Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:03:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345722 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:11:35 »

Bronz fogaskerék kell neked...
VAGY
lehet hogy a motor valamilyen oknál fogva nincs is az ülés alatt a helyén, nálam ez volt(pl korábban üléscserevolt az meg kimaradt stb....), a motor is meghalhatott, kapcsoló ritkán szokott.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:12:40 »

Köszi a gyors infót!
Honnan és kitől kell nekem azonnal de rögtön?  rinya
ha a fogaskerék kell, akkor az legyártatható
derítsd ki az-e a baj
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:24:16 »

VAGY
lehet hogy a motor valamilyen oknál fogva nincs is az ülés alatt a helyén, nálam ez volt(pl korábban üléscserevolt az meg kimaradt stb....), a motor is meghalhatott, kapcsoló ritkán szokott.


Na azért a kapcsoló is el tud szenesedni szépen... Felfelé persze. De kontakt tisztítóval rendeb lehet hozni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:24:37 »

ha a fogaskerék kell, akkor az legyártatható
derítsd ki az-e a baj

A motor meg a többi okés mert teker ha megnyomom a gombot és olyan hangot ad meg érzést mintha beleépítettek volna egy vibrátort!  nyes
A csajok biztos örülnének neki!  taps
Na ezt a hétvégén le is tesztelem!  Huh?
Valami jótanács az ülés-szereléssel kapcsolatban?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:27:07 »

A motor meg a többi okés mert teker ha megnyomom a gombot és olyan hangot ad meg érzést mintha beleépítettek volna egy vibrátort!  nyes
A csajok biztos örülnének neki!  taps
Na ezt a hétvégén le is tesztelem!  Huh?
Valami jótanács az ülés-szereléssel kapcsolatban?
alapból 6 csavar tartja + műanyag burkolatot a sinnél 1+1, és alul a kábelekre vigyázz  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:33:22 »

alapból 6 csavar tartja + műanyag burkolatot a sinnél 1+1, és alul a kábelekre vigyázz  integet2

Nagyon köszönöm a segítséget!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 22:46:47 »

Kézifékkart cserélt már valaki közületek?  Huh?
Én elcserélném az enyémet valakivel mert nagyon ki van már kopva!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 23:12:01 »

Kézifékkart cserélt már valaki közületek?  Huh?
Én elcserélném az enyémet valakivel mert nagyon ki van már kopva!  szomoru1
Ha Te magad szeretnéd cserélni.. akkor szánj rá egy fél napot.. meg kell bontani a középkonzolt is... Cool
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 23:15:56 »

Ha Te magad szeretnéd cserélni.. akkor szánj rá egy fél napot.. meg kell bontani a középkonzolt is... Cool

Sejtettem! Köszönöm!
Nehéz buli lesz vagy csak trükkös?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 23:21:00 »

Nehéz buli lesz vagy csak trükkös?

Styleair tett fel képeket, hogy, hogy nézki szétbontva a könyöklő. Keress vissza és meglátod! Elsőre nehéz csak, aztán utána már csak hobbiból is szétkapod a gépet!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 23:29:48 »

Styleair tett fel képeket, hogy, hogy nézki szétbontva a könyöklő. Keress vissza és meglátod! Elsőre nehéz csak, aztán utána már csak hobbiból is szétkapod a gépet!

Köszi az infót!
Holnap reggel rákeresek, mert már nem látok kettőig sem!
Jó éjszakát mindenkinek!
Sziasztok!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2008.05.29 csütörtök, 23:35:35 »

Sejtettem! Köszönöm!
Nehéz buli lesz vagy csak trükkös?

Apszolute nem bonyolult! Nem nagy kaland!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2008.05.30 péntek, 12:18:59 »

Apszolute nem bonyolult! Nem nagy kaland!
Azért kaland ! eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2008.05.30 péntek, 14:32:19 »

Apszolute nem bonyolult! Nem nagy kaland!
Én csak a képeket láttam, de számomra biztos h kaland lenne  Cheesy
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2008.05.30 péntek, 15:57:27 »

Sziasztok!  wave

A bal hátsó ajtómat nem nyitja ki a centrálzár!  falbav
Tudtok erre esetleg valami okosságot hogy ne csukott ajtónál kelljen szétszednem?  Huh?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2008.05.30 péntek, 15:59:47 »

Sziasztok!  wave

A bal hátsó ajtómat nem nyitja ki a centrálzár!  falbav
Tudtok erre esetleg valami okosságot hogy ne csukott ajtónál kelljen szétszednem?  Huh?
Kinyitod kilinccsel belülről.
Naplózva
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2008.05.30 péntek, 20:49:38 »

Kinyitod kilinccsel belülről.
Hát ez valóban lényegretörő és frappáns válasz volt.  Smiley eljen
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2008.05.30 péntek, 20:51:58 »

Kinyitod kilinccsel belülről.

