Dávid
|
|
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 22:36:14 » |
|
[Na most akkor Rob válasza alapján, ne foglakozak az EGR ledugózásával? Azért azt vki megmondhatná, hogy tudom megállapítani van-e az autómba EGR! (Már csak azért is, mert a kézikönyvbe lévő adatok is külön vannak megadva EGR-el v. EGR nélküli autókhoz.) Előre is köszi, meg eddig is köszi a segítségeket! Hát valamennyit mindenképpen szoroz, hiszen hosszútávon csúnya lerakódásokat okoz. Valaki írta korábban EGRügyben, hogy amikor szétkapták a blokkot, tiszta fekete volt a henger fala már emiatt. De mielőtt ledugóznám én is kíváncsi lennék erre bővebben. Angel írta, hogy ez nem ilyen egyszerű. Ha valaki linkel egy forrást, ahol részletesen van erről szó, akkor azt megköszönjük. Ha nem akkor meg érdemes utánakeresgélnünk. Bár nekem nemnagyon jött ki komolyabb leírás a google-el.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
DonVito
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 09:22:52 » |
|
Sziasztok! tanacsra lenne szuksegem: minap a futomuves megnezte a felnimet (raz a verda) es kozolte, hogy a bal elso felni oldalrol kapott egy utest, magyarul 8-as van benne. Szerinte az mar nem javithato. Aztan a szerelom azt mondta,hogy de igen javithato, csak a futos akart eladni uj felniket. Most akkor javithato szerintetek? Sajnalnam, mert 16-os gyari alufelni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 09:31:59 » |
|
Sziasztok! tanacsra lenne szuksegem: minap a futomuves megnezte a felnimet (raz a verda) es kozolte, hogy a bal elso felni oldalrol kapott egy utest, magyarul 8-as van benne. Szerinte az mar nem javithato. Aztan a szerelom azt mondta,hogy de igen javithato, csak a futos akart eladni uj felniket. Most akkor javithato szerintetek? Sajnalnam, mert 16-os gyari alufelni.
Alufelni javítható - altalában kb 5dFt jobb gumisoknál beadható másnapra kész - biztos elviszik valami javítóhoz, vagy felniklinikára add be.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Evo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 09:44:24 » |
|
Sziasztok! tanacsra lenne szuksegem: Most akkor javithato szerintetek? Sajnalnam, mert 16-os gyari alufelni.
Alufelni javítható - altalában kb 5dFt jobb gumisoknál beadható másnapra kész - biztos elviszik valami javítóhoz, vagy felniklinikára add be. Javítható az, nekem is kellene javitattni az alufelnieimet, mert csináltam egy kis padkázást (amiért majdnem harakirit követtem el) Most meg valami pékből gumissá avanzsált nyomorult megütötte, mikor tette fel a zúj nyárigumikat. Még jó, hogy nem én vittem a gumishoz, mert gyújthattak volna neki is gyertyát csütörtökön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonVito
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 10:31:54 » |
|
Köszi szépen, visszaadtátok a reményt kicsi szívemnek:) Evo, basszus, csodalom a megbocsajto kepessegedet. Buntetesbol tuti lesüttettem volna 2300 kiflit expék csávóval:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Evo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 10:51:44 » |
|
Köszi szépen, visszaadtátok a reményt kicsi szívemnek:) Evo, basszus, csodalom a megbocsajto kepessegedet. Buntetesbol tuti lesüttettem volna 2300 kiflit expék csávóval:)
Ingyen dolgoztak, de akkor is még lesz böjtje
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
LogoutX
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
|
|
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 11:49:18 » |
|
Szia Rocco!
Feljebb betettél egy képet egy díszpedál készletről, ha egyszer tényleg ilyenre szánnád magad, ügyelj a szélességre! Nekem olyan gondom volt, hogy a tappancsok szélesebbek voltak a gyári pedálgumiknál és ez nagyon zavaró tudott lenni a gáz-fék között, így aztán most csak a gázpedálon van, a másik kettőről le kellett szednem mert életveszélyes volt.
