Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:42:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345949 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 13:36:00 »

Maffy! Az ST 24 az nem 184 lovas?
Mindenütt azt írják, hogy ugyanaz a motor, mint a V6-ban, ugyanolyan teljesítménnyel...csak spoiler kit és 15 mm ültetés...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 16:58:00 »

Mindenütt azt írják, hogy ugyanaz a motor, mint a V6-ban, ugyanolyan teljesítménnyel...csak spoiler kit és 15 mm ültetés...
Most néztem a members.lycos.co.uk siteon egy brit srác ST24-esét, át az enyém most jobban néz ki, amúgy detto ugyan az! Akkor tegyem rá a feliratot én is :-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 17:04:00 »

De mindentől függetlenül: nem létezett 6 hengeresből 184 vagy 187 lovas?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 17:06:00 »

De mindentől függetlenül: nem létezett 6 hengeresből 184 vagy 187 lovas?
emlékeim szerint mintha a Koris gépe ilyen lett volna... bár azt is mondta, hogy az ST24 volt...szóval nem'tom
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2007.05.21 hétfő, 20:40:00 »

Hello
 
Hosszas hallgatás után visszatértem. Múlt csütörtökön elkészült a kocsim, egy nap híján egy hónapig volt az autószerelőmnél. Többé nem viszek hozzá semmit. Az első tapasztalatok pozitívak, bár amíg bejáratós nehéz megmondani milyen lett. Hátha érdelek valakit, leírom mi mennyibe fájt: Főtengely köszörűlés+összes főtengely csapágy=37000; Dugattyúgyűrű garnitúra= 12000; Hengerfej tömítés= 5870; Olajszűrő= 1880; Hengerfej csavarok= 3900; Olaj= 6000; Munkadíj= 25000
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 12:45:00 »

ez a topic se maradjon ki a csoprtból
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Vendég
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 20:20:00 »

Mit gondoltok, ez miért ilyen olcsó?Huh?Huh? Azthiszem elmegyek megnézni szombaton, mert nemlene rossz, ha valóban jó állapotú példány lenne. 2.5 V6 GHIA
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 22:04:00 »

Hogyha visszaesett a klíma hatékonysága,akkor csak után kell tölteni ugyi?? Elvileg minden ok, csak már nem nyom olyan hideget,inkább csak meghűti kicsit a levegőt.... ? Ja és mi pénz köbö egy újratöltés?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 22:06:00 »

Mit gondoltok, ez miért ilyen olcsó?Huh?Huh? Azthiszem elmegyek megnézni szombaton, mert nemlene rossz, ha valóban jó állapotú példány lenne. 2.5 V6 GHIA
Nekem ilyen van automatában,a motor még így is nagyon huncut.De manuálisban még huncutabb lehet.Nekem teccik.Ha a gumik jók rajta akkor szerintem nagy baja nemlehet.Nekem 9.5-10literig nassol 100-120körül.Az enyémen a baloldalt a szíjaknál látok kevés olajat,de pöcröff indul,nem zörög,nem fuldoklik.Enyém is 800volt.Egy próbát megér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 22:07:00 »

Hogyha visszaesett a klíma hatékonysága,akkor csak után kell tölteni ugyi?? Elvileg minden ok, csak már nem nyom olyan hideget,inkább csak meghűti kicsit a levegőt.... ? Ja és mi pénz köbö egy újratöltés?
Halason asszem 8rugó a töltés,de utánanézek!Szerintem csak annyi a gondja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 22:12:00 »

Mit gondoltok, ez miért ilyen olcsó?Huh?Huh? Azthiszem elmegyek megnézni szombaton, mert nemlene rossz, ha valóban jó állapotú példány lenne. 2.5 V6 GHIA
Ja,szerintem a nagy motor miatt.De megéri.Egyszerűen imádnivaló a motor!Bocs,elfogult vagyok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 22:12:00 »

Halason asszem 8rugó a töltés,de utánanézek!Szerintem csak annyi a gondja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 22:57:00 »

