Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:10:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348948 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2006.12.08 péntek, 08:45:00 »

12 körül... szerelők meg csomó ember szerint szerint ez városban még egész normális. Ismerek oylat aki 1,4es motorral nem tudja 10 alá tornásznia fogyit... És én ráadásul szeretem neki nyomni, ugyhogy szerintem nincs a mocival baj.
Persze, hogy nem tudja. 1.4 motort pörgetni kell, és ilyenkor eszik keményen. Ezért hülyeség nagy kasztniba kis motort tenni. Pl haverom Escortja: mikor vette, arra hivatkozott, hogy majd keveset fogyaszt, hisz 1.4-es. Mondtam neki, 10 alatt sosem lesz városban és igazam volt:))) Mondjuk mi jár annak, akinek igaza van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2006.12.08 péntek, 16:28:00 »

Persze, hogy nem tudja. 1.4 motort pörgetni kell, és ilyenkor eszik keményen. Ezért hülyeség nagy kasztniba kis motort tenni. Pl haverom Escortja: mikor vette, arra hivatkozott, hogy majd keveset fogyaszt, hisz 1.4-es. Mondtam neki, 10 alatt sosem lesz városban és igazam volt:))) Mondjuk mi jár annak, akinek igaza van?
Na elhoztam a kocsit innen aszerelőtől. cseréltek fékpofát meg felszabályoztáka tárcsát, ez volt 17 ezer. Kicseréltéka kézifékkart. 14 ezerért. Mostmár kicsit jobban fog a kézifék, de ne sokkal.... :S De mostmár hagyom a fenébe... A munkadíjakkal együtt elment 40 ezer forintom erre. Sad Illetve a munkadíj annyival több volt, hogy megnézettema görgőket, meg ott a cuccokat hogy mi ad süvítő hangot egyfolytában. Megállapították hogy a levegőpumpa. Na ugyhogy minden okés. a maradék pénzecskémen most megyek és veszek egykét optikai cuccos. Sport váltógombot, padálokat, aluháló-hűtőrácsot, meg ami megtetszik, de már alig van pénzem Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2006.12.08 péntek, 17:10:00 »

Na elhoztam a kocsit innen aszerelőtől. cseréltek fékpofát meg felszabályoztáka tárcsát, ez volt 17 ezer. Kicseréltéka kézifékkart. 14 ezerért. Mostmár kicsit jobban fog a kézifék, de ne sokkal.... :S De mostmár hagyom a fenébe... A munkadíjakkal együtt elment 40 ezer forintom erre. Sad Illetve a munkadíj annyival több volt, hogy megnézettema görgőket, meg ott a cuccokat hogy mi ad süvítő hangot egyfolytában. Megállapították hogy a levegőpumpa. Na ugyhogy minden okés. a maradék pénzecskémen most megyek és veszek egykét optikai cuccos. Sport váltógombot, padálokat, aluháló-hűtőrácsot, meg ami megtetszik, de már alig van pénzem Sad
Ha rázni fog a fék, akkor az a szabélyzástól van. Általában nem sikerül, egyébként a tárcsát nem is szabad...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2006.12.08 péntek, 17:20:00 »

Ha rázni fog a fék, akkor az a szabélyzástól van. Általában nem sikerül, egyébként a tárcsát nem is szabad...
bocsi dobot szabályoztak nem tárcsát Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2006.12.08 péntek, 18:26:00 »