Üdv: LogX
|
|
|
Naplózva
|
MK II 2.0 Zetec
|
|
|
Evo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 11:55:40 » |
|
Szia Rocco!
ügyelj a szélességre! le kellett szednem mert életveszélyes volt.
Üdv: LogX
Hát igen, nem túl szerencsés, ha az ember fia 3 pedál egyszerre megtapossa mondjuk egy satuzásnál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 13:01:54 » |
|
Sziasztok. Olvasgatom az EGR-s dolgokat. Szerintem mindenkinek érdemes azt ledugóztatni. Nekem kb 10-15 perc alatt megcsinálta egy haverom, aki Ford-ba dolgozik. Egy minimálisan jobban ment utána. Viszont ledugózás után érdemes kifújatni a motort a folytószelepnél speckó sprével. Vmi maró hatású cucli, ami a kormot, olajos lerakódásokat fél másodperc alatt fémig marja, majd jól kipufogja. Katalizátor, lambdát nem bántja. Ez után viszont határozottan jobban megy a kocsi, és a szelepekről is lemarja az anyagot. A mostani kocsinál is el fogom ezt követni. Tényleg megéri. Ja, és ledugózva ia 0,0 volta CO-m zöldkártyán.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ms02
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 13:17:47 » |
|
Sziasztok. Olvasgatom az EGR-s dolgokat. Szerintem mindenkinek érdemes azt ledugóztatni. Nekem kb 10-15 perc alatt megcsinálta egy haverom, aki Ford-ba dolgozik. Egy minimálisan jobban ment utána. Viszont ledugózás után érdemes kifújatni a motort a folytószelepnél speckó sprével. Vmi maró hatású cucli, ami a kormot, olajos lerakódásokat fél másodperc alatt fémig marja, majd jól kipufogja. Katalizátor, lambdát nem bántja. Ez után viszont határozottan jobban megy a kocsi, és a szelepekről is lemarja az anyagot. A mostani kocsinál is el fogom ezt követni. Tényleg megéri. Ja, és ledugózva ia 0,0 volta CO-m zöldkártyán. Már akinél van EGR
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 15:08:27 » |
|
Már akinél van EGR Vannak konkrét típusok, amibe nincs? Vajon az új enyémbe lehet-e?! Majd meglátom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ms02
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 17:43:22 » |
|
Már akinél van EGR Vannak konkrét típusok, amibe nincs? Vajon az új enyémbe lehet-e?! Majd meglátom. Az enyémben konkrétan nincs...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Nolfi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 17:50:53 » |
|
Már akinél van EGR Vannak konkrét típusok, amibe nincs? Vajon az új enyémbe lehet-e?! Majd meglátom. Az enyémben konkrétan nincs... Az enyémbe meg van bibííí
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 18:29:26 » |
|
Ha valaki tudja, írja meg nekünk, hol tudjuk megnézni, hogy van-e EGRünk Biztosan lehet látni a kis visszavezetőcsövet.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Nolfi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 19:13:36 » |
|
A mellékelt árbán látható: Hoppá ez V6
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Nolfi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 20:35:02 » |
|
fele ekkora képpel többre ment volna a csapat [/quote] Nos kezeket fel aki nem látja a képen az EGR-t. Ha igény lenne rá megoldható...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rob
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 20:46:14 » |
|
sőt, még (legalábbis, ahogy emlékszem) az EGPD-szenzorhoz menő két kivezetés között még jól össze is van nyomva (hogy nyomáskülönbséget lehessen mérni egyáltalán) az amúgy sem túl vastag rézcső
az új dízelekben a ledugózás már hibát (hibajelet) okozhat, állítólag
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 22:50:49 » |
|
A másik hülye megoldásra: kartergázvisszavezetésre van egy tökjó más megoldás. Homazitában lehet venni kis átlátszó, kék gumicsöves krómozott tartálykát olajszintjelzőcskével oil catcher néven azthiszem. Nem is nagy összeg. Jobb ha oda gyűlik a nemkívánatos olaj, mint a szívócsőbe... Nem? Ja az EGR hová csatlakozik? Mert a szívócsövön nem ismerek más csatlakozást a kartercsövön kívül.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
|
Evo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2007.11.06 kedd, 08:30:26 » |
|
Jah vagy zárt motorháztetővel
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.07 szerda, 08:33:19 írta Evo »
|
Naplózva
|
|
|
|
Evo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2007.11.06 kedd, 08:31:12 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2007.11.06 kedd, 22:23:35 » |
|
Nos kezeket fel aki nem látja a képen az EGR-t. Ha igény lenne rá megoldható... [/quote] Légyszi légyszi légyszíííí nekem jó a V6-os kép is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rob
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2007.11.07 szerda, 18:08:23 » |
|
... Ja az EGR hová csatlakozik? Mert a szívócsövön nem ismerek más csatlakozást a kartercsövön kívül.
