Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 05:21:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 [463] 464 465 466 467 468 469 470 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11767378 alkalommal)
0 Felhasználó és 233 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23100 Dátum: 2014.08.13 szerda, 09:23:06 »

S.O.S kérdés!
Hol tudom leengedni az ablaktörlő folyadékot? Vhol a kocsi alján van vmi "dugó", v vmi??
AndyA-nak van egy hosszú fúrója... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #23101 Dátum: 2014.08.13 szerda, 09:26:47 »

szóval fekvő helyzetben.... eplus2 na de az övét is te akarod? hehe
Áh, itt is van már minden. Doszi meg Balázs "szivarozni" akarnak, az egyik meg a másik előtt akar spriccelni...  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23102 Dátum: 2014.08.13 szerda, 09:30:42 »

Áh, itt is van már minden. Doszi meg Balázs "szivarozni" akarnak, az egyik meg a másik előtt akar spriccelni...  nyes

Édes istenem, milyen maradi vagyok. Én még ott tartok hogy a pasik a nőkről, kocsikról esetleg fociról fecsegnek. Nagyon elavult modell vagyok. Valami T hogy a márkánál maradjunk.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23103 Dátum: 2014.08.13 szerda, 09:34:17 »

Édes istenem, milyen maradi vagyok. Én még ott tartok hogy a pasik a nőkről, kocsikról esetleg fociról fecsegnek. Nagyon elavult modell vagyok. Valami T hogy a márkánál maradjunk.  nyes
ez így van.A BT behozta a bhuzi divatot..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23104 Dátum: 2014.08.13 szerda, 09:40:48 »

ez így van.A BT behozta a bhuzi divatot..... eplus2

Hát jó sok követője akadt.  nyes Lassan már saját pártot alapíthat.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23105 Dátum: 2014.08.13 szerda, 09:42:45 »

ez így van.A BT behozta a bhuzi divatot..... eplus2

A sok bhuzinak bhuzi divat kell...  hehe

(Azért bejön neked is nagyon.  laugh)

(Mellesleg most minden rám van kenve, pedig közöm nincs hozzá.  hehe)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23106 Dátum: 2014.08.13 szerda, 09:43:22 »

Hát jó sok követője akadt.  nyes Lassan már saját pártot alapíthat.
az összes párt így indult... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23107 Dátum: 2014.08.13 szerda, 09:43:58 »

A sok bhuzinak bhuzi divat kell...  hehe

(Azért bejön neked is nagyon.  laugh)

(Mellesleg most minden rám van kenve, pedig közöm nincs hozzá.  hehe)
nincs rádkenve,csak az amit magadra kensz. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #23108 Dátum: 2014.08.13 szerda, 21:10:28 »

Nyugi.
Nyugodtan fújd ki, főleg ha már higítottad.
Én egyszer fagyállót kaptam mosófolyadék helyett. 130nál mostam egyet, minden törlésnél mint ha 1 réteg fólia került volna az üvegre.
Kifújtam az ablakra az összeset, aztán mosófolyadék be, lemosás.
Ez még a Fókámmal történt.

Vagy szívd le a tartályból egy gumicsővel.

NAh kinyomattam a kocsiból a benzint. Senkinek nem ajánlom ablakmosó folyadék helyett, m nem szedi le jobban a bogár szhart!! Sőt enyhe hányingert is tud kelteni. De nyugodtan lehet menet közben használni, mivel nem homályosítja el az ablakot! vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #23109 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 08:02:46 »

NAh kinyomattam a kocsiból a benzint. Senkinek nem ajánlom ablakmosó folyadék helyett, m nem szedi le jobban a bogár szhart!! Sőt enyhe hányingert is tud kelteni. De nyugodtan lehet menet közben használni, mivel nem homályosítja el az ablakot! vigyor3

Komolyan, hogy került bele?!  wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23110 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 08:13:36 »

Komolyan, hogy került bele?!  wow1
Trabantnak nézte a benzinkutas és a motortérbe kereste a tankot.ott volt a sapka,hát tolt bele vagy 5 litert a jobbik benyából.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #23111 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 14:08:15 »

MK4 kormányszeróval volt már itt valakinek panasza? Hallottatok már olyanról, hogy egy a régi MK4-eknél gyártási hibás?
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #23112 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 17:07:54 »

NAh kinyomattam a kocsiból a benzint. Senkinek nem ajánlom ablakmosó folyadék helyett, m nem szedi le jobban a bogár szhart!! Sőt enyhe hányingert is tud kelteni. De nyugodtan lehet menet közben használni, mivel nem homályosítja el az ablakot! vigyor3