Ha kettős zára van, akkor nemigen...
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2008.05.30 péntek, 20:55:58 »

Ha kettős zára van, akkor nemigen...

Az ajtócsatlakozónál kell adni villanyt a motornak hogy nyisson. Fejből nem tudom melyik szál
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2008.05.30 péntek, 22:39:32 »

Én csak a képeket láttam, de számomra biztos h kaland lenne  Cheesy

Ma kivettem kb 15 perc alatt.  eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2008.05.30 péntek, 22:41:30 »

Ma kivettem kb 15 perc alatt.  eplus2

Én bicskával kiszedem kettő alatt..  eplus2 nyes nyes
Visszatenni már nem vállalom...  Cool
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2008.05.30 péntek, 22:44:20 »

Én bicskával kiszedem kettő alatt..  eplus2 nyes nyes
Visszatenni már nem vállalom...  Cool

Hát ha igy nézzük!  eplus2 Meg nagyon bontani akarunk, ki is lehet rugni...  eplus2 falbav
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2008.05.30 péntek, 23:52:05 »

Ma kivettem kb 15 perc alatt.  eplus2
Gyakorlásból?  eplus2 eplus2 eplus2
vagy micélból?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2008.05.30 péntek, 23:55:53 »

Sziasztok!  wave

A bal hátsó ajtómat nem nyitja ki a centrálzár!  falbav
Tudtok erre esetleg valami okosságot hogy ne csukott ajtónál kelljen szétszednem?  Huh?

Nekem is volt már ilyen. Ha belülről se tudod nyitni, akkor várjál vele, használd az autót és valószínű 1x csak kinyílik mikor nyitod a többit. Amikor kinyílt, amint van rá időd kárpit le, csatlakozókat ellenőrizd , azt is a ami az ajtóba megy bele és kontakt spray gazadgon mindenhova! Oszt jó lösz!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2008.05.30 péntek, 23:59:42 »

Gyakorlásból?  eplus2 eplus2 eplus2
vagy micélból?

Kárpit csere volt az egész autóban. Azt is kiszedtem, ne legyen útba. Gondolkodtam rajta, hogy berakok egy MKI boxot a hamutartó miatt, de lebeszéltem magam rolla.
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2008.05.31 szombat, 19:07:20 »

Szerintetek mikor kellene vezérműszijat cserélni 1.8 zetec 2000. évi. fejvakaras Néztem a hozzá kapott papirokat ir 5 év v. 120E km Zetec 94/3 hó után és 10 év v. 150E km Zetec-SE motoroknál. Ezeket az adatokat bővített szervizre irja a könyvecske. Elvileg -a szervizkönyv szerint Roll Eyes- 2006.10.05.-én 89321 km-nél volt bővített szervize, most van benne 105E km.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2008.05.31 szombat, 19:13:28 »

Szerintetek mikor kellene vezérműszijat cserélni 1.8 zetec 2000. évi. fejvakaras Néztem a hozzá kapott papirokat ir 5 év v. 120E km Zetec 94/3 hó után és 10 év v. 150E km Zetec-SE motoroknál. Ezeket az adatokat bővített szervizre irja a könyvecske. Elvileg -a szervizkönyv szerint Roll Eyes- 2006.10.05.-én 89321 km-nél volt bővített szervize, most van benne 105E km.

