Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 18:35:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
486
487
488
489
490
491
492
[
493
]
494
495
496
497
498
499
500
...
800
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13734037 alkalommal)
steve78
és 7 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24600 Dátum:
2014.11.29 szombat, 17:18:11 »
Idézetet írta: Szmore - 2014.11.29 szombat, 15:48:37
Sziasztok,
Pár év kihagyás után szeretnék újra ebbe a jó kis közösségbe kerülni (MK IV-et szeretnék venni).
Lenne pár kérdésem ami felmerült bennem és nem találtam választ, tuti, hogy ti tudtok segíteni:
- Convers+ kijelző vagy a "másik"? Milyenek a tapasztalatok, melyiket érdemesebb előnyben részesíteni?
- Ülés hűtés-fűtés megfelelő-e?
- Ragaszkodnék a tempomathoz de ha nem, itt van-e olyan aki betudja szerelni utólag és menniyért?
- Nekem a fekete színű középkonzol jön be, mi annak a neve? (a fekete színű középkonzol választ már ismerem
)
- a km futás ha a hahu-n keresek (vagy bárhol...), 90%-ban nem valós?
Valamint bármilyen tanácsot, tapasztalatot szívesen veszek, amik jól jöhetnek egy 4-5 éves mondeo vásárlásakor!
Borsod megyében nincs-e esetleg valakinek kereskedő ismerőse, aki a gagyi C5-ömet beszámítaná és nem verne nagyon át
Előre is köszi mendenkinek a választ!
Szmöre.
tempomatot Vik betudja utólag szerelni.az 45e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szmore
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24601 Dátum:
2014.11.29 szombat, 17:23:09 »
Válasz
tempomatot Vik betudja utólag szerelni.az 45e.
Thx
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24602 Dátum:
2014.11.29 szombat, 17:48:01 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.11.29 szombat, 17:02:31
jaaaa... dehogy, észrevetted az ablakfirkát?
(bal elsőn)
Igen!
Még csodálkoztam is, hogy hogy került oda!
Merre jártál?
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24603 Dátum:
2014.11.29 szombat, 17:57:48 »
Sziasztok,
újabb kérdésem lenne , generátortól hallok , legalább is arról a részről fütyülő hangot (most nem tudom mihez hasonlítani , lehet nem pont fütyülő, de eléggé hallható-fura hang...) , de kizárólag csak amikor gázt adok , ötlet?
Jövőhéten megyek szíjcserére (vezérmű , görgők , hosszbordás) Generátornál van külön szíj?
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24604 Dátum:
2014.11.29 szombat, 18:04:04 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.29 szombat, 17:57:48
Sziasztok,
újabb kérdésem lenne , generátortól hallok , legalább is arról a részről fütyülő hangot (most nem tudom mihez hasonlítani , lehet nem pont fütyülő, de eléggé hallható-fura hang...) , de kizárólag csak amikor gázt adok , ötlet?
Jövőhéten megyek szíjcserére (vezérmű , görgők , hosszbordás) Generátornál van külön szíj?
persze
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24605 Dátum:
2014.11.29 szombat, 18:19:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.29 szombat, 18:04:04
persze
És az mennyire valószínű hogy a szíj ad ki hangot (csak gázadásnál)? A hosszbordás szíj az mit hajt? Generátorra nem megy rá?
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24606 Dátum:
2014.11.29 szombat, 21:05:58 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.29 szombat, 18:19:09
És az mennyire valószínű hogy a szíj ad ki hangot (csak gázadásnál)? A hosszbordás szíj az mit hajt? Generátorra nem megy rá?
a generátort,a klímát hajtja.simán
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
norbull
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24607 Dátum:
2014.11.29 szombat, 21:38:03 »
Érdeklődnék, hogy tud e valaki segíteni abban, hogy a távolságtartó tempomatos MK4-ben az a funkció ami jelezné ha közel megyek az előttem haladóhoz, miért nem jelez a műszerfalon, illetve miért nem ad hangjelzést? Az a része tökéletesen működik amelyik arra hivatott, hogy lassít ha közel megyek az előttem lévőhöz. Még fékez is ha szükség van rá, anélkül, hogy én hozzáérnék bármihez is. A könyve szerint a tempomat bekapcsolása nélkül is kellene jeleznie ha közel megyek az előttem lévőhöz. E funkció bekapcsolását jelzi is egy zöld színű háromszögben egy autó sziluettel. De ezen kívül nem történik semmi. Próbálgattam, de nem jelez. Ennek meg így semmi értelme, tehát vagy nem működik, vagy még valahol be kellene állítani valamit. A műszerfal beállításai között nem igen találtam problémát a beállítások között, bár nem vagyok perfekt angolból. Ha van valakinek ilyen MK4-e, és használta már ezt a funkciót, megköszönném ha tudna segíteni. Ezen kívül lenne még egy kérdésem. A hidegben automatikusan bekapcsoló első, hátsó, illetve tükörfűtést, ki lehet e kapcsolni, hogy ne kapcsoljon be, csak akkor ha én bekapcsolom. Általában garázsból indulok, így nincs rá szükség, mert ott nincs lefagyva, sem bepárásodva. Ha ezekre a témákra már írt valaki, akkor bocs, de elég sok írás van a fórumban. Itt ott beleolvastam, de nem találtam választ ezekre a kérdésekre. Még valami. Valakinek volt már probléma a gyári parkradarral a vonóhorog miatt. Esetleg bejelez rá.? Most szeretnék rá szereltetni.
