Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6360130 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10300 Dátum: 2009.08.04 kedd, 20:28:41 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. Fékezésnél a jobb első kerék felől csattogás,kattogás hallatszik amióta 1-2 hete eltőrt a trapézgömbfejet befogó csavar és majdnem sikerült fejreállni. Azóta azt megjavítottam eredeti csavarokkal, azonban fura kattogás hallatszik. Lehet hogy a trapézgömbfej gumija annyira megsérült,hogy nem csillapít és az puffog? vagy esetleg a kerékcsapágy??
Előre is köszönöm minenki észrevételeit


update: elfelejtettem írni,hogy lassú tempónál ami kb 5-10km/óra. Illetve néha gödröknél is hallani de nem olyan dúrván
A gömbfejen a gumi csak a portól véd. A kattogó hang inkább féltengely csapágy. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10301 Dátum: 2009.08.04 kedd, 20:36:54 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. Fékezésnél a jobb első kerék felől csattogás,kattogás hallatszik amióta 1-2 hete eltőrt a trapézgömbfejet befogó csavar és majdnem sikerült fejreállni. Azóta azt megjavítottam eredeti csavarokkal, azonban fura kattogás hallatszik. Lehet hogy a trapézgömbfej gumija annyira megsérült,hogy nem csillapít és az puffog? vagy esetleg a kerékcsapágy??
Előre is köszönöm minenki észrevételeit


update: elfelejtettem írni,hogy lassú tempónál ami kb 5-10km/óra. Illetve néha gödröknél is hallani de nem olyan dúrván

Mi tört még, illetve mit cseréltetek a törés után?
Naplózva
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10302 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:07:33 »

Mi tört még, illetve mit cseréltetek a törés után?


nem törött el semmi más, hirtelen kikapta a kormányt a kezemből, (pont baromi nagy kanyar volt, és jó vájus út. ) szóval azt hittem defekt, aztán nem  látszott semmi a kerekeimen, kgondoltam még szervóra is. De semmi, és alaposabb szemügyrevételezés után látszódott,hogy az eltört csavar fogta a trapézgömbfejet és szétugrott az egész attól volt a férerántás. Ugye törötten nem lehetett kormányozni. Pont egy falu előtt történt, megcsinálta ott egy szaki sima csavarral, utána meg vettem mindkét oldalra gyárit. És azóta kopog. Kis tempónál belefékezek és nagyon durva hangja van
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10303 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:11:03 »


nem törött el semmi más, hirtelen kikapta a kormányt a kezemből, (pont baromi nagy kanyar volt, és jó vájus út. ) szóval azt hittem defekt, aztán nem  látszott semmi a kerekeimen, kgondoltam még szervóra is. De semmi, és alaposabb szemügyrevételezés után látszódott,hogy az eltört csavar fogta a trapézgömbfejet és szétugrott az egész attól volt a férerántás. Ugye törötten nem lehetett kormányozni. Pont egy falu előtt történt, megcsinálta ott egy szaki sima csavarral, utána meg vettem mindkét oldalra gyárit. És azóta kopog. Kis tempónál belefékezek és nagyon durva hangja van
Szétmentek a trapéz szilentek is valszeg...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10304 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:22:54 »

Szétmentek a trapéz szilentek is valszeg...... Roll Eyes


szóval úgy gondolod,hogy a trapézgömbfejben lévő gumi okozhatja a kopogást?
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #10305 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:30:11 »


nem törött el semmi más, hirtelen kikapta a kormányt a kezemből, (pont baromi nagy kanyar volt, és jó vájus út. ) szóval azt hittem defekt, aztán nem  látszott semmi a kerekeimen, kgondoltam még szervóra is. De semmi, és alaposabb szemügyrevételezés után látszódott,hogy az eltört csavar fogta a trapézgömbfejet és szétugrott az egész attól volt a férerántás. Ugye törötten nem lehetett kormányozni. Pont egy falu előtt történt, megcsinálta ott egy szaki sima csavarral, utána meg vettem mindkét oldalra gyárit. És azóta kopog. Kis tempónál belefékezek és nagyon durva hangja van