én is jelenleg az ablakmosómmal kinlódok,vagyis nem ad vizet,se az elsőre,se a hátsószélvédőre,azt már sikerült kiderítenem,hogy a "központi biztosítékdoboz F14-es" biztosíték az elsőé,de hol keressem???  kesztyűtartó alatt vagy a motortérben?Huh? ill. a hátsó spricni más biztósítékon van vagy nem???

ha esetleg van 1-2 jótanács megköszönöm  worship  worship,ill. ha más tudja a lehetséges választ ,ne tartsa magában  worship  worship  worship  worship
Naplózva
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #23113 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:09:53 »

MK4 kormányszeróval volt már itt valakinek panasza? Hallottatok már olyanról, hogy egy a régi MK4-eknél gyártási hibás?

Edesapam autojaban (2008-as 2.0 TDCi 140le amit szalonba ujonnan vasarolt) szivarog a kormanymu es folyik el a szervo olaj... Egyszer majdnem teljesen olaj nelkul maradt es alig lehetet tekerni. A szervizben tagadtak hogy ez ilyen volt gyarilag es ep 1 honapal kifuttotunk a garanciabol...  Sad Jo draga az uj de allitolag lehet javitani is oket valahol.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.14 csütörtök, 18:29:07 írta peteodeice » Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #23114 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:15:42 »

Köszi. Másnak még esetleg? Külföldi fórumokon sok helyen olvastam, hogy nagyon sok MK4 kormányszervója gyorsan meghal. Állítólag a rendszerben olyan anyagokat használtak, amik nem odavalók és kering a sok trutyi a rendszerben. Én is belenéztem a tartályba és a szűrőn már szinte nem is ment át az olaj annyi cucc volt rajta. Egy

Edesapam autojaban (amit szalonba ujonnan vasarolt) szivarog a kormanymu es folyik el a szervo olaj... Egyszer majdnem teljesen olaj nelkul maradt es alig lehetet tekerni. A szervizben tagadtak hogy ez ilyen volt gyarilag es ep 1 honapal kifuttotunk a garanciabol...  Sad Jo draga az uj de allitolag lehet javitani is oket valahol.
Naplózva
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #23115 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:27:47 »

Kis segitseg kene, a 2.0-as TDCi-n a ket Pierburg magnesszelep kozott melyik vezerli a turbot (hatso?) es amugy a masik mit vezerel? A hatsot nemreg kicsereltem egy uj Pierburg-al mert az auto "morgot" leállításnál de eloszor megcsereltem a ket regit es a masikkal is baj volt… Tegnap hirtelen megtorpant az auto gazadasnal es utana padlo gazzal is alig ment. Kis pihi utan megint jo lett. Nincs semmilyen hiba kod. Esetleg nem lehet ez a masik szelep a ludas?
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #23116 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 18:42:25 »

nah, meglett a nagy nyári szerviz
100.000km -eredik "születésnapjára" kapott
- zimmermann lyuggatott féktárcsát + ate ceramic (nem szemeteli össze a felnit) betéteket
- 40mm ültetés
- vredestein ultrac vorti gumik

de még hátra van a csíptyuning Smiley

Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #23117 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 19:20:55 »

Kis segitseg kene, a 2.0-as TDCi-n a ket Pierburg magnesszelep kozott melyik vezerli a turbot (hatso?) es amugy a masik mit vezerel? A hatsot nemreg kicsereltem egy uj Pierburg-al mert az auto "morgot" leállításnál de eloszor megcsereltem a ket regit es a masikkal is baj volt… Tegnap hirtelen megtorpant az auto gazadasnal es utana padlo gazzal is alig ment. Kis pihi utan megint jo lett. Nincs semmilyen hiba kod. Esetleg nem lehet ez a masik szelep a ludas?
Üdv!
Jól tudod a hátsó a turbóé és annak geometriáját vezérli. Nekem is morgott és kicserélés után kuss van  Grin
Írták, hogy jobb lesz utána a vas, de én nem vettem észre semmit.
Biztos hogy nem a másik szelep a ludas mert az a leállításért felelős.
A leírt torpanásos-pihi után jól működő motorral én is találkoztam az előző autómnál  (szintén turbó D.) aminek egészen más az ok:
- elkormozódott EGR szelep
Ennek okai lehetnek:
-sok városi használat
-2200 - 2500 közötti hamar felkapcsolás
Megoldásként tisztítani az EGR-t, de mielőtt nekiállnál előbb (ami nekem be is vált és soha többé nem jött elő a hiba  laugh) egyszerüen húzasd meg 3000-3200 között tartósan legalább 10 km-en keresztül .....és kész taps
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #23118 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 23:10:58 »

