GinJoy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7550 Dátum: 2008.06.04 szerda, 11:09:07 » |
|
Én úgy tudom hogy ütközésig nem szabad tekerni, egy nagyon picit onnan vissza kell engedni. Ütközésig tekert állapotban mindegyik szól. Hogy mennyire kell alapjáraton hangosnak lennie nem tudom, majd valaki aki jobban ért hozzá elmondja. valami hangja van mindig amikor tekered, de nem kéne, hogy akkora legyen ami zavaró. A végállásnál mind hangosabb egy kicsit. kiv. elektromos szervók
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
avokado
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7551 Dátum: 2008.06.04 szerda, 11:26:07 » |
|
Most néztem a norautónál 8990 a töltés+ellenőrzés. Csináltatta már ott valaki?
En igen, de tobbet nem fogom. Amator banda: a ficko sikeresen eltorte a szellozoracs muanyag menetet amikor a pollenszurohoz probalt eljutni. Aztan beejtette a csavart a motorterbe (magnessel kellett kibanyaszni) illetve az egyik szelepsapka tomiteset szinten elhullatta. Es ha nem allok ott vegig akkor ki tudja meg mi tortenik, nezni is rossz volt. Ezen kivul magat a toltogepet sem kezeltek meggyozoen es kb levegonek nezik az embert. Szoval:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
reho
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7552 Dátum: 2008.06.04 szerda, 12:03:31 » |
|
Úgylátom akkor a norauto szervíz fejeltős... köszi az "élménybeszámolókat".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7553 Dátum: 2008.06.04 szerda, 14:48:23 » |
|
Én úgy tudom hogy ütközésig nem szabad tekerni, egy nagyon picit onnan vissza kell engedni. Ütközésig tekert állapotban mindegyik szól. Hogy mennyire kell alapjáraton hangosnak lennie nem tudom, majd valaki aki jobban ért hozzá elmondja.
Ford szervó alapból hangos. Ez egy alaptézis. A Mustangnak is hangos. Más korabeli Fordnak is, mikor pedig a korabeli egyebeknek meg nem. Így normálisan van olyan hangjuk, mintha bajuk lenne. Pedig nincs. Csak kicsit nyöszörögnek. Ez ilyen. Egyébként meg miért ne lehetne ütközésig tekerni? Ezért van egy olyan szelep, mint a turbonál, hogy a fölös nyomást elengedje arra. Az más dolog, hogy mennyire esik jól a szervónak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
reho
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7554 Dátum: 2008.06.04 szerda, 14:57:21 » |
|
Ford szervó alapból hangos. Ez egy alaptézis. A Mustangnak is hangos. Más korabeli Fordnak is, mikor pedig a korabeli egyebeknek meg nem. Így normálisan van olyan hangjuk, mintha bajuk lenne. Pedig nincs. Csak kicsit nyöszörögnek. Ez ilyen.
MrMach1 kollégát csak megerősíteni tudom ebben: a 2002-es fiestám szervója még hangosabb volt mint a mostani 98-as mondeómé. Hangosan sziszegett ahogy tekergettem, végállásban meg egyenesen sivított
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
giorgio
|
|
« Új hozzászólás #7555 Dátum: 2008.06.04 szerda, 15:09:00 » |
|
Az más dolog, hogy mennyire esik jól a szervónak...
Nekem anno amikor tanultam vezetni épp ezért mondták, mert azért nem tesz jót neki állítólag. Ezen végülis nem múlik.