Nézetss meg egy futóművessel az egész fefüggesztést, az a csavar 10.8-as acél csavar, az nem szokott eltörni, valami nek a következménye lehet.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10306 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:34:56 »


szóval úgy gondolod,hogy a trapézgömbfejben lévő gumi okozhatja a kopogást?
Nem. A lengőtrapéz felfogatása a bölcsőkeretnél.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10307 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:40:44 »

]
Nem. A lengőtrapéz felfogatása a bölcsőkeretnél.

az alábbi oldalon van az első fotómű rajza: melyik a lengőkar felfogatása?Huh? Bocsánat a tudatlanságomért:(
http://www.fridcar.hu/imagesource.php?ID=FBLUA01671V025&noresize=y


Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10308 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:43:33 »

Nézetss meg egy futóművessel az egész fefüggesztést, az a csavar 10.8-as acél csavar, az nem szokott eltörni, valami nek a következménye lehet.

az a helyzet,hogy rengeteg kilóméter van az autóban (250ezer felet). Volt a jobb oldalával problémabőven, rázott mint a gép 130nál 14felett abbahagyta. Kiderült hogy a féltengely kerék felöli szára megvolt görbülve és az rázta be az egész kasznit. Lehet attól gyengült el a csavar. Tönkrement tőle a kerékcsapágyam is, illetve a lengéscsillapító is vagy 20%os volt:(
erre most meg jön ez a kopogás az eltört csavar után...
Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
bicsko
Vendég
« Új hozzászólás #10309 Dátum: 2009.08.04 kedd, 21:45:23 »

sziasztok!
valakinek van tippje esetleg, h ki csinálhatta ezt a verdát?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2571653&command=ugras&lang=de_iso_8859_1
szivesen bejelentkeznék én is, de csak vw-nel foglalkozik mindeki.
köszi előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.04 kedd, 21:55:10 írta bicsko » Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10310 Dátum: 2009.08.04 kedd, 22:37:15 »

sziasztok!
valakinek van tippje esetleg, h ki csinálhatta ezt a verdát?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2571653&command=ugras&lang=de_iso_8859_1
szivesen bejelentkeznék én is, de csak vw-nel foglalkozik mindeki.
köszi előre is!
Zombi, GinJoy, Citromhéja, jómagam, akik képben vannak.  wave

szerk Ez Bodicsek régi autója, a KomBika. Az öreg dízelesek ismerik.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.04 kedd, 23:39:37 írta Tádé » Naplózva
bicsko
Vendég
« Új hozzászólás #10311 Dátum: 2009.08.05 szerda, 07:23:48 »

Zombi, GinJoy, Citromhéja, jómagam, akik képben vannak.  wave

szerk Ez Bodicsek régi autója, a KomBika. Az öreg dízelesek ismerik.

szuper, ezekszerint tartósnak tűnik a megoldás  wow1 a turbón kívül miket cseréltetek ki?
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10312 Dátum: 2009.08.05 szerda, 07:35:14 »

szuper, ezekszerint tartósnak tűnik a megoldás  wow1 a turbón kívül miket cseréltetek ki?
Csak a turbó és az adagoló lett cserélve, illetve ezek össze lettek hangolva.
Naplózva
bicsko
Vendég
« Új hozzászólás #10313 Dátum: 2009.08.05 szerda, 07:53:22 »

Csak a turbó és az adagoló lett cserélve, illetve ezek össze lettek hangolva.

és vállalnátok ilyet mégegyszer?  smile
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10314 Dátum: 2009.08.05 szerda, 09:02:26 »

és vállalnátok ilyet mégegyszer?  smile
Nemtom. Írj privit Ginjoynak, mostanában eléggé el voltunk havazva, nem esne rosszul egy kis pihenő.  wave
Naplózva
bicsko
Vendég
« Új hozzászólás #10315 Dátum: 2009.08.05 szerda, 10:59:03 »

Nemtom. Írj privit Ginjoynak, mostanában eléggé el voltunk havazva, nem esne rosszul egy kis pihenő.  wave

okés, köszi!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10316 Dátum: 2009.08.05 szerda, 19:33:58 »

