Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:19:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349498 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10600 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:31:00 »

Időnként, kicsit hosszabb utaknál előfordul, hogy előjön egy hangos búgó hang, ami gázadáskor megszűnik, gázelvételkor ismét hallhagató (más összefüggést nem figyeltem meg). A motortérben szemből hallgatózva, jobboldalról jön valahonnan. Kormányszervó?

Csókoltatlak a meghibásodott IAV (szolenoidos alapjárati motor) hibás V6-osok körében. Én pont most fejeztem be a cseréjét. 20 ropi volt Kómaxnál és 15 perces kézimunka.

Csak az produkál ilyet. Aztán egyre rosszabb is lesz, hidegen folyamatosan búgni fog, majd egyszer csak kiakad és onnantól 2 verzió van: 1. 0rpm alapjárat, 2. 4000rpm alapjárat

Nekem mázlim volt, a búgós részt kihagyta, csak simán kiakadt 1-es állásba egyik percről a másikra. Sufnituning csak akkor segít, ha nem búg. Ha búg, akkor a szolenoid xart be, csak csere lehetséges.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10601 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:31:37 »

Időnként, kicsit hosszabb utaknál előfordul, hogy előjön egy hangos búgó hang, ami gázadáskor megszűnik, gázelvételkor ismét hallhagató (más összefüggést nem figyeltem meg). A motortérben szemből hallgatózva, jobboldalról jön valahonnan. Kormányszervó?

Szervó anyósoldalon van.Asszem.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10602 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:34:51 »

Hogy erre én miért nem gondoltam eddig....... szomoru1

Ha már témánál vagyunk. Én is imádom a tetőablakot és nagyon hiányzik a mostani verdából. Hogyan lehet beszerelni gyárit? Gondolom csak tetőcserével, mert a tetőablak süllyesztett és van perem neki a tetőben + a tetőkárpit is más. rinya

Valaki csinázott már ilyet?
Ha jól emlékszem Halásztelken van egy cég aki evvel foglalkozik.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10603 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:53:00 »

Ha jól emlékszem Halásztelken van egy cég aki evvel foglalkozik.
Elérhetőség is van?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10604 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:55:03 »

Elérhetőség is van?
Holnap utánajárok.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
ron
Vendég
« Új hozzászólás #10605 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:55:52 »

Hogy erre én miért nem gondoltam eddig....... szomoru1

Ha már témánál vagyunk. Én is imádom a tetőablakot és nagyon hiányzik a mostani verdából. Hogyan lehet beszerelni gyárit? Gondolom csak tetőcserével, mert a tetőablak süllyesztett és van perem neki a tetőben + a tetőkárpit is más. rinya

Valaki csinázott már ilyet?
http://www.webastoszerviz.hu/

És semmi többet nem tudok elmondani, kérem kapcsojjaki...   wave vigyor3
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10606 Dátum: 2009.10.06 kedd, 20:14:52 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, vásároltam az autómba 1 fedélzeti computert ami kijelzi a pillanatnyi, átlag fogyasztást.... a problémám a következő lenne a tankban lévő üzemanyag mennyiséget vagyis a hátralévő Km-t nem jelzi ,és a külső hőmérsékletet sem , valami ötlet?
Hiányzik valami jeladó ha igen akkor hol találom azokat és belehet e utólag szerelni ?

98évj, 2.0 16v , digitklíma van bent ez miatt kellene lennie külső hőmérséklet jeladónak lennie vagy az független ettől a kijelzőtől ?

Várom az ötleteket.
Köszönöm
Üdv
Szia, nekem ugynaz van szó szerint.
Külső hőmérséklet érzékelőt találtam a kocsin, de mégsem írja ki a computer (nem tudom miért), a visszamaradt km.hez pedig a fedcomp mellé szerezz egy kétcsúszkás AC-t bontóból és azzal már jó lesz. mk2-nek van, épp tegnap voltam nála más ügyben és kérdeztem.
Ha van megoldásod a hőmérsékletre, ne habozz megosztani!  nyes
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10607 Dátum: 2009.10.06 kedd, 21:36:49 »

Holnap utánajárok.