a pillangószelep síkja alatt mintegy 10 cm-rel lép be a szívócsőbe
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
giorgio
|
|
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 10:25:33 » |
|
Egy olyan problémám lenne, hogy egyszerűen nem hajlandó törölni a hátsó ablaktörlő lapátom rendesen. Az ablak alját szépen leviszi, de feljebb a lapát elválik az ablaktól és ott emiatt nem töröl. Szerintetek mi lehet a hiba? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/ ------------------------------------------------ Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/ Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 10:32:59 » |
|
Egy olyan problémám lenne, hogy egyszerűen nem hajlandó törölni a hátsó ablaktörlő lapátom rendesen. Az ablak alját szépen leviszi, de feljebb a lapát elválik az ablaktól és ott emiatt nem töröl. Szerintetek mi lehet a hiba? Köszi
v fordítva van a lapát a karon és emiatt eltartja a tetejét (ha mostanába volt csere akkor lehetséges) v pedig a karban el van gyengülve a rugó. esetleg elhajlott a lapát?
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
giorgio
|
|
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2007.11.08 csütörtök, 10:37:07 » |
|
Egy olyan problémám lenne, hogy egyszerűen nem hajlandó törölni a hátsó ablaktörlő lapátom rendesen. Az ablak alját szépen leviszi, de feljebb a lapát elválik az ablaktól és ott emiatt nem töröl. Szerintetek mi lehet a hiba? Köszi
v fordítva van a lapát a karon és emiatt eltartja a tetejét (ha mostanába volt csere akkor lehetséges) v pedig a karban el van gyengülve a rugó. esetleg elhajlott a lapát? megnéztem, szerintem a rugó lesz a bűnös, olyat lehet vajon külön venni?
|
|
|
Naplózva
|
ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/ ------------------------------------------------ Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/ Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 23:28:37 » |
|
A kormányszervóhoz való olaj megfelelő a kéziváltónak? Mennyit kell tölteni belőle? 1-1 liter? A legolcsóbb min 2000 forint/liter?
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 23:34:45 » |
|
A kormányszervóhoz való olaj megfelelő a kéziváltónak? Mennyit kell tölteni belőle? 1-1 liter? A legolcsóbb min 2000 forint/liter?
Elvileg igen, de én inkább megvenném a gyári váltóolajat, ne keverd. Az 3200 körül van.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 23:44:32 » |
|
Elvileg igen, de én inkább megvenném a gyári váltóolajat, ne keverd. Az 3200 körül van.
keverni télleg nem érdemes, de a váltó működése sokkal fincsibb tőle. arra érdemes figyelni csere előtt, ha szervoolaj kerül bele, h sehol ne legyen szivárgása a váltónak mert a szervóolaj sokkal véknyabb, és nem szivárogni fog hanem kijön aszt hali.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 23:52:13 » |
|
Értem. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 08:18:02 » |
|
A kormányszervóhoz való olaj megfelelő a kéziváltónak? Mennyit kell tölteni belőle? 1-1 liter? A legolcsóbb min 2000 forint/liter?
