Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:10:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6359692 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9350 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 22:24:41 »

hm?
Hátha elszállt a bizti is egyúttal
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9351 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 22:26:37 »

Hátha elszállt a bizti is egyúttal

ezt hogy lehet lecsekkolni?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9352 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 22:29:28 »

ezt hogy lehet lecsekkolni?
Úgy, hogy kiveszed (a biztit) és megnézed  nyes Ne kérdezd melyik az, mert nemtudom  Roll Eyes Csak egy ötlet volt.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9353 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 22:33:28 »

ezt hogy lehet lecsekkolni?
Küldtem pü-t  wave
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
skorpio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 647



E-mail
« Új hozzászólás #9354 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 22:34:41 »

ezt hogy lehet lecsekkolni?
Én is küldtem pü-t.
Naplózva

mk2 1999. 2000-es automata váltó. Ghia + minden ami csak gyári felszereltségként előfordult bármelyik Mondeo mk2-ben.
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9355 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 22:47:19 »

Köszönöm szépen a segítséget Nektek!!!! worship worship worship

hnap meg is nézem, és cserélem ha kell, csak reggel megyek győrbe és nem akarok tompított nélkül furikázni:)
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
ryobi
Vendég
« Új hozzászólás #9356 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 22:58:45 »

Francia autót akkor sem vennék, ha ők gyártanának egyedül.

Hátsó sárvédő ivek hajlamosak a rozsdásodásra és a küszöbök. Dizelhez nem értek, de a turbóra érdemes odafigyelni.

Igen, igen, van ***

* Angel
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.06 péntek, 01:16:39 írta Angel » Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #9357 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 23:01:32 »

Igen, igen, van az a
Ja, tipikus kócvágenes szöveg!  wow1  Aztán meg pislákolnak mint hal a szélben!
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.06 péntek, 01:16:59 írta Angel » Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9358 Dátum: 2009.03.05 csütörtök, 23:03:11 »

Igen, igen, van az a
Ebből a három f-ből csak a franciát utálom, de őket sem az autójuk miatt  levele De mindenki azt vesz, amit akar.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.06 péntek, 01:17:17 írta Angel » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9359 Dátum: 2009.03.06 péntek, 00:51:18 »

Igen, igen, van az a
Ha viccnek szántad akkor nem sokan nevetnek ha szánalmasnak akkor az sikerült Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.06 péntek, 01:17:33 írta Angel » Naplózva
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #9360 Dátum: 2009.03.06 péntek, 13:36:26 »

Hallo Hallo! Föld hívja Mondeo Clubot! Mondeo Club, jelentkezz! Cool Tudtok jó bontót Pesten+környékén?
Köszi!!!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9361 Dátum: 2009.03.06 péntek, 13:59:01 »

Hallo Hallo! Föld hívja Mondeo Clubot! Mondeo Club, jelentkezz! Cool Tudtok jó bontót Pesten+környékén?
Köszi!!!
Sztáray térit sokan dicsérik.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #9362 Dátum: 2009.03.06 péntek, 20:11:08 »

Sztáray térit sokan dicsérik.

Köszi!
Megnézem! worship
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9363 Dátum: 2009.03.06 péntek, 21:43:40 »

lenne egy kérdésem!
amikor felrobbant az aksim akkor elszállt a jobb első tompítottam! ma vettem egy új izzot, viszont hiába cseréltem ki, nem ég!!! mi lehet a baj?


Segítsetek légyszi!  Nagy bajban vagyok szomoru1 szomoru1 help help!

Kigyorsítottam 1esben olyan 6ezres fordulatig és kivillant az összes lámpa a műszerfalon-(épp úgy mikor felrobbant az aksim) , majd kis idő múlva kialudtak- és azóta ha a motor fordulatszáma eléri a 3500 at akkor felerősödik a műszerfal megvilágítás és felgyulladnak a lámpák (olaj,kézifék,asr,abs,stb..) , mi lehet a gond?Huh?? még akkor is ha állóhelyzetben pörgetem fel a motort üresben
most cseréltem új aksit és fesszSzabályzót!  szomoru1 rinya
mikor kigyulladtak a műszerfalon a fények, rányomtam a refit - ami felgyulladt majd abban a másodpercben ki is égett, és azóta az is kiégett szomoru1!

Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9364 Dátum: 2009.03.06 péntek, 22:12:34 »


Segítsetek légyszi!  Nagy bajban vagyok szomoru1 szomoru1 help help!

Kigyorsítottam 1esben olyan 6ezres fordulatig és kivillant az összes lámpa a műszerfalon-(épp úgy mikor felrobbant az aksim) , majd kis idő múlva kialudtak- és azóta ha a motor fordulatszáma eléri a 3500 at akkor felerősödik a műszerfal megvilágítás és felgyulladnak a lámpák (olaj,kézifék,asr,abs,stb..) , mi lehet a gond?Huh?? még akkor is ha állóhelyzetben pörgetem fel a motort üresben
most cseréltem új aksit és fesszSzabályzót!  szomoru1 rinya
mikor kigyulladtak a műszerfalon a fények, rányomtam a refit - ami felgyulladt majd abban a másodpercben ki is égett, és azóta az is kiégett szomoru1!

Szedjétek szét a generátort, Mk1 TDn ugyanez volt nekem is, 3 feszszabályzót cseréltem, mire rájöttünk hogy egy forrasztás adta fel a forgórészen...  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.07 szombat, 11:50:47 írta Maffy » Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9365 Dátum: 2009.03.07 szombat, 09:54:49 »

Szedjétek szét a generátort, Mk1 TDn ugyanez volt nekem is, 3 feszszabályzót cseréltem, mire rájöttünk hogy egy forrasztás adta fel a forgórészen... 


szóval neked is ugyanezeket a hibajelenségeket produkálta? és  az új fesszszabályzóm meg is halt?? a  refim miért égett ki?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9366 Dátum: 2009.03.07 szombat, 12:51:23 »

szóval neked is ugyanezeket a hibajelenségeket produkálta? és  az új fesszszabályzóm meg is halt?? a  refim miért égett ki?
Amikor világosodik a műszerfal, akkor már erősen túltölt.
Az új feszszabályzó még működik, szerintem. Ha megforrasztottátok a generátor belét, mérjétek meg fordulaton és kiderül rögtön.
Nekem is ugyanez volt a hiba, csak a TDvel egy darabig együtt lehet élni 3000 alatt...  eplus2
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9367 Dátum: 2009.03.07 szombat, 13:50:31 »

Amikor világosodik a műszerfal, akkor már erősen túltölt.
Az új feszszabályzó még működik, szerintem. Ha megforrasztottátok a generátor belét, mérjétek meg fordulaton és kiderül rögtön.
Nekem is ugyanez volt a hiba, csak a TDvel egy darabig együtt lehet élni 3000 alatt...  eplus2

köszi!
akkor  biztos forrasztani kell?ha kiszedés nélkül megmérjük rájöhetünk vmire?
 és miért pont 3500 fordulaton csinálja? akkor a  refinél az izzók halltak meg szerinted?
 Undecided

 
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
highend
Vendég
« Új hozzászólás #9368 Dátum: 2009.03.07 szombat, 13:55:39 »

köszi!
akkor  biztos forrasztani kell?ha kiszedés nélkül megmérjük rájöhetünk vmire?
 és miért pont 3500 fordulaton csinálja? akkor a  refinél az izzók halltak meg szerinted?
 Undecided

 
Szerintem úgy 90%. Nem tudom, kívülről mérhető-e, vagyhogy miért pont 3500. Ha a refik biztosítéka jó, akkor valszeg az izzóknak van viszonlátás.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #9369 Dátum: 2009.03.07 szombat, 14:47:23 »

Sőt, ha megvan, tessék klubéletet élni, sok hasznos infó van, csak a sűrűjében kell maradni.
Ákcijós ócó alkatrészek, stb...  wave
a szerelő:  nyes  azt hiszem,hogy belevágok  taps
csak össze szedtem egy durva Tüdő Gyulát  szomoru1 , úgyhogy 1hét pihi
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9370 Dátum: 2009.03.07 szombat, 14:56:44 »

a szerelő:  nyes  azt hiszem,hogy belevágok  taps
csak össze szedtem egy durva Tüdő Gyulát  szomoru1 , úgyhogy 1hét pihi

Sok sikert és jobbulást vigyor3 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9371 Dátum: 2009.03.07 szombat, 18:36:30 »


Segítsetek légyszi!  Nagy bajban vagyok szomoru1 szomoru1 help help!