Akkor a témával kapcsolatban én is megosztanék veletek egy sztorit: Anno még az Escortomba szerettem volna tetőablakot és miután lemondtam a tetőcseréről (gyáriról) ezért maradt a napfénytető! Amikor elvittem egy ismerőshöz aki ilyennel foglalkozik azt mondta hogy bontsam én le a tetőkárpitot mert az még olyan volt mint a Ladákon ilyen lukacsos bőrszerű amit lehetetlen utána már szépen visszatenni és ha leszedtem akkor vigyem vissza hozzá az autót és ő kivágja utána megint elhozom visszateszem és utána azt is hozzávágja és azután mehet be az ablak! Na és itt a lényeg amiért ezt leírtam: megvártam az öregemet míg hazaér a melóból (asztalos) csináltunk egy sablont, megrajzoltuk, megfúrtuk az egyik saroknál és dekopír-fűrésszel kivágtuk lemezestől szigetelésestől pálcástól, és kárpitostól együtt az autó tetejét! Aztán kívülre egy gumigyűrű a perem alá és sziloplaszt, belülről meg a sok csavarral összehuzattam és komolyan mondom tökéletes lett! Szöszmötöléssel együtt is egy embernek kb egy órás munka az egész! Mindenkinek bátran merem ajánlani ezt a módszert! Ennyi az egész!  taps

UI: anno az XR3-asok gyári tetőablakkal is jöttek és nekem volt szerencsém összehasonlítani az enyémet a gyárival és legalábbis hatékonyságra a napfénytető sokkal veri a gyári tetőablakot, és ezt tapasztalatból írom!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Krizsi
Vendég
« Új hozzászólás #10608 Dátum: 2009.10.06 kedd, 22:23:42 »

A külső hőmérsékletet egy, az első lökhárító mögötti szenzor jelzi (van kis konzolja), a hátralévő km pedig gondolom a kevés kivezetéses AC pumpa miatt lehet. Hátsó üléssort szedd ki, alatta egy köralakú gumilap alatt van a motyó. Ebben a cikkben nézz körbe. Mindkét motyesz bennevan.  wave

Köszi asszem megtaláltam a szenzort 1 van a lökhárító mögött a motor felőli oldalon a másik meg a hűtőn van rajt belül a váltó felől remélem jót néztem Smiley .A pumpát megnézem.
Köszi a segítséget!

Spanner :
Kép jöhet ,ha a tiedbe gyárilag van ilyen ,akkor megnézném összemérném sajátommal.
Köszi

Giorgio : amint megvan a megoldás irom is a villanyszerelőmet ráállítom az ügyre ,  az ac-ról a "kétcsúszka" a belsejét jelzi , vagy 2 csatlakozó ,ha utóbbi akkor az hogyan van bekötve?
Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.06 kedd, 22:39:27 írta Krizsi » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #10609 Dátum: 2009.10.06 kedd, 22:59:26 »

Csókoltatlak a meghibásodott IAV (szolenoidos alapjárati motor) hibás V6-osok körében. Én pont most fejeztem be a cseréjét. 20 ropi volt Kómaxnál és 15 perces kézimunka.
 Ha búg, akkor a szolenoid xart be, csak csere lehetséges.


Nem lehet, hogy valahol meg tudják javítani a szolenoidot? Azért egy autovillamosságist megkérdezek majd.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10610 Dátum: 2009.10.07 szerda, 07:22:39 »

Köszi asszem megtaláltam a szenzort 1 van a lökhárító mögött a motor felőli oldalon a másik meg a hűtőn van rajt belül a váltó felől remélem jót néztem Smiley .A pumpát megnézem.
Köszi a segítséget!

Spanner :
Kép jöhet ,ha a tiedbe gyárilag van ilyen ,akkor megnézném összemérném sajátommal.
Köszi

Giorgio : amint megvan a megoldás irom is a villanyszerelőmet ráállítom az ügyre ,  az ac-ról a "kétcsúszka" a belsejét jelzi , vagy 2 csatlakozó ,ha utóbbi akkor az hogyan van bekötve?
Köszi
1 csatlakozó van mindkét fajtán, csak az egyiknek 2 pólusa üzemel, a másikénak 4. Ha megtaláltad a csatiját fenn, ellenőrzöd a kábelezésrt (5 madzag megy előre) ill leveszed a csatit és multiméterrel kiméred, hány csati él belőle.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10611 Dátum: 2009.10.07 szerda, 07:43:29 »


Nem lehet, hogy valahol meg tudják javítani a szolenoidot? Azért egy autovillamosságist megkérdezek majd.