Előre is kösz, ha valaki tud valami használhatót ezekre a kérdésekre.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24608 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 07:27:51 »
Idézetet írta: norbull - 2014.11.29 szombat, 21:38:03
Érdeklődnék, ... Valakinek volt már probléma a gyári parkradarral a vonóhorog miatt. Esetleg bejelez rá.? Most szeretnék rá szereltetni.
Nem. Legalábbis nálam nem.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24609 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 07:55:17 »
Idézetet írta: norbull - 2014.11.29 szombat, 21:38:03
Érdeklődnék, hogy tud e valaki segíteni abban, hogy a távolságtartó tempomatos MK4-ben az a funkció ami jelezné ha közel megyek az előttem haladóhoz, miért nem jelez a műszerfalon, illetve miért nem ad hangjelzést? Az a része tökéletesen működik amelyik arra hivatott, hogy lassít ha közel megyek az előttem lévőhöz. Még fékez is ha szükség van rá, anélkül, hogy én hozzáérnék bármihez is. A könyve szerint a tempomat bekapcsolása nélkül is kellene jeleznie ha közel megyek az előttem lévőhöz. E funkció bekapcsolását jelzi is egy zöld színű háromszögben egy autó sziluettel. De ezen kívül nem történik semmi. Próbálgattam, de nem jelez. Ennek meg így semmi értelme, tehát vagy nem működik, vagy még valahol be kellene állítani valamit. A műszerfal beállításai között nem igen találtam problémát a beállítások között, bár nem vagyok perfekt angolból. Ha van valakinek ilyen MK4-e, és használta már ezt a funkciót, megköszönném ha tudna segíteni. Ezen kívül lenne még egy kérdésem. A hidegben automatikusan bekapcsoló első, hátsó, illetve tükörfűtést, ki lehet e kapcsolni, hogy ne kapcsoljon be, csak akkor ha én bekapcsolom. Általában garázsból indulok, így nincs rá szükség, mert ott nincs lefagyva, sem bepárásodva. Ha ezekre a témákra már írt valaki, akkor bocs, de elég sok írás van a fórumban. Itt ott beleolvastam, de nem találtam választ ezekre a kérdésekre. Még valami. Valakinek volt már probléma a gyári parkradarral a vonóhorog miatt. Esetleg bejelez rá.? Most szeretnék rá szereltetni.
Előre is kösz, ha valaki tud valami használhatót ezekre a kérdésekre.
SZJaninak ilyen van, és ha jól tudom, nem szereti
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
norbull
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24610 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 08:12:39 »
Idézetet írta: Patek - 2014.11.30 vasárnap, 07:55:17
SZJaninak ilyen van, és ha jól tudom, nem szereti
Szia!
Nem tudod miért nem szereti? Ha elbambul az ember, illetve fáradt, olyankor jó szolgálatot tehet. Én sem használom állandóan. Jól jönne ködben ha nem látom az előttem lévőt. Jeleznie kellene a műszerfalon, illetve hangjelzéssel, de nem működik.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.30 vasárnap, 08:15:03 írta norbull
»
Naplózva
Titanium-X Zoltan
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24611 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 09:47:26 »
Facelift előtti Mondiba ki lehet cserélni a hátsó lámpát a faceliftes ledesre?
Próbálta már valaki?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24612 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 13:07:31 »
Tmps szenzor és acélfelnire van valami megoldás? Mármint olcsó?
Én a szenzort is csak valami 17e-ért láttam... a felni is ennyi
Ez így jó drága. A fifre kell... 5,5*14, ha jól tudom.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
umfrider
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24613 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 15:20:48 »
Idézetet írta: Titanium-X Zoltan - 2014.11.30 vasárnap, 09:47:26
Facelift előtti Mondiba ki lehet cserélni a hátsó lámpát a faceliftes ledesre?
Próbálta már valaki?
Én úgy tudom, hogy minimálisan, de más a formája. Pár hónappal ez előtt volt itt szó face-liftesítés kapcsán erről.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24614 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 15:31:49 »
Idézetet írta: Szmore - 2014.11.29 szombat, 15:48:37
Sziasztok,
Pár év kihagyás után szeretnék újra ebbe a jó kis közösségbe kerülni (MK IV-et szeretnék venni).
Lenne pár kérdésem ami felmerült bennem és nem találtam választ, tuti, hogy ti tudtok segíteni:
- Convers+ kijelző vagy a "másik"? Milyenek a tapasztalatok, melyiket érdemesebb előnyben részesíteni?
- Ülés hűtés-fűtés megfelelő-e?
- Ragaszkodnék a tempomathoz de ha nem, itt van-e olyan aki betudja szerelni utólag és menniyért?
- Nekem a fekete színű középkonzol jön be, mi annak a neve? (a fekete színű középkonzol választ már ismerem
)
- a km futás ha a hahu-n keresek (vagy bárhol...), 90%-ban nem valós?
- 1.6 vs 1.8 vs 2.0 (csak diesel érdekel)?
Valamint bármilyen tanácsot, tapasztalatot szívesen veszek, amik jól jöhetnek egy 4-5 éves mondeo vásárlásakor!
Borsod megyében nincs-e esetleg valakinek kereskedő ismerőse, aki a gagyi C5-ömet beszámítaná és nem verne nagyon át
Előre is köszi mendenkinek a választ!