Ja,szerintem a nagy motor miatt.De megéri.Egyszerűen imádnivaló a motor!Bocs,elfogult vagyok
Hát éppen emiatt cserélek V6ra. Smiley Megszoktam a 136 pacit, és ez már kevés nekem. Most vetted nemrégen? Mert nézem róla a 2 képet, és ez fenntvan még a használtautó.hun. Azért mielőtt nekiállok a hercehurcának, kipróbálnék egy 2.5öst. Remélem nem lesz nehéz eladni a mostanit, és újat venni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:05:00 »

Ja,szerintem a nagy motor miatt.De megéri.Egyszerűen imádnivaló a motor!Bocs,elfogult vagyok
Csak az automata váltó... az sokat elvesz a teljesítményből. Szerintem már a 2000-es benzinessel sem érdemes versenyezned...
Az egyik talim a tesómmal futottunk egyet. 3,0i omega, automata (MV6, 212 ló). Na az a TDCi-vel úgy otthagytam, hogy csak na. Kb 160-nál ért utol (már jóval túl a 400-zon).
 
Persze értem én, a V6, meg kényelmes, ez mind OK. Nyilván hangfílingben sehol sincs a tdci...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:17:00 »

Hát éppen emiatt cserélek V6ra. Smiley Megszoktam a 136 pacit, és ez már kevés nekem. Most vetted nemrégen? Mert nézem róla a 2 képet, és ez fenntvan még a használtautó.hun. Azért mielőtt nekiállok a hercehurcának, kipróbálnék egy 2.5öst. Remélem nem lesz nehéz eladni a mostanit, és újat venni.
Kb 3hónapja.Én raktam fel,mert úgy tünt hogy hibás lesz a váltó és most nem lenne rá keret.De úgytűnik hogy csak olajhiányos.Holnap utánatöltök és kerülök vele egyet.Ha jó, holnapután már nemlesz fent!Addig meg nemadom el.A nagytalin kipróbálhatod milyen az automatás.Én szeretem.Főleg hogy annyit eszik mint egy rossz zsiga,de ég és föld a kettő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:20:00 »

Kb 3hónapja.Én raktam fel,mert úgy tünt hogy hibás lesz a váltó és most nem lenne rá keret.De úgytűnik hogy csak olajhiányos.Holnap utánatöltök és kerülök vele egyet.Ha jó, holnapután már nemlesz fent!Addig meg nemadom el.A nagytalin kipróbálhatod milyen az automatás.Én szeretem.Főleg hogy annyit eszik mint egy rossz zsiga,de ég és föld a kettő
És a 3 hónap alatt volt valami jelentkező?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:26:00 »

Csak az automata váltó... az sokat elvesz a teljesítményből. Szerintem már a 2000-es benzinessel sem érdemes versenyezned...
Az egyik talim a tesómmal futottunk egyet. 3,0i omega, automata (MV6, 212 ló). Na az a TDCi-vel úgy otthagytam, hogy csak na. Kb 160-nál ért utol (már jóval túl a 400-zon).
 
Persze értem én, a V6, meg kényelmes, ez mind OK. Nyilván hangfílingben sehol sincs a tdci...
Hát igen.Levesz belőle sokat,de még így is tetszik,na és a hangja....
Imádom az automatát,lusta vagyok váltogatni.Hát nyomatékban kicsit szegényebb vagyok mint Te az tuti,jóval többet is eszem mint Te.De kacsingatok az autógáz felé.Az csak 170 és nem 270ft.Következő lehet hogy diesel lesz,de automata az fix.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:35:00 »

És a 3 hónap alatt volt valami jelentkező?
Jujuj,bocsánat.2Hete van fent és három hónapja vettem Én.Összesen 1 jelentkező volt,de nem komoly.Nem kapkodják el őket mert ügye sokat eszik csak azt nem nézik hogy mihez képest.Hát a negyedéves bizti az sok:26ezer.Dehát valamit valamiért.Viszont 200-nál nem visított a motor hogy kiakar esni.Mocskos kis dudu ez!Első utam vele melózni(kb 50km)nem figyeltem oda és mindjárt 150-el mentem vele.Mindent összevetve nembántam meg az autót.Ha a váltó jó lesz,megmarad a kicsike.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:37:00 »

Hát igen.Levesz belőle sokat,de még így is tetszik,na és a hangja....
Imádom az automatát,lusta vagyok váltogatni.Hát nyomatékban kicsit szegényebb vagyok mint Te az tuti,jóval többet is eszem mint Te.De kacsingatok az autógáz felé.Az csak 170 és nem 270ft.Következő lehet hogy diesel lesz,de automata az fix.
Nyilván a hangja... meg igazából a motor (nálam) a v6-nál kezdődik. (Ha nem mennék sokat, tuti, hogy v6-ot vettem volna.)
 