]
az alábbi oldalon van az első fotómű rajza: melyik a lengőkar felfogatása?Huh? Bocsánat a tudatlanságomért:(
http://www.fridcar.hu/imagesource.php?ID=FBLUA01671V025&noresize=y



A külső sarkán van a gömbfej. A másik két sarkán vannak a szilentek, amiket cserélni kéne.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tormab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31

tormab@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10317 Dátum: 2009.08.05 szerda, 21:56:51 »

A külső sarkán van a gömbfej. A másik két sarkán vannak a szilentek, amiket cserélni kéne.

köszönöm szépen az infókat. hálás vagyok érte
veszek szilentet meg gömbfejeket, és berakatom, nem hiszem,hogy olyan hatalmas meló volna


Naplózva

MK3 2.0 16v Automata Ghia (2001.06)
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #10318 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 19:15:29 »

Csak a turbó és az adagoló lett cserélve, illetve ezek össze lettek hangolva.
Milyen árban van egy ilyen átalakítás?
Naplózva
MaxFecky
Vendég
« Új hozzászólás #10319 Dátum: 2009.08.07 péntek, 08:40:07 »

Egy kérdés! A szilenteket meg lehet zsírozni? Mert mindegyik nyekereg. Gondolom a legésszerűbb lenne kicserélni, de hát a pénz... szomoru1 Arra gondoltam leszedegetem egyenként a kerekeket fogok egy injekciós tűt tele zsírral és megküldöm őket. De! Milyen zsírt érdemes használni? Hogyan tömítem vissza lyukat? Vagy semmi értelme, mert már úgyis rosszak? Esetleg szét kellene szedni a szilentet? De amennyi munka, inkább várnék, oszt akkor mingyá' ki is cserélem. Köszi a segítséget előre is. Bocsi, ha már írtatok erről, de mire visszaolvasok, tán a pénz is összejön!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.07 péntek, 08:41:38 írta MaxFecky » Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #10320 Dátum: 2009.08.07 péntek, 08:59:27 »

Milyen árban van egy ilyen átalakítás?
Adagoló kb 50k, turbó (attól függően, mennyiért találunk gt17et) 50-a csillagos ég.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10321 Dátum: 2009.08.07 péntek, 12:23:14 »

Egy kérdés! A szilenteket meg lehet zsírozni? Mert mindegyik nyekereg. Gondolom a legésszerűbb lenne kicserélni, de hát a pénz... szomoru1 Arra gondoltam leszedegetem egyenként a kerekeket fogok egy injekciós tűt tele zsírral és megküldöm őket. De! Milyen zsírt érdemes használni? Hogyan tömítem vissza lyukat? Vagy semmi értelme, mert már úgyis rosszak? Esetleg szét kellene szedni a szilentet? De amennyi munka, inkább várnék, oszt akkor mingyá' ki is cserélem. Köszi a segítséget előre is. Bocsi, ha már írtatok erről, de mire visszaolvasok, tán a pénz is összejön!  eplus2

Egyszerűbb Wd-40-et adni nekik. De sokáig egyik megoldás sem lesz jó, cserélni kell.
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #10322 Dátum: 2009.08.07 péntek, 13:39:24 »

Tud valaki jó kipufogóst, aki olcsó, és azért nincs a halál vízszeres izéjén? Cheesy középső dobnál kifúj, nem tudtam még aláfeküdni, nem férek be alá emelő, meg akna nélkül. Sad csörög kicsit, és öblösen mélyen elszelel a dob környékén. hogy most ez lyuk, vagy mi a rosseb, nemtom.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10323 Dátum: 2009.08.07 péntek, 13:42:42 »

Tud valaki jó kipufogóst, aki olcsó, és azért nincs a halál vízszeres izéjén? Cheesy középső dobnál kifúj, nem tudtam még aláfeküdni, nem férek be alá emelő, meg akna nélkül. Sad csörög kicsit, és öblösen mélyen elszelel a dob környékén. hogy most ez lyuk, vagy mi a rosseb, nemtom.