Szmöre.
- Convers+: hááát, a trendeket tekintve pár év és feláras lesz egy hagyományos, mutatós műszerfal méga mercikben is. Trendi ez a Convers+, de semmivel sem tud SZÁMOMRA (aki 6 éve használja) az nagykijelzős-mutatósnál. Illetve, most jövök rá, hogy DE: de ez meg a Sony fejegység hibája, azon ugyanis a mappalászából mindig csak az aktuális könyvtárat látom, itt a konzerven meg többet, így könnyebb keresgélni.
- Ülésfűtés: brutál, üléshűtés: ez igazából ülésszellőztetés, de ha klímázod a kocsid nyáron, akkor tényleg hasznos, érezni.
- tempomat berakható utólag.
- fekete középkonzol: sztem Te a Titanum-S zongoralakk középkonzoljára gondolsz. Felejtsd el, ez ne legyen szempont vásárlásnál (már ha nem Tit-S-t keresel), nemrég voltam fóliásnál: gyönyörű mintázatú fóliákkal ésszerű összegért átfóliázható,
- km futás: sajnos igaz, elég sok autó tekert, kinti, meg itthoni is. Amíg nem fordul meg a trend (mindenki 100E alatti autót akar venni), addig ez lesz. Én pl az enyém jövőre tervezem eladni, lesz benne vagy 220-230E, kíváncsi leszek, kinek kell majd, s mennyiért. Az enyém ha visszatekernénk 60E, leszedném róla a kasztni fóliát, simán hihető lenne...
- 1.6benzin: elmegy, városba jó, de eszik is, 1.8TDCi: városba tökéletes (nincs benne DPF), 2.0 benzin: jó, de eszik, dízelhez képest kérdőjel, 2.0TDCi: jó, 2,2TDCi. számomra legfhaszább (ez az egy, amit Bosch befecskendezővel szereltek az MK4-nél), városba: 1.6-2.0benzin-1.8TDCi, pályára: 2.0-2,2TDCi.
- borsodi kereskedő 90%ban tekert autót ad majd (így éri meg csak neki), beszámítani nem számíttass be, mert ezzel is csak Te buksz, add el Te magad.
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24615 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 15:32:23 »
Idézetet írta: norbull - 2014.11.29 szombat, 21:38:03
Érdeklődnék, hogy tud e valaki segíteni abban, hogy a távolságtartó tempomatos MK4-ben az a funkció ami jelezné ha közel megyek az előttem haladóhoz, miért nem jelez a műszerfalon, illetve miért nem ad hangjelzést? Az a része tökéletesen működik amelyik arra hivatott, hogy lassít ha közel megyek az előttem lévőhöz. Még fékez is ha szükség van rá, anélkül, hogy én hozzáérnék bármihez is. A könyve szerint a tempomat bekapcsolása nélkül is kellene jeleznie ha közel megyek az előttem lévőhöz. E funkció bekapcsolását jelzi is egy zöld színű háromszögben egy autó sziluettel. De ezen kívül nem történik semmi. Próbálgattam, de nem jelez. Ennek meg így semmi értelme, tehát vagy nem működik, vagy még valahol be kellene állítani valamit. A műszerfal beállításai között nem igen találtam problémát a beállítások között, bár nem vagyok perfekt angolból. Ha van valakinek ilyen MK4-e, és használta már ezt a funkciót, megköszönném ha tudna segíteni. Ezen kívül lenne még egy kérdésem. A hidegben automatikusan bekapcsoló első, hátsó, illetve tükörfűtést, ki lehet e kapcsolni, hogy ne kapcsoljon be, csak akkor ha én bekapcsolom. Általában garázsból indulok, így nincs rá szükség, mert ott nincs lefagyva, sem bepárásodva. Ha ezekre a témákra már írt valaki, akkor bocs, de elég sok írás van a fórumban. Itt ott beleolvastam, de nem találtam választ ezekre a kérdésekre. Még valami. Valakinek volt már probléma a gyári parkradarral a vonóhorog miatt. Esetleg bejelez rá.? Most szeretnék rá szereltetni.
Előre is kösz, ha valaki tud valami használhatót ezekre a kérdésekre.
ACC, vagyis adaptív tempomathoz:
A válaszom röviden az, hogy azért nem látod a jelzést, mert normálisan közlekedsz, és 2.0 benzinesed van. Én mostanában hetente 1x veszem csak elő az autót, de akkor jelez folyton Az asszonynak is, ha ő megy vele, szerinte városban mondi "nagyon akar menni".
Viccet félretéve:
Te azt hiányolod, hogy a FA (Forward Assist: követési asszsztens) nem jelez Neked. Ahhoz, hogy jelezzen a következőket kell tenned:
legyen fhasza gumi az autón
a műszerfalon a beállítások között van egy olyan, hogy FA érzékenység, ezt állítsd át EARLY-re. Ezután menj ki forgalomba. Érj lassan utol vkit úgy, hogy utánad nem jönnek, amikor már "nagyon utolérted", akkor picit későbben vedd el a gázt (kvázi menj a sheggébe), az autónak ekkor jeleznie kell, a műszerfalon is jelezni fog, de Te ne azt figyeld majd, hanem az utat, mert ekkor khurvára kell majd fékezned, ara is figyelj, hoyg az autó már előfeszíti majd a fékrendszert, tehát kis fékpedálerőre is nagyot fogsz fékezni. Van egy másik módszer is, ami hétköznapibb, közlekedj csak egyszerűen, s pl ejtsd le a telefonod az anyósülés elő, s próbáld meg megkeresni úgy, hogy közben közlekedsz...