Nyilván meg lehet szokni, hogy nem kell váltani. És gondolom, élvezi is az ember. Lehet, hogy a következő autóm aftomat lészen...
 
Az autógázt jó ötetnek tartom: környezetbarát, és tényleg jó az ára
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:37:00 »

Hát igen.Levesz belőle sokat,de még így is tetszik,na és a hangja....
Imádom az automatát,lusta vagyok váltogatni.Hát nyomatékban kicsit szegényebb vagyok mint Te az tuti,jóval többet is eszem mint Te.De kacsingatok az autógáz felé.Az csak 170 és nem 270ft.Következő lehet hogy diesel lesz,de automata az fix.
Én viszont imádoma kézit, maradok is mindig ennél Smiley Pláne ha rámjön a sportosan vezethetnék Cheesy Fúh nagyon kíváncsi vagyok a hangjára is a V6nak! Egyébként már a 2.0 motorhangja is szerintem isteni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:41:00 »

Jujuj,bocsánat.2Hete van fent és három hónapja vettem Én.Összesen 1 jelentkező volt,de nem komoly.Nem kapkodják el őket mert ügye sokat eszik csak azt nem nézik hogy mihez képest.Hát a negyedéves bizti az sok:26ezer.Dehát valamit valamiért.Viszont 200-nál nem visított a motor hogy kiakar esni.Mocskos kis dudu ez!Első utam vele melózni(kb 50km)nem figyeltem oda és mindjárt 150-el mentem vele.Mindent összevetve nembántam meg az autót.Ha a váltó jó lesz,megmarad a kicsike.
(Hát nekem 30ezer a negyedéves.) Picit húzósabb lesz a fenntartása, de nem annyival hogy ez gátat szabjon. Lehet már most felkéne tennem a gépemet a használtautóra. Nem tudom hol hirdethetném még, hogy minél hamarabb akadjon új gazdája a kicsikének. És persze az is jólenne, ha a használtautó.hun kívül máshonnan is lehetne infóm egyéb eladó V6okról.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:43:00 »

Nyilván a hangja... meg igazából a motor (nálam) a v6-nál kezdődik. (Ha nem mennék sokat, tuti, hogy v6-ot vettem volna.)
 
Nyilván meg lehet szokni, hogy nem kell váltani. És gondolom, élvezi is az ember. Lehet, hogy a következő autóm aftomat lészen...
 
Az autógázt jó ötetnek tartom: környezetbarát, és tényleg jó az ára
Ha az embernek nincsenek előítéletei a váltóval szemben,gyorsen meglehet szokni.83'Audi 100-asom volt 3sebes volt szegény.Kb 1 hét volt és már nemakartam taposni a kuplungot meg kitépni a helyéről a kart hogy miért nem megy oldalra.1év kihagyás után csak 2nap kellett.Leszokni nehéz róla,olyan mint a cigi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:48:00 »

(Hát nekem 30ezer a negyedéves.) Picit húzósabb lesz a fenntartása, de nem annyival hogy ez gátat szabjon. Lehet már most felkéne tennem a gépemet a használtautóra. Nem tudom hol hirdethetném még, hogy minél hamarabb akadjon új gazdája a kicsikének. És persze az is jólenne, ha a használtautó.hun kívül máshonnan is lehetne infóm egyéb eladó V6okról.
Nekem 32 az éves B3.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:49:00 »