Kigyorsítottam 1esben olyan 6ezres fordulatig és kivillant az összes lámpa a műszerfalon-(épp úgy mikor felrobbant az aksim) , majd kis idő múlva kialudtak- és azóta ha a motor fordulatszáma eléri a 3500 at akkor felerősödik a műszerfal megvilágítás és felgyulladnak a lámpák (olaj,kézifék,asr,abs,stb..) , mi lehet a gond?Huh?? még akkor is ha állóhelyzetben pörgetem fel a motort üresben
most cseréltem új aksit és fesszSzabályzót!  szomoru1 rinya
mikor kigyulladtak a műszerfalon a fények, rányomtam a refit - ami felgyulladt majd abban a másodpercben ki is égett, és azóta az is kiégett szomoru1!


A szerelődnek gondosabban átkellet volna csekkolni a generátorod! Undecided
Mivel nagyvalószínűséggel túltöltés miatt robbant fel az akkud is,most is valszeg túltöltésed van,csak az új akku még bírja a kiképzést.A fesszabályzó viszont az új is kikönyökölt,hiszen annak kellene értéken belül tartani a töltést!
Lehet még diódahíd probléma,amit 1forrasztás nem old meg ,csak csere.
Továbbá lehet még menetzárlatos az egyik állórésztekercs,ekkor már keresni kell egy bontottat.
De lehet még forgórész probléma,pl leszakadtak a gerjesztő tekercsek kivezetései a csúszógyűrűkról......
Szóval ,erélyesen vissza kell menned a szerelőbácsihoz,és garanciálisan megjavíttatni a generátorodat!
A töltőfesz 13,6-14,5V között kell,hogy legyen!
 smile wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #9372 Dátum: 2009.03.07 szombat, 20:10:22 »

Sok sikert és jobbulást vigyor3 wave
köszi  smile
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9373 Dátum: 2009.03.07 szombat, 21:21:57 »

A szerelődnek gondosabban átkellet volna csekkolni a generátorod! Undecided
Mivel nagyvalószínűséggel túltöltés miatt robbant fel az akkud is,most is valszeg túltöltésed van,csak az új akku még bírja a kiképzést.A fesszabályzó viszont az új is kikönyökölt,hiszen annak kellene értéken belül tartani a töltést!
Lehet még diódahíd probléma,amit 1forrasztás nem old meg ,csak csere.
Továbbá lehet még menetzárlatos az egyik állórésztekercs,ekkor már keresni kell egy bontottat.
De lehet még forgórész probléma,pl leszakadtak a gerjesztő tekercsek kivezetései a csúszógyűrűkról......
Szóval ,erélyesen vissza kell menned a szerelőbácsihoz,és garanciálisan megjavíttatni a generátorodat!
A töltőfesz 13,6-14,5V között kell,hogy legyen!
 smile wave

köszönöm a választ!!! worship
szóval szerinted az aksit is cseréljem? csak mert kapott most kicsit és úgy is garis!
és hogy milyen probléma szóval hogy forrasztás, diódahíd , vagy a tekercsekkel lévő gondok- hogy lehet megállapítani? csak a generátor kiszerelésével?
és ezek a hibak nagyon költségesek?
ha meghalt az új fesszszabályzóm akkor a szerelő köteles az újat fizetni nem? szóval nem vetethet velem egy újat nem?? viszont a további hibákért már fizetnem kell?