Azért a környéket is beírhattad volna ahol keresel ilyet!  integet2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10324 Dátum: 2009.08.07 péntek, 13:53:05 »

Azért a környéket is beírhattad volna ahol keresel ilyet!  integet2

Budapest, belváros, Rákoczi út környéke...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MaxFecky
Vendég
« Új hozzászólás #10325 Dátum: 2009.08.07 péntek, 13:59:45 »

Egyszerűbb Wd-40-et adni nekik. De sokáig egyik megoldás sem lesz jó, cserélni kell.

Köszönöm!
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #10326 Dátum: 2009.08.07 péntek, 14:06:42 »

Azért a környéket is beírhattad volna ahol keresel ilyet!  integet2

ehh, csíra vagyok. budapest 5kerületi vagyok. Smiley eszem annyi, mint egy marék lepkének.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10327 Dátum: 2009.08.07 péntek, 14:18:35 »

ehh, csíra vagyok. budapest 5kerületi vagyok. Smiley eszem annyi, mint egy marék lepkének.

Semmi baj! Nem azért írtam rád!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #10328 Dátum: 2009.08.07 péntek, 14:31:24 »

Egy kérdés! A szilenteket meg lehet zsírozni? Mert mindegyik nyekereg. Gondolom a legésszerűbb lenne kicserélni, de hát a pénz... szomoru1 Arra gondoltam leszedegetem egyenként a kerekeket fogok egy injekciós tűt tele zsírral és megküldöm őket. De! Milyen zsírt érdemes használni? Hogyan tömítem vissza lyukat? Vagy semmi értelme, mert már úgyis rosszak? Esetleg szét kellene szedni a szilentet? De amennyi munka, inkább várnék, oszt akkor mingyá' ki is cserélem. Köszi a segítséget előre is. Bocsi, ha már írtatok erről, de mire visszaolvasok, tán a pénz is összejön!  eplus2
Tök felesleges zsírozni.Egy fém hengerben van a tömör gumi.Ha tele is nyomod zsírral,szerintem 100 méter után az út és az autó súlya símán ki fogja nyomni.Ha már szétszeded ne ezen spórolj.Ha a csere után vezeted az autót,ég és föld lesz a különbség.Ha pedig mindet cseréled,nem kell elvinni futóművet ill. kormányt állítatni.Nekem utoljára csak egyet kellett cserélni és elmászott a kormány kb. fél fokot,de ahogy kopott a szilent,szépen beállt.Ha meg nagyon jót akarsz magadnak,akkor cseréld ki a stabilizátor kitámasztókat is.Azok is hajlamosak szépen szétrohadni és szétszakadni.A vezetés meg lesz szupergyönyör...a lengőkar gömbfej csere csak fokozza az élvezetet...(ezzel majdnem ki is merült az első futómű....talán a stabilizátor szilentek cseréje tesz még csodát,bár azt nekem még sose cserélték...)
Naplózva
MaxFecky
Vendég
« Új hozzászólás #10329 Dátum: 2009.08.07 péntek, 16:41:14 »

Tök felesleges zsírozni.Egy fém hengerben van a tömör gumi.Ha tele is nyomod zsírral,szerintem 100 méter után az út és az autó súlya símán ki fogja nyomni.Ha már szétszeded ne ezen spórolj.Ha a csere után vezeted az autót,ég és föld lesz a különbség.Ha pedig mindet cseréled,nem kell elvinni futóművet ill. kormányt állítatni.Nekem utoljára csak egyet kellett cserélni és elmászott a kormány kb. fél fokot,de ahogy kopott a szilent,szépen beállt.Ha meg nagyon jót akarsz magadnak,akkor cseréld ki a stabilizátor kitámasztókat is.Azok is hajlamosak szépen szétrohadni és szétszakadni.A vezetés meg lesz szupergyönyör...a lengőkar gömbfej csere csak fokozza az élvezetet...(ezzel majdnem ki is merült az első futómű....talán a stabilizátor szilentek cseréje tesz még csodát,bár azt nekem még sose cserélték...)