Na elhoztam a kocsit innen aszerelőtől. cseréltek fékpofát meg felszabályoztáka tárcsát, ez volt 17 ezer. Kicseréltéka kézifékkart. 14 ezerért. Mostmár kicsit jobban fog a kézifék, de ne sokkal.... :S De mostmár hagyom a fenébe... A munkadíjakkal együtt elment 40 ezer forintom erre. Sad Illetve a munkadíj annyival több volt, hogy megnézettema görgőket, meg ott a cuccokat hogy mi ad süvítő hangot egyfolytában. Megállapították hogy a levegőpumpa. Na ugyhogy minden okés. a maradék pénzecskémen most megyek és veszek egykét optikai cuccos. Sport váltógombot, padálokat, aluháló-hűtőrácsot, meg ami megtetszik, de már alig van pénzem Sad
Hogy kézifékkart minek cseréltek...??
A bowden szokott megnyúlni, azt szokták cserélni, nem a kart.
De, ha neked mindegy, akkor nekem is. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2006.12.08 péntek, 19:52:00 »

12 körül... szerelők meg csomó ember szerint szerint ez városban még egész normális. Ismerek oylat aki 1,4es motorral nem tudja 10 alá tornásznia fogyit... És én ráadásul szeretem neki nyomni, ugyhogy szerintem nincs a mocival baj.
Ez városi fogyasztás?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2006.12.08 péntek, 20:04:00 »

Na, nem kell örülni, most a fogyasztasom 7,5. Van benne egy Kehidakustány M7-en 160-180 körül illetve Budapest. Egy tankra ennyi jött ki.
Monnyuk e se rossz:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2006.12.09 szombat, 00:55:00 »

hmm ez aggasztó... Gondolom *** a benzinmutatóm, mert amikor tele atank, akkor sokáig fullon áll amutató, aztán lassan kúszik lefelé, és most a felétől meg szinte szemmel láthatóan csökken:S Ma még a fele és anegyede között állat a mutató. Alig mentem vele és már a negyede alatt van:S És most nem is nagyon nyomtam neki... Lehet hogy a hideg mega fűtés miatt zabál jobban, de ez azé fura...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2006.12.09 szombat, 00:58:00 »

Amugy akézifékkart azért cserélték, mert el volt romolva. Ugyanis ott, ahol a bowdent vezeti ott valahogy a bowden nem ott húzódott ahogy kéne.. de ez érezhető is volt mert simán lötyögött a kar, meg lazán mozgott  le-fel. A bowden meg elvileg 1 hónapja már ki lett cserélve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2006.12.09 szombat, 01:05:00 »

Most értem amugy haza a haverom telkéről. vettem egy sportos váltógombot, 2 zöld beltéri neont amit a kesztyűtartó és akormány alá szerelünk majd be, és vettem még egy alurácsaot is. Na hát nem gondoltam hogy ilyen nehéz lesz megcsinálni a léghűtő rácást. A gyári műanyag rács bordáit nagynehezen kivagdostuk, tördeltük, és a fényezett műanyag és az ahoz kapcsolódó maradék fekete rögzítőkeret közé beszereltük a kivágott alurácsot. Így most elég ütős lett a kocsi frontja. A ford ebmlémát még majd lehet hogy valahogy rászereljüka közepére, de igy sportosabbnak tűnik. Nagyon jól sikerült, megérte órákat szórakozni vele Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2006.12.09 szombat, 10:01:00 »

hmm ez aggasztó... Gondolom *** a benzinmutatóm, mert amikor tele atank, akkor sokáig fullon áll amutató, aztán lassan kúszik lefelé, és most a felétől meg szinte szemmel láthatóan csökken:S Ma még a fele és anegyede között állat a mutató. Alig mentem vele és már a negyede alatt van:S És most nem is nagyon nyomtam neki... Lehet hogy a hideg mega fűtés miatt zabál jobban, de ez azé fura...
Ez szerintem normális. Én eddig minden kocsimnál azt tapasztaltam, hogy lassabban fogy a felső tartományban. Nyugi, tobben vagyunk így:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2006.12.09 szombat, 21:01:00 »