|
|
|
Naplózva
|
ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/ ------------------------------------------------ Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/ Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #7556 Dátum: 2008.06.04 szerda, 15:36:05 » |
|
Köszi az infokat! Én nem szervós auton tanultam vezetni, ugyh ha ott sziszegett volna valami, akkor baj lett volna Azt hiszem maradok a rádióhallgatásnál, és megfogadom a tanácsot, nem tekerem ütközésig a kormányt! üdv
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #7557 Dátum: 2008.06.04 szerda, 16:57:58 » |
|
Nem szeretnélek elkeseríteni, de szerintem neked is a katalizátor lesz. Nálam is ilyen hang volt. Írtam is kb. egy hete, hogy egyik napról a másikra elment az ereje az autónak. Üresben sem pörgött 3500 fölé. (benzines persze) Mutattam Jánosmesternek is a találkozón. Pont ilyen nem fordulatszám függő csörömpölés volt a jelenség. Szerinte is a kocsi alatt kell keresgélni. Aztán elmentem a helyi Ford szervízbe, hogy ugyan nézzék már meg tárolt-e valami hibakódot a szerkezet. Hibakód nuku, viszont mikor felemelték és végig kopogtatták a kipufogó rendszert, a katalizátor bele csörgött rendesen. Tehát valószínűleg széthullott belül és eltömi a csövet.... Mivel nem tudtam ost vele foglalkozni, ezért félre parkoltam vele otthon. Talán a héten megnézem közelebbről. Hát ez. hmmm. akkor azt hiszem felveszem a játszósruhámat és alulról is megvizsgálom a gépet kösz a tippet, most már legalább van valami konkrét dolog, ahonnan elindulhatok... utálom ezeket a furcsa hangokat, az előző autómnál is mindig sikerült meghallani valamit, ami aztán kiderült, hogy egyáltalán nem gáz. remélem ez most is így marad és csak a rádiót kell hangosabban hallgatnom
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #7558 Dátum: 2008.06.04 szerda, 23:03:40 » |
|
Köszi az infokat! Én nem szervós auton tanultam vezetni, ugyh ha ott sziszegett volna valami, akkor baj lett volna Azt hiszem maradok a rádióhallgatásnál, és megfogadom a tanácsot, nem tekerem ütközésig a kormányt! üdv Skoda 120-ban se volt szervó, se az AVIA-ba.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7559 Dátum: 2008.06.06 péntek, 18:33:54 » |
|
Sziasztok! Tudtok arra valami okosságot hogy miért nem műkszik az autómba a fűtőventillátor? Digiklímás az autó és délelőtt még hűtött-fűtött most meg semmi! Van valami ötlet hogy hol nézzek szét először?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #7560 Dátum: 2008.06.06 péntek, 23:11:32 » |
|
Nekem anno amikor tanultam vezetni épp ezért mondták, mert azért nem tesz jót neki állítólag. Ezen végülis nem múlik.
Nem a full eltekeréssel van a baj, hanem durván nemszabad "odakoppantani" a kormányt.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7561 Dátum: 2008.06.07 szombat, 21:08:12 » |
|
Mit keresnek colos csavarok a Mondeoban ?? (költői kérdés) Próbálom leoperálni a katalizátort, de egyelőre ellenállnak a csavarok. A valóságban teljesen máshogy néz ki mint a Haynes könyvben. Lehet hogy az még az MKI féle leömlő-katalizátor kombót mutatja. Hát, a Mondeot nem a szerelhetősége miatt szeretik...... más. Egy érdekes dolgot láttam a héten. Egy kolégám vett egy 2004-es 1.6-os Focust. Abban tűnt fel, hogy mekkora hely van a motortérben. Simán hozzáférni az olajszűrőhöz is. Az ok talán, hogy ott hátul van a kipufogó sor, a kocsi eleje felöl pedig a szívó sor. Pont fordítva, mint a Mondeonál. Nyilván más motor is, de szembeötlő az elrendezésbeni különbség. Csak úgy eszembe jutott... Megyek vissza leszedni a katalizátort...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7562 Dátum: 2008.06.07 szombat, 21:23:25 » |
|
Megyek vissza leszedni a katalizátort...
Az MK4-es Fiestámban is elől van a szívósor és az olajszűrő, pedig 1.4i 16V (90LE) és Zetec motor van abban is! Mondjuk teljesen mindegy mert Ghia Trend, úgyhogy hely az aztán így sincs a motorterében!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #7563 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 15:33:25 » |
|
Sziasztok! Az összes mondiban van inditásgátló.. (PATS) ugye?
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #7564 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 15:47:01 » |
|
Az MK4-es Fiestámban is elől van a szívósor és az olajszűrő, pedig 1.4i 16V (90LE) és Zetec motor van abban is! Mondjuk teljesen mindegy mert Ghia Trend, úgyhogy hely az aztán így sincs a motorterében! Vagy ghia, vagy trend. A kettő együtt nem lehet.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7565 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 16:50:35 » |
|
Sziasztok. Valaki cserélt közülletek II-Mondi féltengely külsö csuklot? (Audi-mba még anno cseréltem csak már nem emlékszem miket kell ahoz szétszedni a lengökar csuklon kivül, ja meg azon kivül hogy le kell szedni a kereket ) valaki leirná bövebben? könyvbe nem találtam ilyet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zoller
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7566 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 18:43:29 » |
|
Sziasztok. Valaki cserélt közülletek II-Mondi féltengely külsö csuklot? (Audi-mba még anno cseréltem csak már nem emlékszem miket kell ahoz szétszedni a lengökar csuklon kivül, ja meg azon kivül hogy le kell szedni a kereket ) valaki leirná bövebben? könyvbe nem találtam ilyet. A féltengely ki-be szerelésről ír a könyv kb 3 oldalt. Esetleg beszkenneljem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7567 Dátum: 2008.06.08 vasárnap, 21:57:13 » |
|
A féltengely ki-be szerelésről ír a könyv kb 3 oldalt. Esetleg beszkenneljem?