Akkor nem dolgozom feleslegesen. Megvarom míg lesz cash, oszt cserélek mindent!  eplus2 Amúgy is ez volt az eredeti terv, csak az időt szerettem volna elhúzni egy picit, mondjuk tavaszig! Köszönöm a tanácsokat!
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10330 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 14:14:37 »

MIlyen olajat ajánlanátok a váltóba. 1 hét múlva megyünk Horvátba, és előtte ellenőrizni, esetleg cserélni szeretném benne az olajat...
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10331 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 14:19:19 »

MIlyen olajat ajánlanátok a váltóba. 1 hét múlva megyünk Horvátba, és előtte ellenőrizni, esetleg cserélni szeretném benne az olajat...

ha nem automata, akkor 75W90 való bele
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #10332 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 14:28:36 »

ha nem automata, akkor 75W90 való bele

Ok. Kösz, nem automata. worship
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #10333 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 16:48:47 »

Sziasztok,

Ma alámásztam a kocsinak, hogy megfejtsem, honnan jön az olaj és észevettem, hogy a főtengely körül (ahol a hosszbordás szíj tárcsa van) minden csupa olajsár.
Ha jól sejtem akkor ez főtengely szimmering csere lesz. A cromaxon láttam ilyet, hogy első meg hátsó szimering. Ide melyik kell?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10334 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 19:31:36 »

Sziasztok,

Ma alámásztam a kocsinak, hogy megfejtsem, honnan jön az olaj és észevettem, hogy a főtengely körül (ahol a hosszbordás szíj tárcsa van) minden csupa olajsár.
Ha jól sejtem akkor ez főtengely szimmering csere lesz. A cromaxon láttam ilyet, hogy első meg hátsó szimering. Ide melyik kell?
Az az első. A hátsó a kuplung oldal
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10335 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 20:21:49 »

Az az első. A hátsó a kuplung oldal
Sziasztok!
Az a szimering nálam is ereszt, a 2-es Fiestán tudtunk olyat aknáról házilag cserélni, szerintetek 2l-es Zetecnél ez megoldható házilag?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
reho
Vendég
« Új hozzászólás #10336 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 20:42:21 »

Az az első. A hátsó a kuplung oldal
Köszi! Szerintetek bevállalható ennél a tételnél egy 1800HUF-os "Német, jó minőségű" néven futó darab, vagy a 4500HUF-os gyári fordot vegyem mindenképpen?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #10337 Dátum: 2009.08.09 vasárnap, 21:37:38 »

Köszi! Szerintetek bevállalható ennél a tételnél egy 1800HUF-os "Német, jó minőségű" néven futó darab, vagy a 4500HUF-os gyári fordot vegyem mindenképpen?

mivel elég macerás cserélni, és nem is sűrűn kell, sztem megéri gyárit venni. ed nagyon vigyázni kell, mert nekem egy csere után lelazult a főtengelyben lévő csavar, eltörte az éket, és elszakadt a vezérműszíjam. 70-be fájt. ezek után elég drága szimering volt
Naplózva
szenia
Vendég
« Új hozzászólás #10338 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 16:04:49 »

hali mindenkinek ! 98. júniusi gépem van és azt az ominózus T-elemet kerestem a minap, amiről annyit lehet hallani a gyenge alapjárattal kapcsolatban, de nem találtam! (Olvastam a cikkben hogy a gyújtó alatt... ott se volt)  wow1 nah a lényeg hogy a pillangó szelep alatti 3 gumicsőről valakinek vmi okossága van-e? lehúztam és lőn vákum, és az egyik csövön valami fekete kis műanyag dobozka is van elektromosan összekötve! Bocsi a szabad fogalmazásért, csak sejtem miről van szó!
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #10339 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 16:54:35 »

hali mindenkinek ! 98. júniusi gépem van és azt az ominózus T-elemet kerestem a minap, amiről annyit lehet hallani a gyenge alapjárattal kapcsolatban, de nem találtam! (Olvastam a cikkben hogy a gyújtó alatt... ott se volt)  wow1 nah a lényeg hogy a pillangó szelep alatti 3 gumicsőről valakinek vmi okossága van-e? lehúztam és lőn vákum, és az egyik csövön valami fekete kis műanyag dobozka is van elektromosan összekötve! Bocsi a szabad fogalmazásért, csak sejtem miről van szó!
Nekem 98 márciusi, nekem sincs ott T elem. A másik kérdéshez nem tudok hozzászólni.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10340 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 19:31:20 »