Most értem amugy haza a haverom telkéről. vettem egy sportos váltógombot, 2 zöld beltéri neont amit a kesztyűtartó és akormány alá szerelünk majd be, és vettem még egy alurácsaot is. Na hát nem gondoltam hogy ilyen nehéz lesz megcsinálni a léghűtő rácást. A gyári műanyag rács bordáit nagynehezen kivagdostuk, tördeltük, és a fényezett műanyag és az ahoz kapcsolódó maradék fekete rögzítőkeret közé beszereltük a kivágott alurácsot. Így most elég ütős lett a kocsi frontja. A ford ebmlémát még majd lehet hogy valahogy rászereljüka közepére, de igy sportosabbnak tűnik. Nagyon jól sikerült, megérte órákat szórakozni vele Smiley
képet ! képet !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2006.12.10 vasárnap, 21:32:00 »

Majd lefotózom.  Amugy a kézifék fogóját hogy kell leszedni, mert azt is ki akarom cserélni egy szebb példányra? Az ajtókárpit, meg a műszerfal leszerelése a csavarok megtalálásával meg kicsavarásával oldható meg ugye? Van valami extra tanács vagy valami ezügyben amire nem árt ügyelni ezek eltávolításakor?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 19:59:00 »

hmm ez aggasztó... Gondolom *** a benzinmutatóm, mert amikor tele atank, akkor sokáig fullon áll amutató, aztán lassan kúszik lefelé, és most a felétől meg szinte szemmel láthatóan csökken:S Ma még a fele és anegyede között állat a mutató. Alig mentem vele és már a negyede alatt van:S És most nem is nagyon nyomtam neki... Lehet hogy a hideg mega fűtés miatt zabál jobban, de ez azé fura...
Ez nálam is így van. Elvileg nincs egyenes arányban a benya és a beosztás a mutatónál... Full-tól a feléig lassan megy le,de utána baindul
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2006.12.11 hétfő, 23:14:00 »

Akkor honnan tudhatom tutira hogy meddig van a tank? Ha a felétől lefelé beindul akkor azér van mer jóval kevesebb van a tartályban és elkezdi utolérni magát? Mer ez necces, ha esetleg ugygondolom hogy ráérek még tankolni, aztán közbe kifogy...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2006.12.12 kedd, 09:26:00 »

Akkor honnan tudhatom tutira hogy meddig van a tank? Ha a felétől lefelé beindul akkor azér van mer jóval kevesebb van a tartályban és elkezdi utolérni magát? Mer ez necces, ha esetleg ugygondolom hogy ráérek még tankolni, aztán közbe kifogy...
nekem is ez van, 100 kilométeren semmi, aztán rohamosan fogy, 3/4-ig, másnap reggel beindítva pedig 1/2, nem értem
 
a megtett kilométerek alapján tankolok, az bevált
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2006.12.12 kedd, 10:05:00 »

Akkor honnan tudhatom tutira hogy meddig van a tank? Ha a felétől lefelé beindul akkor azér van mer jóval kevesebb van a tartályban és elkezdi utolérni magát? Mer ez necces, ha esetleg ugygondolom hogy ráérek még tankolni, aztán közbe kifogy...
Szerintem 650 km-nél tankolj rá (2.0-ás benya) én persze ráérek 780 körül
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2006.12.12 kedd, 10:26:00 »

Majd lefotózom.  Amugy a kézifék fogóját hogy kell leszedni, mert azt is ki akarom cserélni egy szebb példányra? Az ajtókárpit, meg a műszerfal leszerelése a csavarok megtalálásával meg kicsavarásával oldható meg ugye? Van valami extra tanács vagy valami ezügyben amire nem árt ügyelni ezek eltávolításakor?
Az oldalon nézz körül a cikkek között. Van leírás kézifékkar burkolat, váltószoknya, kormánybőrözés ilyesmik cseréjéről beépítéséről, meg a műszerfal téma is érintve van néhányszor képekkel. A fusim féle cikkeket főleg ajánlom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2006.12.12 kedd, 10:59:00 »