Szumma: earlyre ha átállítod, s kicsit fickósabban vezetsz, akkor fog ez jelezni, de ha nem vagy egy nyomlós típus, akkor ez így jó, hogy nem jelez Neked.
Amiért én nem szeretem, az az, hogy bár vannak olyan napok ,amikor pl pályán jól jön, hogy belassít, de én a kövtávolságot 1 pálcikára állítva is azt érzem, hoyg az autó túlságosan "biztonsági játékos". Elkezdek lassúlni a belsőben, ha utolérek vkit, s annyira ésszerűen csinálja, hoyg ebbe a tartott távoldágba, egy ukrán-moldáv-román-bolgár majom biztos, hogy bele fog mászni a külsőből, s az én kocsim meg tovább lassul... Aki a stealt által már definiált ráérkezési sebességes játékos, annak nem faló az adaptív tempomat. Kézi váltóhoz ez egyébként sem való annyira, egy jó automatával, ami képes 0-ra megállni, s onnan visszagyorsulni 200-ra, na azzal már vmi lehet.
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24616 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 15:33:46 »
Idézetet írta: Angel - 2014.11.30 vasárnap, 13:07:31
Tmps szenzor és acélfelnire van valami megoldás? Mármint olcsó?
Én a szenzort is csak valami 17e-ért láttam... a felni is ennyi
Ez így jó drága. A fifre kell... 5,5*14, ha jól tudom.
TPMS: TyrePressureMonitoringSystem
acélfelnire még nem láttam. Régen 25 volt, most kb 15. Én sem raktam a télibe, minek? Arra a 3 hónapra?
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24617 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 15:37:21 »
Idézetet írta: norbull - 2014.11.30 vasárnap, 08:12:39
Szia!
Nem tudod miért nem szereti? Ha elbambul az ember, illetve fáradt, olyankor jó szolgálatot tehet. Én sem használom állandóan. Jól jönne ködben ha nem látom az előttem lévőt. Jeleznie kellene a műszerfalon, illetve hangjelzéssel, de nem működik.
A ködről én is ezt gondoltam.
De van az ACC-nek egy nagyon nagy hátránya: ha elkoszolódik a szenzor előtti műanyag, akkor bizony tiltódik az egész cucc, a tempomattal együtt. Én sokszor járok úgy, hogy enyhe hóesésben jönnék tempomattal (sónedves az út, tehát beleférne a tempomat használat) de annyi trutyi összegyűlik rajta, hogy egyszer csak jelzi, hoyg letiltotta az egész rendszert, s oda a normál tempomat használat is.
Tudja ezt produkálni esőben is (ha picit hajtósabban nyomom), valamint ködben is (a sok trutsis létől dob egy hátast).
Elbambulásra egyébként tényleg jó, de én még soha nem bambultam el, egyelőre gyorsabbak a reflexeim bármilyen canbuszos autónál
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24618 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 15:43:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.11.30 vasárnap, 15:37:21
A ködről én is ezt gondoltam.
De van az ACC-nek egy nagyon nagy hátránya: ha elkoszolódik a szenzor előtti műanyag, akkor bizony tiltódik az egész cucc, a tempomattal együtt. Én sokszor járok úgy, hogy enyhe hóesésben jönnék tempomattal (sónedves az út, tehát beleférne a tempomat használat) de annyi trutyi összegyűlik rajta, hogy egyszer csak jelzi, hoyg letiltotta az egész rendszert, s oda a normál tempomat használat is.
Tudja ezt produkálni esőben is (ha picit hajtósabban nyomom), valamint ködben is (a sok trutsis létől dob egy hátast).
Elbambulásra egyébként tényleg jó, de én még soha nem bambultam el,
egyelőre gyorsabbak a reflexeim bármilyen canbuszos autónál
Ez így nem teljesen jó hasonlat. A Can Bus csak ugye egy kommunikációs hálózat.
Azon kommunikál az ESP (ABS) is az érzékelőivel, perifériáival és beavatkozó elemeivel. Ahogy az működik, észlel és beavatkozik, annyi idő alatt nekem felfogni sincs időd mi történik.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.30 vasárnap, 15:51:37 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24619 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 16:02:26 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.30 vasárnap, 15:43:44
Ez így nem teljesen jó hasonlat. A Can Bus csak ugye egy kommunikációs hálózat.
Azon kommunikál az ESP (ABS) is az érzékelőivel, perifériáival és beavatkozó elemeivel. Ahogy az működik, észlel és beavatkozik, annyi idő alatt nekem felfogni sincs időd mi történik.
Én elég sokszor kikapcsolom az ESP-t, hálistennek az offban meg nincs is: az kéne még csak, hogy elvegye nekem bármikor is a gázt, meg fékezgessen "összevissza". A dömpert havon belököm 4WDLOCK-HI-ba, s a 4x305ös papucson olyan szépen megy, mint amikor anno a meccsboxaimat tologattam az ágytakaró mintáin.