Az tuti nem keverhető - szervóolaj meg autómataváltó olaj keverhető - kéziváltó egész más tészta!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
giorgio
|
|
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 11:56:46 » |
|
Sziasztok. Ma reggel észleltem, hogy a csomagtartónál egy picit kiszakadt a tetőkárpitom (MK II. kombi). Mivel tudnám azt szerintetek megragasztani? Vagy varrni kellene? Cserélni most nem szeretném a kárpitot, mert egyébként teljesen makulátlan. Várom a jó ötleteket, köszi!
|
|
|
Naplózva
|
ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/ ------------------------------------------------ Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/ Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 11:58:03 » |
|
Sziasztok. Ma reggel észleltem, hogy a csomagtartónál egy picit kiszakadt a tetőkárpitom (MK II. kombi). Mivel tudnám azt szerintetek megragasztani? Vagy varrni kellene? Cserélni most nem szeretném a kárpitot, mert egyébként teljesen makulátlan. Várom a jó ötleteket, köszi! Bontóba veszel válogathatsz nem sűrűn szokott az kelleni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
giorgio
|
|
« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 12:49:06 » |
|
Sziasztok. Ma reggel észleltem, hogy a csomagtartónál egy picit kiszakadt a tetőkárpitom (MK II. kombi). Mivel tudnám azt szerintetek megragasztani? Vagy varrni kellene? Cserélni most nem szeretném a kárpitot, mert egyébként teljesen makulátlan. Várom a jó ötleteket, köszi! Bontóba veszel válogathatsz nem sűrűn szokott az kelleni köszi, szerinted melyik bontóban kapok? Elektromos tetőablakos a kicsike.
|
|
|
Naplózva
|
ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/ ------------------------------------------------ Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/ Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
|
|
|
phon147
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 17:14:37 » |
|
Sziasztok! 97es MK2est bontok ami ráadásul 2.0!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 20:21:49 » |
|
Sziasztok! 97es MK2est bontok ami ráadásul 2.0!
Kombi? Színe?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
phon147
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 21:11:04 » |
|
Sziasztok! 97es MK2est bontok ami ráadásul 2.0!
Kombi? Színe? kombi és zöld! belseje szürke és szép:) jah és 2.0
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
giorgio
|
|
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 21:37:30 » |
|
Sziasztok! 97es MK2est bontok ami ráadásul 2.0!
Kombi? Színe? kombi és zöld! belseje szürke és szép:) jah és 2.0 tetőablakos? nekem kellene tetőkárpit....a másik az ajtókba való vízvető gumi, van hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/ ------------------------------------------------ Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/ Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 23:37:14 » |
|
Sziasztok! 97es MK2est bontok ami ráadásul 2.0!
Hol vagy helyileg?
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 23:39:59 » |
|
A kormányszervóhoz való olaj megfelelő a kéziváltónak? Mennyit kell tölteni belőle? 1-1 liter? A legolcsóbb min 2000 forint/liter?
Az tuti nem keverhető - szervóolaj meg autómataváltó olaj keverhető - kéziváltó egész más tészta! Jah. Cromax honlapján is így van. Csak szeretném ezt olcsón megúszni. Ha csak hosszútávon nemjó a kéziváltónak a kormányszervó olaj, akkor megfelel nekem.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2007.11.13 kedd, 03:16:31 » |
|
Sziasztok! 97es MK2est bontok ami ráadásul 2.0!
Kombi? Színe? kombi és zöld! belseje szürke és szép:) jah és 2.0 küldtem mail-t
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2007.11.13 kedd, 08:23:47 » |
|
A kormányszervóhoz való olaj megfelelő a kéziváltónak? Mennyit kell tölteni belőle? 1-1 liter? A legolcsóbb min 2000 forint/liter?