Akkor honnan tudhatom tutira hogy meddig van a tank? Ha a felétől lefelé beindul akkor azér van mer jóval kevesebb van a tartályban és elkezdi utolérni magát? Mer ez necces, ha esetleg ugygondolom hogy ráérek még tankolni, aztán közbe kifogy...
tutira sehogy! Hozzászoksz majd a kb.-hoz.
Nálam, ha világít a n.sárga lámpa, akkor onnét még 50-80 Km-t mehetek még! ( kábé )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2006.12.12 kedd, 13:32:00 »

nekem is ez van, 100 kilométeren semmi, aztán rohamosan fogy, 3/4-ig, másnap reggel beindítva pedig 1/2, nem értem
 
a megtett kilométerek alapján tankolok, az bevált
Alvajáró a kocsid. Éjszaka eljár negyed tanknyi benzint:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2006.12.12 kedd, 14:58:00 »

tutira sehogy! Hozzászoksz majd a kb.-hoz.
Nálam, ha világít a n.sárga lámpa, akkor onnét még 50-80 Km-t mehetek még! ( kábé )
Köbö nálam is.A felvillanás után 50km-el azért begurulok egy kútra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 23:53:00 »

Köbö nálam is.A felvillanás után 50km-el azért begurulok egy kútra.
tapasztalat. hogy a felvillanáskor már érdemes rátankolni ! mert besz* a rendszer és jöhet a sika mika !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2006.12.15 péntek, 02:27:00 »

tapasztalat. hogy a felvillanáskor már érdemes rátankolni ! mert besz* a rendszer és jöhet a sika mika !
Sógorom a '97es 1,8 ghia-ja elment majd' 100km-ert a felvillanás után... persze ez atól is függ,hogy országút,vagy város..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2006.12.15 péntek, 08:34:00 »

Sógorom a '97es 1,8 ghia-ja elment majd' 100km-ert a felvillanás után... persze ez atól is függ,hogy országút,vagy város..
jah én is elmentem vele több mint 60km-t, aztán szlotyi fel... vagy valami oszt nem győztem a rendszert pucolni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2006.12.15 péntek, 08:37:00 »

szerintem hagyjuk meg a mérnököknek azt a sikerélményt, hogyha már eccer kitalálták a figyelmeztető lámpát ilyen esetekre, akkor figyeljünk is oda rá !!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2006.12.15 péntek, 09:37:00 »

szerintem hagyjuk meg a mérnököknek azt a sikerélményt, hogyha már eccer kitalálták a figyelmeztető lámpát ilyen esetekre, akkor figyeljünk is oda rá !!
Nálam az a tapasztalat,ha országút akár a figy. lámpa világítás mellet 1km-ig lemehetek,pontos.
Viszont városban 70km-t mutatott és mégis leállt.Mondjuk csak séta volt a kútig,benya bele és indult.Nem kellet semmit +-ban csinálni.
A haver off citromja országúton még 90akárhány km-t mutatott oszt stop.Na ez szép!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2006.12.15 péntek, 10:53:00 »

Nálam a fed comp már csak 10 km megtehetőt ír, mikor felvillan a figyelmeztető lámpa. Gondolom, azért van még 1-2 km tartalék is, amit nem jelez.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2006.12.15 péntek, 11:19:00 »

Hát, aki éhes, az eszik ugyebár
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2006.12.20 szerda, 23:13:00 »

Hát emberek ezt nem hiszem el... 2 hete tankoltam fullra a kocsit. Elmentem vele kb 5ször a szomszéd kerületbe, 15 perc odavissza. Meg ott cirkáltam kicsit erre-arra. Meg pár reggel elugrottam vele suliba ami 5 percre van kocsival. Ennyi ésmár minnyár a felén áll a benzinmutató. Ma amikor elindultam kb az utolsó előtti vonalkánál állt a mutató, hazaértem ésmár lassan a felénél van. Szal most nemis az van hogy nehezen menne le a teletankolás utána mutató a feléig, hanem már kezdettől fogva szinte szemmel láthatóan csökken. Már arra is gondoltam, hogy lyukas a benzintank, de nincs a kocsi alatt semmiféle benzinfolt. Hát ez a dolog igencsak idegel :s
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2006.12.20 szerda, 23:19:00 »