Viccet félretéve: szerintem egy 3M-nál drágább autóban legyen (legalább vmennyire kikapcsolható) ESP, ez alatt, ha az ember akar hepajkodni, akkor nem szükséges, de casco viszont annál inkább
A canbus SZÁMOMRA sajnos még ma is egy fhos, legalább is a középsebességű része (MK4-nél: egy halom ismeretlen eredetű kommunikációs hiba a logokban, fejegység-konzerv kommunikációs hibák, random tpms hibák, stb). A nagysebességűt elfogadom, az jó és tisztelem is, mert tegyszer felúszott kb 120nál a hátulja havon, s az ESP rakott vissza az útra.
Ismerősöm fejlesztgette ezt a can-es dolgot anno a volvo-nál olyan 2001-2002 környékén. Az elmondott kedvenc kommunikációs hibám az volt, amikor az ABS működésére a fülketartó elektromechanika random elengedett...
(fél-1 méterről nézték az aszfaltot 80-ról 0-ra.)
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24620 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 17:03:27 »
Idézetet írta: Titanium-X Zoltan - 2014.11.30 vasárnap, 09:47:26
Facelift előtti Mondiba ki lehet cserélni a hátsó lámpát a faceliftes ledesre?
Próbálta már valaki?
Szia,
Én néztem. Nem megoldható. A lámpa belső formája teljesen más és ezért olcsón nem megoldható a csere.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24621 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 17:24:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.11.30 vasárnap, 15:33:46
TPMS: TyrePressureMonitoringSystem
acélfelnire még nem láttam. Régen 25 volt, most kb 15. Én sem raktam a télibe, minek? Arra a 3 hónapra?
De akkor rinyál... nem? Vagy csak világít? Amúgy asszem a fifhez már van olyan acél, amihez jó. Hétfőn megkérdem a kereskedőt...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24622 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 17:32:04 »
Idézetet írta: Angel - 2014.11.30 vasárnap, 17:24:24
De akkor rinyál... nem? Vagy csak világít? Amúgy asszem a fifhez már van olyan acél, amihez jó. Hétfőn megkérdem a kereskedőt...
Ha érzi, hogy a 4 közül egy sincs, akkor egy idő után elkussol.
tehát:
0 és 4db esetén kussol,
1,2,3 db esetén hibát ad.
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24623 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 13:53:16 »
Idézetet írta: JOCi - 2014.11.29 szombat, 17:48:01
Igen!
Még csodálkoztam is, hogy hogy került oda!
Merre jártál?
hát hogy került volna oda?
Kunbaján építek erőművet és a kormányhivatalhoz kellett berongyolnom a módosított engedély miatt. megyek a héten is, ha megtalállak kapsz egy kis minimilkát az ablakra. akkor pont nem volt nálam semmi.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24624 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 14:00:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.11.30 vasárnap, 15:31:49
- 1.6benzin: elmegy, városba jó, de eszik is, 1.8TDCi: városba tökéletes (nincs benne DPF), 2.0 benzin: jó, de eszik, dízelhez képest kérdőjel, 2.0TDCi: jó, 2,2TDCi. számomra legfhaszább (ez az egy, amit Bosch befecskendezővel szereltek az MK4-nél), városba: 1.6-2.0benzin-1.8TDCi, pályára: 2.0-2,2TDCi.
1.8 TDCi tökéletes pályára (is). sőt. ha szabályosan mennék valahol 6 alatt lenne a fogyi. országúton 80-120 között 5 literrel elkerreg dinamikus vezetés mellett.
Naplózva
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24625 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 14:29:31 »
Idézetet írta: Titanium-X Zoltan - 2014.11.30 vasárnap, 09:47:26
Facelift előtti Mondiba ki lehet cserélni a hátsó lámpát a faceliftes ledesre?
Próbálta már valaki?
Amit lehet csinálni: fél-LED-es kínai hátsó lámpát venni. Itt látod a képek között (nem ez a termék, de csak ezt a képet találtam):
http://www.aliexpress.com/item/Car-Red-Len-Rear-Bumper-Reflector-LED-Stop-Brake-Light-LED-brake-rear-Lamp-for-HondaFord/1952207986.html
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24626 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 17:24:17 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.01 hétfő, 13:53:16
hát hogy került volna oda?
Kunbaján építek erőművet és a kormányhivatalhoz kellett berongyolnom a módosított engedély miatt. megyek a héten is, ha megtalállak kapsz egy kis minimilkát az ablakra. akkor pont nem volt nálam semmi.
nem akarom tudni,hogy nálad mi a minimilka....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gurgiga
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24627 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 17:59:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.11.30 vasárnap, 15:31:49
- Convers+: hááát, a trendeket tekintve pár év és feláras lesz egy hagyományos, mutatós műszerfal méga mercikben is. Trendi ez a Convers+, de semmivel sem tud SZÁMOMRA (aki 6 éve használja) az nagykijelzős-mutatósnál. Illetve, most jövök rá, hogy DE: de ez meg a Sony fejegység hibája, azon ugyanis a mappalászából mindig csak az aktuális könyvtárat látom, itt a konzerven meg többet, így könnyebb keresgélni.
- Ülésfűtés: brutál, üléshűtés: ez igazából ülésszellőztetés, de ha klímázod a kocsid nyáron, akkor tényleg hasznos, érezni.
- tempomat berakható utólag.
