Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:53:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6346011 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 21:24:00 »

Hello!
 
Nem rég vettem az autót és a rádió úgy van bekötve, hogy ha ráadom a gyújtást automatán bekapcsol. Kiakarom scerélni egy másikra, de ezt az extrát meg akarom tartani. Milyen rádiót keressek belé (lehetőleg Sony)? Van ennek az extrának külön neve?
 
A jelenlegi rádióm nem gyári, hanem egy Blaupunkt és nem áramtalanítja, ha kiveszem a kulcsot, hanem csak lekapcsolja.
Ez rádiófüggő.Vezetéked van a kapcsolóról a rádióra.Mindegyik rádió tudja amit nem a piacon veszel.Csak kontárkodni szoktam,de a nálam okosak majd elmondják hogy,mit,merre és hogyan.Légy üdvözölve köztunk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2007.05.31 csütörtök, 21:46:00 »

Hello!
 
Nem rég vettem az autót és a rádió úgy van bekötve, hogy ha ráadom a gyújtást automatán bekapcsol. Kiakarom scerélni egy másikra, de ezt az extrát meg akarom tartani. Milyen rádiót keressek belé (lehetőleg Sony)? Van ennek az extrának külön neve?
 
A jelenlegi rádióm nem gyári, hanem egy Blaupunkt és nem áramtalanítja, ha kiveszem a kulcsot, hanem csak lekapcsolja.
Mivel nem gyári a rádiód valószínű már át van alakítva ISO ra. Annak a rendszernek van egy memoriavédelmi álladó 12V és egy gyújtásra kapcsolt érintkezője alapból. Ha a kiszemelt rádió megjegyzi a bekapcsolt állapotot akkor működni fog. Nekem egy Rhino van az is megjegyzi milyen üzemmódban, milyen szögben állt a kihelző és mekkora hangerőn vettem ki a kulcsot. A rádiókeretbe jobb hátul van egy ovál csati abban minden szükséges kábel fellelhető kapcsolt állandó 12V, műszerfalfényerő is - MKI be biztos van ilyen MKII nem biztos nézd meg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2007.06.01 péntek, 08:44:00 »

üdvözletetek közszönöm!
 
nem, ez nem az uccsó állapotra áll vissza, hanem mintha te kapcsolnád ki. onnan lehet tudni,hogy bár OFF módban nem ír ki semmit az LCD-n, de van rajta egy ONVOL funkció, és ha csak I-re rakom a gyújtást már bekapcsol, ha itt bíbelődök a hanggal indításkor újra ONVOL-ra rakja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2007.06.01 péntek, 10:09:00 »

üdvözletetek közszönöm!
 
nem, ez nem az uccsó állapotra áll vissza, hanem mintha te kapcsolnád ki. onnan lehet tudni,hogy bár OFF módban nem ír ki semmit az LCD-n, de van rajta egy ONVOL funkció, és ha csak I-re rakom a gyújtást már bekapcsol, ha itt bíbelődök a hanggal indításkor újra ONVOL-ra rakja.
nekem meg a szerelő megkérdezte, hogy szeretném, hogy csak gyújtásra működjön vagy attól függetlenül
 
utóbbit választottam, a szerelő is azt mondta, hogy ez a jobb, mert ha leállítom az autót, nem felejtem el leszedni az előlapot  
 
de amúgy mindenki úgy használja, ahogy szereti
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2007.06.01 péntek, 17:58:00 »

jah ha msá nem lesz, szétvágom a kábelt a toldásnál a sárgát állandóra a pirosat gyújtásra, mert az előző escorton is mindig le kellett venni az előlapot, mert 2-3 nap után már nem indult az autó Tongue
 
thx
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2007.06.02 szombat, 09:10:00 »

Most vattem egy 10 éves mondeo 1.8 td kombi ghiát,és aszerelőm levette az aksiról a sarut,azóta nem birjuk beindítani.A riasztó minden inditózás után vissza jelez.Ha valaki tudja mit kéne tennem a risztóval,vagy van valami ötlete megköszönném a segítséget.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2007.06.05 kedd, 14:58:00 »