(Hát nekem 30ezer a negyedéves.) Picit húzósabb lesz a fenntartása, de nem annyival hogy ez gátat szabjon. Lehet már most felkéne tennem a gépemet a használtautóra. Nem tudom hol hirdethetném még, hogy minél hamarabb akadjon új gazdája a kicsikének. És persze az is jólenne, ha a használtautó.hun kívül máshonnan is lehetne infóm egyéb eladó V6okról.
Szerintem érdemes mindjárt felrakni!A vezess.hu-n is sok autó van fent,ha nemis lesz pár napig autód,inkább rakd fel.Kellemetlen mikor a kiszemelt autót elviszik és Te másnap adod el a sajátod.Ha három max négy napig bérelsz egy olcsó autót 3000ft/per napért egy kereskedőtől még mindig jobb mintha elviszik előled.Misi107-nek van azthiszem 1.8-asa sportszűrővel az is full.Nemis kérdés a 2.0-ás motor fillingje!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:52:00 »

Nekem nincs bónuszom,de cseles voltam.Párom nevére ment az autó és novemberben leveszük a kisfityó b10-esét és már mindjárt 1 tank benzin negyedévente.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2007.05.24 csütörtök, 23:58:00 »

Nekem 32 az éves B3.
Majd jópár év múlva nekemis.. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2007.05.25 péntek, 21:37:00 »

Üdv Mindenkinek!
Nemrégiben lettem tulajdonosa egy Mondeo II. 1.8 TD-nek. Ovasgattam a fórumotokat, és nagyon tetszik ez a fajta "összetartás". Szerettem volna elmenni a találkozótokra, de sajnos családi elfoglaltság miatt ez most nem jön össze! A dízelesek közül megismertem Zombie-t, és nagyon köszönöm Neki a hasznos tanácsokat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2007.05.25 péntek, 22:03:00 »

Üdv Mindenkinek!
Nemrégiben lettem tulajdonosa egy Mondeo II. 1.8 TD-nek. Ovasgattam a fórumotokat, és nagyon tetszik ez a fajta "összetartás". Szerettem volna elmenni a találkozótokra, de sajnos családi elfoglaltság miatt ez most nem jön össze! A dízelesek közül megismertem Zombie-t, és nagyon köszönöm Neki a hasznos tanácsokat
Hali.Légy üdvözölve a családban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2007.05.26 szombat, 14:46:00 »

Üdvözletem!
Szeretnék segítséget kérni abban, hogy hogyan kell a kétgombos kulcsot összeismertetni az autóval! Elemeket most cseréltem, de előzőleg sem működött.Előre is köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2007.05.26 szombat, 15:32:00 »

Üdvözletem!
Szeretnék segítséget kérni abban, hogy hogyan kell a kétgombos kulcsot összeismertetni az autóval! Elemeket most cseréltem, de előzőleg sem működött.Előre is köszi!
Szia!
Mondeo 96> Scorpio > 98 (Radio 2 Button)
Procedure
1. Turn Ignition to II, then turn ignition from II to I and back 4 times within 3 seconds.
2. The PATS LED on dash should light.
3. Turn Ignition to 0. Then press Unlock button and keep it pressed until the PATS LED flashes 4 times (new fob first, then old)
4. Turn Ignition to II, then back to 0 to end.
 
Nekem így működött 2x is, de ma mégsem! Az összetanítás rendben ment, a visszajelző lámpa villogta, amit kell, de mégsem nyitott. Le kellett húznom az akkusarut, 5-10 perc várakozás után vissza, és ezután már ment minden.
De elméletileg, ha betartod a leírtakat, akkor nem kell még ilyesmivel is bűvöldnöd.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2007.05.26 szombat, 15:53:00 »

Szerintetek is +1 millióval el vannak írva a használtautóárak ezen az oldalon? -> http://www.hasznalt-autok.com/hasznaltauto.php?kategoria=szgk&marka=Ford&tip=mondeo&ccmkat=&arkat=&ua=Benzin&evj_tol=1997&order=5&limit=10&evj_ig=2007&kitoltve=1&such=1&ker_form=1
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2007.05.26 szombat, 16:12:00 »

1,4 milláért ST200? Átlagon felüli megkímélt állapot? Érdekes... http://www.mobile24.hu/mobile24.php#
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2007.05.26 szombat, 16:16:00 »