- fekete középkonzol: sztem Te a Titanum-S zongoralakk középkonzoljára gondolsz. Felejtsd el, ez ne legyen szempont vásárlásnál (már ha nem Tit-S-t keresel), nemrég voltam fóliásnál: gyönyörű mintázatú fóliákkal ésszerű összegért átfóliázható,
- km futás: sajnos igaz, elég sok autó tekert, kinti, meg itthoni is. Amíg nem fordul meg a trend (mindenki 100E alatti autót akar venni), addig ez lesz. Én pl az enyém jövőre tervezem eladni, lesz benne vagy 220-230E, kíváncsi leszek, kinek kell majd, s mennyiért. Az enyém ha visszatekernénk 60E, leszedném róla a kasztni fóliát, simán hihető lenne...
- 1.6benzin: elmegy, városba jó, de eszik is, 1.8TDCi: városba tökéletes (nincs benne DPF), 2.0 benzin: jó, de eszik, dízelhez képest kérdőjel, 2.0TDCi: jó, 2,2TDCi. számomra legfhaszább (ez az egy, amit Bosch befecskendezővel szereltek az MK4-nél), városba: 1.6-2.0benzin-1.8TDCi, pályára: 2.0-2,2TDCi.
- borsodi kereskedő 90%ban tekert autót ad majd (így éri meg csak neki), beszámítani nem számíttass be, mert ezzel is csak Te buksz, add el Te magad.
Szia. Én érdeklődni szeretnék arrol a bizonyos kasztni fóliáról. Hol, mikor, mennyiért , milyen ? Teljes vagy részleges ? Hirtelen ennyi.
Naplózva
umfrider
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24628 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 18:11:59 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.11.29 szombat, 17:57:48
Sziasztok,
újabb kérdésem lenne , generátortól hallok , legalább is arról a részről fütyülő hangot (most nem tudom mihez hasonlítani , lehet nem pont fütyülő, de eléggé hallható-fura hang...) , de kizárólag csak amikor gázt adok , ötlet?
Jövőhéten megyek szíjcserére (vezérmű , görgők , hosszbordás) Generátornál van külön szíj?
Nekem is szokott valami fütyülni, de nem tudok rájönni mi. ( lehet, h a turbó ereszt valahol? )
Az alábbi esetekben csinálja:
1. Hidegen, félig visszahűlve csak 1-esben és 2-esben 1300-2000-ig. 2000-nél elhallgat, 3.-ba pedig nem jön elő.
2. Ha mondjuk kb 10mp-ig guruluk motorfékkel, az ezt követő gázadáskor az előbb említett fordulattartományba.
Ezen alkalmak kivételével soha.
Érdekes...
Naplózva
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24629 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 18:36:53 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.01 hétfő, 13:53:16
hát hogy került volna oda?
Kunbaján építek erőművet és a kormányhivatalhoz kellett berongyolnom a módosított engedély miatt. megyek a héten is, ha megtalállak kapsz egy kis minimilkát az ablakra. akkor pont nem volt nálam semmi.
Az önkormányzat mellett parkoltam, ugye? Ritkán járok ott, de ha menni kell...
Minimilka? A csokit szeretem!
Ha időben szólsz egy KV-ra vendégem vagy! Van ott a környéken 1-2 jó KV-zoo
!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24630 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 18:38:18 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.01 hétfő, 14:00:45
1.8 TDCi tökéletes pályára (is). sőt. ha szabályosan mennék valahol 6 alatt lenne a fogyi. országúton 80-120 között 5 literrel elkerreg dinamikus vezetés mellett.
Igazad van.
De azért a márciusi minin, majd ha már felszáradtak az utak, odaadom majd egy karikára a gépet, ha már fel lesz újnyárigumizva. A melléképületrevalót mindjárt át fogod csoportosítani.
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
JOCi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24631 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 18:38:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.01 hétfő, 17:24:17
nem akarom tudni,hogy nálad mi a minimilka....
Remélem csoki!
Naplózva
2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24632 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 18:38:41 »
Idézetet írta: Gurgiga - 2014.12.01 hétfő, 17:59:03
Szia. Én érdeklődni szeretnék arrol a bizonyos kasztni fóliáról. Hol, mikor, mennyiért , milyen ? Teljes vagy részleges ? Hirtelen ennyi.
https://www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=karossz%C3%A9ria%20f%C3%B3lia
Sok helyen, előre megbeszélt időpontban, nem drága összegért, sztem jó. Lehet teljes is, részleges is.
Nem tudom mit kérdezel: az utastér elemeinek fóliázását, vagy a külső kasztni fóliát. Külsőből van színes is. Én átlátszót tettem, ami kavics ellen tényleg jó.
Zámbófóliát tudom ajánlani, szépen dolgoznak.
Nekem a kasztnit
http://www.fullfol.hu/
Krisztián csinálta. Manapság 10M feletti gépek állnak bent nála...
Aki nem akarja túllihegni, vehet egy flakon plastidip sprayt (vmi szürkeszerűt, ami cifrázható gyöngyház betéttel még), s lenyomhatja otthon pár perc alatt. (5-10E Ft)
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24633 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 20:40:12 »
Idézetet írta: umfrider - 2014.12.01 hétfő, 18:11:59
Nekem is szokott valami fütyülni, de nem tudok rájönni mi. ( lehet, h a turbó ereszt valahol? )
Az alábbi esetekben csinálja:
1. Hidegen, félig visszahűlve csak 1-esben és 2-esben 1300-2000-ig. 2000-nél elhallgat, 3.-ba pedig nem jön elő.
2. Ha mondjuk kb 10mp-ig guruluk motorfékkel, az ezt követő gázadáskor az előbb említett fordulattartományba.
Ezen alkalmak kivételével soha.