Van egy eladó MKII benzinesbe való plazma kilométeróra számlapszettem kékből zöld színre változtatható állítható fényetővel, fehér számlapokkal. 20eFt árban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2007.06.05 kedd, 15:03:00 »

Most vattem egy 10 éves mondeo 1.8 td kombi ghiát,és aszerelőm levette az aksiról a sarut,azóta nem birjuk beindítani.A riasztó minden inditózás után vissza jelez.Ha valaki tudja mit kéne tennem a risztóval,vagy van valami ötlete megköszönném a segítséget.
Üdv. 1x nekem is csinált ilyet és széthúztuk az adagolóra menő kábel csatit +spray és azóta is műxik. bróbáld+
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2007.06.05 kedd, 21:52:00 »

Van egy eladó MKII benzinesbe való plazma kilométeróra számlapszettem kékből zöld színre változtatható állítható fényetővel, fehér számlapokkal. 20eFt árban
Hali.V6 manuális váltód nincs véletlen?Sacra mennyibe kerülhet?Köszönöm előre is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2007.06.05 kedd, 23:02:00 »

Hali.V6 manuális váltód nincs véletlen?Sacra mennyibe kerülhet?Köszönöm előre is
Egy kiszedett MTX75 van vasváron, de zetecmotoron volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2007.06.07 csütörtök, 19:51:00 »

Üdvözlet mindenkinek!
 2 hete tulajdonosa vagyok egy 99-es mondinak és iszonyat jó, hogy van egy ilyen fórum. Sok értékes információ kering itt, ami egy kezdő mondisnak nagyon hasznos. Köszönet érte mindenkinek!! Más! Most vettem a nagyautónál fezérműszíjat szetben és két görgőt adtak hozzá. Most látom viszont, hogy egyesek szerint háromkell hozzá. Tudna valaki segíteni, hogy most 2 vagy 3 Huh? Köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2007.06.07 csütörtök, 20:15:00 »

Üdvözlet mindenkinek!
 2 hete tulajdonosa vagyok egy 99-es mondinak és iszonyat jó, hogy van egy ilyen fórum. Sok értékes információ kering itt, ami egy kezdő mondisnak nagyon hasznos. Köszönet érte mindenkinek!! Más! Most vettem a nagyautónál fezérműszíjat szetben és két görgőt adtak hozzá. Most látom viszont, hogy egyesek szerint háromkell hozzá. Tudna valaki segíteni, hogy most 2 vagy 3 Huh? Köszönöm!
Nekem is '99-es a verdám,és biza 3 db kell hozzá... Legalábbis nekem 3 kellett,mikor cseréltettem. (bár én ugyanakkor cseréltem a generátorszíjjat is...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2007.06.07 csütörtök, 20:16:00 »

Üdvözlet mindenkinek!
 2 hete tulajdonosa vagyok egy 99-es mondinak és iszonyat jó, hogy van egy ilyen fórum. Sok értékes információ kering itt, ami egy kezdő mondisnak nagyon hasznos. Köszönet érte mindenkinek!! Más! Most vettem a nagyautónál fezérműszíjat szetben és két görgőt adtak hozzá. Most látom viszont, hogy egyesek szerint háromkell hozzá. Tudna valaki segíteni, hogy most 2 vagy 3 Huh? Köszönöm!
Ha Focus motoros - műanyag vezérműfedél - akkor jó a 2db - gondolom alvázszám alapján adták.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2007.06.07 csütörtök, 20:33:00 »

Ha Focus motoros - műanyag vezérműfedél - akkor jó a 2db - gondolom alvázszám alapján adták.
1.8 zetec motor fekete vezérműfedél, azt még nem néztem, hogy műanyag-e, de lehet, hogy az. Egyébként valóban alvázszám alapján adták,  de olvasgatva itt a fórumot kicsit elbizonytalanodtam.Mindenesetre köszönöm a gyors választ.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2007.06.07 csütörtök, 20:35:00 »

