Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:13:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 451 452 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12023665 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22200 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 18:39:28 »

van nekem olyan burkolatom, amin van nyílás Smiley

Nekem még kis tekerő gomb is van, amivel be lehet zárni a nyílást.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22201 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 19:02:36 »

Nekem még kis tekerő gomb is van, amivel be lehet zárni a nyílást.

Nekem megvan a komplett rnedszer, ráadásul beépítve.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #22202 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 19:40:31 »

Nekem megvan a komplett rnedszer, ráadásul beépítve.  laugh
Nekem is így érkezett az autó Smiley Mivel hátul nem sokat szoktam ülni, a lányok kérdezték, hogy az ott micsoda Cheesy
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #22203 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 19:53:10 »


Sziasztok.
Hátha valakinek jól jön.
Torque Pro (OBD 2 & Car) v1.8.36.apk

http://data.hu/get/7749915/Torque_Pro_OBD_2__Car_v1.8.36.apk
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22204 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 21:05:17 »

Nekem még kis tekerő gomb is van, amivel be lehet zárni a nyílást.

Jaja ez is olyan, komplett rostéllyal, csak az autó hiányzik körülötte Smiley
Naplózva
zelfi
Vendég
« Új hozzászólás #22205 Dátum: 2014.05.30 péntek, 06:16:51 »

Sziasztok!
Először is üdvözlök mindenkit a csoportban és köszönöm a befogadást!!! wave 1 hónapja vagyok mondeo tulajdonos!(2011 facelift 2.0 tdci,140 LE ) Az autónk Franciaországból lett behozva 65000 km-el(biztos valós) eplus2  Tegnap észrevettem valami hangos visítást a motortérből volt egy kis rezonancia is ami a kormányon érezhető volt.Motorháztető felnyit-szervóolajtartáj majdnem üres,feltöltöttem olajjal majd kilégtelenítettem azóta semmi hangja.Kérdésem a következő: Hol folyhatott el az olaj merre kerressem?Ha estleg kormánymű hiba tudtok valami megbízható műhelyet ahol megcsinálnák nem horror áron?Egyébként a tartály előremenő és visszatérő ágon nem látható szivárgás.Az asszony azt mondta volt valami hiba üzenet de nem találom a hibaüzeneteknél vagy erről nincs is infó? Köszönettel! Zelfi
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #22206 Dátum: 2014.05.30 péntek, 09:37:55 »

Sziasztok!
Először is üdvözlök mindenkit a csoportban és köszönöm a befogadást!!! wave 1 hónapja vagyok mondeo tulajdonos!(2011 facelift 2.0 tdci,140 LE ) Az autónk Franciaországból lett behozva 65000 km-el(biztos valós) eplus2  Tegnap észrevettem valami hangos visítást a motortérből volt egy kis rezonancia is ami a kormányon érezhető volt.Motorháztető felnyit-szervóolajtartáj majdnem üres,feltöltöttem olajjal majd kilégtelenítettem azóta semmi hangja.Kérdésem a következő: Hol folyhatott el az olaj merre kerressem?Ha estleg kormánymű hiba tudtok valami megbízható műhelyet ahol megcsinálnák nem horror áron?Egyébként a tartály előremenő és visszatérő ágon nem látható szivárgás.Az asszony azt mondta volt valami hiba üzenet de nem találom a hibaüzeneteknél vagy erről nincs is infó? Köszönettel! Zelfi
mérnem egynyócat vettél...  eplus2
szerintem a zufók voltak, de ki is pucolták a hibaolvasódat is. nem él már a gyári gari?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22207 Dátum: 2014.05.30 péntek, 09:53:33 »

65000 km-el(biztos valós)
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mi alapján állítod ezt, hol néztél utána.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22208 Dátum: 2014.05.30 péntek, 10:05:21 »

Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mi alapján állítod ezt, hol néztél utána.
sőt.a nagytalin megdőlt minden eddigi hipotézis az mk4-el kapcsolatban is. rinya

A modulokban eltárolt km,egy műszeregység csere során felülíródik....... Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22209 Dátum: 2014.05.30 péntek, 10:13:16 »

Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mi alapján állítod ezt, hol néztél utána.