Hát emberek ezt nem hiszem el... 2 hete tankoltam fullra a kocsit. Elmentem vele kb 5ször a szomszéd kerületbe, 15 perc odavissza. Meg ott cirkáltam kicsit erre-arra. Meg pár reggel elugrottam vele suliba ami 5 percre van kocsival. Ennyi ésmár minnyár a felén áll a benzinmutató. Ma amikor elindultam kb az utolsó előtti vonalkánál állt a mutató, hazaértem ésmár lassan a felénél van. Szal most nemis az van hogy nehezen menne le a teletankolás utána mutató a feléig, hanem már kezdettől fogva szinte szemmel láthatóan csökken. Már arra is gondoltam, hogy lyukas a benzintank, de nincs a kocsi alatt semmiféle benzinfolt. Hát ez a dolog igencsak idegel :s
Szűrőcserék mikor voltak utoljára? Gyertyák, levegő rendszer stb...
Illetve próbálj meg nem első lenni minden lámpánál. Az mindig segít a fogyasztásnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2006.12.20 szerda, 23:48:00 »

Nem nyomtam neki direkt. Csak olykor-olykor Smiley De ha mindig tiporám a gázt, ez a fogyi akkorse lenne normális - ha tényleg ennyi benzin fogy. Októberben voltak a szűrő illetve gyertyacserék meg egyéb apróságok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 00:07:00 »

Hát emberek ezt nem hiszem el... 2 hete tankoltam fullra a kocsit. Elmentem vele kb 5ször a szomszéd kerületbe, 15 perc odavissza. Meg ott cirkáltam kicsit erre-arra. Meg pár reggel elugrottam vele suliba ami 5 percre van kocsival. Ennyi ésmár minnyár a felén áll a benzinmutató. Ma amikor elindultam kb az utolsó előtti vonalkánál állt a mutató, hazaértem ésmár lassan a felénél van. Szal most nemis az van hogy nehezen menne le a teletankolás utána mutató a feléig, hanem már kezdettől fogva szinte szemmel láthatóan csökken. Már arra is gondoltam, hogy lyukas a benzintank, de nincs a kocsi alatt semmiféle benzinfolt. Hát ez a dolog igencsak idegel :s
Tehát minden esetben rövid, pár perces távok. A motor még be sem melegedett. Ilyenkor jóval többet nyel. Hány kilométert tettél meg? És egyébként normális a fogyi? Méress co-t, az elég sok mindent megválaszol.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 10:05:00 »

Tehát minden esetben rövid, pár perces távok. A motor még be sem melegedett. Ilyenkor jóval többet nyel. Hány kilométert tettél meg? És egyébként normális a fogyi? Méress co-t, az elég sok mindent megválaszol.
Mérettem co-t nemrég. Szinte tökéletes, gyári értékek jöttek ki.Nemtom tankolás óta hány kilómétert tehettem meg, mert elfelejtettem nullázni a számlálót.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2006.12.21 csütörtök, 10:19:00 »

Mérettem co-t nemrég. Szinte tökéletes, gyári értékek jöttek ki.Nemtom tankolás óta hány kilómétert tehettem meg, mert elfelejtettem nullázni a számlálót.
Itt vmi nagyon nem okés, de ez igazából a következő tanknál fog kijönni. Ez nem lehetett több 100km-nél ugye? Nekem legrosszabb esetben evett 15l-t, és ekkor már lambdaszonda cserére volt szükség...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2006.12.22 péntek, 12:01:00 »