1.8 zetec motor fekete vezérműfedél, azt még nem néztem, hogy műanyag-e, de lehet, hogy az. Egyébként valóban alvázszám alapján adták,  de olvasgatva itt a fórumot kicsit elbizonytalanodtam.Mindenesetre köszönöm a gyors választ.
Ha fekete akoor az a focusmotoros - jó a 2 görgő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2007.06.07 csütörtök, 20:37:00 »

Ha fekete akoor az a focusmotoros - jó a 2 görgő
OK! Akkor minden rendben, köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2007.06.08 péntek, 16:18:00 »

Üdv. Mindenkinek!  
A 8 éves mondimon 30 fokban csak 3. fokozatban tudom a belső teret úgy lehűteni, hogy elfogadható legyem a hőmérséklet. Szerintem nem fúj elég hideget. Tudna valaki ajánlani egy megbízható klímást? (Bp.) Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2007.06.08 péntek, 18:42:00 »

Sziasztok!
Néhány napja kértem segítséget tőletek egy 2.5-ös MKII-vel kapcsolatban, de azt hiszem arról inkább lemondok. Egy kategóriával lentebb kezdtem el nézelődni, de nem igazán tudom, hogy mondjuk az 1.8 és 2.0 között mik a leglényegesebb különbségek!? Ha esetleg erre a 2 gépre ránéznétek és véleményt mondanátok róluk, azt nagyon megköszönném.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1260919&command=ugras&screenwidth=1024
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1171179&command=ugras&screenwidth=1024
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2007.06.08 péntek, 19:52:00 »

Sziasztok!
Néhány napja kértem segítséget tőletek egy 2.5-ös MKII-vel kapcsolatban, de azt hiszem arról inkább lemondok. Egy kategóriával lentebb kezdtem el nézelődni, de nem igazán tudom, hogy mondjuk az 1.8 és 2.0 között mik a leglényegesebb különbségek!? Ha esetleg erre a 2 gépre ránéznétek és véleményt mondanátok róluk, azt nagyon megköszönném.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1260919&command=ugras&screenwidth=1024
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1171179&command=ugras&screenwidth=1024
leeon: ha rám hallgatsz inkább ghia felszereltséggel keress autókat - tempomat, digit klíma. 1.8 meg a 2.0 kellemes motorok kevés baj van velük és megbízhatóak. Kaszni fazonra van elképzelés? ha nem lényeg a kombiság a csomagtartós változatok talán kiméltebbek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2007.06.08 péntek, 19:54:00 »

Sziasztok!
Néhány napja kértem segítséget tőletek egy 2.5-ös MKII-vel kapcsolatban, de azt hiszem arról inkább lemondok. Egy kategóriával lentebb kezdtem el nézelődni, de nem igazán tudom, hogy mondjuk az 1.8 és 2.0 között mik a leglényegesebb különbségek!? Ha esetleg erre a 2 gépre ránéznétek és véleményt mondanátok róluk, azt nagyon megköszönném.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1260919&command=ugras&screenwidth=1024
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1171179&command=ugras&screenwidth=1024
Keveset néztem meg de talán ez milyen?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2007.06.08 péntek, 19:58:00 »

Szuper volna, ha 5 ajtós lenne. Sajnos nem tetszik sem a 4 ajtós, sem a kombi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2007.06.08 péntek, 20:21:00 »

Szuper volna, ha 5 ajtós lenne. Sajnos nem tetszik sem a 4 ajtós, sem a kombi.
Macerás az 5 ajtós, zörög a kalaptartó, beázhat az ablaktörlőmotor szétcsúszhat a hátsó ablakmosó. Limobol sokkal jobb állapotút lehet találni. És a fülke hamarabb bemelegszik mint a másik két fazon. Kis szárnyas 4 ajtós legszebb legjobb
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2007.06.08 péntek, 23:04:00 »