Egyébként nem biztos hogy el vannak írva, mert már több használtautós oldalon láttam 2 millió fölött MKII-ket... Úgy látszik egyes emberek igen el vannak tévedve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2007.05.26 szombat, 21:45:00 »

Üdv! Ferqo köszönöm! A leírtak szerint megcsináltam és minden műkszik! Jó hétvégeét mindenkinek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 22:58:00 »

A V6 csak kb 1 másodperccel van hamarabb 100on mint a 2.0?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2007.05.29 kedd, 17:47:00 »

A V6 csak kb 1 másodperccel van hamarabb 100on mint a 2.0?
A 0-100-as "sprint" az nagyban múlik, a jó rajton és a jó váltásokon. Még az is lehet, hogy a 2.0-át csak egy orrhosszal veri a V6.
Az igazi különbség viszont a "guruló" rajtnál lehet, ott már valóban több múlik az autón, bár még akkor is ott van a váltás, amit nagyon szépen el lehet rontani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2007.05.29 kedd, 17:55:00 »

A V6 csak kb 1 másodperccel van hamarabb 100on mint a 2.0?
Mégis mennyit vársz + 35 Le-től ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2007.05.29 kedd, 18:24:00 »

A 0-100-as "sprint" az nagyban múlik, a jó rajton és a jó váltásokon. Még az is lehet, hogy a 2.0-át csak egy orrhosszal veri a V6.
Az igazi különbség viszont a "guruló" rajtnál lehet, ott már valóban több múlik az autón, bár még akkor is ott van a váltás, amit nagyon szépen el lehet rontani.
Én is elvérzek általában a rajtnál mert kb 20 m-en keresztül csak kapar
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2007.05.29 kedd, 19:04:00 »

Én is elvérzek általában a rajtnál mert kb 20 m-en keresztül csak kapar
Az is sokat számít.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2007.05.29 kedd, 21:16:00 »

Én is elvérzek általában a rajtnál mert kb 20 m-en keresztül csak kapar
Hali.Megsasolnád majd az enyimét?Te nagy szakértője vagy a v6-nak.Érdekelne a véleményed az én Kicsikémről.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2007.05.29 kedd, 23:16:00 »

Ma elmentem megnézni egy V6ot az Üllőire, mondtam a csávónak hogy kíváncsi vagyok az autóra, de főleg a motorjára, mert szeretnék ilyet. Közölte hogy esze ágában sincs elvinni vele, majd ha vásárolni készülök akkor, de higgyem el hogy brutálisan erős, meg se lehetne küldeni rendesen csak pályán, és a 2.0ához képest ég és föld. De aszonta, ha nyomom neki akár 15-17 litert is eszik.. Na ez picit durva lenne... És lehet, hogy a különféle fenntartási díjak is sokkal drágábbak lennének. Ha a Zetec mocit fel lehet húzni motortuninggal legalább egy V6os szintre, mert többek szerint igen, akkor mégjobban elbizonytalanodok csereügyben.
Igazából akkor tudnék rendesen elgondolkodni ezen a dolgon, ha vezethetnék egy V6st, de a kereskedéseknél ez nemigazán oldható meg. Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2007.05.29 kedd, 23:30:00 »

A V6-nál nem csak az a pár ló a difi. A nyomatékgörbéje olyen, amilyen egy szívóbenzinesnek soha nem lesz.
A v6-ba nagy valószínűséggel bele lehet tolni a tizenlitert, de ha felpiszkálod a 2.0-át, az szerintem még többet fog enni.
A lóerő a benzinből jön.
Fenntartási díj: a biztosítás díj negyedévente pár ezerrel több, meg még a lóerőadó: összességében nem egy hatalmas különbség. Szerintem jobban jársz a v6-tal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2007.05.30 szerda, 00:01:00 »