Mérettem co-t nemrég. Szinte tökéletes, gyári értékek jöttek ki.Nemtom tankolás óta hány kilómétert tehettem meg, mert elfelejtettem nullázni a számlálót.
Lassan 2 hónapja, hogy elkezdtél ezen morfondírozni... Akkor is leírtuk, hogy a 12 lityis fogyasztás az nem a 2.0-ás motoré, hanem a 2.5-é!  
Leírtuk, hogy miket kéne megnézni... Egy idő után belenyugodtál valamiért, hogy semmi baja a motornak.
Most megint elkezdett foglalkoztatni a fogyasztásod, de most is csak ugyanazokat tudjuk leírni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2006.12.22 péntek, 20:27:00 »

http://cgi.ebay.de/Ford-Mondeo-Turnier-Rueckleuchten-red-crystal-NEU_W0QQitemZ320064091917QQihZ011QQcategoryZ57325QQrdZ1QQcmdZViewItem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2006.12.23 szombat, 01:44:00 »

Lassan 2 hónapja, hogy elkezdtél ezen morfondírozni... Akkor is leírtuk, hogy a 12 lityis fogyasztás az nem a 2.0-ás motoré, hanem a 2.5-é!  
Leírtuk, hogy miket kéne megnézni... Egy idő után belenyugodtál valamiért, hogy semmi baja a motornak.
Most megint elkezdett foglalkoztatni a fogyasztásod, de most is csak ugyanazokat tudjuk leírni!
Mert én mindent megtettem már. És nem derült ki semmi. Mellesleg ha ugy vezetek mint egy nagypapa a 2.0ával és 2-2,5ezres fordulatnál már kapcsoslok fel, akkor elképzelhető, hogy iylen 8 litereket enne. De én sportosan szeretek vezetni általában, és ha már egyszer ilyen erős motorom van, nemfogok állandóan szépen lassan nyugisan vezetni mint öreganyám a dévu tikóval. Tudomásul vettem h ennyit fogaszt. 12 liter tök normális ha gyakran nyomom magas fordulatszámtartományokig. De mostmár kicsit visszafogtam a tempóból (=ritkábban lépek oda durvábban) és igy valóban lassabban megy lefelé az a mutató.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2006.12.23 szombat, 01:52:00 »

Amugy ma 3 biztosítékot is elhasználtam az ablakemelőre, mert valamiért ha a jobb oldali ablakot a vezető oldali kapcsolóval emeltem (a jobb oldali ajtó felhúzókapcsolója nem műkszik, csak amikor kedve támad), 1-2re levágta biztit. valahol zárlatos lehet. Szerintetek akapcsoló vagy valahol máshol? én akapcsolóra tippelek. mennyibe kerül egy új kapcsoló ha netán cserélni kéne.
Az előző tulaj minden elektronikát összegányolt az autóban... Mindig elromlik meg zárlatos lesz valami elektronikus cucc, mert csupasz kábelvégek, össze-vissza bekötött kábelek, ráadásul forrasztás nélkül.. pffff... Undorító kontár munka... És persze igencsak veszélyes.... A sebességmérő mögött is szeret kikapcsolni egy kis lámpa, de ha ráütök felülről bekapcsol... Smiley Remek...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2006.12.23 szombat, 20:13:00 »