Nem lehet, nem bontható. Csak csere van. szomoru1
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10612 Dátum: 2009.10.07 szerda, 07:47:51 »


Köszi, de ez nem bejövős. Hogy néz mán' ki, hogy felfelé megy ki az ablak? Mintha francia kaki autó lenne.
Engem az érdekelt volna, hogy gyárit hogyan lehet beépíteni tetőcsere nélkül, csak a tetőablak körülötti rész kivágásával, cseréjével. nyes
Naplózva
SeNsAtIoN21
Vendég
« Új hozzászólás #10613 Dátum: 2009.10.07 szerda, 08:16:03 »

Hali! érdeklődnék,hogy van egy olyan szervíz cucc,hogy szervóolaj csere. Ez a Mk2-re jó  módszer?
Köszi a választ!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10614 Dátum: 2009.10.07 szerda, 08:18:18 »

Hali! érdeklődnék,hogy van egy olyan szervíz cucc,hogy szervóolaj csere. Ez a Mk2-re jó  módszer?
Köszi a választ!
nyes Ha jól tudom, az Mk2 is gyorscsatis már.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10615 Dátum: 2009.10.07 szerda, 08:48:29 »

nyes Ha jól tudom, az Mk2 is gyorscsatis már.

Mi van? Ezt most csak én nem értem? Szervóolaj szervíz cucc és csatis MK 2 Mondeo? He?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10616 Dátum: 2009.10.07 szerda, 09:07:04 »

Mi van? Ezt most csak én nem értem? Szervóolaj szervíz cucc és csatis MK 2 Mondeo? He?

Gondolom ez azt jelenti hogy valamelyik szervócsövön van egy csatlakozó amin keresztül le lehet cserélni pöpecül a szervóolajat! Pl van olyan váltó amiből furmányosan úgy kell kiszívatni az olajat ezért lehet hogy a szervós gyorscsati is ilyen speckó megoldás akart lenni! Egyébként a váltóolajat is 150 000 km-nél kell lecserélni és a szervóolajat sem árt olyankor!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10617 Dátum: 2009.10.07 szerda, 09:12:29 »

Spanner :
Kép jöhet ,ha a tiedbe gyárilag van ilyen ,akkor megnézném összemérném sajátommal.
Köszi
Igen, az én Mondim gyárilag fullos!  taps
Rendben akkor később kimegyek és csinálok neked egy pár képet a szenzorokról és belinkelem ide!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10618 Dátum: 2009.10.07 szerda, 09:15:33 »

Mi van? Ezt most csak én nem értem? Szervóolaj szervíz cucc és csatis MK 2 Mondeo? He?
Van egy cikk, szervóolajcsere néven, ahol a kormánymű előtt bontunk szervóvezetéket. Ahol gyorscsatis, ott egyszerű. A kérdés az volt, hogy Mk2 milyen és meg lehet-e ugyanúgy csinálni.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10619 Dátum: 2009.10.07 szerda, 09:18:31 »

Van egy cikk, szervóolajcsere néven, ahol a kormánymű előtt bontunk szervóvezetéket. Ahol gyorscsatis, ott egyszerű. A kérdés az volt, hogy Mk2 milyen és meg lehet-e ugyanúgy csinálni.

Értem már. Én eddig úgy csináltam, hogy az olajhűtőre menő gumicsövet húztam szét a lökhárító mögött. Az nem jobb és egyszerűbb megoldás?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10620 Dátum: 2009.10.07 szerda, 09:22:10 »

Értem már. Én eddig úgy csináltam, hogy az olajhűtőre menő gumicsövet húztam szét a lökhárító mögött. Az nem jobb és egyszerűbb megoldás?
Nem mindenkinek van olajhűtője, nekem pl nincs.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10621 Dátum: 2009.10.07 szerda, 10:45:30 »

Nem mindenkinek van olajhűtője, nekem pl nincs.