Megköszönném.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #7568 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 08:42:40 » |
|
Vagy ghia, vagy trend. A kettő együtt nem lehet.
És ha trendi Ghia?...érted...
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7569 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 12:01:41 » |
|
Nos. Tegnap megműtöttem a katalizátort. A belében két kerámia tömb lakott. Eddig. A hátsó valami miatt elszabadult és eltömbe a kipufogó kijáratát. Ez most törmelékes formában távozott a csövön keresztül. Ideiglenesen így marad. Ezzel meg is oldódtak a problémáim. (nem ment, sokat fogyasztott, rángatott és max fordulat üresben is 3500..)
Az ide kapcsolódó kérdésköröm: 1: Ez vajon mitől megy így tönkre? Amúgy tökéletes állapotban volt. Szép "fehér" a bele, nincs megolvadva, látszólag sértetlen. 2: Keresem az utódját. Milyen katalizátort vegyek? Kipufogós lebeszél a Bosal fém betétesről, mondván annak csak 50-es csöve van, a Mondonak pedig 55-ös. 3: Gondolom ez a "fél tüdővel" működő katalizátor nem bántja az autómat. Jól gondolom? Azon kívül, hogy esetleg gyengébb a katalizáló képessége.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #7570 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 13:30:44 » |
|
Sziasztok! Kis elemlámpás (nem infrás, nem rádios) fekete kulcsom van a mondihoz. A helyzet, az, hogy elveszett a kis izzó.. Most találtam itthon egy kis mütyürt, amibe pont akkora van, megnéztem és belepasszol meg minden, csak a vége egy kicsit kilóg, meg a lábakat a megfelelő helyre kéne forrasztani... Tud nekem valaki egy fotot csinálni, hogy milyennek kellen lennie egy ilyen kulcsnak szétszedett állapotban? köszi! üdv
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
Geeboy
|
|
« Új hozzászólás #7571 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 18:48:13 » |
|
Nos. Tegnap megműtöttem a katalizátort. A belében két kerámia tömb lakott. Eddig. A hátsó valami miatt elszabadult és eltömbe a kipufogó kijáratát. Ez most törmelékes formában távozott a csövön keresztül. Ideiglenesen így marad. Ezzel meg is oldódtak a problémáim. (nem ment, sokat fogyasztott, rángatott és max fordulat üresben is 3500..)
Az ide kapcsolódó kérdésköröm: 1: Ez vajon mitől megy így tönkre? Amúgy tökéletes állapotban volt. Szép "fehér" a bele, nincs megolvadva, látszólag sértetlen. 2: Keresem az utódját. Milyen katalizátort vegyek? Kipufogós lebeszél a Bosal fém betétesről, mondván annak csak 50-es csöve van, a Mondonak pedig 55-ös. 3: Gondolom ez a "fél tüdővel" működő katalizátor nem bántja az autómat. Jól gondolom? Azon kívül, hogy esetleg gyengébb a katalizáló képessége.