90ezer km vagy 60 hónap ami elöbb elérkezik - vezérmű szettet cserélj ne csak szíjat!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2008.05.31 szombat, 20:18:25 »

Zsiasztok!
Mennyire macera megoldani hogy mind a négy ablakom(MKII, 1997, kombi) motoros legyen?
előre is kösz

Üdv: VoTo
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2008.05.31 szombat, 20:34:57 »

Zsiasztok!
Mennyire macera megoldani hogy mind a négy ablakom(MKII, 1997, kombi) motoros legyen?
előre is kösz

Üdv: VoTo
Szerintem 2 db hátso motoros ablakemelő, kábelköteg az ajtóba ablakemelő gombbal, kaszniba való kábelköteg, kábelköteg a bal első ajtóba, négy ablakos ablakemelő működtető a bal elsőbe, a hátsó ajtókra ablakemelő gombos kilincsburkolat. Nagyjából ennyi eplus2.Ha van kedved és időd bontóba veszel ajtócsatlakozókat és meg tudod csinálni a kábelezést. Én is ennek álltam neki, hátsóajtó kábelezés kész, el kell vezetékeznem az eső ajtóig+ még az ajtó. Meg még egy két dolog, ha időm engedi.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2008.05.31 szombat, 21:17:34 »

Szerintem 2 db hátso motoros ablakemelő, kábelköteg az ajtóba ablakemelő gombbal, kaszniba való kábelköteg, kábelköteg a bal első ajtóba, négy ablakos ablakemelő működtető a bal elsőbe, a hátsó ajtókra ablakemelő gombos kilincsburkolat. Nagyjából ennyi eplus2.Ha van kedved és időd bontóba veszel ajtócsatlakozókat és meg tudod csinálni a kábelezést. Én is ennek álltam neki, hátsóajtó kábelezés kész, el kell vezetékeznem az eső ajtóig+ még az ajtó. Meg még egy két dolog, ha időm engedi.


És mennyibe fáj megvenni a 2-hátsó ablakokhoz ezeket a cuccokat? ugyértve mindenre gondolok gombok elsö ajtora is meg stb???
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2008.05.31 szombat, 21:24:39 »

Szerintetek mikor kellene vezérműszijat cserélni 1.8 zetec 2000. évi. fejvakaras Néztem a hozzá kapott papirokat ir 5 év v. 120E km Zetec 94/3 hó után és 10 év v. 150E km Zetec-SE motoroknál. Ezeket az adatokat bővített szervizre irja a könyvecske. Elvileg -a szervizkönyv szerint Roll Eyes- 2006.10.05.-én 89321 km-nél volt bővített szervize, most van benne 105E km.

Én most fogom az autóban kicserélni az időszakos cuccokat és a gyári vezérműszíj garnitúrára a Fordék 24094ft-ot adtak meg árajánlatnak ami szerintem nem sok pénz azért hogy nyugodtan autózhass egy jó ideig! Ezért én javaslom a cserét! Legfeljebb elteszed a görgőket tartalékba hátha valamelyik hamarabb megszólal!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2008.05.31 szombat, 21:38:22 »

Én most fogom az autóban kicserélni az időszakos cuccokat és a gyári vezérműszíj garnitúrára a Fordék 24094ft-ot adtak meg árajánlatnak ami szerintem nem sok pénz azért hogy nyugodtan autózhass egy jó ideig! Ezért én javaslom a cserét! Legfeljebb elteszed a görgőket tartalékba hátha valamelyik hamarabb megszólal!

A görgőket ki kell cserélni nem a fiókba tartani - hülyeség! és kockáztatod a motort egy piti spórolással. Ha valami lefutott csere és a kiszedett cucc kuka.
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2008.05.31 szombat, 21:58:35 »


És mennyibe fáj megvenni a 2-hátsó ablakokhoz ezeket a cuccokat? ugyértve mindenre gondolok gombok elsö ajtora is meg stb???
Eddig 5E Ft. Elsöajtó csatlakozó, a dupla, hátra ablakemelő gombok, csatlakozókkal. Az ablekemelőt nem cserélem, hanem motorosítom, volt Scorpio-m motorjaival. Sufnituning. nyes
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2008.05.31 szombat, 22:19:56 »

Eddig 5E Ft. Elsöajtó csatlakozó, a dupla, hátra ablakemelő gombok, csatlakozókkal. Az ablekemelőt nem cserélem, hanem motorosítom, volt Scorpio-m motorjaival. Sufnituning. nyes

Értem.Engem az érdekelt volna(aszt hittem)hogy mind ezt mennyibe lehetett megvenni bontoba.(gondoltam hogy motorositod és erre lettem volna kiváncsi hogy a motorok mennyibe fájtak volna) na mindegy. THX.
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2008.05.31 szombat, 22:39:59 »

90ezer km vagy 60 hónap ami elöbb elérkezik - vezérmű szettet cserélj ne csak szíjat!
Akkor én a 105E -rel cseréljek? Huh?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2008.05.31 szombat, 22:42:25 »

Akkor én a 105E -rel cseréljek? Huh?