Mert én mindent megtettem már. És nem derült ki semmi. Mellesleg ha ugy vezetek mint egy nagypapa a 2.0ával és 2-2,5ezres fordulatnál már kapcsoslok fel, akkor elképzelhető, hogy iylen 8 litereket enne. De én sportosan szeretek vezetni általában, és ha már egyszer ilyen erős motorom van, nemfogok állandóan szépen lassan nyugisan vezetni mint öreganyám a dévu tikóval. Tudomásul vettem h ennyit fogaszt. 12 liter tök normális ha gyakran nyomom magas fordulatszámtartományokig. De mostmár kicsit visszafogtam a tempóból (=ritkábban lépek oda durvábban) és igy valóban lassabban megy lefelé az a mutató.
Tényleg nem értelek! Még kb. nyolc bejegyzéssel ezelőtt azon gondolkodtál, hogy hová tűnik a benzined, tán "lukas a tankom"? Erre természetesen kaptál tanácsokat ismételten, hogy mitől lehet.
Azután nekem meg azt írtad, szimplán attól van, hogy nyomod neki, tehát semmi gond.  
Némi ellentmondást vélek felfedezni az irományaidban ill. kis túlzást a 8 literes nagypapás fogyasztás körül! Itt szerintem senki nem beszélt se neked se másnak 8 literes fogyasztásról városban!! Sőt, most mondom neked, hogy nem is fog 8 litert fogyasztani soha városban!
Persze, ha pirostól pirosig nyomod neki, akkor nem csodálkozom a 12 lityin.
 
üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2006.12.23 szombat, 22:28:00 »

Amugy ma 3 biztosítékot is elhasználtam az ablakemelőre, mert valamiért ha a jobb oldali ablakot a vezető oldali kapcsolóval emeltem (a jobb oldali ajtó felhúzókapcsolója nem műkszik, csak amikor kedve támad), 1-2re levágta biztit. valahol zárlatos lehet. Szerintetek akapcsoló vagy valahol máshol? én akapcsolóra tippelek. mennyibe kerül egy új kapcsoló ha netán cserélni kéne.
Az előző tulaj minden elektronikát összegányolt az autóban... Mindig elromlik meg zárlatos lesz valami elektronikus cucc, mert csupasz kábelvégek, össze-vissza bekötött kábelek, ráadásul forrasztás nélkül.. pffff... Undorító kontár munka... És persze igencsak veszélyes.... A sebességmérő mögött is szeret kikapcsolni egy kis lámpa, de ha ráütök felülről bekapcsol... Smiley Remek...
Ha volt komoly belsőtér-tisztításon, akár a kapcsoló is elázhatott, azt kell kitörölni. Az kilőheti a biztiket...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2006.12.24 vasárnap, 00:32:00 »

Mindegy hagyjuka fogyit, ez van, én is össze vagyok zavarodva, mert nemtudok pontos értéket kapni az elfogyasztott benzin mennyiségéről, majd még pár tankolással kitapasztalom hogy kb menyit fogyasztok el... Bár aggasztó, hogy tegnap este még a felénél állt amuattó, ma vezetgettem kicsit a városban nem túl messze párfelé, ésmár az alsó negyednél jár amutató... És a zöld lámpánál se nyomtam neki most. Na midnegy, ugysincs semmi tippem h milenne a baja. Kibocsáltás tökéletes, nincs hibakód, és húz rendesen...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2006.12.24 vasárnap, 00:37:00 »

Ha volt komoly belsőtér-tisztításon, akár a kapcsoló is elázhatott, azt kell kitörölni. Az kilőheti a biztiket...
Nem ázott el. Annyi történt tegnap, hogy az ajtókárpitot levettem, hogy a haver behúzza az új kábeleket a hangszóróhoz, aztán visszatetem. Szerintem véletlen egybeesés hogy utánna lett zárlatos a kapcsoló, mert szerintem nem bántottuk. De majd lehet leszedem a kárpitot megint, hogy megnézzem nem a kapcsoló kábeleinél van-e valami gáz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 08:49:00 »

http://kepfeltoltes.hu/view/061224/20061222004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/061224/20061222002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/061224/20061222003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 10:24:00 »