Ja, ezt nem tudtam! Lips Sealed
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10622 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:02:31 »

Spanner :
Kép jöhet ,ha a tiedbe gyárilag van ilyen ,akkor megnézném összemérném sajátommal.
Köszi

Íme a képek a hőmérséklet szenzorokról:

http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070041_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A nagy képnek pedig a két felső sarkában látszanak a szenzorok!
Remélem valamennyit tudtam segíteni a képekkel!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10623 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:45:24 »

Hali!
 Lehet, hogy naív a kérdés. Nekem sima fedélzeti compom van, nincsaz az ajtónyitás/vilégításjelzős nemtómmi(az az AWS, ha jól értettem). Ezen a simán kéne lenni külső hőmérsékletnek, mert nekem nincs?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10624 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:51:23 »

Hali!
 Lehet, hogy naív a kérdés. Nekem sima fedélzeti compom van, nincsaz az ajtónyitás/vilégításjelzős nemtómmi(az az AWS, ha jól értettem). Ezen a simán kéne lenni külső hőmérsékletnek, mert nekem nincs?
Igen, kellene legyen. Az AWS-t csak azért kevertem bele, mert ott is volt szó róla.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10625 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:52:50 »

Hali!
 Lehet, hogy naív a kérdés. Nekem sima fedélzeti compom van, nincsaz az ajtónyitás/vilégításjelzős nemtómmi(az az AWS, ha jól értettem). Ezen a simán kéne lenni külső hőmérsékletnek, mert nekem nincs?

Anélkül nem tud mutatni hőmérsékletet. Ha mutat, akkor biztosan van, méghozzá 2 db.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10626 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:53:39 »

Hali!
 Lehet, hogy naív a kérdés. Nekem sima fedélzeti compom van, nincsaz az ajtónyitás/vilégításjelzős nemtómmi(az az AWS, ha jól értettem). Ezen a simán kéne lenni külső hőmérsékletnek, mert nekem nincs?

Neked a klíma fölött a rövid kijelzős kütyü van? Mert ott kellene hogy mutassa!
Viszont ez is mindegy mert ha jól logikázok akkor minden Mondi kellene hogy mutassa a külső hőfokot nem?
Max ha nem műxik akkor helyette két vízszintes vonal jelenik meg de maga az órás rész tudja ha jól sejtem!
Vélemények?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10627 Dátum: 2009.10.07 szerda, 12:57:25 »

Anélkül nem tud mutatni hőmérsékletet. Ha mutat, akkor biztosan van, méghozzá 2 db.


Úgy értettem, hogy AWS-em nincs. Meg, hogy kijelezve nincs külső hőmérséklet. A jeladókat még nem kerestem (de most már legalább tudom, hol keressem vigyor3 ), de ma megnézem.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10628 Dátum: 2009.10.07 szerda, 12:59:07 »

Neked a klíma fölött a rövid kijelzős kütyü van? Mert ott kellene hogy mutassa!
Viszont ez is mindegy mert ha jól logikázok akkor minden Mondi kellene hogy mutassa a külső hőfokot nem?
Max ha nem műxik akkor helyette két vízszintes vonal jelenik meg de maga az órás rész tudja ha jól sejtem!
Vélemények?


Hosszú kijelzős a klíma fölött. Én is azt nem tudom, hogy mindegyik tudja-e. Nekem csíkok sincsenek helyette, de kimegyek és megnézem mégegyszer.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10629 Dátum: 2009.10.07 szerda, 13:13:58 »

Na, megnéztem. Minden nap tanulok valamit. nyes Megvan akét külső hőmérséklet jeladó. Ezenkívül mutatja bent akijelző is, csak kicsit nyomkodni kellett. falbav Én azt hittem, a jobb oldalon csak óra van, és az adatokat kizárólag a bal oldalon mutatja, hát tévedtem.
 Kösz a segítséget! wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10630 Dátum: 2009.10.07 szerda, 13:14:58 »


Hosszú kijelzős a klíma fölött. Én is azt nem tudom, hogy mindegyik tudja-e. Nekem csíkok sincsenek helyette, de kimegyek és megnézem mégegyszer.

Csináltam neked az előbb képeket a hosszú kijelzősről mert nekem is az van!
Gyújtásra teszed és a jobb oldali nagy gombot nyomkodva ezeket kell sorban látnod amik a képeken vannak:

http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Ha minden oké akkor a sorrend: idő, dátum, stopper és külső hőfok!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #10631 Dátum: 2009.10.07 szerda, 13:30:48 »

Csináltam neked az előbb képeket a hosszú kijelzősről mert nekem is az van!
Gyújtásra teszed és a jobb oldali nagy gombot nyomkodva ezeket kell sorban látnod amik a képeken vannak:

http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Ha minden oké akkor a sorrend: idő, dátum, stopper és külső hőfok!