és szerinted lehet köze ahhoz hogy 3500 nál csinálja amikor a v6 nál nyílik a második szelep
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9374 Dátum: 2009.03.07 szombat, 21:57:38 »

köszönöm a választ!!! worship
szóval szerinted az aksit is cseréljem? csak mert kapott most kicsit és úgy is garis!
és hogy milyen probléma szóval hogy forrasztás, diódahíd , vagy a tekercsekkel lévő gondok- hogy lehet megállapítani? csak a generátor kiszerelésével?
és ezek a hibak nagyon költségesek?
ha meghalt az új fesszszabályzóm akkor a szerelő köteles az újat fizetni nem? szóval nem vetethet velem egy újat nem?? viszont a további hibákért már fizetnem kell?

és szerinted lehet köze ahhoz hogy 3500 nál csinálja amikor a v6 nál nyílik a második szelep
Nem jó a fesszab!!Cserélte valyon? Roll Eyes
Az akkunak valszeg kutya baja,de meg kell méretni villamosságissal!
Az előző fesszab cseréhez is lekellett vennie a szerelődnek a generátort!!!!!!!!Kivette valyon? Roll Eyes
Most is szedje ki,és addig ne tegye vissza,amíg nem jó!Húzd rá a költségeket!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9375 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 09:41:29 »

Nem jó a fesszab!!Cserélte valyon? Roll Eyes
Az akkunak valszeg kutya baja,de meg kell méretni villamosságissal!
Az előző fesszab cseréhez is lekellett vennie a szerelődnek a generátort!!!!!!!!Kivette vajon? Roll Eyes
Most is szedje ki,és addig ne tegye vissza,amíg nem jó!Húzd rá a költségeket!

cserélte- láttam és megkaptam a régit! nem hagytam ott a kocsit !
ezek a tekercsek és diódahíd is a generátoron van ugye?
hétfőn reggel megyek vissza- beszéltem vele telon.. remélem megcsinálja és ezután már semmi hiba nem lesz.. mert így ez a -50e nem jött vmi jól... szomoru1
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9376 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:39:40 »

cserélte- láttam és megkaptam a régit! nem hagytam ott a kocsit !
ezek a tekercsek és diódahíd is a generátoron van ugye?
hétfőn reggel megyek vissza- beszéltem vele telon.. remélem megcsinálja és ezután már semmi hiba nem lesz.. mert így ez a -50e nem jött vmi jól... szomoru1
Persze,a generátor összetevői! vigyor3
Figyelj oda fizetéskor,ill. kérj árajánlatot,15-20ért lehet venni bontott,jól működő generátort......!
Ill. lehetőség szerint gariba végezze el a javítást!!!!!! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9377 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:44:22 »

Persze,a generátor összetevői! vigyor3
Figyelj oda fizetéskor,ill. kérj árajánlatot,15-20ért lehet venni bontott,jól működő generátort......!
Ill. lehetőség szerint gariba végezze el a javítást!!!!!! wave

oks vigyor3!
olyan olcsó egy jó bontott generátor? huh!kb mint a fesszszabályzóm
köszi a segítséget worship! hétfőn majd írok hogy mi újság a szerelőnél! wave
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #9378 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 13:04:42 »

oks vigyor3!
olyan olcsó egy jó bontott generátor? huh!kb mint a fesszszabályzóm
köszi a segítséget worship! hétfőn majd írok hogy mi újság a szerelőnél! wave

Nem vagyok benne biztos, hogy én betennék az autóba egy ismeretlen állapotó, bontott generátort... volt már cserém, nem is ajánlották...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9379 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 13:11:25 »

Nem vagyok benne biztos, hogy én betennék az autóba egy ismeretlen állapotó, bontott generátort... volt már cserém, nem is ajánlották...

cseréltél már generátort? mi volt a probléma?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9380 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 13:31:45 »

Nem vagyok benne biztos, hogy én betennék az autóba egy ismeretlen állapotó, bontott generátort... volt már cserém, nem is ajánlották...
Egy ilyen művelet nem is úgy néz ki,hogy megveszed azt beteszed! pias
Először is egy lezúzott verdából kell kiszedetni-kiszedni,valszeg nem az miatt tört össze! hehe
Azt még szét kell szedni ,ellenőrizni,majd utána beépíteni!
esté-nek 15 ért cseréztek 1db fesszabot+munk.díj.
20 körül érdemes beruházni bontottra,ez 100%!Felújított ,garis generátor 50k!
De kinek a papné...... Roll Eyes
 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #9381 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 16:23:48 »