Lassan 2 hónapja, hogy elkezdtél ezen morfondírozni... Akkor is leírtuk, hogy a 12 lityis fogyasztás az nem a 2.0-ás motoré, hanem a 2.5-é!  
Leírtuk, hogy miket kéne megnézni... Egy idő után belenyugodtál valamiért, hogy semmi baja a motornak.
Most megint elkezdett foglalkoztatni a fogyasztásod, de most is csak ugyanazokat tudjuk leírni!
Szia ISU,nem tudom honnan veszed ,hogy egy 2,5ös 12-böl kijön?
Nyáron esetleg,de hideg téli időszakban 14-15litert simán bever és még nem is vezetek túl durván!
Egy havernak is 2.0ás mondeója van és a vezetési stilusától függően meki is bever városban 11_12 litert a verda.(télen)
Szerintem a fogyasztást nagyban befolyásolja a vezetési stílus,a városi használat,a benzin minősége és egyébb apróságok....!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 11:35:00 »

Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 14:25:00 »

Szia ISU,nem tudom honnan veszed ,hogy egy 2,5ös 12-böl kijön?
Nyáron esetleg,de hideg téli időszakban 14-15litert simán bever és még nem is vezetek túl durván!
Egy havernak is 2.0ás mondeója van és a vezetési stilusától függően meki is bever városban 11_12 litert a verda.(télen)
Szerintem a fogyasztást nagyban befolyásolja a vezetési stílus,a városi használat,a benzin minősége és egyébb apróságok....!
Szia!
- innét a fórumról veszem a 12 litert!
- amikor a fogyasztásról beszélgettünk, akkor nem arról folyt a vita, hogy ki és hogyan tud minél több fogyasztást kihozni egyes motorból, hanem inkább a kevesebb irányba tendáltunk!
- azt hiszem én sem írtam vagy gondoltam másként, mint hogy a vezetési stílus befolyásolja a fogyasztást.("ha pirostól pirosig nyomod neki, akkor nem csodálkozom a 12 lityin")
- először, amikor Rocco érdeklődött a fogyasztás felöl, akkor annyit írt, hogy néha odalép neki, de semmi extra. Ettől még 10 literből ki kéne, hogy jöjjön! De később azért kiderült, hogy az a néha, nem is olyan néha és plusz rövid távokon jár általában! (és még lehet, hogy nem is pontosan számolt...)
- sőt a a fogyasztást befolyásolja még a gumiméret, a gumi minősége, a guminyomás, a bekapcsolt elektromos fogyasztók mennyisége, az olaj minősége és egy sor egyéb dolog , DE én és  szerintem más a témához hozzászóló is egy alap gyári értékekkel bíró autót és normál használatot feltételeztünk alapból.
- az évszakhoz még annyit, hogy novemberben, amikor felmerült a kérdés, akkor légkondival már nem kellett, durva hidegindítással meg még nem kellett számolni. (persze ezek is csak feltételezések...)
 
üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2006.12.27 szerda, 14:25:00 »

Állítható manuálisan a benzin-levegő keverék aránya?Huh?Huh?? Mert lehet, hogy azzal lehetne csökkentenem a fogyasztást. Egyébként kitapasztaltam, hogy ha nagyon lájtosan vezetgetek, akkor alig mozdul a mutató, de ha egy kicsitis bevadulok, egyből lemozdul...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2006.12.27 szerda, 14:28:00 »

Még valami. Fontos. Tud valaki olyan helyet a tűzfalon, ahol a motortérből az utastérbe juttathatok kábelt? Köszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2006.12.27 szerda, 14:44:00 »

Még valami. Fontos. Tud valaki olyan helyet a tűzfalon, ahol a motortérből az utastérbe juttathatok kábelt? Köszi.
ha szembeállsz az autóval, akkor jobboldalon kábé középen (a kormány alsórészével egyvonalban) van egy átmenet, ahol több kábel is átjön gyárilag. oda be lehet még szuszakolni egy-két átvezetést. nekem is ott ment át a hifi káblija.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2006.12.27 szerda, 16:43:00 »

Van egy eladó MKII es Mondihoz készült Plazma műszerfal számlapbetét szettem. Igy néz ki -
Ára 66 EUR - érdeklődés emailben, telejesen új bontatlan cuccról van szó
Naplózva
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.