéletesen szól a rádió,(Ford 6000, évjárat 2010-es MK4-es)de ha ráadom a gyújtást
bekapcsol a Bluetooth elmondja,hogy csatlakozott és kiirja:phone.Ilyenkor kezdődik a gond,mert csak a hátsó hangszorók szólnak.
A phone feliratot nem tudom eltüntetni ,csak ha ki-be kapcsolom a rádiót,de utána is csak hátul szól... rinya
Valakinek javaslata ötlete?




 

 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21043 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:28:38 »

Sziasztok,

felni/gumivásárlás előtt vagyok, találtam kettőt is amit kb még elbír a pénztárcám:

http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/bridgestone-nyari-245-45r18-96-w-tl-2010-gyari-alufelni-18x8-5-jaguar-xf-930582

http://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/bridgestone-potenza-re050-nyari-225-45r17-91-w-tl-2012-mak-alufelni-17x8-volvo-s60-935961

Egyik garnitúra 17' másik 18'

Kérdésem az lenne , melyiket érné meg jobban megvenni? 18' nál kicsit félek hogy luxus a magyar utakra megvenni + ahogy néztem 2010-es gyártású a gumi rajta (nem tudom ez mennyire számít öregnek)

Szívem szerint a 17-est venném , de azon vannak padkázási nyomok , meg hát a 18 as szebben mutatna az autón.

Válaszokat előre is köszi!  worship


a 17 egy jó kompromisszum.
a 18-al sincs az utakon semmi gond,ellenben drágább,de szebb is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #21044 Dátum: 2014.03.28 péntek, 08:39:23 »

Sziasztok !

Olyan problémám lenne,hogy gyújtás nélkül tökéletesen szól a rádió,(Ford 6000, évjárat 2010-es MK4-es)de ha ráadom a gyújtást
bekapcsol a Bluetooth elmondja,hogy csatlakozott és kiirja:phone.Ilyenkor kezdődik a gond,mert csak a hátsó hangszorók szólnak.
A phone feliratot nem tudom eltüntetni ,csak ha ki-be kapcsolom a rádiót,de utána is csak hátul szól... rinya
Valakinek javaslata ötlete?
 

Mármint mi szól hátul a rádió vagy a telefon kihangosítás?
A bluetooth telefon kihangosító egyébként működik, használod egyáltalán?

Szerintem annyi van, hogy tönkrement a BT modul, és gyújtásra állandóan olyan jelet küld a rádiónak, hogy az kapcsoljon át telefon üzemmódra. Azt javaslom, hogy húzd le a BT modult és minden jó lesz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
erazko
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


E-mail
« Új hozzászólás #21045 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:43:51 »

a 17 egy jó kompromisszum.
a 18-al sincs az utakon semmi gond,ellenben drágább,de szebb is.

Szia!

Nekem a téli 17, nyári 18as.
18-as jobban tart kanyarban, de az úthibákat is jobban átadja, persze szebb:)
(különben nagy különbség 17-18 között nincs)

üdv.
Erasko
Naplózva

Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21046 Dátum: 2014.03.28 péntek, 09:51:39 »

Sziasztok !

Olyan problémám lenne,hogy gyújtás nélkül tökéletesen szól a rádió,(Ford 6000, évjárat 2010-es MK4-es)de ha ráadom a gyújtást
bekapcsol a Bluetooth elmondja,hogy csatlakozott és kiirja:phone.Ilyenkor kezdődik a gond,mert csak a hátsó hangszorók szólnak.
A phone feliratot nem tudom eltüntetni ,csak ha ki-be kapcsolom a rádiót,de utána is csak hátul szól... rinya
Valakinek javaslata ötlete?

 
Ha Budapest, akkor van jó "szervizen". Az fx is ott kelt életre...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21047 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:32:33 »

Esetleg valaki meg tudja mondani, hogy focus 1.8 tdci felső műanyag motorburkolat rámegy-e a mondira?
Kérdés, hogy a petentok ugyan ott helyezkednek-e el stb.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21048 Dátum: 2014.03.28 péntek, 18:26:11 »

Esetleg valaki meg tudja mondani, hogy focus 1.8 tdci felső műanyag motorburkolat rámegy-e a mondira?
Kérdés, hogy a petentok ugyan ott helyezkednek-e el stb.
1.8 (ismét számmal írva  Cheesy) ban nem vagyok járatos, de a 2.0tdci 140 lóval az ugyanaz. Legalábbis a 2008-as modelleknél.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
nyíl8
Vendég
« Új hozzászólás #21049 Dátum: 2014.03.29 szombat, 12:42:37 »

Mármint mi szól hátul a rádió vagy a telefon kihangosítás?
A bluetooth telefon kihangosító egyébként működik, használod egyáltalán?

Szerintem annyi van, hogy tönkrement a BT modul, és gyújtásra állandóan olyan jelet küld a rádiónak, hogy az kapcsoljon át telefon üzemmódra. Azt javaslom, hogy húzd le a BT modult és minden jó lesz.

Nagyon köszönöm a választ.Igen a rádió szólt csak hátul,az első hangszorók voltak tök süketek.
A bluetooth hibátlanul müködött eddig is és most is.
Igazából nem csináltam semmit és megjavult a szerekezet  magától Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 414 415 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 427 428 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.