Sziasztok!
Néhány napja kértem segítséget tőletek egy 2.5-ös MKII-vel kapcsolatban, de azt hiszem arról inkább lemondok. Egy kategóriával lentebb kezdtem el nézelődni, de nem igazán tudom, hogy mondjuk az 1.8 és 2.0 között mik a leglényegesebb különbségek!? Ha esetleg erre a 2 gépre ránéznétek és véleményt mondanátok róluk, azt nagyon megköszönném.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1260919&command=ugras&screenwidth=1024
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1171179&command=ugras&screenwidth=1024
Így képek alapján nem nagyon lehet dönteni, élőbe kell látni őket. Én inkább 2.0-át vennék, mint 1.8-at.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2007.06.08 péntek, 23:08:00 »

Sziasztok!
Néhány napja kértem segítséget tőletek egy 2.5-ös MKII-vel kapcsolatban, de azt hiszem arról inkább lemondok. Egy kategóriával lentebb kezdtem el nézelődni, de nem igazán tudom, hogy mondjuk az 1.8 és 2.0 között mik a leglényegesebb különbségek!? Ha esetleg erre a 2 gépre ránéznétek és véleményt mondanátok róluk, azt nagyon megköszönném.
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1260919&command=ugras&screenwidth=1024
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1171179&command=ugras&screenwidth=1024
Én 2.5-öt.Rádió sem kell vazzeg Rálész a pedálra és már muzsikál is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2007.06.09 szombat, 15:13:00 »

Én 2.5-öt.Rádió sem kell vazzeg Rálész a pedálra és már muzsikál is
Na 1,5 hét múlva már ráhajtok a V6oskeresésre Tongue De a kereskedők nem hajlandók menni vele, csak ha már érzik a biztos pénz szagát...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2007.06.09 szombat, 20:06:00 »

Na 1,5 hét múlva már ráhajtok a V6oskeresésre Tongue De a kereskedők nem hajlandók menni vele, csak ha már érzik a biztos pénz szagát...
A mocskos pofájukat nekik mán hát na!Mondjuk jártam úgy is hogy bekopogtam,mondták hogy mindjárt.10perc után otthagytam őket.Drága mondimelőtt pesten néztem egy s6-os audit.Gyönyörű volt meg minden.Alkudoztunk meg minden,aztán a vitt vele egy kört.Az sem volt rossz,de nem én vezettem.Aztán hála istennek nemtudtunk megegyezni.Így hogy lassan totál kész a váltó, még ígysem bántam meg Őt, a Mondit.
 
Mond nekeik miután nagyon érdekell a verda hogy az dönt hogy hogy viselkedik az uton.Mert persze épp eszü ember még újat sem vesz próba nélkül.Pedig ez árban csak töredéke.Ha elakarják adni,muszály lesz nekik kerülni egyet.Ha meg nemadják,gyanus hogy hibás a verdaÍrj majd be hogy mi a helyzet
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2007.06.10 vasárnap, 10:12:00 »

Lassu fordulasnál kopogó hang (tak-tak-tak-tak)
Zombie multkor mondta, hogy féltengelycsukló.
 
Vajon melyik: Féltengelycsukló, külső, 28mm Mo93-2001  VAGY  Féltengelycsukló, külső, 25mm  
Mo93-2001
 
Ez mennyi kilométernél szokott csereéretté válni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Vendég
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2007.06.13 szerda, 20:16:00 »

 
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
Az volna a kérdésem, hogy a generátorszíj hol van egy 99-es mondin és hogy tudok hozzáférni, hogy megnézzem milyen az állapota. Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:00:00 »


Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
Az volna a kérdésem, hogy a generátorszíj hol van egy 99-es mondin és hogy tudok hozzáférni, hogy megnézzem milyen az állapota. Köszi!
Ha benzines a gép csak egy nagy ékszíj van, az hajtja az összes segédgépet. Megnézed a szervószivattyúnál. Cserje otthon elég macerás jobb ha szerelőre bízod. Dieselnék két ékszíj van, külön a szervó és egy másik a többihez. A motor utasoldali végén vannak a szíjak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:05:00 »

Akkor tulajdonképpen a bordás vezérműszíj hajt mindent?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:10:00 »

Akkor tulajdonképpen a bordás vezérműszíj hajt mindent?
Nem az külön van, nem látható csak ha leszeded a felső fedelet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:15:00 »