Komolyan, hogy került bele?!  wow1
Hát úgyh én panel lakó vagyok, így a szüleim garázsában tárolom az olyan holmijaimat, amiknek garázsban a helye. Így tettem az ablakmosó folyadékkal, amit vki elhasznált és helyette benzinnel töltött fel (édesanyám), m a fűnyíróhoz kell. Nah én meg felakartam tölteni az ablakmosómat, így magamhoz vettem az ablakmosó folyadék-benzines kannát és ártatlanul beletöltöttem. Sajnos egyből nem éreztem meg a szagát, csak kb. fél liter után.  falbav
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23119 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 23:38:42 »

MK4 kormányszeróval volt már itt valakinek panasza? Hallottatok már olyanról, hogy egy a régi MK4-eknél gyártási hibás?

Elektromos szervó, vagy segédszíjas rásegítéses. Előbbiről tudnék mesélni... Nagy levelezésbe vagyok az FKKval, de mindent tagadnak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23120 Dátum: 2014.08.14 csütörtök, 23:44:20 »

Kis segitseg kene, a 2.0-as TDCi-n a ket Pierburg magnesszelep kozott melyik vezerli a turbot (hatso?) es amugy a masik mit vezerel? A hatsot nemreg kicsereltem egy uj Pierburg-al mert az auto "morgot" leállításnál de eloszor megcsereltem a ket regit es a masikkal is baj volt… Tegnap hirtelen megtorpant az auto gazadasnal es utana padlo gazzal is alig ment. Kis pihi utan megint jo lett. Nincs semmilyen hiba kod. Esetleg nem lehet ez a masik szelep a ludas?

Olvass be a tdci topikba. A felső hátsó a turbót, az első a fojtószelep lapátot. De amelyikről a vákumcső hátramegy az a geometria, ami előre az a lapát. Nekem rossz volt mindkettő, a fojtószelepesnél úgy elszállta a vákum, hogy nem tudott geometriát állítani, és erőtlen lett az autó. De volt hibakód néha. Segítsek a cserében, tesztelésben?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23121 Dátum: 2014.08.15 péntek, 06:09:29 »

Olvass be a tdci topikba. A felső hátsó a turbót, az első a fojtószelep lapátot. De amelyikről a vákumcső hátramegy az a geometria, ami előre az a lapát. Nekem rossz volt mindkettő, a fojtószelepesnél úgy elszállta a vákum, hogy nem tudott geometriát állítani, és erőtlen lett az autó. De volt hibakód néha. Segítsek a cserében, tesztelésben?
ő hetero.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #23122 Dátum: 2014.08.15 péntek, 08:34:08 »

Olvass be a tdci topikba. A felső hátsó a turbót, az első a fojtószelep lapátot. De amelyikről a vákumcső hátramegy az a geometria, ami előre az a lapát. Nekem rossz volt mindkettő, a fojtószelepesnél úgy elszállta a vákum, hogy nem tudott geometriát állítani, és erőtlen lett az autó. De volt hibakód néha. Segítsek a cserében, tesztelésben?

Koszi zozo21, BT. Sajnaltam rogton mind a ket szelepet kicserelni (kb 40 euro darabja) de ezek szerint nincs mese. Koszi a segitseget de ki tudom cserelni csak a Sakos kollega dugokulcs keszletere lesz ujra szuksegem meg egy uj szelepre Smiley
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23123 Dátum: 2014.08.15 péntek, 09:13:58 »

Koszi zozo21, BT. Sajnaltam rogton mind a ket szelepet kicserelni (kb 40 euro darabja) de ezek szerint nincs mese. Koszi a segitseget de ki tudom cserelni csak a Sakos kollega dugokulcs keszletere lesz ujra szuksegem meg egy uj szelepre Smiley

11e ft a nagyautónál és villáskulcs is bőven elég szerintem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #23124 Dátum: 2014.08.15 péntek, 10:05:23 »