hali mindenkinek ! 98. júniusi gépem van és azt az ominózus T-elemet kerestem a minap, amiről annyit lehet hallani a gyenge alapjárattal kapcsolatban, de nem találtam! (Olvastam a cikkben hogy a gyújtó alatt... ott se volt)  wow1 nah a lényeg hogy a pillangó szelep alatti 3 gumicsőről valakinek vmi okossága van-e? lehúztam és lőn vákum, és az egyik csövön valami fekete kis műanyag dobozka is van elektromosan összekötve! Bocsi a szabad fogalmazásért, csak sejtem miről van szó!
Vákumos elögyujtás állító? fejvakaras nemtudom
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10341 Dátum: 2009.08.11 kedd, 10:33:55 »

sziasztok, lenne pár kérdésem, nincs valakinek bontott tempomatja, mert érdekelne. a mondink olyat csinál, ha bekapcsolom a klímát, hogy ugrál a fordulatszám olyan 800-1200 között, ez mitől lehet? akkor olyat is csinál, hogy klímával elég gyenge, nehezen gyorsul, és néha mintha picit jobb lene, néha picit rosszabb. továbbá motor indítás után olyan 20 másodperccel egy rövid nyikkanás jön a motortérből, amit fingom sincs hogy mire véljek. ha valaki bármiben tud segíteni nagyon megköszönöm

üdv: Tomszy
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #10342 Dátum: 2009.08.11 kedd, 11:33:23 »

továbbá motor indítás után olyan 20 másodperccel egy rövid nyikkanás jön a motortérből, amit fingom sincs hogy mire véljek.
Ilyen nekem is volt, egy új hosszbordás szíj megtette a hatását.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10343 Dátum: 2009.08.11 kedd, 11:42:57 »

Ilyen nekem is volt, egy új hosszbordás szíj megtette a hatását.

ahamm, a hosszbordás szíj viszi a generátort meg a társait?
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #10344 Dátum: 2009.08.11 kedd, 11:56:54 »

ahamm, a hosszbordás szíj viszi a generátort meg a társait?
Igen. Nekem is az nyikorgott indításkor, azaz csak megnyikkant, nem vártam meg a folyamatos nyikorgás okozta vér ciki helyzetet az utcán  vigyor3.
Naplózva
MaxFecky
Vendég
« Új hozzászólás #10345 Dátum: 2009.08.11 kedd, 13:10:02 »

sziasztok, lenne pár kérdésem, nincs valakinek bontott tempomatja, mert érdekelne. a mondink olyat csinál, ha bekapcsolom a klímát, hogy ugrál a fordulatszám olyan 800-1200 között, ez mitől lehet? akkor olyat is csinál, hogy klímával elég gyenge, nehezen gyorsul, és néha mintha picit jobb lene, néha picit rosszabb. továbbá motor indítás után olyan 20 másodperccel egy rövid nyikkanás jön a motortérből, amit fingom sincs hogy mire véljek. ha valaki bármiben tud segíteni nagyon megköszönöm

üdv: Tomszy

Szia! Ötlet a klímával való közlekedésre: 1. Tartsd a fordulatszámot mindig 3500-4000 rpm fölött, így ha oda kell lépni, onnan jól húz (bár ezzel egyenes arányban, avagy akár hatványozottan is megnő  a fogyasztásod) 2. Ha klímával közlekedsz, próbálj meg kicsit öregúrasan vezetni, nyugodt előzések, óvatos kanyarok (meglátod ez több szempontból is jobb megoldás mint az előző: alacsony fogyasztás, lesz idő megnézni a csajokat az utcán, és nem integetnek utánad a nagymamák az utcán, közben ezt kiáltva: "Huligán!!!") A viccet félretéve én is ezt tapasztaltam, ugyanilyen gépem van ('97 MK2 1.8i). De én ezt betudtam a relatív "kis" motornak és a relatív nagy klímakompresszornak.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10346 Dátum: 2009.08.11 kedd, 14:13:03 »