mögérakott egy  eplus2 pofát, szóval szerintem azt nem komolyan gondolta
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22210 Dátum: 2014.05.30 péntek, 10:20:16 »

sőt.a nagytalin megdőlt minden eddigi hipotézis az mk4-el kapcsolatban is. rinya

A modulokban eltárolt km,egy műszeregység csere során felülíródik....... Shocked

Szóval akkor a kék4kombiban mégis 3-400e km van?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22211 Dátum: 2014.05.30 péntek, 10:22:19 »

Szóval akkor a kék4kombiban mégis 3-400e km van?  eplus2
lehetséges-ezek után.... eplus2

az egyik klubtársunk vett egy konzerv+-t és abban 12e km volt.erre az összes moduljában annyi van, pár húsz km az etérés.eredetileg meg 100e felett járt.erre varrjál gombot. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #22212 Dátum: 2014.05.30 péntek, 10:25:40 »

Ha sikerrel jársz, találsz elemeket akkor esetleg beszámolsz róla, hogy mi mennyi, hogyan, s fotókkal tudnád illusztrálni a telepítés folyamatát?

Persze, bár a szétbontás most halasztódik a jövő hét hétvégére. Akkor fog kiderülni hogy egyszerűen beszerelhető-e (megvan a rákötési lehetőség a levegő befúvó motornál).
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22213 Dátum: 2014.05.30 péntek, 11:01:24 »

Szóval akkor a kék4kombiban mégis 3-400e km van?  eplus2
400 talán nincs... Cheesy, én úgy gondolom, hogyha évi 50-60-at mentek vele, akkor kb. 200-250 leehetett benne eladáskor, ezt tekerték vissza 105-re, tehát az óraállás+100...150e. Viszont a vas mindezek ellenére jó állapotban van. Amúgy meg nem egyedüli tagja leszek 300-asok klubjának...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22214 Dátum: 2014.05.30 péntek, 11:11:43 »

400 talán nincs... Cheesy, én úgy gondolom, hogyha évi 50-60-at mentek vele, akkor kb. 200-250 leehetett benne eladáskor, ezt tekerték vissza 105-re, tehát az óraállás+100...150e. Viszont a vas mindezek ellenére jó állapotban van. Amúgy meg nem egyedüli tagja leszek 300-asok klubjának...

az enyémbe biztos nincs annyi  vigyor3  nyes  angel
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22215 Dátum: 2014.05.30 péntek, 11:27:17 »

sőt.a nagytalin megdőlt minden eddigi hipotézis az mk4-el kapcsolatban is. rinya

A modulokban eltárolt km,egy műszeregység csere során felülíródik....... Shocked
Lefelé is átíródik? Akkor ennek sok értelme van.
Igaz, hogy sok modulból olvasható ki a méter, de alapvetően kétféle érték van pár 10km eltéréssel. Nekem az a gyanúm, hogy az a sokféle modul nem is a saját magában tárolja ezt az értéket, hanem valahonnan máshonnan olvassa és adja tovább. Már csak azért is, mert belső hőmérsékletet is rengeteg modul riportol, és annyi külön hőérzékelő biztos nincs az autóban. Én konkrétan egyet sem találtam még. Smiley
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22216 Dátum: 2014.05.30 péntek, 11:31:22 »

Lefelé is átíródik? Akkor ennek sok értelme van.
Igaz, hogy sok modulból olvasható ki a méter, de alapvetően kétféle érték van pár 10km eltéréssel. Nekem az a gyanúm, hogy az a sokféle modul nem is a saját magában tárolja ezt az értéket, hanem valahonnan máshonnan olvassa és adja tovább. Már csak azért is, mert belső hőmérsékletet is rengeteg modul riportol, és annyi külön hőérzékelő biztos nincs az autóban. Én konkrétan egyet sem találtam még. Smiley
igen.épp ez az érdekessége,hogy a kevesebbet tartalmazó műszercsoporttól átvette az összes modul.de ugyan úgy pár tíz km eltéréssel.

van amit csak számol hőfokot.ilyen az akku folyadék hőmérséklete.
de a kipuffban vannak szondák,meg a kül és beltér,meg a hengerfej.aztán a tüzelőanyag hőmérséklet.azért van benne jónéhány...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22217 Dátum: 2014.05.30 péntek, 11:39:22 »

igen.épp ez az érdekessége,hogy a kevesebbet tartalmazó műszercsoporttól átvette az összes modul.de ugyan úgy pár tíz km eltéréssel.

van amit csak számol hőfokot.ilyen az akku folyadék hőmérséklete.
de a kipuffban vannak szondák,meg a kül és beltér,meg a hengerfej.aztán a tüzelőanyag hőmérséklet.azért van benne jónéhány...