Koszi zozo21, BT. Sajnaltam rogton mind a ket szelepet kicserelni (kb 40 euro darabja) de ezek szerint nincs mese. Koszi a segitseget de ki tudom cserelni csak a Sakos kollega dugokulcs keszletere lesz ujra szuksegem meg egy uj szelepre Smiley
Üdv!
Nem azt írtad, hogy a turbóét kicserélted?
A másikat minek? Akkor cseréld azt ha leállításnál vagy indításnál vannak nehézségek!
Megkergetted a kicsikét?? hehe
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23125 Dátum: 2014.08.15 péntek, 10:16:43 »

Üdv!
Nem azt írtad, hogy a turbóét kicserélted?
A másikat minek? Akkor cseréld azt ha leállításnál vagy indításnál vannak nehézségek!
Megkergetted a kicsikét?? hehe

Nem feltétlenül csak azt okozhatja. Pl. nekem folyamatosan elengedte a vákumot, aminek köszönhetően így a másik szelepnek nem jutott... Geometriát nem tudta szabályozni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wiq
Vendég
« Új hozzászólás #23126 Dátum: 2014.08.15 péntek, 10:39:18 »

Sziasztok!

Mondeo MK4 facelift vásárlását tervezem.

Az elkőző MK3 mondeo-m megvásárlásánál is kértem szíves segítségeteket a szervízmúlt lekérdezésében. Az MK3-nál a club egyik tagja el tudta küldeni e-mailben az alvázszám alapján a kiszemelt autó adatait.

Tudnátok segíteni?

Illetve azt meg tudjátok mondani, hogy a Magyar FORD szervízben le tudom -e kérni a szervízadatokat egy import autóról (pl: német)?

Melyik TDCI motorral javasoljátok? 1.8 -ról nem hallottam túl sok jót. Maradt az 1.6 v. 2.0. Melyikkel lesz vélhetően kevesebb gondom?

Az MK4 2.0 TDCI-nél már nincsenek meg az MK3 2.0 TDCI porlasztócsúcs betegségei?

Mennyi km-t bírhatnak ki a porlasztócsúcsok, lendkerék/kuplung?

Köszönettel:
Viktor
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23127 Dátum: 2014.08.15 péntek, 11:10:01 »

Sziasztok!

Mondeo MK4 facelift vásárlását tervezem.

Az elkőző MK3 mondeo-m megvásárlásánál is kértem szíves segítségeteket a szervízmúlt lekérdezésében. Az MK3-nál a club egyik tagja el tudta küldeni e-mailben az alvázszám alapján a kiszemelt autó adatait.

Tudnátok segíteni?

Illetve azt meg tudjátok mondani, hogy a Magyar FORD szervízben le tudom -e kérni a szervízadatokat egy import autóról (pl: német)?

Melyik TDCI motorral javasoljátok? 1.8 -ról nem hallottam túl sok jót. Maradt az 1.6 v. 2.0. Melyikkel lesz vélhetően kevesebb gondom?

Az MK4 2.0 TDCI-nél már nincsenek meg az MK3 2.0 TDCI porlasztócsúcs betegségei?

Mennyi km-t bírhatnak ki a porlasztócsúcsok, lendkerék/kuplung?

Köszönettel:
Viktor
Először is olvass vissza kicsit, MK4en belül. Ha ford szervízben volt szervizelve, elnéletileg látják a hazai márkakereskedők is, csak nem biztos, hogy megmondják. Hogy 1.6, 1.8 vagy 2.0. az a használat is befolyásolja. Lendkerék/kuplung 2.0 140 ló esetén kb. 250-300ekm (erőssen használatfüggő)...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #23128 Dátum: 2014.08.15 péntek, 12:08:53 »

Sziasztok,

valaki cserélt már első övfeszítőket? Végre kicseréltettem a térdlégzsákot , de kiderült a szerelő átb@szott mikor csinálta a karosszériamunkát , azt mondta kicserélte őket , de csak "kiherélte" hogy tudjam használni...
Megjöttek ma az új övfeszítők , vigyem inkább szervizbe , vagy magam is megtudom csinálni? Szerszám van.

Köszi előre is!
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #23129 Dátum: 2014.08.15 péntek, 12:18:34 »

Üdv!
Nem azt írtad, hogy a turbóét kicserélted?
A másikat minek? Akkor cseréld azt ha leállításnál vagy indításnál vannak nehézségek!
Megkergetted a kicsikét?? hehe

De azt igen.
Mivel varosi user vagyok meg nem volt alkalmam. Tegnap elugrotunk a Budaorsi Decathlonba es jol ment a verda...  Majd meglatjuk...
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #23130 Dátum: 2014.08.15 péntek, 12:31:36 »

Sziasztok!