1. a katalizátort mindenkinek! 4évente kellene cserélni, (csak nálunk nem divat)! 2. Vágjátok le a csöveket és a régit hegessze vissza (vagy új csődarabot). 3. Így jobb mint eltömődve!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
|
|
|
deis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7572 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 20:37:02 » |
|
Hogy száradna le keze, lába, meg a tikok szaladgálnának a szemével annak a vak, fakezü, falábu bunkó parasztnak amelyik az én autóm lökösének az oldalát használta vezetőnek parkolásnál. Kettő darab 50 centis csikon kívül, mást nem birt otthagyni. Most csináltattam a bal hátsó ajtót, most meg egy parasz a lököst intézi el.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.06.09 hétfő, 22:35:11 írta deis »
|
Naplózva
|
|
|
|
Geeboy
|
|
« Új hozzászólás #7573 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 21:44:32 » |
|
Hogy száradna le keze, lába, meg a tikok szaladgálnának a szemével annak a vak, fakezü, falábu bunkó parasztnak amelyik az én autóm lökösének az oldalát használta vezetőnek parkolásnál. Kettő darab 50 centis csikon kívül, mást nem birt otthagyni. Most csináltattam a bal hátsó ajtót, most meg egy parasz a lököt intézi el. Őszinte részvétem! Ha megtalálod ki volt, rám számíthacc!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7574 Dátum: 2008.06.09 hétfő, 23:33:42 » |
|
Hogy száradna le keze, lába, meg a tikok szaladgálnának a szemével annak a vak, fakezü, falábu bunkó parasztnak amelyik az én autóm lökösének az oldalát használta vezetőnek parkolásnál. Kettő darab 50 centis csikon kívül, mást nem birt otthagyni. Most csináltattam a bal hátsó ajtót, most meg egy parasz a lököst intézi el. Rám is számithatsz. Én nekem a lökösömet nem tom ha láttad régebb raktam fel képet rola, hogy néz ki.Tavaly nyárona Hungária Krt-on lámpánál belémszált egy birka. (középen szép nyomot hagyott).és nem ugy hogy én befékeztem és nekem jött,nem.hanem áltam a lámpánál kb 1-perce.(ilyen birkát ), Tavaly összel kiabál a szomszéd a teraszrol menjek mert összetörték a bal hátsó lökösömet és elhuztak.(fel halatszodott a 9-ikre. a csatt).Szerencsére meglett hogy ki volt.Idén husvétba Erzsébethidnál buszsávbol jött a birka és neki a jobb hátso lökösnek. Hát szoval valami nagyon tetszik nekik szét löném a fejüket(és még nekik áll fejebb).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zoller
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7575 Dátum: 2008.06.10 kedd, 00:26:28 » |
|
Szerdán tudom megcsinálni, csak akkor lesz rá időm sajna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
veszet
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7576 Dátum: 2008.06.10 kedd, 22:45:20 » |
|
Üdv Mindenkinek !
Van egy olyan problémám hogy a középső szellőztető gomb ami a levegőt az arcomba vagy a szélvédőre irányítja nem működik. Mindig a szélvédőre nyomja az illatott. Kérdésem az lenne mivel robbantott ábrát nem találtam, és itt a fórumban olvastam róla, hogy nagy valószínűséggel ez valamilyen vákuumos ...... csapás. Honnan támadjam meg a probléma okát, középkonzol vagy kesztyűtartó felől ? Ha valaki tud rá vmilyen gyógyszert azt megköszönném.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7577 Dátum: 2008.06.10 kedd, 22:55:47 » |
|
Üdv Mindenkinek !
Van egy olyan problémám hogy a középső szellőztető gomb ami a levegőt az arcomba vagy a szélvédőre irányítja nem működik. Mindig a szélvédőre nyomja az illatott. Kérdésem az lenne mivel robbantott ábrát nem találtam, és itt a fórumban olvastam róla, hogy nagy valószínűséggel ez valamilyen vákuumos ...... csapás. Honnan támadjam meg a probléma okát, középkonzol vagy kesztyűtartó felől ? Ha valaki tud rá vmilyen gyógyszert azt megköszönném.
Indítsd be az autót és fülelj hallasz-e szeszegő hangot, ha nem a motorházttő alatt is hallgatózz ott lesz a baj
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7578 Dátum: 2008.06.11 szerda, 15:55:20 » |
|
Sziasztok!
MKII 1997évi 1,6 benzinesnél a MAF szenzor csatlakozója le volt húzva, de a motor jól ment. Ha a csatlakozót visszadugtuk, motor lefult. Aztán MAF szenzor meg lett tisztítva, de ha a csatlakozót visszadugjuk, most is lefúl a motor. Csati visszadugás nélkül viszont jól megy a motor, semmi baj nincs vele. Hagyjam így?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7579 Dátum: 2008.06.11 szerda, 18:49:06 » |
|
Sziasztok!
MKII 1997évi 1,6 benzinesnél a MAF szenzor csatlakozója le volt húzva, de a motor jól ment. Ha a csatlakozót visszadugtuk, motor lefult. Aztán MAF szenzor meg lett tisztítva, de ha a csatlakozót visszadugjuk, most is lefúl a motor. Csati visszadugás nélkül viszont jól megy a motor, semmi baj nincs vele. Hagyjam így?