Egy ilyen művelet nem is úgy néz ki,hogy megveszed azt beteszed! pias
Először is egy lezúzott verdából kell kiszedetni-kiszedni,valszeg nem az miatt tört össze! hehe
Azt még szét kell szedni ,ellenőrizni,majd utána beépíteni!
esté-nek 15 ért cseréztek 1db fesszabot+munk.díj.
20 körül érdemes beruházni bontottra,ez 100%!Felújított ,garis generátor 50k!
De kinek a papné...... Roll Eyes
 Wink

igaz...viszont a 20ért bontottat is át kell nézetni... nyilván van különbség az árban... akkor úgy fogalmazok, hogy ha tehetném én a garis felújítottad tenném bele...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9382 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 16:26:30 »

Nekem tavaly 100ért mondtak új gyárit... de szerencsére más volt a hiba, és ócón megúsztam Cheesy
Én az utóbbi időben egyre kevésbé vagyok "bontóhívő", de nem az alkatrészek, hanem az itteni beképzelt *** bontós, és a magas árai miatt...
De pesten van több jó bontó is, ha van időd, érdemes egy-két helyre benézni szerintem vigyor3 integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9383 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 00:18:30 »

Nem vagyok benne biztos, hogy én betennék az autóba egy ismeretlen állapotó, bontott generátort... volt már cserém, nem is ajánlották...

Nekem egy csavar összekuszálta MKI-ben a generátort. Bontóból vettem egy másikat, megpörgettem, hogy a csapágya jó, és ment is bele. Semmi baj nem lett vele...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9384 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 09:24:03 »

Nekem egy csavar összekuszálta MKI-ben a generátort. Bontóból vettem egy másikat, megpörgettem, hogy a csapágya jó, és ment is bele. Semmi baj nem lett vele...
ilyen is van! eljen Wink wave
És mi pénzért vetted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9385 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 09:25:24 »

ilyen is van! eljen Wink wave
És mi pénzért vetted?

14e nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9386 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 09:28:04 »

14e nyes
nevetes2
hát igen,teli találat! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9387 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 12:55:55 »

nah megmértük 18as értékeket mutat!
generátor le- most viszik budaörs re megpörgetni átnézni a generátort , délután 3-4 fele lesz eredmény! utána ha okés és megvan a hiba cserélik és rakják vissza!
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9388 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 13:03:00 »

nah megmértük 18as értékeket mutat!
generátor le- most viszik budaörs re megpörgetni átnézni a generátort , délután 3-4 fele lesz eredmény! utána ha okés és megvan a hiba cserélik és rakják vissza!
18v felett az ecu-t is tönkreteheti a túlfesz!
Van ugyan benne egy védődióda,de azt is ellövi és volt már olyan,hogy az ecu sem élte túl......
Nem kicsi gondod is lehetett vóna......reméljük minden oké lesz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9389 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 13:03:50 »

nah megmértük 18as értékeket mutat!
generátor le- most viszik budaörs re megpörgetni átnézni a generátort , délután 3-4 fele lesz eredmény! utána ha okés és megvan a hiba cserélik és rakják vissza!
Sikerült gariba intézni?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
laca999
Vendég
« Új hozzászólás #9390 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 13:46:13 »

Sziasztok,

Örömmel tudatom veletek, hogy páromnak most vettünk egy 1998-as 1,8-as, automata váltós, kombi MKII-t röpke 193 ezer kilométerrel. Ezúton szeretném megköszönni ISO és MondESU privát mail-beli segítségét miskolci villanyász ügyben. (Nem Miskolcon lakom, de a múlt héten ott voltunk és 1-2 dolgot sürgősen meg szerettem volna nézetni az autóvillamosságissal.)
Nagyon örülök, hogy rátok találtam, nagyon nagy segítséget adnak az általatok leírt tapasztalatok, vélemények. Ennyit a nyalás részéről finom
Jelenleg a 25.oldalon tartok ebben a fórumban és már csak 150 körüli van hátra:))) 
Majd hamarosan szükségem lesz a segítségetekre, addig gyűjtsetek erőt!!!:))))