Szia! Ötlet a klímával való közlekedésre: 1. Tartsd a fordulatszámot mindig 3500-4000 rpm fölött, így ha oda kell lépni, onnan jól húz (bár ezzel egyenes arányban, avagy akár hatványozottan is megnő  a fogyasztásod) 2. Ha klímával közlekedsz, próbálj meg kicsit öregúrasan vezetni, nyugodt előzések, óvatos kanyarok (meglátod ez több szempontból is jobb megoldás mint az előző: alacsony fogyasztás, lesz idő megnézni a csajokat az utcán, és nem integetnek utánad a nagymamák az utcán, közben ezt kiáltva: "Huligán!!!") A viccet félretéve én is ezt tapasztaltam, ugyanilyen gépem van ('97 MK2 1.8i). De én ezt betudtam a relatív "kis" motornak és a relatív nagy klímakompresszornak.

Smiley megfogadom, ha nem csak nekem ilyen, és a fordulatszám ugrálás normális ilyenkor? ja és azt vettem észre hogy erősebb kanyarban jobban jön a hideg.. ez talán attól, hogy kevés a klímafolyadék?

még egy dolog, hiűába állítom át a fujatást mondjuk lábra, vagy előre, a motor nem vált, mitől szokott ez lenni? motor gond vagy kapcsoló vagy relé? köszi! ja lés régen csinálta néha ezt de aztán egy idő után átváltott.. most már semmmi
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10347 Dátum: 2009.08.11 kedd, 15:47:46 »

erősebb kanyarban jobban jön a hideg.. ez talán attól, hogy kevés a klímafolyadék?

még egy dolog, hiűába állítom át a fujatást mondjuk lábra, vagy előre, a motor nem vált, mitől szokott ez lenni? motor gond vagy kapcsoló vagy relé? köszi! ja lés régen csinálta néha ezt de aztán egy idő után átváltott.. most már semmmi

A kanyarban az autóban lévő levegő iránya mozdul el és ezért jön rád több hideg. Ennek semmi köze a kompresszorhoz. Ez minden klímás autóban így van.


A probléma oka vákuumcsöveknél/dobnál keresendő. Nézd meg a csöveket a motortérben. Ha ott rendben, nézd meg a gázpedál felett kicsit jobra a dobot. Ha ott is rendben, akkor nézz rá a fűtőmotor (kesztyűtartó mögött) vákuumdobjára/kábeleire.
Ha ezek renbden, akkor keress elektromos hibát az ezeket vezérlő csatikon, vezetékeken.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #10348 Dátum: 2009.08.11 kedd, 19:23:18 »

A kanyarban az autóban lévő levegő iránya mozdul el és ezért jön rád több hideg. Ennek semmi köze a kompresszorhoz. Ez minden klímás autóban így van.


A probléma oka vákuumcsöveknél/dobnál keresendő. Nézd meg a csöveket a motortérben. Ha ott rendben, nézd meg a gázpedál felett kicsit jobra a dobot. Ha ott is rendben, akkor nézz rá a fűtőmotor (kesztyűtartó mögött) vákuumdobjára/kábeleire.
Ha ezek renbden, akkor keress elektromos hibát az ezeket vezérlő csatikon, vezetékeken.

szia, sajna nem teléjesen értem milyen vákumcsövekre gondolsz, annyit még leírhatnálm hogy ezt a vákumot mi hozza létre, hol keressem. köszi
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #10349 Dátum: 2009.08.11 kedd, 20:01:02 »

szia, sajna nem teléjesen értem milyen vákumcsövekre gondolsz, annyit még leírhatnálm hogy ezt a vákumot mi hozza létre, hol keressem. köszi
Ezt nem is nagyon lehet így elmagyarázni. Én sem találtam, míg meg nem mutatták.Le kell venned a szívótorokról a dobozt és alatta, a motor mögött indul lefelé egy kb3-4mm vékony kemény műanyag cső, ami alul a tűzfal alján bemegy az utastérbe. Bent tovább a kesztyűtartó mögötti vákum szelepbe. Talán így menni fog.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.