Én kifejezetten az utastér hőmérsékletről beszélek. "Interior temp". Nézd meg hány modulból olvashatsz ilyet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zelfi
Vendég
« Új hozzászólás #22218 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:04:16 »

Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mi alapján állítod ezt, hol néztél utána.
pont azért raktam mögé a  eplus2 jelet,hogy nem valós. A szervíz könyve hamis volt ez egy email-ből ki is derült,utána a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft-t felhívtam és ők találtak szervíz bejegyzést.1 éves korában volt ott szervízen az auto azaz 2012.02 hónapban akkor volt benne 42000 km.Tehát akkor után 2 év alatt 23000 ment bele?Innen gondolom hogy nem valós,főleg hogy céges autó volt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22219 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:40:48 »

Én kifejezetten az utastér hőmérsékletről beszélek. "Interior temp". Nézd meg hány modulból olvashatsz ilyet.
van sok ilyen pid,ami másik modulból is kiolvasható.az mind ugyan az.1 szonda jeleit más modul is használja.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22220 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:54:44 »

pont azért raktam mögé a  eplus2 jelet,hogy nem valós. A szervíz könyve hamis volt ez egy email-ből ki is derült,utána a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft-t felhívtam és ők találtak szervíz bejegyzést.1 éves korában volt ott szervízen az auto azaz 2012.02 hónapban akkor volt benne 42000 km.Tehát akkor után 2 év alatt 23000 ment bele?Innen gondolom hogy nem valós,főleg hogy céges autó volt.
Kb. annyival számolhatsz évente, mint 1 éves korában, ergo a való km 140-150e (körül...).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22221 Dátum: 2014.05.30 péntek, 13:37:53 »

van sok ilyen pid,ami másik modulból is kiolvasható.az mind ugyan az.1 szonda jeleit más modul is használja.ennyi.
Én is így gondolom, de nyilván a szonda fizikailag csak egy modulra van rákötve. Ugyanígy a km. Az egyik tudja, a többi csak tovább hirdeti. SZVSZ.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zelfi
Vendég
« Új hozzászólás #22222 Dátum: 2014.05.30 péntek, 19:48:05 »

Kb. annyival számolhatsz évente, mint 1 éves korában, ergo a való km 140-150e (körül...).
Jogos!Én is olyan 130-140 körül tippelem! Wink
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #22223 Dátum: 2014.05.30 péntek, 20:07:38 »

Jogos!Én is olyan 130-140 körül tippelem! Wink
Azért, ha nyogodtan szeretnél aludni, egy vezérműszíj cserét a legközelebbi szervíznél ejtsél meg.  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
zelfi
Vendég
« Új hozzászólás #22224 Dátum: 2014.05.30 péntek, 20:57:31 »

Azért, ha nyogodtan szeretnél aludni, egy vezérműszíj cserét a legközelebbi szervíznél ejtsél meg.  integet2
Be van tervezve !!!Most olajcsere+szűrők utána vezérműszíj +vízpumpa!
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #22225 Dátum: 2014.05.30 péntek, 21:16:39 »

sziasztok, aktívszenes pollenszűrőt gyárit vegyek vagy után gyártottak is tudják a dolgukat???

Üdv.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22226 Dátum: 2014.05.30 péntek, 21:41:10 »

sziasztok, aktívszenes pollenszűrőt gyárit vegyek vagy után gyártottak is tudják a dolgukat???