Üdv:
laca
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9391 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 14:30:14 »

Sziasztok,

Örömmel tudatom veletek, hogy páromnak most vettünk egy 1998-as 1,8-as, automata váltós, kombi MKII-t röpke 193 ezer kilométerrel. Ezúton szeretném megköszönni ISO és MondESU privát mail-beli segítségét miskolci villanyász ügyben. (Nem Miskolcon lakom, de a múlt héten ott voltunk és 1-2 dolgot sürgősen meg szerettem volna nézetni az autóvillamosságissal.)
Nagyon örülök, hogy rátok találtam, nagyon nagy segítséget adnak az általatok leírt tapasztalatok, vélemények. Ennyit a nyalás részéről finom
Jelenleg a 25.oldalon tartok ebben a fórumban és már csak 150 körüli van hátra:))) 
Majd hamarosan szükségem lesz a segítségetekre, addig gyűjtsetek erőt!!!:))))

Üdv:
laca

Sok balesetmentes kilométert az autóval!

Van még olvasni valód bőven nyes !
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9392 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 14:31:51 »

Sok balesetmentes kilométert az autóval!

Van még olvasni valód bőven nyes !
...és ez még csak 1 topic...... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #9393 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 14:57:46 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
A barátom keres az MKII Mondijába bal oldali vezetőülést. Ki van kopva a derék résznél, ezért keres újabbat.
Tudtok javasolni helyet, hogy honnan tudná beszerezni Bp környékén? Illetve mindenféle megoldás érdekelheti adott esetben (pl. teljes bőr garnitúra ócsóé', stb. Wink ).
Ülés: fekete, "kagylóülés", "gyémánt mintás", semmi nem motoros benne.
Az autó MKII Mondeo, 97-es 1.8b, kombi, klímás, a felszereltségi szintjét nem tudom.
(Milyen felszereltségek voltak akkor egyébként?) A fentiek tükrében mi a hivatalos neve az ülésnek? (pl CLX felszereltséghez x minta y szín)

Másik dolog, hogy nézegettem az archivumom, s nincs MKI és MKII katalógusom pdf-ben. Tudna valaki ebben segíteni, hogy teljes legyen a repertoár? ENG is jó.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
laca999
Vendég
« Új hozzászólás #9394 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 15:59:58 »

...és ez még csak 1 topic...... nyes

Gyengek, alf,

Köszönöm!!  worship
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9395 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 22:58:55 »

Sikerült gariba intézni?

nah hazaértem-gépközelbe kerültem!
úgy néz ki a dolog hogy kiszedték a generátort és elvitték oda ahonnét hozták a fesszszabályzót , ott megmérték/megpörgették mind a fesszabályzót és a generátort is-  azt mondták minden faja!
szal szerelő szerint vmi kábel lóghat be, vagy vmi csatlakozó lehet a hibás ami miatt van ez a hiba! szerintetek? az aksi új, a generátor jó,akkor miért van a túltöltés 3500 nál?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9396 Dátum: 2009.03.10 kedd, 15:55:46 »

nah hazaértem-gépközelbe kerültem!
úgy néz ki a dolog hogy kiszedték a generátort és elvitték oda ahonnét hozták a fesszszabályzót , ott megmérték/megpörgették mind a fesszabályzót és a generátort is-  azt mondták minden faja!
szal szerelő szerint vmi kábel lóghat be, vagy vmi csatlakozó lehet a hibás ami miatt van ez a hiba! szerintetek? az aksi új, a generátor jó,akkor miért van a túltöltés 3500 nál?
Hát.... fejvakaras.... nem jó a generátor! Roll Eyes
Átüt egy bizonyos fordulaton valahol a tekercselés szigetelés.......ezt,egy komoly próbapadon kimutatták volna!
Vagy az egyik dióda átenged egy bizonyos feszérték felett....kiderülne padon!Egyébként ez a legvalószínűbb!
Vagy üt a forgórész tengelye excentrikusan,és magas forulaton ellögdösi a csúszógyűrű magától a feszszabályzó bronzkeféit.....ezt is kideríthették volna padon!
Ha csatihiba lenne,nem túltöltés lenne!
Még mindig felmegy 18v-ra a töltőfesz(3500 felett)?
Ők biztosan kiugrasztották volna a nyulat a bokorból,Profi terheléses próbapadon dolgoznak: http://www.oninditogenerator.hu/
"Vezető technológiák felvállalása, összeszerelés
előtt teljes gépi fémtisztítás, műszeres mérések,
helyszíni gépmunkák, szemcseszórás, próbapadon
történő teszt és vizsgálat
."