Ma elmentem megnézni egy V6ot az Üllőire, mondtam a csávónak hogy kíváncsi vagyok az autóra, de főleg a motorjára, mert szeretnék ilyet. Közölte hogy esze ágában sincs elvinni vele, majd ha vásárolni készülök akkor, de higgyem el hogy brutálisan erős, meg se lehetne küldeni rendesen csak pályán, és a 2.0ához képest ég és föld. De aszonta, ha nyomom neki akár 15-17 litert is eszik.. Na ez picit durva lenne... És lehet, hogy a különféle fenntartási díjak is sokkal drágábbak lennének. Ha a Zetec mocit fel lehet húzni motortuninggal legalább egy V6os szintre, mert többek szerint igen, akkor mégjobban elbizonytalanodok csereügyben.
Igazából akkor tudnék rendesen elgondolkodni ezen a dolgon, ha vezethetnék egy V6st, de a kereskedéseknél ez nemigazán oldható meg. Sad
Figyu.Nekem megvan 3hónapja.Nemsokat mentem vele mert van egy offom is,ami diesel.4000ment bele eddig.Ha elég neked a 100-120 és néha felugrasz 150-ig előzésnél akkor 10liter és max egy kicsi.Amikor megyek melóznivele,az kb oda vissza 100 km.Ebből sacra 15km város,9.5-10között mozog az átlagfogyi automatával.Ha nem padlón mész vele mindig,annyit eszik mint egy rossz zsiguli.Szerintem a Tied sem eszik max 1litykóval kevesebbet.Az kilóméterenként 3forintal mész többért!!Enyém ennyit eszik és nem szépítem.Családban volt előttem egy évig.Belehajtottak 20ezret.150alatt nem jártak vele sűrűn és akkor evett 13-14liter között.Ha nemtörsz előre a sorok közt,akkor szerintem 10 alatt maradsz.Automatával legalább is.Én nembántam meg.Más a hangja és nem eszik annyival többet hogy megérje kisebbre cserélni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2007.05.30 szerda, 00:04:00 »

Ja, és nemgondolkodik 150-nél hogy menjene még feljebb a mutató,hanem MEGY
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2007.05.30 szerda, 00:49:00 »

Ez mind jól hangzik, és én biztos ki is használmám hogy könnyebben megy 150 fölé, ugynais pályán 160-180 körül szeretek autózni, olykor-olykor felnyomni 200ig, vagy afölé, ha nagyon kíváncsi kedvemben vagyok Cheesy De persze ez már átlagon felüli fogyasztás lenne akármilyen autónál, szóval ez nemigazán mérvadó. Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2007.05.30 szerda, 13:10:00 »

Ez mind jól hangzik, és én biztos ki is használmám hogy könnyebben megy 150 fölé, ugynais pályán 160-180 körül szeretek autózni, olykor-olykor felnyomni 200ig, vagy afölé, ha nagyon kíváncsi kedvemben vagyok Cheesy De persze ez már átlagon felüli fogyasztás lenne akármilyen autónál, szóval ez nemigazán mérvadó. Smiley
Ugye csak németeknél...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2007.05.30 szerda, 18:06:00 »

Sziaszok! Tudja valaki, hogy az mk2 1.6-ban eredetileg a hűtőventillátor többfokozatú-e vagy sem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2007.05.30 szerda, 21:49:00 »

Sziaszok! Tudja valaki, hogy az mk2 1.6-ban eredetileg a hűtőventillátor többfokozatú-e vagy sem?
1.6, 1.8, 2.0 zetec motornál egy előtétellenálláson keresztül két fokozata van a ventinek lassú és teljes. Klíma bekapcsoláskor a lassú fokozatnak működnie kell. Ha nem megy az 1es  fokozat az ellenállás cserélhető külön a ventillátor keretbe van alul a klimaakkummulátor mellett. Ideiglenesen rövidre is köthető akkor mindíg teljes sebességgel megy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 14:38:00 »

Akkor nálam már kiújították az ellenállást. Nyoma sincs a ventillátor keretben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 21:10:00 »

Hello!
 
Nem rég vettem az autót és a rádió úgy van bekötve, hogy ha ráadom a gyújtást automatán bekapcsol. Kiakarom scerélni egy másikra, de ezt az extrát meg akarom tartani. Milyen rádiót keressek belé (lehetőleg Sony)? Van ennek az extrának külön neve?
 
A jelenlegi rádióm nem gyári, hanem egy Blaupunkt és nem áramtalanítja, ha kiveszem a kulcsot, hanem csak lekapcsolja.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.