Üdv.
Amelyik az olcsobb, en mindig utangyartottat veszek pollenszurobol.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
papione
Vendég
« Új hozzászólás #22227 Dátum: 2014.05.30 péntek, 21:43:01 »

Amelyik az olcsobb, en mindig utangyartottat veszek pollenszurobol.

jön be szag? pl. teherautó füstje
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22228 Dátum: 2014.05.30 péntek, 21:46:52 »

Miért szeded le?
Csinálnál képeket a tank tetejéről majd? A szellőztető egységre vagyok kíváncsi, hogy esetleg ki lehet-e szedni javításhoz.
Hat sajnalom, de nem szedem le azt a betolto csovet  Sad Megemeltem az autot es alaneztem es a tank kozepe alatt csatlakozik be es, ha egyaltalan szet tudom szedni nem biztos, hogy szivargas mentesen vissza tudnam szerelni  Undecided Akkor kezdtem volna neki, ha felulrol csatlakozik bele a betolto cso..
Sajnos kepet igy nem tudok kesziteni  szomoru1
Marad a 10 perces tankolas egyenlore...

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22229 Dátum: 2014.05.30 péntek, 21:46:55 »

jön be szag? pl. teherautó füstje


persze, hogy jön.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22230 Dátum: 2014.05.30 péntek, 22:18:33 »

Amelyik az olcsobb, en mindig utangyartottat veszek pollenszurobol.
Puha oldalfalú pollenszűrőt érdemes venni, mert azt a gázpedál levétele nélkül is be lehet gyűrni a helyére. A gyári is ilyen.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #22231 Dátum: 2014.05.30 péntek, 22:24:04 »

Hat sajnalom, de nem szedem le azt a betolto csovet  Sad Megemeltem az autot es alaneztem es a tank kozepe alatt csatlakozik be es, ha egyaltalan szet tudom szedni nem biztos, hogy szivargas mentesen vissza tudnam szerelni  Undecided Akkor kezdtem volna neki, ha felulrol csatlakozik bele a betolto cso..
Sajnos kepet igy nem tudok kesziteni  szomoru1
Marad a 10 perces tankolas egyenlore...


Korábban volt kép a tankról.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg883546#msg883546
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22232 Dátum: 2014.05.30 péntek, 22:32:39 »

Koszi  eljen ezt nem lattam, persze, ha latom akkor is megemelem en mar csak ilyen vagyok  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22233 Dátum: 2014.05.31 szombat, 08:46:16 »

persze, hogy jön.
aktívszenessel?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22234 Dátum: 2014.05.31 szombat, 08:56:45 »

aktívszenessel?
mindegyiknél  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22235 Dátum: 2014.05.31 szombat, 08:58:20 »

mindegyiknél  Wink
akkor minek aktívszenes?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22236 Dátum: 2014.05.31 szombat, 09:00:10 »

akkor minek aktívszenes?
mer'jólhangzik  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22237 Dátum: 2014.05.31 szombat, 09:06:10 »

mer'jólhangzik  nyes
a festőállarc is aktívszénszűrős, és semmi szagot nem érezni. nitrót se.    nemhogy nincs visszarakva rendesen?       
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
hetman84
Vendég
« Új hozzászólás #22238 Dátum: 2014.05.31 szombat, 15:37:21 »

Tisztelt Mondeosok, érdekelne a népes tábor véleménye az alábbi szépségről és úgy általában a típusról.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_titanium_vonohorog-7870184

Előre is köszönöm. (Kicsit talán sokat szaladt (napi kb 160 km/szóval valami bejárósé lehetett), de ugye ősi sumér bölcsesség, hogy nem nézzük -csak- a km órát.)

Valaki rákukkanta erre a gépre ha szépen megkérem? A felszereltsége nekem nem tűnik Titaniumnak, jól érzem?