Nem árt elkezdeni egy bontott generátort keresni....... Roll Eyes
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #9397 Dátum: 2009.03.10 kedd, 21:21:05 »

Hát.... fejvakaras.... nem jó a generátor! Roll Eyes
Átüt egy bizonyos fordulaton valahol a tekercselés szigetelés.......ezt,egy komoly próbapadon kimutatták volna!
Vagy az egyik dióda átenged egy bizonyos feszérték felett....kiderülne padon!Egyébként ez a legvalószínűbb!
Vagy üt a forgórész tengelye excentrikusan,és magas forulaton ellögdösi a csúszógyűrű magától a feszszabályzó bronzkeféit.....ezt is kideríthették volna padon!
Ha csatihiba lenne,nem túltöltés lenne!
Még mindig felmegy 18v-ra a töltőfesz(3500 felett)?
Ők biztosan kiugrasztották volna a nyulat a bokorból,Profi terheléses próbapadon dolgoznak: http://www.oninditogenerator.hu/
"Vezető technológiák felvállalása, összeszerelés
előtt teljes gépi fémtisztítás, műszeres mérések,
helyszíni gépmunkák, szemcseszórás, próbapadon
történő teszt és vizsgálat
."


Nem árt elkezdeni egy bontott generátort keresni....... Roll Eyes
 Wink wave

nah újra itthon!
két napja már a szerelők nyúzzák a kocsim! átnézték az összes csatlakozót és visszajutottak oda hogy a generátor a hibás falbav!
igen ugyanúgy csinálja 3500 fordulattol!
az árt a motornak hogy full hideg és  3-4* felpörgetik 3500 ra hogy megmérjék a töltést??
most úgy néz ki hogy holnap leszedik és elviszik a generátort egy új helyre és ott megnézik! komolyan olyan *** hogy ilyen messze lakom pestől  rinya
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
laca999
Vendég
« Új hozzászólás #9398 Dátum: 2009.03.10 kedd, 23:58:57 »

Ma megnézettük a kocsit. Nagyjából egyben van az autó, így csak 130k körüli a beszálló javítás, csere  szomoru1 Kipufogórendszer csere is lesz rajta, ha összegyűlik a lééééééé. A középső és a hátsó része almás  falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9399 Dátum: 2009.03.11 szerda, 14:08:22 »

nah újra itthon!
két napja már a szerelők nyúzzák a kocsim! átnézték az összes csatlakozót és visszajutottak oda hogy a generátor a hibás falbav!
igen ugyanúgy csinálja 3500 fordulattol!
az árt a motornak hogy full hideg és  3-4* felpörgetik 3500 ra hogy megmérjék a töltést??
most úgy néz ki hogy holnap leszedik és elviszik a generátort egy új helyre és ott megnézik! komolyan olyan *** hogy ilyen messze lakom pestől  rinya

Még egy gondolat: mitől ment tönkre a fesszabályzó (legalább egyszer, de lehet, hogy másodszor is). Van első szélvédő fűtésed? Ha igen, nézzétek meg a reléjét, azaz első körben vegyétek ki (nagy F van rajta), mert benne van a generátor-vezérlő körben, és ha összeégett, akkor csinál vad dolgokat... ha nem elég ügyes a szerelőd, cserélgetni fogjátok a generátort, ítéletidőig.
Ezt nézzétek meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.