Próbálj ki egy kölcsön MAF ot ha azzal jól megy ki kell cserélni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7580 Dátum: 2008.06.11 szerda, 19:38:39 » |
|
Próbálj ki egy kölcsön MAF ot ha azzal jól megy ki kell cserélni
Mi történik akkor, ha így hagyom, széthúzva a csatit?
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7581 Dátum: 2008.06.11 szerda, 19:47:20 » |
|
Mi történik akkor, ha így hagyom, széthúzva a csatit?
A fogyi elmászhat és kinyirhatod a lambdát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csimbió
|
|
« Új hozzászólás #7582 Dátum: 2008.06.11 szerda, 19:55:10 » |
|
A fogyi elmászhat és kinyirhatod a lambdát
Az baj. Pedig jól viselkedik.
|
|
|
Naplózva
|
1993 1,8TD kombi 1997 1,6 16V kombi
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7583 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:13:47 » |
|
Sziasztok! Ki kell szednem az autómból a két első ülést mert a magasságállítóm is és a CD-táram is behalt! Tudtok esetleg ezekre valami okosságot vagy tanácsot? Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7584 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:33:20 » |
|
Sziasztok! Ki kell szednem az autómból a két első ülést mert a magasságállítóm is és a CD-táram is behalt! Tudtok esetleg ezekre valami okosságot vagy tanácsot? Köszönöm! www.mondeo.hu oldalon a tuning alatt van egy ülésfűtés beépítés cikkem azt nézd meg a kiszerelésben segít. Aksit kösd ki a szerelés előtt és várj 15 percet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7585 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:42:59 » |
|
www.mondeo.hu oldalon a tuning alatt van egy ülésfűtés beépítés cikkem azt nézd meg a kiszerelésben segít. Aksit kösd ki a szerelés előtt és várj 15 percet! Rendben, megnézem! Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #7586 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:43:14 » |
|
www.mondeo.hu oldalon a tuning alatt van egy ülésfűtés beépítés cikkem azt nézd meg a kiszerelésben segít. Aksit kösd ki a szerelés előtt és várj 15 percet! Fusim MESTER! Ha pénteken el tudok menni a lurdyhoz, akkor segítesz a klímapuculásba (amiről ma beszéltünk....tudod)? padavan
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7587 Dátum: 2008.06.11 szerda, 22:46:30 » |
|
Fusim MESTER!
Ha pénteken el tudok menni a lurdyhoz, akkor segítesz a klímapuculásba (amiről ma beszéltünk....tudod)?
padavan
Kikapom a motrot mint floki a lábtörlőt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #7588 Dátum: 2008.06.11 szerda, 23:50:44 » |
|
Kikapom a motrot mint floki a lábtörlőt Csak el tudjak jönni!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
gyengek
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7589 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 08:35:41 » |
|
Fusim MESTER!
Ha pénteken el tudok menni a lurdyhoz, akkor segítesz a klímapuculásba (amiről ma beszéltünk....tudod)?
padavan
Klímát pucoltok? Vagy csak a szellőző rendszert fújjátok ki tisztító habbal?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #7590 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 14:04:44 » |
|
Klímát pucoltok? Vagy csak a szellőző rendszert fújjátok ki tisztító habbal?
digit klímát puculunk
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
zoller
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7591 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 17:27:33 » |
|
Üdv mindenkinek! Szakik! A motor és váltó felfüggesztés összesen hány darab gumibakból áll? Mert most kiszedve mutogatott a szaki 3-at, és mind gatya, de a cromaxos webáruházban mintha több lenne. Egészen pontosan a felső váltótartó gumibakot nem tudom beazonosítani. Szerintetek hogy van ez??? Ja egyébként a cromaxos "gyári import" kinyomócsapágy az gyári, és 29900 volt nem 45, a boltos srác sem értette, de nem is baj
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7592 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 19:00:50 » |
|
Üdv mindenkinek! Szakik! A motor és váltó felfüggesztés összesen hány darab gumibakból áll? Mert most kiszedve mutogatott a szaki 3-at, és mind gatya, de a cromaxos webáruházban mintha több lenne. Egészen pontosan a felső váltótartó gumibakot nem tudom beazonosítani. Szerintetek hogy van ez??? Ja egyébként a cromaxos "gyári import" kinyomócsapágy az gyári, és 29900 volt nem 45, a boltos srác sem értette, de nem is baj Mondhatjuk 2 bak van a váltón 2 a motoron ebből az egyik hátul - ez olyan közös motor és váltó - másik a nagy jobb doblemezen, A váltóé elől a bölcsőn és a bal doblemezen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zoller
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7593 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 19:08:59 » |
|
Mondhatjuk 2 bak van a váltón 2 a motoron ebből az egyik hátul - ez olyan közös motor és váltó - másik a nagy jobb doblemezen, A váltóé elől a bölcsőn és a bal doblemezen.