Mondeo MK4 facelift vásárlását tervezem.

Az elkőző MK3 mondeo-m megvásárlásánál is kértem szíves segítségeteket a szervízmúlt lekérdezésében. Az MK3-nál a club egyik tagja el tudta küldeni e-mailben az alvázszám alapján a kiszemelt autó adatait.
...

Én elkértem a szervízkönyvet és írtam a németnek. Korrektül, a szla másolatát is megküldve válaszolt.
Naplózva
chrispooh
Vendég
« Új hozzászólás #23131 Dátum: 2014.08.15 péntek, 12:40:47 »

Ugyanezt tettem, nekem is válaszolt a német szervíz és küldött  számlamásolatokat.

Én elkértem a szervízkönyvet és írtam a németnek. Korrektül, a szla másolatát is megküldve válaszolt.
Naplózva
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #23132 Dátum: 2014.08.15 péntek, 14:31:50 »

Én elkértem a szervízkönyvet és írtam a németnek. Korrektül, a szla másolatát is megküldve válaszolt.

En felhivtam a pecseten szereplo nemet szervizt es mindent megtudtam telefonon keresztul ami erdekelt.
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23133 Dátum: 2014.08.15 péntek, 17:37:14 »

En felhivtam a pecseten szereplo nemet szervizt es mindent megtudtam telefonon keresztul ami erdekelt.
Off: Én felhívtam a német szervizt és közölték, hogy a pecsét ugyan hasonlít az övékéhez, de az aláírások nem tőlük származnak és az alvázszám alapján addig 1x volt az autó magyarországon márkaszervízben.
Tudom, akkor cserélte a Petrányi a hátsó emblémát akcióban...  Shocked
On:ez jó jel!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #23134 Dátum: 2014.08.16 szombat, 21:03:33 »

Sziasztok!

Mondeo MK4 facelift vásárlását tervezem.

Az elkőző MK3 mondeo-m megvásárlásánál is kértem szíves segítségeteket a szervízmúlt lekérdezésében. Az MK3-nál a club egyik tagja el tudta küldeni e-mailben az alvázszám alapján a kiszemelt autó adatait.

Tudnátok segíteni?

Illetve azt meg tudjátok mondani, hogy a Magyar FORD szervízben le tudom -e kérni a szervízadatokat egy import autóról (pl: német)?

Melyik TDCI motorral javasoljátok? 1.8 -ról nem hallottam túl sok jót. Maradt az 1.6 v. 2.0. Melyikkel lesz vélhetően kevesebb gondom?

Az MK4 2.0 TDCI-nél már nincsenek meg az MK3 2.0 TDCI porlasztócsúcs betegségei?

Mennyi km-t bírhatnak ki a porlasztócsúcsok, lendkerék/kuplung?

Köszönettel:
Viktor
Szia!

Ha az 1.8-ról nem hallottál jót, akkor vmi nem hozzáértővel beszélgettél!
Amúgy meg nincs sztem akkora különbség 1.8 és 2.0-es között, h ez befolyásoljon a választásnál.
Ha hasítani akarsz az utakon, de nagyon, akkor 2.2-es 200 LE-es dízelre v. 2.5 benzinre cserélj autót!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.17 vasárnap, 00:26:36 írta doszi_zeg » Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
pepe74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #23135 Dátum: 2014.08.16 szombat, 21:22:52 »

Egyet értek az előtem hozzá szólóval nem azért mert a multkor 300 eurót fizetem gyorshajtásért másnap ugyan ugy hajtottam  vigyor3
Naplózva

2008 MK4 1.8 TDCi Ghia X fekete metál 20 COLL-os Y Borbet alufelni (korábbi Fordok Sierra 1.8b,Sierra2.0b,Scorpio 2.5tdi)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #23136 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 00:28:17 »

Egyet értek az előtem hozzá szólóval nem azért mert a multkor 300 eurót fizetem gyorshajtásért másnap ugyan ugy hajtottam  vigyor3
Így van, ezt 1.8-asval is össze lehet gyűjteni!
Tegnap én is 190 felett hasítottam olasz pályán!  eplus2 eplus2 eplus2 És még volt benne...  hehe
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23137 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 09:25:07 »