Előre is köszi.
Naplózva
zsuga27
Vendég
« Új hozzászólás #22239 Dátum: 2014.05.31 szombat, 18:04:49 »

Tisztelt Fórumozók!
Segítséget szeretnék kérni, leginkább hozzáértő-szakemberektől!
5 éves az autó, még év elején egy alkalommal gyorsítás közben el kezdett rángatni a motor, nem volt benne erő és kiírta, hogy "Engine malfunction". Félreálltam, leállítottam a motort, majd kb 2 perc múlva újraindítottam és ment tovább rendesen, mintha mi sem történt volna. A szervizben nem találtak hibát, csak találgattak. Majd kb egy hónapja ismét megismétlődött az eset. Ráadásul most már több esetben is "megugrott" az autó menet közben, mintha egy pillanatra leléptem volna a gázról.
Kedves Bajtársak! Hol keressem a hibát...?
Örömmel veszek minden hozzászólást!  help
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #22240 Dátum: 2014.05.31 szombat, 18:14:00 »

Tisztelt Fórumozók!
Segítséget szeretnék kérni, leginkább hozzáértő-szakemberektől!
5 éves az autó, még év elején egy alkalommal gyorsítás közben el kezdett rángatni a motor, nem volt benne erő és kiírta, hogy "Engine malfunction". Félreálltam, leállítottam a motort, majd kb 2 perc múlva újraindítottam és ment tovább rendesen, mintha mi sem történt volna. A szervizben nem találtak hibát, csak találgattak. Majd kb egy hónapja ismét megismétlődött az eset. Ráadásul most már több esetben is "megugrott" az autó menet közben, mintha egy pillanatra leléptem volna a gázról.
Kedves Bajtársak! Hol keressem a hibát...?
Örömmel veszek minden hozzászólást!  help
Szia!

Először is sajnálattal olvasom a problémádat, mert látom Te is az 1.8-ok táborát erősíted! szomoru1

Másodszor, a problémáddal kapcsolatban, véleményem szerint időközönként vmilyen elektronikai jeladó, v hasonló kütyü hibája miatt letilt az autód és ezért leveszi a teljesítményét, amit Te rángatásoknak érzel. Első körben nézzétek át a jeladókat a motortérben pl.: légtömegmérő jeladó (az nálam okozott hasonlókat).

Szerintem nem kell attól tartanod, hogy turbó, nagy nyomású v. hasonlóknak lenne baja, inkább vmi apróság, ami nem kommunikál rendesen az autóddal, mivel vmi hibája van, ezért lefolytja az autód teljesítményét időközönként, amikor egy bizonyos km után összegyűlik benne a hibakód.
A legjobb persze az lenne, ha eltudnál menni vkihez, aki kitudná Neked olvasni a hibát.
Merre felé laksz?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22241 Dátum: 2014.05.31 szombat, 19:53:04 »

Valaki rákukkanta erre a gépre ha szépen megkérem? A felszereltsége nekem nem tűnik Titaniumnak, jól érzem?

Előre is köszi.
pedig az lehet.  Keveset mész, azért kell benzines? Mert ennyiért van dízel is, lehet X is. Az nagyjából megy is és nem eszik.  Ez meg búg, nem megy, és nem eszik keveset.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22242 Dátum: 2014.05.31 szombat, 20:03:30 »

pedig az lehet.  Keveset mész, azért kell benzines? Mert ennyiért van dízel is, lehet X is. Az nagyjából megy is és nem eszik.  Ez meg búg, nem megy, és nem eszik keveset.

Miért búg egy benzines?
Van ilyened, hogy tudod nem eszik keveset?
Nyilván többet fogyaszt, mint egy dízel..... nem ugyanúgy működnek. Viszont kevesebb a költséges veszély a benzinesnél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22243 Dátum: 2014.05.31 szombat, 20:35:43 »

Miért búg egy benzines?
Van ilyened, hogy tudod nem eszik keveset?
Nyilván többet fogyaszt, mint egy dízel..... nem ugyanúgy működnek. Viszont kevesebb a költséges veszély a benzinesnél.

Költséges veszély? Még nem hallottam ezt...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22244 Dátum: 2014.05.31 szombat, 20:42:20 »

Költséges veszély? Még nem hallottam ezt...  laugh

Mert halkan, csendben van jelen.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hetman84
Vendég
« Új hozzászólás #22245 Dátum: 2014.05.31 szombat, 22:50:09 »

pedig az lehet.  Keveset mész, azért kell benzines? Mert ennyiért van dízel is, lehet X is. Az nagyjából megy is és nem eszik.  Ez meg búg, nem megy, és nem eszik keveset.