Oké, kösz! Közben meglett. vigyor3
De a bal oldal nem stimmel! Ami neked 7,9 az nekem most 10,3!!! nyes
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10632 Dátum: 2009.10.07 szerda, 13:36:51 »


Oké, kösz! Közben meglett. vigyor3
De a bal oldal nem stimmel! Ami neked 7,9 az nekem most 10,3!!! nyes

Igen az én verdámmal valami baj van mert felnyomtam a mérőt plafonig (+25%) és így kb most egy literrel többet mutat! A valóságban én elautózok 4000ft-ért kb 200km-t vegyes használatban és nem tudom hogy lehet ez!  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10633 Dátum: 2009.10.07 szerda, 14:01:39 »


Oké, kösz! Közben meglett. vigyor3
De a bal oldal nem stimmel! Ami neked 7,9 az nekem most 10,3!!! nyes

Valami akkor nekem sem jó, mert 10.0-át mutat (mondjuk FLOF be van lőve +4%-ra és így halálpontos). hehe
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10634 Dátum: 2009.10.07 szerda, 14:08:45 »

Valami akkor nekem sem jó, mert 10.0-át mutat (mondjuk FLOF be van lőve +4%-ra és így halálpontos). hehe

Ha majd rájövök hogy nekem mitől ilyen kevés a fogyasztásom akkor meg fogom osztani veletek is! De mióta megvan a verda azóta 7-9 liter között mozog a valós fogyasztásom pedig városban is sokat autózom és az itteni tapasztalatokból tudom hogy ez kicsit kevés és ezért kellene végre kideríteni hogy mi baja az autómnak!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10635 Dátum: 2009.10.07 szerda, 14:18:59 »

Ha majd rájövök hogy nekem mitől ilyen kevés a fogyasztásom akkor meg fogom osztani veletek is! De mióta megvan a verda azóta 7-9 liter között mozog a valós fogyasztásom pedig városban is sokat autózom és az itteni tapasztalatokból tudom hogy ez kicsit kevés és ezért kellene végre kideríteni hogy mi baja az autómnak!  szomoru1
Miért baj az, hogy keveset fogyaszt?
Nekem város átlag 10l / 100km.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10636 Dátum: 2009.10.07 szerda, 14:26:34 »

Miért baj az, hogy keveset fogyaszt?
Nekem város átlag 10l / 100km.

Nem az a baj hogy eltér az átlagtól mert keveset fogyaszt, hanem az hogy nem tudom hogy miért!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10637 Dátum: 2009.10.07 szerda, 15:21:51 »

Nem az a baj hogy eltér az átlagtól mert keveset fogyaszt, hanem az hogy nem tudom hogy miért!  szomoru1
Ha még többet enne jóval, bajom lenne, de ez nem biztos, hogy neked probláma... Wink Hallottam már ilyen jól fogyazstó gépet, ha jól tudom Akidnáék előző MKII-je is hasonlóan keveset evett.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10638 Dátum: 2009.10.07 szerda, 15:31:36 »

Ha még többet enne jóval, bajom lenne, de ez nem biztos, hogy neked probláma... Wink Hallottam már ilyen jól fogyazstó gépet, ha jól tudom Akidnáék előző MKII-je is hasonlóan keveset evett.

Értem és köszike!  worship
Azt nem tudod véletlenül hogy mitől evett az övék keveset?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10639 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:21:39 »

Miért baj az, hogy keveset fogyaszt?
Nekem város átlag 10l / 100km.

Okozhatja pl. szegény keverék is, ami miatt keveset eszik, viszont úgy megy, mint az 1.6-os. 2.0-nál akkor lehetsz nyugodt, ha 10 körül (+-0.5 liter kajál).
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10640 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:41:26 »

Okozhatja pl. szegény keverék is, ami miatt keveset eszik, viszont úgy megy, mint az 1.6-os. 2.0-nál akkor lehetsz nyugodt, ha 10 körül (+-0.5 liter kajál).
Azt nem tudom, hogy mennyire megy az övé, az én gépem kb. úgy, mint másoké (még Madarason teszteltem  eplus2). Amikor feltettem a nagyobb gumikat, akkor azért érezhetően nőtt a fogyim.
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10641 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:42:10 »

Értem és köszike!  worship
Azt nem tudod véletlenül hogy mitől evett az övék keveset?
Passzolok, kérdezd meg tőlük!
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10642 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:46:12 »

Okozhatja pl. szegény keverék is, ami miatt keveset eszik, viszont úgy megy, mint az 1.6-os. 2.0-nál akkor lehetsz nyugodt, ha 10 körül (+-0.5 liter kajál).