Érdekes...
1. Hidegen, félig visszahűlve csak 1-esben és 2-esben 1300-2000-ig. 2000-nél elhallgat, 3.-ba pedig nem jön elő.
Erről 1x kérdeztem már az elmúlt hetekben , de ilyenkor erősen kopogó hangot ad , amit most írtam az olyan mintha valamelyik szíj szólna , amikor meleg a motor már kevésbé hallatszik
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24634 Dátum:
2014.12.02 kedd, 09:45:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.12.01 hétfő, 18:38:18
Igazad van.
De azért a márciusi minin, majd ha már felszáradtak az utak, odaadom majd egy karikára a gépet, ha már fel lesz újnyárigumizva. A melléképületrevalót mindjárt át fogod csoportosítani.
Ebben maxomálisan egyetértek, tudom hogy mi a jó, vezetek a mondin kívül más dögöket is (navarra 3.0 280Le, volvo s60-s80)
a márciusi miniig meg vágom a cetlit.
egyébként az 1,6 tdci-re lennék kiváncsi meg az 1,6 Vti vagy mi a thökömre, hogy azzal mit megy.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24635 Dátum:
2014.12.02 kedd, 09:46:51 »
Idézetet írta: JOCi - 2014.12.01 hétfő, 18:36:53
Az önkormányzat mellett parkoltam, ugye? Ritkán járok ott, de ha menni kell...
Minimilka? A csokit szeretem!
Ha időben szólsz egy KV-ra vendégem vagy! Van ott a környéken 1-2 jó KV-zoo
!
várom a tervezőt hogy valamit szóljon, elméletben pénteken mennem kellene.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24636 Dátum:
2014.12.02 kedd, 10:01:15 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.02 kedd, 09:45:47
Ebben maxomálisan egyetértek, tudom hogy mi a jó, vezetek a mondin kívül más dögöket is (navarra 3.0 280Le, volvo s60-s80)
a márciusi miniig meg vágom a cetlit.
egyébként az 1,6 tdci-re lennék kiváncsi meg az 1,6 Vti vagy mi a thökömre, hogy azzal mit megy.
Néha hajtok egy pug 3008-at 1.6 hdi(tdci)-vel:
1. egyrészt a Fordnál valamiért nem ennyire találták el a motor járását
2. A Pugban nagyon jól megy, viszont 6,5-7 liter között fogyaszt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24637 Dátum:
2014.12.02 kedd, 10:18:40 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.02 kedd, 09:45:47
Ebben maxomálisan egyetértek, tudom hogy mi a jó, vezetek a mondin kívül más dögöket is (navarra 3.0 280Le, volvo s60-s80)
a márciusi miniig meg vágom a cetlit.
egyébként az 1,6 tdci-re lennék kiváncsi meg az 1,6 Vti vagy mi a thökömre, hogy azzal mit megy.
Centit, nem cetlit
Egyébként készülj magas élményfaktorra! Nekem volt szerencsém megkergetni Jani 2.2-esét (
érte) és hát nagy élmény volt!
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24638 Dátum:
2014.12.02 kedd, 12:26:08 »
Idézetet írta: BT - 2014.12.02 kedd, 10:01:15
Néha hajtok egy pug 3008-at 1.6 hdi(tdci)-vel:
1. egyrészt a Fordnál valamiért nem ennyire találták el a motor járását
2. A Pugban nagyon jól megy, viszont 6,5-7 liter között fogyaszt...
Másképp van hangolva, más a hajtáslánc, súly....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24639 Dátum:
2014.12.02 kedd, 18:35:09 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.02 kedd, 09:45:47
Ebben maxomálisan egyetértek, tudom hogy mi a jó, vezetek a mondin kívül más dögöket is (navarra 3.0 280Le, volvo s60-s80)
...
Jaaa, akkor jó. Akkor nem adom oda...
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Gurgiga
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24640 Dátum:
2014.12.02 kedd, 19:18:39 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.12.01 hétfő, 18:38:41
https://www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=karossz%C3%A9ria%20f%C3%B3lia
Sok helyen, előre megbeszélt időpontban, nem drága összegért, sztem jó. Lehet teljes is, részleges is.
Nem tudom mit kérdezel: az utastér elemeinek fóliázását, vagy a külső kasztni fóliát. Külsőből van színes is. Én átlátszót tettem, ami kavics ellen tényleg jó.
Zámbófóliát tudom ajánlani, szépen dolgoznak.
Nekem a kasztnit
http://www.fullfol.hu/
Krisztián csinálta. Manapság 10M feletti gépek állnak bent nála...
Aki nem akarja túllihegni, vehet egy flakon plastidip sprayt (vmi szürkeszerűt, ami cifrázható gyöngyház betéttel még), s lenyomhatja otthon pár perc alatt. (5-10E Ft)
Egy teljes külsőre gondoltam .Átlátszóra , hogy védve a festést . Egy teljes külső árban kb ?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24641 Dátum:
2014.12.02 kedd, 20:12:26 »
Idézetet írta: Gurgiga - 2014.12.02 kedd, 19:18:39
Egy teljes külsőre gondoltam .Átlátszóra , hogy védve a festést . Egy teljes külső árban kb ?
6 éve volt 450, alkudva-okosba 350.
Átlátszó a Paintgard, nekem is ez van fent, öngyógyulós.