Köszönöm a rákukkantást. worship
Nagyon keveset. Évi 10-12ezer (de akkor már volt tengerpart és síelés is) Pálya-országút 90-95%-ban, a maradék 5-10% a hétvégi nagy-bevásárlás (7km-re lévő madaras tesco-t számoltam, vagy lidl-t számolta, bár eddig sem mentünk minden hétvégén nagy-bevásárolni). Hétköznap semmit nem menne.

Az ára nem ennyi lesz beka3 Az előző tulaj kevesebbért vette, kicsit kipofozta és most ennyiért próbálja eladni, mert nem jött össze neki egy munka. Onnan tudom, hogy bent maradt a szervizkönyv mellett a kereskedői hirdetés papírja, ahonnan ő vette taps.
A km-órát fordos ismerős ellenőrizte, elvileg ok. Egy kompressziómérést akarok rajta, amúgy normálisnak tűnik a km óra állást figyelve.

Ha bárki tenne még, hozzá akkor hajrá és köszi. Erről van szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ffv_titanium_vonohorog-7870184
Naplózva
zsuga27
Vendég
« Új hozzászólás #22246 Dátum: 2014.05.31 szombat, 23:13:44 »

Szia!

Először is sajnálattal olvasom a problémádat, mert látom Te is az 1.8-ok táborát erősíted! szomoru1

Másodszor, a problémáddal kapcsolatban, véleményem szerint időközönként vmilyen elektronikai jeladó, v hasonló kütyü hibája miatt letilt az autód és ezért leveszi a teljesítményét, amit Te rángatásoknak érzel. Első körben nézzétek át a jeladókat a motortérben pl.: légtömegmérő jeladó (az nálam okozott hasonlókat).

Szerintem nem kell attól tartanod, hogy turbó, nagy nyomású v. hasonlóknak lenne baja, inkább vmi apróság, ami nem kommunikál rendesen az autóddal, mivel vmi hibája van, ezért lefolytja az autód teljesítményét időközönként, amikor egy bizonyos km után összegyűlik benne a hibakód.
A legjobb persze az lenne, ha eltudnál menni vkihez, aki kitudná Neked olvasni a hibát.
Merre felé laksz?

Szia!

Bp. Albertfalván
Köszönöm a válaszod, igyekszem átnézetni az Általad javasoltakat.
Ma az autópályán egy kisebb kihagyás alkalmával lekapcsolta a tempomatot. Ez is emiatt lehetett?
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #22247 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 09:35:21 »

Szia!

Bp. Albertfalván
Köszönöm a válaszod, igyekszem átnézetni az Általad javasoltakat.
Ma az autópályán egy kisebb kihagyás alkalmával lekapcsolta a tempomatot. Ez is emiatt lehetett?
Akkor én nem tudok ránézni, mert zalaegerszegi vagyok. De Pesten biztos találsz vkit.

A tempomat meg lehet azért kapcsolt ki egy kis időre, mert Neked is rosszalkodik a tempomat kapcsolója, annak meg vmi testelési hibája van, de elég sok MKIV-nél előjött eddig. Sakos fórumtársunk már megtalálta rá a megoldást.
De aztán persze az is lehet, hogy a hibaüzenet miatt dobta ki a tempomatot, de inkább az előző ok miatt!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22248 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 09:41:30 »

Akkor én nem tudok ránézni, mert zalaegerszegi vagyok. De Pesten biztos találsz vkit.

A tempomat meg lehet azért kapcsolt ki egy kis időre, mert Neked is rosszalkodik a tempomat kapcsolója, annak meg vmi testelési hibája van, de elég sok MKIV-nél előjött eddig. Sakos fórumtársunk már megtalálta rá a megoldást.
De aztán persze az is lehet, hogy a hibaüzenet miatt dobta ki a tempomatot, de inkább az előző ok miatt!

Inkább utóbbi!

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22249 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 10:06:12 »

Szia!

Bp. Albertfalván
Köszönöm a válaszod, igyekszem átnézetni az Általad javasoltakat.
Ma az autópályán egy kisebb kihagyás alkalmával lekapcsolta a tempomatot. Ez is emiatt lehetett?
halásztelken tudok segíteni diagban,ha kell....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 443 444 [445] 446 447 448 449 450 451 452 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.