Először én is valami ilyesmire gondoltam de a zöldkártyán jó adatot mutatott a műszer és a Lambda-szondát is már kicseréltem! Ha van valakinek valami ötlete akkor azt szívesen meghallgatom! Egyébként negyedikben 200-nál szabályoz le ezt is már kipróbáltam tehát azért megy valamenyire még így is!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #10643 Dátum: 2009.10.07 szerda, 18:16:45 »

Először én is valami ilyesmire gondoltam de a zöldkártyán jó adatot mutatott a műszer és a Lambda-szondát is már kicseréltem! Ha van valakinek valami ötlete akkor azt szívesen meghallgatom! Egyébként negyedikben 200-nál szabályoz le ezt is már kipróbáltam tehát azért megy valamenyire még így is!

Az oké, hogy 200-nál szabályoz le, de itt a dinamizmus a lényeg, vagyis, hogy mennyi idő alatt ért el 200-ig és hogy mennyire reagál jól a kigyorsításokra.

De ha elégedett vagy a menetdinamikával, akkor ne foglalkozz vele, inkább örülj az alacsony fogyasztásnak.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10644 Dátum: 2009.10.07 szerda, 19:40:50 »

Hogy erre én miért nem gondoltam eddig....... szomoru1

Ha már témánál vagyunk. Én is imádom a tetőablakot és nagyon hiányzik a mostani verdából. Hogyan lehet beszerelni gyárit? Gondolom csak tetőcserével, mert a tetőablak süllyesztett és van perem neki a tetőben + a tetőkárpit is más. rinya

Valaki csinázott már ilyet?
Ma megkerestem a céget. Sajnos már egy kipufogószerviz van a helyén. szomoru1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10645 Dátum: 2009.10.07 szerda, 19:57:16 »

nyes Ha jól tudom, az Mk2 is gyorscsatis már.
Ma megnéztem. Gondoltam kicserélem az olajat. Hát az enyém bizton nem gyorscsatis (97.03 havi). Sad És qrvára nem volt kedvem könyékig benyúlva szétcsavarni a csőcsatlakozásokat, majd gyűjtök rá erőt, meg kedvet és vmikor megcsinálom)
Viszont felfedeztem vmit. Ahogy nézegettem az autót a csatlakozó után kutatva, feltűnt, hogy a váltóbovden bekötése kissé hiányos. Az egyik kábelvégen csak egy gumiból készült fogazott gyűrű van, ami 3-4mm-es kotyogással csatlakozik a váltó csapjához. Egy pöcintéssel leszedhető a bovden a váltóról. Rendeltem is hozzá másik véget. Jól gondolom, hogy egyszerű a cseréje? Kinézetre mintha vmi gyorscsatlakozós módon lehetne a bovdenről leszedni a véget
A fogyasztáscsökkentésről olvastam egy cikket a "tudjukki de nem mondjukki" oldalán, ahol bekötöttek a lambdaszonda elé egy ellenállást, amitől más értékek mentek az ecuba. A ződkártyán is jaó vót, meg kevesebbet is evett. Én még nem próbáltam, de lehet veszek bontva egy lambda csatlakozó párt (apa anya), és abból megcsinálom, oszt ha nem jó, akkor csak széthúzom, kiveszem, összedugom.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10646 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:17:22 »

Ma megkerestem a céget. Sajnos már egy kipufogószerviz van a helyén. szomoru1

Szia Mobidik!

A cég amiről írsz az a tetőablakos webasto?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10647 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:29:26 »

Szia Mobidik!

A cég amiről írsz az a tetőablakos webasto?
Nem tudom. Pár éve még működtek halásztelken, a II.Rákóczi úton, majdnem a reptérnél.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10648 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:31:59 »

Nem tudom. Pár éve még működtek halásztelken, a II.Rákóczi úton, majdnem a reptérnél.

De úgye ezt most tetőablak kapcsán írtad?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10649 Dátum: 2009.10.07 szerda, 20:33:15 »

De úgye ezt most tetőablak kapcsán írtad?
Igen.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.