Köszi! Tehát akkor 4 van. Majd reggel megnézem a szakiknál a negyediket is, ha már úgyis szét van szedve. Egyébként lehet ezekből bontottba jó állapotút találni, vagy nem is érdemes keresni? Mer az új az nem éppen olcsó. Vagy tud valaki jófajta utángyártottat? Vagy maradjak a gyári újnál?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7594 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 21:46:17 » |
|
Sziasztok. Nekem az lenne a kérdésem,hogy a hátso ablaktörlö használatához be kell nyomni az ablaktörlö karon a gombot.,de ekkor folyamatosan megy.Ha annyira esik az esö hogy esik de majdnem szakad(vagy szakad) én soknak tartom azt hogy folyamatosan megy.Ha már nem vizes annyira az ablak(pedig esik az esö rendesen) akkor ugye kerreg a gumi az ablakon.Ezzel oda akarok kilukadni hogy a hátsó ablaktörlö motorjához nem e lehetne egy(mondjuk) 5-6 mp es idözitöt beépiteni. Csinált már valaki ilyet? Vagy ezt csak én érzem ezt a hijányt? Vagy pedig nincs ilyen az enyémébe de máséba van. Kössz a válaszokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #7595 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 21:53:39 » |
|
Sziasztok. beépiteni. Csinált már valaki ilyet? Vagy ezt csak én érzem ezt a hijányt? Vagy pedig nincs ilyen az enyémébe de máséba van. Kössz a válaszokat. Szia! Az enyémben minden benne van de ilyen még nekem sincs! Egyébként miért is kell? Ha mész az autóval akkor nem esik annyira rá, meg aztán miért nézel annyit hátra ha egyszer előrefelé haladsz? De nem kötekedni akarok veled csak kíváncsi vagyok az indoklásra!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #7596 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 21:54:34 » |
|
Sziasztok. Nekem az lenne a kérdésem,hogy a hátso ablaktörlö használatához be kell nyomni az ablaktörlö karon a gombot.,de ekkor folyamatosan megy.Ha annyira esik az esö hogy esik de majdnem szakad(vagy szakad) én soknak tartom azt hogy folyamatosan megy.Ha már nem vizes annyira az ablak(pedig esik az esö rendesen) akkor ugye kerreg a gumi az ablakon.Ezzel oda akarok kilukadni hogy a hátsó ablaktörlö motorjához nem e lehetne egy(mondjuk) 5-6 mp es idözitöt beépiteni. Csinált már valaki ilyet? Vagy ezt csak én érzem ezt a hijányt? Vagy pedig nincs ilyen az enyémébe de máséba van. Kössz a válaszokat. érdekes, az enyém tart szünetet 2 törlés között
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #7597 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 22:06:48 » |
|
érdekes, az enyém tart szünetet 2 törlés között
Nekem is kombi van, '97-es, és van szünet. Lehet azért, mert a kombira nem esik annyi eső, mint a ferdehátúra?
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7598 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 22:34:59 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucsobacsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7599 Dátum: 2008.06.12 csütörtök, 22:36:56 » |
|
Szia! Az enyémben minden benne van de ilyen még nekem sincs! Egyébként miért is kell? Ha mész az autóval akkor nem esik annyira rá, meg aztán miért nézel annyit hátra ha egyszer előrefelé haladsz? De nem kötekedni akarok veled csak kíváncsi vagyok az indoklásra! Mondjuk azért kell mert sokat kocsikázom én városba,és azért hátrafele is nézek (persze csak tükörbe) és ha már kitalálták az ablaktörlöt akkor törölyem le vele az ablakot,és ha esik akkor ne legyen az hogy mondjuk félpercenként nyomogassam a gombot ki be.Mert ha ugyhagyom leszedi még a vakolatot is és ezért gondoltam hogyha már benyomom és ugyhagyom akkor tartson már szünetet közötte,külömben nyomogatni igy is tudom. Csak egy idözötö kéne (na meg ennek a rajza)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|