Az tuti nem keverhető - szervóolaj meg autómataváltó olaj keverhető - kéziváltó egész más tészta! Jah. Cromax honlapján is így van. Csak szeretném ezt olcsón megúszni. Ha csak hosszútávon nemjó a kéziváltónak a kormányszervó olaj, akkor megfelel nekem. Van egy aladó váltóm ha szükséged lenne rá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bales
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2007.11.14 szerda, 20:53:04 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék, mert már nincs ötletem . A bal első ülés elektromos magasságállítása nem működik, mert a mozgató szerkezetében egy fém csiga egy műanyag fogaskerékkel találkozik, és úgy tűnik, a fém erősebb volt Szóval mit lehet ezzel kezdeni szerintetek? Bontóban már kérdeztem, de csak üléssel együtt adják.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2007.11.14 szerda, 21:00:41 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék, mert már nincs ötletem . A bal első ülés elektromos magasságállítása nem működik, mert a mozgató szerkezetében egy fém csiga egy műanyag fogaskerékkel találkozik, és úgy tűnik, a fém erősebb volt Szóval mit lehet ezzel kezdeni szerintetek? Bontóban már kérdeztem, de csak üléssel együtt adják. Le kell gyártatni a fogaskereket esztergályossal itt a clubba valakinek sikerült - használd a keresőt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bales
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2007.11.14 szerda, 21:13:37 » |
|
Köszi, majd próbálkozom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bales
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2007.11.14 szerda, 21:23:36 » |
|
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék, mert már nincs ötletem . A bal első ülés elektromos magasságállítása nem működik, mert a mozgató szerkezetében egy fém csiga egy műanyag fogaskerékkel találkozik, és úgy tűnik, a fém erősebb volt Szóval mit lehet ezzel kezdeni szerintetek? Bontóban már kérdeztem, de csak üléssel együtt adják. Le kell gyártatni a fogaskereket esztergályossal itt a clubba valakinek sikerült - használd a keresőt. Sikerült találnom egy hozzátartozó telefonszámot, majd holnap felhívom, mert már régen volt itt erről szó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2007.11.14 szerda, 23:19:27 » |
|
Volt egy hibajelenségem, ami most nincs, de valamiért volt... Múlt héten volt egy defekt jobb hátsóban.Éjszaka leeresztett.Reggel kicseréltem a pótkerékre, és ahogy megyek utamra, látom világít a kézifék visszajelző és az ABS lámpa.Gondoltam vmiért összefügg a kerékcserével, nem foglalkoztam vele.Úgyis időszerű volt a téli gumi csere, ezért átrakattam őket.Tehát visszakerült a korábbi felni, gondoltam megszűnik a visszajelzés.De nem.Ugyanúgy világított tovább rendületlenül.Egyszer volt, hogy indításkor kis gondolkodás után elaludt, de utána napokig világított.Fék jó volt, fogott rendesen, így hozzá is szoktam volna a látványhoz, de pár napja észrevettem, hogy nem látom a díszkivilágítást.Lehet vmi megmagyarázható oka?
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
Koniman
|
|
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2007.11.14 szerda, 23:46:04 » |
|
Le kell gyártatni a fogaskereket esztergályossal itt a clubba valakinek sikerült - használd a keresőt.
Sikerült találnom egy hozzátartozó telefonszámot, majd holnap felhívom, mert már régen volt itt erről szó. Ha a Vörösmarty utcaira gondolsz, akkor hívd nyugodtan és hivatkozz a szondi utcai másolszervizre.
|
|
|
Naplózva
|
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le). Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2007.11.15 csütörtök, 01:22:11 » |
|
Le kell gyártatni a fogaskereket esztergályossal itt a clubba valakinek sikerült - használd a keresőt.
Sikerült találnom egy hozzátartozó telefonszámot, majd holnap felhívom, mert már régen volt itt erről szó. Ha a Vörösmarty utcaira gondolsz, akkor hívd nyugodtan és hivatkozz a szondi utcai másolszervizre. Koniman! Köszi a segítséget, nagyon rendes embernek tűnik. Most csinál nekem 1 fogaskereket, a csomagtartóajtó nyitó elketromos modulba! Elvileg pénteken kész lesz.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
|