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24642 Dátum:
2014.12.02 kedd, 21:30:08 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.12.02 kedd, 18:35:09
Jaaa, akkor jó. Akkor nem adom oda...
dehogynem
most már kell
Naplózva
Gurgiga
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24643 Dátum:
2014.12.03 szerda, 21:26:50 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.12.02 kedd, 20:12:26
6 éve volt 450, alkudva-okosba 350.
Átlátszó a Paintgard, nekem is ez van fent, öngyógyulós.
Hat éve 450... az lassan minimum 600-700. Azt azért meggondolom. Inkább egy új felni + gumi. És bocs hogy téged zaklatlak de ha jól látom a tiéd 2,2-es .?
A fogyasztás iránt érdeklődnék . Jelen pillanatban nem sasolom az üzemanyag mutatót , ha elfogy ,elfogy ... megyek tankolni . Tehát nem a nagyon spórolós üzemanyag fogyasztás iránt érdeklődnék, hanem a sima normálisan hajtós nem széttaposós és nem is a szuttyogó tempós fogyasztás iránt.
Illetve ha esetleg valakinek van 2000-es (köbcenti) 163 lóerős gépe ő is megírhatná ugyan ezt.
Köszönöm a válaszokat.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.03 szerda, 21:28:49 írta Gurgiga
»
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24644 Dátum:
2014.12.03 szerda, 21:31:23 »
Idézetet írta: Gurgiga - 2014.12.03 szerda, 21:26:50
Hat éve 450... az lassan minimum 600-700. Azt azért meggondolom. Inkább egy új felni + gumi. és bocs hogy téged zaklatlak de ha jól látom a tiéd 2,2-es .?
A fogyasztás iránt érdeklődnék . Jelen pillanatban nem sasolom az üzemanyag mutatót , ha elfogy ,elfogy ... megyek tankolni . Tehát nem a nagyon spórolós üzemanyag fogyasztás iránt érdeklődnék, hanem a sima normálisan hajtós nem széttaposós és nem is a szuttyogó tempós fogyasztás iránt.
Illetve ha esetleg valakinek van 2000-es (köbcenti) 163 lóerős gépe ő is megírhatná ugyan ezt.
Köszönöm a válaszokat.
ha jól emlékszem típus függő, de ha csak az orrát fóliáztatod le, akkor 100 alatt megáll.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24645 Dátum:
2014.12.03 szerda, 22:20:11 »
Idézetet írta: Gurgiga - 2014.12.03 szerda, 21:26:50
Hat éve 450... az lassan minimum 600-700. Azt azért meggondolom. Inkább egy új felni + gumi. És bocs hogy téged zaklatlak de ha jól látom a tiéd 2,2-es .?
A fogyasztás iránt érdeklődnék . Jelen pillanatban nem sasolom az üzemanyag mutatót , ha elfogy ,elfogy ... megyek tankolni . Tehát nem a nagyon spórolós üzemanyag fogyasztás iránt érdeklődnék, hanem a sima normálisan hajtós nem széttaposós és nem is a szuttyogó tempós fogyasztás iránt.
Illetve ha esetleg valakinek van 2000-es (köbcenti) 163 lóerős gépe ő is megírhatná ugyan ezt.
Köszönöm a válaszokat.
Ma 300ból azért elég jól körbehúzzák, a szélvédőtől lefelé sztem biztosan belefér, s az elég is. De van az alapcsomag, az 1x0E, az is elég jó már.
Fogyi: 100-180 között úgy alakul, hogy a sebességet osztani kell 20-szal. Tehát átlag 120:6L, 140:7L, 160:8L. Városban anno pár hónapig 8,5-et kért. Mostanában nekem vmiért csökkent a fogyim tovább, talán a dugózott EGR lehet, nem tudom...
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6347
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24646 Dátum:
2014.12.03 szerda, 22:20:40 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.12.02 kedd, 21:30:08
dehogynem
most már kell
Na jóóó
Naplózva
re-ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24647 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 09:11:13 »
Idézetet írta: Gurgiga - 2014.12.03 szerda, 21:26:50
Hat éve 450... az lassan minimum 600-700. Azt azért meggondolom. Inkább egy új felni + gumi. És bocs hogy téged zaklatlak de ha jól látom a tiéd 2,2-es .?
A fogyasztás iránt érdeklődnék . Jelen pillanatban nem sasolom az üzemanyag mutatót , ha elfogy ,elfogy ... megyek tankolni . Tehát nem a nagyon spórolós üzemanyag fogyasztás iránt érdeklődnék, hanem a sima normálisan hajtós nem széttaposós és nem is a szuttyogó tempós fogyasztás iránt.
Illetve ha esetleg valakinek van 2000-es (köbcenti) 163 lóerős gépe ő is megírhatná ugyan ezt.
Köszönöm a válaszokat.
Nekem 60% M0, M3 és 40% város 6,1-6,5l / 100 km, sietve, de nem őrölt mód. Ja és 163 paci.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24648 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 09:14:05 »
Idézetet írta: titta - 2014.12.04 csütörtök, 09:11:13
Nekem 60% M0, M3 és 40% város 6,1-6,5l / 100 km, sietve, de nem őrölt mód.
Ja és 163 paci.
Most már
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24649 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 09:16:54 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.04 csütörtök, 09:14:05
Most már
Előtte is ugyanúgy evett, csak kevésbé ment.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Oldalak:
1
...
486
487
488
489
490
491
492
[
493
]
494
495
496
497
498
499
500
...
800
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