Jaaa, most már értem! Generátorszíj csere esetén nagy gond ha a görgő nincs cserélve, ha az az amire gondolok az jó állapotúnak tűnik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:25:00 »

Jaaa, most már értem! Generátorszíj csere esetén nagy gond ha a görgő nincs cserélve, ha az az amire gondolok az jó állapotúnak tűnik
A segédgépek szíját egy automata feszítő tartja feszesen, és van egy vezető görgő. Ha nem szól a csapágy maradhatnak a görgők. A feszítő egy komplett egység az elég drága.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:25:00 »

Jaaa, most már értem! Generátorszíj csere esetén nagy gond ha a görgő nincs cserélve, ha az az amire gondolok az jó állapotúnak tűnik
A segédgépek szíját egy automata feszítő tartja feszesen, és van egy vezető görgő. Ha nem szól a csapágy maradhatnak a görgők. A feszítő egy komplett egység az elég drága.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:37:00 »

Tisztelt Misi!
 
Te egy főnyeremény vagy itt a kezdő mondisoknak, a jó isten tartson meg téged sokáig. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2007.06.13 szerda, 21:57:00 »

Smiley)) Én is kérdeznék egyet. Állandóan lehet hallani, de főleg hideg motornál egy gázadásra erősödő nyüszítű, nyőgő hangot a szíj és a görgők felől (ezek voltak cserélve nemrég). Nem a sikító ékszijhangra gondolok, hanem télleg valami ott nyőg Cheesy Vízpumpa nembizti, hogy volt cserélve, de a működése teljesen tünetmentes. Mi lehet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 08:23:00 »

Smiley)) Én is kérdeznék egyet. Állandóan lehet hallani, de főleg hideg motornál egy gázadásra erősödő nyüszítű, nyőgő hangot a szíj és a görgők felől (ezek voltak cserélve nemrég). Nem a sikító ékszijhangra gondolok, hanem télleg valami ott nyőg Cheesy Vízpumpa nembizti, hogy volt cserélve, de a működése teljesen tünetmentes. Mi lehet?
Szerintem a szervószivannyúd lesz az! Az nekem is nyüszög rendesen. 45e Ft, plusz cseredarabért kiszedik a hangját...
Én inkább nagy zenét raktam bele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 12:25:00 »

Szerintem a szervószivannyúd lesz az! Az nekem is nyüszög rendesen. 45e Ft, plusz cseredarabért kiszedik a hangját...
Én inkább nagy zenét raktam bele.
Köszi! Ha nem okoz problémát akkor nem foglalkozok vele énse Smiley Egyébként valószínűleg az, mert ha teljesen elfordítom a kormányt akkor jó hangosan nyüszít Smiley De lehet hogy emiatt van az is, hogy nem elég lágyan forog a kormány.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 13:33:00 »

Köszi! Ha nem okoz problémát akkor nem foglalkozok vele énse Smiley Egyébként valószínűleg az, mert ha teljesen elfordítom a kormányt akkor jó hangosan nyüszít Smiley De lehet hogy emiatt van az is, hogy nem elég lágyan forog a kormány.
Olajat nézd meg benne, hogy van-e rendes, tiszta, elég. Mert nekem nem rád be.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2007.06.14 csütörtök, 20:44:00 »

Na 1,5 hét múlva már ráhajtok a V6oskeresésre Tongue De a kereskedők nem hajlandók menni vele, csak ha már érzik a biztos pénz szagát...
Már félidőnél járunk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 17:17:00 »

Kérdésem lenne, a szellőztető rendszerben (klíma használata közben) lecsapodó párát hol vezeti ki a rendszer? Úgy tűnik, hogy el van dugulva, mert a klíma hsználata után, baromi párás levegő jön a rendszerből.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 17:24:00 »

Kérdésem lenne, a szellőztető rendszerben (klíma használata közben) lecsapodó párát hol vezeti ki a rendszer? Úgy tűnik, hogy el van dugulva, mert a klíma hsználata után, baromi párás levegő jön a rendszerből.
Lehet koszos a pollenszűrőd. Nem nagyon szokott eldugulni a kivezető, a középső kipufogódob környékén van.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 21:15:00 »