Legjobb lenne, a franc tudja mennyit tekertek az órán és mennyi a valós kilóméter a szíjban
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2008.05.31 szombat, 22:50:08 »

Legjobb lenne, a franc tudja mennyit tekertek az órán és mennyi a valós kilóméter a szíjban
A szervizkönyv szerint folyamatosan szervizelz autó volt. Az előttem lévő tulaj - az első - egy dokibácsi volt. A For-top-nál vettem az autót, nem kereskedőnél, csak nem tekerték vissza.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2008.05.31 szombat, 22:54:02 »

A szervizkönyv szerint folyamatosan szervizelz autó volt. Az előttem lévő tulaj - az első - egy dokibácsi volt. A For-top-nál vettem az autót, nem kereskedőnél, csak nem tekerték vissza.

Jesszus... dokibácsi... hú, ez még bejön? Nyugdíjas orvos, aki a lányához járt a szomszéd városba? Jaj, ezek úgy szaporodnak, mint a nyulak! Majd minden autónak ő volt a tulaja. Ez egy gyűjtő lehet, aki százával vásárolja az autókat. 105e km egy mkII-ben...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2008.05.31 szombat, 22:56:40 »

Jesszus... dokibácsi... hú, ez még bejön? Nyugdíjas orvos, aki a lányához járt a szomszéd városba? Jaj, ezek úgy szaporodnak, mint a nyulak! Majd minden autónak ő volt a tulaja. Ez egy gyűjtő lehet, aki százával vásárolja az autókat. 105e km egy mkII-ben...
Miért nem hihető?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2008.05.31 szombat, 23:01:02 »

Miért nem hihető?

Így szokták eladni az autókat... de az is lehet, hogy mi feleslegesen túráztatjuk az agyunkat.

Ha a doki volt a tulaj, és ő az első, akkor kb g-vel kéne kezdődnie a rendszámnak, a szervízkönyvbeb végig a magyar szervíz, és nyilván a forgalmiban a forg. állítás évjárata megegyezik a gyártás évével.
Ha igen, akkor felhívod azt a szervízt, és leellenőrized a dolgokat. Ja, asszem a név benne van a szervízkönyven. Érted. dr. Pityi Palkó (hívhatják máshogy is, de a dr azért kell).

Én gyanakvó természetű vagyok. Néha bejön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2008.05.31 szombat, 23:03:53 »

Jesszus... dokibácsi... hú, ez még bejön? Nyugdíjas orvos, aki a lányához járt a szomszéd városba? Jaj, ezek úgy szaporodnak, mint a nyulak! Majd minden autónak ő volt a tulaja. Ez egy gyűjtő lehet, aki százával vásárolja az autókat. 105e km egy mkII-ben...

Az előző ( 98 as ) MKII-t én 2 évvel ezelőtt 96.000km-rel vettem és 118cal adtam el...És ez garantált. Nem volt dokibácsi, se lánya, de M.o-i volt, volt szervízkönyv,+ kopásmentes kormány, váltó , pedálok, stb.. no és G-s rendszám..

Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2008.05.31 szombat, 23:06:25 »

Az előző ( 98 as ) MKII-t én 2 évvel ezelőtt 96.000km-rel vettem és 118cal adtam el...És ez garantált. Nem volt dokibácsi, se lánya, de M.o-i volt, volt szervízkönyv,+ kopásmentes kormány, váltó , pedálok, stb.. no és G-s rendszám..

Nyilván ilyen is van... de az egyik ismerősöm nemrég vett mondeót... na ő becopta ezt a történetet. Kiderült, semmi sem igaz. Csak nyilván már későn.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2008.05.31 szombat, 23:14:56 »

Nyilván ilyen is van... de az egyik ismerősöm nemrég vett mondeót... na ő becopta ezt a történetet. Kiderült, semmi sem igaz. Csak nyilván már későn.