Így van, ezt 1.8-asval is össze lehet gyűjteni!
Tegnap én is 190 felett hasítottam olasz pályán!  eplus2 eplus2 eplus2 És még volt benne...  hehe
szakadékban hátszéllel? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23138 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 09:49:19 »

szakadékban hátszéllel? eplus2
Hogy Te milyen rosszindulatú, gúnyolódos vagy!  ejnye1 Nem is kell a hátszél!  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23139 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 10:00:11 »

Így van, ezt 1.8-asval is össze lehet gyűjteni!
Tegnap én is 190 felett hasítottam olasz pályán!  eplus2 eplus2 eplus2 És még volt benne...  hehe
Azt észrevetted, hogy GPS szerint olyan 220 körül  ha tolsz le valakit pl az autópálya belső sávjából akkor beremeg a motorháztető az előtted lévő légörvényétől. Ha nincs előtted senki akkor ez olyan 230 körül jön elő? (És ez a megerősített  motorháztetőnél történik  , mi lehet ilyenkor a korábbi libegősöknél? )
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23140 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 10:06:18 »

Azt észrevetted, hogy GPS szerint olyan 220 körül  ha tolsz le valakit pl az autópálya belső sávjából akkor beremeg a motorháztető az előtted lévő légörvényétől. Ha nincs előtted senki akkor ez olyan 230 körül jön elő? (És ez a megerősített  motorháztetőnél történik  , mi lehet ilyenkor a korábbi libegősöknél? )
Nálam a mezei ghia semmi ilyet nem csinál 220nál (óra szerint)...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23141 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 10:16:04 »

Nálam a mezei ghia semmi ilyet nem csinál 220nál (óra szerint)...
Óra szerint 220 az olyan 205-208 körül attól függően mennyire csal az órád. Olyan GPS szerinti 220-225 körül jön elő ha valaki után megyek. Magától meg 230 felett jön elő. Lehet, hogy az őrangyal rugdossa a motorháztetőt....
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #23142 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 11:03:23 »

Újabb öröm  help
Elektromos ablak kapcsolója eddig stimmelt, viszont tegnap óta nem működik rajta a felhúzó automata funkció. Lefele lehúzza automatán, de
felfele viszont nem reagál. Nem csak a vezető felöli kapcsolóknál, hanem semelyikre sem. Egyik ablak sem. Nem vészes dolog, csak bosszantó.  angel
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23143 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 11:43:44 »

Újabb öröm  help
Elektromos ablak kapcsolója eddig stimmelt, viszont tegnap óta nem működik rajta a felhúzó automata funkció. Lefele lehúzza automatán, de
felfele viszont nem reagál. Nem csak a vezető felöli kapcsolóknál, hanem semelyikre sem. Egyik ablak sem. Nem vészes dolog, csak bosszantó.  angel
Próbáltad újra programozni? Nekem ilyet "akkusaru le" után csinált. Szvsz, csak meg kell vele taníttatni...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #23144 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 12:15:21 »

Próbáltad újra programozni? Nekem ilyet "akkusaru le" után csinált. Szvsz, csak meg kell vele taníttatni...

Próbáltam, próbáltam persze, de hogyan???  nyes
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23145 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 14:42:21 »

Próbáltam, próbáltam persze, de hogyan???  nyes
Gyűjtásra, felhúzod az ablakemelő gombot és úgy tartod, míg fel nem ért az ablak, majd még utána kb. 3-5 sec.-ig. Minden ablaknál külön-külön. Nekem eddig így sikerült. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23146 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 15:16:46 »

mk4 kombi 2008 vs. a6 kombi 2004:
Q: tudja vki, hogy melyik a nagyobb autó, ha a karosszéria méretet nézzük?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23147 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 15:22:51 »

mk4 kombi 2008 vs. a6 kombi 2004:
Q: tudja vki, hogy melyik a nagyobb autó, ha a karosszéria méretet nézzük?

2003as A6 szedánban már ültem, nem tudom az mk3hoz képest mennyire lett gagyibb az mk4, de az a6 gagyibbnak tűnik. és kisebb hátul.
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #23148 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 15:28:15 »

mk4 kombi 2008 vs. a6 kombi 2004:
Q: tudja vki, hogy melyik a nagyobb autó, ha a karosszéria méretet nézzük?

Kösz a választ!

Erre gondolsz?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6478


E-mail
« Új hozzászólás #23149 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 15:34:54 »

Kösz a választ!

Erre gondolsz?
Igazából arra, hogy olyan parkoló helyekre, ahová egy ilyen autó befér, oda b4k is?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 [463] 464 465 466 467 468 469 470 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.