Lehet koszos a pollenszűrőd. Nem nagyon szokott eldugulni a kivezető, a középső kipufogódob környékén van.
Nekem is pont ugyanilyen dolgot produkál a rendszer.Kikapcsolása után mintha az esőerdőben lennék(persze csak az elbeszélések útján sejtem milyen lehet az), olyan pára jön ki.Viszont, ha hosszabb ideig megy, akkor a szélvédő alsó fele kikapcsolás után teljesen pepárásodik,mintha zúzmarás lenne.Ilyenkor többször ki-be kell kapcsolgatni a klímát, hogy leszedje
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 21:17:00 »

Viszont a pollenszűrőt 2 hónapja cseréltem aktívszenesre.2500 pénz volt
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Vendég
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2007.06.17 vasárnap, 21:32:00 »

Viszont a pollenszűrőt 2 hónapja cseréltem aktívszenesre.2500 pénz volt
Ha megállsz van tócsa a váltókar alatti részen? Küldj le a torkán 1-2 flakon klímatisztítót. Nézd meg szélterelő rácsot - pollenszűrő feletti részen - az utasoldalon zártnak kell lennie a vezetőoldalon lyukacsos.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 01:09:00 »

Sziasztok!
 
A 2.0-ás zetec benzines motor fogyasztását le lehet valahogy gyűrni 10 literes átlag alá?
(OK, tudom, csak országúton hajtsam:)!)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 07:05:00 »

Lehet koszos a pollenszűrőd. Nem nagyon szokott eldugulni a kivezető, a középső kipufogódob környékén van.
Tócsát eddig nem leltem, de nem is tudtam, hogy hol kell lennie, nem is kerestem. Majd megnézem a dob alatt. A pollenszűrő csere aktuális, mostanában jön az olaj+szűrő+légszűrő+pollenszűrő csere ideje.
Még egy kérdés: Hűtőszag árad a rendszerből, de csak akkor amikor a klímát kikapcsolom, addig semmi, de utána... . Ha nem megy/ment a klíma, és csak szellőztet a rendszer, akkor nincs szaga. Ez normális, vagy erre is jó a klímatisztítás? Vagy valami más miatt van?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 11:20:00 »

Klímásgondok:
Tócsa nekem sincs, de ez engem bosszant is, mert alánézve csepeg, de pont a kipuff flexi csövére.
A párára két dolog van, pollenszűrő csere,(szerintem a papír jobb,jobb a légáteresztő képessége, olcsóbb, és inkább sűrűbben cserélem)illetve a klíma kikapcsolása, mielőtt leállítod a ventit/autót (1-2percel)így nem nyomja be a párát leállítás után, vagy újraindításkor.
A büdire pedig a tisztító cucc "én a habosat szeretem"
Szombaton estem túl egy ilyen kúrán(pollenszűrő+hab) és nó büdi, nó pára és no para,.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 11:54:00 »

Tócsát eddig nem leltem, de nem is tudtam, hogy hol kell lennie, nem is kerestem. Majd megnézem a dob alatt. A pollenszűrő csere aktuális, mostanában jön az olaj+szűrő+légszűrő+pollenszűrő csere ideje.
Még egy kérdés: Hűtőszag árad a rendszerből, de csak akkor amikor a klímát kikapcsolom, addig semmi, de utána... . Ha nem megy/ment a klíma, és csak szellőztet a rendszer, akkor nincs szaga. Ez normális, vagy erre is jó a klímatisztítás? Vagy valami más miatt van?
Üdv.
A kipuffra csepeg többnyire és elpárolog. Ha kicseréled a szűrőt javulnia kell, adj neki klímatisztítást gazdagon habos anyaggal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2007.06.18 hétfő, 12:29:00 »

Sziasztok!
 
A 2.0-ás zetec benzines motor fogyasztását le lehet valahogy gyűrni 10 literes átlag alá?
(OK, tudom, csak országúton hajtsam:)!)
Nekem most 7.2 volt klímával, haladós tempóval.
Szóval simán.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.