Igen, sajna ez a gyakoribb  szomoru1
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
deis
Vendég
« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2008.05.31 szombat, 23:16:14 »

Így szokták eladni az autókat... de az is lehet, hogy mi feleslegesen túráztatjuk az agyunkat.

Ha a doki volt a tulaj, és ő az első, akkor kb g-vel kéne kezdődnie a rendszámnak, a szervízkönyvbeb végig a magyar szervíz, és nyilván a forgalmiban a forg. állítás évjárata megegyezik a gyártás évével.
Ha igen, akkor felhívod azt a szervízt, és leellenőrized a dolgokat. Ja, asszem a név benne van a szervízkönyven. Érted. dr. Pityi Palkó (hívhatják máshogy is, de a dr azért kell).

Én gyanakvó természetű vagyok. Néha bejön.
A rendszám H-s a többi stimmel. "A zasszony" biztosítóban dolgozik, pont náluk volt biztosítva a dokibácsi. Utána nézett az egész kortörténetének. nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2008.05.31 szombat, 23:19:09 »

A rendszám H-s a többi stimmel. "A zasszony" biztosítóban dolgozik, pont náluk volt biztosítva a dokibácsi. Utána nézett az egész kortörténetének. nyes

Akkor tévedtem. Örüljünk neki. Csak annyi zsivány van, hogy ihaj. Egy biztos, most már majd úgy mesélem a történetet, hogy kivétel is van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 04:29:13 »

A görgőket ki kell cserélni nem a fiókba tartani - hülyeség! és kockáztatod a motort egy piti spórolással. Ha valami lefutott csere és a kiszedett cucc kuka.

Én a használt görgőkre gondoltam a fiókban nem az újakra!
Egyébként maximálisan egyetértek veled!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 10:52:00 »

Én most fogom az autóban kicserélni az időszakos cuccokat és a gyári vezérműszíj garnitúrára a Fordék 24094ft-ot adtak meg árajánlatnak ami szerintem nem sok pénz azért hogy nyugodtan autózhass egy jó ideig! Ezért én javaslom a cserét! Legfeljebb elteszed a görgőket tartalékba hátha valamelyik hamarabb megszólal!

Vízpumpát is cserélj!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 10:58:31 »

Én a használt görgőkre gondoltam a fiókban nem az újakra!
Egyébként maximálisan egyetértek veled!
Ő meg a használt görgőkre gondolta a kukát!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 12:30:18 »

hallott-e már valaki (főleg dízelesekre gondolok) olyan hangot a motorból, ami leginkább lánccsörgésre hasonlít? úgy is mondhatnám, hogy mintha valami fémlemez berezonálna. alapjáraton hallani, de csak szakaszosan illetve gyorsításkor, de akkor sem mindig. egyelőre nem tudtam fordulatszámhoz kötni a dolgot, de az biztos, hogy a jobb oldalról jön a hang.
titkon remélem, hogy csak valami takarólemez rezonál be, de megnyugtatna, ha más is beszámolna hasonló "élményekről", amit azután könnyen orvosolt Smiley
merre érdemes először keresgélnem? van olyan elem, ami jellemzően kilazulhat?
a motorra vonatkozó tippek legyenek egyelőre zárójelesek...

köszi
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2008.06.01 vasárnap, 15:47:32 »

Ismét HI! wave
Szóval le lett téve a foglaló az autóérthttp://www.hasznaltauto.hu/2127483_ford_mondeo_1996.
Kicsit faramuci a szitu mert én még nem láttam élőben mivel jeleenleg Hannover-ben melózok de állítólag sokkal szebb mint ahogy a képeken látszik.
Az én kicsi párom plussz a sógorom mentek megnézni minden megnéztek amit tanácsoltatok a belső állítólag nagyon csissz a motor poros és koszos volt de sehol 1 csepp olaj  és minden ok-nak tűnik.
Már csak 4 jó gumihttp://www.automax.hu/goodyear/vector_5_/ meg a vezérlés csere /Állítólag az utolsó 140000-nél volt de én nem vagyok nyugodt amíg nem új/ van hátra.
Valaki megmondhatná h hol tudom +rendelni a vezérléshez szükséges cuccokat jó minőségben meg persz jó áron.

Üdv: VoTo
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.